DeSo_
Νεοφερμένος
ακομα ψαχνω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koufontinas
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
::Forg0tt3n::
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DeSo_
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Παιδιά το έχω ρίξει στο διάβασμα όλη μέρα και θα συνεχίσω έτσι οπότε δεν έχω χρόνο να διαβάσω 200+ posts. 3 ερωτήσεις:
1) Όταν γράφουμε σε ΓΛΩΣΣΑ..ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ <ονομα προγραμματος> ή ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ σκέτο?
2) Υπάρχει αλγόριθμος συγχώνευσης πινάκων, υπάρχει περιπτωση να ζητηθεί? Αν ναι, μπορεί να τον γράψει κάποιος?
3) !!ΗΕLP!! Aς γράψει κάποιος την φυσσαλίδα σε ΓΛΩΣΣΑ μια φορά που θα καταλήγει σε ΑΥΞΟΥΣΑ και μια σε ΦΘΙΝΟΥΣΑ ταξινόμηση...
Σας ευχαριστώ παααάρα πολύ...
- Σκέτο ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ, όπως ακριβώς είναι στο σχολικό. Το όνομα το βάζεις στον αλγόριθμο σαν Τέλος Όνομα_Αλγορίθμου.
- Υπάρχει στο τετράδιο μαθητή. Δες κι εδώ.
- Για αύξουσα είναι στο βιβλίο σου (φυσσαλίδα). Για φθίνουσα, απλά αντιστρέφεις την ανισότητα.
1. Σε μία συνθήκη της μορφής Αν flag= ΨΕΥΔΗΣ τότε, στο ΨΕΥΔΗΣ βάζω "" ; (το flag είναι λογική μεταβλητή).
2. Δε με συμφέρει περισσότερο να κάνω αλγόριθμο όταν μου ζητάνε αλγόριθμο, αντί να κάνω πρόγραμμα;
Έχω την αίσθηση ότι ένα πρόγραμμα είθισται να είναι "προσεγμένο". Αντιθέτως στις απαντήσεις θεμάτων και γενικά όπου βλέπω αλγορίθμους, διακρίνω μια προχειρότητα και τσαπατσουλιά. (Δηλαδή, μήπως συμφέρει περισσότερο ο αλγόριθμος προκειμένου να "καλυφθούν" τυχών παραλήψεις κατά τη διόρθωση; )
-petros
- Όχι με "". Το "ΨΕΥΔΗΣ" είναι ένα αλφαριθμητικό, ενώ το ΨΕΥΔΗΣ είναι μία λογική σταθερά.
- ΟΧΙ. Πρώτα απ' όλα, όταν σου ζητά αλγόριθμο μπορείς να κάνεις ό,τι θες. Δεύτερον, ο αλγόριθμος έχει κάποια μειονεκτήματα, όπως για παράδειγμα: ΔΕΝ έχει συναρτήσεις! Έπειτα, εάν χρειαστεί να συνεχίσεις μία μεγάλη εντολή στην επόμενη γραμμή, στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ βάζεις ένα '&' στην αρχή της γραμμής (νομίζω το λέει στην παράγραφο 7.10). Στον αλγόριθμο, κάνεις το σταυρό σου!
Και τα δύο πρέπει να 'ναι προσεγμένα, Πέτρο. Η μοναδική "μεγάλη" διαφορά είναι απλά ότι στο πρόγραμμα πρέπει να δηλώνεις τις μεταβλητές σου. Και αυτό είναι υπέρ σου, καθώς και εσύ και ο διορθωτής έχετε εποπτεία των μεταβλητών σας.
Εδώ είναι απλά μία σύγχιση. Είναι δύο διαφορετικές λέξεις:Σταθερές δεν είναι οι αριθμοί.Είναι π.χ. το π=3.14.Αυτό το γράφουμε στο τμήμα δηλώσεων.Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν έχει σταθερές.
- Σταθερές ποσότητες: είναι ποσότητες μέσα σε αριθμητικές εκφράσεις που ΔΕΝ είναι μεταβλητές.
Πχ, έστω η εντολή:
α ← β + 5
Το 5 είναι μία σταθερή τιμή, ενώ το β μία μεταβλητή, στην αριθμητική έκφραση β + 5. - Σταθερά: είναι μία θέση μνήμης με τιμή που δεν αλλάζει κατά τη διάρκεια εκτέλεσης του προγράμματος. Ενώ μία μεταβλητή είναι μία θέση μνήμης που η τιμή της μπορεί ν' αλλάξει κατά τη διάρκεια εκτέλεσης του προγράμματος.
Έχουμε!^ Με αυτή τη λογική στους αλγορίθμους δε θα είχαμε ποτέ σταθερές.
Γράφεις πχ!
