Lita Athens
Δραστήριο μέλος
Το σχολείο έχει στόχο να δώσει ένα σύνολο γενικών γνωσεων στους μαθητές, το οποίο άμεσα ή έμμεσα θα τους βοηθήσει στη μετέπειτα ζωή τους. Ακόμη και τα "δευτερεύοντα" μαθήματα (καλλιτεχνικά, μουσική, γυμναστική κλπ) έχουν, κατά τη γνώμη μου, μεγάλη σημασία.
Αλλό το τι θα σπουδάσει κανείς και σε τι θα εξειδικευθεί και άλλες οι γενικές γνώσεις που οφείλει να έχει ως άνθρωπος.
Δεν μπορεί ένας φυσικός, π.χ., να μην ξέρει να μιλά σωστά ελληνικά, ούτε ένας ψυχολόγος να μην ξέρει βασικά μαθηματικά.
Είναι κάποιες γνώσεις που μας είναι απαραίτητες, είτε το βλέπουμε αυτό στην καθημερινή μας ζωή, είτε όχι!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Δηλαδή νομίζεις ότι τότε που δίνανε στις πανελλήνιες τα 9 ή πιο παλιά τα 14 μαθήματα ήταν πιο σωστό?Αυτή τη λογική που κατηγοριοποιεί τα μαθήματα σε "χρήσιμα" και "άχρηστα" ποτέ μου δεν την κατάλαβα...
Το σχολείο έχει στόχο να δώσει ένα σύνολο γενικών γνωσεων στους μαθητές, το οποίο άμεσα ή έμμεσα θα τους βοηθήσει στη μετέπειτα ζωή τους. Ακόμη και τα "δευτερεύοντα" μαθήματα (καλλιτεχνικά, μουσική, γυμναστική κλπ) έχουν, κατά τη γνώμη μου, μεγάλη σημασία.
Αλλό το τι θα σπουδάσει κανείς και σε τι θα εξειδικευθεί και άλλες οι γενικές γνώσεις που οφείλει να έχει ως άνθρωπος.
Δεν μπορεί ένας φυσικός, π.χ., να μην ξέρει να μιλά σωστά ελληνικά, ούτε ένας ψυχολόγος να μην ξέρει βασικά μαθηματικά.
Είναι κάποιες γνώσεις που μας είναι απαραίτητες, είτε το βλέπουμε αυτό στην καθημερινή μας ζωή, είτε όχι!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MurdereSs
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αυτή τη λογική που κατηγοριοποιεί τα μαθήματα σε "χρήσιμα" και "άχρηστα" ποτέ μου δεν την κατάλαβα...
Το σχολείο έχει στόχο να δώσει ένα σύνολο γενικών γνωσεων στους μαθητές, το οποίο άμεσα ή έμμεσα θα τους βοηθήσει στη μετέπειτα ζωή τους. Ακόμη και τα "δευτερεύοντα" μαθήματα (καλλιτεχνικά, μουσική, γυμναστική κλπ) έχουν, κατά τη γνώμη μου, μεγάλη σημασία.
Αλλό το τι θα σπουδάσει κανείς και σε τι θα εξειδικευθεί και άλλες οι γενικές γνώσεις που οφείλει να έχει ως άνθρωπος.
Δεν μπορεί ένας φυσικός, π.χ., να μην ξέρει να μιλά σωστά ελληνικά, ούτε ένας ψυχολόγος να μην ξέρει βασικά μαθηματικά.
Είναι κάποιες γνώσεις που μας είναι απαραίτητες, είτε το βλέπουμε αυτό στην καθημερινή μας ζωή, είτε όχι!!!
Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου στον σκοπό του σχολείου.. Πράγματι, στις πολιτισμένες και ανεπτυγμένες από όλες τις απόψεις χώρες τα σχολεία λειτουργούν έτσι.. Στην Ελλάδα αυτο δεν συμβαίνει όμως.. Υπάρχουν τα <<άχρηστα>> μαθήματα που βέβαια δεν είναι άχρηστα από μόνα τους, αλλά γίνονται με τον τρόπο με τον οποίο διδάσκονται και με τον χρόνο στον οποίο διδάσκονται..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
@Iliaki:Σόρυ που θα είμαι απότομος,αλλά όσοι το λένε αυτό σου λένε βλακείες.Είτε σε δουλεύουν,είτε δεν έχουν ανοίξει βιβλίο.Ε,αν δε διαβάζεις όλα δύσκολα είναι.Η χημεία είναι με Τ-Ε-Ρ-Α-Σ-Τ-I-Α διαφορά το πιο εύκολο μάθημα της θετικής.Τουλάχιτον αυτή την άποψη έχω εγώ και καμια 20αρια παιδια που ειμαστε φετος στη θετικη.Θεωρια δεν εξεταζεται,υλη πολυ μικρη σε σχεση με αλλα μαθηματα,περιορισμενη ποικιλια στις ασκησεις.Θετική αξιζει με τα χιλια να περασεις,εγω θετικη επελεξα και δεν το εχω μετανιωσει,παρολο που δεν θελω 3ο πεδιο.
