Κομνηνός
Πολύ δραστήριο μέλος
απλα ceteris paribus με ιδια προσπαθεια η βαθμολογια σε θεωρητικες σχολες θα ειναι υψηλοτερη(συνολικα μιλαμε,βαθμο πτυχιου)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
edweimaste
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο φιλος Κομηνος δεν υποτιμα απ οτι διαβαζω απλα κανει μια ορθη παρατηρηση.
Ειναι αληθεια οτι στις θεωρητικες σχολες,αν κανεις καλο διαβασμα,εχεις βαθμους στα χερια σου,ενοωντας οτι κατι απ'οσα εχεις διαβασει θα σου κατσει χωρις κανεις να λεει οτι θα ειναι ευκολο τοσο το διαβασμα οσο και τα θεματα των θεωρητικαριων,μονοι σας τα λετε αυτα.
Ας πουμε μαθηματικο που ειναι ο ξαδερφος μου,το παιδι σκεφτεται καθημερινα να την παρατησει την σχολη,νιωθει πως παρα το διαβασμα δεν αποδιδει.Παιδια θεωρητικων σχολων πιστευω οτι δεν αντιμετωπιζουν τετοια προβληματα η αντιμετωπιζουν σε μικροτερο βαθμο.
Επειτα,η εκθεση δεν ειναι ενα μαθημα που να μπορει να διαβαστει,ειναι και θεμα προετοιμασοιας αλλα κυριως συγκηριων και τυχης.Δεν στεκει το παραδειγμα που κανεις.
Και δεν το λεω ουτε για να θηξω τον εναν και να υποστηριξω τον αλλον,βρισκομαι σε μια σχολη η οποια εχει και θεωρητικο και πρακτικο υποβαθρο(Οικονομικο ΟΠΑ),οποτε κατι μπορω να καταλαβω.Μην γελιομαστε..
Δεν θα αντιπαραθέσω τίποτα σε αυτά που λες...απλά θα σου πω ότι άλλα μυαλά σκέφτονται με θεωρητικό τρόπο και άλλα με θετικό...γι αυτό και οι κατευθύνσεις!
Αν για παράδειγμα προσπαθήσω εγώ το θεωρητικό μυαλό να μπω σε μια ''θετική σχολή''..δεν θα τα καταφέρω...!Αν πάει όμως και κάποιος που γουστάρει τα μαθηματικά και γενικά έχει ακολουθήσει την θετική κατεύθυνση...να διαβάσει τα αρχαία ή οτιδήποτε θεωρητικό θα τα παίξει θα τα βαρεθεί και δεν θα τα βγάλει πέρα!Μην τα ισοπεδώνουμε όλα!Δεν είναι θέμα δυσκολίας είναι θέμα τρόπου σκέψης!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Δεν θα αντιπαραθέσω τίποτα σε αυτά που λες...απλά θα σου πω ότι άλλα μυαλά σκέφτονται με θεωρητικό τρόπο και άλλα με θετικό...γι αυτό και οι κατευθύνσεις!
Αν για παράδειγμα προσπαθήσω εγώ το θεωρητικό μυαλό να μπω σε μια ''θετική σχολή''..δεν θα τα καταφέρω...!Αν πάει όμως και κάποιος που γουστάρει τα μαθηματικά και γενικά έχει ακολουθήσει την θετική κατεύθυνση...να διαβάσει τα αρχαία ή οτιδήποτε θεωρητικό θα τα παίξει θα τα βαρεθεί και δεν θα τα βγάλει πέρα!Μην τα ισοπεδώνουμε όλα!Δεν είναι θέμα δυσκολίας είναι θέμα τρόπου σκέψης!
