Εξεταστική

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
Αχ αυτο το "κορίτσι μου" πόσο κακό είναι. Είναι προσπάθεια για ειρωνία που απέτυχε. Ένιγουει.

Δεν προβαίνω σε σύγκριση σχολών ΠΟΤΕ μέσα στο στέκι. Αλλά, αν κάποιος πει ότι, αν προσπαθήσεις βγάζεις 8+ ό,τι και να γίνει και σε όποια σχολή και να είσαι και ας είχες πάθει για 2 χρόνια σοβαρή επιπεφυκίτιδα και και και, ειλικρινά δαγκώνω. Όχι για προσωπική άμυνα, αλλά για τα παιδιά που προσπαθούν και δεν έχουν το αποτέλεσμα που ήθελαν. Όχι επειδή είναι χαζοί, αλλά για τους χ,ψ λόγους. Και δεν ανέχομαι να λένε ότι δεν μπορείς να πας εράσμους (πχ) επειδή έχει 5μ.ο., πας και παρα-πάς. Και δεν είναι σωστό να λες ότι βαθμοί -6 πχ είναι κωλόχαρτα ή κάτι. Μιλάω από προσωπική εμπειρία, ότι αν θες μεταπτυχιακό τρέχα σε συνέδρια, έχε καλούς βαθμούς μόνο στα παρεμφερή μαθήματα, κι ας έχεις μ.ο. πτυχίου 5,5 ή 6 και δώσε μία καλή συνέντευξη που να δείχνει πόσο το γουστάρεις, και τσουπ σε πήραν. Και μπορεί πήρες τη θέση άλλου που έσκαγε για να γράψει 10 και στο πιο άκυρο μάθημα.

Δεν με νοιάζει, πείτε με όπως θέλετε. Αλλά είναι ανεπίτρεπτο, αγενές, ανάγωγο και κρίμα που φοιτάτε σε ελληνικά πανεπιστήμια και συναναστρέφεστε και με άλλους φοιτητές, να μειώνετε την αξία ενός ανθρώπου, χωρίς να γνωρίζετε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
λολ τι συνέντευξη ακούω, μόνο εγώ θεωρούσα το ΜΟ σημαντικό για τον ακαδημαϊκό τομέα; Ξέρετε πολλούς δηλαδή να χουν πάει να πιάσουν δουλειά και να τους έχουν ρωτήσει βαθμό πτυχίου; στο δημόσιο μπορεί...

Για μεταπτυχιακά συνήθως ζητάνε από 6.5 μέχρι 7.5 βαριά βαριά. Τώρα οκ αν κάποιος θέλει να πάει να σπουδάσει στο MIT ας κυνηγήσει και το 9-10 αλλά να ναι έτοιμος να ανταγωνιστεί και όλη την υπόλοιπη υφήλιο αν χρειαστεί.

α, κάτι επώθηκε για συστατικές πριν, για να σου δώσει ένας καθηγητής συαστατική πρέπει να τα χεις καλά μαζί του. Που σημαίνει ή να χει κάποιο καλό λόγο να σε θυμάται, ή έστω να χεις καλό βαθμό στο μάθημά του. Αυτό δε μεταφράζεται απαραίτητα σε καλό ΜΟ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγγελική!!!

Δραστήριο μέλος

Η Αγγελική αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 727 μηνύματα.
Όσον αφορά το βαθμό του πτυχίου που λέτε, δεν ξέρω γιατί ''πρέπει'' ή θέλετε να συγκρίνετε τις σχολές μεταξύ τους...
Πάντως είχα βρεθεί σε ομιλία ανθρώπων που έχουν πετύχει αρκετά πράγματα ο καθένας στον χώρο του (είτε αυτός είναι η αστρονομία, είτε η φυσική είτε η δημοσιογραφία) και σχεδόν όλοι συμφωνούσαν ότι << ο βαθμός του πτυχίου σου δείχνει κατά πόσο έχει τη θέληση κάποιος να δουλέψει>>. Ας πούμε αν έχουν μπροστά τους δύο άτομα για μια θέση και έχουν τα ίδια προσόντα αλλά ο ένας έχει καλύτερο βαθμό πτυχίου από τον άλλον θα προτιμηθεί αυτός, γιατί << θα είναι πιο σίγουρο ότι το άτομο αυτό θα προσπαθήσει και θα δουλέψει>>.
Ακριβώς έτσι είχαν ειπωθεί αυτά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kostis-Palamas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Kostis-Palamas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 220 μηνύματα.
Τελος!!! Σημερα... ικανοποιητικα τα πηγα και στα προφορικα :) καλο μας καλοκαιρι!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,985 μηνύματα.
Όσον αφορά το βαθμό του πτυχίου που λέτε, δεν ξέρω γιατί ''πρέπει'' ή θέλετε να συγκρίνετε τις σχολές μεταξύ τους...
Πάντως είχα βρεθεί σε ομιλία ανθρώπων που έχουν πετύχει αρκετά πράγματα ο καθένας στον χώρο του (είτε αυτός είναι η αστρονομία, είτε η φυσική είτε η δημοσιογραφία) και σχεδόν όλοι συμφωνούσαν ότι << ο βαθμός του πτυχίου σου δείχνει κατά πόσο έχει τη θέληση κάποιος να δουλέψει>>. Ας πούμε αν έχουν μπροστά τους δύο άτομα για μια θέση και έχουν τα ίδια προσόντα αλλά ο ένας έχει καλύτερο βαθμό πτυχίου από τον άλλον θα προτιμηθεί αυτός, γιατί << θα είναι πιο σίγουρο ότι το άτομο αυτό θα προσπαθήσει και θα δουλέψει>>.
Ακριβώς έτσι είχαν ειπωθεί αυτά...