[B]Δεδομένα[/B] //[FONT=Georgia]π[/FONT]//
Πχ κάτι σαν:
Code:... [B]Τέλος[/B] Άσκηση_1
Σημείωση: θεωρούμε ότι το π είναι μία σταθερά με την τιμή 3.14
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Marios8
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Cosdel
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
EpaRon
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Για να μην το συζητάμε σε πολλά θέματα και μπερδευόμαστε.Υπάρχει ηδη εδω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giovanni5
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
zenctheo
Νεοφερμένος
Παιδια μπορει μηπως να με βοηθησει κανεις για εναν αλγοριθμο που θα διαβαζει τρεις αριθμους και θα εκτυπωνει ποσοι ειναι θετικοι?
Δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο.......
- Χρειάζεσαι 3 μεταβλητές για τους αριθμούς. Εκτός αν το κάνεις με επανάληψη οπότε χρειάζεσαι μόνο μία.
- Χρειάζεσαι και ένα μετρητή για τους θετικούς. Κάθε φορά που θα πληκτρολογείται θετικός αριθμός θα αυξάνει η τιμή του κατά 1.
- Τυπώνεις την τιμή του μετρητή.
- Η συνθήκη ελέγχου για θετικό είναι Α>0 αν Α η μεταβλητή του αριθμού.
- Με την παραπάνω συνθήκη θεωρούμε ότι το 0 δεν είναι θετικός αριθμός. Αν θες και το 0 τότε η συνθήκη αλλάζει σε Α>-0.
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 1
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΘΕΤΙΚΟΣ1
ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΤΕ 3 ΑΡΙΘΜΟΥΣ'
ΔΙΑΒΑΣΕ Α,Β,Γ
Ι <-- 0 !ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΘΕΤΙΚΩΝ
ΑΝ Α>0 ΤΟΤΕ
Ι <-- Ι+1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ Β>0 ΤΟΤΕ
Ι <-- Ι+1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ Γ>0 ΤΟΤΕ
Ι <-- Ι+1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΑΤΕ ',Ι,' ΘΕΤΙΚΟΥΣ'
ΤΕΛΟΣ ΘΕΤΙΚΟΣ1
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 2
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΘΕΤΙΚΟΣ2
Ι <-- 0 !ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΘΕΤΙΚΩΝ
ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 3
ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ',Κ,'ΑΡΙΘΜΟ'
ΔΙΑΒΑΣΕ Α
ΑΝ Α>0 ΤΟΤΕ
Ι <-- Ι+1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΑΤΕ ',Ι,' ΘΕΤΙΚΟΥΣ'
ΤΕΛΟΣ ΘΕΤΙΚΟΣ2
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
halvas
Πολύ δραστήριο μέλος
Έχουμε τον αλγόριθμο:
Αρχή
Διάβασε α
Αν α>0 τότε
Εμφάνισε "θετικός"
Τέλος_αν
Αν α<0 τότε
Εμφάνισε "αρνητικός"
Τέλος_αν
Τέλος
Είναι σωστός;
Στο σχολείο είχα μία διαφωνία με τον καθηγητή. Εκείνος έλεγε ότι είναι σωστός, όμως εγώ θεωρώ ότι είναι δεν είναι σωστός, διότι αν εισαχθεί το 0 κατά την εκτέλεση, δε θα έχουμε έξοδο αποτελεσμάτων.
Άρα παραβιάζει την προϋπόθεση της εξόδου!
Ποια η άποψή σας;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unkown-User
Πολύ δραστήριο μέλος
Θέλω να κάνω μία ερώτηση.
Έχουμε τον αλγόριθμο:
Είναι σωστός;Code:Αρχή Διάβασε α Αν α>0 τότε Εμφάνισε "θετικός" Τέλος_αν Αν α<0 τότε Εμφάνισε "αρνητικός" Τέλος_αν Τέλος
Στο σχολείο είχα μία διαφωνία με τον καθηγητή. Εκείνος έλεγε ότι είναι σωστός, όμως εγώ θεωρώ ότι είναι δεν είναι σωστός, διότι αν εισαχθεί το 0 κατά την εκτέλεση, δε θα έχουμε έξοδο αποτελεσμάτων.
Άρα παραβιάζει την προϋπόθεση της εξόδου!
Ποια η άποψή σας;
Είναι σωστός. Μην ανησυχεις για τετοια πράγματα για την ώρα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος
π.χ. αν σου ζητησει να γραψεις αλγοριθμο που θα διαβαζει 1 αριθμο και αν ειναι θετικος θα σου βγαζει το αναλογο μηνυμα, ενω αν ειναι αρνητικος θα σου βγαζει το αντιστοιχα αναλογο μηνυμα, τοτε ειναι σωστος ο αλγοριθμος αυτος που παρουσιαζεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
zenctheo
Νεοφερμένος
Συγκεκριμένα λέει "Κάθε αλγόριθμος θα πρέπει να έχει για έξοδο μια τιμή προς τον χρήστη ή προς άλλο αλγόριθμο."