To Mαθηματικό δεν είναι για όσους το...γουστάρουν γιατί πολύ απλά, πριν εισαχθεί κάποιος δεν έχει δει κάτι παρόμοιο ώστε να σχηματίσει άποψη. Πίστεψέ με ότι τα σχολικά Μαθηματικά δεν είναι Μαθηματικά. Δεν είναι. Τα σχολικά Μαθηματικά είναι περισσότερο επιφανειακή προσέγγιση εννοιών και μια στείρα μεθοδολογία κάτι που απέχει από τον κανονικό τρόπο σκέψης στην ομώνυμη επιστήμη. Είναι σαν να λέμε ότι η σχολική Βιολογία είναι ένας δείκτης για την επιστήμη της Βιολογίας. Φυσικά και όχι. Το Μαθηματικό ως πρόγραμμα σπουδών απαιτεί υπόβαθρο και κυρίως "χτίσιμο" από το 1ο εξάμηνο εκεί που οι φοιτητές έχουν την νοοτροπία του σχολείου και του φροντιστηρίου. Δεν απευθύνεται σε παιδιά "Νεύτωνες" αλλά σε όσους δεν επηρεάζονται από «δύσκολα» της άγνοιας. Τα Μαθηματικά απαιτούν αφαιρετική σκέψη. Εδώ πρέπει να σταθούμε και να δούμε ο καθένας τι έχει κάνει σ' αυτό. Σκέφτεται μασημένα ή μπορεί να οδηγηθεί σε συνδυαστική σκέψη; Ξεκινάς από κάτι ειδικό και το ανάγεις σε κάτι γενικό προσέχοντας τι "εργαλεία" έχεις: θεωρήματα, λήμματα, προτάσεις, ειδικά συμπεράσματα ώστε να τα χρησιμοποιείς με σαφήνεια και ορθότητα, ανάλογα την περίπτωση που έχεις να δουλέψεις αυτή τη στιγμή. Δυστυχώς δεν υπάρχουν "συνταγές", ούτε βασιλική οδός. Η οδός είναι μια: υπομονή, λιώσιμο και γράψιμο σε πολλά πολλά πρόχειρα χαρτιά. Ένα δεδομένο, μια λέξη επιπλέον αλλάζει όλη την εικόνα της άσκησης. Μακάρι το σχολείο να προετοίμαζε σωστά για το Πανεπιστήμιο. Όμως δεν προετοιμάζει. Επίσης πρέπει να δεχτούμε ότι κάποιοι άνθρωποι απεχθάνονται / ζορίζονται στα Μαθηματικά (δημιουργώντας συνειρμικά απέχθεια προς αυτά), λόγω κενών και λόγω "φροντιστηριακής ζημιάς". Δεν δέχομαι ότι "δεν το έχουν με τα μαθηματικά". Δέχομαι ότι δεν ασχολήθηκαν ποτέ μαζί τους. Με την ίδια λογική, δεν μας αρέσει η κηπουρική, επειδή δεν αφιερώσαμε χρόνο από τη ζωή μας για να δούμε αν μας αρέσει ή όχι, ή τελοσπάντων τι είναι η κηπουρική (και όχι το απλό κλάδεμα).
Ενημερωτικά, σε ένα Τμήμα Μαθηματικών οι φοιτητές διδάσκονται τις σύγχρονες μαθηματικές θεωρίες και φυσικά τα "μαθηματικά άλλων επιστημών" πολύ πιο αναλυτικά και θεωρητικά, σε μεγαλύτερο βάθος και πήχη δυσκολίας, από άλλα Τμήματα που απλώς χρησιμοποιούν μαθηματικά. Η ενδεχόμενη δυσκολία είναι η μη διδασκαλία μη μαθηματικών μαθημάτων. Όλα τα μαθήματα έχουν βάση τα μαθηματικά, από τα (άμεσα) θεωρητικά μέχρι τα λεγόμενα εφαρμοσμένα (ή αλλιώς "μαθηματικά για **** ).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
ειπα πως θεωρητικα μαθηματα οι θεωρητικες σχολες εχουν περισσοτερα απ οτι οι πρακτικοτερες,στις θετικες επιστημες...και επειδη ειναι περισσοτερο τυποποιημενη η υλη απ οτι στις θετικες επιστημες και επομενως σε μεγαλυτερο βαθμο ο παπαγαλισμος της
Ενω ιατρικη δεν παπαγαλιζουν τους τομους που τους δινουν ε?
