Γ' Λυκείου: Τι αλλάζει στη ζωή μου;

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Όπως γνωρίζεις δεν έχω μπει ακόμα στη σχολή γι'αυτό και η ερώτηση η οποία συγγνώμη κιόλας αλλά δεν απαντήθηκε με το παραπάνω.
ρε παιδι μου,ας πουμε οτι μπεις πχ βιολογικο,με βιολογια 20 και φυσικη κι εκθεση 9(λεμε τωρα)και καποιος αλλος εγραψε βιολογια 15 και σε ολα τα αλλα 19,και νομιζει οτι θα μπει και θα του κανουν τεμεναδες αλλα εκει μεσα βλεπει το επιπεδο του στην πραγματικοτητα,ετσι δεν ειναι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
Δεν σημαίνει ότι όποιος διάβασε για περάσει σε μια σχολή θα συνεχίσει και στο Πανεπιστήμιο με ίδιο ζήλο. Αυτό το δείχνουν τα ποσοστά αποτυχίας στα μαθήματα, οι απουσίες και οι αποχές από τα μαθήματα,...κτλ. Οι καθηγητές Πανεπιστημίου, αποδεικνύουν ότι το διάβασμα του λυκείου είναι...εικονικό οπότε και τα μόρια τι είναι; _______ . Βάζουν θέματα ισάξιας δυσκολίας (δηλ., το 1ο, 2ο θέμα μπορεί να είναι τα δυσκολότερα του γραπτού και τα υπόλοιπα για πάρα πολύ καλά διαβασμένους αλλά οι μονάδες να είναι ισοκατανεμημένες) και βλέπουν ότι με μια ελαφριά παραλλαγή μιας άσκησης, οι φοιτητές πέφτουν στον λάκο. Δηλ., δεν έχουν μάθει να σκέφτονται. Διαβάζουν και παπαγαλίζουν ή κάνουν σκονάκια. Δεν θυμάμαι ποτέ στο Τμήμα μου, να έπεσαν θέματα κλιμακούμενης δυσκολίας σε κανένα μάθημα. Γι' αυτό και σε κάθε μάθημα, περνάει το 2-5% των εξεταζομένων. Οι καθηγητές που είναι οι «επιεικείς» και χαίρουν εκτίμησης των φοιτητών περνούν το 10% (όσο λέει ο νόμος) ή και λίγο περισσότερο στο σύνολο των εξεταζομένων. Πολλοί φοιτητές με πολλά μόρια μετά στην σχολή παραθερίζουν, διότι εισάγονται με το σκεπτικό της ξεκούρασης στο 1ο έτος από το όργωμα των πανελληνίων και το 1ο έτος, γίνεται 2ο έτος,...κοκ...και ο τρόπος ζωής της ξεκούρασης παραμένει. Είναι πολύ εύκολο να μεταφέρεις μαθήματα από έτος σε έτος (δηλ., να μην τα περνάς στην ώρα τους) να μην μπορείς να επιλέξεις επόμενου έτους...και να προχωράς προς τα πίσω. Μετά φτάνεις σε ένα μεγάλο έτος και δεν ξέρεις πόσα μαθήματα χρωστάς. Άρα για ποια μόρια μου μιλάτε; Στην Ελλάδα ζούμε. Αιώνιοι φοιτητές υπάρχουν παντού. Φοιτητές που μπήκαν με "όνειρα" και "έχασαν" το τρένο στην πορεία. Οπότε Κων/να, αλλιώς διαβάζεις στο λύκειο και αλλιώς στο Πανεπιστήμιο. Δεν περνάς μάθημα Πανεπιστημίου με διάβασμα λυκείου. Το κάθε μάθημα του Πανεπιστημίου έχει μια 5πλάσια ύλη από την ύλη κάθε μαθήματος του λυκείου, σε ποσότητα και σε βάθος και απαιτείται να την κατανοήσεις σε ημερολογιακό διάστημα 3 μηνών (αυτό είναι το εξάμηνο). Ανά 3 μήνες εξεταστική! Η λέξη "εξάμηνο" είναι καθαρά τυπική. Λίγοι φοιτητές συνεχίζουν ακάθεκτοι την πορεία τους και διαπρέπουν. Υπάρχουν και εκείνοι οι φοιτητές που δεν διάβασαν στο λύκειο ή δεν έπιασαν τα απαιτούμενα μόρια οπότε και δεν πέρασαν εκεί που ήθελαν, αλλά γοητεύτηκαν από την επιστήμη τους και διέπρεψαν στην πορεία των σπουδών τους. Άλλοι που μας τα έπριζαν στο λύκειο ότι ήθελαν μια χ επιστήμη και πουλούσαν εφφέ (δηλ., εκεί που πέρασαν με το σπαθί τους ή με την μεταγγραφή τους) ακόμη μετράνε αν ο αριθμός των χρωστούμενων μαθημάτων είναι μονοψήφιος ή διψήφιος λέγοντας ψέματα στους γονείς που πληρώνουν μηνιάτικα 1.000 ?. Οπότε όλα είναι σχετικά...

