Andrew19
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αρχική Δημοσίευση από diddle:Ξένοι φοιτητές θα έρχονται στην ελλάδα να σπουδάσουν αλλά σίγουρα όχι οι φοιτητές της Αγγλίας,της Γερμανίας κλπ..Μάλλον τους φοιτητές των χωρών υπό ανάπτυξη θα προσελκύουμε.(σύμφωνα με τον νέο ορισμό στις χώρες υπό ανάπτυξη εντασσονται Ρουμανία,Αλβανία,Πολωνία κλπ κλπ). Η επιβάρυνση του ήδη επιβεβαρυμένου κρατους μας λοιπόν θα είναι μέγιστη.
Οι ξένοι φοιτητές που έρχονται να σπουδάσουν στην Ελλάδα είναι από Αραβικές χώρες στην πλειοψηφία. Οπως όλοι οι ξένοι που θα μπουν σε Ελληνικό πανεπιστήμιο δίνουν κάτι γελοίες εξετάσεις (στην ουσία μόνο στα Ελληνικά εξετάζονται). Γιατί κάποιος να προτιμήσει να πάει σε ένα χαμηλού επιπέδου πανεπιστήμιο αν μπορεί να πάει σε ένα καλύτερο?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kleftra
Διάσημο μέλος
Αρχική Δημοσίευση από Andrew19:Αν πάει σε μια θέση κάποιος πτυχιούχος ΑΣΟΕΕ και κάποιος από το Deree ποιον πιστεύεις ότι θα πάρουν...?
Η αγορά εργασίας δεν μπορεί να απορροφήσει πολλά άτομα και υπάρχει ανεργία, συμβαίνει για πολλούς λόγους. Η λύση ίσως να ήταν να στήσουμε εκτελεστικά αποσπάσματα ανέργων Αλλά μόνη σου παραδέχεσαι (και τα στατιστικά λένε το ίδιο) ότι η ανεργία στους πτυχιούχους είναι μικρότερη από των μη πτυχιούχων.
Το ότι τα πανεπιστήμια έχουν γίνει τόσο χάλια που οι τοπικοί φύλαρχοι στέλνουν τα παιδιά τους να σπουδάσουν έξω (ενώ μπορούν να τα βάλουν εδώ) δείχνει το επίπεδο των σπουδών στην Ελλάδα. Οσο για το ΕΜΠ, ξέρω και απόφοιτους από εκεί που δεν ξέρουν την τύφλα τους (τωρα πως πήραν πτυχίο δεν μπορώ να καταλάβω).
Για τους Ελληνες καθηγητές που είναι στο εξωτερικό, υπάρχουν πάρα πολλοί που επιθυμούν να έρθουν Ελλάδα αλλά δεν έρχονται για διάφορους λόγους. Το ιδιωτικό πανεπιστήμιο μπορεί να δώσει 6000 μισθό σε καθηγητή. Το δημόσιο δεν μπορεί.
Το όνομα Νανόπουλος σου λέει κάτι? Μάθε γιατί δεν εκλέγηκε καθηγητής σε πανεπιστήμιο στην Ελλάδα όπως και το αν θα ήθελε να γίνει καθηγητής στην Ελλάδα.
1.Όχι δεν κατάλαβες τι γράφω: η ανεργία στους πτυχιούχους είναι πολυ πιο μεγάλη, οι απόφοιτοι λυκείου προσλαμβάνονται πιο εύκολα(ξαναδιάβασε το να δεις ότι αυτό λέω).
2.Αν η θέση είναι στελέχους θα προτιμήσουν τον πτυχιούχο της ΑΣΟΕΕ γιατί έχει άδεια άσκησης οικονομολογικού επαγγέλματος, άρα μπορεί να υπογράψει οικονομοτεχνικές μελετες.Επίσης έχει άδεια λογιστή άρα θα υπογράψει ισολογισμό.
Ο αντίστοιχος πτυχιούχος του Ντιρί δεν μπορεί να κάνει τίποτε απο τα δύο.
Αν η θέση είναι δευτερεύουσα διοικητική πχ.γραμματέας τότε έχουν και οι δύο τις ίδιες πιθανότητες.
3.Τα τελευταία που μου γράφεις δεν μπορώ να καταλάβω που κολλάνε στην απάντηση μου,μάλλον θα πήγαιναν για αλλού.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αρχική Δημοσίευση από Andrew19:Αν πάει σε μια θέση κάποιος πτυχιούχος ΑΣΟΕΕ και κάποιος από το Deree ποιον πιστεύεις ότι θα πάρουν...?
Οσο για το ΕΜΠ, ξέρω και απόφοιτους από εκεί που δεν ξέρουν την τύφλα τους (τωρα πως πήραν πτυχίο δεν μπορώ να καταλάβω).
Για τους Ελληνες καθηγητές που είναι στο εξωτερικό, υπάρχουν πάρα πολλοί που επιθυμούν να έρθουν Ελλάδα αλλά δεν έρχονται για διάφορους λόγους. Το ιδιωτικό πανεπιστήμιο μπορεί να δώσει 6000 μισθό σε καθηγητή
Θυσικά και θα πάρουν αυτόν τησ ΑΣΟΕΕ(1000%) και στο λέω και από προσωπική εμπειρία.Αρκετοί από τους απόφοιτους του deree είναι απόλυτα ικανοποιημένοι που βρήκαν δουλειά ωσ βοηθοί κάποιου απόφοιτου-οικονομολόγου της ΑΣΟΕΕ πολύ απλά γιατί δεν έχουν αναγνωρισμένα επαγγελματικά δικαιώματα από το ελληνικό κράτος(για την ώρα τουλάχιστον).Στο έχει εξηγήσει και η kleftra σε προηγούμενο πόστ της νομίζω.Στο στενό οικογενειακό μου περιβάλλον υπάρχουν τουλάχιστον 4άτομα απόφοιτοι του derre που τελικά δε βρήκαν δουλειά σε ότι σπούδασαν και εργάζονται ως γραμματείς.Αυτό σου λέει κάτι?Το derre δεν έχει την τόσο μεγάλη απορρόφηση των αποφόιτων του που θέλει να παρουσιάζει...
Να μην ξέρουν την τύφλα τους και να έχουν πάρει δίπλωμα στο ΕΜΠ στο αποκλείω.(πιστεύω και στα άλλα πολυτεχνεία το ίδιο θα ισχύει απλά αναφέρω για το συγκεκριμένο που ξέρω από πρώτο χέρι )
Σίγουρα θα ξέρουν αρκετά ώστε να πάρουν δίπλωμα πολυτεχνείου κάτι που δεν είναι καθόλου μα καθόλου εύκολο.
Εξάλλου το άν έχουν τις επαρκείς γνώσεις ή οχι είναι κατι που για να είσαι σε θέση να το κρίνεις σημαίνει ότι και ξέρεις τα αντικείμενα σπουδών τους και έχεις όλες τις γνώσεις που απαιτούνται ώστε να τους εξετάσεις προσωπικά,να τους αξιολογήσεις και να διαπιστώσεις ότι όντως δεν έχει γνώσεις και ικανότητες...Πώς κρίνεις αν κάποιος γνωρίζει ή όχι το επάγγελμα του και αν άξιζε να πάρει πτυχίο??Με ποιο δικαίωμα? και ως τι??Για να το πήρε σίγουρα θα άξιζε και δεν είναι ωραίο να τον υποτιμάς γιατί σίγουρα δε μπορείς να γνωρίζεις το τι τράβηξε για να πάρει το πτυχίο του.
Επιτυχημένοι Ελληνές καθηγητές του εξωτερικού δεν έρχονται να διδάξουν στην Ελλάδα γιατί εκτός από τους μισθούς τους που όσα και να τους δώσει ένας ιδιώτης σε καμία περίπτωση δε θα είναι τόσα όσα ήδη παίρνουν έξω δεν θα έχουν το ερευνητικό προσωπικό,τον εξοπλισμό και το επιστημονικό συνεργείο τους για να διεκπεραιώσουν τις μελέτες τους.Οπως γνωρίζουμε ένας καθηγητής Πανεπιστημιου,Πολυτεχνείου διδάσκει ελάχιστες ώρες.Το βασικότερο αντικείμενό του είναι η πρόοδος της επιστήμης με ότι αυτό συνεπάγεται..(έρευνες,δημοσίεύσεις,εφευρέσεις,καινοτομίες)
Η πηγή της λίστας των 500 πιο αξιόλογων Πανεπιστημιων που αναφέρεις(τονίζω όχι Πολυτεχνείων αλλά Πανεπιστημίων)είναι το Πανεπιστήμιο της Σαγκάης και ακόμα και σε αυτήν υπάρουν 2 ελληνικά Πανεπιστήμια γύρω στην 300 θέση..Ωστόσο η συγκεκριμένη αξιολόγηση είχε κατηγορηθεί για πάμπολους λόγους ο σημαντικότερος από τους οποίους ήταν ότι το βασικότερο κριτήριο που χρησιμοποίησε ήταν οι δημοσιεύσεις των Πανεπιστημίων ανά κεφάλι δίνοντας κιόλας τουλάχιστον 20% σε περιοδικά που ανήκουν στον τομέα της Φυσικής Επίστήμης,τομέα δηλαδή στον οποίο μπορεί κάποια πανεπιστήμια να μην δημοσιεύσυν ποτέ μα ποτέ άρθρα.Ασχετα με το ότι δε λαμβάνεται υπόψη και η εγκυρότητα του περιοδικού(δηλαδή αν δημοσιευτεί ένα άρθρο στην espresso αυτό θα θεωρηθεί επιτυχία του συγκεκριμένου Πανεπιστημίου που το δημοσίευσε?? Οσο για το ΕΜΠ τώρα πάντα βρίσκεται στις 10πρώτες θέσεις σε λίστες αξιολογήσεων σοβαρών φορέων..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Andrew19
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αρχική Δημοσίευση από kleftra:1.Όχι δεν κατάλαβες τι γράφω: η ανεργία στους πτυχιούχους είναι πολυ πιο μεγάλη, οι απόφοιτοι λυκείου προσλαμβάνονται πιο εύκολα(ξαναδιάβασε το να δεις ότι αυτό λέω).
