Μαθητικά Συντονιστικά Συμβούλια (15μελή-5μελή)

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Κανεις λαθος. Τα αντιπροσωπευτικα οργανα εχουν την ευθυνη ολης της μαθητικης κοινοτητας σε ολες τις πλευρες. Δε μιλαμε φυσικα για απολογια, αλλα το 15μελες εχει την ευθυνη αποκαταστασης των ζημιων της μαθ. κοινοτητας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ωρίωνας

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ωρίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 192 μηνύματα.
ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ

1.
Για να κατοχυρωθεί η ουσιαστική και απρόσκοπτη λειτουργία του σχολείου προϋπόθεση

αποτελεί η ανάπτυξη της συνεργασίας καθηγητώναθητών. Τα θέματα που δημιουργούνται από τη

συμπεριφορά των μαθητών μέσα στο σχολείο δεν αποτελούν αντικείμενο προστριβής και αντιδικίας
αλλά αντιμετωπίζονται με διάλογο, κατανόηση και καλή θέληση.




2.
Σε περιπτώσεις που δημιουργείται πρόβλημα από τη συμπεριφορά μαθητή ή μαθήτριας στο σχολείο, ανεξάρτητα και πέρα από τη διαδικασία επιβολής ποινών, όπως ορίζεται από τη σχολική νομοθεσία, η γενική συνέλευση της μαθητικής κοινότητας, στην οποία ανήκει ο μαθητής ή η μαθήτρια συνέρχεται έκτακτα με πρωτοβουλία του συμβουλίου της κοινότητας, συζητάει το θέμα και εισηγείται τον τρόπο αντιμετώπισής του στο σύλλογο των καθηγητών που έχει και την ευθύνη της




τελικής απόφασης.



3.


Ο πρόεδρος της μαθητικής κοινότητας μεταφέρει στο σύλλογο των καθηγητών την άποψη της γενικής συνέλευσης της κοινότητας.



4.


Ο πρόεδρος της μαθητικής κοινότητας καθώς και το προεδρείο του μαθητικού συμβουλίου του σχολείου παραβρίσκονται στις αντίστοιχες συνεδριάσέις του συλλόγου των καθηγητών με δικαίωμα λόγου.


5.


Μαθητής, παραπεμπόμενος για παράπτωμα στο σύλλογο των καθηγητών, έχει το δικαίωμα της

απολογίας.



6.
Σε κάθε περίπτωση που συζητούνται στο σύλλογο των καθηγητών πειθαρχικά θέματα



παραβρίσκονται στις σχετικές συνεδριάσεις με δικαίωμα λόγου και οι εκπρόσωποι των μαθητών

που αναφέρονται στην παράγραφο 4 αυτού του άρθρου. (Ε3/873/31/31.12.84 ΥΠ.Ε.Π.Θ.) Οι



εκπρόσωποι των μαθητών αποχωρούν κατά την ώρα της διασκέψεως και ψηφοφορίας.

+ εδώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Οι κανονισμοι στην Ελλαδα ειναι για να παραβιαζονται. Αυτο νομιζω ειναι κοινη αληθεια. Και προσωπικα πιστευω οτι η υπευθυνοτητα ενος οργανου υποδεικνυεται ΚΑΙ απο την ευθυνη που επωμιζεται σε ολες τις περιπτωσεις.
Προσωπικα σε οσα συμμετειχα επωμιζομασταν την ευθυνη. Γι'αυτο ακριβως νομιζω οτι με ψηφιζουν τα παιδια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ωρίωνας

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ωρίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 192 μηνύματα.
Και προσωπικα πιστευω οτι η υπευθυνοτητα ενος οργανου υποδεικνυεται ΚΑΙ απο την ευθυνη που επωμιζεται σε ολες τις περιπτωσεις.

Μιλώντας γενικά για όργανα δεν πρόκειται να καταλήξουμε πουθενά.

Θα θεωρητικολογούμε και όταν πάμε στο συγκεκριμένο θα λέμε στην Ελλάδα αυτό δεν ισχύει.