Επισης,να σημειωσω,οτι κανενας σοβαρος φοιτητης θεωρητικης σχολης,που σεβεται την επιστημη του,δεν παπαγαλιζει,διοτι απλουστατα χανει την ουσια της επιστημης.Απο την αλλη,στην σχολη μου,Οι καθηγητες εχουν κανει ξεκαθαρο απο τις πρωτες κιολας μερες,οτι η παπαγαλια ειναι ανεπιθυμητη,και γενικοτερα το στυλακι της Γ λυκειου.
ενα παραδειγμα μια και ανεφερες κατευθυνση..τι βαθμο βγαζει ο κοσμος στο μαθημα ιστοριας και τι στο φυσικο...επομενως για να γραψει καποιος στην φυσικη καλυτερα πρεπει να προσπαθησει περισσοτερο...
Μηπως,λεω μηπως,στα φυσικομαθηματικα,εισαγονται ατομα,που απλως απετυχαν να μπουν σε καποια αλλη σχολη που ηθελαν,ως αποτελεσμα να μην κατεχουν τον τροπο σκεψης που απαιτει η επιστημη τους?Οι μισοι εκει μεσα,απο σποντα ειναι.Οπως,φυσικα,και σε θεωρητικες σχολες,αλλα δεν γραφουν ''ευκολα'' βαθμους,οπως εσυ διατεινεσαι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Μηπως,λεω μηπως,στα φυσικομαθηματικα,εισαγονται ατομα,που απλως απετυχαν να μπουν σε καποια αλλη σχολη που ηθελαν,ως αποτελεσμα να μην κατεχουν τον τροπο σκεψης που απαιτει η επιστημη τους?Οι μισοι εκει μεσα,απο σποντα ειναι.Οπως,φυσικα,και σε θεωρητικες σχολες,αλλα δεν γραφουν ''ευκολα'' βαθμους,οπως εσυ διατεινεσαι.
Και 19.000 μόρια εισαγωγής να είχαν τα Φυσικομαθηματικά Τμήματα, πάλι δεν θα είχαν προσέλευση. Άλλος είναι ο λόγος που δημιουργείται αυτή η εικόνα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stavri_
Τιμώμενο Μέλος
...ok!Μηπως,λεω μηπως,στα φυσικομαθηματικα,εισαγονται ατομα,που απλως απετυχαν να μπουν σε καποια αλλη σχολη που ηθελαν,ως αποτελεσμα να μην κατεχουν τον τροπο σκεψης που απαιτει η επιστημη τους?Οι μισοι εκει μεσα,απο σποντα ειναι.Οπως,φυσικα,και σε θεωρητικες σχολες,αλλα δεν γραφουν ''ευκολα'' βαθμους,οπως εσυ διατεινεσαι.
Και να συμπληρώσω: Ότι αυτοί δηλαδή σύμφωνα με τα λεγόμενά σου που μπήκαν λόγου χάρη Ιατρική, ΗΜΜΥ και δε ξέρω και εγώ τι άλλο, κατέχουν τον τρόπο σκέψης που απαιτεί η επιστήμη τους επειδή έβγαλαν 18500(+) plus???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
...ok!
Και να συμπληρώσω: Ότι αυτοί δηλαδή σύμφωνα με τα λεγόμενά σου που μπήκαν λόγου χάρη Ιατρική, ΗΜΜΥ και δε ξέρω και εγώ τι άλλο, κατέχουν τον τρόπο σκέψης που απαιτεί η επιστήμη τους επειδή έβγαλαν 18500(+) plus???