2.Αν η θέση είναι στελέχους θα προτιμήσουν τον πτυχιούχο της ΑΣΟΕΕ γιατί έχει άδεια άσκησης οικονομολογικού επαγγέλματος, άρα μπορεί να υπογράψει οικονομοτεχνικές μελετες.Επίσης έχει άδεια λογιστή άρα θα υπογράψει ισολογισμό.
Ο αντίστοιχος πτυχιούχος του Ντιρί δεν μπορεί να κάνει τίποτε απο τα δύο.
Αν η θέση είναι δευτερεύουσα διοικητική πχ.γραμματέας τότε έχουν και οι δύο τις ίδιες πιθανότητες.
3.Τα τελευταία που μου γράφεις δεν μπορώ να καταλάβω που κολλάνε στην απάντηση μου,μάλλον θα πήγαιναν για αλλού.
Κλέφτρα,
Η Ανεργία στους πτυχιούχους (όπως λες και σε πιστεύω γιατί κάπου τόσο το ξέρω και εγώ) είναι 8% και στους άλλους 12%. Υποθέτω ότι το 12 είναι μεγαλύτερο από το 8
Οικονομοτεχνικές μελέτες και εγώ υπογράφω. Η λογιστική είναι τελείως άλλο θέμα. Μια και ανάλογα το πτυχίο λογιστικής που έχεις μπορείς να υπογράφεις βιβλία και ισολογισμούς (αν έχεις ΙΕΚ, ΤΕΙ, ή ΑΕΙ). Το δικαίωμα υπογραφής είναι ένα άλλο είδους "νταβατζηλίκι" των συντεχνιών της Ελλάδας αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Το ΕΜΠ δεν είναι μέσα στα 10 πρώτα ούτε κατά διάνοια believe me. Αν θες να σου παραθέσω 20 καλύτερες σχολές engineering. Το ΕΜΠ θεωρείται καλό στο εξωτερικό γιατί ο πτυχιούχος με βαθμό 8 από το ΕΜΠ θεωρείται ένας πολύ καλός μηχανικός, ενώ ο πτυχιούχος με μέσο όρο 6...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Andrew19
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αρχική Δημοσίευση από diddle:Σίγουρα θα ξέρουν αρκετά ώστε να πάρουν δίπλωμα πολυτεχνείου κάτι που δεν είναι καθόλου μα καθόλου εύκολο.
Εξάλλου το άν έχουν τις επαρκείς γνώσεις ή οχι είναι κατι που για να είσαι σε θέση να το κρίνεις σημαίνει ότι και ξέρεις τα αντικείμενα σπουδών τους και έχεις όλες τις γνώσεις που απαιτούνται ώστε να τους εξετάσεις προσωπικά,να τους αξιολογήσεις και να διαπιστώσεις ότι όντως δεν έχει γνώσεις και ικανότητες...Πώς κρίνεις αν κάποιος γνωρίζει ή όχι το επάγγελμα του και αν άξιζε να πάρει πτυχίο??Με ποιο δικαίωμα? και ως τι??Για να το πήρε σίγουρα θα άξιζε και δεν είναι ωραίο να τον υποτιμάς γιατί σίγουρα δε μπορείς να γνωρίζεις το τι τράβηξε για να πάρει το πτυχίο του.
Χμ, sorry δεν το έθεσα σωστά. Βλέπω συναδέλφους μηχανικούς να μην ξέρουν την τύφλα τους σε βασικά πράγματα και ταυτόχρονα να πιστεύουν τελείως διαφορετικά πράγματα. Ειδικά οι Αρχιτέκτονες είναι το κάτι άλλο! Η βλέπω κάτι άλλους που ένας Θεός ξέρει πως κατάφεραν και πήραν πτυχίο και πως περνούσαν τα μαθήματα (το πανεπιστήμιο δεν βγαίνει δίχως αντιγραφή!)
Αρχική Δημοσίευση από diddle:Επιτυχημένοι Ελληνές καθηγητές του εξωτερικού δεν έρχονται να διδάξουν στην Ελλάδα γιατί εκτός από τους μισθούς τους που όσα και να τους δώσει ένας ιδιώτης σε καμία περίπτωση δε θα είναι τόσα όσα ήδη παίρνουν έξω δεν θα έχουν το ερευνητικό προσωπικό,τον εξοπλισμό και το επιστημονικό συνεργείο τους για να διεκπεραιώσουν τις μελέτες τους.Οπως γνωρίζουμε ένας καθηγητής Πανεπιστημιου,Πολυτεχνείου διδάσκει ελάχιστες ώρες.Το βασικότερο αντικείμενό του είναι η πρόοδος της επιστήμης με ότι αυτό συνεπάγεται..(έρευνες,δημοσίεύσεις,εφευρέσεις,καινοτομίες)
Αν ο καθηγητής Πανεπιστημίου έχει τα απαραίτητα κίνητρα έρχεται στην Ελλάδα. Αυτά τα κίνητρα το Ελληνικο Πανεπιστήμιο δεν τα δίνει. Εδώ δεν τα δίνει ούτε στον προπτυχιακό ούτε στον μεταπτυχιακό φοιτητή. Γιαυτό και δεν υπάρχει κανείς μεγάλος Ελληνας επιστήμονας που να έκανε μεταπτυχιακό στην Ελλάδα.
Πολλοί πάντως καθηγητές θέλουν να έρθουν και για οικογενειακούς λόγους. Τον Νανόπουλο σου λέω τον ξέρεις? Ξέρεις γιατί δεν εκλέχτηκε καθηγητής στο Δημοκρίτειο?
Αρχική Δημοσίευση από diddle:Η πηγή της λίστας των 500 πιο αξιόλογων Πανεπιστημιων που αναφέρεις(τονίζω όχι Πολυτεχνείων αλλά Πανεπιστημίων)είναι το Πανεπιστήμιο της Σαγκάης και ακόμα και σε αυτήν υπάρουν 2 ελληνικά Πανεπιστήμια γύρω στην 300 θέση..Ωστόσο η συγκεκριμένη αξιολόγηση είχε κατηγορηθεί για πάμπολους λόγους ο σημαντικότερος από τους οποίους ήταν ότι το βασικότερο κριτήριο που χρησιμοποίησε ήταν οι δημοσιεύσεις των Πανεπιστημίων ανά κεφάλι δίνοντας κιόλας τουλάχιστον 20% σε περιοδικά που ανήκουν στον τομέα της Φυσικής Επίστήμης,τομέα δηλαδή στον οποίο μπορεί κάποια πανεπιστήμια να μην δημοσιεύσυν ποτέ μα ποτέ άρθρα.Ασχετα με το ότι δε λαμβάνεται υπόψη και η εγκυρότητα του περιοδικού(δηλαδή αν δημοσιευτεί ένα άρθρο στην espresso αυτό θα θεωρηθεί επιτυχία του συγκεκριμένου Πανεπιστημίου που το δημοσίευσε?? Οσο για το ΕΜΠ τώρα πάντα βρίσκεται στις 10πρώτες θέσεις σε λίστες αξιολογήσεων σοβαρών φορέων..
Υπάρχουν πολλές λίστες αξιολόγησης (όχι μόνο των Κινέζων), ανάλογα και με το αντικείμενο. Στα οποία κρίνονται πολλά πράγματα, όπως υλικοτεχνική υποδομή, επίπεδο σπουδών, δημοσιεύσεις καθηγητών και παροχές προς τους φοιτητές. Θες να παραθέσω 20 σχολές engineering ανώτερες από το ΕΜΠ? 30?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αρχική Δημοσίευση από Andrew19:Οικονομοτεχνικές μελέτες και εγώ υπογράφω. Η λογιστική είναι τελείως άλλο θέμα. Μια και ανάλογα το πτυχίο λογιστικής που έχεις μπορείς να υπογράφεις βιβλία και ισολογισμούς (αν έχεις ΙΕΚ, ΤΕΙ, ή ΑΕΙ). Το δικαίωμα υπογραφής είναι ένα άλλο είδους "νταβατζηλίκι" των συντεχνιών της Ελλάδας αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Το ΕΜΠ δεν είναι μέσα στα 10 πρώτα ούτε κατά διάνοια believe me. Αν θες να σου παραθέσω 20 καλύτερες σχολές engineering. Το ΕΜΠ θεωρείται καλό στο εξωτερικό γιατί ο πτυχιούχος με βαθμό 8 από το ΕΜΠ θεωρείται ένας πολύ καλός μηχανικός, ενώ ο πτυχιούχος με μέσο όρο 6...
