MariaLoveItaly
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Ιταλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 363 μηνύματα.
13-06-15
17:15
Άμα έχεις την οικονομική δυνατότητα πάρε και τα 2.
Δηλαδη λες να παρω βοηθημα και να μην κανω αυτα που μας εδωσαν στο σχολειο? δεν ειναι καλυτερο να κανω ιδιαιτερα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dum spiro spero
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η dum spiro spero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 171 μηνύματα.
13-06-15
18:13
Γεια σου!
Αρχικα θελω να σου ενα μεγαλο μπραβο που συνειδητοποιησες τα κενα σου και δεν αφηνεις να περασει αλλη μια χρονια.
Νομιζω πως τα σχολικα εγχειριδια των αρχαιων α, β,γ γυμνασιου ειναι κατανοητα και πως με μελετη θα τα καταφερεις .Στο διαδικτυο υπαρχει δωρεαν βοηθημα και για τις τρεις ταξεις,το οποιο θα σε βοηθησει να ελεγχεις τις ασκησεις.
Καλη επιτυχια!
Αρχικα θελω να σου ενα μεγαλο μπραβο που συνειδητοποιησες τα κενα σου και δεν αφηνεις να περασει αλλη μια χρονια.
Νομιζω πως τα σχολικα εγχειριδια των αρχαιων α, β,γ γυμνασιου ειναι κατανοητα και πως με μελετη θα τα καταφερεις .Στο διαδικτυο υπαρχει δωρεαν βοηθημα και για τις τρεις ταξεις,το οποιο θα σε βοηθησει να ελεγχεις τις ασκησεις.
Καλη επιτυχια!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
meetmeinmontauk
Τιμώμενο Μέλος
Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 11,801 μηνύματα.
13-06-15
19:05
να ξέρεις πως κανένα βοήθημα δεν είναι καλύτερο από τη γραμματική του σχολείου. τα περιλαμβάνει όλα και στο κάτω-κάτω πάνω σε αυτήν θα εξετάζεστε σε όλα τα χρόνια του γυμνασίου και του λυκείου. αν έχεις απορίες, μπορείς να ψαχτείς στο ίντερνετ. και φυσικά μπορείς να ρωτάς τους καθηγητές στο σχολείο σου, σίγουρα θα σε βοηθήσουν. καλό διάβασμα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MariaLoveItaly
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Ιταλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 363 μηνύματα.
13-06-15
22:57
Γεια σου!
Αρχικα θελω να σου ενα μεγαλο μπραβο που συνειδητοποιησες τα κενα σου και δεν αφηνεις να περασει αλλη μια χρονια.
Νομιζω πως τα σχολικα εγχειριδια των αρχαιων α, β,γ γυμνασιου ειναι κατανοητα και πως με μελετη θα τα καταφερεις .Στο διαδικτυο υπαρχει δωρεαν βοηθημα και για τις τρεις ταξεις,το οποιο θα σε βοηθησει να ελεγχεις τις ασκησεις.
Καλη επιτυχια!
Ευχαριστω, θα ξεκινησω το καλοκαιρι απο την αρχη
να ξέρεις πως κανένα βοήθημα δεν είναι καλύτερο από τη γραμματική του σχολείου. τα περιλαμβάνει όλα και στο κάτω-κάτω πάνω σε αυτήν θα εξετάζεστε σε όλα τα χρόνια του γυμνασίου και του λυκείου. αν έχεις απορίες, μπορείς να ψαχτείς στο ίντερνετ. και φυσικά μπορείς να ρωτάς τους καθηγητές στο σχολείο σου, σίγουρα θα σε βοηθήσουν. καλό διάβασμα!
Ενταξει, σε ευχαριστω πολυ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SlimShady
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 900 μηνύματα.
14-10-21
22:00
Καλησπέρα
Σκέφτηκα να "αναστήσω" το παρόν θρέντ, όντας σαφώς επηρεασμένος απο το αντίστοιχο μαθηματικό, με στόχο να υπάρξει αλληλεπίδραση γύρω απο το μάθημα των αρχαίων. Εκκινώντας, λοιπόν, θα ήθελα να παραθέσω μια ενδιαφέρουσα συντακτική άσκηση, η οποία συμπεριλαμβάνει αρκετά συντακτικά φαινόμενα
ἐγὼ μὲν γὰρ ἡγοῦμαι τούτων ὑπαρξάντων τελέως τὴν πόλιν εὐδαιμονήσειν.