Γιατι επεκτεινεις,απο μονη σου,τον συλλογισμο μου?Ειπα,οτι η μαζα που εισερχεται σε φυσικομαθηματικα,λογω χαμηλων μοριων(που,για να σας προλαβω,δεν συσχετιζω σε καμια περιπτωση μορια σχολης με την ποιοτητα της) πολλες φορες,δεν εχει ιδεα με το αντικειμενο,κατι που ισχυει φυσικα και σε πολλες θεωρητικες σχολες.Αυτο απο μονο του,προσδιδει αδυναμια,αδυναμια του φοιτητη να συνεργαστει με το προγραμμα σπουδων της σχολης.Αυτο,στα θετικοτεχνολογικα,ισχυει σε μεγαλο βαθμο.Πχ,δεν εχεις κανενα απολυτως προβλημα,αμα μπεις νομικη και δεν ξερεις λατινικα,αλλα εχεις προβλημα,αμα μπεις μαθηματικο και δεν ξερεις να λυνεις μια εξισωση(ή οτι αλλο,δεν ξερω).
Επιπλεον,να ενισχυσω τον συλλογισμο μου,για την διαψευση ''ευκολου βαθμου'' στις Θεωρητικες σχολες.Εγω σπουδαζω στο Πανεπιστημιο Κρητης,και το 80% των φοιτητων,ειναι 5ο ετος.Παρα το χαμηλο επιπεδο τους,οι καθηγητες απο την αλλη,ειναι αρκετα ,απαιτητικοι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος
Επισης,να σημειωσω,οτι κανενας σοβαρος φοιτητης θεωρητικης σχολης,που σεβεται την επιστημη του,δεν παπαγαλιζει,διοτι απλουστατα χανει την ουσια της επιστημης.
Συμφωνώ μ' αυτό που λες κι έχεις απόλυτο δικιο, αλλά στο 1ο μάθημα(βυζαντινή φιλολογία), μας είπε ενας καθηγητής «Για την εξεταστική θα παπαγαλίσετε 30 σελίδες απο το βιβλίο»
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
babletheone
Νεοφερμένος
Διάβασα για παπαγαλία,τυποποιημένη γνώση και άλλα τέτοια..Ε λοιπόν να ξέρετε πως μόνο έτσι δεν είναι στις περισσότερες των περιπτώσεων..Σίγουρα υπάρχουν κάποια δεδομένα και πρότυπα που κάθε σχολή έχει αλλά η παπαγαλία είναι εκτός από όλο αυτό.Δεν παπαγαλίζεις αλλά "μαθαίνεις" και σε πολλές σχολές 1ου πεδίου είναι δύσκολο να συνεχίσεις και για αυτό παρατηρούνται εθελούσιες "διαγραφές".
Προσωπικά τώρα,πάω πολύ τους φίλους μας από την τεχνολογική/θετική γιατί τους "κόβει" σε αυτούς τους ομολογουμένως δύσκολους τομείς(μαθηματικά και φυσική,χημεία,βιολογία κλπ).Με τον ίδιο τρόπο πολλά συνειδητοποιημένα τέτοια άτομα "θαυμάζουν" και τους του 1ου πεδίου..Δεν είναι εύκολο κύριοι και κυρίες να μπει κάποιος στο νόημα της Ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης ή να σκέφτεται ως νομικός..Το ίδιο και με τα μαθηματικά και την φυσική..
Και επιτέλους,οι τεχνολογικές επιστήμες είναι σαφώς απαραίτητες και χρήσιμες καθημερινά αλλά για να σπουδάσει κάποιος νομική,διεθνολογία,πολιτικές επιστήμες και παρόμοια αντικείμενα κουράζεται εξ ίσου..ανάλογα και το τμήμα βέβαια!!
Ουδείς δεν αποφοιτά στο χαλαρό και ειδικά αν έχεις μεγάλες βλέψεις...Όλες οι σχολές υπάρχουν για κάποιον λόγο και βγάζουν συγκεκριμένους επιστήμονες.Ας αφήσουμε πια τους διαξιφισμούς και τις χαζές διαφωνίες των παλαιών γενεών και να συμβάλλουμε μαζί στην "πνευματική" και "υλική" και στην παντώς τύπου ανάπτυξη για την χώρα μας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stavri_
Τιμώμενο Μέλος
Γιατι επεκτεινεις,απο μονη σου,τον συλλογισμο μου?Ειπα,οτι η μαζα που εισερχεται σε φυσικομαθηματικα,λογω χαμηλων μοριων(που,για να σας προλαβω,δεν συσχετιζω σε καμια περιπτωση μορια σχολης με την ποιοτητα της) πολλες φορες,δεν εχει ιδεα με το αντικειμενο
Φίλε House,
δε θεωρώ πως επιχείρησα επέκταση του συλλογισμού σου. Νομίζω πως αυτό που συμπλήρωσα ήταν λογική απόρροια της περιόδου που έκανα bold σε προηγούμενο ποστ.
