Lancelot
Περιβόητο μέλος
Δε κατάλαβες πάλι. Δεν είπα για αρχαία αλλά για:
- Οδύσσεια
- Ιλιάδα
- Ελένη
Που πραγματικά τα θεωρώ και χαμένο κόπο, χρόνο χρήμα. Αν θες να τα πεις αρχαία ε φέρτα γραμμένα στα Αρχαία Ελληνικά. Το να διαβάζεις στίχους που δε λένε τίποτα είναι 45 λεπτά χάσιμο χρόνου (στα Νέα Ελληνικά) έχουμε και τα Κείμενα Νεολληνικής Λογοτεχνίας. Εδώ δεν έχουμε μάθημα οικονομικών αλλά ας έχουμε 2 ποιήματα που μετά κανείς δε θα θυμάται.
Ξανά διάβασε αυτό που έχω γράψει . Αναφέρω την σπουδαιότητα της Ιλιάδας και της Οδύσσειας. Όχι μάθημα Οικονομικών δεν πρέπει να υπάρχει . Αντιθέτως πρέπει να εμβαθύνουν οι μαθητές σε άλγεβρα και Ευκλείδεια γεωμετρία και σε φυσική , χημεία να γίνονται πειράματα . Στην ώρα της πληροφορικής να μαθαίνεται γλώσσα προγραμματισμού . Και μάθημα το Σάββατο . Τα οικονομικά μπορούν να μπουν σαν μάθημα επιλογής και να δουλεύουν σε ομάδες . Τα κείμενα μάθημα επιλογής .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος
Ξανά διάβασε αυτό που έχω γράψει . Αναφέρω την σπουδαιότητα της Ιλιάδας και της Οδύσσειας. Όχι μάθημα Οικονομικών δεν πρέπει να υπάρχει . Αντιθέτως πρέπει να εμβαθύνουν οι μαθητές σε άλγεβρα και Ευκλείδεια γεωμετρία και σε φυσική , χημεία να γίνονται πειράματα . Στην ώρα της πληροφορικής να μαθαίνεται γλώσσα προγραμματισμού . Και μάθημα το Σάββατο . Τα οικονομικά μπορούν να μπουν σαν μάθημα επιλογής και να δουλεύουν σε ομάδες . Τα κείμενα μάθημα επιλογής .
Δε πρέπει να έχουμε μάθημα οικονομικών; Που η Ελλάδα στην οικονομική παιδεία είναι τελευταία στην Ευρώπη;
Που ο κόσμος ζητάει παράλογα πράγματα από τον εργοδότη τους;
Το Σάββατο τι εννοείς μάθημα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lancelot
Περιβόητο μέλος
Δε πρέπει να έχουμε μάθημα οικονομικών; Που η Ελλάδα στην οικονομική παιδεία είναι τελευταία στην Ευρώπη;
Που ο κόσμος ζητάει παράλογα πράγματα από τον εργοδότη τους;
Το Σάββατο τι εννοείς μάθημα;
Ναι μάθημα .
Στο Λύκειο να είναι μάθημα επιλογής . Υπάρχει ήδη μάθημα κατεύθυνσης . Εδώ δεν έχουμε σεξουαλική διαπαιδαγώγηση .
Τα μαθήματα επιλογής να υπάρχουν διαλέξεις και να δίνεται σε κάθε ομάδα (4ατόμων) ένα θέμα εργασίας .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος
Ναι μάθημα .
Στο Λύκειο να είναι μάθημα επιλογής . Υπάρχει ήδη μάθημα κατεύθυνσης . Εδώ δεν έχουμε σεξουαλική διαπαιδαγώγηση .
Τα μαθήματα επιλογής να υπάρχουν διαλέξεις και να δίνεται σε κάθε ομάδα (4ατόμων) ένα θέμα εργασίας .
