Silent_Killer
Πολύ δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
μερικά ρήματα κάποιες φορές είναι μεταβατικά και κάποιες αμετάβατα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
meidei
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Αυτοκτονώ κάποιον
Αυτά έγιναν μεταβατικά τελευταίως.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexl1996
Πολύ δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Μεταβατικά: είναι τα ρήματα που δηλώνουν ότι η ενέργεια του υποκειμένου μεταβαίνει σε άλλο πρόσωπο ή πράγμα και άρα έχουν αντικείμενο
π.χ. Ο Γιώργος εγκρίνει τη σχέση του Νίκου με την Αφροξυλάνθη
Αμετάβατα:είναι αυτά που δεν μεταβαίνει η ενέργεια του υποκειμένου σε άλλο πρόσωπο ή πράγμα και συνεπώς δεν έχουν αντικείμενο.
π.χ. Ο στρατιώτης βαδίζει
Εξαιρετική εξήγηση! :bravo:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
twilight_girl
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Μπορει καποιος να μου δωσει μια ιδεα για το τι να γραψω,γιατι δεν ξερω τι πληροφοριες να ψαξω στη μηχανη αναζητησης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
4kR!bn:)
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Στα αρνητικά μπορείς να βάλεις το ότι πολλοί βρίσκουν αυτό το μέτρο αντιπαιδαγωγικό και ρατσιστικό απέναντι στους πιο αδύναμους μαθητές,που θα νιώθουν μειονεκτικά αν καταταχθούν στο "κατώτερο" επίπεδο.Μπορεί να πληγεί η αυτοπεποίθησή τους και να νιώθουν ότι δεν αξίζουν και τελικά να μην κάνουν καμιά προσπάθεια και να έχουμε αντίθετα αποτελέσματα από αυτά στα οποία στοχεύει το μέτρο.
Ένα άρθρο για τα σχολεία 2 ταχυτήτων: https://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=75&artid=84127&dt=01/12/1996
Ελπίζω να σε βοήθησα!
![Χαμόγελο :) :)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/smilenew.png)
-----------------------------------------
Α να βρήκα και ένα thread στο ischool:https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=38838
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
twilight_girl
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
ευχαριστω πολυ!:thanks::thanks::thanks::thanks:Στα θετικά μπορείς να πεις πως ο χωρισμός σε επίπεδα θα βοηθήσει τους μεν "καλούς" μαθητές να προχωρήσουν περισσσότερο και να μη βαριούνται μέσα στην τάξη,τους δε "κακούς" να λάβουν περισσότερη προσοχή από τους καθηγητές τους και να μπορούν να συμμετέχουν στο μάθημα χωρίς να φοβούνται μην κάνουν λάθη,αφού θα είναι σε παρόμοιο επίπεδο με τους υπόλοιπους.
Στα αρνητικά μπορείς να βάλεις το ότι πολλοί βρίσκουν αυτό το μέτρο αντιπαιδαγωγικό και ρατσιστικό απέναντι στους πιο αδύναμους μαθητές,που θα νιώθουν μειονεκτικά αν καταταχθούν στο "κατώτερο" επίπεδο.Μπορεί να πληγεί η αυτοπεποίθησή τους και να νιώθουν ότι δεν αξίζουν και τελικά να μην κάνουν καμιά προσπάθεια και να έχουμε αντίθετα αποτελέσματα από αυτά στα οποία στοχεύει το μέτρο.
Ένα άρθρο για τα σχολεία 2 ταχυτήτων: https://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=75&artid=84127&dt=01/12/1996
Ελπίζω να σε βοήθησα!
-----------------------------------------
Α να βρήκα και ένα thread στο ischool:https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=38838
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
anneliza
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
α)που ηταν ο χωρος /πως ειναι απο εξω και απο μεσα.
β)πως γνωρισατε το χωρο αυτο.
γ)γιατι πηγαινατε.
δ)πως νιωθατε καθε φορα που βρισκοσασταν εκει.
σας παρακαλω βοηθηστε με
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
natasapapa
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
παιδια θελω να με βοηθησετε για μια εκθεση με θεμα,ενας χωρος που εχω περασει πολυ καλα απαντωντας σε στις παρακατω ερωτισεις
α)που ηταν ο χωρος /πως ειναι απο εξω και απο μεσα.
β)πως γνωρισατε το χωρο αυτο.
γ)γιατι πηγαινατε.
δ)πως νιωθατε καθε φορα που βρισκοσασταν εκει.
