LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
Εμας παλι ηταν μετρια(δεν ηταν μονο αυτα που εγραψα παραπανω ηταν κι αλλα).....γενικα ο καθηγιτης φυσικης ποτε δε βαζει ευκολα......αλλα εγραψα γυρο στο 19
ενταξει, θελω να πω οτι ηταν λογικα θεματα, σε κανονικο επιπεδο, προσιτα σε ολους και πολυ ευκολα σε εκεινους που ειχαν διαβασει...
πιστευω παντως καλα κανει ο καθηγητης σου γιατι μας εχουν κακομαθει και μολις πεσει θεμα (πχ σε διαγωνισμα) που θελει σκεψη και δεν εχουμε λυσει τετοια ασκηση ομως εχουμε τις απαραιτητες γνωσεις δλδ ειναι μες την υλη αρχιζουν ολοι να δυσανασχετουν! ισα ισα νομιζω οτι πρεπει να υπαρχουν ασκησεις που θελουν σκεψη... ειδικα στο συγκεκριμενο μαθημα, ειναι πουειναι σε θεωριτικο επιπεδο το βιβλιο, αμα κανει και ο καθηγητης το μαθημα και τα διαγωνισματα ετσι καηκαμε!
εγω παντως θα προτιμουσα να εχω εναν καθηγητης που βαζει δυσκολα θεματακια αλλα κανει μαθημα που σε βαζει να σκεφτεσαι παρα να σου βαζει βαθμο και να μην μαθαινεις τοσο...κριμα για μας ειναι..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Loreley
Περιβόητο μέλος
*LiViNGtheLiFE συμφωνώ με αυτό που λες, το να πέφτουν δηλαδή και ασκήσεις που θέλουν λίγη παραπάνω σκέψη, όμως για να μπορούν οι μαθητές να ανταπεξέλθουν, πρέπει να γίνεται το κατάλληλο μάθημα, και νομίζω πως πολλοί λίγοι καθηγητές το κάνουν αυτό. Οι περισσότεροι νοιάζονται μόνο να προλάβουν να βγάλουν όλη την ύλη, χωρίς να ενδιαφέρονται αν οι μαθητές έχουν μάθει κάτι απο όλα αυτά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Snoraras
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
RunawayDreamer
Δραστήριο μέλος
αυριο γραφω αρχαια τι μπορει να πεσει β γυμνασιου ειμε.
Β γυμνασίου "είσε" ε; ρώτα κανέναν συμμαθητή σου που πρόσεχε στο μάθημα να σου πει και πάρε σημειώσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Loreley
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
Εμάς ο καθηγητής της Φυσικής μας έβαλε τόσο εύκολα θέματα (για εμένα τουλάχιστον) που ούτε καν ήρθε για να τα εξηγήσει.
*LiViNGtheLiFE συμφωνώ με αυτό που λες, το να πέφτουν δηλαδή και ασκήσεις που θέλουν λίγη παραπάνω σκέψη, όμως για να μπορούν οι μαθητές να ανταπεξέλθουν, πρέπει να γίνεται το κατάλληλο μάθημα, και νομίζω πως πολλοί λίγοι καθηγητές το κάνουν αυτό. Οι περισσότεροι νοιάζονται μόνο να προλάβουν να βγάλουν όλη την ύλη, χωρίς να ενδιαφέρονται αν οι μαθητές έχουν μάθει κάτι απο όλα αυτά.
Συμφωνω απολυτα. Και για αυτο νομιζω οτι τα θεματα στο τελος ειναι ευκολα: επειδη βγαινουν απο κοινου + φυσικα το οτι προσπαθουν να τους περασουν ολους...
δεν περιμενουμε τις εξετασεις για να κανουμε ασκησεις που απαιτουν σκεψη... αυτο ελειπε..
Παιδιά, αν έχει γράψει κάποιος Χημεία, αν μπορεί να μου πει τι έπεσε
κοιτα να δεις, δεν εχω γραψει αλλα απ οτι μας εχει πει η δικια μας καθηγητρια ειναι κυριως θεωρια και απο ασκησεις θα πεσει μονο περιεκτηκοτητα και μορια-ατομα-υποατομικα σωματιδια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εχέμυθη
Περιβόητο μέλος
ενταξει, θελω να πω οτι ηταν λογικα θεματα, σε κανονικο επιπεδο, προσιτα σε ολους και πολυ ευκολα σε εκεινους που ειχαν διαβασει...
πιστευω παντως καλα κανει ο καθηγητης σου γιατι μας εχουν κακομαθει και μολις πεσει θεμα (πχ σε διαγωνισμα) που θελει σκεψη και δεν εχουμε λυσει τετοια ασκηση ομως εχουμε τις απαραιτητες γνωσεις δλδ ειναι μες την υλη αρχιζουν ολοι να δυσανασχετουν! ισα ισα νομιζω οτι πρεπει να υπαρχουν ασκησεις που θελουν σκεψη... ειδικα στο συγκεκριμενο μαθημα, ειναι πουειναι σε θεωριτικο επιπεδο το βιβλιο, αμα κανει και ο καθηγητης το μαθημα και τα διαγωνισματα ετσι καηκαμε!
