Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος
τουλαχιστον στους ηλεκτρολογους υπαρχει καθηγητης που βαζει παραλογα θεματα και κοβει πανω απο τους μισους μαθητες
πλεον προσπαθουν να περιορισουν το ασυλο μονο στα αμφιθετρα,στις ταξεις και στα εργαστηρια για ποιο λογο δν ξερω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ribo
Εκκολαπτόμενο μέλος
ΜΠΡΑΒΟ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΡΘΡΟ!ΕΙΔΑΤΕ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΜΙΤ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ!Σε μία μακρινή πολυτεχνειούπολη, στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, που εδώ και δεκαετίες οι απόφοιτοί του βγαίνουν πρώτοι σε όλες τις διεθνείς αξιολογήσεις, γιορτάζουν τις μέρες αυτές. Γιορτάζουν, γιατί μετά από δύο μήνες διακοπών βρέθηκαν ξανά με τους συμμαθητές και δασκάλους-φίλους τους, στη μικρή κοινότητα του πολυτεχνείου τους. Κάθε χρόνο διοργανώνονται πολλαπλά πάρτυ πρωτοετών και είναι όλοι ενθουσιασμένοι για την νέα χρονιά.
Στο ΕΜΠ, πολυθέσιο και ολοήμερο ανώτατο ίδρυμα θα βρεις παιδιά από 18 ετών έως και γέρους καθηγητές. Στη μικρή κοινότητα του πολυτεχνείου θα βρεις παιδιά με ειδικές ανάγκες, αφού, σκοπίμως, δεν υπάρχει ειδική μεταχείριση. Είναι σχεδιασμένο με υποδομή όπου τα πάντα είναι προσβάσιμα από άτομα με ειδικές ανάγκες. Στις σχολές του, θα έχεις να κάνεις με μαθητές λευκούς, κίτρινους και μαύρους, άτομα με ειδικές ανάγκες, αγόρια και κορίτσια και κάθε είδους διαφορετικότητα να συνυπάρχουν. Θα βρεις πρωτοετείς, να μαθαίνουν από μικροί να συνυπάρχουν με μεγάλους και με άτομα με ειδικές ανάγκες, όπως στην κοινωνία των μεγάλων, καλλιεργώντας το αίσθημα της ευθύνης και της αλληλεγγύης των μεγάλων παιδιών προς τα μικρότερα και προς τα διαφορετικά. Από τους μεγαλύτερους, διογανώνονται λόγου χάρη σεμινάρια υποδοχής πρωτοετών όπου τους εξηγούν τα βασικά για τους Η/Υ επειδή τα αντίστοιχα μαθήματα το απαιτούν (για όσους δεν έχουν κάποια προηγούμενη επαφή), καθώς υπάρχει και ομάδα Linux (η FOSS.NTUA) που διοργανώνει κάθε εβδομάδα κάποιες ώρες αφιερώματα για εισαγωγή στο Linux.
Στο ΕΜΠ γιορτάζουμε, γιατί βρισκόμαστε πάλι σε ένα ίδρυμα με σύγχρονα εργαστήρια και αμφιθέατρα, με γήπεδα και πράσινο, με πεζόδρομους χωρίς αυτοκίνητα, υποδομή για φοιτητικές ομάδες όπως η θεατρική ή η χορευτική, με εστιατόρια με το δωρεάν φαγητό και το σημαντικότερο, γιατί θα μάθουμε και θα δημιουργήσουμε γνώση με τους δασκάλους-φίλους μας, παίζοντας, συζητώντας και μελετώντας διάφορα βιβλία και όχι ένα υποχρεωτικό σε κάθε μάθημα. Τα συγράμματα είναι πλέον πολλαπλά, και η μεγαλύτερη επιστημονική βιβλιοθήκη της Ελλάδας έχει να μας προσφέρει τις εγκαταστάσεις της.
Στο Πολυτεχνείο, οι φοιτητές είναι εκείνοι που αναλαμβάνουν δράση μέσα στο χώρο του. Διοργανώνουν ομάδες ποικίλων ενδιαφερόντων, και δεν είναι χώρος συγκέντρωσης μόνο για μάθημα. Οι ομάδες είναι αθλητικές, όπως η ποδοσφαιρική, η ομάδα μπάσκετ, και η ομάδα βόλεϋ, η μουσική ομάδα, η χορευτική ομάδα, ομάδες που συμμερίζονται παρόμοιες πολιτικές απόψεις, ομάδες αντιομοφοβικές και αντιρατσιστικές, ομάδες φωτογραφίας, θεάτρου, και άλλων τεχνών, ομάδα ελεύθερου λογισμικού.