σας παρακαλω βοηθηστε με
ειναι πολυ ευκολο θεμα μπορεισ να γραψεισ για μία εκδρομή ή για ενα μουσείο(ακροπολη α ειχεις παει) ή για το χωριο σου (αν έχεισ) με πολυ ήμαλλον παρα πολύ ¨σαλτσα¨και πλουσιο λεξιλογιο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jimakas
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
![Clapup :clapup: :clapup:](https://www.e-steki.gr/images/smilies/clapup.gif)
![Συγκαταβατικό :/: :/:](https://www.e-steki.gr/images/smilies/condescending.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Timmy
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Πάντως εγώ θα σου πρότεινα α διαβάσεις κάποιο λογοτεχνικό βιβλίο.. Πιθανών το Πάσχα. Κάποιο που θα το βρεις ενδιαφέρον.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
![EEK! :eek: :eek:](https://www.e-steki.gr/images/smilies/eek.gif)
![Γλώσσα :P :P](https://www.e-steki.gr/images/smilies/tongue.gif)
Αν θέλουμε να πάρουμε ιδέες, καλό θα είναι να διαβάζουμε κάποια άρθρα στις εφημερίδες, ιδίως αυτές που έχουν αντικειμενική γνώμη. Εντάξει, δε θα διαβάζουμε κάθε μέρα εφημερίδα, αλλά μπορούμε να τη διαβάσουμε πριν γράψουμε την έκθεσή μας
![Χαμόγελο :) :)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/smilenew.png)
Εγώ με αυτόν τον τρόπο, παίρνω υψηλούς βαθμούς στην έκθεση
![Κλείνω μάτι ;) ;)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/wink.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
transient
Πολύ δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Εγώ με αυτόν τον τρόπο, παίρνω υψηλούς βαθμούς στην έκθεση
Δεν έχει να κάνει μόνο με τις ιδέες η έκθεση, τουλάχιστον μέχρι την Β' Γυμνασίου. Ο τρόπος που θα εκφράσεις τις ιδέες αυτές και ο τρόπος με τον οποίον θα τις δομήσεις, το επικοινωνιακό πλαίσιο καθώς και πάρα πολλά άλλα στοιχεία είναι απαραίτητα, αλλά δεν τα διδάσκονται τα παιδιά στην Α'-Β' γυμνασίου. Κάτι γίνεται στην Γ'...
Γράψτε ενα γράμμα σε ενα φίλο σας που εγκαταλείπει το σχολείο
Στις εκθέσεις πρέπει να προσέχετε το επικοινωνιακό πλαίσιο.
Είναι επιστολή; Πάνω πάνω δεξιά τόπο και ημερομηνία, προσφώνηση και αποφώνηση
Είναι άρθρο; Βάλε τίτλο
Είναι ομιλία; Προσφώνηση, αποφώνηση, ρητορικές ερωτήσεις, χρήση υποτακτικής κ.α.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
ευχαριστωω ειναι αναγκηηη
![Χαμόγελο :) :)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/smilenew.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nadia anagn
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
ελα παραδέξου το, δεν είναι αρκετό το να διαβάζεις εφημερίδα μόνο δέκα φορές το χρόνο για να γράψεις τις δέκα εκθέσεις που θα μας βάλλουν στο σχολείο. μάλλον παίρνεις καλούς βαθμούς γιατί το χεις κιόλαςΠοπο!!Η έκθεση της Β' γυμνασίου δεν συζητιέται τόσο πολύ;
Αν θέλουμε να πάρουμε ιδέες, καλό θα είναι να διαβάζουμε κάποια άρθρα στις εφημερίδες, ιδίως αυτές που έχουν αντικειμενική γνώμη. Εντάξει, δε θα διαβάζουμε κάθε μέρα εφημερίδα, αλλά μπορούμε να τη διαβάσουμε πριν γράψουμε την έκθεσή μας
Εγώ με αυτόν τον τρόπο, παίρνω υψηλούς βαθμούς στην έκθεση![]()
![Κλείνω μάτι ;) ;)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/wink.gif)
πάντως είναι απαραίτητο να διαβάζουν εφημερίδες και βιβλία όσοι δεν τα καταφέρνουν και πολύ καλά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MariosProspathw
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
![Κλείνω μάτι ;) ;)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/wink.gif)
![Κλείνω μάτι ;) ;)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/wink.gif)
![Χαμόγελο :) :)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/smilenew.png)
![Πολύ χαρούμενος :D :D](https://www.e-steki.gr/images/smilies/biggrin.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Polymnia
Πολύ δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Γειά σας, θα το εκτιμούσα εάν μου δίνατε μερικές συμβουλές για το πως να γράφω καλύτερες και πιο ώριμες εκθέσειςΕπίσης να επισημάνω ότι είμαι μισός Βρετανός και όπως καταλαβένεται είναι λίγο δυσκολο να γραψεις άψογες εκθέσεις εάν περνάς αρκετές ώρες της ημέρας μιλώντα αγγλικά
Ευχαριστώ πολύ
![]()
![]()
Πωω είσαι τυχερός που ζητάς τώρα βοήθεια για να βελτιώσεις τις εκθέσεις σου.
