PanosGR
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο κάθε Φώτης μπορεί να βγάζει στο σχολείο που φοιτά 19 και σε ενα άλλο να βγάζει 18. Οι πανελλήνιες αποτελούν μια κοινή εξέταση η οποία ξεχωρίζει τους καλούς από τους κακούς. Σε άλλες εξετάσεις οι οποίες δεν είναι κοινές δεν μπορούμε να αναφερόμαστε στη δικαιοσύνη ή την αδικία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mhtrogoal
Πολύ δραστήριο μέλος
το οτι βολευει εσας φωτη, αντυ και λοιπους δεν σημαινει οτι ειναι δικαιο, get real
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
osfp123123
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mhtrogoal
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 209912
Επισκέπτης
δηλαδη εμενα που στο λυκειο μας τον ακουμπαγανε κομψα μεν, ασαλιωτα δε, και για να παρει καποιος στην ταξη πανω απο 15 αλγεβρα/γεωμετρια πρεπει να ειναι gifted, γιατι να με βαζεις χαμηλοτερα απο εναν ξυστη, που καθοτανε και εβγαζε χαλαρα 18;
Δες την θετική πλευρά, εσύ θα είσαι συνηθισμένος στο ασάλιωτο όταν αποφοιτήσεις. Τους άλλους θα τους έρθει ξαφνικό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιππολύτη
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manolis_98
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
osfp123123
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιππολύτη
Πολύ δραστήριο μέλος
Σε τι διαφωνείς ακριβώς???
Υποστηρίζεις την ακόμα πιο πρόωρη εξειδίκευση, που είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της ελληνικής Εκπαίδευσης. Και όχι, τα αρχαία Γενικής στη Β Λυκείου δεν είναι άχρηστο μάθημα. Μαθαίνουν σε όλη την Ευρώπη Σοφοκλή και Πλάτωνα κι εμείς τα λέμε άχρηστα. Ε, σορρυ αλλά όχι δεν είναι έτσι. Πες μου τι προτείνεις ακριβώς για να σου πω γιατί δε συμφωνώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
osfp123123
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PanosGR
Πολύ δραστήριο μέλος
Σωστά..πάντως εγώ θα ήμουν υπέρ πανελλαδικών στη β λυκείου στα δυο μαθήματα κατεύθυνσης μειώνοντας παράλληλα διαφορες ανοησίες γενικής παιδείας(βλ.φιλοσοφία, αντιγονη,λογοτεχνία,project σε περίπτωση που γίνεται από αδαείς καθηγητές) ώστε να μην υποτιμάται η γνώση στα μαθήματα κατευθνσης(π.χ η θερμοδυναμική δε χρειάζεται για τη φυσική γ λυκείου οποτε δε το διαβάζω όπως και τα διανυσματα στα μαθηματικα κατευθυνσης)και να μετράει σε ένα ποσοστό 17 τοις εκατό στο γενικό βαθμό πρόσβασης..ισως και να είναι λάθος αυτά που λέω αλλα η β λύκειο έπρεπε να είναι περισσότερο τάξη εξιδικευσης και να μετράω σε ένα μικρότερο ποσοστό βέβαια από τη γ λυκείου στην είσοδο στη τριτοβάθμια εκπαίδευση...αυτο βεβαια για να γίνει προϋποθέτει τα παιδια να χωριζονται καταλληλα απο τη β λυκειου σε θετικη-θεωρητικη-τεχνολιγικη και καλυτερο σχολικό επαγγελματικο προσανατολισμό αφού τα παιδιά θα πρέπει να διαλέγουν στη β λυκείου τον προσανατολισμό που τους ενδιαφέρει και να μη συμβαίνουν τα ευτράπελα οι μαθητές να βλέπουν το μηχανογραφικό σα δελτίο τζοκερ. το άλλο το εξοργιστικό γεγονος είναι κάτι καθηγητές που αποφοίτησαν πριν απο 1000 χρονια να προτρέπουν τα παιδιά που τους αρέσουν τα μαθηματικά να παν ημμυ και όχι μαθηματικο επειδή το ημμυ έχει καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση ξεχνώντας ότι θα τα μαθηματικά έχουν τεράστιο χώρο εφαρμογής και οι ημμυ διαφορετικό αντικείμενοαπασχολησης... ξέφυγα από το θέμα περιμένω και τις δικές σας αποψεις
Το πρότζεκτ (ερευνητική εργασία) είναι από τα λίγα μαθήματα που με «υποχρέωσαν» να εργαστώ με άλλους, να συνεργαστώ και να κάνω έρευνα, αντί να παπαγαλίσω ένα βιβλίο.