Τα παιδιά στο Πολυτεχνείο μπορούν ήδη από το πρώτο εξάμηνο, να επιλέξουν ακόμη και το ημερήσιο πρόγραμμά τους. Ένα παιδί του τρίτου εξαμήνου, μπορεί μια ημέρα να επισκεφτεί κάποιο μάθημα του επόμενου έτους ή ακόμη και του πρώτου εξαμήνου, αν νομίζει πως αυτό χρειάζεται περισσότερο. Μάλιστα, οι παρακολουθήσεις είναι ελεύθερες για παιδιά και άλλων σχολών, άλλων πανεπιστημίων, ή ακόμα και ατόμων που δεν είναι καν φοιτητές! Επίσης ο καθένας μπορεί να επιλέξει να μην παρακολουθήσει για κάποιο χρονικό διάστημα αν το επιθυμεί, ή και να αρχίσει ένα ή δύο χρόνια αργότερα από τους συμμαθητές του αν δεν νιώθει άτοιμος. Τα παιδιά στο ΕΜΠ, όταν έχουν εξεταστική στα μαθηματικά, φυσική, χημεία, ακόμη και στον προγραμματισμό, επιτρέπεται συχνά να έχουν μαζί τους βοήθημα (όχι απλά βιβλίο με τους τύπους, αλλά όποιο βιβλίο θέλουν και επιλέγουν οι ίδιοι οι μαθητές).
Οι παιδαγωγοί τους δεν έχουν κανένα λόγο να απαιτήσουν από τα παιδιά να μάθουν απ' έξω πράγματα, που μετά από μερικές εβδομάδες δε θα θυμούνται. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να μάθουν τα παιδιά τους να σκέπτονται λογικά, με κριτική αναλυτική σκέψη, κατανοώντας περίπλοκα νοήματα και αλληλοσυσχετισμούς. Με λίγα λόγια, τους ενδιαφέρει να αγαπήσουν τα παιδιά τη μάθηση και το βιβλίο για να συνεχίσουν να μαθαίνουν μόνα τους. Με το ζόρι δε μαθαίνει κανείς. Με το ζόρι μπορείς μόνο να αποστηθίσεις ξένη γνώση, για λίγο καιρό.
Η διδακτέα ύλη στις σχολές προπτυχιακές σχολές του ΕΜΠ είναι ευρύτερη και καλύτερης ποιότητας από αυτή σε παγκοσμίως γνωστά πανεπιστήμια. Λόγου χάρη η ύλη που διδάσκεται σε μαθηματικά, φυσική, και αλγοριθμική στο προπτυχιακό πρόγραμμα των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ είναι σαφέστατα ευρύτερη και πιο προχωρημένη, ως σύνολο, από την αντίστοιχη της σχολής Electrical & Computer Engineering του πανεπιστημίου του MIT (με κόστος συχνά πάνω από 50.000? το χρόνο)
Η παρακολούθηση των μαθημάτων δεν είναι υποχρεωτική. Οι μαθητές ελεύθερα μπαίνουν και βγαίνουν στα αμφιθέατρα όποτε θελήσουν. Οι καθηγητές δεν παρακαλάνε για ησυχία ούτε "βγάζουν" μαθητές έξω, καθώς δεν υπάρχει λόγος. Αν στο ακροατήριο γίνεται υπερβολική φασαρία, οι καθηγητές απλώς αποχωρούν.
Στο ΕΜΠ επίσης υπάρχει άσυλο, που σημαίνει μεγάλη πολιτική δύναμη και επιροή των φοιτητών όσων αφορά την εσωτερική λειτουργία του Πολυτεχνείου, με γενικές συνελεύσεις που οι αποφάσεις που λαμβάνονται είναι ουσιαστικές και εφαρμόζονται, και μπορούν να αποτελούν παρέμβαση ακόμη και στην καθολική λειτουργία κάποιας σχολής. Όλα αυτά συμβάλλουν στο να είναι το πολυτεχνείο ένας χώρος όπου κυριαρχεί η θέληση των φοιτητών, και όλα τα προβλήματα μπορούν να λυθούν εσωτερικά από τους ίδιους.
