nick29
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πιστεύω λίγα βασικά πραγματάκια αρκούν. Η ΑΕΠΠ δεν είναι ΑΟΔΕ!Να ρωτήσω κατι???Αν για παραδειγμα μας βάλουν για θέμα θεωρίας τη διάκριση των προβλημάτων με βάση τη δυνατότητα επίλυσής τους,αρκει να γρψουμε 1-2 σειρες για τη καθε κατηγορια με τα πιο βασικα???Ή πρέπει να τα πουμε ΟΛΑ αναλυτικά όπως τα λέει στο βιβλίο???
Btw, το τέταρτο κεφάλαιο πολύ άκυρο δεν είναι; Αναρωτιέμαι γιατί είναι μέσα στην ύλη...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aggelos!
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Έλα ντε. Και έχει και απαίσια θεωρία προς αποστήθιση.Btw, το τέταρτο κεφάλαιο πολύ άκυρο δεν είναι; Αναρωτιέμαι γιατί είναι μέσα στην ύλη...
-petros
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GeOrGiTsA!!
Νεοφερμένος
thnx!!Πιστεύω λίγα βασικά πραγματάκια αρκούν. Η ΑΕΠΠ δεν είναι ΑΟΔΕ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Luthien
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eliza04
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jim_porto
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dal_kos
Νεοφερμένος
Πάντως ελπίζω αύριο να βάλουν αξιοπρεπή θέματα[όχι δύσκολα!αξιοπρεπή..]
Αντε καλή μας επιτυχία παίδες!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GeOrGiTsA!!
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nick29
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aggelos!
Νεοφερμένος
σελ. 81 Τι περιλαμβανει η αναλυση του προβλήματος σε ένα σύγχρονο υπολογιστικό σύστημα (5 τικς)
σελ 83 Γιατι παρουσιαζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον οι μέθοδοι ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων(3 βελάκια)
σελ 84 τι πρεπει να υποστηρίζει κάθε τεχνική (3 τικς)
σελ 84 αναφορικα τις 3 μεθόδους
σελ 84 Κάτω-κάτω ευριστικές τεχνικές
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GeOrGiTsA!!
Νεοφερμένος
Απο το 4ο κεφάλαιο η 'ουσία' είναι κατα τη γνώμη μου
σελ. 81 Τι περιλαμβανει η αναλυση του προβλήματος σε ένα σύγχρονο υπολογιστικό σύστημα (5 τικς)
σελ 83 Γιατι παρουσιαζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον οι μέθοδοι ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων(3 βελάκια)
σελ 85 τι πρεπει να υποστηρίζει κάθε τεχνική (3 τικς)
σελ 85 αναφορικα τις 3 μεθόδους
σελ 85 Κάτω-κάτω ευριστικές τεχνικές
συμφωνώ...Βέβαια τα τελευταια ειναι στη σελιδα 84 αλλα...το ιδιο εννοούμε...Βλέπετε??δεν ειναι πολλά....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GeOrGiTsA!!
Νεοφερμένος
ποιες ειναι οι βασικες λειτουργειες(πράξεις) επι τον δομών δεδομένων????
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
::Forg0tt3n::
Εκκολαπτόμενο μέλος
να ρωτησω κατι αλλο??δε το βρισκω...
ποιες ειναι οι βασικες λειτουργειες(πράξεις) επι τον δομών δεδομένων????
Κεφάλαιο 3 - σελ. 54-55.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dal_kos
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GeOrGiTsA!!
Νεοφερμένος
ααα...αυτες ειναι???ωραια ευχαριστω πολυ!!!Κεφάλαιο 3 - σελ. 54-55.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
midnight_talker
Νεοφερμένος
1) Όταν γράφουμε σε ΓΛΩΣΣΑ..ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ <ονομα προγραμματος> ή ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ σκέτο?
2) Υπάρχει αλγόριθμος συγχώνευσης πινάκων, υπάρχει περιπτωση να ζητηθεί? Αν ναι, μπορεί να τον γράψει κάποιος?