Υ.Σ.: Επίσης πολλοί καθηγητές Πανεπιστημίου για ένα "και" μηδενίζουν το θέμα, ας του έγραψες ολόκληρο διήγημα της ζωή σου ή ας του τα έγραψες όλα σωστά. Δηλ., σε πατάνε κάτω για μια μικροσκοπική λεπτομέρεια. Σχεδόν όλοι δεν έχουν μάθει να προσέχουν τις μικροσκοπικές λεπτομέρειες όταν διαβάζουν.

Μια φορά έδινα ένα μάθημα φυσικής προφορικά. Ο καθηγητής μας κάλεσε στο γραφείο του και μας εξέτασε ανά 7 άτομα (καθισμένοι ο ένας δίπλα στον άλλο) και όταν χρειαζόταν σηκωνόμασταν και στον πίνακα που υπήρχε (για να λύσουμε κάποια άσκηση). Ότι δεν απαντούσε ο ένας, η ερώτηση πήγαινε στον επόμενο κοκ και βαθμό έπαιρνε εκείνος που θα την απαντούσε σωστά. Εκεί είδα για πρώτη φορά στην ζωή μου, ότι μια απλή ερώτηση με μια σαφή απάντηση μέσα από το βιβλίο (καλό διάβασμα) δέχθηκε 6 διαφορετικές απαντήσεις μπούρδες ή κακοδιατυπωμένες ή στο περίπου με σημεία αδιαβασίας (δηλ., φαινόταν το παπαγάλισμα και όχι η κατανόηση) και μόνο ένας εξεταζόμενος την απάντησε σωστά όπως έπρεπε να απαντηθεί. Εκεί κατάλαβα, πόσο διαφορετικό διάβασμα κάνει ο καθένας μαθητής, φοιτητής,...κοκ και πόσο διαφορετικά αντιλαμβάνεται ο καθένας μια θεωρία, έναν ορισμό, μια άσκηση,...κτλ. Έναν ορισμό μιας έννοιας απαντάνε πολλοί φοιτητές και λείπουν όλες οι σημαντικές λέξεις του ορισμού ή βάζουν δικό τους πρόσθετο λεξιλόγιο (κάτι που απαγορεύεται) και χάνουν 1.5-2 μονάδες για πλάκα. Και ακούς να λένε μα εγώ περίμενα βαθμό 8 στο x μάθημα και ήρθε ένας βαθμός 2. Η πλειοψηφία των φοιτητών είναι για τα μπάζα...αφού διαβάζουν στο περίπου και απαντάνε στο περίπου. Έτσι μάθανε από το σχολείο των πανελληνίων και των φροντιστηρίων. Να σκέφτονται περιορισμένα μόνο ότι είναι εντός ύλης...για να περαστεί το μάθημα όπως όπως (και όχι να προβληματιστούν). Πόσοι φοιτητές ξέρουν την εκτός ύλης τριγωνομετρία της Β'Λυκείου που χρησιμεύει αρκετά στα μαθηματικά ή στην φυσική,...κτλ; Κανένας. Επειδή όλοι σκεφτήκαμε με την λογική της εκτός ύλης. Στο Πανεπιστήμιο για έναν περίεργο λόγο όλες οι γνώσεις του λυκείου σε κάποια μαθήματα (μαθηματικά, φυσική, χημεία) εντός-εκτός ύλης θεωρούνται τυπικά προαπαιτούμενα και μπορεί να χρειαστούν ανά πάσα στιγμή. Άρα το διάβασμα δεν επαρκεί για να περάσεις μάθημα. Σημασία έχει πως διαβάζεις και τι κενά έχεις λόγω "εκτός ύλης". Εκεί υπάρχει σύγκρουση απόψεων.