Για τα 15μελή -γιατί γι' αυτά μιλάμε - εγώ τα κρίνω με βάση το τι έκανε όλη τη χρονιά (και δεν εννοώ μία 3ήμερη ή 5ήμερη στο τέλος). Πως άκουσε και αντιμετώπισε τα προβλήματα των μαθητών, πως συνεργάστηκε με τους καθηγητές πως βοήθησε να προαχθεί η δημοκρατία μέσα στο σχολείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Εγω, οπως και το thread που ανοιξα, μιλαω γενικα, δε περιοριζομαι στα δεκαπενταμελη. Δεν ειπα πουθενα οτι δεν κρινεται απο οσα λες. Απλα η υπευθυνοτητα επεκτεινεται και σε αυτο που ειπα. Αν δηλαδη το οργανο ειναι διατεθειμμενο να αναλαβει τις ευθυνες καποιων πραξεων της κοινοτητας της οποιας προισταται. Και για να μιλησουμε και πρακτικα, ολοι γνωριζουμε οτι πολλες φορες αυτο ακριβως απαιτουν οι καθηγητες απο τα συντονιστικα συμβουλια.
Σχετικα με τα εργα που επιτελουνται, η διοργανωση μιας εκδρομης δεν ειναι καθολου απλη. Μαλλον κρινεις εξωτερικα. Διοργανωνω προσωπικα τη φετινη 7ημερη και ξερω πολυ καλα τι παλουκι ειναι. Δεν ειναι καθολου απλη διαδικασια, μην την υποτιμας.
Σχετικα με την προαγωγη της δημοκρατιας, ειναι θεσμικος ρολος των εκπαιδευτικων. Δεν ειναι υποχρεωμενο κανενα μαθητικο συμβουλιο να προαγει τη δημοκρατια. Απο κει και περα αν η κοινοτητα κρινει αντιδημοκρατικες καποιες πρωτοβουλιες του, τις απορριπτει με καθολικη ψηφοφορια ή απαιτει νεες εκλογες. Ουτε θεσμικα, ουτε ουσιαστικα δεν ειναι εργο των μαθητων να προαγουν τη δημοκρατια. Θα ειναι οταν αυτοι θα περασουν στη φαση του ενεργου πολιτη. Προσωπικα δε συμφωνω, βεβαια, αλλα ετσι συμβαινει, καλως η κακως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Babalu

Νεοφερμένος

Η Λουιζα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 63 μηνύματα.
Δεν τα υποβαθμίζει κανένας είναι από μόνα τους εντελώς υποβαθμισμένα.

εγω δεν το πιστευω αυτο! υπαρχον μεσα στα 15μελη και αξιολογα παιδια που προσπαθουν να κανουν κατι καλυτερο και πραγματικα το καταφερνουν! γιατι να τους βαλουμε ολους στο ιδιο τσουβαλι? σαν να λες και οτι ολη η κυβερνηση ειναι διεφθαρμενη/ανικανη κλπ...

Δεν είναι κανένας υποχρεωμένος να δώσει λόγο για τη συμπεριφορά κανενός μαθητή ακόμα και όποιος είναι μέλος του 15μελούς.

κοιτα, οταν συνεδριαζουν οι καθηγητες για το αν ενα παιδι θα αποβληθει εκπροσωπειται κ το 15μελες στην συνεδριαση με δικαιωμα λογου. και επιπλεον εγω αναφερθηκα πιο γενικα στο οτι οι καθηγητες τα "φορτωνουν" στα παιδια και καλα συμμαθητες τους ειστε επρεπε να τους ειχατε ενημερωσει και εσεις για τα ορια..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Babalu

Νεοφερμένος

Η Λουιζα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 63 μηνύματα.
βασικα δεν ειχα δει το αποπανω αποσπασμα απο το αρθρο οταν απαντησα.
το αρθρο το εχω υπ'οψιν μου και τηρειται οπως τηρουνται και τα περισσοτερα στο σχολικο περιβαλλον.

