Εντυπώσεις & γνώμες για τα μαθήματα κατεύθυνσης της Γ'

fenia00

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η <3 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 144 μηνύματα.
Ας μιλήσω και εγώ :P
Φυσική Κατεύθυνσης: Τη σιχαίνομαι όπως έχετε καταλάβει πολύ καλά εδώ μέσα.Δεν νομίζω να αλλάξω άποψη ποτέ,είναι άθλια :( Ελπίζω με την συνεχή ενασχόληση μαζί της να αποκτήσω έστω και λίγο ενδιαφέρον(let's hope).
Χημεία Κατεύθυνσης: Μου αρέσει πολύ,είναι απλά το αγαπημένο μου μάθημα.Ελπίζω να μη με απογοητεύσει
Βιολογία Κατεύθυνσης: Θέλει αποστήθιση,αλλά έχει πολύ ενδιαφέρον!
Έκθεση:Ωραία θέματα αλλά βαρετό μάθημα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Sofia να κάνεις κιθάρα και να αφήσεις τα μαθηματικά κατεύθυνσης. Εγω αν άλλαζα κάτι στο φροντ θα ήταν αυτό οι 2 ωρε ς την βδομάδα κατεύθυνσης. Εκτός από ένα κεφάλαιο ΜΟΝΟ στην Γ Λυκείου δεν θα σου χρειαστεί κάτι άλλο. Αν διαβάζεις λίγο για το σχολείο είναι αρκετό αλλα Όχι να κάνεις φροντιστήριο. Εκτός και αν σε ενδιαφέρει κάποια σχολή που έχει γεωμετρία και θα σου χρειαστεί στις σπουδές σου.lizardking όταν λες ότι τα μαθηματικά κατεύθυνσης είναι εύκολα και κατανοητά εννοείς να φανταστώ ότι ε νας μαθητής περνει το σχολικό μόνος του το διαβάζει και μετά Αφού κατάλαβε εύκολα την εύκολη θεωρία λύνει ασκήσεις και τσουπ έτοιμος για πανελλήνιες. Τι άλλο θα ακούσουμε!!! Ίσως τα πιο δυσνόητα μαθηματικά από πλευράς θεωρίας αγαπητέ μου εκτός από το πρώτο κεφάλαιο! Τωρα αν ειναι οπως τα λες νομιζω δν υπαρχει και κανένας λόγος να κάνεις φροντιστήριο, τα διαβάζεις και μόνος σου. Επίσης όταν λες ότι η χημεια δεν στηρίζεται στην λογική πως το εννοείς;ότι αν ένα Μολ μιας Ά ουσίας μας δίνει 2 Μολ Β τα 2 θα δίνουν 8;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Konstantinosg00

Νεοφερμένος

Ο Konstantinosg00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Γεωγραφίας Χαροκοπείου. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Κοίτα, δεν εννοώ τοσο εύκολα έτσι ώστε να τα καταλαβω πληρως μονος μου, αλλα σε σχεση με μαθήματα οπως η χημεία, μου φαίνονται πολύ εύκολα. Τι εννοώ οταν λεω οτι η χημεία δεν βασίζεται στη λογικη : Μαθαίνεις πολλά πράγματα απ εξω, χωρίς να συνειδητοποιεις γιατί είναι ετσι. Στη φυσική αντιθετως, η αρχη διατήρησης της μηχ. ενέργειας για παράδειγμα είναι κάτι ξεκάθαρο, δεν χρειάζεται να το μάθεις απ εξω, το καταλαβαινεις στην πραξη. Γενικά πάντως δεν μου αρέσει να μαθαίνω πράγματα απ εξω ή έστω χωρίς εξήγηση, γι αυτό άλλωστε μισουσα τον τυπο της διακρινουσας στο γυμνάσιο, που μας ήρθε ουρανοκατεβατος, χωρίς απόδειξη. Τουλάχιστον απο το λύκειο και μετα, τα μαθηματικά είναι πολύ πιο ευχαριστα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Εμμ θες να μου πεις δηλαδή ότι στην φυσική έχεις δει τις αποδείξεις από όλους τους τυπους; Μια ερώτηση διευκρινιστική,τον τύπο της επιτάχυνσης σε μια ΆΑΤ ας πούμε στον απεδειξαν; Εμενα έτυχε από δικιά μου απορία καθώς τις εκφράζω στην φυσική καθώς Θέλω να ασχοληθώ με αυτή να μου τον εξηγήσουν ενώ Αλλιώς θα πέρναγε στο ντούκου. Ναι η άδμε είναι ξεκάθαρη γιατί όπως είναι γνωστό δεν υπάρχουν τριβές και αντιστάσεις στην πραγματικότητα και για αυτό δεν χάνεται που θενα η μηχανική ενέργεια. Είναι επίσης γνωστό ότι οι περισσότερες επιφάνειες είναι λείες τα νήματα και τα ελατήρια αβαρη. Δηλαδή θες να μου πεις ότι η φυσική που διδασκόμαστε που αναφέρεται σε πλασματικές συνθήκες που είναι εύκολη η μελέτη τους είναι λογικη; Εν ολίγοις λες ότι σου φαίνεται λογική και την καταλαβαινεις στην πραξη μια αρχή που στην πραγματική ζωή δεν ισχύει ΠΌΤΕ. Αντιθέτως στην χημεια οι αντιδράσεις που μαθαίνεις ΌΛΕΣ έχουν εξήγηση για ποιον λόγο γίνονται έτσι και ΙΣΧΎΟΥΝ και σε πραγματικές συνθήκες. Σε αντίθεση με την φυσική που μαθαίνεις στο Λύκειο και θεωρείς λογική. Ναι η φυσική εννοείται πως είναι λογικη, ειναι τα πάντα ότι συμβαίνει γύρω σου ωστόσο στο Λύκειο διδάσκεται σε εξανειδικευμενη μορφή γιατί αλλιώς θα ήταν υπερβολικά δύσκολη και πολύπλοκη. Επίσης καθαρά προσωπική μου άποψη είναι ότι όταν για κάτι χρειάζεσαι καθηγητή για να το καταλάβεις τοτε εύκολα κατανοητό ΔΕΝ είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Konstantinosg00

