~Melania~
Περιβόητο μέλος
Συνεχίζουμε με χημεία .
Θέματα:
Α1,Α2,Α3 Πολλαπλής επιλογής.
Α4. Αντιστοίχηση.
Α5. Σωστό λάθος χωρίς αιτιολόγηση.
2ο Θέμα:
Β1,Β2,Β3 αποδείξεις σχέσεων. Μας έδιναν πχ. σχετικές μάζες και δυνάμεις και έπρεπε να βγάλουμε μια σχέση ανάμεσα στις επιταχύνσεις.
3ο Θέμα:
Άσκηση με ΗΕΔ, ηλεκτρικό ρεύμα, ισχύ και αντιστάσεις.
4ο Θέμα:
Κεκλιμένο επίπεδο και σχεδιασμός δυνάμεων, υπάρχει δύναμη F, υπολογισμός τριβής, έργο της F, Q (θερμότητα), επιτάχυνση και τέλος με ΘΜΚΕ, αφού σταματήσει να ασκείται η δύναμη και υπάρχει ταχύτητα u=4 m/s να υπολογίσουμε πόσο μέτρα θα διανύσει εώς ότου να σταματήσει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Loreley
Περιβόητο μέλος
Μπορείς αν θυμάσαι να μου πεις τι σας έπεσε;Φυσική βγαίνει από την λίστα.
Συνεχίζουμε με χημεία .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~Melania~
Περιβόητο μέλος
Δεν τα έγραψα πολύ αναλυτικά, τα βασικά σας πέρασα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Loreley
Περιβόητο μέλος
Μόλις τα πέρασα πάνω Λορ.
Δεν τα έγραψα πολύ αναλυτικά, τα βασικά σας πέρασα!
Eυχαριστώ!
Το ΗΕΔ, τι είναι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~Melania~
Περιβόητο μέλος
Eυχαριστώ!
Το ΗΕΔ, τι είναι;
Δεν την έχετε κάνει; Ηλεκτρεγερτική δύναμη (ΗΕΔ) πηγής;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Loreley
Περιβόητο μέλος
Δεν την έχετε κάνει; Ηλεκτρεγερτική δύναμη (ΗΕΔ) πηγής;
Πρέπει να την έχουμε κάνει, αλλά να μην έχουμε πει το όνομα αυτό
Δεν μου θυμίζει κάτι το ΗΕΔ..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~Melania~
Περιβόητο μέλος
Πρέπει να την έχουμε κάνει, αλλά να μην έχουμε πει το όνομα αυτό
Δεν μου θυμίζει κάτι το ΗΕΔ..
Γενικά σε πολλά σχολεία είναι εκτός ύλης, άρα don't worry.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Loreley
Περιβόητο μέλος
Ααα, εντάξει τότεΓενικά σε πολλά σχολεία είναι εκτός ύλης, άρα don't worry.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Fedde le Grand
Πολύ δραστήριο μέλος
Είχε το κομμάτι με τον Κριτία και το Θηραμένη όπου τον δικάζει. Μετάφραση, ερωτήσεις, κάτι με δευτερεύουσες, κλίση, ερωτήση από την εισαγωγή και αντιστοίχιση.
Καλούτσικα τα πήγα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
marelpol
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
1ο μάθημα: Αρχαία ελληνική γλώσσα και γραμματεία
Β' κύκλος (10:00-12:00)
Ξυπνάω, διαβάζω τα sos από την εισαγωγή, πίνοντας τη σοκολάτα μου, αλλάζω και τρέχω να προλάβω το λεωφορείο. Πάω στο σχολείο στις 9:35 και περιμένω μέχρι τις 10:45 (ΑΙΣΧΟΣ).
Μπαίνουμε στην αίθουσα, είχε ζέστη, πέθαινες Ο επιτηρητής έλεγε τα ονόματα, εγώ κάθομαι 3ο θρανίο στην άκρη δίπλα από το παράθυρο (αχ, τι καλά, με φυσούσε αεράκι).
Έρχεται η καθηγήτρια των αρχαίων μας και τα θέματα μοιράζονται:
ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ. Μόλις το βλέπω, λέω: "όχι το 74, όχι το 74, όχι το 74". Τελικά ήταν οι παράγραφοι 71-72. Εντάξει, η μετάφραση έβγαινε. Χάρηκα που δεν έχασα βαθμούς από εκεί.