αυτα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Τα συγκεκριμενα αρθρα δε λενε τιποτα για τη λειτουργια των συμβουλιων. Απλα καθοδηγουν ενα τυπικο που οντως, καλως για μενα, ολα τα συμβουλια ακολουθουν. Απο κει και περα το καθε συμβουλιο θετει τα δικα του προβληματα και μεθοδους επιλυσης οπως και πολυ απλα υπαρχει ο ηθικος κανονισμος που τυπικα δεν αναφερεται πουθενα, αλλα ολοκληρη η κοινωνια ακολουθει. Οι αγραφοι νομοι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ωρίωνας

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ωρίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 192 μηνύματα.
Εγω, οπως και το thread που ανοιξα, μιλαω γενικα, δε περιοριζομαι στα δεκαπενταμελη. Δεν ειπα πουθενα οτι δεν κρινεται απο οσα λες.


iSchool Community > Γενική Συζήτηση > Γενικά και αόριστα > Μαθητικά Συντονιστικά Συμβούλια (15μελή-5μελή) :emm:

εγω δεν το πιστευω αυτο! υπαρχον μεσα στα 15μελη και αξιολογα παιδια που προσπαθουν να κανουν κατι καλυτερο και πραγματικα το καταφερνουν! γιατι να τους βαλουμε ολους στο ιδιο τσουβαλι? σαν να λες και οτι ολη η κυβερνηση ειναι διεφθαρμενη/ανικανη κλπ...

Δεν διαφωνώ αλλά δεν είμαι σίγουρος εάν αυτός είναι ο κανόνας.....

Σχετικα με τα εργα που επιτελουνται, η διοργανωση μιας εκδρομης δεν ειναι καθολου απλη. Μαλλον κρινεις εξωτερικα. Διοργανωνω προσωπικα τη φετινη 7ημερη και ξερω πολυ καλα τι παλουκι ειναι. Δεν ειναι καθολου απλη διαδικασια, μην την υποτιμας.

Ναι την υποτιμώ διότι είναι το τελευταίο που περιμένω από ένα 15μελές να κάνει ανεξάρτητα εάν είναι απλή ή δύσκολη η διαδικασία. Και αλίμονο μας αν ένα 15μελές χρειάζεται ένα χρόνο για να διοργανώσει μία εκδρομή.

και επιπλεον εγω αναφερθηκα πιο γενικα στο οτι οι καθηγητες τα "φορτωνουν" στα παιδια και καλα συμμαθητες τους ειστε επρεπε να τους ειχατε ενημερωσει και εσεις για τα ορια..

Και για να μιλησουμε και πρακτικα, ολοι γνωριζουμε οτι πολλες φορες αυτο ακριβως απαιτουν οι καθηγητες απο τα συντονιστικα συμβουλια.


Άμα γίνεται κάτι τέτοιο είναι απολύτως λάθος από την πλευρά των καθηγητών.

Απο κει και περα το καθε συμβουλιο θετει τα δικα του προβληματα και μεθοδους επιλυσης οπως και πολυ απλα υπαρχει ο ηθικος κανονισμος που τυπικα δεν αναφερεται πουθενα, αλλα ολοκληρη η κοινωνια ακολουθει. Οι αγραφοι νομοι...
:emm::emm:


Ο κανονισμός προφέρει ένα γενικό πλαίσιο πάνω στο οποίο πρέπει να κινούνται οι μαθητικές κοινότητες δεν επιβάλλει κάποιο τρόπο αντιμετώπισης....

Σχετικα με την προαγωγη της δημοκρατιας, ειναι θεσμικος ρολος των εκπαιδευτικων. Δεν ειναι υποχρεωμενο κανενα μαθητικο συμβουλιο να προαγει τη δημοκρατια. Απο κει και περα αν η κοινοτητα κρινει αντιδημοκρατικες καποιες πρωτοβουλιες του, τις απορριπτει με καθολικη ψηφοφορια ή απαιτει νεες εκλογες. Ουτε θεσμικα, ουτε ουσιαστικα δεν ειναι εργο των μαθητων να προαγουν τη δημοκρατια. Θα ειναι οταν αυτοι θα περασουν στη φαση του ενεργου πολιτη. Προσωπικα δε συμφωνω, βεβαια, αλλα ετσι συμβαινει, καλως η κακως.

