Semfer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Semfer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 332 μηνύματα.
Πιστευω οτι η ΣΕΜΦΕ ειναι καλη επιλογη για καποιον που θελει να συνδιασει μαθηματικα με πληροφορικη. Εγω εχω παρει την κατευθυνση του φυσικου εφαρμογων οποτε δεν γνωριζω και πολλα. Ομως αυτο που ξερω ειναι οτι στην κατευθυνση μαθηματικου εφαρμογων υπαρχει ροη "Μαθηματικα Πληροφορικης" και θα χρειαστει να παρεις και μια δευτερη (συνηθως οι φοιτητες παιρνουν ως δευτερη ροη "Στατιστική" ή "Εφαρμοσμένη Ανάλυση").
Οπως πολυ σωστα ειπε ο kkantoutsis, τα μαθηματα της ροης αυτης γινονται συνδιδασκαλία με τους ΗΗΜΥ, οποτε υποθετω (αλλα και απο αυτα που εχω ακουσει απο φιλου φοιτητες που εχουν παρει την ροη αυτη) οτι το επιπεδο σπουδων ειναι πολυ υψηλο.
Τωρα οσο για τα μορια που θα χρειαστει να βγαλεις, πιστευω οτι η βαση της Σεμφε θα ανεβει αρκετα στα επομενα χρονια οποτε φετος μαλλον θα χρειαστει να βγαλεις πανω απο 17.000 για να εισαι σιγουρος οτι την πιανεις.

https://www.semfe.ntua.gr/docs/neo programma xeimerina 09-10-12.pdf

https://www.semfe.ntua.gr/docs/neo programma EARINA 09-10-4.pdf

Αν θελεις περισσοτερες πληροφοριες μπορεις να ρωτησεις τους φοιτητες της Σεμφε στο φορουμ τους. Εκει υπαρχουν αρκετοι που εχουν παρει την ροη Μαθηματικων πληροφορικης...

Παντως οπως βλεπεις εχει πολλες επιλογες: Σεμφε, τμημα Πληροφορικης, Μαθηματικο, ΗΗΜΥ κ.α. και πιστευω οτι οποια και να διαλεξεις εκει θα βρεις αυτο που ζητας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kkantoutsis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Ζεφύρι (Αττική). Έχει γράψει 155 μηνύματα.
Οπως πολυ σωστα ειπε ο kkantoutsis, τα μαθηματα της ροης αυτης γινονται συνδιδασκαλία με τους ΗMΜΥ, οποτε υποθετω (αλλα και απο αυτα που εχω ακουσει απο φιλου φοιτητες που εχουν παρει την ροη αυτη) οτι το επιπεδο σπουδων ειναι πολυ υψηλο.
Ο kkantoutsis δεν είπε αυτό.
Ο kkantoutsis είπε:
ενώ 4-5 μαθήματα αυτής της ροής γίνονται συνδιδασκαλία των σχολών ΣΕΜΦΕ και ΗΜΜΥ
Για την ακρίβεια η ΣΗΜΜΥ έχει 32 μαθήματα επιλογής για υπολογιστές ενώ η ΣΕΜΦΕ (πάλι για επιλογής) έχει 16 στη ροή Μαθ. Πληροφορικής. Από αυτά τα 4-5 Μαθήματα είναι συνδιδασκαλίας. Για παράδειγμα:
Μαθηματική Λογική.
Κρυπτογραφία.
Φίλε db92. Όπως είπα και σε προηγούμενη δημοσίευσή μου το καλύτερο είναι να τα δώσεις όλα και να μπεις στη ΣΗΜΜΥ η οποία σου αρέσει. Να ξέρεις ότι αν δεν μπεις γιατί όπως λες ξύνεσαι, τότε σε όλη σου τη ζωή θα το σκέφτεσαι και θα λες: "Ρε γαμώτο, αν εκείνη την εποχή δεν ξυνόμουν και και και.....". Σκέψου πολύ καλά τις επόμενες κινήσεις σου.
Από εκεί και πέρα αν σε ενδιαφέρει η πιο κοντινή σχολή στον τομέα των υπολογιστών της ΗΜΜΥ τότε η ΣΕΜΦΕ είναι η καλύτερη επιλογή. Ωστόσο αν σε ενδιαφέρουν σχολές που έχουν μαθηματικά και πληροφορική τότε ευτυχώς έχει πολλές η Αθήνα και μπορούν να σου πουν πληροφορίες οι φοιτητές τους.
Όσον αφορά τη ΣΕΜΦΕ semfer πρέπει να γίνουν πολλές αλλαγές για να ανέβει σημαντικά η βάση της ΣΕΜΦΕ (ΤΕΕ κ.τ.λ.....).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Semfer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Semfer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 332 μηνύματα.
Ο kkantoutsis δεν είπε αυτό.
Ναι, λαθος μου, προφανως και δεν ειναι ολα τα μαθηματα συνδιδασκαλιας...