Πάνω απ' όλα, όλα αυτά είναι δημόσια και δωρεάν...
ΗΜΜΥ ΕΜΠ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PIL
Πολύ δραστήριο μέλος
Οσο για τα περισσοτερα απο αυτα που λες,ισχυουν για τα περισσοτερα ιδρυματα.Ακομα,οπως βλεπουμε αυτες τις μερες,ο χωρος παυει να ειναι τοσο ροδινος...Στο πολυτεχνειο γινονται τα επεισοδια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
korineto
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PIL
Πολύ δραστήριο μέλος
δεν ειναι δικό μου ενός φίλου που σπουδαζει εκει!
Αντι να μεταφερεις πραγματα που οσοι εχουν περασει απο ελληνικο πανεπιστημιο γνωριζουν πως δεν ειναι καθολου ετσι,ασχολησου με οσα γνωριζεις εσυ η ιδια
Φιλικα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anarki
Διάσημο μέλος
Μα τι λες.Σε μία μακρινή πολυτεχνειούπολη, στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, ...
Έπεται πιο ολοκληρώμενη απάντηση απο την Κύνθια μόλις βγει το ban της.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~kynthia
Εκκολαπτόμενο μέλος
Θα απευθυνθώ σε σένα μιας και δεν ξέρω τον φίλο σου που σπουδάζει εκεί.
Επειδή έχω φοιτήσει στο Μετσόβιο για έναν χρόνο, και όσο να ʽναι έχω μια άποψη παραπάνω επί του θέματος, έχω να πω δύο πράγματα:
πρώτον, δεν είναι έτσι ουτοπικά όλα στο ΕΜΠ, και δεύτερον, αυτό το σύστημα που περιγράφεται με τόση αγγαλίαση δεν ισχύει μόνο στο υπέροχο ΕΜΠ μας αλλά και στις περισσότερες πολυτεχνικές σχολές (δεν ξέρω για να μιλήσω για άλλες).
Δεν αντιλέγω ότι έτσι θα μπορούσε να είναι.
Αλλά σε οποιοδήποτε κείμενο, όταν και το ότι «οι καθηγητές απλώς αποχωρούν απʼ την αίθουσα όταν γίνεται φασαρία» το παρουσιάζεις σαν θετικό, το αποτέλεσμα είναι απλώς γελοίο.
Ναι, η βιβλιοθήκη του ΕΜΠ είναι απʼ τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη, ναι, το επίπεδο των σπουδών στις περισσότερες σχολές του θεωρείται πολύ καλό – αλίμονο, όταν είναι απʼ τα παλαιότερα πανεπιστήμια στην χώρα, αν δεν είχε υποστεί αρκετή τριβή ώστε να θεωρείται αξιόλογο.
Πράγματι, ΚΑΙ στο ΕΜΠ μπορείς να παρακολουθήσεις ελεύθερα διαλέξεις, να φας στην εστία με πολύ χαμηλό κόστος (δεν έχουν όλοι δικαίωμα στην κάρτα σίτισης και στο δωρεάν φαγητό, όπως λάθος αναφέρεται), να επιλέξεις μαθήματα άλλων εξαμήνων για παρακολούθηση κι εξέταση.
ʽΟχι μόνο στο ΕΜΠ όμως – αυτά είναι θέματα που έχουν κατοχυρωθεί απʼ τους φοιτητές σε πανελλήνιο επίπεδο.
Ναι, ΚΑΙ στο ΕΜΠ (όπως και σε κάθε άλλο ελληνικό πανεπιστήμιο) έχουν δικαίωμα να σπουδάσουν άνθρωποι από άλλες χώρες, αν διεκδικήσουν υποτροφίες.
ʽΟμως αυτά τα παιδιά παλεύουν για να διεκδικήσουν μια θέση στην φοιτητική εστία – και απʼ όσο ξέρω, πληρώνουν για τη διαμονή τους εκεί.
(ʽΟχι πως αυτό είναι πρόβλημα μόνο των ξένων φοιτητών, γίνεται χαμός για τις θέσεις στις εστίες που ποτέ δεν επαρκούν.)
Ακόμα κι όταν υπάρχει προπαρασκευαστικό μάθημα διοργανωμένο απʼ την χώρα τους, στο οποίο διδάσκονται ελληνικά, βρίσκονται τελείως πελαγωμένοι, όταν όλα τα μαθήματα γίνονται σε μια ξένη γιʼ αυτούς γλώσσα – δεν υπάρχει πουθενά δίγλωσσο μάθημα.