Άρα για ποιους επιστήμονες μιλάτε; Για έναν-δυο αρίστους του Τμήματος, που θα συνεχίσουν στο ΜΙΤ;:hmm:Οι υπόλοιποι σε ποιον πλανήτη βρίσκονται-βρισκόμαστε; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Μιχαλης Κα

Νεοφερμένος

Ο Μιχαλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Μην την ψάχνεις.Ο akiros είναι από τους μαθητές αυτούς που όταν τους ρώτησε η δημοσιογράφος πώς τα κατάφερε είπε : "Διάβαζα μισή ώρα και την υπόλοιπη μέρα ήμουν έξω για καφέ και δεν κουράστηκα καθόλου!Όλα είναι θέμα προγράμματος :pfff:"
Ενώ στην πραγματικότητα,σηκώνονταν από την καρέκλα μόνο για να πάνε wc!Μην την ψάχνεις λοιπόν ;)
Α!Και 18.300 είναι πολύ καλά!Εγώ 18.835 (με την 2η ).Εντάξει,δεν είναι και το 19.500 του akirou,αλλά νομίζω έστω με σκιφτό κεφάλι μπορώ να κυκλοφορήσω στην κοινωνία :D
σε ευχαριστω,και 18835 μια χαρα ειναι,συγχαρητηρια!!!! που περνας;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akiroskirios

Δραστήριο μέλος

Ο akiroskirios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
off: npb καλό θα ήταν να αναγράφεις στα στοιχεία σου πως είσαι φοιτητής στο μαθηματικό έτσι ώστε αυτοί που ενδιαφέρονται για τη σχολή σου (ή και παραπλήσια) να λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τα λεγόμενά σου...δν νομίζω πως αυτά που γράφεις ισχύουν για όλες τις σχολές
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Konstans29185

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ναντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 303 μηνύματα.
Νίκο +1 από μένα.Ευχαριστώ που μου το εξήγησες εκτενώς.Βέβαια μπορώ να πω ότι προβληματίστηκα αρκετά για το πώς θα είναι η δική μου πορεία στο πανεπιστήμιο..Γιατί όπως και να το κάνουμε,στο ίδιο σύστημα υπέκυψα,της παπαγαλίας και του εντός ύλης για να τα καταφέρω..Και τώρα ίσως πρέπει να μάθω να διαβάζω από την αρχή...Εσείς Γιάννη(gianniskeeper) και Νίκο πώς το βλέπετε;Θέλω να πω,αλλάξατε τον τρόπο διαβάσματος σας;
@Μιχάλη Ιατρική έχω 1η επιλογή,τώρα θα δούμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Νίκο +1 από μένα.Ευχαριστώ που μου το εξήγησες εκτενώς.Βέβαια μπορώ να πω ότι προβληματίστηκα αρκετά για το πώς θα είναι η δική μου πορεία στο πανεπιστήμιο..Γιατί όπως και να το κάνουμε,στο ίδιο σύστημα υπέκυψα,της παπαγαλίας και του εντός ύλης για να τα καταφέρω..Και τώρα ίσως πρέπει να μάθω να διαβάζω από την αρχή...
Δηλαδή εσύ (Κων/να) μετά από αυτό:
Υ.Σ.: Επίσης πολλοί καθηγητές Πανεπιστημίου για ένα "και" μηδενίζουν το θέμα, ας του έγραψες ολόκληρο διήγημα της ζωή σου ή ας του τα έγραψες όλα σωστά. Δηλ., σε πατάνε κάτω για μια μικροσκοπική λεπτομέρεια. Σχεδόν όλοι δεν έχουν μάθει να προσέχουν τις μικροσκοπικές λεπτομέρειες όταν διαβάζουν.
Κατάλαβες ότι δεν απαιτείται παπαγαλία στο πανεπιστήμιο;
Πράγματι, δηλαδή, παπαγαλία και πανεπιστήμιο δεν πάνε μαζί, αλλά διαβάζοντάς το παραπάνω αυτό κατάλαβες;

Πάντως, έχει δίκιο σε γενικές γραμμές ο nPb και αυτά που λέει είναι αντιπροσωπευτικά ειδικά για τα φυσικομαθηματικά* τμήματα.