Όσον αφορά τη ΣΕΜΦΕ semfer πρέπει να γίνουν πολλές αλλαγές για να ανέβει σημαντικά η βάση της ΣΕΜΦΕ (ΤΕΕ κ.τ.λ.....).

Εκτος απο το ΤΕΕ ποιες αλλες αλλαγες πρεπει να γινουν?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kkantoutsis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Ζεφύρι (Αττική). Έχει γράψει 155 μηνύματα.
Εκτος απο το ΤΕΕ ποιες αλλες αλλαγες πρεπει να γινουν?
Αλλαγή του προγράμματος σπουδών.
Πρόγραμμα σπουδών είναι αυτό;
Ας πούμε για τους μαθηματικούς εφαρμογών:
Ρευστομηχανική. Αλλαγή.
Στατιστική. Αλλαγή.
Μαθ. Πληροφορική. Κάποιες αλλαγές.
Εφαρμοσμένη ανάλυση. Το μόνο ίσως που αξίζει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Semfer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Semfer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 332 μηνύματα.
Αλλαγή του προγράμματος σπουδών.
Πρόγραμμα σπουδών είναι αυτό;
Ας πούμε για τους μαθηματικούς εφαρμογών:
Ρευστομηχανική. Αλλαγή.
Στατιστική. Αλλαγή.
Μαθ. Πληροφορική. Κάποιες αλλαγές.
Εφαρμοσμένη ανάλυση. Το μόνο ίσως που αξίζει.

Φετος εγινε αλλαγη του προγραμματος σπουδων. Δες το καινουργιο...
Που την ειδες την ρευστομηχανικη? Ειναι μαθημα της ροης Μηχανικης....
Στατιστικη ειναι κατεξοχην εφαρμοσμενα μαθηματικα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kkantoutsis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Ζεφύρι (Αττική). Έχει γράψει 155 μηνύματα.
Φετος εγινε αλλαγη του προγραμματος σπουδων. Δες το καινουργιο...
Που την ειδες την ρευστομηχανικη? Ειναι μαθημα της ροης Μηχανικης....
Στατιστικη ειναι κατεξοχην εφαρμοσμενα μαθηματικα...
Λάθος μου δεν εννοούσα ρευστομηχανική.
Αυτό εννοούσα:
"Εφαρ/νη Μηχανική -
Υπολογιστική Προσομοίωση".
Εντάξει θέλετε να συγκρίνεστε με τους μαθηματικούς, αλλά τώρα είναι δυνατόν να έχει αυτή τη ροή ένας μαθηματικός της ΣΕΜΦΕ;
Επίσης η Στατιστική τι είναι; Μαθηματικός εφαρμογών ή Οικονομολόγος θα βγει όποιος πάρει αυτή τη ροή;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Semfer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Semfer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 332 μηνύματα.
Λάθος μου δεν εννοούσα ρευστομηχανική.
Αυτό εννοούσα:
"Εφαρ/νη Μηχανική -
Υπολογιστική Προσομοίωση".
Εντάξει θέλετε να συγκρίνεστε με τους μαθηματικούς, αλλά τώρα είναι δυνατόν να έχει αυτή τη ροή ένας μαθηματικός της ΣΕΜΦΕ;
Επίσης η Στατιστική τι είναι; Μαθηματικός εφαρμογών ή Οικονομολόγος θα βγει όποιος πάρει αυτή τη ροή;

Γιατι οχι? Εφαρμοσμενα μαθηματικα ειναι αυτα. Και δεν ειναι υποχρεωτικο να παρει κανεις την ροη αυτη, απ' οσο εχω ακουσει την παιρνουν πολλοι λιγοι...

