Βοήθεια/Απορίες στην Ιστορία

kotsis1

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Συκιές (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 421 μηνύματα.
Αν μαθαίνεις κάτι κατά λέξη,την έχεις βάψει.

Επαναλαμβάνω πως μεγάλη βαρύτητα έχει ο τρόπος εξέτασης του καθηγητή.Πάντως στις πανελλήνιες νομίζω είναι υψίστης σημασίας,αν όχι αναγκαίο,να μαθαίνεις το κείμενο κατά λέξη,γιατί δεν είναι ενδοσχολικές και σε περίπτωση που ο εξεταστής τα ζητάει όλα την έκατσες.

Εντάξει βρε Ραφαέλα δεν είσαι και υπολογιστής για να μαθαίνεις ανεμπόδιστα αποστήθιση τόσες σελίδες.Απαιτεί και χρόνο και συγκέντρωση,για άλλους περισσότερο,για άλλους λιγότερο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki

Δραστήριο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 732 μηνύματα.
Επαναλαμβάνω πως μεγάλη βαρύτητα έχει ο τρόπος εξέτασης του καθηγητή.Πάντως στις πανελλήνιες νομίζω είναι υψίστης σημασίας,αν όχι αναγκαίο,να μαθαίνεις το κείμενο κατά λέξη,γιατί δεν είναι ενδοσχολικές και σε περίπτωση που ο εξεταστής τα ζητάει όλα την έκατσες.

Εντάξει βρε Ραφαέλα δεν είσαι και υπολογιστής για να μαθαίνεις ανεμπόδιστα αποστήθιση τόσες σελίδες.Απαιτεί και χρόνο και συγκέντρωση,για άλλους περισσότερο,για άλλους λιγότερο.

Aκριβώς.
Βασικά θεωρώ ότι την ιστορία δε μπορείς να τη μάθεις με δικά σου λόγια,όπως ακούω πολλές φορές από πολλούς.Γιατί είναι συγκεκριμένα γεγονότα,ημερομηνίες κτλ,τα οποία δε γίνεται να αποδωθούν όπως θες εσύ.Αν κάποιος τα μάθει με δικά του λόγια,είναι πιθανό για να μην πω σίγουρο ότι δε τα τα γράψει όλα.Κάτι θα ξεχάσει.Άλλο να αλλάξεις κάποιες λέξεις και να τις πεις με δικά σου λόγια(πχ αντί να πεις τροχοπέδη να πεις εμπόδιο)κι άλλο να τα μάθεις άρπα-κόλλα.
Ίσως να κάνω και λάθος,πάντως αυτό πιστεύω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

X-FILER

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Χάιδω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,969 μηνύματα.
να υπογραμμιζεις τα πιο σημαντικα.κι επειδη αυτο δεν πολυβοηθαει,να τι εκανα εγω στις εξετασεις που δεν ειχα ανοιξει ΚΑΘΟΛΟΥ βιβλιο ολη τη χρονια:

υπογραμμιζω τα κυρια σημεια.κυκλωνω ονοματα και ημερομηνιες.αν εχει σειρα απο ονοματα,παιρνω το αρχικο τους γραμμα και κανω συντομογραφιες,ή τα θυμαμαι σαν ποιηματακι.γραφω τις συντομογραφιες καπου,συνηθως στο περιθωριο,για να τα μαθω καλυτερα.βοηθαει παρα πολυ αυτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

RafAspa94

Περιβόητο μέλος

Η RafAspa94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 4,733 μηνύματα.
να υπογραμμιζεις τα πιο σημαντικα.κι επειδη αυτο δεν πολυβοηθαει,να τι εκανα εγω στις εξετασεις που δεν ειχα ανοιξει ΚΑΘΟΛΟΥ βιβλιο ολη τη χρονια:

υπογραμμιζω τα κυρια σημεια.κυκλωνω ονοματα και ημερομηνιες.αν εχει σειρα απο ονοματα,παιρνω το αρχικο τους γραμμα και κανω συντομογραφιες,ή τα θυμαμαι σαν ποιηματακι.γραφω τις συντομογραφιες καπου,συνηθως στο περιθωριο,για να τα μαθω καλυτερα.βοηθαει παρα πολυ αυτο.
Καλη τακτική και αυτή
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

X-FILER

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Χάιδω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,969 μηνύματα.