"στα φυσικομαθηματικα,εισαγονται ατομα,που απλως απετυχαν να μπουν σε καποια αλλη σχολη που ηθελαν,ως αποτελεσμα να μην κατεχουν τον τροπο σκεψης που απαιτει η επιστημη τους" είπες.
Δηλαδή γενικεύεις και λες: Τα κόκκινα Και στη συνέχεια θέτεις αυτό( δηλαδή την χαμηλή επίδοση στις εξετάσεις, όσων εισάγονται στις φυσικομαθηματικές, σε σχέση με τις υψηλόβαθμες σχολές που απαιτούν μεγαλύτερη συγκομιδή μορίων) ως αίτιο για το διαφαινόμενο για σένα αποτέλεσμα, που είναι η μη κατοχή του ορθού τρόπου σκέψης. Άρα, εφόσον θεωρείς πως η χαμηλή επίδοση στις Πανελλήνιες<=>(λόγω σχέσης αιτίου αποτελέσματος) την απουσία του τρόπου σχέσης που ζητά η επιστήμη που θα ακολουθήσουν, τότε η υψηλή επίδοση παρέχει αυτήν την ικανότητα; Και τονίζω πως όντως μπορεί να μην ήθελες να αφήσεις να εννοηθεί αυτό, αλλά από τον τρόπο γραφής αυτό συνάγεται.Νομίζω πως αν 100 άτομα διάβαζαν το σχόλιό σου τα 80, αυτό θα εισέπρατταν. Μπορεί και να το κατάλαβα λάθος ,οπότε αν θες μπορείς να μου εξηγήσεις αν πιστεύεις πως και" η μάζα" των υψηλόβαθμων σχολών "δεν έχει και αυτή ιδέα για το αντικείμενό που θα σπουδάσει", όπως ισχυρίζεσαι πως συμβαίνει με την "αντίπερα όχθη"?
Υ.Γ: Στα υπόλοιπα που έγραψες συμφωνώ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
Φίλε House,
δε θεωρώ πως επιχείρησα επέκταση του συλλογισμού σου. Νομίζω πως αυτό που συμπλήρωσα ήταν λογική απόρροια της περιόδου που έκανα bold σε προηγούμενο ποστ.
"στα φυσικομαθηματικα,εισαγονται ατομα,που απλως απετυχαν να μπουν σε καποια αλλη σχολη που ηθελαν,ως αποτελεσμα να μην κατεχουν τον τροπο σκεψης που απαιτει η επιστημη τους" είπες.
Δηλαδή γενικεύεις και λες: Τα κόκκινα Και στη συνέχεια θέτεις αυτό( δηλαδή την χαμηλή επίδοση στις εξετάσεις, όσων εισάγονται στις φυσικομαθηματικές, σε σχέση με τις υψηλόβαθμες σχολές που απαιτούν μεγαλύτερη συγκομιδή μορίων) ως αίτιο για το διαφαινόμενο για σένα αποτέλεσμα, που είναι η μη κατοχή του ορθού τρόπου σκέψης. Άρα, εφόσον θεωρείς πως η χαμηλή επίδοση στις Πανελλήνιες<=>(λόγω σχέσης αιτίου αποτελέσματος) την απουσία του τρόπου σχέσης που ζητά η επιστήμη που θα ακολουθήσουν, τότε η υψηλή επίδοση παρέχει αυτήν την ικανότητα; Και τονίζω πως όντως μπορεί να μην ήθελες να αφήσεις να εννοηθεί αυτό, αλλά από τον τρόπο γραφής αυτό συνάγεται.Νομίζω πως αν 100 άτομα διάβαζαν το σχόλιό σου τα 80, αυτό θα εισέπρατταν. Μπορεί και να το κατάλαβα λάθος ,οπότε αν θες μπορείς να μου εξηγήσεις αν πιστεύεις πως και" η μάζα" των υψηλόβαθμων σχολών "δεν έχει και αυτή ιδέα για το αντικείμενό που θα σπουδάσει", όπως ισχυρίζεσαι πως συμβαίνει με την "αντίπερα όχθη"?