Η στατιστικη ειναι εφαρμοσμενα μαθηματικα.

Ροη Στατιστικης:

Η Στατιστική και τα Στοχαστικά Μαθηματικά αποτελούν δυο γνωστικά πεδία των μαθηματικών που έχουν πολλές εφαρμογές και χρησιμοποιούνται κυρίως στις πειραματικές επιστήμες. Αφορούν προβλήματα όπου η συλλογή και ανάλυση πληροφοριών και δεδομένων είναι το συστατικό στοιχείο τους. Ο φοιτητής που θα παρακολουθήσει αυτή τη ροή θα αποκτήσει το απαραίτητο υπόβαθρο για την διαχείριση δεδομένων, για την εξαγωγή συμπερασμάτων καθώς και την επίλυση προβλημάτων με αβεβαιότητα. Η ροή αυτή επίσης προετοιμάζει τον φοιτητή για την σχεδίαση και ανάλυση μαθηματικών προτύπων (μοντέλων) για την οικονομία και γενικότερα για διαδικασίες (βιομηχανικές ή στο τομέα των υπηρεσιών) που απαιτούν την λήψη κάποιων αποφάσεων κατά ένα βέλτιστο τρόπο. Σημαντικό κομμάτι αυτής της ροής αποτελεί η Μαθηματική θεωρία ελέγχου, που αποτελεί μια ολοκληρωμένη μαθηματική μεθοδολογία που μας επιτρέπει να αναλύσουμε συστήματα στα οποία μπορούμε να επέμβουμε έτσι, ώστε να τα υποχρεώσουμε να συμπεριφερθούν κατά ένα επιθυμητό και οικονομικό τρόπο. Σημειώνεται ότι αρκετά μοντέλα σύγχρονων προβλημάτων είναι στοχαστικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kkantoutsis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Ζεφύρι (Αττική). Έχει γράψει 155 μηνύματα.
Γιατι οχι? Εφαρμοσμενα μαθηματικα ειναι αυτα. Και δεν ειναι υποχρεωτικο να παρει κανεις την ροη αυτη, απ' οσο εχω ακουσει την περνουν πολλοι λιγοι...
Είπα ότι μόνο η εφαρμοσμένη Ανάλυση αξίζει. Όλα τα άλλα...... Αυτή βέβαια είναι η γνώμη μου.
Δεν μπορώ να καταλάβω τα εφαρμοσμένα μαθηματικά της ΣΕΜΦΕ. 8 σχολές μηχανικών έχει το ΕΜΠ. Χάθηκε ο κόσμος να βάλουν εφαρμοσμένα μαθηματικά για μηχανικούς. Τι "Εφαρ/νη Μηχανική - Υπολογιστική Προσομοίωση", Στατιστική, Οικονομικά Μαθηματικά και μ.λ.κ..
Κατά την γνώμη μου θέλει σημαντικές αλλαγές η ΣΕΜΦΕ.
Τώρα είδα την τελική δημοσίευσή σου:
Τα μαθήματα του μαθηματικού εφαρμογών της ΣΕΜΦΕ που παίρνει την ροή Στατιστική:
Εισ/γή στην Επιχειρησιακή Έρευνα
Οικονομικά Μαθηματικά
Ανάλυση Χρονοσειρών
Μαθηματική Χρηματοοικονομική
Θεωρία
Οικονομετρία
Αξιοπιστία Συστημάτων
Μοντέλα Αξιοπιστίας και Επιβίωσης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Semfer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Semfer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 332 μηνύματα.
Μαθηματα ροων ειναι αυτα, αν δεν αρεσει σε καποιον η στατιστικη δεν θα παρει την ροη αυτη...