1) Αναγνώριση της μετοχής του αποσπάσματος και ανάλυσή της στην αντίστοιχη δευτερεύουσα πρόταση
Σκέφτηκα να "αναστήσω" το παρόν θρέντ, όντας σαφώς επηρεασμένος απο το αντίστοιχο μαθηματικό, με στόχο να υπάρξει αλληλεπίδραση γύρω απο το μάθημα των αρχαίων. Εκκινώντας, λοιπόν, θα ήθελα να παραθέσω μια ενδιαφέρουσα συντακτική άσκηση, η οποία συμπεριλαμβάνει αρκετά συντακτικά φαινόμενα
ἐγὼ μὲν γὰρ ἡγοῦμαι τούτων ὑπαρξάντων τελέως τὴν πόλιν εὐδαιμονήσειν.
1) Αναγνώριση της μετοχής του αποσπάσματος και ανάλυσή της στην αντίστοιχη δευτερεύουσα πρόταση
οθεσσαλονικιος
Νεοφερμένος
Ο οθεσσαλονικιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
14-10-21
23:01
εγω μεν γαρ ηγουμαι εαν/αν/η ταυτα υπαρξη τελεως την πολιν ευδαιμονησειν..όλο λάθος??
SlimShady
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 900 μηνύματα.
14-10-21
23:04
Πολύ σωστά, τα ενδιαφέροντα σημεία εδώ είναι η ύπαρξη της γενικής απόλυτης υποθετικής μετοχής, αλλά και η αναγκαιότητα μετατροπής σε αττική σύνταξη. Εύγε!
οθεσσαλονικιος
Νεοφερμένος
Ο οθεσσαλονικιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
14-10-21
23:07
Συνάμα σχηματίζεται στο προηγηθεν απόσπασμα υποθετικος λόγος γ’ είδους που δηλώνει το προσδωκομενο;;;υπόθεση εάν/αν/ην + υποτακτική απόδοση οριστική μέλλοντος ή κάτι ισοδύναμο
SlimShady
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 900 μηνύματα.
14-10-21
23:10
Ακριβώς, η ύπαρξη απόδοσης σε χρόνο μέλλοντα μας οδηγεί προς αυτό το είδος, και ο υποθετικός λόγος είναι απλος, λανθάνων και εξαρτημένος(απόδοση σε απαρέμφατο).
οθεσσαλονικιος
Νεοφερμένος
Ο οθεσσαλονικιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
14-10-21
23:17
τα αρχαία πρέπει να είναι το αγαπημένο σου μάθημα..change my mind
SlimShady
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 900 μηνύματα.
14-10-21
23:21
Τα αντικείμενα όλων των μαθημάτων της κατεύθυνσης μου είναι ιδιαίτερα θελκτικά! Και εσύ όμως πρέπει να έχεις/είχες πολύ καλή σχέση με τα αρχαία, εάν επιτρέπεις, σε ποιο τμήμα φοιτάς;
οθεσσαλονικιος
Νεοφερμένος
Ο οθεσσαλονικιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
14-10-21
23:34
Βιολογικό..ήμουν ανθρωπιστικών στην β λυκείου (μου είχε καρφωθεί η ιδέα να περάσω νομικη) μετά όμως άλλαξα κατεύθυνση,με γοήτευαν τα κύτταρα και ο ανθρώπινος οργανισμός.κάτι θυμάμαι από αρχαίαεσύ προς τα που στοχεύεις αν επιτρέπεται;
SlimShady
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 900 μηνύματα.
15-10-21
11:25
Πραγματικά εξαιρετικό επίπεδο για την ιδιότητά σου! Σκέφτομαι την Νομική, αλλά θα δείξει.Βιολογικό..ήμουν ανθρωπιστικών στην β λυκείου (μου είχε καρφωθεί η ιδέα να περάσω νομικη) μετά όμως άλλαξα κατεύθυνση,με γοήτευαν τα κύτταρα και ο ανθρώπινος οργανισμός.κάτι θυμάμαι από αρχαίαεσύ προς τα που στοχεύεις αν επιτρέπεται;
οθεσσαλονικιος
Νεοφερμένος
Ο οθεσσαλονικιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
15-10-21
16:32
Σου εύχομαι ο,τι καλύτερο.πάντως είναι έκδηλη η ευγλωττία που σε διακατέχει,αριστος χειριστής της ελληνικής γλωσσης..θα σου ταίριαζε ομολογουμένως η νομικη
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 38 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.