Δε μου απάντησες πως το εννοείς το μάθημα 6ωρο, ή μάθημα που θα πάρεις το Σάββατο το παιδί και θα είναι σαν πρακτική
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lancelot
Περιβόητο μέλος
Δε μου απάντησες πως το εννοείς το μάθημα 6ωρο, ή μάθημα που θα πάρεις το Σάββατο το παιδί και θα είναι σαν πρακτική
Μάθημα 8:00-14:00
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος
Μάθημα 8:00-14:00
Αααα, να αυξηθεί και άλλο το κόστος, αλλά κατά τ' άλλα δε χρειάζεται η οικονομική παιδεία
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lancelot
Περιβόητο μέλος
Αααα, να αυξηθεί και άλλο το κόστος, αλλά κατά τ' άλλα δε χρειάζεται η οικονομική παιδεία
Βλέποντας κανείς τα μηνύματά σου αντιλαμβάνεται πόσο σημαντική είναι όχι η μείωση αλλά η αύξηση ωρών στα <<κλασσικά>> μαθήματα . Τι δεν καταλαβαίνεις από αυτά που γράφω ; Έχουμε ήδη μάθημα οικονομικών στην κατεύθυνση .
Αυξάνεις μόνο το ρεύμα που θα καις .
Από τη Γενική Παιδεία (Λύκειο) πάμε στην Ειδική Παιδεία (πανεπιστήμιο) .
Γνώσεις άλγεβρας,γεωμετρίας,φυσική (και πειράματα) , χημεία (και πειράματα), βιολογία, ιστορία , γλώσσα, αρχαία και φιλοσοφία είναι απαραίτητα για την ολοκλήρωση του νέου και την απόκτηση γενικών γνώσεων .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος
Βλέποντας κανείς τα μηνύματά σου αντιλαμβάνεται πόσο σημαντική είναι όχι η μείωση αλλά η αύξηση ωρών στα <<κλασσικά>> μαθήματα . Τι δεν καταλαβαίνεις από αυτά που γράφω ; Έχουμε ήδη μάθημα οικονομικών στην κατεύθυνση .
Αυξάνεις μόνο το ρεύμα που θα καις .
Από τη Γενική Παιδεία (Λύκειο) πάμε στην Ειδική Παιδεία (πανεπιστήμιο) .
Γνώσεις άλγεβρας,γεωμετρίας,φυσική (και πειράματα) , χημεία (και πειράματα), βιολογία, ιστορία , γλώσσα, αρχαία και φιλοσοφία είναι απαραίτητα για την ολοκλήρωση του νέου και την απόκτηση γενικών γνώσεων .
Μόνο το ρεύμα; Αύξηση εδώ λέω να τα φέρουμε δε νοείται παιδί Λυκείου να μη ξέρει τα βασικά οικονομικά. Αυτά έστω στη Γ Γυμνασίου να αρχίσουμε.
Όσο για τα οικονομικά το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδας που το αφορά άμεσα ζητάει (από αυτό καταλαβαίνει κανείς ότι δεν ήμαστε normal κράτος) αλλά τέλος πάντων
Εμένα αυτά δε μου φαίνονται παράλογαα. Να επανέλθει η διδασκαλία του μαθήματος «Αρχές Οικονομίας» στη Α’ τάξη του Γενικού Λυκείου και του ΕΠΑΛ, ως μάθημα γενικής παιδείας, και να υπάρχει κοινό πρόγραμμα σπουδών στην Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου και στην Α΄ τάξη Επαγγελματικού Λυκείου, με στόχο την εγκαθίδρυση της πολυκλαδικότητας.
β. Στη Β΄ τάξη επειδή τα περισσότερα μαθήματα θα είναι 4ωρα, οι μαθητές/τριες να δοκιμάζουν τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά τους στο ΓΕΛ με τη μορφή επιλογών εμβάθυνσης ενώ στα ΕΠΑΛ, με τη μορφή μαθημάτων τομέα.
γ. Ο μαθητής, που επιθυμεί την εισαγωγή του στα Τμήματα Οικονομίας, να έχει τη δυνατότητα να επιλέξει, το μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» στη Β΄ τάξη με τη μορφή επιλογών εμβάθυνσης.
δ. Να επεκταθεί η Ομάδα Προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής στη Β’ τάξη του Γενικού Λυκείου και να εισαχθεί το μάθημα «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων».
ε. Ο υποψήφιος, που επιθυμεί την εισαγωγή του στα Τμήματα Οικονομίας, να εξετάζεται σε πανελλήνιο επίπεδο στο διακριτό μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας», που θα περιλαμβάνει στοιχεία μικροοικονομικής και μακροοικονομικής ανάλυσης, και όχι στο μάθημα «Κοινωνία – Οικονομία».
στ. Ως τρίτο μάθημα επιλογής, πέραν των άλλων, ο μαθητής να έχει τη δυνατότητα να επιλέξει και τα μαθήματα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών» και «Λογιστική».