… γιατί θα μάθουμε και θα δημιουργήσουμε γνώση με τους δασκάλους-φίλους μας, παίζοντας, συζητώντας και μελετώντας διάφορα βιβλία και όχι ένα υποχρεωτικό σε κάθε μάθημα. Τα συγράμματα είναι πλέον πολλαπλά…
Δεν μου έτυχε ποτέ να θεωρώ κάποιον καθηγητή στο ΕΜΠ ʽδάσκαλο-φίλο μουʼ, κι ας είχα τις καλύτερες των σχέσεων με κάποιους απʼ αυτούς – ούτε κι έπαιξα σε κάποιο μάθημα...
Γενικά όλη αυτή η ανέμελη στάση του κειμένου θα έπρεπε κάπου να καταποντιστεί για να δηλώσει τα αρνητικά στοιχεία, όπως το ότι όση καλή διάθεση και να έχει ο καθηγητής να επεξεργαστείτε τα πολλαπλά συγγράμματα, εκείνος θα πρέπει να διαλέξει ένα, ή στην καλύτερη των περιπτώσεων, αποσπάσματα από πολλά.
Λόγω του πιεσμένου χρόνου (λέγε με γιορτές, καταλήψεις), η διάθεση για συζήτηση και εμβάθυνση σε διάφορα σημεία της ύλης μειώνεται τραγικά, όταν πρέπει να καλυφθεί η ύλη σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
TL/TR:
Για να μην μακρυγορώ (άλλο), όμορφα όλα αυτά για το ΕΜΠ και τις σχολές του, ας εκτιμάμε αυτά που ισχύουν τόσο στο Μετσόβιο όσο και σε πανελλήνιο επίπεδο, αλλά μην κλείνουμε τα μάτια στα προβλήματα επειδή είναι ʽτο υπέροχο ΕΜΠ με την μεγάλη ιστορίαʼ.
Ακριβώς αυτή η μεγάλη ιστορία είναι που έχει κάνει το συγκεκριμένο ίδρυμα άκαμπτο και απρόσβλητο από αλλαγές, σε σχέση με άλλα.
Ενδεικτικά, οι περισσότεροι καθηγητές και τα στελέχη της διοίκησης είναι μεγάλοι σε ηλικία (δεν το πίστευα, μέχρι που τους συνέκρινα με την τωρινή μου σχολή) με ό,τι συνεπάγεται αυτό σε κατανόηση, μεταδοτικότητα και νέες ιδέες.
Για τη λήψη οποιασδήποτε απόφασης χρειάζεται πολλή περιττή γραφειοκρατική χαρτούρα απʼ τη στιγμή που συντελείται στο εσωτερικό ενός τεράστιου ιδρύματος, και τέλος, υπάρχει ένα τεράστιο θέμα προσδιορισμού επαγγελματικών δικαιωμάτων σε ορισμένες σχολές του ΕΜΠ, όπως παλιότερα οι Μεταλλειολόγοι-Μεταλλουργοί, και τώρα το ΣΕΜΦΕ.
Το 'χα ετοιμάσει καιρό το post, απλά περίμενα να φύγει το ban.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lorgios
Νεοφερμένος
Επειδή τελείωσα πρόσφατα την ΣΗΜΜΥ μπορώ να πω πράγματα συγκεκριμένα κ όχι αφηρημένα με το τι άκουσε ο καθένας κ τι του είπαν...
Η σχολή για να την τελειώσεις θέλει αυστηρό προγραμματισμό... Να διαβάζεις να παρακολουθείς κ να είσαι δικτυωμένος να παίρνεις σημειώσεις. Δεν είναι καθόλου εύκολο να τη ντελειώσεις γιατί εκτός από τα 60 μαθήματα που πρέπει να περάςσεις κάνεις κ διπλωματική. Επιπλέον 4-5 καθηγητές είναι το τουλάχιστον απαράδεκτοι ειδικά το 5 εξάμηνο που γίνετια σφαγή.