*Και μάλλον τα περισσότερα τμήματα των σχολών θετικών επιστημών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Konstans29185

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ναντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 303 μηνύματα.
Δηλαδή εσύ (Κων/να) μετά από αυτό:

Κατάλαβες ότι δεν απαιτείται παπαγαλία στο πανεπιστήμιο;
Πράγματι, δηλαδή, παπαγαλία και πανεπιστήμιο δεν πάνε μαζί, αλλά διαβάζοντάς το παραπάνω αυτό κατάλαβες;

Κατάλαβα ΚΑΙ αυτό.Για τους καθηγητές που κόβουν για ένα "και" τί θέλεις να πώ;Δεν έχω μπει ακόμα στη σχολή και υποθέτω ότι θα είναι μεμονωμένα περιστατικά.Επίσης τί μπορώ να κάνω εγώ;Μήπως όταν τους συναντήσω στη σχολή να τους σπάσω το γραφείο;Έχεις κάποιο point στην ερώτηση σου;Υπάρχει κάτι άλλο που δεν αντιλήφθηκα από τα γραφόμενα του Νίκου;Αν ναι,πες το κατευθείαν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Κατάλαβα ΚΑΙ αυτό.Για τους καθηγητές που κόβουν για ένα "και" τί θέλεις να πώ;Δεν έχω μπει ακόμα στη σχολή και υποθέτω ότι θα είναι μεμονωμένα περιστατικά.Επίσης τί μπορώ να κάνω εγώ;Μήπως όταν τους συναντήσω στη σχολή να τους σπάσω το γραφείο;Έχεις κάποιο point στην ερώτηση σου;Υπάρχει κάτι άλλο που δεν αντιλήφθηκα από τα γραφόμενα του Νίκου;Αν ναι,πες το κατευθείαν.

Θεωρώ ότι ο nPb υπερέβαλλε λίγο. Πολλές φορές στα φυσικομαθηματικά μαθήματα ένα "και" είναι πολύ ουσιαστικό. Δεν απαιτείται παπαγαλία, αλλά πλήρης και όχι επιφανειακή κατανόηση της ύλης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Konstans29185

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ναντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 303 μηνύματα.
Θεωρώ ότι ο nPb υπερέβαλλε λίγο. Πολλές φορές στα φυσικομαθηματικά μαθήματα ένα "και" είναι πολύ ουσιαστικό. Δεν απαιτείται παπαγαλία, αλλά πλήρης και όχι επιφανειακή κατανόηση της ύλης.

Ωραία,πες το στο Νίκο αυτό.Εγώ προς το παρόν συμφωνώ μαζί του γιατί τελειώνει τη σχολή και νομίζω έχει λιγάκι πιο τεκμυριωμένες απόψεις και αντικειμενικές από εσένα που υπολογίζω να μπαίνεις στο 3ο έτος.Παρόλα αυτά δε σε αμφισβητώ αν νομίζεις κάτι τέτοιο :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Ωραία,πες το στο Νίκο αυτό.Εγώ προς το παρόν συμφωνώ μαζί του γιατί τελειώνει τη σχολή και νομίζω έχει λιγάκι πιο τεκμυριωμένες απόψεις και αντικειμενικές από εσένα που υπολογίζω να μπαίνεις στο 3ο έτος.Παρόλα αυτά δε σε αμφισβητώ αν νομίζεις κάτι τέτοιο :)

Nα ξέρεις ότι το τι από τα δύο θα θεωρήσεις σωστό θα καθορίσει εν πολλοίς τη στάση σου απένανι στο πανεπιστήμιο. Όταν θα παίρνεις έναν βαθμό πολύ μικρότερο από όσο περίμενες ή όταν κόβεσαι, θα θεωρείς ότι ο καθηγητής είναι περίεργος/κομπλεξικός/ό,τι ή ότι εσύ δεν κατάλαβες καλά - σε βάθος την ύλη, παρά μόνο επιφανειακά; Η δεύτερη άποψη θα σε κάνει να γίνεις καλύτερος επιστήμονας. Η πρώτη όχι. Η επιλογή είναι δική σου.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Konstans29185