Σου προτείνω να διαβάσεις τα πρώτα άρθρα του κανονισμού:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • mathitikes_koinotites.pdf
    179.5 KB · Εμφανίσεις: 422

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ακριβως αυτο σου ειπα. Μιλησες μονο για τα δεκαπενταμελη. Η σημειωση εντος της παρενθεσης ειναι απλα και μονο για να γινεται σαφες το θεμα του περιεχομενου.
Δεν διαφωνώ αλλά δεν είμαι σίγουρος εάν αυτός είναι ο κανόνας.....
Ουτε εισαι σιγουρος οτι ΔΕΝ ειναι.
Ναι την υποτιμώ διότι είναι το τελευταίο που περιμένω από ένα 15μελές να κάνει ανεξάρτητα εάν είναι απλή ή δύσκολη η διαδικασία. Και αλίμονο μας αν ένα 15μελές χρειάζεται ένα χρόνο για να διοργανώσει μία εκδρομή
Φυσικα και δεν ειναι το μονο εργο που οφειλει το συμβουλιο να επιτελεσει σε μια σχολικη χρονια. Δεν ειπα ποτε κατι τετοιο.
Αν υποτιμας τη διοργανωση και ειναι το τελευταιο που περιμενεις, προσπαθησε να διοργανωσεις μια στο μελλον και ξανασκεψου το. Η κατα-κριση εκ τους ασφαλους ειναι πολυ ευκολη...
Άμα γίνεται κάτι τέτοιο είναι απολύτως λάθος από την πλευρά των καθηγητών.
Σημασια δεν εχει αν ειναι σωστο ή λαθος. Σημασια εχει οτι ειναι πραγματικοτητα. Αν και για μενα δεν ειναι λαθος γιατι θετει απο νωρις το γεγονος της αναληψης ευθυνης.
Ο κανονισμός προφέρει ένα γενικό πλαίσιο πάνω στο οποίο πρέπει να κινούνται οι μαθητικές κοινότητες δεν επιβάλλει κάποιο τρόπο αντιμετώπισης....
Και ακριβως γι'αυτο δε μπορεις να τα βαζεις ολα στο ιδιο σακι...
Σου προτείνω να διαβάσεις τα πρώτα άρθρα του κανονισμού:
Τα συμβουλια προαγουν τη δημοκρατικη νοοτροπια, αυτο ειναι το ζητουμενο, το γεγονος και δεν διαφωνησα πουθενα. Οπως βεβαια ειπα, δεν αναφερει πουθενα οτι οι εκλεγομενοι μαθητες ειναι υποχρεωμενοι να προαγουν τη δημοκρατια προσωπικα. Η Πολιτεια, αναφερει, δινει εδαφος να αξιοποιηθουν οι δημοκρατικοι θεσμοι και πρεπει να γινει προσπαθεια. Η προσπαθεια αντιλαμβανεται απο τον καθενα διαφορετικα και δεν ειναι σιγουρο οτι αποδιδει παντα. Η δημοκρατια προαγεται αυτη καθεαυτη απο τον ιδιο το θεσμο και τους καθηγητες, ως προτυπα και επιβλεποντες. Οι καθηγητες δεσμευονται σαν εκπαιδευτικοι πανω απ'ολα να προαγουν τις αξιες αυτες, οχι απο τον κανονισμο που παραθετεις.
Και βεβαια ισως κατι που δεν προσεξες, τα πρωτα αρθρα δεν αναφερονται στα μαθητικα συμβουλια. Αναφερονται γενικα στη σχολικη ζωη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
(Αυτό που κάνετε με τα quotes είναι κουραστικό btw, δεν διαβάζεται εύκολα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Δε γινεται αλλιως γιατι πρεπει να απαντας σε πολλα ερωτηματα ταυτοχρονα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ωρίωνας

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ωρίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 192 μηνύματα.
Ακριβως αυτο σου ειπα. Μιλησες μονο για τα δεκαπενταμελη. Η σημειωση εντος της παρενθεσης ειναι απλα και μονο για να γινεται σαφες το θεμα του περιεχομενου.

Ε πέρα από τα 15μελή και τα 5μελή δεν υπάρχει άλλο συντονιστικό όργανο. Εκτός και αν προστέθηκε τώρα πρόσφατα

Ουτε εισαι σιγουρος οτι ΔΕΝ ειναι.