Υ.Γ: Στα υπόλοιπα που έγραψες συμφωνώ!
Γενικευω,και εξαιρω παραλληλα τους πρωτους της σχολης,και τους υπολοιπους που την ηθελαν.Η Γενικευση,οφειλεται στην επιλογη της πλειονοτητας.Το οτι απετυχαν να μπουν σε καποια αλλη σχολη,δεν σημαινει οτι οσοι εγραψαν κατω απο ενα χ συνολο μοριων,οπως εσυ υποθετεις,δεν θα μπορεσουν να αριστευσουν στο φυσικο,αλλα σημαινει οτι ενω ηθελαν την χ σχολη,επελεξαν την ψ,οπου ψ φυσικο.Το ορθο,θα ηταν να ξαναπροσπαθησουν,να πετυχουν τον στοχο τους.
Στο αιτιο λοιπον,δεν συγκαταλεγονται τα μορια,αλλα το οτι δεν ηθελαν εξ αρχης την συγκεκριμενη σχολη,και αυτο ειναι ασχετο με το ''μεσο'' που επιτευχθηκε η επιλογη τους.Και οταν ειχες την σχολη που μπηκες,5η,10ή και ν επιλογη,υπαρχει προβλημα.Aρα λοιπον,πουθενα δεν αναφερα ξεκαθαρα,συσχετισμο με μορια.
Αναφορικα με το αλλο team,δεν ειπα οτι εχει.Απλως,αυτο το team,λογω πολλων μοριων,εχει την δυνατοτητα να κανει την σωστη επιλογη,δηλαδη να επιλεξει την σχολη που πραγματικα θελει,χωρις ομως να πηγαζει απο εδω,μια λογικη αναγκαιοτητα που να λεει πως οντως το κανει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Μιλάμε για αριστούχους που παπαγάλισαν μεθοδολογίες που τους υπέδειξε το φροντιστήριο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος
ΑΛΛΑ πριν μερικες εβδομαδες μαλωνατε σε threads για το ποιανου η σχολη ειναι πιο μουρατη, μετα για το ποια σχολη ειναι πιο καλη, τωρα μαλωνετε για το ποια ειναι πιο δυσκολη. Αλλη δουλεια στη ζωη σας δεν εχετε?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Itach1
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ξαροπ
Πολύ δραστήριο μέλος
Οι μέσοι όροι δεν είναι πάντα αντιπροσωπευτικοί.
Γιατί σε ένα ΤΕΙ με 3000 μόρια προφανώς θα περάσουν άτομα με πολύ χαμηλές βαθμολογίες και θα δυσκολευτούν να την βγάλουν επειδή δεν είναι εργατικοί μαθητές. Δηλαδή μπορεί να έχει μέσο βαθμό το 6, ενώ η δυσκολία είναι 10 φορές μικρότερη από το αντίστοιχο ΑΕΙ που επειδή είναι πιο εργατικοί οι φοιτητές έχουν μέσο βαθμό 7.
Οι μέσοι όροι δεν είναι ποτέ αντιπροσωπευτικοί...there are three kinds of lies; lies, damned lies, and statistics.
Νομική και Ιατρική ευκολότερες σχολές από το μαθηματικό*?!
Masturbaaaaaation
Λογικό μου ακούγεται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φρεντος
Πολύ δραστήριο μέλος
Σοβαρά τώρα;Νομική και Ιατρική ευκολότερες σχολές από το μαθηματικό*?!