Συν ότι ο φίλος prion έχει δίκιο, η θετική έχει άλλα πλεονεκτήματα...που φαίνονται μετά στις Πανεπιστημιακές Σπουδές. Και δεν εννοώ την ωφελιμιστική λογική που νομίζετε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
bauhaus
Νεοφερμένος
1) τα μαθήματα στις σχολές θετικής - τεχνολογικής κατεύθυνσης δεν είναι όλα παίξε γέλασε δηλαδή κατά κανόνα είναι επιστημονικά προσεγγίσιμα και αυτοί που τα διδάσκουν είναι συχνά αυστηροί με τη λογική ότι το μάθημα τους είναι βασικό για την επιστήμη. Τα ίδια τα μαθηματικά που στον βιολόγο φαίνονται "σχετικά" απ[λά, στο μεταπτυχιακό θα τον κουρελιάσουν και τελικά θα βρει καλύτερο να έχειο ένα συνεργάτη μαθηματικό κλπ.
2) γενικά ο nPd έχει δίκιο
3) σημασία έχει περισσότερο αυτό που θα σε βολέψει περισσότερο στη ζωή, δηλαδή να ξεφύγει λίγο απο την ουτοπία κανείς και να προσγειωθεί, ανώμαλα συνήθως. Όσο νωρίτερα, τόσο καλύτερα, θα προετοιμαστεί πιο δομημένα. Αν αυτή η δόμηση είναι απλοική ως σχέδιο, όταν θα φτάσει η ώρα κάποιων επιλογών θα γίνει κατάρα, και μοιραία θα χτυπήσει την τσέπη του φταίχτη.
4) όταν δει κανείς τα δύσκολα δεν πρέπει να απογοητεύεται μονομιάς. Δουλειές ανοίγουν και απο τα ΙΕΚ και συχνά ένα χαρτί που στην Ελλάδα δεν πιάνει μια αν δεν έχεις τα μέσα, εξαποδώ δίνει λεφτά που εδώ ούτε που τα πιάνει το μυαλό σου. ΑΠλά θέλει ψάξιμο και υπομονή. Τώρα αν σκέφτεται απο φοιτητής κανείς την οικογένεια κλπ δεν ξέρω, ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Κάθε κίνηση θέλει προυποθέσεις. Καλούς επαγγελματίες και επιστήμονες όλοι ψάχνουν (τους θέλουν και φτηνούς τρομα΄ρα τους - οι κοπέλες προφανώς και προηγούνατι σε διάφορα σημεία)
5) Όσο για τη φάση έξω μαυρίλα το ξέρω, ελπίζω να λογικευτούν πολλοί σύντομα.
Καλη τύχη (για συμβουλές εδώ κοντά θα προσπαθήσω να μαι)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος
Αυτό που είπα δεν αφορά τις εξετάσεις! Αφορά το γενικότερο επίπεδο γνώσεων και παιδείας! Ο διαχωρισμός σε κατευθύνσεις δεν το αναιρεί αυτό! Το οτι κάποιος είναι στη θετική δεν πρέπει να συνεπάγεται αυτόματα απαξίωση των γλωσσικών μαθημάτων, παραδείγματος χάριν! Σαφως και δεν θα προσεγγίσει τα αρχαία ελληνικά, φερ'ειπείν, όπως ο μαθητής της θεωρητικής ΑΛΛΑ αυτό δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να τα προσεγγίσει και καθόλου...Δηλαδή νομίζεις ότι τότε που δίνανε στις πανελλήνιες τα 9 ή πιο παλιά τα 14 μαθήματα ήταν πιο σωστό?
Το σύστημα με τις κατευθύνσεις, κατά τη γνώμη μου, είναι λογικό! Απλώς καλόν θα είναι η επιλογή μιας κατεύθυνσης να μην συνεπάγεται την απαξίωση των μη σχετικών με αυτήν μαθημάτων...!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stellinaaA
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
γεια σας!!φέτος τελειωσα την a λυκείου!!πρέπει να δηλώσω κατεύθυνση και είμαι σε τεράστιο δίλημμα πραγματικά!!θέλω θεωρητική η θετική!λατρεύω όλα τα επαγγέλματα του τρίτου πεδίου(ιατρικά) αλλα σε αυτά τα μαθήματα δεν είμαι τόσο καλή!στις εξετάσεις έγραψα 16.6 χημεία 17.2 φυσική και 16 algebra!!αντίθετα είμαι πολύ καλή στα θεωρητικά έγραψα αρχαία 19.2 ιστορία το ίδιο,κείμενα 20 και eke8sh 19!όμως από θεωρητική μου αρέσει μονο η νομική η αγγλική φιλολογία και γυμναστική ακαδημία σε αντίεθση με θετική που μου αρέσουν όλα μηδενός εξαιρουμένου από το "τριτιο" πεδίο!!σας παρακαλώ χρειάζομαι επειγόντως sumboulhhh!!ευχαριστώ πολύ!