Μην ξεχνας οτι στην κατευθυνση του εφαρμοσμενου μαθηματικου υπαρχουν εκτος απο τα μαθηματα ροων και πολλα αλλα μαθηματα εφαρμοσμενων μαθηματικων (υποχρεωτικα για ολους).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

db92

Νεοφερμένος

Ο db92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
διευκρινισεις

βλεπω εναν μαστορα που λεει να διαβασω, και δεν αντιλεγω σωστος ιδεολογικα. γενικα το ξυνομαι ειναι δικη μου "γενικευση", ξεκινησα ξερω γω σεπτεμβριο το ιδιαιτερο, εχω φτασει μαθηματικα μεχρι και τις συνεπειες του θεωρηματος μεσης τιμης ξερω γω, αντε και λιγο αοριστο ολοκληρωμα, φυσικη στο στερεο, προγραμματισμο δεν εχω κανει στον αιωνα τον απαντα ιδιαιτερο και παιρνω βαθμους του στυλ 98(σημερα το παρελαβα το τεστ) και αοδε περα απο ενα διαγωνισμα που ξυνομουν και ελαβα ενα 13, ολα τα αλλα 20 (στο σχολειο αυτα, αοδε δεν κανω ιδιαιτερο, προγραμματισμο θα κανω συντομα μαλλον ετσι για υποστηριξη) γενικα κρινοντας απο την αποδοση μου μονο οτι ξυνομαι ουσιαστικα δεν μπορεις να πεις

ο βασικος λογος που "ξυνομαι" εγκειται στο οτι τα καταλαβαινω και συνεχως τυχαινει να καθομαι να εξηγω σε αιωνια παιδια των φροντιστηριων βασικα πραματα που μου φαινονται τελειως αυτονοητα, πχ. χθες πρωι ελεγε μια οτι η παραγωγος του χ^ρ ειναι ρχ^ρ+1 , και δεν καταλαβαινε καν αυτο που ελεγε, λες και το ειχε απομνημονευσει απλα, καταλαβαινω και καταφερνω και λυνω ασκησεις του ρολλ και του θμτ ενω δεν εχω κανει ουτε μια απο το βιβλιο, μονο τη θεωρια μου εχει κανει ο ιδιαιτερατζης, τετοια διαφορα

τωρα οι στοχοι μου ειναι μυστηριοι, για τον αρχοντα που παραξενευοταν για το τι ακριβως ηθελα το λεω
ενω ειμαι τεχνολογικη, ειναι το φετιχ μου και τα μαθηματικα, και οι γλωσσες, και η φυσικη, και η πληροφορικη και δε συμμαζευεται, απλα αμα επρεπε να μου πεις τι απολα να κανω, θα ηταν μαθηματικα για δουλεια μου και γλωσσες για χομπι μου. ξερω γω με τα μαθηματικα τρωω παρακρουση του στυλ πριν κοιμηθω να σκεφτομαι κατι συναρτησεις και να κανω γραφικες παραστασεις στο κεφαλι μου, να υπολογιζω παραγωγους μονοτονιες, απλα καμμενος πως το λες. ενω τα μαθηματικά είναι το πραματικα πορωτικο κομματι για μενα, τυχαινει να εχω ενα προβαδισμα στους κομπιουτορες επειδη εχω παιδιωθεν, καταλαβαινω καλα προγραμματιστικη λογικη, και ειναι ενα εργαλειο που ξερω να το χειριζομαι καλα, ψαχνω κατι για να το συνδυασω

ολα αυτα κυριως με τη φιλοσοφια του να ακολουθησω κατι που γουσταρω για να μην κανω μια δουλεια αγγαρεια

μπορω να πω οτι το μονο που δε θα θελα απολα αυτα ειναι να ακολουθησω μια σχολη για την οποια η μονη "διεξοδος" ειναι να γινεις εκπαιδευτικος. τα παιδια, εννοωντας και συνομηλικους(κρινοντας απο συμμαθητες), δεν τους πολυαντεχω και δεν μπορω να πω οτι θα πολυγουσταρα να ειμαι στη θεση των καθηγητων μου.