Αυτό που πρέπει να δεις είναι πρώτα δεις πρώτα είναι ο σκοπός που έχει ο αλγόριθμος.
Ο δικός σου είναι απλά να ελέγχει αν ο αριθμός είναι θετικός η αρνητικός και να τυπώνει ένα μήνυμα. Αν δεν είναι δεν θα τυπώνει τίποτα. Δηλαδή δεν είναι ότι δεν θα έχει έξοδο γιατί η απουσία τιμής είναι και αυτή ένα αποτέλεσμα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
Αφού καλύπτει τον στόχο του ο αλγόριθμος είναι σωστός και έχει τις εξόδους του. Αν έπρεπε να εμφανίζει το μήνυμα "Μηδέν" για όταν το α είναι μηδέν τότε ο αλγόριθμος όχι μόνο δεν πληρεί το κριτήριο της εξόδου αλλά είναι και λάθος.
Γι' αυτό μην έχεις τέτοιες "φιλοσοφικές" ανησυχίες προς το παρόν. Περισσότερο μπερδεύουν παρά σε βοηθούν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
halvas
Πολύ δραστήριο μέλος
βασικα, εξαρταται απο την εκφωνηση.
π.χ. αν σου ζητησει να γραψεις αλγοριθμο που θα διαβαζει 1 αριθμο και αν ειναι θετικος θα σου βγαζει το αναλογο μηνυμα, ενω αν ειναι αρνητικος θα σου βγαζει το αντιστοιχα αναλογο μηνυμα, τοτε ειναι σωστος ο αλγοριθμος αυτος που παρουσιαζεις.
Αυτή ακριβώς ήταν η εκφώνηση.
Οκ ευχαριστώ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
teacher
Νεοφερμένος
Επειδή όμως εκεί έξω υπάρχουν και αρκετοί "επιστήμονες" (έχω διαβάσει συζητήσεις στο δίκτυο αλλά έχω συναντήσει και προσωπικά τέτοια άτομα), να έχεις υπόψη σου ότι αν ο αλγόριθμός σου δεν ικανοποιεί το κριτήριο της εξόδου (ακόμα και αν δεν το ζητάει η εκφώνηση) και πέσεις σε τέτοιο τζιμάνι θα χάσεις μονάδες.
Αυτό βέβαια που προτείνεις εσύ σαν λύση, ΕΧΕΙ έξοδο, απλά όχι σε όλες τις περιπτώσεις. (α=0). Πάλι είναι θέμα του σε ποιόν θα πέσεις.
Γενικά να γνωρίζετε ότι:
1) Δεν υπάρχουν προτεινόμενες λύσεις ή διευκρινίσεις από το υπουργείο προς τα βαθμολογικά κέντρα, παρά μόνο προς αυτά των φυσικώς αδυνάτων που έρχονται καμιά ώρα μετά την μετάδοση των θεμάτων (και βέβαια δεν θα είχαν καμία αξία γιατί στην ΑΕΠΠ ο καθένας μπορεί να εκφράσει την (σωστή) απάντησή του με το δικό του ιδιαίτερο τρόπο)
2) Στο κάθε βαθμολογικό αποφασίζει η ομάδα των καθηγητών που διορθώνει σε ποιούς άξονες θα κινηθεί η βαθμολογία και το πόσο στοιχίζει το κάθε είδους λάθος
3) Παρά την παραπάνω πρακτική, μπορεί να υπάρξουν εξαιρέσεις καθηγητών που θα βαθμολογήσουν όπως αυτοί γουστάρουν.
Γι'αυτό λέω πάντα στους μαθητές μου ότι χρειάζεται και λίγη τύχη στο που θα πέσεις ... Καλό είναι όμως να είστε όσο το δυνατόν τυπικοί και να μην προκαλείτε την τύχη σας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Cosdel
Νεοφερμένος
Δηλαδη 2 μαθητες με γραπτα που ειναι ακριβως ιδια μπορει να εχουν διαφορετικη βαθμολογια, επειδη διορθωθηκαν σε διαφορετικα εξεταστικα κεντρα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mostel
Πολύ δραστήριο μέλος
Παντως λιγο παραξενο φαινεται το να μην στελνουν οδηγιες και διευκρινισεις στα εξεταστικα κεντρα.
Δηλαδη 2 μαθητες με γραπτα που ειναι ακριβως ιδια μπορει να εχουν διαφορετικη βαθμολογια, επειδη διορθωθηκαν σε διαφορετικα εξεταστικα κεντρα.
Welcome to Greece.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.