Εγώ έμαθα πώς να γράφω έκθεση στην τρίτη λυκείου,όταν πήγαινα φροντ.
Στο σχολείο δεν κάναμε ΤΙΠΟΤΑ.
Πάλι καλά που είχα διαμορφώσει προσωπικές βάσεις (διάβαζα λογοτεχνικά βιβλία,άρθρα,προσπαθούσα να μαθαίνω πολλά συνώνυμα 1 λέξης κτλ.) αλλιώς ...
Λεπόν Μάριε,
στο γυμνάσιο ναι μεν ειναι αστεία τα θέματα στην έκθεση,αλλά εκεί έχεις τη μοναδική ευκαιρία να καλυτερεύσεις το γραπτό σου λόγο (και τον προφορικό γιατί όχι; )
Σιγά σιγά ξεκίνα να διαβάζεις διάφορα αρθράκια στο ιντερνετ,για να σου μένουν και επιχειρήματα και να συνηθίζεις τα ελληνικά .Τουλάχιστον εγώ έτσι έκανα(δεν είχα βοήθημα όμως ,αλλά τελικά ούτε που το χρειάστηκα)
Εσύ έχεις θέμα με το πώς να εμπλουτίσεις το περιεχομενο μιας έκθεσης ή θες να μάθεις τη δομή μιας έκθεσης ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MariosProspathw
Νεοφερμένος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Να σου πω την αλήθεια...έχω ένα θεματάκι και με τα δύο. Δεν είναι ότι δεν τα πάω καλά στην έκθεση αλλα θα μου άρεσε να δώσω ενδιαφέρον στις εκθέσεις μου αντί να κάνω τις απλές βαρετές που δεν έχουν κάτι το ξεχωριστό.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου και πάλι
![Κλείνω μάτι ;) ;)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/wink.gif)
![Πολύ χαρούμενος :D :D](https://www.e-steki.gr/images/smilies/biggrin.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εχέμυθη
Περιβόητο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
![Κλείνω μάτι ;) ;)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/wink.gif)
Αυτο που εχω να πω εγω (και η γνωμη μου δε διαφερει πολυ απο της Πολυμνιας) , ειναι οτι γενικα οσο πιο πολυ εξασκεις μια γλωσσα τοσο καλυτερα θα μαθεις να τη χειριζεσαι.Κατι ευχαριστο , για εμενα τουλαχιστον , ειναι να διαβαζεις βιβλια τα οποια ομως σου φαινονται ενδιαφεροντα (ειπαμε...μη κανουμε και καταναγκαστικα εργα
![Γλώσσα :P :P](https://www.e-steki.gr/images/smilies/tongue.gif)
Κατι το οποιο θα βοηθισει ειναι και ενα βοηθημα πιο πολυ για να δεις τη δομη μιας εκθεσης...
![Χαμόγελο :) :)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/smilenew.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Polymnia
Πολύ δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Πολύ σωστά τα λέει το Ελενάκι.
Θα σου πώ τί έμαθα εγώ απο το μάθημα αυτό.Δεν είναι ανάγκη ούτε να φορτώνεις το κείμενό σου με σπάνιες,δυσεύρετες λέξεις,ούτε να χρησιμοποιείς πολύ συχνά φράσεις άλλων (συγγραφέων,φιλόσοφων,επιστημόνων κτλ).
θα καταντήσει βαρετή και κουραστική η έκθεση.
Το συμαντικότερο είναι να έχει ΣΥΝΟΧΗ το κείμενό σου.Δηλαδή,οι σκέψεις που στριφογυρίζουν στο μυαλο σου,να μπορούν να αποτυπωθουν κομψά στο χαρτί.Να μπορείς να τα οργανώσεις έτσι,ώστε οι ιδέες σου να ''ρέουν'' ομοιόμορφα.
Να μην είναι άτακτο και αόριστο το κείμενο.
Έτσι ο καθηγητής(αργότερα οι βαθμολογητές) θα χαίρεται να το διαβάζει,χωρίς να έχεις βάλει τις σουπερ γουάου λέξεις.Θα τον ευχαριστήσει η ανάγνωση του κειμένου σου,και θα πάρεις πολύ καλό βαθμό.
Να προσέχεις και το σχολικό σου βιβλίο,Μάριε.Και τώρα και στο λύκειο.Ειδικά στη β και γ λυκείου.
Όλα αυτά δε θέλουν θαύματα,Απλή εξάσκηση και μέτρο !
Θα δεις θα τα βγάλεις πέρα
![Πολύ χαρούμενος :D :D](https://www.e-steki.gr/images/smilies/biggrin.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.