Προφανώς υπογράφεις οικονομικοτεχνικές μελέτες επειδή δεν είσαι απόφοιτος του ντιρι γιατί αν ήσουν πολύ απλά ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕΣ το δικαίωμα να το κάνεις. Ακόμα κ ο απόφοιτος του ντιρι να έβγαζε τη δουλειά,τη σφραγίδα και τα χρήματα ο πτυχιούχος μηχανικός ή οικονολόγος θα υπέγραφε τα έπαιρνε. Και τη σφραγίδα νταβαντιλίκι τη θεωρείς??Ξέρεις τι ευθύνες αναλαμβάνει κάποιος με το να βάλει τη σφραγίδα του?Το θεωρείς απλό?
Κάποιος που αντιγράφει το κάνει για να πάρει ένα πενταράκι και όχι για βαθμό.Αλλά και πάλι σε πόσα μαθήματα σου δίνεται η δυνατότητα να αντιγράψεις?Σε τόσα πολλά ώστε να θεωρέίς ότι όσοι παίρνουν πτυχίο δεν ξέρουν την τύφλα τους? Λίγος σεβασμός στον κόπο τους πια!Κανένας δεν παίρνει πτυχίο(στισ σχολές που ξέρω εγώ τουλάχιστον) αν δεν λιώσει στο διάβασμα στα εργαστήρια και στις εργασίες...
To ΕΜΠ σύμφωνα με προσφατh έρευνα του πανεπιστημίου Berkley των ΗΠΑ που δημοσιευτηκε και στα ΝΕΑ ήταν στην 8η θέση μετά από ΜΙΤ,Imperial κλπ..
Γιατί να σε πιστέψω?Ε'ισαι στο Εμπ?Γνωρίζεις από πρώτο χέρι το επιπεδο σπουδών και το απίπεδο των καθηγητών??Αν τα κριτήρια των ερευνών που έχεις εσύ είναι όλα παρόμοια με την κινεζική έρευνα τότε κάθε τι άλλο παρά αξιόπιστες μπορεί να θεωρηθούν..Και φυσικά όχι μόνο το ΕΜΠ αλλά πάρα μα πάρα πολλές σχολές της Αθήνας που γνωρίζω τουλάχιστον(Φυσικό,Φαρμακευτικό,Βιολογικό,ΑΣΟΕ)είναι άκρως αξιόλογες και άπόλυτα ανταγωνιστικές και υπολογίσιμες από το εξωτερικό.Ξέρεις πόσοι κάνουν μεταπτυχιακό αυτή τη στιγμή στο ΕΜπ?4900ατομα!Από αυτούς νομίζεις ότι κανένας δεν είναι αξιόλογος? Πέρνα καμιά βόλτα από εκει να δεις τις έρευνες που δημοσιέυονται κατά καιρούς από σοβαρούς φορείς όπως ξαναείπα για την αξιολόγησή του και τότε ίσως πειστείς...
Οσο για τους καθηγητές εγώ εγραψα ποιοι θα είναι οι ανασταλτικοί παράγοντες που δε θα τους προσελκύσουν στην Ελλάδα..Δεν είναι μόνο τα λεφτά..το εξήγησα δε θα γράφω τα ίδια.
Σίγουρα το σύστημα εκπαιδευσης έχει πολλά προβλήματα αλλά με το να υπονομεύουμε αναγνωρισμένες αξίες και να πιστεύουμε στην ουτοπία ότι εάν ιδιωτικοποιηθεί η 3βάθμια εκπαίδευση θα λυθούν αυτομάτως όλα τα προβλήματα και ότι τα ιδιωτικά πανεπιστημία θα λειτουργούν ρολόι,τίποτα δε θα είναι στραβό και ότι θα αναβαθμίσουν τις σπουδές κάνουμε μεγάλο λάθος...Ιδια θα παραμεινει η κατάσταση και χειρότερη απλά με τη διαφορά ότι θα πληρώνουμε κιόλας για όσα μέχρι τώρα μας παρέχονταν δωρεάν(εκπαίδευση,βιβλία, κλπ)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Andrew19
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αρχική Δημοσίευση από diddle:Προφανώς υπογράφεις οικονομικοτεχνικές μελέτες επειδή δεν είσαι απόφοιτος του ντιρι γιατί αν ήσουν πολύ απλά ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕΣ το δικαίωμα να το κάνεις. Ακόμα κ ο απόφοιτος του ντιρι να έβγαζε τη δουλειά,τη σφραγίδα και τα χρήματα ο πτυχιούχος μηχανικός ή οικονολόγος θα υπέγραφε τα έπαιρνε. Και τη σφραγίδα νταβαντιλίκι τη θεωρείς??Ξέρεις τι ευθύνες αναλαμβάνει κάποιος με το να βάλει τη σφραγίδα του?Το θεωρείς απλό?
Δεν ξέρω αν κυκλοφορείς στην αγορά (αλλά μάλλον όχι γιατί εισαι φοιτήτρια) αλλά το εμπόριο σφραγίδων ανθεί. Οι ευθύνες υπάρχουν και για όποιον βάλει σφραγίδα, και για όποιον υπογράφει κάτι. Οπως και το ότι υπάρχουν οι συντεχνίες που δεν θέλουν να αφήνουν κάποιον άλλον μη δικό τους να κάνει το οτιδήποτε.
Αρχική Δημοσίευση από diddle:Κάποιος που αντιγράφει το κάνει για να πάρει ένα πενταράκι και όχι για βαθμό.Αλλά και πάλι σε πόσα μαθήματα σου δίνεται η δυνατότητα να αντιγράψεις?Σε τόσα πολλά ώστε να θεωρέίς ότι όσοι παίρνουν πτυχίο δεν ξέρουν την τύφλα τους? Λίγος σεβασμός στον κόπο τους πια!Κανένας δεν παίρνει πτυχίο(στισ σχολές που ξέρω εγώ τουλάχιστον) αν δεν λιώσει στο διάβασμα στα εργαστήρια και στις εργασίες...
To ΕΜΠ σύμφωνα με προσφατh έρευνα του πανεπιστημίου Berkley των ΗΠΑ που δημοσιευτηκε και στα ΝΕΑ ήταν στην 8η θέση μετά από ΜΙΤ,Imperial κλπ..
Γιατί να σε πιστέψω?Ε'ισαι στο Εμπ?Γνωρίζεις από πρώτο χέρι το επιπεδο σπουδών και το απίπεδο των καθηγητών??Αν τα κριτήρια των ερευνών που έχεις εσύ είναι όλα παρόμοια με την κινεζική έρευνα τότε κάθε τι άλλο παρά αξιόπιστες μπορεί να θεωρηθούν..Και φυσικά όχι μόνο το ΕΜΠ αλλά πάρα μα πάρα πολλές σχολές της Αθήνας που γνωρίζω τουλάχιστον(Φυσικό,Φαρμακευτικό,Βιολογικό,ΑΣΟΕ)είναι άκρως αξιόλογες και άπόλυτα ανταγωνιστικές και υπολογίσιμες από το εξωτερικό.Ξέρεις πόσοι κάνουν μεταπτυχιακό αυτή τη στιγμή στο ΕΜπ?4900ατομα!Από αυτούς νομίζεις ότι κανένας δεν είναι αξιόλογος? Πέρνα καμιά βόλτα από εκει να δεις τις έρευνες που δημοσιέυονται κατά καιρούς από σοβαρούς φορείς όπως ξαναείπα για την αξιολόγησή του και τότε ίσως πειστείς...
Οσο για τους καθηγητές εγώ εγραψα ποιοι θα είναι οι ανασταλτικοί παράγοντες που δε θα τους προσελκύσουν στην Ελλάδα..Δεν είναι μόνο τα λεφτά..το εξήγησα δε θα γράφω τα ίδια.
Σίγουρα το σύστημα εκπαιδευσης έχει πολλά προβλήματα αλλά με το να υπονομεύουμε αναγνωρισμένες αξίες και να πιστεύουμε στην ουτοπία ότι εάν ιδιωτικοποιηθεί η 3βάθμια εκπαίδευση θα λυθούν αυτομάτως όλα τα προβλήματα και ότι τα ιδιωτικά πανεπιστημία θα λειτουργούν ρολόι,τίποτα δε θα είναι στραβό και ότι θα αναβαθμίσουν τις σπουδές κάνουμε μεγάλο λάθος...Ιδια θα παραμεινει η κατάσταση και χειρότερη απλά με τη διαφορά ότι θα πληρώνουμε κιόλας για όσα μέχρι τώρα μας παρέχονταν δωρεάν(εκπαίδευση,βιβλία, κλπ)
Δεν είπα ότι θεωρώ ότι όσοι παίρνουν πτυχίο δεν ξέρουν την τύφλα τους. Λέω συγκεκριμένα, κάποιος με 8 είναι ένας πολύ καλός μηχανικός κάποιος με 6 είναι άστα να πάνε.