Νεοφερμένος

Ο Konstantinosg00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Γεωγραφίας Χαροκοπείου. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Την φυσική ουσιαστικά την "βλέπεις" μπροστά σου, τουλάχιστον αυτην του λυκείου, γιατί στην κβαντομηχανικη για παράδειγμα είναι αλλιως τα πράγματα. Στην χημεία δεν ισχύει και τόσο αυτό. Τώρα το τι εννοεί ο καθένας "εύκολα κατανοητό" είναι αρκετά σχετικο... ☺
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

harry akritas

Διάσημο μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,099 μηνύματα.
Την φυσική ουσιαστικά την "βλέπεις" μπροστά σου, τουλάχιστον αυτην του λυκείου, γιατί στην κβαντομηχανικη για παράδειγμα είναι αλλιως τα πράγματα. Στην χημεία δεν ισχύει και τόσο αυτό.
Σοβαρά δεν μπορείς να δεις τη χημεία μπροστά σου στην καθημερινή ζωή;:confused:
Η χημεία και όλες οι φυσικές επιστήμες στηρίζονται στη λογική. Δεν μπορείς να πεις ότι κάτι από αυτές δεν είναι λογικό. Απλά έτσι όπως διδάσκονται στο σχολείο με την παπαγαλία και τους τύπους στο πιάτο δεν μπορούμε να καταλάβουμε τη λογική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι πως στην φυσική αν μπεις πολύ "βαθια" κάπου σταματάει η "λογική". Lizardking νομίζω πως αν θες να δεις χημεια μπορείς να πάρεις τα απαιτούμενα υλικά και να πραγματοποιείς αντιδράσεις στο σπίτι σου ώστε να την δεις και πειραματικά. Επαναφερω Το ερώτημα που σου έθεσα για να σου αποδείξω ότι ούτε ολα τα βλέπεις και τα βγάζεις και ότι δέχεσαι και πράγματα απέξω στην φυσική. Πώς δικαιολογεις τον τύπο της επιτάχυνσης στην ΑΑΤ;Ναι το δέχομαι το ότι το εύκολα κατανοητά είναι υποκειμενικό ωστόσο τι θεωρείς δύσκολα κατανοητό ας πουμε;Harry δίκιο έχεις Αλλά δεν βλέπω πως Αλλιώς να διδάσκονται. Και στο εξωτερικό έτσι διδάσκονται νομίζω αν δεν ψάχτει κάποιος δεν μαθαίνει κάτι παραπάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Konstantinosg00

Νεοφερμένος

Ο Konstantinosg00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Γεωγραφίας Χαροκοπείου. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Harry Έχεις εν μέρει δικιο, αλλά τη χημεία δεν την βλέπεις μπροστά σου. Δεν βλέπεις τις αλληλεπιδρασεις μεταξυ μοριων ουτε τις ανταλλαγες ενέργειας. Και δεν στηρίζονται απόλυτα οι θετικές επιστήμες στη λογική, όπως το παράδειγμα που έδωσα για την κβαντομηχανικη. Εκεί βασιζομαστε σε παρατηρήσεις και τα συμπεράσματα που προκύπτουν από αυτες, οχι στη λογική μας.