γι αυτο ψαχνω τα προαναφερθεντα

επειδη ειναι σαφες οτι παλι θα υπαρχουν κενα ή καποιος καπου θα μπλεχτηκε, ρωτατε αβερτα το παρακολουθω το τοπικ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

στεφγκολ

Νεοφερμένος

Ο στεφανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 71 μηνύματα.
άρα πέρνα μαθηματικά για δουλειά και γλώσσες για χόμπυ, μόνος σου το είπες, ο καθένας σε ένα φόρουμ θα σου πει το μακρύ του και το κοντό του, τελικά απο εσενά εξαρτάται τι θέλεις, αφου γουστάρεις μαθηματικά πήγαινε εκεί και μετά έχεις πολλά να κάνεις, μυαλό και διάθεση να υπάρχει, δεν είναι η εκπαίδευση ο μόνος δρόμος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

db92

Νεοφερμένος

Ο db92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
άρα πέρνα μαθηματικά για δουλειά και γλώσσες για χόμπυ, μόνος σου το είπες, ο καθένας σε ένα φόρουμ θα σου πει το μακρύ του και το κοντό του, τελικά απο εσενά εξαρτάται τι θέλεις, αφου γουστάρεις μαθηματικά πήγαινε εκεί και μετά έχεις πολλά να κάνεις, μυαλό και διάθεση να υπάρχει, δεν είναι η εκπαίδευση ο μόνος δρόμος.

ναι το εχω φιλοσοφησει και εγω ετσι συνονοματε, απλα δεν ακουω και τα καλυτερα απο αποψη αποκαταστασης

σου λεει βγαινει ο αλλος μαθηματικος και εχει γεμισει ο τοπος

αν και πιστευω οτι ευθυνεται σε μεγαλο βαθμο το κατα ποσο ο αλλος εχει ορεξη για δουλεια και δεν κοπροσκυλιαζει και αφου με ενδιαφερει το θεμα κατι θα κανω αλλα οκει, στανταρ ειναι αποθαρρυντικο οταν σου λεει ο τυπος οτι θα πας σε μια σχολη να φας 4 χρονια για να βγεις να βαρας μυγες

και απο ιδεολογια ας πουμε δεν θα εκανα ιδιαιτερο σε μαθητη κλπ οντας φανατικα κατα του συστηματος, δεν θα το διαιωνιζα, αρα οι διεξοδοι μου περιοριζονται

δυσκολα τα πραματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Αν το έχεις στα Μαθηματικά σου λέω πως με πολύ προσωπικό κοπο μπορείς να μάθεις και Πληροφορική. Μιλάμε όμως για παράλληλο διάβασμα. Όσο όμως εγώ παλεύω να μάθω γραμμικη άλγεβρα και γιατί το web είναι μια Markov αλυσίδα, εσύ μάλλον θα τα πιάνεις πιο γρήγορα. Σαν μαθηματικός έχεις το προβάδισμα του ότι μπορείς εύκολα να καταλάβεις την έρευνα. Αλλά χωρίς θυσίες και στην ουσία "φοίτηση" κατ'οίκον μην περιμένεις ότι οι γνώσεις σου σε προγραμματισμό αρκούν για να πεις πως ξέρεις Πληροφορική
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

στεφγκολ

Νεοφερμένος

Ο στεφανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 71 μηνύματα.
σου λεει βγαινει ο αλλος μαθηματικος και εχει γεμισει ο τοπος

ο τόπος έχει γεμίσει απο όλα πλέον, με ένα καλό μαστερ σε άλλο τομέα ( πληροφορική) μπορείς να κάνεις πολλά και παντου, δεν ξέρω αν αποκλείεις το εξωτερικό, αλλα είναι μία καλή διέξοδος για δημιουργικούς ανθρώπους