Γι'αυτό είμαι απόλυτα σίγουρος.

Αν υποτιμας τη διοργανωση και ειναι το τελευταιο που περιμενεις, προσπαθησε να διοργανωσεις μια στο μελλον και ξανασκεψου το. Η κατα-κριση εκ τους ασφαλους ειναι πολυ ευκολη...

Προτιμώ να ασχολούμαι με τη δημιουργία εφημερίδας που είναι και πιο ουσιαστικό...


Σημασια δεν εχει αν ειναι σωστο ή λαθος. Σημασια εχει οτι ειναι πραγματικοτητα. Αν και για μενα δεν ειναι λαθος γιατι θετει απο νωρις το γεγονος της αναληψης ευθυνης.

Αν εσύ θεωρείς σωστό να αναλαμβάνεις την ευθύνη για τις βλακείες κάποιου άλλου πάω πάσο...

Και ακριβως γι'αυτο δε μπορεις να τα βαζεις ολα στο ιδιο σακι...

Αν λες για τα 15μελή όπως είπες και παραπάνω μιλάμε για την πραγματικότητα....


Τα συμβουλια προαγουν τη δημοκρατικη νοοτροπια, αυτο ειναι το ζητουμενο, το γεγονος και δεν διαφωνησα πουθενα. Οπως βεβαια ειπα, δεν αναφερει πουθενα οτι οι εκλεγομενοι μαθητες ειναι υποχρεωμενοι να προαγουν τη δημοκρατια προσωπικα. Η Πολιτεια, αναφερει, δινει εδαφος να αξιοποιηθουν οι δημοκρατικοι θεσμοι και πρεπει να γινει προσπαθεια. Η προσπαθεια αντιλαμβανεται απο τον καθενα διαφορετικα και δεν ειναι σιγουρο οτι αποδιδει παντα. Η δημοκρατια προαγεται αυτη καθεαυτη απο τον ιδιο το θεσμο και τους καθηγητες, ως προτυπα και επιβλεποντες. Οι καθηγητες δεσμευονται σαν εκπαιδευτικοι πανω απ'ολα να προαγουν τις αξιες αυτες, οχι απο τον κανονισμο που παραθετεις.
Και βεβαια ισως κατι που δεν προσεξες, τα πρωτα αρθρα δεν αναφερονται στα μαθητικα συμβουλια. Αναφερονται γενικα στη σχολικη ζωη.

Μ' αυτά που λες ουσιαστικά αναιρείς ότι λες παραπάνω για τις ευθύνες που πρέπει να αναλαμβάνουν τα 15μελή. Με τη λογική σου τα 15μελή είναι υποχρεωμένα να αναλάβουν ευθύνες και μία απ' αυτές είναι να προάγουν τη δημοκρατία. Αλλά και πέρα απ' την "ανάληψη ευθηνών" ο καθένας ξεχωριστά πρέπει να προάγει τη δημοκρατία είτε είναι εκπαιδευτικός είτε όχι γιατί πρέπει να θυμόμαστε πως άνθρωποι πέθαναν για να υπάρχει σήμερα. Και τέλος κάτι που εσύ ίσως δεν πρόσεξες τα συμβούλια αποτελούν κομμάτι της σχολικής ζωής και το ότι μιλάει γενικά τονίζει ακόμα περισσότερο αυτό που αναφέρω παραπάνω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ενταξει, το γενικευσαμε αρκετα. Δεν αποφευγω να απαντησω, αλλα νομιζω οτι ανακυκλωνομαστε γυρω απο ενα γενικοτερο θεμα, που ειναι η δημοκρατια στην εκπαιδευση.
Θα σταθω μονο στην εφημεριδα. Ειναι πολυ ευκολο να γραφεις αρθρακια, το εχω κανει στο παρελθον. Ο αρθρογραφος δεν εχει καμια αναμειξη στη διαδικασια εκδοσης, αλλα μονο στη διαδικασια εμπλουτισμου. Ειναι ευκολο να δινεις κειμενα στον καθηγητη κι αυτος να επιμελειται της εκδοσης. Η πολυημερη απαιτει απο ερευνα αγορας μεχρι τιμολογιακες διαπραγματευσεις και κανονισμο λεπτομερειων ενος ταξιδιου. Δεν ειναι τοσο ευκολο, ειδικα οταν εχεις πισω σου μια ολοκληρη ταξη. Αυτη τη στιγμη διοργανωνω μια ημιεπισημα στο εξωτερικο. Ποσο μαλλον το δεκαπενταμελες που την οργανωνει και επισημα. Σχετικα με την ουσια, διαφωνω καθετα, οριζοντια, πλαγιογωνια και οπως αλλιως θελεις. Κανενας δε στεκεται στις σχολικες εφημεριδουλες ουτε καν κατα τη διαρκεια της μαθητικης του ζωης. Αυτο που θυμουνται και τα πολυτιμοτερα σχολικα βιωματα ερχονται μεσα απο τις εκδρομες αυτες και ειδικα απο την 5ημερη της Γ'.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ωρίωνας