Δεν είμαι στο ΕΜΠ (δεν σπούδασα εκεί) αλλά σου είπα είμαι μηχανικός. Μηχανικός αν δεν το ξέρεις σημαίνει κρίση και μπορώ να κρίνω άλλους και καταστάσεις (ειδικά αν είναι μηχανικοί!). Το επίπεδο του ΕΜΠ (και των άλλων σχολών στην Ελλάδα) είναι χαμηλό για τους λόγους που σου ανέφερα αλλά δεν σημαίνει ότι αυτό δεν είναι καλύτερο από μιας κακής σχολής. Το μεταπτυχιακό του είναι τελείως άλλη περίπτωση και θα δεις να παράγεται αξιόλογη έρευνα εκεί. Να στο πω με απλά λόγια, το ΕΜΠ έχει 5% top απόφοιτους, 30% πολύ καλούς απόφοιτους, 45% ικανούς μηχανικούς και 20% απόφοιτους που ήταν τουρίστες. Τώρα το 20% αν σου φαίνεται μικρό ποσοστό πάω πάσο.
Οσο για το απάντησες για τους καθηγητές πες μου αν ξέρεις ποιος είναι ο Νανόπουλος και γιατί δεν εκλέχτηκε καθηγητής στο Δημοκρίτειο. Πάντως θα δεις ότι θα έρθουν αρκετοί καθηγητές να διδάξουν σε ιδιωτικά πανεπιστήμια.
Κατ'αρχάς δεν θέλω με τίποτα να γίνει ιδιωτική ή να μπουν δίδακτρα στην κρατική εκπαίδευση. Το να γίνουν ιδιωτικά πανεπιστήμια τα οποία μπορούν να κρίνονται με τους ίδιους νόμους που ελέγχουν τα δημόσια είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Το να βάζουμε το κεφάλι μας κάτω από την άμμο όταν απόφοιτοι ιδιωτικών πανεπιστημίων (που λειτουργούν στο εξωτερικό) έχουν πλήρες πτυχίο, ενώ αν είναι στο παράρτημα του ίδιου πανεπιστημίου στην Ελλάδα δεν έχουν δικαιώματα (τυπικά) είναι χαζό. Οχι πάντως δεν νομίζω ότι θα γίνει αύριο το νέο Harvard στην Αθήνα, αν επιτραπούν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αρχική Δημοσίευση από Andrew19:Δεν ξέρω αν κυκλοφορείς στην αγορά (αλλά μάλλον όχι γιατί εισαι φοιτήτρια) αλλά το εμπόριο σφραγίδων ανθεί. Οι ευθύνες υπάρχουν και για όποιον βάλει σφραγίδα, και για όποιον υπογράφει κάτι. Οπως και το ότι υπάρχουν οι συντεχνίες που δεν θέλουν να αφήνουν κάποιον άλλον μη δικό τους να κάνει το οτιδήποτε.
Μπορεί να είμαι φοιτήτρια αλλά έχω οικοενειακό υπόβαθρο και μέσω αυτού κυκλοφορώ στην αγορά εργασίας και γνωρίζω τους κανόνες της εδώ και πολλά πολλά χρόνια...Γνωρίζω το εμπόριο σφραγιδας και ακριβώς σε αυτό αναφερόμουν.Σφραγίδα σημαίνει ΥΠΟΓΡΑΦΩ.Δεν είναι διαφορετικά πράγματα αυτά.Τη δουλειά πιθανότατα τη βγάζει κάποιος που δεν είναι ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ σε πολλές περιπτώσεις.Αυτός που υπογράφει όμως και παίρνει τις ευθύνες πάνω του ΕΙΝΑΙ μηχανικός.Αυτός θα πάρει την αμοιβή και από την εργασία και από την ενοικίαση της σφραγίδας.Αν συμβεί κάτι όμως αυτόν θα κυνηγήσουν μετά..Θέλω να σου εξηγήσω δηλαδή ότι ναι μεν γίνεται ενοικίαση σφραγίδας αλλά τον τελευταίο λόγο ΠΡΙΝ ΜΠΕΙ η σφραγίδα τον έχει πάντα ενας μηχανικός. Δεν μπαίνει τόσο εύκολα σφραγίδα εν πλήρη άγνοια του μηχανικου΄.Δεν είναι παίξε-γέλασε..
Εάν εσένα σου φαίνεται εύκολο να πάρεις πτυχίο από Πολυτεχνείο(και δεν εννοώ κάποιο περιφερειακό πολυτεχνείο όπου είναι γνωστή η κατάσταση που επικρατεί εννοώ από ΕΜΠ και ΑΠΘ) με 6 τοτε μπράβο σου ειλικρινά αγνοείς καταστάσεις και γεγονότα..Αν είχες προσωπική πείρα από εξεταστικές,θέματα,επιτήρηση,εργασίες,βαθμούς τότε σίγουρα θα άλλαζες γνωμη..
Εσύ γνωρίζεις σε προσωπικό επίπεδο τον Νανόπουλο και γνωρίζεις για ποιόν ακριβώς λόγο δεν διορίστηκε στο Δημοκρίτειο??Μήπως να σου θυμίσω ότι για τον διορισμό των καθηγητών κρύβονται και πολλές πολιτικές σκοπιμότητες και προκειμένου να δικαιολογηθούν αυτές βγαίνουν μπροστά γελοίες προφάσεις???
Τα ποσοστά των αποφοίτων που αναφέρεις είναι τελείως ενδεικτικά.Σε μία έρευνα παίζουν ρόλο πολλοί παράγοντες και κριτήρια που αλλοιώνουν τα αποτελέσματα.Γιαυτό λοιπόν αν έχεις κάποια στοιχεία που γνωρίζεις από πρωτο χέρι πεσ τα να τα συζητήσουμε αλλά τα παραπάνω ποσοστά δεν είναι αξιόλογα δείγματα γιατί πολύ απλά υπεισέρχονται παράγοντες όπως οι μεταγραφές και οι αιώνιοι φοιτητές που δημιουργούν πλασματικά αποτελέσματα..και τα έχω ξαναεξηγήσει σε παλαιότερο πόστ,μπες να τα δεις αν θέλεις.Και ναι όντως το ποσοστό των αιωνίων και των μεταγραφων φτάνει και ξεπερνά το 20% αν αυτό σου λεει κάτι???
Γιατί πιστεύεις ότι η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημιών δε θα οδηγήσει σταδιακά και βραχυπρόθεσμα σε ιδιωτικοποίηση της 3βάθμιας εκπαίδευσης??Αυτό έχει σκόπό και αναφέρεται ξεκαθαρα στο πρωτόκολλο της Μπολόνια περί αξιολόγησης και ιδιωτικοποίησης που υπογράφτηκε και από τον τότε Ελληνα υπουργό και λόγω των αντιδράσεων δεν έχει εφαρμοσθεί ακόμα στην Ελλάδα..Γιαυτό ακριβώς αντιδρούν οι φοιτητές..Για να προλάβουν προδεδικασμένα γεγονότα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Andrew19
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αρχική Δημοσίευση από diddle:Εάν εσένα σου φαίνεται εύκολο να πάρεις πτυχίο από Πολυτεχνείο(και δεν εννοώ κάποιο περιφερειακό πολυτεχνείο όπου είναι γνωστή η κατάσταση που επικρατεί εννοώ από ΕΜΠ και ΑΠΘ) με 6 τοτε μπράβο σου ειλικρινά αγνοείς καταστάσεις και γεγονότα..Αν είχες προσωπική πείρα από εξεταστικές,θέματα,επιτήρηση,εργασίες,βαθμούς τότε σίγουρα θα άλλαζες γνωμη..
Εσύ γνωρίζεις σε προσωπικό επίπεδο τον Νανόπουλο και γνωρίζεις για ποιόν ακριβώς λόγο δεν διορίστηκε στο Δημοκρίτειο??Μήπως να σου θυμίσω ότι για τον διορισμό των καθηγητών κρύβονται και πολλές πολιτικές σκοπιμότητες και προκειμένου να δικαιολογηθούν αυτές βγαίνουν μπροστά γελοίες προφάσεις???