[/quote]δύσκολα τα πράματα[/quote]
πότε ήταν εύκολα? οι καλοί και εργατικοί προχωράνε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kkantoutsis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Ζεφύρι (Αττική). Έχει γράψει 155 μηνύματα.
@ db92
Να πας πραγματικά εκεί που σου αρέσει. Σε αρέσει μαθηματικός. Τότε εκεί πήγαινε. Μην ακούς τίποτα για επαγγελματική αποκατάσταση. Όλα θα πάνε καλά. Για αυτό να είσαι σίγουρος.
Όμως τώρα προκύπτει το εξής ερώτημα:
Έχεις καταλάβει πραγματικά τι σου αρέσει; Δυστυχώς ένας μαθητής της Γ Λυκείου μόνο για κάποιου είδους σχολές πληροφορείτε. Αυτές είναι οι φυσικομαθηματικές - χημικές - πληροφορικές - οικονομικές - φιλολογικές κ.τ.λ. Ο λόγος είναι απλός. Έρχεται σε καθημερινή επαφή με τους διπλωματούχος αυτών των σχολών στην προετοιμασία του για τις πανελλήνιες. Οπότε λογικό είναι αυτοί οι καθηγητές να επιχειρούν να προωθήσουν το μαθητή στο επάγγελμά τους.
Να πω τώρα και την άποψή μου για το επάγγελμα του μαθηματικού.
Πριν 4 χρόνια που έδινα και εγώ πανελλήνιες ήμουν ακριβώς στη θέση που είσαι εσύ τώρα με τις ίδιες σκέψεις. Είχα τους μαθηματικούς μου ως πρότυπο και τα μαθηματικά ως τον δημιουργό των πάντων. Μάλιστα η Ευκλείδεια Γεωμετρία ήταν τα πάντα για εμένα. Ωστόσο αυτά δεν ήταν ικανά να μου αλλάξουν την εξής άποψή μου: Άμα δεν δημιουργήσεις στην πράξη κάτι, δεν έχεις δημιουργήσει τίποτα. Επίσης σκέφτηκα. Τι είναι καλύτερο; Να κάθομαι να φτιάχνω παραμυθάκια ανύπαρκτα στα χαρτιά (π.χ. ασυνεχείς συναρτήσεις) ή να προσπαθώ να μάθω 5 πράγματα υπαρκτά και ρεαλιστικά; Τελικά προφανώς και προτίμησα το δεύτερο. Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι δεν καταλαβαίνω τα άτομα που θα προτιμούσαν το πρώτο.
Εσύ από ότι σε κόβω είσαι σε ανάμεσα σε δύο ειδών σχολές:
1) Φυσικομαθηματικές - πληροφορικές.
2) Πολυτεχνικές.
Στη μία περίπτωση έχεις την παραμυθένια θεωρία, ενώ στην άλλη την ρεαλιστική πραγματικότητα (η πληροφορική ανήκει και στα δυο ανάλογα στο που θα εστιάσεις).
Πήγαινε εκεί που σου αρέσει. Αυτό είναι καθαρά στο γούστο σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

στεφγκολ

Νεοφερμένος

Ο στεφανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 71 μηνύματα.
@ db92

Να κάθομαι να φτιάχνω παραμυθάκια ανύπαρκτα στα χαρτιά (π.χ. ασυνεχείς συναρτήσεις)

όσα δεν φτάνει η αλεπού...

λοιπόν φίλε μου κάνε αυτό που σου αρέσει , απλά. θα τον βρεις τον δρόμο σου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

