variax
Νεοφερμένος
Φίλε Δημήτρη, θεωρώ απαράδεκτη και ανεύθυνη τη σύγχιση που επικρατεί ανάμεσα σε καθηγητές κυρίως, σχετικά με το τι πρέπει να χρησιμοποιείται και τι όχι (π.χ. πότε μπορώ να χρησιμοποιώ την αντιμετάθεσε, πότε πρέπει να κάνω τη δήλωση δεδομένα, πότε πρέπει να κάνω έλεγχω εισαγωγής δεδομένων κ.λ.π.) δεδομένου ότι το μάθημα πλέον, έπειτα από 9 χρόνια εξεταστικής πρακτικής, έχει ωριμάσει και μάλιστα αν δεις τα θέματα των εξετάσεων τα τελευταία 3 χρόνια κάθε τι που ζητείται είναι σαφώς διατυπωμένο (π.χ. ο έλεγχος ορθής καταχώρησης, πότε χρειάζεται να γράψω σε ΓΛΩΣΣΑ, αν πρέπει ή όχι να κάνω κλιμακωτό υπολογισμό κ.λ.π.). Απλά το πρόβλημα έχει δημιουργηθεί γιατί το Υπουργείο δεν μπήκε ποτέ στον κόπο να κάνει επιμόρφωση σχετικά με αυτό το μάθημα στους καθηγητές των σχολείων, τη στιγμή μάλιστα που οι περισσότεροι απ' αυτούς είναι νέοι στο χώρο της εκπαίδευσης χωρίς προηγούμενη εκπαιδευτική εμπειρία,ούτε φρόντισε ποτέ να στείλει σχετικές διευκρινήσεις για ένα σωρό ασάφειες του διδακτικού πακέτου. Αν σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα το μάθημα της ΑΕΠΠ κάνε μια επίσκεψη στο παρακάτω forum: https://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?board=9.0 το οποίο είναι ιδιαίτερα κατατοπιστικό για το τι συμβαίνει. Καλή επιτυχία στις Πανελλαδικές Εξετάσεις!!!Βέβαια ακόμη και στις πανελλαδικές μπορεί να δημιουργηθούν ενδοιασμοί στο μαθητή για το αν θα ελέγξει π.χ. αν ο χρήστης δώσει λάθος ζητούμενο. Καμιά φορά δεν το ζητάει και δεν ξέρεις τι να κάνεις. Και οι καθηγητές στο σχολείο έχουν διάφορες απόψεις για αυτά τα θέματα. Όπως είναι π.χ. η εντολή αντιμετάθεσε, Δεδομένα κ.λ.π. Κάποιοι λένε πως μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις και κάποιοι άλλοι όχι. Ευχαριστώ πάντως για την βοήθεια και τους δυο σας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aradon
Νεοφερμένος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΚΑΚΙ_ΤΗΣ_ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ν1,Ν2,Ν,Χ,Υ,Κ,Λ,Τ ,Π[100,2],Π2[100,2]
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΜΙΝ, Β[100,100],ΚΟ
ΑΡΧΗ
ΜΙΝ <-- 0
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΕ ΤΗΝ ΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ'
ΔΙΑΒΑΣΕ Ν
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Ν>=2 ΚΑΙ Ν<=100
ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
ΓΙΑ Λ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
ΔΙΑΒΑΣΕ Β[Κ,Λ]
ΜΙΝ <-- ΜΙΝ+Β[Κ,Λ]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ Ν1 ΑΠΟ Ν ΜΕΧΡΙ 1 ΜΕ ΒΗΜΑ -1
ΓΙΑ Ν2 ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
Τ <-- 1
Χ <-- 1
Υ <-- Ν