Τα ποσοστά των αποφοίτων που αναφέρεις είναι τελείως ενδεικτικά.Σε μία έρευνα παίζουν ρόλο πολλοί παράγοντες και κριτήρια που αλλοιώνουν τα αποτελέσματα.Γιαυτό λοιπόν αν έχεις κάποια στοιχεία που γνωρίζεις από πρωτο χέρι πεσ τα να τα συζητήσουμε αλλά τα παραπάνω ποσοστά δεν είναι αξιόλογα δείγματα γιατί πολύ απλά υπεισέρχονται παράγοντες όπως οι μεταγραφές και οι αιώνιοι φοιτητές που δημιουργούν πλασματικά αποτελέσματα..και τα έχω ξαναεξηγήσει σε παλαιότερο πόστ,μπες να τα δεις αν θέλεις.Και ναι όντως το ποσοστό των αιωνίων και των μεταγραφων φτάνει και ξεπερνά το 20% αν αυτό σου λεει κάτι???
Γιατί πιστεύεις ότι η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημιών δε θα οδηγήσει σταδιακά και βραχυπρόθεσμα σε ιδιωτικοποίηση της 3βάθμιας εκπαίδευσης??Αυτό έχει σκόπό και αναφέρεται ξεκαθαρα στο πρωτόκολλο της Μπολόνια περί αξιολόγησης και ιδιωτικοποίησης που υπογράφτηκε και από τον τότε Ελληνα υπουργό και λόγω των αντιδράσεων δεν έχει εφαρμοσθεί ακόμα στην Ελλάδα..Γιαυτό ακριβώς αντιδρούν οι φοιτητές..Για να προλάβουν προδεδικασμένα γεγονότα...
To ότι δεν σπούδασα στο ΕΜΠ δεν σημαίνει ότι δεν ξέρω άτομα τα οποία σπούδασαν σε αυτό, όπως και τις καταστάσεις που είναι σε αυτό. Το 20% που σου λέω είναι σε αποφοίτους όχι σε αιώνιους φοιτητές, μεταγραφές (καλά τι σχέση έχει αυτό?) και τουρίστες του πολυτεχνείου. Το Ελληνικό πανεπιστήμιο είναι φτιαγμένο με τη λογική ότι εφόσον πέρασες θα βγεις από εκεί. Ετσι βγαίνουν αρκετοί μηχανικοί που το μόνο που κάνουν μετά είναι να βαράνε σφραγίδες.
Λες ότι για τον διορισμό των καθηγητών υπάρχουν πολιτικές σκοπιμότητες και προφάσεις. Αυτό γίνεται γιατί οι καθηγητές είναι στην πραγματικότητα δημόσιοι υπάλληλοι με όλα τα καλά και τα άσχημα που έχει αυτό. Εφόσον μπει ένας καθηγητής σε ένα πανεπιστήμιο δεν φεύγει από τη θέση του με κανένα τρόπο. Γιαυτό και υπάρχει το πανεπιστημιακό κατεστημένο που βλέπουμε σήμερα το οποίο δεν θέλει να μπουν καθηγητές μεγάλου κύρους σε Ελληνικά πανεπιστήμια. Στο εξωτερικό στα ιδιωτικά πανεπιστήμια που λες, αν κάποιος καθηγητής δεν αποφέρει αποτελέσματα την επόμενη χρονιά φεύγει από το ίδρυμα. Μια και είσαι στο ΕΜΠ πες μου πόσους νέους καθηγητές ξέρεις που διορίστηκαν τα τελευταία 10 χρόνια εκεί που δεν σπούδασαν στο ΕΜΠ.
Τέλος εγώ θέλω το δημόσιο πανεπιστήμιο να είναι δημόσιο δωρεάν και υψηλού επιπέδου και το ιδιωτικό πανεπιστήμιο ιδιωτικό. Αλλά αν πιστεύεις ότι οτιδήποτε ιδιωτικό είναι κακό δεν μπορείς να το δεχτείς. Δεν είναι τυχαίο ότι όλες οι χώρες που έχουν βιομηχανία και την έχουν δημιουργήσει και βρίσκονται σε στενή συνεργασία με τα πανεπιστήμια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Resident Evil
Διακεκριμένο μέλος
Αρχική Δημοσίευση από Andrew19:Το Ελληνικό πανεπιστήμιο είναι φτιαγμένο με τη λογική ότι εφόσον πέρασες θα βγεις από εκεί. Ετσι βγαίνουν αρκετοί μηχανικοί που το μόνο που κάνουν μετά είναι να βαράνε σφραγίδες.
Δυστυχώς έχει δίκιο diddle... Τουλάχιστον για τη σχολή μου (ΗΜΜΥ) το επίπεδο των αποφοίτων του 6 είναι χαμηλότατο... Του 7+ όχι απαραίτητα και ίσως σε τεχνικό-επαγγελματικό επίπεδο να είναι καλύτεροι από τους 8+ αλλά δυστυχώς οι του κάπου γύρω στο 6 στην μεγάλη πλειοψηφία τους βγαίνουν "αγράμματοι" (τα εισαγωγικά γιατί οκ προφανώς είναι πολύ πιο καταρτισμένοι από άλλους πιθανόν αλλά και πάλι...)
Λίγους... Και αυτοί έχουν (πάντα για ΗΜΜΥ μιλάω σε άλλες σχολές δεν ξέρω) το επώνυμο του ...μπαμπά τους που είναι ήδη μεγαλοκαθηγητής εκεί. Αστο τα κακώς κείμενα σε αυτό τον τομέα είναι πολλά...είσαι στο ΕΜΠ πες μου πόσους νέους καθηγητές ξέρεις που διορίστηκαν τα τελευταία 10 χρόνια εκεί που δεν σπούδασαν στο ΕΜΠ.
---
Αν και διαφωνώ με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια για πολλούς και διάφορους λόγους (που οι περισσότεροι έχουν αναλυθεί παραπάνω) τα παραπάνω δυστυχώς ισχύουν ακόμα και για τα "καλά" πανεπιστήμια και τις "καλές" σχολές..
Α...και μια απορία... ΠΟΙΟΣ ειναι τελικά ο Νανοπουλος και τι κρύβεται πίσω από τη μη αναγορευσή του σε κάποια καθηγητική βαθμίδα ???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Για να διδάξουν πρέπει να έχουν τελειώσει κάποια πολυτεχνική σχολή έτσι?Αν κατάλαβα καλά εννοείς πόσοι έχουν σπουδάσει μέσα στο ίδιο το Εμπ??Σωστά??Η πλειοψηφία τους ναι έχει τελειώσει το Εμπ και κατόπιν έκαναν έρευνες.μεταπτυχιακά και διακτορικά σε χίλια δυο πολυτεχνεία του εξωτερικου αλλά υπάρχει και μια σημαντική μερίδα αυτών που τελείωσαν άλλα πολυτεχνεία(Βόλου,Ξάνθης ή ακόμα και του εξωτερικού και κυρίως της Γερμανίας και Αγγλίας)και διορίστηκαν ως καθηγητές στο ΕΜΠ. Δε μπορώ να γνωρίζω όλους τους καθηγητές της σχολή μου και το βιογραφικό τους αλλά μπορώ ενδεικτικά να σου αναφέρω ότι από τους 6 καθηγητές που έχω αυτό το εξάμηνο(λέω 6 γιατί δε λαμβάνω υπόψη τους λέκτορες ή τους αποσπασμένους έτσι?), οι 2 πήραν πτυχίο από ΓΕρμανία,ο ένας από Βόλο και οι υπόλοιποι 3 ναι είναι από ΕΜΠ.
Εξήγησα για τις μεταγραφές και τους αιωνιους αν δεν το καταλαβαίνεις δε φταίω.Κάποιοι από τους αιώνιους αποφοιτούν κάποια στιγμή και φυσικά όχι με 6 ΄με 7 αλλά με 4,5!το ίδιο ισχύει και για τις μεταγραφές καθώς το επίπεδο σε ορισμένες περιπτώσεις διαφέρει από των υπολοίπων και δημιουργούνται τα αλλοιωμένα αποτελέσματα που σου ανέφερα.Οπως συμβαίνει και το μέσο όρο αποφοίτησης που είναι εντελώς πλασματικό. Οσο για το παραπάνω είναι άποψη των καθηγητών και όχι απόλυτα δική μου αν κσι ναι σε ορισμένες περιπτώσεις είναι πασιφανές ότι ισχύει. Μου κάνει εντύπωση που δεν το κατάλαβες αυτό γιατί είναι γενικώς αποδεκτό,μήπως έχεις τελειώσει εδώ και χρόνια??Παλαιότερα νομίζω το ποσοσοτό των μετγραφών δεν ήταν τόσο μεγάλο.
