miro2
Δραστήριο μέλος
Γιατί;;;Κάτι παραπάνω δεν θα μάθεις;;;
όχι, ίσα ίσα που μπορεί να έχεις το αντίθετο αποτέλεσμα...
αν σκοπεύεις να ακολουθήσεις τεχνολογική ή θετική κατεύθυνση, φρόντισε να μην έχεις καθόλου κενά σε μαθηματικά και φυσική γιατί η ύλη της α' λυκείου είναι σημαντική και προαπαιτούμενη για τη γ'...να είσαι συνεπής και τα έξτρα μαθήματα είναι εντελώς περιττά...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antwwwnis
Διάσημο μέλος
Δε διαφωνώ. Αν είσαι επιμελής όμως αυτό το λίγο παραπάνω είναι χαμμένα λεφτά. Καλύτερα να εξοικονομήσεις τα χρήματα αυτά για να κάνεις ιδιαίτερα στην Γ τάξη.Γιατί;;;Κάτι παραπάνω δεν θα μάθεις;;;
Για να μη τα γενικεύσω όλα, θα έλεγα οτι αν δεν είσαι καλός στην έκθεση να σκεφτείς να κάνεις σε αυτό το μάθημα, στο οποίο δεν γίνεται καλή δουλειά στην τάξη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mixalisbarca
Εκκολαπτόμενο μέλος
όχι, ίσα ίσα που μπορεί να έχεις το αντίθετο αποτέλεσμα...
αν σκοπεύεις να ακολουθήσεις τεχνολογική ή θετική κατεύθυνση, φρόντισε να μην έχεις καθόλου κενά σε μαθηματικά και φυσική γιατί η ύλη της α' λυκείου είναι σημαντική και προαπαιτούμενη για τη γ'...να είσαι συνεπής και τα έξτρα μαθήματα είναι εντελώς περιττά...
Θετική θα πάω ή την κατεύθυνση με τα θετικά μαθήματα γιατί θα αλλάξουν οι κατευθύνσεις τότε...Η χημεία δεν θέλει έξτρα;
Δε διαφωνώ. Αν είσαι επιμελής όμως αυτό το λίγο παραπάνω είναι χαμμένα λεφτά. Καλύτερα να εξοικονομήσεις τα χρήματα αυτά για να κάνεις ιδιαίτερα στην Γ τάξη.
Για να μη τα γενικεύσω όλα, θα έλεγα οτι αν δεν είσαι καλός στην έκθεση να σκεφτείς να κάνεις σε αυτό το μάθημα, στο οποίο δεν γίνεται καλή δουλειά στην τάξη.
Συμφωνώ αλλά στην τάξη μου είμαστε 25 παιδιά και οι μισοί δεν ξέρουν που βρίσκονται και έτσι δεν προχωράει καλά το μάθημα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miro2
Δραστήριο μέλος
Η χημεία δεν θέλει έξτρα;
όχι, κατά τη γνώμη μου...εγώ ήμουν στη β' μόνο θετική (μετά άλλαξα) και δεν αντιμετώπισα πρόβλημα, παρόλο που τη μισούσα τη χημεία...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
istudent
Εκκολαπτόμενο μέλος
Το καλύτερο και το χειρότερο είναι σχετικό,,, Εξαρτάται δηλαδή απο τον μαθητή και το μάθημα,,,
Για παράδειγμα για κάποιο ντροπαλό ή υπερβολικά αδύνατο μαθητη με πολλές μαθησιακές δυσκολίες κτλπ το ιδανικό είναι το ιδιαίτερο,,,
Στα θεωρητικά μαθήματα θεωρώ πολύ καλύτερο το φροντηστήριο (μεχρι 10 ατομα το πολυ) γιατί ακούς πολλά πράγματα αρκετές φορές ακούς απορείες και ερωτήσεις άλλων και καταλαβαίνεις περισσότερα πράγματα και σου μένουν κε αρκετά πράγματα απο την τάξη,,,εγώ έκανα βιολογία (ο τρόπος που διδάσκεται στα λύκεια είναι σαν μάθημα θεωριτικής,,,) με έναν πόλύ καλο καθηγητη σε φροντιστήριο ,,, ήθελε όλοι να τα καταλαβαίνουν όλα απο τον πιο αδύνατο στον άριστο ,,, υπήρχαν φορές που μας έβαζε όλουσ 9-10 άτομα να του ΄πούμε όλοι το μάθημα απ έξω ξανα και ξανά και ξανά,,,ακούγα τόσες φορε΄ς τα ίδια πραγματα τόσα πολλά λάθη τόσες πολλές διορθώσεις τόσες πολλές απορείες και ερωτησείς που η βιολογία ήταν για μένα το μάθημα που ήθελα το πιο λίγο διάβασμα στο σπίτι,,,Στα θετικά μαθήματα καλό είναι ένας συνδιασμός και των δύο,,, αυτο φυσικά δεν γίνεται γιαυτο καλό είναι το φροντηστήρειο με 4-5 άτομα σε κάθη τάξη,,,
Απο προσωπική εμπειρία: Αν και άριστος μαθητής με βοηθούσε υπερβολικά να κάνω μαθήματα σε φροντηστήρια γιατί αρκετοί ρωτούσαν διάφορες απορείες για αρκετά απλά πράγματα που εγώ τα καταλάβαινα,,, αυτό όμως με βοηθούσε διότι όταν πήγαινα σπίτι δεν χρειαζόμουν κάθολου διαβαασμα σε αυτά τα θέματα γιατί τα θυμώμουν απο την τάξη αν όμως έκανα ιδιαίτερο αυτα δεν θα τα θυμοώμουν.... ακόμη στα φροντηστήρια υπάρχει και ο ανταγωνισμός που σε ωθεί να διαβάσεις,,,,
BTW έτυχε να κάνω και ιδιαίτερο, όχι Γ λυκείου καί ήταν χάλια εμπειρία, ήταν πολύ βαρετό το μάθημα, ΄δεν είχε ενδιαφέρον δεν υπήρχε ανταγονισμός και πράγματι μου προκαλούσε άγχος να ασχολείτε ένας καθηγητής μόνο μαζί μου ΄και πολύ λίγα μου έμεναν απο το μάθημα γιατί τα άκουγα μόνο μια φορά με ρωτούσε αν τα κατάλαβα και προχωρουσε,,,, εννοείτε ότι προχωράς πιο πολύ αλλά σου μένουν πιο λίγα,,, εγώ συστήνω ιδιαίτερα μόνο σε ειδικές περιπτώσεις,,,
υ.γ:σορρυ για τα ορθογραφικα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος Mt
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σεβαστή-Μαρία
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ακόμη, μια καλή λύση είναι να κάνεις με ένα άτομο ακόμη ιδιαίτερο για να σου βγουν πιο οικονομικά.
Για τα χρήματα ανά ώρα είναι ανάλογα, εγώ έχω ακούσει για 60Ε αλλά και 15Ε
Κάνε μια έρευνα , ρώτησε απόψεις και κάτι θα βρεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
partblah1990
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*Serena*
Τιμώμενο Μέλος
προσωπικα επειδη σκοπευω του χρονου να κανω ιδιαιτερα στη φυσικη πανω απο 20 ευρω δεν θα δωσω και ο καλυτερος φυσικος του harvard να μου κανει... Πιστευω οτι δεν αξιζει να δωσεις παραπανω, υπαρχουν παρα πολυ καλοι καθηγητες με 15 και 18 ευρω. Πανω απο 20 ειναι κλεψια - εκμεταλλευση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.