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ναντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 303 μηνύματα.
Nα ξέρεις ότι το τι από τα δύο θα θεωρήσεις σωστό θα καθορίσει εν πολλοίς τη στάση σου απένανι στο πανεπιστήμιο. Όταν θα παίρνεις έναν βαθμό πολύ μικρότερο από όσο περίμενες ή όταν κόβεσαι, θα θεωρείς ότι ο καθηγητής είναι περίεργος/κομπλεξικός/ό,τι ή ότι εσύ δεν κατάλαβες καλά - σε βάθος την ύλη, παρά μόνο επιφανειακά; Η δεύτερη άποψη θα σε κάνει να γίνεις καλύτερος επιστήμονας. Η πρώτη όχι. Η επιλογή είναι δική σου.:)

Σε ευχαριστώ ειλικρινά για τη συμβουλή :) Νομίζω πως χαίρομαι βέβαια που οι επιστήμες υγείας δεν έχουν τελικά και τόσα φυσικομαθηματικά! :redface::D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
Σε ευχαριστώ ειλικρινά για τη συμβουλή :) Νομίζω πως χαίρομαι βέβαια που οι επιστήμες υγείας δεν έχουν τελικά και τόσα φυσικομαθηματικά! :redface::D

@ exc: Φίλε, μακάρι να υπερέβαλα. Αν δεν ήταν κάπως έτσι, θα είχα πτυχίο από το 3ο έτος με τόσο διάβασμα που έχω κάνει. Δυστυχώς τα έδωσα όλα. Μετράω αντίστροφα μέχρι να τα τέλη του 2010 για να ξεκουραστώ ύστερα από 12 χρόνια διαβάσματος. :P

Κων/να, σε όλα τα Τμήματα θα συναντήσεις δύσκολους καθηγητές. Ειδικά στα σοβαρά Τμήματα, η δυσκολία δεν είναι ιδιοτροπία κάποιων μεμονωμένων καθηγητών αλλά γραμμή του Τμήματος. Δηλαδή όλοι λίγο πολλοί βγάζουν από την μύγα ξύγκι. Αν δεν με πιστεύεις, ξαναέλα στο 3ο-4ο έτος να ξαναμιλήσουμε όταν θα έχεις κάποια προσωπικά βιώματα. Αλλά πρόσεχε, μόνο στα σοβαρά Τμήματα λειτουργούν έτσι. Θέλουν ντε και καλά να ανεβάσουν επίπεδο επιστήμης ανεξαρτήτως υποβάθρου φοιτητών. Διδάσκουν μαθήματα και ύλη ανεξαρτήτως γνωσιακού υποβάθρου και θα πρέπει να είσαι έτοιμη κάθε 3 μήνες για εξετάσεις. Στην Ιατρική πιστεύω ότι και εκεί θα υπάρχει η δυσκολία αλλά και η ιδιοτροπία κάποιων καθηγητών ντίβων (με ένα σωρό δημοσιεύσεις, πολιτική δραστηριότητα,...κτλ) οι οποίοι αδιαφορούν για το μάθημα, αλλά σε γονατίζουν για να το περάσεις. Στην Ιατρική έχω ακούσει ότι και εκεί κόβουν για ένα "και" γιατί μην μου πεις ότι την Βιολογία του Πανεπιστημίου, τόσο επιστημονικά διατυπωμένη μπορείτε να την αποδώσετε σε ελεύθερη απόδοση. Τα Ελληνικά σας δυστυχώς δεν είναι σαν ενός γλωσσολόγου για να πειραματιζόσαστε στην έκφραση, αλλάζοντας την διατύπωση. Άρα και εκεί θα έχετε ένα σωρό αποστήθιση «αυτολεξί». Εξάλλου αν αλλάξεις λίγο την διατύπωση στην Βιολογία, χάνεις το νόημα των όσων θες να πεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
off: npb καλό θα ήταν να αναγράφεις στα στοιχεία σου πως είσαι φοιτητής στο μαθηματικό έτσι ώστε αυτοί που ενδιαφέρονται για τη σχολή σου (ή και παραπλήσια) να λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τα λεγόμενά σου...δν νομίζω πως αυτά που γράφεις ισχύουν για όλες τις σχολές

Δηλαδή πιστεύεις ότι σε άλλα Τμήματα χαϊδεύουν αυτιά για πτυχίο και σε άλλα σε γονατίζουν; Και αν δεχτούμε ότι γίνεται έτσι, δεν το βρίσκεις άδικο; :hmm:Όλοι με πανελλήνιες εισαχθήκαμε. Γιατί να μας φέρονται με αυτήν την "διάκριση"; Δηλ., γιατί στην Ιατρική να είναι κάπως πιο απλά; Σας αγαπάνε περισσότερο; :hmm:

