Dias
Επιφανές μέλος
Η πλειοψηφία, για να μην πω όλοι, οι συμμαθητές μου που έχουν αρχίσει ύλη της Γ, βλέπω ότι δεν ξέρουν που πάνε τα 4 και μπερδεύουν και τα πιο απλά πράγματα της φετινής ύλης. Δεν ξέρω.
Μήπως αυτά επιβεβαιώνουν ότι το καινούργιο σύστημα είναι προς τη σωστή κατεύθυνση;και σε μενα το ιδιο γινεται
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Fedde le Grand
Πολύ δραστήριο μέλος
.
Αυτα που λεει ο φεντ δεν τα ειχα ακουσει ... ( πως σε λενε ρε?)
Με λένε Νίκο.
PS: Κοντεύω να τελειώσω τη Βιολογίαααααααααααα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
never give up
Εκκολαπτόμενο μέλος
Και βαριέμαι να διαβάσω!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Για τους φροντιστές είναι σίγουρα προς τη σωστή κατεύθυνση το νέο σύστημα. Πίνουν στην υγειά του υπουργού παιδείας για το μάννα εξ ουρανού που τους έστειλε. Για τους μαθητές όμως...
Όσον αφορά την τράπεζα των μαθηματικών, τα θέματα αναρτήθηκαν μόλις 3 μέρες πριν την έναρξη των προαγωγικών εξετάσεων χωρίς καν να ελεγχθούν. Καθηγητές που προσπάθησαν να τα λύσουν εντόπισαν πολλά θέματα με λάθη (ορισμένα σοβαρά) και ασάφειες στις εκφωνήσεις. Μετά από τις εισηγήσεις τους στο ΙΕΠ, τα λανθασμένα θέματα αποσύρθηκαν σταδιακά (άραγε έχουν εντοπιστεί όλα τα λάθη?). Παρατηρούνται σημαντικές διαφορές στο βαθμό δυσκολίας των θεμάτων της ίδιας κατηγορίας, π.χ. στην κατηγορία του 4ου θέματος υπάρχουν ασκήσεις μέτριας δυσκολίας, αλλά και κάποιες άλλες με ερωτήματα επιπέδου μαθηματικών διαγωνισμών. Ειδικά στην Άλγεβρα, υπάρχουν πολλά και αυξημένης δυσκολίας προβλήματα, ενώ στη Γεωμετρία υπάρχουν πολλές ασκήσεις στο επίπεδο των σύνθετων θεμάτων του σχολικού βιβλίου. Πόσοι καθηγητές άραγε βρήκαν το χρόνο να διαπραγματευτούν τέτοια θέματα στην τάξη; (εννοώ στη σχολική τάξη και όχι σε εκείνη του φροντιστηρίου). Ας μη ξεχνάμε και το αποτέλεσμα των διαγνωστικών τεστ στην αρχή της χρονιάς. Τι θα έπρεπε να κάνει ο καθηγητής που διαπίστωσε πρόβλημα σε μεγάλο αριθμό των μαθητών του; Να το αγνοήσει και να προχωρήσει στην κάλυψη της διδακτέας ύλης της Α λυκείου, ευχόμενος ότι με κάποιο μαγικό (διάβαζε εξωσχολικό) τρόπο οι μαθητές θα κάλυπταν τα κενά των προηγουμένων τάξεων; Τέλος, δεν έχει ληφθεί μέριμνα ώστε να μη κληρώνονται και τα δύο θέματα της τράπεζας από την ίδια διδακτική ενότητα. Αν συμβεί αυτό (δυστυχώς, συνέβη ήδη σε κάποια σχολεία), τότε ο μαθητής που τυχόν δεν έχει προετοιμαστεί στην ενότητα αυτή τιμωρείται με βαθμό από τη βάση και κάτω. Άλλωστε, αυτό έρχεται σε αντίθεση και με το μέχρι τώρα πνεύμα των προαγωγικών εξετάσεων, σύμφωνα με το οποίο τα θέματα έπρεπε να διατρέχουν όσο το δυνατό μεγαλύτερη έκταση της ύλης. Συμπερασματικά, η τράπεζα θεμάτων των μαθηματικών διαμορφώθηκε με βιασύνη και προχειρότητα, περιέχει πολλά θέματα αυξημένης δυσκολίας που δεν απευθύνονται στο μέσο μαθητή, προκαλεί αναστάτωση και φοβίες για το μάθημα στην πλειοψηφία των μαθητών, τους οποίους και παρακινεί να καταφύγουν στην παραπαιδεία από την αρχή της Α λυκείου.