Masturbaaaaaation
*γι' αυτές τις σχολές ξέρω, γι' αυτές μιλάω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SteliosIoa
Εκκολαπτόμενο μέλος
ΥΓ . αναμενω τη χολη που θα βγαλουν μερικοι που δεν συμμεριζονται την αποψη μου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostas-p
Νεοφερμένος
Συμφωνώ στο ότι οι πολυτεχνικές με τις ιατρικές σχολές βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο δυσκολίας... Τώρα για το θέμα "ρίσκο" και οι μηχανικοί παίζουν με ανθρώπινες ζωές (και πάρα πολλές μάλιστα) ειδικότερα αυτοί που ασχολούνται με μεγάλες και ογκώδεις κατασκευές(πολιτικοί- γεφυρες ,μηχανολόγοι-ανελκυστηρες, ηλεκτρολογοι- ηλ.εγκαταστάσεις μεγαλης ισχύος) απλά στους γιατρούς τα πράγματα είναι πιο άμεσα.η κτηνιατρικη παντως ειναι πιο δυσκολη απο την ιατρικη προσωπικη μου αποψη παντα...οι μηχανικοι με τις ιατρικες ειναι στο ιδιο επιπεδο δυσκολιας ρε παιδια...οι μηχανικοι κανουν τα παντα στις μηχανες οι γιατροι στους ανθρωπους...πιστευω κιολας οτι η ιατρικη ειναι και μεγαλυτερο ρισκο απο τους μηχανικους οποιασδηποτε φυσης γιατι εκει παιζεις με ανθρωπινες ζωες και οχι με προγραμματα κλπ...
ΥΓ . αναμενω τη χολη που θα βγαλουν μερικοι που δεν συμμεριζονται την αποψη μου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GeorgeRtr
Εκκολαπτόμενο μέλος
Το μεγαλύτερο ρίσκο είναι η οικονομία χωρίς αυτή ούτε ιατρική ούτε μηχανική ούτε βιοτικό επίπεδο ούτε τίποτα μόνο Ουγκάντα..πιστευω κιολας οτι η ιατρικη ειναι και μεγαλυτερο ρισκο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 121 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Corfu kitty
- Reader
- Vasilis125
- Hased Babis
- catlover033
- user2k
- tomftw
- Greg25
- Ανδριάνα
- hyyh4ever
- Aggel0sss
- Than003
- ougkampougka
- Totreno
- Peter Pan13
- Apocalypse
- Annou1
- Athens2002
- panaman
- Philologist
- Barka
- Twittn
- augustine
- Ιωάννης1234
- Specon
- SoyN
- 1234565
- PanMoonlight
- redarrow
- an ordinary tenant
- Schlimazel
- thenutritionist
- P.Dam.
- Orboz
- nicole1982
- Fanimaid123
- GeorgePap2003
- Nocommingback
- Τρελας123
- Mary_03
- eukleidhs1821
- Anhelika
- Gus Roger10
- Wonderkid
- SlimShady
- diamag
- Markos
- Nikitas18
- Nikos05
- Riaki28
- Dimitris9
- Memetchi
- Libertus
- Αριάνα123
- AiL0
- Ryuzaki
- Lebron
- Eri0611
- vetas
- Evapapa_
- Demlogic
- spring day
- clevercat
- Νομάρχης
- Georgekk
- MarcoReus
- Drglitterstar
- Backpacker97
- Asure
- Αλκης Κ.
- Daydreamer
- mick
- Pepega'
- valiia
- eri548
- Stroka
- Johnnnn
- Βλα
- J.Cameron
- charmander
- DrsKatia
- Μανοςπετρ
- kaaaaate
- vehement
- MaryM
- jul25
- stefan
- louminis
- Reik
- EiriniS20
- PanosBat
- lenaki001
- rekcoR
- TigerHunt
- Papachrist
- igeorgeoikonomo
- Zetakallipidou
- sofia!
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.