RafAspa94

Περιβόητο μέλος

Η RafAspa94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 4,733 μηνύματα.
Μπράβο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wolfe4ever

Διάσημο μέλος

Η wolfe4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,217 μηνύματα.
να υπογραμμιζεις τα πιο σημαντικα.κι επειδη αυτο δεν πολυβοηθαει,να τι εκανα εγω στις εξετασεις που δεν ειχα ανοιξει ΚΑΘΟΛΟΥ βιβλιο ολη τη χρονια:

υπογραμμιζω τα κυρια σημεια.κυκλωνω ονοματα και ημερομηνιες.αν εχει σειρα απο ονοματα,παιρνω το αρχικο τους γραμμα και κανω συντομογραφιες,ή τα θυμαμαι σαν ποιηματακι.γραφω τις συντομογραφιες καπου,συνηθως στο περιθωριο,για να τα μαθω καλυτερα.βοηθαει παρα πολυ αυτο.

κ εγω αυτο κανω!
στη φιλικη εταιρια : ξανθο τσακαλι σκουφι φορει:P
και μαθαινεις τα ονοματα αυτων που την ιδρυσαν:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

X-FILER

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Χάιδω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,969 μηνύματα.
κ εγω αυτο κανω!
στη φιλικη εταιρια : ξανθο τσακαλι σκουφι φορει:P
και μαθαινεις τα ονοματα αυτων που την ιδρυσαν:D

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Επαναλαμβάνω πως μεγάλη βαρύτητα έχει ο τρόπος εξέτασης του καθηγητή.Πάντως στις πανελλήνιες νομίζω είναι υψίστης σημασίας,αν όχι αναγκαίο,να μαθαίνεις το κείμενο κατά λέξη,γιατί δεν είναι ενδοσχολικές και σε περίπτωση που ο εξεταστής τα ζητάει όλα την έκατσες.

Εντάξει βρε Ραφαέλα δεν είσαι και υπολογιστής για να μαθαίνεις ανεμπόδιστα αποστήθιση τόσες σελίδες.Απαιτεί και χρόνο και συγκέντρωση,για άλλους περισσότερο,για άλλους λιγότερο.

Ωραίο σύστημα έχουμε τότε. Μας λένε ότι η ιστορία απαιτεί κρίση και όταν έρχεται η ώρα των Πανελλήνιων, μας θέλουν παπαγάλους.

Πολύ ωραία.

Δεν πάμε καλά μου φαίνεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αμελί

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Αμελί αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 343 μηνύματα.
θα απαντησω κατ ευθειαν στο θεμα:

εγω διαβαζω ολο το κειμενο μια αναγνωση. Μετα μαθαινω απ'εξω παραγραφο-παραγραφο, μετα το κανω ολο 2-3 καλες αναγνωσεις και το ξερω μια χαρα!! μπορει να ακουγεται χρονοβορο αλλα τουλαχιστον σε μενα δεν ειναι γιατι εχω φωτογραφικη μνημη!! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggel A4 forever

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 251 μηνύματα.
α1)Το μεσημερι μετα που θα γυρισεις πισωαπο το σχολειο και πηρες καινουργιο μαθημα το κανεις μια ανγνωση
α2)Προσεκτικη ανγνωση μαθηματος
β)Χωρισμος κομματιων και πλαγιοτιτλους
γ)Γραψιμο των σημαντικων πραγματων
δ)Αναζητηση σημασιας και συνονυμων για αγνωστες λεξεις
ε)Το λεω 3-4 το καθε κομματι
στ)Μετα απο 2 βδομαδες επαναληψη των οσων καναμε αυτες τις 2 βδομαδες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Παιδιά, είμαι ο μόνος που το βιβλίο ιστορίας το άνοιγε μόνο στα διαγωνίσματα και τις εξετάσεις;

'Ακου εκεί επανάληψη στην..ιστορία

:p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Παιδιά, είμαι ο μόνος που το βιβλίο ιστορίας το άνοιγε μόνο στα διαγωνίσματα και τις εξετάσεις;

'Ακου εκεί επανάληψη στην..ιστορία

:p
Κι εγω στο club, και εγραφα παντα 19+. Σ' ολο το Λυκειο αυτο το συστημα ακολουθουσα (κλασσικα, τεμπελχανας :p). Τι κριμα που δεν ηταν ολα τα μαθηματα Ιστορια... :'( :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paganini666

