Καταρχάς κάνουμε εκτιμήσεις, που εκτιμήσεις δύναται να είναι και λανθασμένες (για αυτό και είναι εκτιμήσεις)! Οπότε μην τις παίρνετε και πολύ τοις μετρητοίς...
γιατι ανεβαζεις τοσο πολυ τη σχολη?πού το στηριζεις?
Μην πάει ακόμα παραπάνω... Οι βασικότεροι λόγοι, που το στηρίζω:
α) αν μετρήσεις από τα στατιστικά κλίμακας μορίων, οι >16 είναι >4500 άτομα συνολικά!
β) το ΠΔΕ ΕΚΠΑ είναι στο top25-30 τμημάτων του πεδίου (βάσεις 2019) και κάπου πρέπει "να πάνε" οι τοπ4500 νοματαίοι (υπάρχει πύκνωση στα 15,5-16,5... στις δύο κλίμακες 15-15,5 είναι λιγότεροι από τις παραπάνω βαθμολογικές κλίμακες, ενώ θα περίμενε κάποιος περισσότερους στατιστικώς!)
γ) βασικός λόγος (που παρασύρει όλα τα παιδαγωγικά): ΔΕΝ υπάρχει πια η εναλλακτική δηλώσεων προς τα παραϊατρικά τει του 3ου πεδίου (είναι και πολλά στην Αττική), που συνέβαινε μέχρι και πέρσι και ήταν σε αυτή τη βαθμολογική κλίμακα
δ) στα άτομα βαθμολογικής κλίμακας εκεί στο 15-16 στο 1ο πεδίο συνήθως έχουν το πιο χαμηλό βαθμό στα αρχαία, που ως μάθημα-χωρίς συντελεστή φέτος "τους ανεβάζει" λίγο στο μ.ο. (και δεν πολυπρόσεχαν τα αρχαία με την εναλλακτική βιολογία γενικής μιας και δεν ήταν οι "φανατικοί" υποψήφιοι προς φιλολογίες).
ε) το όριο "2,75" στη βαθμολογική κλίμακα για μεταγραφές τους μαζεύει στις δηλώσεις μηχανογραφικών δελτίων λίγο περισσότερο στα αστικά κέντρα από ό,τι στο παρελθόν (ιδίως σε φιλολογικά και παιδαγωγικά με πολλά τμήματα, που υπάρχει "άπλα" μορίων)
Όλα αυτά προσπάθησα να τα εκτιμήσω και για αυτό λέω (και είπα), ότι τα παιδαγωγικά στο νέο διαβλέπω αρκετή άνοδο σε σχέση με το περσινό 90%.