Θετική vs Θεωρητική vs Τεχνολογική

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.

Νάγια Τ.

Διάσημο μέλος

Η Νάγια Τ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,317 μηνύματα.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει από Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Ναι, οπως δεν πρεπει να παπαγαλιζεις την ιστορια.:P

η μιση βιολογια κατ ειναι ασκησεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sophia_b

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Σοφία-Ζωή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 298 μηνύματα.
η μιση βιολογια κατ ειναι ασκησεις

Η βιολογια κατευθυνσης ειναι πολυ ενδιαφερον μαθημα. Ηταν ενας τελειως διαφορετικος κοσμος που με εκανε νε δω -εν μερει- περα απο το σχολειο.
Οι ασκησεις δεν ειναι 100% ασκησεις. Δεν ειναι οπως τα μαθηματικα..
Στη βιολογια κατ. στις ασκησεις πρεπει να παραθεσεις τους νομους του μεντελ ή να γραψεις ενα κατεβατο για το σε ποια αλυσιδα η αντιγραφη γινεται με συνεχη και σε ποια με ασυνεχη τροπο ή τελος παντων κατι παρομοιο.
Στο 4ο θεμα πρεπει να εγραψα πανω απο δυο σελιδες αιτιολογηση..:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aiantas97

Νεοφερμένος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Δεν πιστεύω ότι μπορείς να υποτιμήσεις κάποια κατεύθυνση.
Είναι ποιες επιστήμες βολεύουν το κάθε άτομο.Οι θεωρητικές ή οι θετικές κατά κύριον λόγο.
Εγώ θα ακολουθήσω θεωρητική και θεωρώ ανοησία να λες ότι είναι σκέτη παπαγαλια.Όλα πάνω κάτω χρειάζονται παπαγαλία.Η διακρίνουσα στα μαθηματικά (ένα απλό παράδειγμα) δεν νομίζω ότι κάθεσαι να την βρεις μέσα από λογικές διαδικασίες.Την μαθαίνεις έτσι όπως είναι αν το Δ>0 ή Δ=0.
Το ίδιο και στα αρχαία φερ'ειπείν.Πρέπει να ξέρεις ότι οι καταλήξεις είναι -ω,-εις,-ει et cetera (να σου και το λατινικό :P )
Προσωπικά,ενώ μέχρι το Γυμνάσιο βαίναν όλα καλώς,στο Λύκειο τα μαθηματικά τα σιχάθηκα.Για την ακρίβεια τα μισούσε εδώ και καιρό απλώς επιβεβαιώθηκε φέτος.Τα καταφέρνω πιο εύκολα με αρχαία και ειδικά Ιστορία.Τα Κείμενα είναι ένα πρόβλημα επειδή τα βαριεμαι πάρα πολύ (ενώ στον ελεύθερο χρόνο μου μπορεί να κάτσω να διαβάσω λογοτεχνία) αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χαράλαμπος μβ

Νεοφερμένος

Ο Χαράλαμπος μβ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Eίναι στην ύλη της α λύκειου γιατί ισχύει ότι η εξίσωση είναι αδύνατη αν Δ<0 , από που βγαίνει ο τύπος της διακρίνουσας κλπ....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν πιστεύω ότι μπορείς να υποτιμήσεις κάποια κατεύθυνση.
Είναι ποιες επιστήμες βολεύουν το κάθε άτομο.Οι θεωρητικές ή οι θετικές κατά κύριον λόγο.
Εγώ θα ακολουθήσω θεωρητική και θεωρώ ανοησία να λες ότι είναι σκέτη παπαγαλια.Όλα πάνω κάτω χρειάζονται παπαγαλία.Η διακρίνουσα στα μαθηματικά (ένα απλό παράδειγμα) δεν νομίζω ότι κάθεσαι να την βρεις μέσα από λογικές διαδικασίες.Την μαθαίνεις έτσι όπως είναι αν το Δ>0 ή Δ=0.
Το ίδιο και στα αρχαία φερ'ειπείν.Πρέπει να ξέρεις ότι οι καταλήξεις είναι -ω,-εις,-ει et cetera (να σου και το λατινικό :P )
Προσωπικά,ενώ μέχρι το Γυμνάσιο βαίναν όλα καλώς,στο Λύκειο τα μαθηματικά τα σιχάθηκα.Για την ακρίβεια τα μισούσε εδώ και καιρό απλώς επιβεβαιώθηκε φέτος.Τα καταφέρνω πιο εύκολα με αρχαία και ειδικά Ιστορία.Τα Κείμενα είναι ένα πρόβλημα επειδή τα βαριεμαι πάρα πολύ (ενώ στον ελεύθερο χρόνο μου μπορεί να κάτσω να διαβάσω λογοτεχνία) αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας.