ΟΣΟ Χ<>Ν1 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
Π2[Τ,1] <-- Υ
Π2[Τ,2] <-- Χ
ΚΟ <-- ΚΟ+Β[Υ,Χ]
Τ <-- Τ+1
Χ <-- Χ+1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΟΣΟ Υ<>Ν2 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
Π2[Τ,1] <-- Υ
Π2[Τ,2] <-- Χ
ΚΟ <-- ΚΟ+Β[Υ,Χ]
Τ <-- Τ+1
Υ <-- Υ-1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΚΑΛΕΣΕ ΣΤΕΠ (Χ , Υ ,Π2, Ν, Τ,ΚΟ,Β)
ΑΝ ΚΟ<ΜΙΝ ΤΟΤΕ
ΜΙΝ <-- ΚΟ
ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 2*Ν-1
Π[Κ,1] <-- Π2[Κ,1]
Π[Κ,2] <-- Π2[Κ,2]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ: '
Π[2*Ν-1,1] <-- Ν
Π[2*Ν-1,2] <-- Ν
ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 2*Ν-1
ΓΡΑΨΕ Κ,'ο Βημα: ', Π[Κ,1],',' ,Π[Κ,2]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΕΠ (Χ , Υ ,Π2, Ν, Τ,ΚΟ,Β)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Χ1, Υ1 , Ν1, Ν2,Χ , Υ ,Π2[100,2], Ν, Τ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Β[100,100],ΚΟ
ΑΡΧΗ
Ν1 <-- Ν-Χ
Χ1 <-- Χ
Ν2 <-- Ν-Υ
Υ1 <-- Υ
ΑΝ Χ>Ν1 ΤΟΤΕ
ΓΙΑ Χ1 ΑΠΟ Χ ΜΕΧΡΙ Ν1
Π2[Τ,1] <-- Υ1
Π2[Τ,2] <-- Χ1
ΚΟ <-- ΚΟ+Β[Υ1,Χ1]
Τ <-- Τ+1
ΑΝ Υ>Ν2 ΤΟΤΕ
ΓΙΑ Υ1 ΑΠΟ Υ ΜΕΧΡΙ Ν2
Π2[Τ,1] <-- Υ1
Π2[Τ,2] <-- Χ1
ΚΟ <-- ΚΟ+Β[Υ1,Χ1]
Τ <-- Τ+1
ΚΑΛΕΣΕ ΣΤΕΠ (Χ1 , Υ1 ,Π2, Ν, Τ,ΚΟ,Β)
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitris777
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
James Fallen
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
marsenis
Νεοφερμένος
α)Δεν αρχικοποιείς ποτέ την μεταβλητή ΚΟ.
β)Στη διαδικασία ΣΤΕΠ γράφεις:
ΑΝ Χ>Ν1 ΤΟΤΕ
ΓΙΑ Χ1 ΑΠΟ Χ ΜΕΧΡΙ Ν1
.....
Επίσης θα μπορούσες να εξηγήσεις λίγο τον κώδικά σου γιατί αν κατάλαβα καλά τι κάνει το πρόγραμμά σου μάλλον υπάρχει και πιο γρήγορος τρόπος να το λύσεις αυτό το πρόβλημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thewatcher
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
marsenis
Νεοφερμένος
αυτό το πρόβλημα, τι επιπέδου είναι; εννοώ, πανεπιστημιακό;
Τέτοιου είδους προβλήματα δεν κάνουμε στο Λύκειο (στην Ελλάδα τουλάχιστον) άρα μπορεί να θεωρηθεί πανεπιστημιακού επιπέδου αν και παρόμοια (και πολύ πιο δύσκολα συνήθως) προβλήματα βάζουν σε Διεθνείς Διαγωνισμούς Πληροφορικής στους οποίους παίρνουν μέρος μόνο μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
EFNY
Νεοφερμένος
αλλα εκανα πιο πολλες και καλες ασκησεις απο κατι φυλλαδια του Π.Τσιωτακη ο οπιος φετος εβγαλε σε βοηθημα ολο αυτο το υλικο και πολλα περισσοτερα...εκδοσεις Σαββαλα και αυτο...πραγματικα πολυ καλο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aradon
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aradon