ζ. Να επανέλθει ο συντελεστής βαρύτητας του μαθήματος «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» στο 1,3 για τους υποψηφίους των Οικονομικών Σχολών.
η. Να εκσυγχρονιστούν τα Προγράμματα Σπουδών (Ωρολόγια και Αναλυτικά) των Οικονομικών μαθημάτων που διδάσκονται στα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 092312
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος
Άσχετο-σχετικό αλλά μιας και αναφέρθηκε, πιστεύω ότι η οικιακή οικονομία όχι μόνο δεν πρέπει να καταργηθεί αλλά πρέπει να σταματήσει να αντιμετωπίζεται ως η ώρα του παιδιού. Υπάρχουν δυστυχώς ενήλικες που αγνοούν τα βασικά: πρώτες βοήθειες, σωστή διατροφή, οικογενειακός προϋπολογισμός. Διάβαζα για το παιδί που πέθανε από τροφική δηλητηρίαση επειδή έφαγε μακαρόνια που είχε αφήσει 5 μέρες εκτός ψυγείου (!!!) και δεν το πίστευα.
Τι από αυτά κάνεις στην πράξη στο μάθημα;
Εμείς ένα (1) μήνα κάναμε κάτι για γάλατα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 092312
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lancelot
Περιβόητο μέλος
Μόνο το ρεύμα; Αύξηση εδώ λέω να τα φέρουμε δε νοείται παιδί Λυκείου να μη ξέρει τα βασικά οικονομικά. Αυτά έστω στη Γ Γυμνασίου να αρχίσουμε.
Όσο για τα οικονομικά το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδας που το αφορά άμεσα ζητάει (από αυτό καταλαβαίνει κανείς ότι δεν ήμαστε normal κράτος) αλλά τέλος πάντων
Εμένα αυτά δε μου φαίνονται παράλογα
Ρεύμα και νερό . Έτσι και αλλιώς θα δουλεύουν οι <<κακοί>> δημόσιοι υπάλληλοι παραπάνω μέρες .
Κάθε επιμελητήριο μπορεί να ζητά ότι θέλει . Είναι υπεύθυνο για τα δικαιώματα του επαγγέλματός του . Υπεύθυνο για τα σχολεία είναι το υπουργείο Παιδείας .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος
Τα περισσότερα πράγματα που μαθαίνεις στο σχολείο (ή γενικά στη ζωή σου) δεν τα εφαρμόζεις σε μία σχολική τάξη, τα κρατάς εφόδια για όποτε και αν σου χρειαστούν.
fan fuct αυτό με τα μακαρόνια, μάντεψε που έγινε
Βέβαια αν δε μάθω για τα γάλατα (είδη) και όχι ότι πρέπει να καταναλώνεις σε φθηνή τιμή μεγαλύτερη ποσότητα.
Λέω εγώ μια ιδέα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lancelot
Περιβόητο μέλος
Άσχετο-σχετικό αλλά μιας και αναφέρθηκε, πιστεύω ότι η οικιακή οικονομία όχι μόνο δεν πρέπει να καταργηθεί αλλά πρέπει να σταματήσει να αντιμετωπίζεται ως η ώρα του παιδιού. Υπάρχουν δυστυχώς ενήλικες που αγνοούν τα βασικά: πρώτες βοήθειες, σωστή διατροφή, οικογενειακός προϋπολογισμός. Διάβαζα για το παιδί που πέθανε από τροφική δηλητηρίαση επειδή έφαγε μακαρόνια που είχε αφήσει 5 μέρες εκτός ψυγείου (!!!) και δεν το πίστευα.
Στο Βέλγιο έγινε το συμβάν . Έμενε με συγκάτοικο , έβγαλε τα μακαρόνια αυτός έξω , τα ξέχασε και ο συγκάτοικος τα έβαλε ξανά μέσα στο ψυγείο .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος
Ρεύμα και νερό . Έτσι και αλλιώς θα δουλεύουν οι <<κακοί>> δημόσιοι υπάλληλοι παραπάνω μέρες .
Κάθε επιμελητήριο μπορεί να ζητά ότι θέλει . Είναι υπεύθυνο για τα δικαιώματα του επαγγέλματός του . Υπεύθυνο για τα σχολεία είναι το υπουργείο Παιδείας .