Η διακρίνουσα έχει και απόδειξη, αν δεν το ξέρεις... :whistle: (διαιρείς με το α, φτιάχνεις την ταυτότητα του τετραγώνου, βάζεις τις ρίζες και έτοιμο!)
Όπως και σχεδόν όλα στα μαθηματικά, στη φυσική κλπ κλπ... Αφού τώρα, όποιον τύπο κι αν μας δώσουν στη βιοχημεία χωρίς απόδειξη, κάθομαι και προσπαθώ να τον αποδείξω! :P
Δε νοούνται φυσικές επιστήμες χωρίς απόδειξη! Δεν μπορείς να λες ότι τα μαθηματικά έχουν παπαγαλία! Άντε, μόνο κάποιον ορισμό, κάποιο αξίωμα και κάποιο θεώρημα που αποδεικνύεται πραγματικά δύσκολα (και αν ψάξει κανείς, θα βρει πώς λύνεται).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Xaris SSSS

Διάσημο μέλος

Ο Xaris SSSS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,139 μηνύματα.
Το πως θα "γράψει" κάποιος μαθητής της θεωρητικής δεν εξαρτάται μόνο από τον ίδιο τον μαθητή, εξαρτάται και από το εξεταστή που θα διορθώσει το γραπτό.Επίσης, είναι γεγονός πως στις πανελλήνιες οι μαθητές (βάζω και των τριών κατευθύνσεων μέσα) είναι υποχρεωμένοι να παπαγαλίσουν , οι μαθητές θετικής-τεχνολογικής ελάχιστα ενώ οι μαθητές της θεωρητικής περισσότερο. Ιστορία, Λατινικά, Λογοτεχνία, Αρχαία είναι μαθήματα που δεν απαιτούν παπαγαλία, δυστυχώς όμως στην Ελλάδα το σάπιο εκπαιδευτικό σύστημα κόβει από τα παιδιά της θεωρητικής την δυνατότητα να στοχάζονται και τα αναγκάζει να αποστηθίζουν ολόκληρες σελίδες με λέξεις, μεταφράσεις, σχόλια. Αυτό είναι κατά την γνώμη μου αυτό που κάνει την θεωρητική εξαιρετικά δύσκολη κατεύθυνση. Προσωπικά στην λογοτεχνία δεν θα μπορούσα σε μια ερώτηση να γράψω πάνω από 4 σειρές απάντηση. Όλες οι κατευθύνσεις έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα και σίγουρα δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης (ίσως θα μπορούσαν να συγκριθούν σχετικά με το ποια δίνει στον μαθητή τις περισσότερες επαγγελματικές ευκαιρίες).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

KotCoC100

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο KotCoC100 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 258 μηνύματα.
Καλή σας μέρα και χρόνια πολλά! Είμαι σίγουρος πως το θέμα αυτό το έχετε συναντήσει άπειρες φορές εδώ μέσα, παρ' όλα αυτά όμως βρίσκομαι κι εγώ σε αυτήν την κατάσταση και θα ήθελα να ζητήσω τις γνώμες και τις απόψεις σας.
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Είμαι μαθητής Α' Λυκείου και σε λίγους μήνες θα πρέπει να διαλέξω τι κατεύθυνση θα ακολουθήσω... Δυσκολεύομαι πάρα πολύ να αποφασίσω. Διάβασα μερικούς που λένε τα εξής:
Είσαι καλός στα αρχαία => Θεωρητική
Είσαι καλός μαθηματικά => Θετική
Αυτό που με διχάζει είναι ότι είμαι εξίσου καλός και στις δύο κατηγορίες μαθημάτων, δηλαδή και στα θεωρητικά αλλά και στα θετικά. Επίσης, μου αρέσουν και με ενδιαφέρουν και οι δύο κατηγορίες. Αυτό με διχάζει!
Από την άλλη, διάβασα να έχουμε σαν κριτήριο τις σπουδές. Έλα μου, όμως, που και πάλι θα με ενδιέφερε ακριβώς το ίδιο τόσο το να σπούδαζα φιλόλογος (για παράδειγμα) όσο φυσικός. Έχω μπερδευτεί πολύ. Ίσως θα πρέπει να το κοιτάξω από θέμα επαγγελματικής αποκατάστασης;
Θα το εκτιμούσα πολύ εάν μου προσφέρατε τις απόψεις σας και τις συμβουλές σας! :)
Ευχαριστώ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Θετική/Τεχνολογική.

Και μη μπλέξεις με φιλολόγους, κακιά φάρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kwstasIdealism

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kwstasIdealism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,459 μηνύματα.
Τι σε τραβαει πιο πολυ στην ζωη σου τι θελεις να κανεις και επελεξε αναλογα την κατευθυνση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

KotCoC100

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο KotCoC100 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 258 μηνύματα.
Αυτό ακριβώς είναι που με μπερδεύει. Αλλά ίσως αν το σκεφτώ αλλιώς πάντα με τραβούσαν οι διερευνητικές δραστηριότητες για ποικίλα θέματα. Απ' ότι ξέρω τέτοια επαγγέλματα είναι από θετική. Ακόμα πάντως μου είναι πολύ δύσκολο να κατασταλάξω ... :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Κανε 2 στηλες , η πρωτη με τις σχολες που σε ενδιαφερουν απο θεωρητικη και μια αντιστιχη για σχολες απο θετςικη/τεχνολογικη...Μετα κρινε αναλογως.
Εγω τουλαχιστον που ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα εκανα αυτο και καπως με βοηθισε. Ακομη κατεβασε οδηγους σπουδων :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostakis2