Αγγελική νομίζω ότι η Θάλεια πιο πάνω ανέφερε μια αρκετά συνηθισμένη κατάσταση τουλάχιστον σε πολλά Τμήματα Ελληνικών Πανεπιστημίων. Συγκεκριμένα:

Όχι για προσωπική άμυνα, αλλά για τα παιδιά που προσπαθούν και δεν έχουν το αποτέλεσμα που ήθελαν. Όχι επειδή είναι χαζοί, αλλά για τους χ,ψ λόγους. Και δεν ανέχομαι να λένε ότι δεν μπορείς να πας εράσμους (πχ) επειδή έχει 5μ.ο., πας και παρα-πάς. Και δεν είναι σωστό να λες ότι βαθμοί -6 πχ είναι κωλόχαρτα ή κάτι. Μιλάω από προσωπική εμπειρία, ότι αν θες μεταπτυχιακό τρέχα σε συνέδρια, έχε καλούς βαθμούς μόνο στα παρεμφερή μαθήματα, κι ας έχεις μ.ο. πτυχίου 5,5 ή 6 και δώσε μία καλή συνέντευξη που να δείχνει πόσο το γουστάρεις, και τσουπ σε πήραν. Και μπορεί πήρες τη θέση άλλου που έσκαγε για να γράψει 10 και στο πιο άκυρο μάθημα.

Περισσότερο μετράει η θέληση για συνεχή βελτίωση και η πολύπλευρη αυτενέργεια παρά ένας ξερός Μ.Ο. Δυστυχώς σε πολλά Τμήματα δεν βάζουν βαθμούς πάνω από το 7 εύκολα ή τελοσπάντων, ένας βαθμός 5 ή 6 σε πολλά μαθήματα δεν σημαίνουν κατ' ανάγκη ότι ο φοιτητής ήταν μέτρια διαβασμένος ή αδιάβαστος. Υπάρχει μια ανεξέλεγκτη κατάσταση στους καθηγητές Πανεπιστημίων, ειδικά όσοι έχουν πολλά χρόνια στο Τμήμα να διδάσκουν με δική τους φιλοσοφία, χωρίς να λογοδοτούν κάπου.

Από τη μια συμβαίνει και από την άλλη κάνουμε ότι δεν συμβαίνει, συναγωνιζόμενοι την διαφάνεια και την δεοντολογία των καλών ξένων Πανεπιστημίων ή ομίλους αγοράς που δεν ξέρω κατά πόσο έχουν ιδέα για την πραγματικότητα στο Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο. Βέβαια η βαθμοληψία με το σταγονόμετρο οδηγεί σε πτυχία χαμηλού Μ.Ο. τα οποία δεν αντιπροσωπεύουν την πραγματική αξία του πτυχιούχου ως προς την επιστήμη που σπούδασε, μιας και οι βαθμοί αποτελούν στοιχεία συμπλεγματικά και παθογένειας που αντιμετωπίζει το εκάστοτε Τμήμα και οι φοιτητές δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Εν ολίγοις, έχουμε μια αδικία ή αλλιώς Πανεπιστημιακά Τμήματα πολλών ταχυτήτων: Τμήματα όπου οι φοιτητές βγάζουν μεγάλους Μ.Ο. στο πτυχίο τους, Τμήματα όπου οι φοιτητές πλην μη συγκρίσιμης μειοψηφίας, βγάζουν χαμηλούς Μ.Ο.. Βέβαια στη δεύτερη κατηγορία, ανάμεσα στους πολύ καλούς, αναπτύσσεται και μια κατηγορία φοιτητών που βγάζουν καλούς Μ.Ο. με αμφιλεγόμενα μέσα μιας και δεν υπάρχει αξιοκρατική διαδικασία εξετάσεων, όπου ο καθένας να παίρνει πραγματικά το βαθμό που πρέπει.