1) Καλό είναι πριν απαντήσουμε σε κάποιο θέμα, να διαβάζουμε προσεκτικά τι έχει γράψει ο άλλος. Δεν ισχυρίστηκα ότι το νέο σύστημα είναι τέλειο, τα προβλήματα που αναφέρεις τα ξέρουν όλοι και κανένας δεν διαφωνεί ότι πρέπει να γίνουν πολλές διορθώσεις.
2) Έγραψα ότι το καινούργιο σύστημα είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Αυτό δεν σημαίνει ότι όλα του είναι σωστά. Η φιλοσοφία του όμως στο σημείο που ανέφερα (και εσύ αγνόησες ή δεν κατάλαβες) είναι σωστή. Μέχρι σήμερα η Α λυκείου ήταν τάξη λούφας, η Β λυκείου παραλλαγής καθώς όλοι δεν ασχολούνται με τα μαθήματα της τάξης τους αλλά με της επόμενης και η Γ λυκείου καταναγκαστική για να μη μείνουμε από απουσίες. Με το νέο σύστημα υπάρχει ελπίδα να ζωντανέψουν οι τάξεις που σήμερα είναι νεκρές.
3) Τα φροντιστήρια ναι, θα έχουν κάποιο κέρδος από την Α λυκείου και μόνον. (Στη Β και τη Γ έτσι κι αλλιώς όλοι πηγαίνουν και τώρα). Και τα φροντιστήρια θα συνεχίσουν να κερδίζουν, όσο εμείς έχουμε τη νοοτροπία ότι είναι απαραίτητα, όταν δεχόμαστε τα πακέτα των τόσο πολλών ωρών τους και όσο προσπαθούμε διαρκώς να απαξιώνουμε το Σχολείο και να ακυρώνουμε τη δουλειά των καθηγητών που μπορούν και θέλουν να προσφέρουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
anna_ts
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Το κείμενο που έσβησα το μετέφερα στο topic "Νέο Λύκειο" επειδή αφορά την τράπεζα θεμάτων των μαθηματικών της Α λυκείου.@ flamingo
1) Καλό είναι πριν απαντήσουμε σε κάποιο θέμα, να διαβάζουμε προσεκτικά τι έχει γράψει ο άλλος. Δεν ισχυρίστηκα ότι το νέο σύστημα είναι τέλειο, τα προβλήματα που αναφέρεις τα ξέρουν όλοι και κανένας δεν διαφωνεί ότι πρέπει να γίνουν πολλές διορθώσεις.
2) Έγραψα ότι το καινούργιο σύστημα είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Αυτό δεν σημαίνει ότι όλα του είναι σωστά. Η φιλοσοφία του όμως στο σημείο που ανέφερα (και εσύ αγνόησες ή δεν κατάλαβες) είναι σωστή. Μέχρι σήμερα η Α λυκείου ήταν τάξη λούφας, η Β λυκείου παραλλαγής καθώς όλοι δεν ασχολούνται με τα μαθήματα της τάξης τους αλλά με της επόμενης και η Γ λυκείου καταναγκαστική για να μη μείνουμε από απουσίες. Με το νέο σύστημα υπάρχει ελπίδα να ζωντανέψουν οι τάξεις που σήμερα είναι νεκρές.
3) Τα φροντιστήρια ναι, θα έχουν κάποιο κέρδος από την Α λυκείου και μόνον. (Στη Β και τη Γ έτσι κι αλλιώς όλοι πηγαίνουν και τώρα). Και τα φροντιστήρια θα συνεχίσουν να κερδίζουν, όσο εμείς έχουμε τη νοοτροπία ότι είναι απαραίτητα, όταν δεχόμαστε τα πακέτα των τόσο πολλών ωρών τους και όσο προσπαθούμε διαρκώς να απαξιώνουμε το Σχολείο και να ακυρώνουμε τη δουλειά των καθηγητών που μπορούν και θέλουν να προσφέρουν.