Νεοφερμένος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΚΑΚΙ_ΤΗΣ_ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ν,Χ,Υ,Τ ,Π[199,2],Π2[199,2]
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΜΙΝ, Β[100,100],ΚΟ
ΑΡΧΗ
ΜΙΝ <-- 0
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΕ ΤΗΝ ΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ'
ΔΙΑΒΑΣΕ Ν
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Ν>=2 ΚΑΙ Ν<=100
ΓΙΑ Υ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
ΓΙΑ Χ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΕ ΤΗΝ ΤΗΜΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΛΙ: ', Υ , ' , ' , Χ
ΔΙΑΒΑΣΕ Β[Υ,Χ]
ΜΙΝ <-- ΜΙΝ+Β[Υ,Χ]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Χ <-- 1
Υ <-- Ν
Τ <-- 2
Π[1,1] <-- Ν
Π[1,2] <-- 1
ΚΑΛΕΣΕ ΣΤΕΠΧ (Χ , Υ ,Π2, Ν, Τ,ΚΟ,Β,ΜΙΝ,Π)
ΓΙΑ Τ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 2*Ν-1
ΓΡΑΨΕ Τ,'ο Βημα: ', Π[Τ,1],' , ' ,Π[Τ,2]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΕΠΧ (Χ , Υ ,Π2, Ν, Τ,ΚΟ,Β,ΜΙΝ,Π)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Χ1, Υ1 , Ν1, Ν2,Χ , Υ ,Π2[199,2], Ν, Τ,Τ1,Χς,Π[199,2]
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Β[100,100],ΚΟ,ΜΙΝ,ΚΟ1
ΑΡΧΗ
ΚΟ1 <-- ΚΟ
Τ1 <-- Τ
Υ1 <-- Υ
Χ1 <-- Χ
ΑΝ Χ<=Ν ΤΟΤΕ
ΓΙΑ Χ1 ΑΠΟ Χ ΜΕΧΡΙ Ν ΜΕ ΒΗΜΑ 1
ΑΝ Χ<>Χ1 ΤΟΤΕ
Π2[Τ1,1] <-- Υ1
Π2[Τ1,2] <-- Χ1
ΚΟ1 <-- ΚΟ1+Β[Υ1,Χ1]
ΚΑΛΕΣΕ ΤΣΕΚ (Τ1,Ν,ΚΟ1,ΜΙΝ,Π,Π2)
Τ1 <-- Τ1+1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΚΑΛΕΣΕ ΣΤΕΠΥ (Χ1 , Υ1 ,Π2, Ν, Τ1,ΚΟ1,Β,ΜΙΝ,Π)
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΕΠΥ (Χ , Υ ,Π2, Ν, Τ,ΚΟ,Β,ΜΙΝ,Π)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Χ1, Υ1 , Ν1, Ν2,Χ , Υ ,Π2[199,2], Ν, Τ,Τ1,Χς,Π[199,2]
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Β[100,100],ΚΟ,ΜΙΝ,ΚΟ1
ΑΡΧΗ
ΚΟ1 <-- ΚΟ
Τ1 <-- Τ
Υ1 <-- Υ
Χ1 <-- Χ
ΑΝ Υ>=1 ΤΟΤΕ
ΓΙΑ Υ1 ΑΠΟ Υ-1 ΜΕΧΡΙ 1 ΜΕ ΒΗΜΑ -1
Π2[Τ1,1] <-- Υ1
Π2[Τ1,2] <-- Χ1
ΚΟ1 <-- ΚΟ1+Β[Υ1,Χ1]
ΚΑΛΕΣΕ ΤΣΕΚ (Τ1,Ν,ΚΟ1,ΜΙΝ,Π,Π2)
Τ1 <-- Τ1+1
ΚΑΛΕΣΕ ΣΤΕΠΧ (Χ1 , Υ1 ,Π2, Ν, Τ1,ΚΟ1,Β,ΜΙΝ,Π)
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΣΕΚ (Τ1,Ν,ΚΟ1,ΜΙΝ,Π,Π2)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Π2[199,2],Π[199,2],Τ1,Κ,Ν
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:ΜΙΝ,ΚΟ1
ΑΡΧΗ
ΑΝ Τ1=2*Ν-1 ΤΟΤΕ
ΑΝ ΚΟ1<ΜΙΝ ΤΟΤΕ
ΜΙΝ <-- ΚΟ1
ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 2*Ν-1
Π[Κ,1] <-- Π2[Κ,1]
Π[Κ,2] <-- Π2[Κ,2]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pilasboy
Νεοφερμένος
Να ελεγχει οτι αυτος ο αριθμος Κ ειναι ακεραιος και θετικος(όχι μηδέν)'
Να δημιουργεί και να εμφανίζει ενα μονοδιαστατο πινακα Π 150 ΘΕΣΕΩΝ σύμφωνα με τις σχέσεις
α)Εαν χ>500 τοτε Π = 3Κ^3 - 3
Β)διαφορετικα Π = 2Κ^2 +2
ΚΑμια βοηθεια....??