Υ.Σ. Για τα Παιδαγωγικά Τμήματα έχω ακούσει ότι υπάρχει ευκολία λήψης πτυχίου, γι' αυτό και σπάνια θα δεις αιώνιο φοιτητή. Σε άλλα Τμήματα Θετικών, Πολυτεχνικών επιστημών κτλ, οι καθηγητές συναγωνίζονται ποιος θα κόψει τους περισσότερους φοιτητές. Δηλ., επιδιώκουν οι ίδιοι οι καθηγητές την ύπαρξη αιώνιων φοιτητών. Τόσο καραγκιόζηδες είναι...Δεν μπορεί στους 800 εξεταζόμενους να περνάνε 3 άτομα. Με βάση τις πιθανότητες δεν βγαίνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akiroskirios

Δραστήριο μέλος

Ο akiroskirios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
Δηλαδή πιστεύεις ότι σε άλλα Τμήματα χαϊδεύουν αυτιά για πτυχίο και σε άλλα σε γονατίζουν; Και αν δεχτούμε ότι γίνεται έτσι, δεν το βρίσκεις άδικο; :hmm:Όλοι με πανελλήνιες εισαχθήκαμε. Γιατί να μας φέρονται με αυτήν την "διάκριση"; Δηλ., γιατί στην Ιατρική να είναι κάπως πιο απλά; Σας αγαπάνε περισσότερο; :hmm:

μν πας από το ένα άκρο στο άλλο...("σε γονατίζουν" στο "χαιδεύουν αυτιά")..υπάρχει και ενδιάμεση κατάσταση...δυστυχώς δν είμαι σε θέση να σου απαντήσω γτ να σας φέρονται έτσι...ίσως έπεσες στην περίπτωση....γτ στην ιατρική είναι πιο απλά? σε άλλα θέματα έλεγες πως για να τελειώσει κάποιος (πριν βγει στην ανεργία) πρέπει να ξεχάσει φοιτητική ζωή και μλκίες και να αφοσιωθεί πλήρως στο διάβασμα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
Ναι σωστά. Υπάρχει και η ενδιάμεση κατάσταση: του κάνω στραβά μάτια στην διόρθωση, παίρνω σήμα από τις παρατάξεις,...κτλ. Ελάχιστοι καθηγητές διορθώνουν με σχετική επιείκεια. Γιατί απλά κάνουν στραβά μάτια. Αλλά ναι, πώς μπορείς να κάνεις φοιτητική ζωή όπως την εννοείτε, όταν κατεβαίνεις σε 2-3 εξεταστικές και τον πίνεις συνεχώς στα ίδια μαθήματα; Οπότε δεν θα πρέπει να διαβάζεις περισσότερες ώρες με κόστος στην λούφα της φοιτητικής ζωής (εξόδους,...κτλ); ε; Για πρότεινέ μου κάποια λύση, αφού λέω μαλακίες...Α, έλα και πρότεινέ την σε όσους φοιτητές είναι σε απόγνωση επειδή πλέον δεν τους παίρνει χρονικά να είναι άλλο φοιτητές. Οι καθηγητές μας σε κάθε εξεταστική είναι μη προβλέψιμοι. Την μια είναι "νορμάλ". Στην άλλη έχουν "κλιμακτήριο". Στην άλλη έχουν νεύρα και αναλόγως διαμορφώνεται η επιτυχία της εξεταστικής. :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akiroskirios

Δραστήριο μέλος

Ο akiroskirios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
δυστυχώς και πάλι δν έχω να σου προτείνω κάποια λύση...σε βρίσκω λίγο (εώς πολύ) προκατειλημένο με όλους τους καθηγητές...εσύ μπορεί να εκφέρεις γνώμη μόνο για τους καθηγητές του μαθηματικού πάτρας (έτσι νομίζω τουλάχιστον)..."φοιτητική ζωή" δν εννοώ να ανοίγεις το βιβλίο μόνο στις εξεταστικές περιόδους και μετά να κλαις επειδή κόπηκες έχοντας διαβάσει "σκληρά"...