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ωρίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 192 μηνύματα.
Τα "αρθράκια" αυτά πότε τα έγραφες στο δημοτικό, στο γυμνάσιο? Το ύφος στο λύκειο είναι πολύ ποιο σοβαρό διότι απευθύνεται σε πολύ ποιο ώριμα άτομα, σε άτομα που είναι σχεδόν ενήλικες. Και τη διαδικασία έκδοσης δεν την αναλαμβάνει κάποιος καθηγητής, την αναλαμβάνουν οι ίδιοι οι μαθητές πράγμα το οποίο περιλαμβάνει οργάνωση, παραλαβή των άρθρων σε συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο, την επεξεργασία τους και χίλια δυο άλλα πράγματα. Και αυτές οι σχολικές "εφημεριδούλες" σε πληροφορώ πως είναι πολύ ποιο ωφέλιμες και χρήσιμες απ' ότι μία 5ήμερη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Τα εγραφα (και τα γραφω) και στα τρια σταδια και μαλιστα με μεγαλη επιτυχια.
Στο δια ταυτα, περι της οργανωσης, με το τυπογραφειο εσυ διαπραγματευτηκες τα λεφτα και τα τεχνικα χαρακτηριστικα του φυλλου? Ακομη και οι ιδεες του φυλλου και η παραλαβη των αρθρων απο τους διαφορους γραφιαδες για μενα τουλαχιστον δεν ειναι καμια σοβαρη δουλεια.
Η αξια μιας δραστηριοτητας κρινεται αποκλειστικα και μονο απο τον αποδεκτη της. Αν θελεις να παρεις απαντηση στο ερωτημα αν εχει περισσοτερη ουσια μια πενταημερη ή μια εφημεριδουλα, κανε σφυγομετρηση στο σχολειο σου. Εγω παντως που ρωτησα 49 ατομα, τα 47 απαντησαν μετα βεβαιοτητας οτι ασυγκριτως περισσοτερο νοημα εχει μια εκδρομη. Και για να σε προλαβω, ενα μεγαλο ποσοστο των ερωτηθεντων ηταν οι λεγομενοι "καλοι", "επιμελεις", και "ωριμοι" μαθητες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ωρίωνας

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ωρίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 192 μηνύματα.
Στο δια ταυτα, περι της οργανωσης, με το τυπογραφειο εσυ διαπραγματευτηκες τα λεφτα και τα τεχνικα χαρακτηριστικα του φυλλου?


H προσπάθεια η οποία γίνεται είναι ομαδική και συλλογική δεν αναλαμβάνει κάποιος μία δουλεία για να λέει μετά τι καλός που είναι και πως τα έκανε όλα μόνος του.

Ακομη και οι ιδεες του φυλλου και η παραλαβη των αρθρων απο τους διαφορους γραφιαδες για μενα τουλαχιστον δεν ειναι καμια σοβαρη δουλεια.


Ούτε για μένα είναι να κανονίζεις μια εκδρομή όλο το χρόνο.