κολλάω στον έλεγχο τιμών....
θα γίνει με ΑΡΧΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ....?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
variax
Νεοφερμένος
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Διάβασε κ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ (κ>0) ΚΑΙ (Α_Μ(κ)=κ)
(Θα μπορούσε και να γίνει χωριστά ο έλεγχος δηλαδή πρώτα αν είναι θετικός και μετά αν είναι ακέραιος)
Για τα υπόλοιπα το χ τι ρόλο παίζει? Κάτι δεν έχεις γράψει σωστά!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pilasboy
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
variax
Νεοφερμένος
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Διάβασε κ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ (κ>0) ΚΑΙ (Α_Μ(κ)=κ)
Για Ι από 1 μέχρι 150
Αν κ>500 τότε
Π[Ι] <-- 3Κ^3 - 3
Αλλιώς
Π[Ι] <-- 2Κ^2 +2
Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Για Ι από 1 μέχρι 150
Εμφάνισε Π[Ι]
Τέλος_επανάληψης
Τέλος ΒΟΗΘΕΙΑ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pilasboy
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
marsenis
Νεοφερμένος
Υπάρχει και πολύ πιο γρήγορη λύση αν παρατηρήσεις ότι μπορείς να βρεις το μονοπάτι με το ελάχιστο κόστος από την αρχή μέχρι τη θέση (x, y) πολύ γρήγορα αν ξέρεις το μονοπάτι με το ελάχιστο κόστος από την αρχή μέχρι τη θέση (x+1, y) και (x, y-1). Αυτή η μέθοδος ονομάζεται δυναμικός προγραμματισμός. Συγκριτικά η λύση αυτή ακόμα και για σκακιέρες με μέγεθος μεγαλύτερο από 100x100 βρίσκει λύση σε μερικά δευτερόλεπτα.
Θες να σου πω λεπτομέρειες για αυτή τη λύση ή θες να το προσπαθήσεις λίγο μόνος σου??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dkotanid
Νεοφερμένος
Π[Ι] <-- 3*Κ^3 - 3
Αλλιώς
Π[Ι] <-- 2*Κ^2 +2
Τέλος_αν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
zenctheo
Νεοφερμένος
View attachment extraaskiseistex.pdf
Όταν τελειώσεις με τους πίνακες και τα υποπρογράμματα ρίξε μια ματιά και σε αυτό. Έχει λίγο πολύ τα ίδια αλλά με πίνακες και υποπρογράμματα.
View attachment diagonisma.pdf
View attachment diagonisma2.pdf
Αν σου αρέσουν πέσμου.
Καλή συνέχεια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
variax
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dkotanid
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 61 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- john_55
- akis_95
- Marios2020
- Hased Babis
- Mara2004
- Mary06
- Valous
- Ilovemycats27
- katia.m
- Anna_kitty
- antonis97
- gewrgioyp
- Panagiotis849
- Σωτηρία
- marian
- ggl
- tsiobieman
- elenicar
- Scandal
- Δήμος56103
- eukleidhs1821
- calliope
- kwstaseL
- Eri0611
- liaiscool
- leo41
- Georgekk
- Athens2002
- Johnman97
- imkindalost
- panagiotis G
- Giovanni5
- marsenis
- thecrazycretan
- the purge
- eri548
- Ria99
- JohnGreek
- lostpfg
- Vold
- Λαμπρινηη
- SlimShady
- tasost
- Vasilina93
- kvstas92
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.