Ο,τι είναι ιδιωτικό δεν είναι απαραίτητα κακο.Σε ιδιωτικό σχολείο πήγαινα αλοίμονο αν το έλεγα αυτό. Απλά εξηγώ ότι η ιδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων έχει μακροπρόθεσμο στόχο την ιδιωτικοποίηση της 3βάθμιας εκπαίδευσης όπως γίνεται ήδη στο εξωτερικό.και αυτό αναφέρετει σε συμβόλαια που έχουν ηδη υπογραφεί από τη χ'ωρα μας οπότε το μόνο που μένει είναι να μην εφαρμοσθούν γιατί αν εφαρμοσθούν η παιδεια θα πάρει την κάτω βόλτα....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kleftra
Διάσημο μέλος
Αρχική Δημοσίευση από Andrew19:Κλέφτρα,
Η Ανεργία στους πτυχιούχους (όπως λες και σε πιστεύω γιατί κάπου τόσο το ξέρω και εγώ) είναι 8% και στους άλλους 12%. Υποθέτω ότι το 12 είναι μεγαλύτερο από το 8
Οικονομοτεχνικές μελέτες και εγώ υπογράφω. Η λογιστική είναι τελείως άλλο θέμα. Μια και ανάλογα το πτυχίο λογιστικής που έχεις μπορείς να υπογράφεις βιβλία και ισολογισμούς (αν έχεις ΙΕΚ, ΤΕΙ, ή ΑΕΙ). Το δικαίωμα υπογραφής είναι ένα άλλο είδους "νταβατζηλίκι" των συντεχνιών της Ελλάδας αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Το ΕΜΠ δεν είναι μέσα στα 10 πρώτα ούτε κατά διάνοια believe me. Αν θες να σου παραθέσω 20 καλύτερες σχολές engineering. Το ΕΜΠ θεωρείται καλό στο εξωτερικό γιατί ο πτυχιούχος με βαθμό 8 από το ΕΜΠ θεωρείται ένας πολύ καλός μηχανικός, ενώ ο πτυχιούχος με μέσο όρο 6...
Μάζι μιλάμε και χώρια καταλαβαίνουμε
Η ανεργία στις τάξεις των εν δυνάμι εργαζόμενων(δλδ όσων δεν έχουν βγει στην σύνταξη και είναι ικανοί για να δουλέψουν) είναι συνολικά 12% στο οποίο 8% είναι πτυχιούχοι (με πρώτο πτυχίο ή μεταπτυχιακά) και 4% απόφοιτοι λυκείου-γυμνασίου ή δημοτικού.Δλδ έστω ότι η εν δυνάμι εργαζόμενοι είναι 1.000.000 απο αυτούς οι άνεργοι είναι 120.000 απο τις 120.000 οι 80.000 είναι πτυχιούχοι και οι 40.000 δεν είναι.Αυτό σου γράφω εδώ και 3 ποστ. Δεν εννοούν ότι είναι 12% στους άλλους και 8% στους πτυχιούχους.
Σίγουρα είναι θέμα συντεχνιών όμως δυστυχώς δεν είναι άσχετο γιατί με βάση αυτές τις συντεχνίες διοικείται ολόκληρη η αγορά. Έχουμε συμφωνήσει επανελημμένα ότι αυτή είναι η πικρή ελληνική πραγματικότητα.
Όλα αυτά περί ΕΜΠ δεν καταλαβαίνω γιατί μου τα γράφεις;
Εγώ δεν άρχισα συζήτηση με κάτι σχετικό.Σου επαναλάμβανω μήπως αυτό το σκέλος αναφέρεται σε κάποιο άλλο μέλος;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Andrew19
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αρχική Δημοσίευση από kleftra:Μάζι μιλάμε και χώρια καταλαβαίνουμε
Η ανεργία στις τάξεις των εν δυνάμι εργαζόμενων(δλδ όσων δεν έχουν βγει στην σύνταξη και είναι ικανοί για να δουλέψουν) είναι συνολικά 12% στο οποίο 8% είναι πτυχιούχοι (με πρώτο πτυχίο ή μεταπτυχιακά) και 4% απόφοιτοι λυκείου-γυμνασίου ή δημοτικού.Δλδ έστω ότι η εν δυνάμι εργαζόμενοι είναι 1.000.000 απο αυτούς οι άνεργοι είναι 120.000 απο τις 120.000 οι 80.000 είναι πτυχιούχοι και οι 40.000 δεν είναι.Αυτό σου γράφω εδώ και 3 ποστ. Δεν εννοούν ότι είναι 12% στους άλλους και 8% στους πτυχιούχους.
Σίγουρα είναι θέμα συντεχνιών όμως δυστυχώς δεν είναι άσχετο γιατί με βάση αυτές τις συντεχνίες διοικείται ολόκληρη η αγορά. Έχουμε συμφωνήσει επανελημμένα ότι αυτή είναι η πικρή ελληνική πραγματικότητα.
Όλα αυτά περί ΕΜΠ δεν καταλαβαίνω γιατί μου τα γράφεις;
Εγώ δεν άρχισα συζήτηση με κάτι σχετικό.Σου επαναλάμβανω μήπως αυτό το σκέλος αναφέρεται σε κάποιο άλλο μέλος;
Sorry απαντάω και σε άλλους μαζί ταυτόχρονα!
Λοιπόν για την ανεργία,
Mπορείς να μπεις στην Εθνική Στατιστική υπηρεσία να βρεις αναλυτικά τα ποσοστά των ανέργων.
https://www.statistics.gr/table_menu.asp?dt=0&sb=SJO_1&SSnid=Εργατικό Δυναμικό
Mια σύνοψη από διάφορους πίνακες από ένα ειδησεογραφικό site:
Ως προς το επίπεδο εκπαίδευσης, τα υψηλότερα ποσοστά ανεργίας καταγράφονται στους πτυχιούχους ανώτερης τεχνολογικής επαγγελματικής εκπαίδευσης (13,3%), καθώς και σε όσους κατέχουν απολυτήριο λυκείου (11,8%) και γυμνασίου (10,7%).
Στα «άκρα»
Aντίθετα, χαμηλή ανεργία παρατηρείται στα άκρα, δηλαδή σε αποφοίτους της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (6,7%) και σε όσους κατέχουν το πολύ απολυτήριο δημοτικού (6,4%).
Το οποίο προσεγγιστικά είναι στο 12 προς 8 που αναφέρεις (τα στοιχεία είναι του 2005).
Μια και συνολικά το μικρότερο ποσοστό ανεργίας το έχουν οι απόφοιτοι δημοτικού μπορείς να δεις την άποψη που γράφω στο blog μου για την ανεργία στην Ελλάδα!
Πάντως πιστεύω ότι η Ελληνική πραγματικότητα θα αλλάξει ή θα μας την αλλάξουν να το πω καλύτερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kleftra
Διάσημο μέλος
Αρχική Δημοσίευση από Andrew19:Sorry απαντάω και σε άλλους μαζί ταυτόχρονα!
Λοιπόν για την ανεργία,
Mπορείς να μπεις στην Εθνική Στατιστική υπηρεσία να βρεις αναλυτικά τα ποσοστά των ανέργων.
https://www.statistics.gr/table_menu.asp?dt=0&sb=SJO_1&SSnid=Εργατικό%20Δυναμικό
Mια σύνοψη από διάφορους πίνακες από ένα ειδησεογραφικό site:
Ως προς το επίπεδο εκπαίδευσης, τα υψηλότερα ποσοστά ανεργίας καταγράφονται στους πτυχιούχους ανώτερης τεχνολογικής επαγγελματικής εκπαίδευσης (13,3%), καθώς και σε όσους κατέχουν απολυτήριο λυκείου (11,8%) και γυμνασίου (10,7%).
Στα «άκρα»
Aντίθετα, χαμηλή ανεργία παρατηρείται στα άκρα, δηλαδή σε αποφοίτους της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (6,7%) και σε όσους κατέχουν το πολύ απολυτήριο δημοτικού (6,4%).
Το οποίο προσεγγιστικά είναι στο 12 προς 8 που αναφέρεις (τα στοιχεία είναι του 2005).
Μια και συνολικά το μικρότερο ποσοστό ανεργίας το έχουν οι απόφοιτοι δημοτικού μπορείς να δεις την άποψη που γράφω στο blog μου για την ανεργία στην Ελλάδα!
Πάντως πιστεύω ότι η Ελληνική πραγματικότητα θα αλλάξει ή θα μας την αλλάξουν να το πω καλύτερα.
Δεν πειράζει απλά είχε πλάκα που επέμενες να μου απαντάς σε κάτι για το οποίο δεν σου είχα ανοίξει συζήτηση
Έριξα μια ματιά στους πίνακες και δύστυχως επιβεβαίωσα αυτό που έγραφα, βέβαια δεν είχε τύχει ποτέ να δω πως αναλύονται οι κατηγορίες των πτυχιούχων και των μη.Κοινώς επανέρχομαι σε ότι πρωτοέγραψα πως να απορροφηθούν τόσοι πτυχιούχοι προσθέτωντας μια ακόμη μεταβλητή (αυτή που διάβασα στο blog σου και στην πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση της ανεργίας)όταν δεν υπάρχουν θέσεις ώστε να καλύψουν τα προσόντα τους ή κάποιες φορές την ματαιοδοξία τους;
Κι εγώ ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα αλλάξει η ελληνική πραγματικότητα απλά φοβάμαι προς τα που θα είναι η αλλαγή γιατί συνήθως κάθε πέρσι και καλύτερα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Andrew19
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αρχική Δημοσίευση από diddle:Δεν είπα ότι είναι απόλυτα καταρτισμενοι όσοι τελειωνουν με 6 αλλά σίγουρα δεν δέχομαι το ότι δεν ξέρουν την τύφλα τους.Φυσικά και έχουν διαφορά όσοι τελειώνουν με 6,από αυτούς που τελέιώνουν με 8 και αυτοί με τη σειρά τους έχουν μεγάλη διαφορά από αυτούς που τελειώνουν με 10 και παίρνουν και υποτροφία.