db92

Νεοφερμένος

Ο db92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
@ db92
Να πας πραγματικά εκεί που σου αρέσει. Σε αρέσει μαθηματικός. Τότε εκεί πήγαινε. Μην ακούς τίποτα για επαγγελματική αποκατάσταση. Όλα θα πάνε καλά. Για αυτό να είσαι σίγουρος.
Όμως τώρα προκύπτει το εξής ερώτημα:
Έχεις καταλάβει πραγματικά τι σου αρέσει; Δυστυχώς ένας μαθητής της Γ Λυκείου μόνο για κάποιου είδους σχολές πληροφορείτε. Αυτές είναι οι φυσικομαθηματικές - χημικές - πληροφορικές - οικονομικές - φιλολογικές κ.τ.λ. Ο λόγος είναι απλός. Έρχεται σε καθημερινή επαφή με τους διπλωματούχος αυτών των σχολών στην προετοιμασία του για τις πανελλήνιες. Οπότε λογικό είναι αυτοί οι καθηγητές να επιχειρούν να προωθήσουν το μαθητή στο επάγγελμά τους.
Να πω τώρα και την άποψή μου για το επάγγελμα του μαθηματικού.
Πριν 4 χρόνια που έδινα και εγώ πανελλήνιες ήμουν ακριβώς στη θέση που είσαι εσύ τώρα με τις ίδιες σκέψεις. Είχα τους μαθηματικούς μου ως πρότυπο και τα μαθηματικά ως τον δημιουργό των πάντων. Μάλιστα η Ευκλείδεια Γεωμετρία ήταν τα πάντα για εμένα. Ωστόσο αυτά δεν ήταν ικανά να μου αλλάξουν την εξής άποψή μου: Άμα δεν δημιουργήσεις στην πράξη κάτι, δεν έχεις δημιουργήσει τίποτα. Επίσης σκέφτηκα. Τι είναι καλύτερο; Να κάθομαι να φτιάχνω παραμυθάκια ανύπαρκτα στα χαρτιά (π.χ. ασυνεχείς συναρτήσεις) ή να προσπαθώ να μάθω 5 πράγματα υπαρκτά και ρεαλιστικά; Τελικά προφανώς και προτίμησα το δεύτερο. Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι δεν καταλαβαίνω τα άτομα που θα προτιμούσαν το πρώτο.
Εσύ από ότι σε κόβω είσαι σε ανάμεσα σε δύο ειδών σχολές:
1) Φυσικομαθηματικές - πληροφορικές.
2) Πολυτεχνικές.
Στη μία περίπτωση έχεις την παραμυθένια θεωρία, ενώ στην άλλη την ρεαλιστική πραγματικότητα (η πληροφορική ανήκει και στα δυο ανάλογα στο που θα εστιάσεις).
Πήγαινε εκεί που σου αρέσει. Αυτό είναι καθαρά στο γούστο σου.

καλα ειναι οπως τα θετεις, πληροφορησε με αν εχεις κατι υποψιν ¯\(°_o)/¯ εννοω για πιο πρακτικες σχολες, που ομως να συνδυαζουν και μαθηματικα και τετοια, θετικες επιστημες, να κανω και το κεφι μου γιατι αλλιως δε λεει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,263 μηνύματα.
Να πω τώρα και την άποψή μου για το επάγγελμα του μαθηματικού.
Πριν 4 χρόνια που έδινα και εγώ πανελλήνιες ήμουν ακριβώς στη θέση που είσαι εσύ τώρα με τις ίδιες σκέψεις. Είχα τους μαθηματικούς μου ως πρότυπο και τα μαθηματικά ως τον δημιουργό των πάντων. Μάλιστα η Ευκλείδεια Γεωμετρία ήταν τα πάντα για εμένα. Ωστόσο αυτά δεν ήταν ικανά να μου αλλάξουν την εξής άποψή μου: Άμα δεν δημιουργήσεις στην πράξη κάτι, δεν έχεις δημιουργήσει τίποτα. Επίσης σκέφτηκα. Τι είναι καλύτερο; Να κάθομαι να φτιάχνω παραμυθάκια ανύπαρκτα στα χαρτιά (π.χ. ασυνεχείς συναρτήσεις) ή να προσπαθώ να μάθω 5 πράγματα υπαρκτά και ρεαλιστικά;
...
Στη μία περίπτωση έχεις την παραμυθένια θεωρία, ενώ στην άλλη την ρεαλιστική πραγματικότητα (η πληροφορική ανήκει και στα δυο ανάλογα στο που θα εστιάσεις).
Πήγαινε εκεί που σου αρέσει. Αυτό είναι καθαρά στο γούστο σου.