Δραστήριο μέλος

Ο Ίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 468 μηνύματα.
Κι εγω στο club, και εγραφα παντα 19+. Σ' ολο το Λυκειο αυτο το συστημα ακολουθουσα (κλασσικα, τεμπελχανας :p). Τι κριμα που δεν ηταν ολα τα μαθηματα Ιστορια... :'( :P
κλασικα με ενα σ :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
κλασικα με ενα σ :p
Mια φιλολογος που ειχα στο Γυμνασιο, μας ελεγε οτι ειναι σωστα και τα δυο. Ε, κι εμενα μου αρεσει καλυτερα να το γραφω με δυο "σ". :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paganini666

Δραστήριο μέλος

Ο Ίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 468 μηνύματα.
Mια φιλολογος που ειχα στο Γυμνασιο, μας ελεγε οτι ειναι σωστα και τα δυο. Ε, κι εμενα μου αρεσει καλυτερα να το γραφω με δυο "σ". :P
ενδιαφερον!
Γιατι υπαρχουν και οι δυο τυποι; Θα ψαξω για κανενα αρθρο στο γουγλη.
Ειναι περιεργο παντως αφου εχεις την πολυτελεια να γραψεις με ενα επιλεγεις να κουραστεις περισσοτερο και να πατησεις δυο φορες το σ. χμχμμχμχμ. Διεστραμμενη προσωπικοτητα:P
-----------------------------------------
Mια φιλολογος που ειχα στο Γυμνασιο, μας ελεγε οτι ειναι σωστα και τα δυο. Ε, κι εμενα μου αρεσει καλυτερα να το γραφω με δυο "σ". :P
σε επιασα!
Κλασικός ή κλασσικός ;
"Ουρανία Κατσαμάκα - Φιλόλογος"
Πέμπτη, 21 Αυγούστου 2003


  • Κλασικός ή κλασσικός;
Σε πολλά κείμενα θα έχετε προσέξει ότι αυτή η λέξη γράφεται άλλοτε με δύο 'σ' και άλλοτε με ένα. Πριν 50 χρόνια ίσως θα προκαλούσε ειρωνικά σχόλια για την εσφαλμένη ορθογραφία του όποιος την έγραφε με ένα 'σ'. Και όμως , κορυφαίοι φιλόλογοι την έγραφαν με ένα 'σ' ; Γιατί άραγε; Τι ήξεραν που δεν ξέρουν όσοι γράφουν τη λέξη 'κλασσικός' ;