Στο υπουργείο παιδείας στέλνει το αίτημα
Πληρώνεις:
- Νερό
- Ρεύμα
- Πετρέλαιο
- Ωρομίσθιο
- Τηλέφωνο
- Πάγιο κόστος
- Οριακό Κόστος Μαθήματος
Και τα λοιπά
Στο Βέλγιο έγινε το συμβάν . Έμενε με συγκάτοικο , έβγαλε τα μακαρόνια αυτός έξω , τα ξέχασε και ο συγκάτοικος τα έβαλε ξανά μέσα στο ψυγείο .
Άρα συμφωνούμε ότι δεν έχει σχέση με οικιακή οικονομία
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lancelot
Περιβόητο μέλος
Στο υπουργείο παιδείας στέλνει το αίτημα
Πληρώνεις:
- Νερό
- Ρεύμα
- Πετρέλαιο
- Ωρομίσθιο
- Τηλέφωνο
- Πάγιο κόστος
- Οριακό Κόστος Μαθήματος
Και τα λοιπά
Άρα συμφωνούμε ότι δεν έχει σχέση με οικιακή οικονομία
Δεν βλέπω καμία αύξηση που να επηρεάζει τους γονείς . Αντιθέτως βλέπω μείωση . Επίσης υποχρεωτική ανακύκλωση βιβλίων , αύξηση μισθών καθηγητών , μείωση διακοπών .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος
Δεν βλέπω καμία αύξηση που να επηρεάζει τους γονείς . Αντιθέτως βλέπω μείωση . Επίσης υποχρεωτική ανακύκλωση βιβλίων , αύξηση μισθών καθηγητών , μείωση διακοπών .
Βλέπεις μείωση; Μόνο και μόνο με ΔΕΗ στο ρεύμα έχω βλέπω τραγική αύξηση.
Με ανακύκλωση βιβλίων συμφωνούμε (επιτέλους σε κάτι συμφωνούμε)
Αύξηση μισθών καθηγητών διαφωνώ κάθετα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lancelot
Περιβόητο μέλος
Βλέπεις μείωση; Μόνο και μόνο με ΔΕΗ στο ρεύμα έχω βλέπω τραγική αύξηση.
Με ανακύκλωση βιβλίων συμφωνούμε (επιτέλους σε κάτι συμφωνούμε)
Αύξηση μισθών καθηγητών διαφωνώ κάθετα
Μείωση στα έξοδα των οικογενειών αναδιαρθρώνοντας την ύλη των μαθημάτων και ζητώντας απλά πράγματα μειώνεις τα φροντιστήρια .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος
Μείωση στα έξοδα των οικογενειών αναδιαρθρώνοντας την ύλη των μαθημάτων και ζητώντας απλά πράγματα μειώνεις τα φροντιστήρια .
Αυξάνεις τους φόρους με αυτα που λες μακροχρόνια.
Σίγουρα τα σκεφτεσαι όλα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lancelot
Περιβόητο μέλος
Αυξάνεις τους φόρους με αυτα που λες μακροχρόνια.
Σίγουρα τα σκεφτεσαι όλα;
Πως αυξάνεις τους φόρους μακροχρόνια ;
Απλές λιτές πανελλήνιες . Ούτε φροντιστήρια (μην γράψω υποχρεωτικά φροντιστήρια στο σχολείο ) . Να μετράει ο βαθμός του σχολείου στο τέλος ( να δίνει κάποια μόρια ) . Το τελευταίο μπορεί να επιτευχθεί με την σωστή εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 76 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Corfu kitty
- phleidhs
- Hased Babis
- Entropy24
- J.Cameron
- nearos
- Helen06
- eukleidhs1821
- Angelo
- EmperorPalpatine
- Πύρος
- PanMoonlight
- Physicsstudent
- Wonderkid
- Maynard
- KingOfPop
- jimis2001
- SoyN
- korlef
- Scandal
- rafaela11
- Paragontas7000
- ggl
- johnsala
- rempelos42
- Pierre Bezukhov
- constansn
- GeorgePap2003
- george777
- jims
- tsiobieman
- angies
- Athens2002
- phoni
- Αναστασία197
- Drglitterstar
- Nala
- giannhs2001
- nicole1982
- charmander
- marsenis
- oups
- hirasawayui
- katia.m
- Joji
- User2350
- Απροσάρμοστη
- Giii
- xrisamikol
- neurogirl
- Georgekk
- pink_panther
- Prak
- Dreamer_SW
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.