Η Αντιγόνη σου διδάσκει έναν ολόκληρο πολιτισμό. Μαθαίνεις να σκέφτεσαι.
Το θέμα για τους καθηγητές είναι διαχρονικό. Πρέπει να υπάρξει η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού προσωπικού! Κάθε καθηγητής, ειδικά αν διδάσκει στη Γ Λυκείου, να κρίνεται με βάση την επιτυχία των μαθητών του σε ανεξάρτητες και κοινές εξετάσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος
Η επιτυχία των μαθητών θα είναι δικό τους κατόρθωμα ή απλά θα παίρνουν τα credits των φροντιστηρίων;Το πρότζεκτ (ερευνητική εργασία) είναι από τα λίγα μαθήματα που με «υποχρέωσαν» να εργαστώ με άλλους, να συνεργαστώ και να κάνω έρευνα, αντί να παπαγαλίσω ένα βιβλίο.
Η Αντιγόνη σου διδάσκει έναν ολόκληρο πολιτισμό. Μαθαίνεις να σκέφτεσαι.
Το θέμα για τους καθηγητές είναι διαχρονικό. Πρέπει να υπάρξει η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού προσωπικού! Κάθε καθηγητής, ειδικά αν διδάσκει στη Γ Λυκείου, να κρίνεται με βάση την επιτυχία των μαθητών του σε ανεξάρτητες και κοινές εξετάσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιππολύτη
Πολύ δραστήριο μέλος
Μάλιστα. Που λες antnyyy σήμερα τελείωσα τις ενδοσχολικές με το καλό. Ας σου πω κανά 2-3 παραδειγματάκια για το τι άκουσα αυτές τις δύο βδομάδες. Κοπέλα θεωρητικής σήμανε ως Σωστή την εξής πρόταση στο μάθημα της Βιολογίας : ''Με τη διαδικασία της φωτοσύνθεσης εκλύεται στην ατμόσφαιρα διοξείδιο του άνθρακα.''. Τρία διαφορετικά άτομα με ρώτησαν στο μάθημα της Ιστορίας Κοινωνικών Επιστημών ποια είναι η διαφορά μεταξύ της πρόληψης, της καταστολής και της επανένταξης, ως προσπάθειες της πολιτείας να αποτρέψουν το έγκλημα. Α, επίσης μία άλλη κοπέλα είχε πρόσφατα την εξής απορία ''Μπορώ να μείνω έγκυος αν καταπιώ σπέρμα;''. Δεν είναι χρήσιμη η γραμματική των αρχαίων στη Β' Λυκείου ε; Ε ναι, δεν μπορεί να λύσει τα προβλήματα στη διδαχή της που ξεκινούν από το Δημοτικό. Όμως στην Α' και Β' Λυκείου η διδακτέα ύλη της γραμματικής περιλαμβάνει τα εις -μι. Δεν διδάσκονται φυσικά. Γι' αυτό μας φεύγουν τα αυτιά όταν ακούμε τα ''επιτίθομαι''. Αν δεν ξέρεις αρχαία, δεν ξέρεις νέα, που να χτυπάς τον κώλο σου. Τα παραπάνω είναι παραδείγματα που -έστω κατ' εμένα- είναι ακόμα μία ένδειξη της ελλιπούς γενικής παιδείας. Φταίνε και οι καθηγητές. Φταίμε και οι μαθητές που δεν αξιοποιούμε αυτά που μας δίνονται, ακόμη κι αν είναι ''σκατά''. Δε θα λυθούν αυτά με τα μαθήματα γενικής παιδείας στη Β Λυκείου. Αλλά δεν μπορώ να πω ότι δεν έμαθα και δεν πήρα κάτι από τα περσινά μαθήματα γενικής παιδείας. Γενικά, είναι πολύ εύκολο να κατηγορούμε το εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά καλό είναι να μην ξεχνάμε ότι ανήκουμε και εμείς σε αυτό... Θέλω να ελπίζω ότι οι πατάτες που άκουσα τις τελευταίες 2 εβδομάδες περιορίζονται στο σχολείο μου, αλλά δυστυχώς αυτό θα ήταν μια πολύ αισιόδοξη τοποθέτηση.