Θετική πιστεύω!!!!!! για να σπουδάσεις αυτό που πραγματικά θέλεις . Μην αφήνεις τα εξεταζόμενα μαθήματα να καθορίσουν το μέλλον σου. Δε σε διαλέγει η κατεύθυνση εσύ την διαλέγεις (με βάση αυτό που θέλεις να σπουδάσεις)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iStudy
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
yozerehs
Τιμώμενο Μέλος
Θεωρώ πάντως ότι είναι ίσως καλύτερα να πας Θετική στη Β'.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eleni.m
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Θετική πήγαινε αν θες του στη Γ να ασχοληθείς με χημεία. Καλό θα σου κάνει, κακό δε μπορεί. Και την οργανική μην ξεχνάς έτσι, πολύ σημαντική κι αυτή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
ΘΕΤΙΚΗ (χωρίς 2η σκέψη)Θέλω στην Γ' τάξη να πάρω Τεχνολογική κατεύθυνση και κλάδο παραγωγής (με Χημεία-Βιοχημεία), στην Β' τάξη θα ήταν καλό να επιλέξω Θετική λόγω της Χημείας κατεύθυνσης ή Τεχνολογική; Ευχαριστώ!
Έχουν και παραέχουν σχέση. Πρέπει να έχεις καταλάβει από την κατεύθυνση της Β πολύ καλά τη χημική ισορροπία και την οξειδαναγωγή. Και το πιο σημαντικό: Πρέπει να έχεις την τριβή και την εξάσκηση με τον τρόπο δουλειάς της χημείας.Νομίζω ότι δεν έχουν μεγάλη σχέση η Χημεία της Β' Λυκείου Θετικής Κατεύθυνσης με την Χημεία της Γ'..
και αυτό.Κοιταξε οι γνωσεις της χημειας της Β Λυκειου σιγουρα θα σου ειναι χρησιμες οχι μονο για την τριτη λυκειου αλλα και μετα για το πανεπιστημιο οποτε καλα θα κανεις να παρεις του χρονου χημεια
Πολύ σωστός!! Η ύλη της βιοχημείας είνα σαν τη βιολογία γενικής της Β, λίγο πιο προχωρημένη.Έχουν ρε, πώς δεν έχουν; Πώς θα την παλέψεις στις ιοντικές αν δεν έχεις εξοικειωθεί με τις χημικές ισορροπίες; Και εκτός από τα πρακτικά δηλαδή είναι και θέμα επαφής με το μάθημα. Δεν ξέρω την ύλη της Βιοχημείας αλλά τι, καλό είναι να 'σαι μες στο κλίμα όπως και να το λένε το μάθημα. Θετική πήγαινε αν θες του στη Γ να ασχοληθείς με χημεία. Καλό θα σου κάνει, κακό δε μπορεί. Και την οργανική μην ξεχνάς έτσι, πολύ σημαντική κι αυτή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ζαννα
Εκκολαπτόμενο μέλος
αν απο θεωριτικη παρω μαθημα επιλογησ την βιολογια για να μπω σε σχολη του 3ου πεδιου που θελει 16 ποσο πρεπει να γραψω για να περασω ?
ξερω οτι εχει χαμηλο συντελεστη και δεν συμφερει και με αγχωνει πολυ αυτο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panabarbes
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Πες ότι μπαίνεις από θεωρητική σε σχολή του 3ου πεδίου. Εκεί τελειώνουν όλα? Είναι σίγουρο ότι θα είσαι σε θέση να παρακολουθείς τα μαθήματα της σχολής? Μήπως πρέπει να διαλέξεις κατεύθυνση με βάση αυτό που θέλεις να πετύχεις και όχι πλάγιους δρόμους?αν απο θεωριτικη παρω μαθημα επιλογησ την βιολογια για να μπω σε σχολη του 3ου πεδιου που θελει 16 ποσο πρεπει να γραψω για να περασω ?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ζαννα
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πες ότι μπαίνεις από θεωρητική σε σχολή του 3ου πεδίου. Εκεί τελειώνουν όλα? Είναι σίγουρο ότι θα είσαι σε θέση να παρακολουθείς τα μαθήματα της σχολής? Μήπως πρέπει να διαλέξεις κατεύθυνση με βάση αυτό που θέλεις να πετύχεις και όχι πλάγιους δρόμους
οταν εισε στοκοσ στα μαθηματικα διαλεγεισ αναγκαστικά πλαγιουσ δρομουσ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mathitis13
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 10 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.