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kostakis2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Ελευθέριο (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 268 μηνύματα.
Δες' το αλλιώς τότε!
Και εγώ στην ίδια ακριβώς θέση με εσένα ήμουν στην Α Λυκείου... Ήμουν και στα Αρχαία καλός, αλλά ταυτόχρονα ήμουν καλός και στα Μαθηματικά.
Επέλεξα όμως να πάρω τον ανάποδο δρόμο και να πω "σε ποιο από τα 4 μαθήματα που θα εξεταστώ πανελλαδικά δεν είμαι καλός". Εγώ είχα το πρόβλημα με τη Φυσική (την οποία απεχθάνομαι :sick:). Οπότε πήρα τα κουβαδάκια μου και στράφηκα στην λύση της Θεωρητικής.
Εντάξει, ξέρω πως δεν είναι σωστός αυτός ο τρόπος, αλλά ήταν το μόνο που με βοήθησε στο να επιλέξω την κατεύθυνση που θα ακολουθήσω... :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

KotCoC100

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο KotCoC100 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 258 μηνύματα.
Ωραία αυτή η ιδέα, θα το κάνω και αυτό μήπως βγάλω άκρη... :|
όταν λες οδηγούς σπουδών τι ακριβώς είναι αυτό :redface:

Δες' το αλλιώς τότε!
Και εγώ στην ίδια ακριβώς θέση με εσένα ήμουν στην Α Λυκείου... Ήμουν και στα Αρχαία καλός, αλλά ταυτόχρονα ήμουν καλός και στα Μαθηματικά.
Επέλεξα όμως να πάρω τον ανάποδο δρόμο και να πω "σε ποιο από τα 4 μαθήματα που θα εξεταστώ πανελλαδικά δεν είμαι καλός". Εγώ είχα το πρόβλημα με τη Φυσική (την οποία απεχθάνομαι :sick:). Οπότε πήρα τα κουβαδάκια μου και στράφηκα στην λύση της Θεωρητικής.
Εντάξει, ξέρω πως δεν είναι σωστός αυτός ο τρόπος, αλλά ήταν το μόνο που με βοήθησε στο να επιλέξω την κατεύθυνση που θα ακολουθήσω... :/:
Από τώρα δεν μπορώ να πολυ-καταλάβω σε τι δεν είμαι καλός για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, μιας και στη φυσική πχ είμαι καλός. Μέχρι στιγμής όμως. Ο φόβος μ όμως είναι να μην πάω για παράδειγμα θετική και μου ρθει παλούκι 3η λυκείου φυσική μαθηματικά κτλ κτλ. Και το αντίθετο για θεωρητική... :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Μια κατηγορια οδηγου σπουδων ειναι καποιο βιβλιο που σου περιγραφει αναλυτικα ολες τις σχολες του μηχανογραφικου , τα μορια , που μπορεις να εργαστεις. Εχει ενα τετοιο στο φροντιστηριο οποτε πηγαινω παντα κανενα δεκαλεπτο νωριτερα για να το ξεφυλλισω.
Επισης υπαρχουν οδηγοι σπουδων καθε σχολης που σου περιγραφουν τα μαθηματα της σχολης , τους κλαδους που μπορεις να διαλεξεις , τι μεταπτυχιακα μπορεις να κανεις. Εγω πχ εχω κατεβασει τον οδηγο σπουδων του τμηματος βιολογιας στο ΑΠΘ που με ενδιαφερει...δες εδω για να παρεις μια γευση https://www.bio.auth.gr/content/odegos-spoudon
:)
https://www.bio.auth.gr/content/odegos-spoudon
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

KotCoC100

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο KotCoC100 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 258 μηνύματα.
Μια κατηγορια οδηγου σπουδων ειναι καποιο βιβλιο που σου περιγραφει αναλυτικα ολες τις σχολες του μηχανογραφικου , τα μορια , που μπορεις να εργαστεις. Εχει ενα τετοιο στο φροντιστηριο οποτε πηγαινω παντα κανενα δεκαλεπτο νωριτερα για να το ξεφυλλισω.
Επισης υπαρχουν οδηγοι σπουδων καθε σχολης που σου περιγραφουν τα μαθηματα της σχολης , τους κλαδους που μπορεις να διαλεξεις , τι μεταπτυχιακα μπορεις να κανεις. Εγω πχ εχω κατεβασει τον οδηγο σπουδων του τμηματος βιολογιας στο ΑΠΘ που με ενδιαφερει...δες εδω για να παρεις μια γευση https://www.bio.auth.gr/content/odegos-spoudon
:)
https://www.bio.auth.gr/content/odegos-spoudon
Αχά μάλιστα χρήσιμα φαίνονται γιατί σε βάζουν ευκολότερα στο πνεύμα των κάθε σπουδών :) θα ψάξω και ευχαριστωω :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει από Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Ως φιλολογος με ποιον κλαδο θα ηθελες να ασχοληθεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

KotCoC100

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο KotCoC100 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 258 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top