Τα θέματα 2, 3 και 4 ήταν ερμηνευτικά. Έγραψα το 2. Το 3 με μπέρδεψε και το 4 ήταν για το μεταφρασμένο κείμενο, οπότε τα άφησα για το τέλος.
Θέμα 5ο, εισαγωγή. Για να μας βοηθήσουν και καλά έβαλαν σωστό-λάθος. Εκεί έγινε το έλα να δεις Χίλιες φορές να έβαζαν μία ανάπτυξης, και το λέω εγώ, που σιχαίνομαι παπαγαλίες κλπ
Θέμα 6ο, λεξιλογικη άσκηση. Εύκολο θέμα, κερδίσαμε βαθμούς.
θέμα 7ο, άσκηση γραμματικής. Γελοία!!
Θέμα 8ο, ασκήσεις συντακτικού. Το πρώτο ερώτημα είχε αναγνώριση δύο δευτερευουσών προτάσεων και το δεύτερο ερώτημα είχε συντακτική αναγνώριση 5 λέξεων. Πρέπει να είμαι ο μόνος που έγραψε ότι το "ἐπικυρῶσαι" είναι αντικείμενο του ρήματος και τελικό απαρέμφατο, όπως και για τη μετοχή "ἐλθούσης" ότι είναι γενική απόλυτη χρονική μετοχή στο ρήμα της πρότασης. Δεν είχε κάποιον άλλον συντακτικό ρόλο, ήταν επιρρηματικός προσδιορισμός του χρόνου στο ρήμα. Με άγχωσαν τα κωλοπαίδια μετά την εξέταση, όταν τα συζητούσαμε. Άλλοι έλεγαν αντικείμενο, άλλοι υποκείμενο κι εγώ να είμαι με βλέμμα "WTF?" Βασικά, από πότε οι μετοχές είναι υποκείμενα ή αντικείμενα;
Γενικά, τα πήγα πάρα πολύ καλά, εκτός από τη βλακεία που έκανα στη γραμματική και έγραψα στα παραθετικά "καλός-βελτίων-βέλτιστος", αντί για ἀγαθός (ακόμη αυτομουντζώνομαι)
Στα ερμηνευτικά είμαι εντός θέματος λίγο που είδα στο βιβλίο πριν λίγο, αν και με φόβισαν στην αρχή, γιατί αν και τα διάβασα, δε θυμόμουν κάποια σημαντικά σημεία Δεν είμαι άνθρωπος που απαντά επιφανειακά, οπότε αυτοσχεδίασα, έβαλα σάλτσα και συνέδεσα αυτά που είπαμε μέσα στο μάθημα και έγραψα 3 πολύ αξιοπρεπείς απαντήσεις.
Τώρα για βαθμό, πραγματικά δεν ξέρω Στη χειρότερη πιστεύω ότι θα πάρω 18. Ελπίζω να μην έκανα ΧΑΖΑ λάθη και χαντακωθώ
Τουλάχιστον έπεσε Θουκυδίδης, ο αγαπημένος μου Αν και δεν προετοιμάστηκα τόσο καλά Αλλά εντάξει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johnietraf
Πολύ δραστήριο μέλος
σημερα ενω αρχικα μας ειπαν θα ερθετε 8 να γραψετε μας ειπαν ελατε 12
και εγω πηγα 12 παρα και αρχισαμε μια παρα δεκα
τωρα γυρισα
λοιπον στα του γραπτου
ειναι οπως ξερουμε δυο ομαδες
Α ΟΜΑΔΑ
1ο ΘΕΜΑ
να δωσετε τον ορισμο των εννοιων
πατρικιοι , κοινη ελληνικη , δημιουργοι , ισηγορια και κατι αλλο που δεν θυμομουν ( ισως να εκανα ενα λαθος στην ισηγορια)
2ο θεμα
τις προυποθεσεις της πολης κρατους
3ο θεμα
τα κοινωνικα χαρακτηριστικα της ελληνιστικης περιοδου ( εδω εκανα ενα σιγουρο μικρο λαθος)
4ο θεμα
κατι για τα πολιτιστικα στην αλεξανδρεια
Β ΟΜΑΔΑ
εκει εχει πηγες να γραψουμε
η μια ηταν για την πανελληνια ιδεα και η αλλη ηταν για το πως ηταν στην εξουσια ο περικλης
εναι 18 πιστευω το χω
ελπιζω να ειμαι καπου εκει 90 με 95
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος
ναι ειμαι αισιοδοξος στη χειροτερηη να γραψω 5 Φαιστος, Κνωσος, Μαλια, Ζακρος ftw
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gate4
Επιφανές μέλος
Φιλολογικά, αηδιαστικά μαθήματαΙστορια θα της γραψω ενα αλλο υπεροχο 10 να με θυμαται μια ζωη
ναι ειμαι αισιοδοξος στη χειροτερηη να γραψω 5 Φαιστος, Κνωσος, Μαλια, Ζακρος ftw
Μη δίνεις σημασία ;3
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος
πες τα ρε σοφιαΦιλολογικά, αηδιαστικά μαθήματα
Μη δίνεις σημασία ;3
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Loreley
Περιβόητο μέλος
Άι καλά
Εν το μεταξύ, από την Πέμπτη γράφουμε δεύτερο κύκλο (10.30-12.30)
Θα ξυπνάω με την ησυχία μου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εχέμυθη
Περιβόητο μέλος
Το οτι επεσε θεμα εισαγωγης απο σελιδες που η καθηγητρια μας ξεχασε να μας πει....δε το σχολιαζω....
Αλλα ενταξει δε με πειραξε καθολου...σημερα μετα τις εξετασεις πηραμε βαθμους οποτε μια χαρα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Maria Bluemind
Νεοφερμένος
Α1) Πολλαπλης επιλογης ευκολουτσικο, εκτος απο ενα..." Τι αριθμο οξειδωσης εχει ο άνθρακας (C) στην ενωση C2H4O και ειχε επιλογες.. α)+2 β)+1 γ)-1 δ)-2" δεν ειχαμε ξανακανει κατι τετοιο στην ταξη περιπου στην τυχη εβαλα το δ)-2 γιατι το οξυγονο εχει -2 οποτε υπεθεσα οτι απο προσθεση ομοσημων αριθμων οξειδωσης, βγηκε ενας, το -4.
Α2) Σωστο ή Λαθος χωρις αιτιολογηση, ευκολουτσικο και αυτο..
Το θεμα Β ειχε να κανει με τις στιβαδες, τους ομοιπολικους-ετεροπολικους δεσμους και ονομασια μερικων ενωσεων.. για τους δεσμους δεν ειχε χαρακτηριστικα.. μονο εδινε δυο στοιχεια και επρεπε να βρουμε αμα γινεται ενωση μεταξυ τους, τι ειδους δεσμος προεκυπτε, ποιος ηταν ο μοριακος τυπος της ενωσης και αν δεν γινοταν αντιδραση να λεγαμε γιατι..
Το Γ εδινε τα τρια πινακακια (αριθμοι οξειδωσης, σειρα δραστηκοτητας, ιζηματα-αερια) και εδινε στοιχεια για να κανουμε τις αντιδρασεις..
Το Δ ηταν σχετικα πιο δυσκολο, ειχε να κανει με την συγκεντρωση διαλυματος δυο ασκησεις τις οποιες δεν τις θυμαμαι καλα γιατι δεν μπορεσα να τις λυσω κανονικα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nikosagt
Νεοφερμένος
1ο σ-λ
2ο αντιστοιχιση με χρονολογιες
3ο να βαλουμε σε σειρα τα πολιτευματα συμφωνα με την εξελιξη τους
4ο ορισμοι : οπλιτικη φάλαγγα , κοινή γλώσσα και θολωτοι τάφοι
5ο τι εκανε ο Μ Αλέξανδρος στον πολιτιστικό τομέα
6ο-7ο ήταν οι πηγές η πρώτη ήταν με τον περικλή και τι έκανε για την ενίσχυση του δημοκρατικού πολιτεύματος και ποια τα έσοδα απο την φορολογία και η δεύτερη αιτια και συνέπειες του πελοποννησιακού πολέμου.!!!
καλη συνέχεια παιδια!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.