Η αξια μιας δραστηριοτητας κρινεται αποκλειστικα και μονο απο τον αποδεκτη της. Αν θελεις να παρεις απαντηση στο ερωτημα αν εχει περισσοτερη ουσια μια πενταημερη ή μια εφημεριδουλα, κανε σφυγομετρηση στο σχολειο σου. Εγω παντως που ρωτησα 49 ατομα, τα 47 απαντησαν μετα βεβαιοτητας οτι ασυγκριτως περισσοτερο νοημα εχει μια εκδρομη. Και για να σε προλαβω, ενα μεγαλο ποσοστο των ερωτηθεντων ηταν οι λεγομενοι "καλοι", "επιμελεις", και "ωριμοι" μαθητες.

"Ράβδος στη γωνία άρα βρέχει". Η σφυγμομέτρηση εμένα δε μου λέει ποιο είναι περισσότερο ουσιαστικό. Δείχνει ποιο είναι ποιο δημοφιλές....

ΥΓ Βλέπω σ' αυτό αλλά και σε άλλα ποστ σου την αγωνία να τεκμηριώσεις τη γνώμη σου επικαλούμενος πλειοψηφίες. Δεν ξέρω κατα πόσο αυτό είναι σωστό...

Φιλικά
Ωρίωνας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
H προσπάθεια η οποία γίνεται είναι ομαδική και συλλογική δεν αναλαμβάνει κάποιος μία δουλεία για να λέει μετά τι καλός που είναι και πως τα έκανε όλα μόνος του.

Δεν το πηγα εκει. Εγω μιλαω για καταμερισμο εργασιας. Και φυσικα για να υπαρξει παραγωγη δε γινεται ολοι να τα κανουν ολα.



Ούτε για μένα είναι να κανονίζεις μια εκδρομή όλο το χρόνο.
Εγω μιλαω γιατι τα εχω κανει και τα δυο. Εσυ δε μπορεις να μιλας αν δεν εχεις κανει το δευτερο.



"Ράβδος στη γωνία άρα βρέχει". Η σφυγμομέτρηση εμένα δε μου λέει ποιο είναι περισσότερο ουσιαστικό. Δείχνει ποιο είναι ποιο δημοφιλές....
Αν ηταν στο σχολειο να γινομασταν διανοουμενοι, τοτε καληνυχτα. Ουσιαστικο ειναι αυτο που θυμασαι, για μενα, οχι αυτο που καποιοι θεωρητικοι λενε οτι προαγει τη σκεψη κι αλλες παρλαπιπες. Αν πραγματικα ηταν πιο ουσιαστικο, τοτε θα γινοτανε παντου. Το σχολειο σου δε μπορει να ειναι πιο "πεφωτισμενο" απο τα υπολοιπα.

ΥΓ Βλέπω σ' αυτό αλλά και σε άλλα ποστ σου την αγωνία να τεκμηριώσεις τη γνώμη σου επικαλούμενος πλειοψηφίες. Δεν ξέρω κατα πόσο αυτό είναι σωστό...
Για μενα η μονη εντολη που ισχυει, ειναι η εντολη της πλειοψηφιας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Για μενα η μονη εντολη που ισχυει, ειναι η εντολη της πλειοψηφιας.
Κατάληψη τώραααααααααααααααα!!!! :D Μπείτε και σπάστε τα! :D







Σόρρυ, συνεχίστε. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Λολ! Οχι φυσικα και πιστευω αυτο που ειπα. Και ισως εκανα λαθος οταν τολμησα να το αμφισβητησω στο παρελθον. Στις καταληψεις ειχα πει οτι το δεκαπενταμελες επρεπε να ψηφισει να λυθει η καταληψη αν και η συνελευση ειχε ψηφισει υπερ για ολες τις μερες. Βεβαια το δεκαπενταμελες ειναι αντιπροσωπευτικο οργανο, οποτε δεν ειναι αντιδημοκρατικο να παιρνει αποφασεις μονο του. Η βλακεια μου ηταν οτι αφου δυο διαδοχικες ψηφοφοριες του συμβουλιου επεσαν στο κενο επεμενα οτι πρεπει να λυθει η καταληψη. Ημουν σε φορτισμενο κλιμα βεβαια, αφου ειχαμε χασει τοσες μερες. Τελικα ομως υπηρξα παραλογος. Η αποφαση της συνελευσης επρεπε να διαφυλαχθει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top