Σε γενικές γραμμές η οργάνωση ήταν μέτρια κ αν καθόσουν να το ψάξεις λιγάκι μόνος σου το θέμα έβγαζες άκρη. Αλλά κ οι καθηητές άνθρωποι είναι. τι να κάνβουν με 600 φοιτητές? Βιβλία είχαμε αρκετά καλά σε πολλές περιπτώσεις εκτός από κάποι που είχαμε πανεπιστημιακές εκδόσεις ΕΜΠ... Τραγικά βιβλία αυτά.
Θα πω επίσης οτι δεν πρέπει να είσαι ο αινσταιν για να τελειώσεις το εμπ απλά όπως προε΄πιπα χρειάζεται κάποια μεθοδικότητα.
Να με συγχωρέσετε αν έχω βγει εκτός θέματος γιατί δεν παρακολούθησα όλη τη συζήτηση. Όποιος χρειάζεται παραπάνω πληροφορίες ας με ειδοποιήσει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chartson
Εκκολαπτόμενο μέλος
1) κοινωνιολογια της επιστημης και της τεχνολογιας?
2)φιλοσοφια?
3)ιστορια των επιστημονικων και φιλοσοφικων ιδεων
ευχαριστω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
andreas157
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
Παρακαλω αν υπαρχει κανεις που να γνωριζει, να μου προτεινει τι μαθημα επιλογης να παρακολουθησω
1) κοινωνιολογια της επιστημης και της τεχνολογιας?
2)φιλοσοφια?
3)ιστορια των επιστημονικων και φιλοσοφικων ιδεων
ευχαριστω
Πιθανότατα από τα μαθήματα που αναφέρεις πέρασες στο ΕΜΠ.
Πάρε ιστορια των επιστημονικων και φιλοσοφικων ιδεων και δεν θα το μετανιώσεις.
Για πληροφορίες γι αυτά τα μαθήματα και τα υπόλοιπα του 1ου εξαμήνου επισκέψου το forum των φοιτητών της σχολής shmmy.ntua.gr
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chartson
Εκκολαπτόμενο μέλος
-----------------------------------------
ναι ΕΜΠ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VouDou
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Το μόνο ενδιαφέρον είναι το γράφημα που δείχνει πόσοι μπαίνουν απ' την πόρτα και πόσοι απ' το παράθυρο...Πιστεύω ότι είναι κάτι ενδιαφέρον για όσους ενδιαφέρονται για αυτή τη σχολή: https://www.ece.ntua.gr/attachments/236_Ekthesi-2009-2010.pdf
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostis_8
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mf92
Νεοφερμένος
Εδω η 32!!!!!Σε είχα εντοπίσει εσένα και στο θέμα με τις σχολές αλλά δε μου απάντησες...(κανονισε την πορεία σου όταν σε συναντησω στη σχολή.........).Είναι και κανα 2 ακομα νεοι συμφοιτητές μας στο ischool απο όσο έχω εντοπίσει.......Γεια σας παίδες! Μόλις πέρασα ημμυ ΕΜΠ 67 στη σειρά και είμαι ενθουσιασμένος με την σχολή! κανένας συμφοιτητης πουθενά???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostis_8
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mf92
Νεοφερμένος
Τι είναι μωρε 35 θεσούλες;;;;Λες και θα χει καμια σημασια...........Αλήθεια; Δεν το είχα δει αλλιώς θα απανταγα! μου εριξες 35 θέσεις... Που είναι οι υπόλοιποι ischoolites να γίνουμε πολλοί?
Oσο για τους υπολοιπους ΜΠΡΙΖΑΔΕΣ του ischool δεν έχω ιδεα που βρίσκονται.....Ο ένας λεγοταν xr_92 ....
Τα λέμε στη Σχολή λοιπόν!Ανυπομονώ να αρχίσουμε!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostis_8
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 54 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Hased Babis
- Greg25
- TheNorth
- phoni
- arko
- stam23
- bruh_234
- alex2106
- redarrow
- thenutritionist
- Than003
- Vas199
- Appolon
- Leventagas456
- qwertyuiop
- Scandal
- igeorgeoikonomo
- vetas
- Xara
- thecrazycretan
- panosveki
- chester20080
- clevercat
- Jimmy20
- χημεια4λαιφ
- tsiobieman
- .aven
- Georgia110
- tosodoulhs12
- dhmm
- kz22
- KingOfPop
- Athens2002
- MarcoReus
- Arvacon
- TonyMontanaEse
- azula
- Eleni54
- EiriniS20
- iManosX13
- Viedo
- the purge
- Johnnnn
- eukleidhs1821
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.