Υ.Γ. Όσο απαντούσα διέγραψες τα πιο πολλά από αυτά που είχες γράψει, έτσι η απάντησή μου δεν ταιριάζει στο μήνυμά σου μετά τη διαγραφή. Την αφήνω όμως (μαζί με το αρχικό σου μήνυμα) για να είναι η άποψή μου πιο καθαρή, καθώς και άλλοι δεν κατάλαβαν τι θέλω να πω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
Μου φαίνεται ούτε γω όταν θα δίνω πανελλήνιες θα διαβάζω τα θρεντς του άι-σκουλ με αυτά που λέγονται εδώ μέσα: "πανεύκολα τα θέματααα"...πόσο ν' αντέξουν οι άνθρωποι!Αυτό που εμείς γράφουμε περισσότερο στο forum από αυτούς που σήμερα έδωσαν πανελλήνιες, με τρελαίνει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Να πω για αλλη μια φορα οτι γραφω μαθκατ ή δεν υπάρχει κανεις για να μου συμπαρασταθει;;
Έλα ρε Τάσε, αμέσως θες και συμπαράσταση. Τι σε δυσκολεύει στο μάθημα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
never give up
Εκκολαπτόμενο μέλος
Θα σου συμπαραστεκόμουν εγώ που γράφω μαθηματικά γενικής (άλγεβρα), αλλά είμαι θεωρητική και δε γράφω μαθηματικά κατεύθυνσης.Να πω για αλλη μια φορα οτι γραφω μαθκατ ή δεν υπάρχει κανεις για να μου συμπαρασταθει;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Να πω για αλλη μια φορα οτι γραφω μαθκατ ή δεν υπάρχει κανεις για να μου συμπαρασταθει;;
Δεν πας φροντιστήριο; Εγώ δεν χρειάστηκε να τα αγγίξω καθόλου πριν δώσω και έτσι κι αλλιώς, σε σχέση με το επίπεδο των ασκήσεων που μας βάζουν στα φροντ, τα θέματα συνήθως είναι εύκολα.
Αν αγχώνεσαι, επικεντρώσου σε βασικές ασκήσεις κύκλου κι ευθείας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Fedde le Grand
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
never give up
Εκκολαπτόμενο μέλος
Όντως η άλγεβρα μου φαίνεται πολύ δύσκολη φέτος (ίσως φταίει και το ότι δεν πάω φροντιστήριο). Δεν της πολυέδωσα και σημασία όλη τη χρονιά, να δω τι θα γράψω αύριο. Πάντως έχω ακούσει κι εγώ από παιδιά της θετικής ότι η φετινή άλγεβρα είναι δυσκολότερη από τα μαθηματικά κατεύθυνσης.never give up το πιστεύω ότι παίζει η Άλγεβρα να με ζορίσει περισσότερο από τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης (Το ίδιο ισχύει και για τις Φυσικές)!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
Να πω για αλλη μια φορα οτι γραφω μαθκατ ή δεν υπάρχει κανεις για να μου συμπαρασταθει;;
Όπως βλέπεις, εμείς δώσαμε κι επιβιώσαμε.
Το ίδιο θα γίνει και με σένα. Θα πέσουν πράγματα που τα χεις συναντήσει πολλές φορές στις ασκήσεις. Για την θεωρία δεν μπορούμε να εγγυηθούμε σ'εμάς πέσαν ταν πιο anti-sos.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
never give up το πιστεύω ότι παίζει η Άλγεβρα να με ζορίσει περισσότερο από τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης!
Το πιο σημαντικό είναι ότι όποιος δεν έχει καλά μελετήσει και κατανοήσει την Άλγεβρα γενικής παιδείας της Β Λυκείου, στη Γ θα αντιμετωπίσει δυσκολίες.Όντως η άλγεβρα μου φαίνεται πολύ δύσκολη φέτος ... Δεν της πολυέδωσα και σημασία όλη τη χρονιά, να δω τι θα γράψω αύριο. Πάντως έχω ακούσει κι εγώ από παιδιά της θετικής ότι η φετινή άλγεβρα είναι δυσκολότερη από τα μαθηματικά κατεύθυνσης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
Πρώτη φορά το ακούω αυτό . Η άλγεβρα έχει πολύ πιο τυποποιημένες ασκήσεις συνεπώς είναι απείρως πιο εύκολη για την πλειοψηφία των μαθητών. Προσωπικά τη θεωρώ και πιο χρήσιμη γιατί πέρα απ' τα μαθηματικά έχει εφαρμογή σε όλες τις θετικές επιστήμες αντίθετα με τα μαθ.κατ. που είναι λίγο-πολύ "τα μαθηματικά για τα μαθηματικά".Όντως Πάντως έχω ακούσει κι εγώ από παιδιά της θετικής ότι η φετινή άλγεβρα είναι δυσκολότερη από τα μαθηματικά κατεύθυνσης.