Οπως ο γιατρός θες να είναι απόλυτα καταρτισμένος (στην ειδικότητα του) έτσι πρέπει να είναι και ο μηχανικός. Αλλιώς ας πέσουν και το 10% από τα σπίτια στον 1ο σεισμό αφού θα μείνει το 90% όρθιο είμαστε καλά!
Αρχική Δημοσίευση από diddle:Για να διδάξουν πρέπει να έχουν τελειώσει κάποια πολυτεχνική σχολή έτσι?Αν κατάλαβα καλά εννοείς πόσοι έχουν σπουδάσει μέσα στο ίδιο το Εμπ??Σωστά??Η πλειοψηφία τους ναι έχει τελειώσει το Εμπ και κατόπιν έκαναν έρευνες.μεταπτυχιακά και διακτορικά σε χίλια δυο πολυτεχνεία του εξωτερικου αλλά υπάρχει και μια σημαντική μερίδα αυτών που τελείωσαν άλλα πολυτεχνεία(Βόλου,Ξάνθης ή ακόμα και του εξωτερικού και κυρίως της Γερμανίας και Αγγλίας)και διορίστηκαν ως καθηγητές στο ΕΜΠ. Δε μπορώ να γνωρίζω όλους τους καθηγητές της σχολή μου και το βιογραφικό τους αλλά μπορώ ενδεικτικά να σου αναφέρω ότι από τους 6 καθηγητές που έχω αυτό το εξάμηνο(λέω 6 γιατί δε λαμβάνω υπόψη τους λέκτορες ή τους αποσπασμένους έτσι?), οι 2 πήραν πτυχίο από ΓΕρμανία,ο ένας από Βόλο και οι υπόλοιποι 3 ναι είναι από ΕΜΠ.
Να πάρω τη σχολή σου λοιπόν που είσαι και συνάδελφος και είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα! Από το site της σχολής σου στα βιογραφικά καθηγητών έχουμε
30 καθηγητές που έχουν κάνει σπουδές στο ΕΜΠ και 2 που ΔΕΝ έχουν κάνει. Αν βάλεις και τους χαμηλόβαθμους που δεν έχουν βιογραφικά στο site το ποσοστό θα ανέβει ακόμα περισσότερο.
Αρχική Δημοσίευση από diddle:Εξήγησα για τις μεταγραφές και τους αιωνιους αν δεν το καταλαβαίνεις δε φταίω.Κάποιοι από τους αιώνιους αποφοιτούν κάποια στιγμή και φυσικά όχι με 6 ΄με 7 αλλά με 4,5!το ίδιο ισχύει και για τις μεταγραφές καθώς το επίπεδο σε ορισμένες περιπτώσεις διαφέρει από των υπολοίπων και δημιουργούνται τα αλλοιωμένα αποτελέσματα που σου ανέφερα.Οπως συμβαίνει και το μέσο όρο αποφοίτησης που είναι εντελώς πλασματικό. Οσο για το παραπάνω είναι άποψη των καθηγητών και όχι απόλυτα δική μου αν κσι ναι σε ορισμένες περιπτώσεις είναι πασιφανές ότι ισχύει. Μου κάνει εντύπωση που δεν το κατάλαβες αυτό γιατί είναι γενικώς αποδεκτό,μήπως έχεις τελειώσει εδώ και χρόνια??Παλαιότερα νομίζω το ποσοσοτό των μετγραφών δεν ήταν τόσο μεγάλο.
Το ότι κάποιοι από τους αιώνιους αποφοιτούν κάποια στιγμή = προστίθονται στους απόφοιτους. Δεν λέω κάτι διαφορετικό. Οι μεταγραφές δεν αλλοιώνουν κάτι μια και το πολυτεχνείο κρίνεται με βάση τους απόφοιτους που βγάζει όχι τους εισακτέους.
Οι καθηγητές βεβαίως και θα πουν ότι είμαστε στο καλύτεροι πολυτεχνείο από τα καλύτερα του κόσμου (αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει) αλλά δεν σημαίνει ότι λένε 100% την αλήθεια σε ότι δεν τους συμφέρει.
Δεν έχω τελειώσει πριν 100 χρόνια πάντως οπότε τα γεγονότα που έχω είναι αρκετά πρόσφατα.
Αρχική Δημοσίευση από diddle:Ο,τι είναι ιδιωτικό δεν είναι απαραίτητα κακο.Σε ιδιωτικό σχολείο πήγαινα αλοίμονο αν το έλεγα αυτό. Απλά εξηγώ ότι η ιδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων έχει μακροπρόθεσμο στόχο την ιδιωτικοποίηση της 3βάθμιας εκπαίδευσης όπως γίνεται ήδη στο εξωτερικό.και αυτό αναφέρετει σε συμβόλαια που έχουν ηδη υπογραφεί από τη χ'ωρα μας οπότε το μόνο που μένει είναι να μην εφαρμοσθούν γιατί αν εφαρμοσθούν η παιδεια θα πάρει την κάτω βόλτα....
Η παιδεία έχει πάρει την κάτω βόλτα για πολλούς λόγους. Αλλά η σύνδεση των πανεπιστημίων και των πολυτεχνείων με την παραγωγή δεν είναι κακό πράγμα. Οπως δεν είναι κακό πράγμα και η ύπαρξη ερευνητικών κέντρων και πανεπιστημίων τα οποία θα είναι φτιαγμένα σύμφωνα με τις ανάγκες της παραγωγής και όχι επειδή κάποιος φωστήρας αποφάσισε να γίνει μια σχολή. Στην τελική αν θέλουν 100000 χιλιάδες άνθρωποι να σπουδάσουν γιατροί/μηχανικοί/φιλόσοφοι δεν πρέπει να τους απαγορέψουμε να το κάνουν, αλλά πρέπει από το πανεπιστήμιο να αποβληθούν οι μη ικανοί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Andrew19
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αρχική Δημοσίευση από kleftra:Δεν πειράζει απλά είχε πλάκα που επέμενες να μου απαντάς σε κάτι για το οποίο δεν σου είχα ανοίξει συζήτηση
Έριξα μια ματιά στους πίνακες και δύστυχως επιβεβαίωσα αυτό που έγραφα, βέβαια δεν είχε τύχει ποτέ να δω πως αναλύονται οι κατηγορίες των πτυχιούχων και των μη.Κοινώς επανέρχομαι σε ότι πρωτοέγραψα πως να απορροφηθούν τόσοι πτυχιούχοι προσθέτωντας μια ακόμη μεταβλητή (αυτή που διάβασα στο blog σου και στην πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση της ανεργίας)όταν δεν υπάρχουν θέσεις ώστε να καλύψουν τα προσόντα τους ή κάποιες φορές την ματαιοδοξία τους;
Κι εγώ ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα αλλάξει η ελληνική πραγματικότητα απλά φοβάμαι προς τα που θα είναι η αλλαγή γιατί συνήθως κάθε πέρσι και καλύτερα
Well,
Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί άνεργοι για διάφορους λόγους. Yψηλή ανεργία υπάρχει στις γυναίκες (όχι αυτές να μην πάνε να δουλέψουν στην οικοδομή έχουμε μία στον Πύργο μας φτάνει ήταν και πρόεδρος του συνδικάτου τους) λόγω της στρεβλής οικονομικής ανάπτυξης της Ελλάδας (αν το αναλύσω θα βγούμε off topic).
Υψηλή ανεργία υπάρχει πάντως τόσο στους πτυχιούχους, όσο και στους μη πτυχιούχους. Το να τους στέλνεις στο εξωτερικό ή να τους καθυστερείς 1-2 χρόνια από το να μπουν στην 3οβάθμια εκπαίδευση δεν είναι η λύση. Αντίθετα τους στερείς παραγωγικά χρόνια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kleftra
Διάσημο μέλος
Αρχική Δημοσίευση από Andrew19:Well,
Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί άνεργοι για διάφορους λόγους. Yψηλή ανεργία υπάρχει στις γυναίκες (όχι αυτές να μην πάνε να δουλέψουν στην οικοδομή έχουμε μία στον Πύργο μας φτάνει ήταν και πρόεδρος του συνδικάτου τους) λόγω της στρεβλής οικονομικής ανάπτυξης της Ελλάδας (αν το αναλύσω θα βγούμε off topic).
Υψηλή ανεργία υπάρχει πάντως τόσο στους πτυχιούχους, όσο και στους μη πτυχιούχους. Το να τους στέλνεις στο εξωτερικό ή να τους καθυστερείς 1-2 χρόνια από το να μπουν στην 3οβάθμια εκπαίδευση δεν είναι η λύση. Αντίθετα τους στερείς παραγωγικά χρόνια.