Unseen Τους τύπους σαν και αυτον που λες, παρολο που δεν τον εχω διδαχτεί, δεν θα μπορω πραγματι να τον δικιολογησω οταν τον μαθω, εκεί έχεις δικιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VirusX

Νεοφερμένος

Ο VirusX αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Έκθεση βαρετή επειδή κατευθύνει πολύ τη σκέψη σου.Φυσική καλή.Χημεία έτσι κι έτσι(βαρετή θα έλεγα).Μαθ.Κατευ. αν τα κατανοήσεις είναι ωραία.Αν δεν έχεις βάσεις από την α γυμν όμως δεν πας πουθενά(στην κατανόηση).Βιολογία καλή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,785 μηνύματα.
Καλησπερα πειτε καμια γνωμη για τα μαθηματικα κατευθυνσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Καλησπερα πειτε καμια γνωμη για τα μαθηματικα κατευθυνσης.

Η Β λυκείου είναι πιο δύσκολη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

#LoveMaths

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Νέα Μάκρη (Αττική). Έχει γράψει 233 μηνύματα.
Ας πω και 'γω τις εντυπώσεις μου για τα Μαθήματα της Κατεύθυνσης, μιας και φέτος έδωσα Πανελλήνιες εξετάσεις.

Έκθεση: Κοινό μάθημα για όλους. Ενδιαφέρον τις περισσότερες φορές. Πολλά θέματα προς ανάλυση. Χρειάζονται ορισμένα πράγματα να τα αποστηθίσεις π.χ τρόποι αντιμετώπισης και να τα αποδώσεις καλά. Στην Έκθεση περισσότερο μετράει η συνολική πορεία του μαθητή και όχι τα δύο άντε τρία χρόνια που θα κάνει ιδιαίτερα μαθήματα.. Πόσα εξωσχολικά βιβλία έχεις διαβάσει, πόσο εσωτερικά καλλιεργημένος είσαι. Όλα αυτά.
Έγραψα 16,3 (76/87)

Φυσική Κατεύθυνσης: Ωραία η φυσική, πολύ ωραία. Θέλει αντίληψη και λογική. Δουλίτσα για να μαθευτούν καλά σημαντικά πράγματα στην θεωρία που ΛΥΝΟΥΝ ασκήσεις. Τα Β' θέματα ήταν άξια προσοχής, ορισμένα σε δύο γραμμές, άλλα σε μία σελίδα.... Το στερεό ήταν αυτό που πρωταγωνίστησε! Οι περισσότερες ασκήσεις από εκεί, η κύρια ιδέα σχετιζόταν με το ζήτημα αυτό. Όμορφη εμπειρία και αυτή της Φυσικής
Έγραψα 18 (89/91)

Μαθηματικά Κατεύθυνσης: To αγαπημένο μου μάθημα από τότε που πήγαινα σχολείο. Ήξερα ότι θα το αντιμετωπίσω. Η ύλη ήταν περιορισμένη και διαχειρίσιμη ειδικά αν έχεις ξεκινήσει θερινά. Ήθελε εμβάθυνση καλή στις έννοιες, άριστη γνώση της θεωρίας που από εκεί χάσαμε... Ασκήσεις άπειρες. Όσες σου δίνει ο καθηγητής και άλλες τόσες μόνος σου! Όσες αισθάνεσαι για να τα κατανοήσεις πλήρως. Ως μάθημα βαρύτητας θα ήταν πιο δίκαιο να είχε και άλλες πλευρές των Μαθηματικών όπως Μιγαδικοί Αριθμοί, Ευκλείδεια Γεωμετρία, Πιθανότητες και όχι μόνο Μαθηματική Ανάλυση.
Η δυσκολία στο μάθημα πάει σταδιακά. Τουλάχιστον εγώ έτσι το αισθάνθηκα καθ' όλη την διάρκεια της χρονιάς. Είναι και το μάθημα που περνάς περισσότερη ώρα μαζί του. 5 ώρες έκανα φροντιστήριο και πολλές ώρες ασχολήθηκα μόνος
Έγραψα 18,8 (93/95)

Χημεία Κατεύθυνσης: Θεωρείται το εύκολο μάθημα που όλοι ποντάρουμε να γράψουμε πολύ καλά. Και όντως έτσι είναι. Θέλει απλά ενασχόληση χωρίς να απαιτεί ιδιαίτερη ευστροφία ή αυξημένες νοητικές δυνατότητες. Πολλές ασκήσεις και να μπεις στην λογική. Η Χημεία θα σε πληγώσει αν έχεις πολλά κενά από την Α' και την Β' Λυκείου.
Έγραψα 19,3 (96/97)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top