Νομίζω πως κάποια πράγματα της φετινής άλγεβρας θα έπρεπε ήδη να τα έχουμε διδαχθεί, δε γίνεται ρε φίλε να είναι τελευταίο κεφάλαιο της Β' οι λογάριθμοι! Έστω κάποιος ορισμός κ' οι βασικές ιδιότητες έπρεπε να είναι γνωστά, ειδικά τη στιγμή που τα συναντάς σε τύπους της φυσικής (βλ. θερμοδυναμική) και αναγκαστικά μας τα διδάσκουν πρώτα οι φυσικοί...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stelios1997
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος
Δεν πάω φροντιστήριο εμας μεσα στην ταξη μας εβαζε κατι ο,τι να ναι ασκησεις να λυνουμε για αυτο φοβουμαιΔεν πας φροντιστήριο; Εγώ δεν χρειάστηκε να τα αγγίξω καθόλου πριν δώσω και έτσι κι αλλιώς, σε σχέση με το επίπεδο των ασκήσεων που μας βάζουν στα φροντ, τα θέματα συνήθως είναι εύκολα.
Αν αγχώνεσαι, επικεντρώσου σε βασικές ασκήσεις κύκλου κι ευθείας
οχι εγω εδινα φυσκατ την προηγουμενη εβδ Μωρε ασκησεις οκ με τη θεωρια δεν το χω. Σε φαση μπορει να λυσω ολο το θεμα 4 και το θεμα Α να το εχω λαθοςΌπως βλέπεις, εμείς δώσαμε κι επιβιώσαμε.
Το ίδιο θα γίνει και με σένα. Θα πέσουν πράγματα που τα χεις συναντήσει πολλές φορές στις ασκήσεις. Για την θεωρία δεν μπορούμε να εγγυηθούμε σ'εμάς πέσαν ταν πιο anti-sos.
δεν είχες δώσει μαθ.κατ εσύ; βλ.#1908
Εμενα στην αρχη φετος μ'αρεσαν περισσοτερο τα μαθκατ. Δεν ξέρω αλλά τα διανυσματα τα θεωρω το σημαντικοτερο πραγμα που εμαθα φετος στα μαθκατ. Απο κει και περα ειμαι σε φαση "Μετα απο σενα το χαος". Δεν καθισα να ασχοληθω υπερβολικα με μαθκατ (αν και διαβαζα πολλες ωρες καθε δευτερα-τριτη-τεταρτη για τα μαθκατ της επομενης μερας) απλα προσπαθουσα να κατανοησω απλα πραγματα και ό,τι εγώ θεωρούσα σημαντικό. Μετά (γυρω ιανουάριο) αρχισε να μου αρεσει περισσοτερο η αλγεβρα και η αληθεια ειναι πως ειναι ΥΠΕΡΟΧΗ, απλά φανταστικη *.*Πρώτη φορά το ακούω αυτό . Η άλγεβρα έχει πολύ πιο τυποποιημένες ασκήσεις συνεπώς είναι απείρως πιο εύκολη για την πλειοψηφία των μαθητών. Προσωπικά τη θεωρώ και πιο χρήσιμη γιατί πέρα απ' τα μαθηματικά έχει εφαρμογή σε όλες τις θετικές επιστήμες αντίθετα με τα μαθ.κατ. που είναι λίγο-πολύ "τα μαθηματικά για τα μαθηματικά".
Νομίζω πως κάποια πράγματα της φετινής άλγεβρας θα έπρεπε ήδη να τα έχουμε διδαχθεί, δε γίνεται ρε φίλε να είναι τελευταίο κεφάλαιο της Β' οι λογάριθμοι! Έστω κάποιος ορισμός κ' οι βασικές ιδιότητες έπρεπε να είναι γνωστά, ειδικά τη στιγμή που τα συναντάς σε τύπους της φυσικής (βλ. θερμοδυναμική) και αναγκαστικά μας τα διδάσκουν πρώτα οι φυσικοί...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 89 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Corfu kitty
- karr
- Kanastasia_5883
- Melilian2007
- melina_51
- jellojina
- Indecisive2
- maria17022023
- bill09876
- ένας τυχαίος
- Jbb
- shezza94
- AggelikiGr
- sotirislk
- Startx0
- Μήτσος10
- bibliofagos
- constansn
- Leo komm
- math2arch
- Chrisphys
- nearos
- Hased Babis
- giannhs2001
- Wonderkid
- george777
- TheNorth
- psap2006
- Aggel0sss
- Ματουλινι
- burningfire
- kanenas090
- blissele
- Helen06
- εχω κοκο ειμαι λοκο
- Alex2006
- cinnamongirl
- onegreek
- Stavros o Arkas
- marinoudi
- Mariaathens
- Eleni12
- beckyy
- menual
- Apocalypse
- Cat lady
- Ameliak
- Antonisbairac1
- thesupreme
- Scandal
- Mouse
- SlimShady
- Σωτηρία
- Georgia110
- EiriniS20
- Φινεύς
- jims
- giorgosp97
- American Economist
- pink_panther
- tinaskrd
- leo41
- Athens2002
- tsiobieman
- ssalex
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.