3) !!ΗΕLP!! Aς γράψει κάποιος την φυσσαλίδα σε ΓΛΩΣΣΑ μια φορά που θα καταλήγει σε ΑΥΞΟΥΣΑ και μια σε ΦΘΙΝΟΥΣΑ ταξινόμηση...
Σας ευχαριστώ παααάρα πολύ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
andreas157
Εκκολαπτόμενο μέλος
2) αν έχεις δύο πίνακες έναν Α[10] και έναν Β[20] εχεις
Για ι απο 1 μεχρι 30
Αν ι<=10 τοτε
Γ[ι]<-Α[ι]
αλλιώς
Γ[ι]<-Β[ι-10]
τελος_αν
τέλος_επαναληψης
με αυτό βάζεις στον πίνακα Γ στις πρώτες 10 θέσεις τον Α και στις άλλες 20 τον Β.
3)Για ι απο 2 μεχρι Ν
Για j απο Ν μεχρι ι με βημα -1
Αν Α[j-1]>Α[j] τοτε
Αντιμεταθεσε Α[j-1],Α[j]
τελος_αν
τέλος_επανάληψης
τελος_επανάληψης
αυτό είναι για άυξουσα.
αν θες φθίνουσα αντι για Α[j-1]>Α[j] βάζεις Α[j-1]<Α[j].
PS προσοχή μην δώσουν πχ Α[j]>Α[j-1] που είναι φθίνουσα...(για να μπερδεψουν)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
leftkox
Εκκολαπτόμενο μέλος
∆ίνεται το παρακάτω τμήμα αλγορίθμου:
Κ←1
ΟΣΟ Κ<=200 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΕΜΦΑΝΙΣΕ Κ
Κ←Κ+2
ΤΕΛΟΣ_ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Να γράψετε στο τετράδιό σας
α. τις σταθερές,
β. τους αριθμητικούς τελεστές,
γ. τους συγκριτικούς τελεστές,
δ. τις λογικές εκφράσεις.
Το Κ είναι σταθερά? Ή έπρεπε να γράψουμε ότι δεν υπάρχουν σταθερές?
Επίσης μια ερώτηση: Όταν μεταφέρουμε τα στοιχεία ενός πίνακα από το πρόγραμμα σε ένα υποπρόγραμμα, στις λίστες τυπικών και πραγματικών παραμέτρων δηλώνουμε μόνο το όνομα του πίνακα χωρίς το μέγεθός του σωστά? Π.Χ. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΗΤΣΟΣ(Πινακας, β, γ, δ)
Άντε και καλή επιτυχία σε όλους μας
EDIT: Συγνώμη, μπήκε σε λάθος μέρος το post, αν γίνεται να μεταφερθεί στο θέμα για την ΑΕΠΠ στην κατηγορία της θετικής-τεχνολογικής
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
midnight_talker
Νεοφερμένος
Αν αυτό είναι όλο κι όλο η συγχώνευση τότε είμαι μια χαρά..Εγώ λέω για τίποτα του στυλ..1)ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ σκετο
2) αν έχεις δύο πίνακες έναν Α[10] και έναν Β[20] εχεις
Για ι απο 1 μεχρι 30
Αν ι<=10 τοτε
Γ[ι]<-Α[ι]
αλλιώς
Γ[ι]<-Β[ι-10]
τελος_αν
τέλος_επαναληψης
με αυτό βάζεις στον πίνακα Γ στις πρώτες 10 θέσεις τον Α και στις άλλες 20 τον Β.
Έχεις 2 ταξινομημένους πίνακες με αριθμους πχ Α[3] με στοιχεία 4,8,12 και Β[4] με στοιχεία 3,5,6,13. Να φτιάξεις έναν πίνακα Γ[7] που να εχει ολα τα στοιχεια ταξινομημενα..
Θα μου πει κανε την συγχωνευση και μετα πετα και μια ταξινόμηση...Μόλις μου ήρθε αυτό..Sorry ρε παίδες, άγχος γ@μώ την τρέλα μου..
3) Το έτρεξα στην Γλωσσομάθεια και είναι ΟΚ!
Χίλια ευχαριστώ..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.