Καταρχάς δεν είπα να φυγουν απο το σχολείο γενικα αλλα από τη β λυκείου...μπορουν να διδάσκονται σε άλλη τάξη..φετος οφείλω να ομολογήσω ότι έγινε ένα σωστό βήμα απο το υπουργείο που εστειλε εντολή να μη διδάσκεται συντακτικό και γραμματική στο μαθημα αυτο...ειναι ένα σωστό βημα γιτι σκοπός του μαθήματος είναι η αναζήτηση αξιών μέσα απο αυτή τη μεγάλη τραγωδία και η θεμελίωση τους στη σύγχρονη ζωή.
Edit: Θυμήθηκα κι άλλο ένα φοβερό παράδειγμα! Στο μάθημα της Ιστορίας Κοινωνικών Επιστημών πάλι, υπήρχε η πρόταση ''Κατά την εποχή του Μεσαίωνα υπήρχε έντονη θεοκρατία'', που έπρεπε να χαρακτηριστεί ως σωστή ή λάθος. Φυσικά και υπήρχαν αμφιβολίες ως προς το αν ήταν Σωστή ή Λάθος. Forza la γενική παιδεία και ευρεία καλλιέργεια!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
osfp123123
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιππολύτη
Πολύ δραστήριο μέλος
Είναι παιδιά που βγάζουν ίδιο βαθμό με σένα. Με νιώθεις;Αυτά τα άτομα που σε ρώτησαν τέτοια πραγματα απλώς μπορεί να μην είχαν ανοίξει βιβλίο στη ζωή τους..ισα ίσα το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι απο τα συστήματα που δίνουν τις περισσότερες γνώσεις σε πολλούς διαφορετικούς τομεις..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 209912
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
osfp123123
Νεοφερμένος
Καταλαβαίνω τι εννοείς τα παιδιά αυτά προφανώς δε διαβάζουν σωστά αλλα δε σημαίνει απαραίτητα οτι ευθύνονται τα ίδια...το ελληνικό σύστημα μπάζει απο παντού
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιππολύτη
Πολύ δραστήριο μέλος
Προφανώς και μπάζει. Απλά η ακόμη περισσότερη εξειδίκευση μόνο χειρότερα μπορεί να κάνει τα πράγματα.Ο υπουργός λογικά
Καταλαβαίνω τι εννοείς τα παιδιά αυτά προφανώς δε διαβάζουν σωστά αλλα δε σημαίνει απαραίτητα οτι ευθύνονται τα ίδια...το ελληνικό σύστημα μπάζει απο παντού
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
Σωστά..πάντως εγώ θα ήμουν υπέρ πανελλαδικών στη β λυκείου στα δυο μαθήματα κατεύθυνσης μειώνοντας παράλληλα διαφορες ανοησίες γενικής παιδείας(βλ.φιλοσοφία, αντιγονη,λογοτεχνία,project σε περίπτωση που γίνεται από αδαείς καθηγητές) ώστε να μην υποτιμάται η γνώση στα μαθήματα κατευθνσης(π.χ η θερμοδυναμική δε χρειάζεται για τη φυσική γ λυκείου οποτε δε το διαβάζω όπως και τα διανυσματα στα μαθηματικα κατευθυνσης)και να μετράει σε ένα ποσοστό 17 τοις εκατό στο γενικό βαθμό πρόσβασης..