εγω παντως θα προτιμουσα να εχω εναν καθηγητης που βαζει δυσκολα θεματακια αλλα κανει μαθημα που σε βαζει να σκεφτεσαι παρα να σου βαζει βαθμο και να μην μαθαινεις τοσο...κριμα για μας ειναι..
Εχεις δικιο σε αυτο που λες....σε ολη τη Γ ταξη διδασκει ενας καθηγιτης Φυσικη ,Χημεια και γινεται το ελα να δεις....αυτος μιλαει απο μεσα του, οι μαθητες κανουν υπερβολικη φασαρια, αλλα κατα τα αλλα βαζει ολο 16,17,18... σε παιδια που πιστεψε με δεν τον αξιζουν με τιποτα...και τα διαγωνισματα που βαζει ειναι πανευκολα...<<να το βρασω το 20>> μου λεει μια φιλη μου<<θα προτιμοουσα να εχω καλο καθηγιτη και 14 παρα αυτον>> και πιστευω εχει δικιο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
socially excluded
Δραστήριο μέλος
1. α) Διήγηση της παραβολής του σπλαχνικού Σαμαρείτη.
β) Ποιος είναι ο πλησίον σύμφωνα με τον Χριστό ;
γ) Ποια ήταν η σχέση των Ιουδαίων με τους Σαμαρείτες ;
2. Τι είναι τα θαύματα και τι φανερώνουν για τον Χριστό ;
3. α) Ποια είναι τα 5 πρώτα βιβλία της Κ. Διαθήκης ;
β) Ποιο είναι το τελευταίο βιβλίο της Κ. Διαθήκης και για ποιο λόγο δημιουργήθηκε ;
4. Τι γνωρίζετε για την μητέρα του Χριστού, την Μαρία ;
5. Τι είναι το Ευαγγέλιο και τι είναι η Υπαπαντή ;
6. Τι γνωρίζετε για τα Θεοφάνια ;
7. Τι είναι οι παραβολές και για τι φανερώνουν για τον Χριστό ;
8. α) Γιατί το <<Πάτερ ἡμῶν>> λέγεται ανεπίσημα <<Κυριακή Προσευχή>> ;
β) Τι ζητάμε από τον Θεό (με σειρά προτεραιότητας) στην <<Κυριακή Προσευχή>> να μας δώσει ;
9. Χαρακτηρίστε τον Ιωάννη τον Βαπτιστή ανάλογα με την ζωή και το έργο του και δικαιολογήστε τους χαρακτηρισμούς σας. (Βαπτιστής, Πρόδρομος, Μάρτυρας, Προφήτης)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 019112
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εχέμυθη
Περιβόητο μέλος
έχεις δίκιο.....η έκθεση είναι από τα αγαπημενα μου μαθηματα απλα θυμαμαι οτι στο δημοτικο (ειχαμε μια φανταστικη δασκαλα στην εκτη) μας εβαζαν εκθεσεις που χρειαζοντουσαν φαντασια(απο φαντασια με το τσουβαλι!!) θεωρω οτι τωρα ειναι πολυ τυποποιημενες.....
Σημερα γραψαμε Ιλιαδα ο Παπαστρουμφ(ο φιλολογος που μας κανει Ιλιαδα!) εβαλε πανευκολα θεματα.... viola!!
Ραψωδια Ζ στ.440-493
1) Να γραψετε τι ειναι θεμα και τι περιεχομενο
2) να γραψετε τις διαφορες Ιλιαδας-Οδυσσειας(μονο 4!)
3) να γραψετε περιλιψη των στοιχων
5) να χαρακτιρισετε τον Εκτορα και να περιγραψετε τη συναισθηματικη του κατασταση
6)Ποια ειναι η γνωμη του Εκτορα για την μοιρα;
7) τι ειναι προικονομια και τι τραγικη ειρωνεια; να γραψετε ενα παραδειγμα
Voila τα θεματα που μας εβαλαν...θεωρω οτι ηταν πολυ ευκολα(οπως μου ειπε ο καθηγιτης 19 εγραψα ) Μηπος γραψατε Γεωγραφια η Ιστορια;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 019112
Επισκέπτης
Να τα θέματα ιστορίας που έπεσαν σ'εμάς:Voila τα θεματα που μας εβαλαν...θεωρω οτι ηταν πολυ ευκολα(οπως μου ειπε ο καθηγιτης 19 εγραψα ) Μηπος γραψατε Γεωγραφια η Ιστορια;
Αρχική Δημοσίευση από Panosgp:Εικονομαχία, Κρίση του 11ου αιώνα, Συνέπεις της άλωσης, Σταυροφορίες, Λόγους για τους οποίους επιλέκτηκε το Βυζάντιο ως νέο διοικητικό κέντρο, Διαφορές εκχριστιανισμού Βουλγάρων και Σλάβων.. και κάτι άλλα τα οποία δε θυμάμαι.