Η ουσία των όσων έγραψα (στο πρώτο μνμ εννοώ) δεν είναι να καθυστερηθεί η διμιουργία πτυχιούχων αλλά να αποτραπει η υπερβολική τους αύξηση.Γιατί πολύ απλά αν όλοι όσοι τελειώνουν το λύκειο σπουδάσουν κι αργότερα διεκδικήσουν θέσεις ανάλογες των σπουδών τους τότε τα υπόλοιπα επαγγέλματα(τα οποία για μένα κι αξιοπρεπέστατα είναι και καλοπληρωμένα) ποιος θα τα εξασκήσει;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αρχική Δημοσίευση από Andrew19:Οπως ο γιατρός θες να είναι απόλυτα καταρτισμένος (στην ειδικότητα του) έτσι πρέπει να είναι και ο μηχανικός. Αλλιώς ας πέσουν και το 10% από τα σπίτια στον 1ο σεισμό αφού θα μείνει το 90% όρθιο είμαστε καλά!
Να πάρω τη σχολή σου λοιπόν που είσαι και συνάδελφος και είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα! Από το site της σχολής σου στα βιογραφικά καθηγητών έχουμε
30 καθηγητές που έχουν κάνει σπουδές στο ΕΜΠ και 2 που ΔΕΝ έχουν κάνει. Αν βάλεις και τους χαμηλόβαθμους που δεν έχουν βιογραφικά στο site το ποσοστό θα ανέβει ακόμα περισσότερο.
Το ότι κάποιοι από τους αιώνιους αποφοιτούν κάποια στιγμή = προστίθονται στους απόφοιτους. Δεν λέω κάτι διαφορετικό. Οι μεταγραφές δεν αλλοιώνουν κάτι μια και το πολυτεχνείο κρίνεται με βάση τους απόφοιτους που βγάζει όχι τους εισακτέους.
1)Το site τησ σχολής είναι αρκετά απαρχαιωμένο και πολλοί από αυτούς που διάβασες έχουν πάρει σύνταξη και ΔΕΝ διδασκουν πια ..Αν προσέξεις οι περισσότεροι κιόλας είναι μηχανολόγοι ηλεκτρολόγοι(τόσο παλιοί δηλαδή) και όχι μηχανολόγοι μηχανικοί όπως οι νεότεροι.Ρώτησες για νέους καθηγητές που διδασκουν και η απάντηση που έδωσα ισχύει...Αρα για ακόμα μια φορά τα στοιχεία σου είναι άκυρα !Οταν δεν ξέρουμε από προσωπική μας πειρα κάτι καλό θα ήταν να μην επιμένουμε τόσο..
2)χαχα οι γιατροί που αποφοιτούν είναι απόλυτα καταρτισμένοι??Αυτοί είναι που δεν ξέρουν την τύφλα τους!Ούτε καν πρακτική δεν περιλαμβάνει το πρόγραμμα σπουδών τους.Στην πρακτική,στα μεταπτυχιακά,στην ειδικότητα και στα σεμινάρια εκπαιδεύονται...Πολύ ουτοπικό αυτό που περιγράφεις.Πρέπει να είσαι πολύ έξω από τα πράγματα για να το λες...Τουλάχιστον 20χρόνια πίσω... Το πανεπιστήμιο είτε αυτό είναι πολυτεχνε'ιο είτε όχι σου δίνει τρόπους και μεθόδους για να σκέφτεσαι και να λειτουργείς..Από εκεί και πέρα είναι θεμα του καθενός και του κατά πόσο φιλότιμο έχει να κερδίσει εμπειρίες με εξάσκηση,κόπο και προσπάθεια..
3)Εξακολουθείς να μην καταλαβαίνεις το τι λέω..Οι μεταγραφές και οι αιώνιοι αποφοιτούν κάποια στιγμή και το μέσο όσο που βγάζουν που συνήθως είναι τραγικό ρίχνει το μέσο όρο αποφοίτησης και κατά συνέπεια υποβαθμίζεται το επίπεδο.Αρα φυσικά και είναι πλασματικό..μη λέμε πάλι τα ίδια..Φτάνει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Andrew19
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αρχική Δημοσίευση από kleftra:Η ουσία των όσων έγραψα (στο πρώτο μνμ εννοώ) δεν είναι να καθυστερηθεί η διμιουργία πτυχιούχων αλλά να αποτραπει η υπερβολική τους αύξηση.Γιατί πολύ απλά αν όλοι όσοι τελειώνουν το λύκειο σπουδάσουν κι αργότερα διεκδικήσουν θέσεις ανάλογες των σπουδών τους τότε τα υπόλοιπα επαγγέλματα(τα οποία για μένα κι αξιοπρεπέστατα είναι και καλοπληρωμένα) ποιος θα τα εξασκήσει;
Μπορούν να τα εξασκήσουν οι... μετανάστες όπως τα εξασκούν και τώρα άλλωστε!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Andrew19
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αρχική Δημοσίευση από diddle:1)Το site τησ σχολής είναι αρκετά απαρχαιωμένο και πολλοί από αυτούς που διάβασες έχουν πάρει σύνταξη και ΔΕΝ διδασκουν πια ..Αν προσέξεις οι περισσότεροι κιόλας είναι μηχανολόγοι ηλεκτρολόγοι(τόσο παλιοί δηλαδή) και όχι μηχανολόγοι μηχανικοί όπως οι νεότεροι.Ρώτησες για νέους καθηγητές που διδασκουν και η απάντηση που έδωσα ισχύει...Αρα για ακόμα μια φορά τα στοιχεία σου είναι άκυρα !Οταν δεν ξέρουμε από προσωπική μας πειρα κάτι καλό θα ήταν να μην επιμένουμε τόσο..
2)χαχα οι γιατροί που αποφοιτούν είναι απόλυτα καταρτισμένοι??Αυτοί είναι που δεν ξέρουν την τύφλα τους!Ούτε καν πρακτική δεν περιλαμβάνει το πρόγραμμα σπουδών τους.Στην πρακτική,στα μεταπτυχιακά,στην ειδικότητα και στα σεμινάρια εκπαιδεύονται...Πολύ ουτοπικό αυτό που περιγράφεις.Πρέπει να είσαι πολύ έξω από τα πράγματα για να το λες...Τουλάχιστον 20χρόνια πίσω... Το πανεπιστήμιο είτε αυτό είναι πολυτεχνε'ιο είτε όχι σου δίνει τρόπους και μεθόδους για να σκέφτεσαι και να λειτουργείς..Από εκεί και πέρα είναι θεμα του καθενός και του κατά πόσο φιλότιμο έχει να κερδίσει εμπειρίες με εξάσκηση,κόπο και προσπάθεια..
3)Εξακολουθείς να μην καταλαβαίνεις το τι λέω..Οι μεταγραφές και οι αιώνιοι αποφοιτούν κάποια στιγμή και το μέσο όσο που βγάζουν που συνήθως είναι τραγικό ρίχνει το μέσο όρο αποφοίτησης και κατά συνέπεια υποβαθμίζεται το επίπεδο.Αρα φυσικά και είναι πλασματικό..μη λέμε πάλι τα ίδια..Φτάνει.
Το site της σχολής δεν είναι ενημερωμένο. ΟΚ.Τότε για τα στοιχεία μου είναι ακριβή για πριν 3 χρόνια που είχα άμεση επαφή. Τώρα να διορίστηκαν 30 νέοι καθηγητές και να αλλοίωσαν τα ποσοστά μέσα σε 3 χρόνια το βλέπω λίγο δύσκολο. Πάντως ψάξε το λίγο θα βρεις στα βιογραφικά των καθηγητών πάντα κάπου τη λέξη ΕΜΠ, ή τελείωσαν εκεί ή εκαναν το διδακτορικό τους εκεί.
Ο γιατρός ΔΕΝ μπορεί να ασκήσει το επάγγελμα του με του που βγει από το πανεπιστήμιο. Πρακτικά σπουδάζει μέχρι τα 30+ γιαυτό και χρειάζεται πρακτική και ειδικότητα...
Εσύ δεν καταλαβαίνεις τι λέω.
Οι αιώνιοι ΔΕΝ θα έπρεπε να αποφοιτούν, όπως και όσοι δεν είναι ικανοί. Η νοοτροπία του πανεπιστημίου ότι όποιος μπει θα βγει είναι που δημιουργεί τα πράγματα αυτά.
Οσο για τις μεταγραφές και πόσο αλλοιώνουν τα ποσοστά, δεν πιστεύω να έρχονται φοιτητές από τη Θεολογία μεταγραφή στο ΕΜΠ. Από τις ίδιες σχολές σε άλλες πόλεις έρχονται. Τώρα κατά πόσο οι πανελλήνιες μπορεί να κρίνουν την ικανότητα κάποιου είναι τελείως άλλο θέμα, αλλά ακόμα και αν βρεθεί κάποιος στο πολυτεχνείο (που δεν θα έπρεπε να βρίσκεται εκεί) δεν θα έπρεπε να αποφοιτεί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.