δηλαδή, εγώ στα 4 χρόνια έκανα παραμυθάκια και πραγματάκια μη ρεαλιστικά; γιατί η επιστήμη πρέπει πάντα να είναι εφαρμοσμένη; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kkantoutsis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Ζεφύρι (Αττική). Έχει γράψει 155 μηνύματα.
καλα ειναι οπως τα θετεις, πληροφορησε με αν εχεις κατι υποψιν ¯(°_o)/¯ εννοω για πιο πρακτικες σχολες, που ομως να συνδυαζουν και μαθηματικα και τετοια, θετικες επιστημες, να κανω και το κεφι μου γιατι αλλιως δε λεει
Για αυτό που ζητάς η καλύτερη επιλογή πιστεύω ότι είναι οι Πολυτεχνικές Σχολές χωρίς όμως την ΣΕΜΦΕ (Ε βέβαια. Αφού είμαι σε πολυτεχνική σχολή, τι θα σου πρότεινα; :):jumpy::):jumpy:). Δεν νομίζω να υπάρχουν άλλες σχολές για αυτά που ζητάς: "για πιο πρακτικες σχολες, που ομως να συνδυαζουν και μαθηματικα και τετοια, θετικες επιστήμες".
Αφού σε ενδιαφέρει Αθήνα δεν έχεις παρά να κοιτάξεις τον οδηγό σπουδών κάθε πολυτεχνικής σχολής του ΕΜΠ και βέβαια να ρωτήσεις και εμάς να σου πούμε την γνώμη μας. Οπότε και η πιο ενδιαφέρουσα (για εσένα) σχολή σου συνιστώ να είναι τελικά η επιλογή σου.
Απλά να ξέρεις ότι εμείς οι μηχανικοί δεν κάνουμε τρελά μαθηματικά. Για την ακρίβεια χρησιμοποιούμε και ερευνάμε μόνοι μας τα τελευταία εναπομείναντα εφαρμοσμένα μαθηματικά (κυρίως αριθμητική ανάλυση). Μέχρι εκεί που εφαρμόζονται (μην νομίζεις ότι θα δεις αποδείξεις θεωρημάτων κ.τ.λ.). Άμα κάτι δεν εφαρμόζεται στην πράξη δεν υπάρχει περίπτωση να το διδαχθείς (εκτός βέβαια από κανά δυο άχρηστα μαθήματα του πρώτου έτους που διδάσκονται από ΣΕΜΦίτες καθηγητές). Γενικά άμα θες κάνε πιο βαθιές ερωτήσεις.
δηλαδή, εγώ στα 4 χρόνια έκανα παραμυθάκια και πραγματάκια μη ρεαλιστικά;
Δεν ξέρω. Έχεις μάθει τίποτα να εφαρμόζεις; Κάτι που δεν υπάρχει εγώ το λέω παραμυθάκι.
γιατί η επιστήμη πρέπει πάντα να είναι εφαρμοσμένη; :hmm:
Για ποιο λόγο να υπάρχει άμα δεν είναι εφαρμοσμένη; Είναι μια ερώτηση εκτός θέματος. Άμα θες να το συζητήσουμε ας ανοιχτεί άλλο θέμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Semfer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Semfer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 332 μηνύματα.
Για αυτό που ζητάς η καλύτερη επιλογή πιστεύω ότι είναι οι Πολυτεχνικές Σχολές χωρίς όμως την ΣΕΜΦΕ (Ε βέβαια. Αφού είμαι σε πολυτεχνική σχολή, τι θα σου πρότεινα; :):jumpy::):jumpy:). Δεν νομίζω να υπάρχουν άλλες σχολές για αυτά που ζητάς: "για πιο πρακτικες σχολες, που ομως να συνδυαζουν και μαθηματικα και τετοια, θετικες επιστήμες".

Και γιατι χωρις τη ΣΕΜΦΕ? Αρχικα κι εσυ δεν ελεγες για ΣΕΜΦΕ? :hmm:

Τεσπα εγω προτεινω στο παιδι να ψαξει μονος του αναμεσε σε: Μαθηματικο, ΣΕΜΦΕ, Πληροφορικη, ΗΜΜΥ.

:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top