Ευχαριστώ για την Ιλιάδα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εχέμυθη
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
socially excluded
Δραστήριο μέλος
Μας έβαλαν τα εξής κείμενα:
- Να'σαι καλά δάσκαλε
- Από το ημερολόγιο της Άννας Φράνκ
- Όταν πρωτοκατέβηκα στη Σμύρνη
- Ο Κάσπαρ Χάουζερ στην έρημη χώρα
- Δύο γράμματα της Χαράς
- Αναμνήσεις της Κωνσταντίνας από τη Γερμανία
- Γιατί ;
- Στην εποχή του τσιμέντου και της πολυκατοικίας
- Γραφείον ευρέσεως εργασίας
Ποιο λέτε να πέσει ;
Εσάς τι σας έπεσε ;
Τίποτα σημειώσεις ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xkorko
Νεοφερμένος
Παιδιά, αν έχει γράψει κάποιος Χημεία, αν μπορεί να μου πει τι έπεσε
γραψαμε εμεις σημερα χημεια..
μας εβαλε τηξη-υγροποιηση-αποθεση-εξαχνωση-πηξη-εξατμιση, μειγματα-διαλυματα, περιεκτικοτητες (ασκηση κ ορισμοι), μια ασκηση π ζητουσε δομη του ατομου, μια αλλη ν ονομασουμε χημικα στοιχεια (εδινε το αγγλικο γραμμα ή τν ονομασια ολοκληρη),ιοντα- χημικες αντιδρασεις-αντιδρωντα-προιοντα σε σωστο ή λαθος κ συμπληρωση κενων....
πανω κατω αυτα...μια χαρα θεματα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Αυτά πάνω κάτω. Πιστεύω ότι έγραψα πολύ καλά, καθώς περίμενα το κείμενο να πέσει, συνεπώς του έδωσα αρκετή σημασία.
Μέχρι τώρα, δεν έχω πέσει έξω στις προβλέψεις μου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σακης
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Loreley
Περιβόητο μέλος
γραψαμε εμεις σημερα χημεια..
μας εβαλε τηξη-υγροποιηση-αποθεση-εξαχνωση-πηξη-εξατμιση, μειγματα-διαλυματα, περιεκτικοτητες (ασκηση κ ορισμοι), μια ασκηση π ζητουσε δομη του ατομου, μια αλλη ν ονομασουμε χημικα στοιχεια (εδινε το αγγλικο γραμμα ή τν ονομασια ολοκληρη),ιοντα- χημικες αντιδρασεις-αντιδρωντα-προιοντα σε σωστο ή λαθος κ συμπληρωση κενων....
πανω κατω αυτα...μια χαρα θεματα
Και εμείς γράψαμε σήμερα και έπεσαν πάνω κάτω τα ίδια.
Ευχαριστώ πάντως για τα θέματα, αν και δεν μου χρειάστηκαν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Loreley
Περιβόητο μέλος
Για την Ιλιάδα:Κανείς θεματα Ιλιάδας έχει να μας πει?
Να γράψουμε το θέμα της Ιλιάδας και γιατί ονομάστηκε το έπος Ιλιάδα και όχι Αχιηλλίς
Να γράψουμε τα στοιχεία ανθρωπομορφισμού της Θέτιδας και στη σχέση της με το γιο της
Περίληψη
Ενότητες/Πλαγιότιτλοι
Τα συναισθήματα και ο χαρακτήρας του Αχιλλέα στο συγκεκριμένο απόσπασμα
Ποιά είναι τα παράπονα του Αχιλλέα σύμφωνα με το κείμενο
Πιστεύω πως έγραψα πολύ καλά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 019112
Επισκέπτης
Εμάς αντί να μας δώσουν κεφάλαια ως ύλη, μας έδωσαν ένα δυσέλιδο ερωτήσεις.. Πάλι καλά που έχουμε επιλογή στη γεωγραφία!ευχαριστω παρα πολυ ! να σε ρωτισω, ποτε γραφετε Γεωγραφια; ....εμεις γραφουμε την αλλη Παρασκευη και εχω αγχοθει οχι τοσο με το μαθημα αλλα με την υλη που ειναι μπολικη
Το πιο SOS από αυτά (το οποίο έχουμε και εμείς) είναι το ''Στην εποχή του τσιμέντου και της πολυκατοικίας''. Δε μπορώ όμως να σου εγγυηθώ τίποτα επείδη ακόμα δεν έχω γράψει Κείμενα. Ρίξε μια ματιά σε όλα και θα τα πας μια χαρά!Κείμενα κανείς ;
Μας έβαλαν τα εξής κείμενα:
- Να'σαι καλά δάσκαλε
- Από το ημερολόγιο της Άννας Φράνκ
- Όταν πρωτοκατέβηκα στη Σμύρνη
- Ο Κάσπαρ Χάουζερ στην έρημη χώρα
- Δύο γράμματα της Χαράς
- Αναμνήσεις της Κωνσταντίνας από τη Γερμανία
- Γιατί ;
- Στην εποχή του τσιμέντου και της πολυκατοικίας
- Γραφείον ευρέσεως εργασίας
Ποιο λέτε να πέσει ;
Εσάς τι σας έπεσε ;
Τίποτα σημειώσεις ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.