Όταν βλέπετε σε βασικά μαθήματα κορμού βαθμούς δεκαδικούς από 0 μέχρι 5 και το 5 είναι το άριστα! τότε συγγνώμη αλλά κάτι δεν πάει καλά. Βέβαια εσείς καλά κάνετε και μιλάτε για μια αγορά εργασίας που κοιτάζει με το μεγενθυτικό φακό βαθμούς πτυχίων, παραβλέποντας τον τίμιο πολλές φορές αγώνα συμφοιτητών σας, όπου λόγω της παθογένειας των Πανεπιστημίων, ο κόπος τους πάει στα σκουπίδια με ένα πτυχίο άχρηστο στο να δείξει στο αυτονόητο, αφού δεν τους αντιπροσωπεύει. Δεν μπορώ να δεχτώ ως λόγους, τη δυσκολία της Κβαντομηχανικής έναντι της Πλαστελίνης ΙΙ ή της Πολιτικής Δικονομίας, αλλά αν ήθελε ο καθηγητής της Πλαστελίνης ΙΙ ή της Πολιτικής Δικονομίας θα μπορούσε το μάθημα να το κάνει με τέτοιο τρόπο ώστε να περνούν 2 άτομα το εξάμηνο με βαθμό 4,5 προς στρογγυλοποίηση 5 (για τη βιτρίνα). Μετά θα βλέπαμε αν οι πτυχιούχοι αυτών των Τμημάτων έπιαναν τον βαθμό 7 για πλάκα!

Προς θεού δεν αναφέρομαι σε φοιτητές που δεν διαβάζουν αλλά για φοιτητές που έχουν πάρει σοβαρά την επιστήμη τους και ο διδάσκων τους το τρίβει στα μούτρα, με τη συμπεριφορά του! Μου έτυχαν πολλές περιπτώσεις στον συνολικό αριθμό μαθημάτων, καθηγητές να απαιτούν στυγνή παπαγαλία και φυσικά να μας εμπαίζουν με βαθμούς 5 από οίκτο ή μικρότερο του 5. Αναφέρω χαρακτηριστικές περιπτώσεις, όπου οι καθηγητές μετά την εξεταστική διαδικασία, έξω από την αίθουσα συζητούσαν πόσους πιστεύουν ότι έκοψαν με τα θέματα που έβαλαν. Έδειχναν ότι "συναγωνίζονταν" μεταξύ τους, τον αριθμό φοιτητών που απέτυχαν να περάσουν το μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Η μόνη περίπτωση να πάρω κάτω από 9 ΩΡΛ σήμερα είναι να μην αρέσει στον καθηγητή που έγραψα πολλά.
Τι ανακούφιση! Τον χρειαζόμουν αυτόν τον βαθμό. :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
λολ τι συνέντευξη ακούω, μόνο εγώ θεωρούσα το ΜΟ σημαντικό για τον ακαδημαϊκό τομέα; Ξέρετε πολλούς δηλαδή να χουν πάει να πιάσουν δουλειά και να τους έχουν ρωτήσει βαθμό πτυχίου; στο δημόσιο μπορεί...

Για μεταπτυχιακά συνήθως ζητάνε από 6.5 μέχρι 7.5 βαριά βαριά. Τώρα οκ αν κάποιος θέλει να πάει να σπουδάσει στο MIT ας κυνηγήσει και το 9-10 αλλά να ναι έτοιμος να ανταγωνιστεί και όλη την υπόλοιπη υφήλιο αν χρειαστεί.