  • Θεωρία γλωσσολογίας :
λέξη κλασικός προέρχεται από την αρχαία ελληνική λέξη κλάσις (της κλάσεως) που σημαίνει 'τάξη, σειρά'. Όταν οι αρχαίοι μας πρόγονοι έλεγαν ότι ένας ποιητής ήταν κλασικός εννοούσαν ότι ήταν πρώτης τάξεως και ότι ξεχώριζε από τους υπόλοιπους. Όπως φαίνεται από την ορθογραφία της, η λέξη γράφεται με ένα 'σ'.
Όμως στη συνέχεια οι Λατίνοι πήραν τη λέξη για να τη χρησιμοποιήσουν με τον ίδιο τρόπο και αντιγράφοντάς την όπως την άκουγαν την έγραψαν classis. Δεν την έγραψαν clasis γιατί αυτό θα προφερόταν ως [κλάζις], χωρίς να παραπέμπει στην αρχαιοελληνική προφορά.
Στη συνέχεια Λατίνοι συγγραφείς παρήγαγαν τη λέξη classicus, την οποία χρησιμοποίησε στη συνέχεια η γαλλική και η αγγλική, νεολατινικές γλώσσες. Με τη σημασία του κλασικού ως συγγραφέα πρώτης τάξεως χρησιμοποίησαν τη λέξη και οι νεότεροι Έλληνες. Έτσι, η λέξη ξεκίνησε από την Ελλάδα, πέρασε απέναντι στην Ιταλία, ταξίδεψε στην Ευρώπη και ξαναγύρισε στην Ελλάδα.
Επειδή όμως
α) για τους Έλληνες δεν υπάρχει λόγος να γραφεί η λέξη με δύο 'σ', καθώς δεν έχει διαφορά η προφορά του 1 από τα 2 'σ' στο συγκεκριμένο φωνητικό περιβάλλον και
β) η λέξη προέρχεται από την αρχαιοελληνική κλάσις που γράφεται με ένα 'σ',
--> το σωστό είναι να γράφεται 'κλασικός'.
Σχόλιο : Οι λέξεις όπως η συγκεκριμένη που προέρχονται από την αρχαία ελληνική (ή από οποιαδήποτε άλλη γλώσσα), πέρασαν στο εξωτερικό και επέστρεψαν αλλαγμένες λέγονται αντιδάνεια (δάνεια σε άλλες γλώσσες που γύρισαν πίσω) ή αλλιώς 'περιπλανώμενες' ή 'ταξιδιάρες' λέξεις, αποδίδοντας το γερμανικό όρο R?ckwanderer. Ο συγκεκριμένος όρος επομένως ('περιπλανώμενες' λέξεις, που αποδίδει το R?ckwanderer) είναι ένα δάνειο της ελληνικής από τη γερμανική γλώσσα. Συνοψίζοντας, δάνειο είναι μια λέξη που δανείζεται μια γλώσσα από κάποια άλλη (ακόμα και μεταφρασμένη), αντιδάνειο μια λέξη που δανείζεται μια γλώσσα από κάποια άλλη, στη συνέχεια όμως επιστρέφει (τροποποιημένη με συνέπεια να μην παραπέμπει αμέσως στην αρχική) στη γλώσσα απ' όπου ξεκίνησε. Αντιδάνειο είναι και η λέξη μπάνιο, που προέρχεται από την ιταλική bagno, με τη σειρά της από τη λατινική balneum η οποία τέλος προήλθε από την αρχαιοελληνική βαλανείον (λουτρό).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Λένα~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Λένα~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 1,659 μηνύματα.
Να δω τι θα κανω εγω φετος που παντα ειχα προβλημα με την ιστορια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kambana

Δραστήριο μέλος

Η kambana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 505 μηνύματα.
ενδιαφερον!
Γιατι υπαρχουν και οι δυο τυποι; Θα ψαξω για κανενα αρθρο στο γουγλη.
Ειναι περιεργο παντως αφου εχεις την πολυτελεια να γραψεις με ενα επιλεγεις να κουραστεις περισσοτερο και να πατησεις δυο φορες το σ. χμχμμχμχμ. Διεστραμμενη προσωπικοτητα:P
-----------------------------------------

σε επιασα!
Κλασικός ή κλασσικός ;
"Ουρανία Κατσαμάκα - Φιλόλογος"
Πέμπτη, 21 Αυγούστου 2003


  • Κλασικός ή κλασσικός;
Σε πολλά κείμενα θα έχετε προσέξει ότι αυτή η λέξη γράφεται άλλοτε με δύο 'σ' και άλλοτε με ένα. Πριν 50 χρόνια ίσως θα προκαλούσε ειρωνικά σχόλια για την εσφαλμένη ορθογραφία του όποιος την έγραφε με ένα 'σ'. Και όμως , κορυφαίοι φιλόλογοι την έγραφαν με ένα 'σ' ; Γιατί άραγε; Τι ήξεραν που δεν ξέρουν όσοι γράφουν τη λέξη 'κλασσικός' ;