ισως και να είναι λάθος αυτά που λέω αλλα η β λύκειο έπρεπε να είναι περισσότερο τάξη εξιδικευσης και να μετράω σε ένα μικρότερο ποσοστό βέβαια από τη γ λυκείου στην είσοδο στη τριτοβάθμια εκπαίδευση...αυτο βεβαια για να γίνει προϋποθέτει τα παιδια να χωριζονται καταλληλα απο τη β λυκειου σε θετικη-θεωρητικη-τεχνολιγικη και καλυτερο σχολικό επαγγελματικο προσανατολισμό αφού τα παιδιά θα πρέπει να διαλέγουν στη β λυκείου τον προσανατολισμό που τους ενδιαφέρει και να μη συμβαίνουν τα ευτράπελα οι μαθητές να βλέπουν το μηχανογραφικό σα δελτίο τζοκερ. το άλλο το εξοργιστικό γεγονος είναι κάτι καθηγητές που αποφοίτησαν πριν απο 1000 χρονια να προτρέπουν τα παιδιά που τους αρέσουν τα μαθηματικά να παν ημμυ και όχι μαθηματικο επειδή το ημμυ έχει καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση ξεχνώντας ότι θα τα μαθηματικά έχουν τεράστιο χώρο εφαρμογής και οι ημμυ διαφορετικό αντικείμενοαπασχολησης... ξέφυγα από το θέμα περιμένω και τις δικές σας αποψεις
Βεβαια να πουμε την αληθεια να θες να καταλαβεις την φυσικη σε βαθος ο διανυσματικος λογισμος ειναι απαραιτητος.Επιπλεον στην φυσικη στις πλαγιες κρουσεις ειδικα οπου δεν μπορεις να εφαρμοσεις ευκολα την ΑΔΟ τα διανυσματα σε βοηθουν παρα πολυ και με εναν νομο συνημιτονων η ημιτονων εχεις ξεμπλεξει.Να τονισω οτι η ορμη ειναι διανυσματικο μεγεθος οποτε αν θες να βρεις το αθροισμα πχ της P1,P2 πρεπει να προσθεσεις καταλληλα τα διανυσματα για να βρεις και την φορα.Αλλιως ειναι να τα εχεις μπροστα σου και αλλιως να κανεις ολη αυτην την σκεψη στο μυαλο σου.Βεβαια θα μου πεις σιγα μην πεσουν πλαγιες αλλα καλο ειναι γενικα να εισαι σιγουρος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 89 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Corfu kitty
- karr
- Kanastasia_5883
- Melilian2007
- melina_51
- jellojina
- Indecisive2
- maria17022023
- bill09876
- ένας τυχαίος
- Jbb
- shezza94
- AggelikiGr
- sotirislk
- Startx0
- Μήτσος10
- bibliofagos
- constansn
- Leo komm
- math2arch
- Chrisphys
- nearos
- Hased Babis
- giannhs2001
- Wonderkid
- george777
- TheNorth
- psap2006
- Aggel0sss
- Ματουλινι
- burningfire
- kanenas090
- blissele
- Helen06
- εχω κοκο ειμαι λοκο
- Alex2006
- cinnamongirl
- onegreek
- Stavros o Arkas
- marinoudi
- Mariaathens
- Eleni12
- beckyy
- menual
- Apocalypse
- Cat lady
- Ameliak
- Antonisbairac1
- thesupreme
- Scandal
- Mouse
- SlimShady
- Σωτηρία
- Georgia110
- EiriniS20
- Φινεύς
- jims
- giorgosp97
- American Economist
- pink_panther
- tinaskrd
- leo41
- Athens2002
- tsiobieman
- ssalex
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.