ΥΓ: για την ιατρική που με ενδιαφέρει όμως δν απάντησες....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
Δεν ανέφερα κάπου ότι στην Ιατρική είναι πιο απλά.
Έχω συμμαθητή που σπουδάζει Ιατρική, αλλά αυτός τα έχει φορτώσει στον κόκκορα, από ότι μου λέει ο ίδιος...και ζει σαν φοιτητής. Είναι της λογικής ότι μάθημα θα περαστεί με τον ελάσσονα κόπο. Πάντως απορεί με μένα, πως αντέχω στο Μαθηματικό...

Υ.Σ.: ΔΕΝ διάβασα ποτέ παραμονή εξεταστικής. Βέβαια νορμάλ εξεταστική στις κανονικές χρονικές περιόδους (Φεβρουάριο-Ιούνιο-Σεπτέμβριο) είχα μετά το 3ο έτος αφού στα δυο πρώτα έτη είχαμε καταλήψεις για τον Νόμο Πλαίσιο και οι εξεταστικές μαζεύονταν όλες τον Σεπτέμβριο. Έδινες την μια μέρα κάποιο μάθημα και μετά από 4 μέρες ήταν η επαναληπτική εξέταση του ίδιου μαθήματος αν είχες κοπεί...Τότε γινόταν πάρτυ από βαθμούς και θέματα. Άσε που οι αναπληρώσεις γίνονταν 28 Ιουλίου και 20 Αυγούστου ξεκίναγε η εξεταστική μέχρι τον Νοέμβριο. Μάλιστα, σχεδόν όλοι ερχόμασταν από διακοπές, αφού ήταν αβέβαιο αν θα ξαναλειτουργούσαν τα Τμήματα ύστερα από τις γραφικές πολιτικές εξελίξεις με τους πρωταγωνιστές Γιαννάκου-Αλαβάνο-Πολύδωρα-Αλέκα. Βίωσα και το Πανεπιστήμιο στην χειρότερή του μορφή. Πλήρης διάλυση και απαξίωση. Οι εφημερίδες να γράφουν τελείως απαξιωτικά σχόλια...και κατά τα άλλα έπρεπε να κάνω όνειρα σαν νέος φοιτητής ύστερα από τις πανελλήνιες που έδωσα και τους στόχους που έθεσα, μέσα σε ένα περιβάλλον σίψης. Δυστυχώς στην Ελλάδα ξεχνάμε εύκολα και γρήγορα... :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,506 μηνύματα.
Μπράβο που το σκέφτεσαι έτσι αν και το διαβάζεις <=> γράφεις δεν είναι αντικειμενικό.Δυστυχώς με το συγκεκριμένο σύστημα παίζονται πολλά!Παρόλα αυτά,να διαβάζεις,όχι μόνο για να γράψεις αλλά και επειδή γουστάρεις να μάθεις (γενικά μιλάω,όχι ότι εσύ δεν σκέφτεσαι έτσι) και επειδή έχεις στόχο και όνειρα και θα πάνε όλα όπως πρέπει!Βέβαια με τη στήριξη των δικών σου,θα έχεις ένα επιπλέον συν!Χαιρετίσματα στη μαμά! :D
Που θα ήθελες να περάσεις;

Συγγνώμη, τώρα το είδα..:redface:
Νομίζω ότι η πρώτη μου επιλογή θα είναι Διεθνείς & Ευρωπαϊκές Οικονομικές Σπουδές...:redface: Βέβαια ότι έχει σχέση με τα Οικονομικά μου αρέσει πάρα πολύ!!!:)
Εσύ τι θέλεις?:D

Α τώρα είδα ότι θες Ιατρική!!!
Με το καλό!!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Konstans29185

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ναντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 303 μηνύματα.
Συγγνώμη, τώρα το είδα..:redface:
Νομίζω ότι η πρώτη μου επιλογή θα είναι Διεθνείς & Ευρωπαϊκές Οικονομικές Σπουδές...:redface: Βέβαια ότι έχει σχέση με τα Οικονομικά μου αρέσει πάρα πολύ!!!:)
Εσύ τι θέλεις?:D

Α τώρα είδα ότι θες Ιατρική!!!
Με το καλό!!:)

Σε ευχαριστώ πολύ!Κι εσύ καλή προετοιμασία και καλή τύχη! :kissing:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Να επικεντρωθούμε λίγο στο τι αλλάζει στη ζωή των υποψηφίων και όχι των φοιτητών; Κάντε καινούργιο θέμα αν θέλετε για αυτήν τη γενική συζήτηση που αφορά την φοιτητική πορεία των αριστούχων και μη μαθητών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top