  • Θεωρία γλωσσολογίας :
λέξη κλασικός προέρχεται από την αρχαία ελληνική λέξη κλάσις (της κλάσεως) που σημαίνει 'τάξη, σειρά'. Όταν οι αρχαίοι μας πρόγονοι έλεγαν ότι ένας ποιητής ήταν κλασικός εννοούσαν ότι ήταν πρώτης τάξεως και ότι ξεχώριζε από τους υπόλοιπους. Όπως φαίνεται από την ορθογραφία της, η λέξη γράφεται με ένα 'σ'.
Όμως στη συνέχεια οι Λατίνοι πήραν τη λέξη για να τη χρησιμοποιήσουν με τον ίδιο τρόπο και αντιγράφοντάς την όπως την άκουγαν την έγραψαν classis. Δεν την έγραψαν clasis γιατί αυτό θα προφερόταν ως [κλάζις], χωρίς να παραπέμπει στην αρχαιοελληνική προφορά.
Στη συνέχεια Λατίνοι συγγραφείς παρήγαγαν τη λέξη classicus, την οποία χρησιμοποίησε στη συνέχεια η γαλλική και η αγγλική, νεολατινικές γλώσσες. Με τη σημασία του κλασικού ως συγγραφέα πρώτης τάξεως χρησιμοποίησαν τη λέξη και οι νεότεροι Έλληνες. Έτσι, η λέξη ξεκίνησε από την Ελλάδα, πέρασε απέναντι στην Ιταλία, ταξίδεψε στην Ευρώπη και ξαναγύρισε στην Ελλάδα.
Επειδή όμως
α) για τους Έλληνες δεν υπάρχει λόγος να γραφεί η λέξη με δύο 'σ', καθώς δεν έχει διαφορά η προφορά του 1 από τα 2 'σ' στο συγκεκριμένο φωνητικό περιβάλλον και
β) η λέξη προέρχεται από την αρχαιοελληνική κλάσις που γράφεται με ένα 'σ',
--> το σωστό είναι να γράφεται 'κλασικός'.
Σχόλιο : Οι λέξεις όπως η συγκεκριμένη που προέρχονται από την αρχαία ελληνική (ή από οποιαδήποτε άλλη γλώσσα), πέρασαν στο εξωτερικό και επέστρεψαν αλλαγμένες λέγονται αντιδάνεια (δάνεια σε άλλες γλώσσες που γύρισαν πίσω) ή αλλιώς 'περιπλανώμενες' ή 'ταξιδιάρες' λέξεις, αποδίδοντας το γερμανικό όρο R?ckwanderer. Ο συγκεκριμένος όρος επομένως ('περιπλανώμενες' λέξεις, που αποδίδει το R?ckwanderer) είναι ένα δάνειο της ελληνικής από τη γερμανική γλώσσα. Συνοψίζοντας, δάνειο είναι μια λέξη που δανείζεται μια γλώσσα από κάποια άλλη (ακόμα και μεταφρασμένη), αντιδάνειο μια λέξη που δανείζεται μια γλώσσα από κάποια άλλη, στη συνέχεια όμως επιστρέφει (τροποποιημένη με συνέπεια να μην παραπέμπει αμέσως στην αρχική) στη γλώσσα απ' όπου ξεκίνησε. Αντιδάνειο είναι και η λέξη μπάνιο, που προέρχεται από την ιταλική bagno, με τη σειρά της από τη λατινική balneum η οποία τέλος προήλθε από την αρχαιοελληνική βαλανείον (λουτρό).

Πολύ ενδιαφέρον!

Να απαντήσω καισ το θέμα: Εγώ τη μάθαινα πέρυσι με σχεδιαγράμματα. Θα έλεγα ότι είναι αρκετά εύκολο, αλλά ταυτόχρονα μπορείς να δώσεις και ολοκληρωμένες απαντήσεις. Άλλες χρονιές τη μάθαινα και παπαγαλία. Κατά τη γνώμη μου είναι και αναλόγως τον καθηγητή ή την καθηγήτρια. Αλλά συνήθως πριν τη μάθω την κάνω και μία ή δύο αναγνώσεις, για να θυμηθώ τι έλεγε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

sophia_b

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Σοφία-Ζωή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 298 μηνύματα.
βασικα εγω προσεχω στο μαθημα και κανω μια αναγνωση μετα και η παπαγαλια σε καμια περιπτωση δεν βοηθαει:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ειρηνάκι

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ειρηνάκι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
βασικα εγω προσεχω στο μαθημα και κανω μια αναγνωση μετα και η παπαγαλια σε καμια περιπτωση δεν βοηθαει:no1:
Ναι πραγματικά η παπαγαλία δεν βοηθάει σε τίποτα...:iagree:άμα το κάνεις αυτό,μετά από λίγες μέρες δεν θα θυμάσαι τίποτα!πόσο μάλλον στις εξετάσεις που η ύλη είναι πολύ μεγαλύτερη από του διαγωνίσματος!!εγώ θα έλεγα να υπογραμμίζεις τα πιο βασικά κ βέβαια όπως είπε κ η Σοφία να προσέχεις πολύ στην τάξη!ειδικά άμα ο καθηγητής είναι καλός,τότε την περισσότερη δουλειά θα την βγάζεις στο σχολείο κ θα έχεις πολύ λίγο διάβασμα για το σπίτι!:):)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top