α, κάτι επώθηκε για συστατικές πριν, για να σου δώσει ένας καθηγητής συαστατική πρέπει να τα χεις καλά μαζί του. Που σημαίνει ή να χει κάποιο καλό λόγο να σε θυμάται, ή έστω να χεις καλό βαθμό στο μάθημά του. Αυτό δε μεταφράζεται απαραίτητα σε καλό ΜΟ.
απο ενα σημειο και μετα ο ΜΟ δεν παιζει ιδιαιτερο ρολο για μεταπτυχιακα .Επειδη το εχω ψαξει ,τα περισσοτερα "top tier " πανεπιστημια ,στις θετικες επιστημες τουλαχιστον εχουν ως απαιτηση να εχεις 7-8 (εκει κυμαίνεται,αναλογα το uni) Πιο σημαντικο ρολο παιζουν το statement of purpose που τους λες γιατι να διαλεξουν εσενα ,συστατικες επιστολες απο καθηγητες ,βαθμοι σε "περιφερειακα τεστ " οπως GRE TOEFL GMAT κλπ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
απο ενα σημειο και μετα ο ΜΟ δεν παιζει ιδιαιτερο ρολο για μεταπτυχιακα .Επειδη το εχω ψαξει ,τα περισσοτερα "top tier " πανεπιστημια ,στις θετικες επιστημες τουλαχιστον εχουν ως απαιτηση να εχεις 7-8 (εκει κυμαίνεται,αναλογα το uni) Πιο σημαντικο ρολο παιζουν το statement of purpose που τους λες γιατι να διαλεξουν εσενα ,συστατικες επιστολες απο καθηγητες ,βαθμοι σε "περιφερειακα τεστ " οπως GRE TOEFL GMAT κλπ

Ναι και το πτυτχίο και τα GRE, TOEFL, GMAT κλπ συνήθως λειτουργούν ως κοφτήρι, δηλαδή προϋπόθεση να κάτσουν να κοιτάξουν το cv σου. Για μετά έχουν άλλα να δουν όπως αυτά που λες + πτυχιακή κλπ.

Το statement of purpose από άλλους έχω ακούσει ότι δεν το κοιτάνε καθόλου ή στο τέλος μόνο, από άλλους πως είναι το πιο σημαντικό. Περίεργα πράγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Να σχεδιάσετε το λογικό διάγραμμα (διάγραμμα ροής) του αλγορίθμου φθίνουσας ταξινόμησης. 5 μονάδες....
Αυτά είναι.... :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
Μια βδομαδα εμεινε <3
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Superhuman

Δραστήριο μέλος

Ο Νικηφόρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 797 μηνύματα.
Εγώ παιδιά τελείωσα με βιοφυσική (κυριολεκτικά και μεταφορικά)


ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΣΤΑΝΤΑΡΑΚΙ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Drama Prinzessin

Περιβόητο μέλος

Η Drama Prinzessin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,089 μηνύματα.
Εμένα μου έμειναν 2. :(
Αύριο γράφω python και την άλλη παρασκευή διακριτά μαθηματικά.
Άντεεε και λίγο έμεινε! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Πέρασα τα πετρογεννετικά! :clapup: Πάλι καλά γιατί είναι καταστροφή αν μείνεις στο συγκεκριμένο. :hehe:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tasos1195

Νεοφερμένος

Ο τάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Εξεταστική τέλος!! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PieMaker

Δραστήριο μέλος

Ο Φιλοποιμην αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 702 μηνύματα.
ΤΕΛΟΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 11,801 μηνύματα.
τέλος εξεταστικής και για μένα μ' ένα 10αράκι μέχρι στιγμής στη μετάφραση :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Αντοχή 1: 3 (κόπηκα)
Πολεοδομία: 5 (από κωλοφαρδία πέρασα, πάλι καλά)
Μαθηματικά 2: 8
Εφαρμογές Πληρ: 10
Πληροφορική: 10

Άμα έχω και ένα 7ράκι στα Δομικά 2, σκαρφαλώνει ο ΜΟ και πάει στο 7,45 (6,9 σε 5 περασμένα μαθήματα του 1ου εξαμήνου). Καλό καλοκαίρι σε όσους τελειώσανε, καλό κουράγιο σε όσους ακόμα δίνουνε! :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
τι διαολο μονο εγω τελειωνω Ιουλιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγγελική!!!

Δραστήριο μέλος

Η Αγγελική αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 727 μηνύματα.
Ένα έμεινε, αλλά είναι το λιγότερο ενδιαφέρον... Οπότε θα δούμε πώς θα περάσει αυτή η μία εβδομάδα!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PeterTheGreat

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Staphylococcus aureus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 923 μηνύματα.
τι διαολο μονο εγω τελειωνω Ιουλιο

Σε νιώθω απόλυτα, 8 Ιουλίου τελευταίο μάθημα... :(

Τουλάχιστον βγήκε ο βαθμός της προόδου, 10 στην πρόοδο Γενικής Φυσιολογίας! :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top