Jack25
Εκκολαπτόμενο μέλος
Παιδιά ξέρετε γενικα τι παιζει με τις αναβαθμολογησεις; Στην εκθεση εγραψα πολυ πιο κάτω απ’ όσο περιμενα και απ’ όσο περίμεναν όλοι καθηγητές φίλοι συμμαθητές κλπ. 15 εγραψα ενώ ηταν σιγουρο ότι θα πηγαινα πάνω από 17 Ε και όσο ναναι δεν είναι και μικρή διαφορα. Μέσω ενός καθηγητή μου που είναι διορθωτής ειχα δει τις οδηγιες σύμφωνα με τις οποίες το υπουργείο ειχε ορίσει να γίνεται η βαθμολόγηση του κάθε ζητούμενου και ηταν σιγουρο ότι είχαν πιασει κάπου 33-34/35 στη θεωρία, κάπου 20/25 στην περιληψη και μετα εκθεση στην χειρότερη περίπτωση κάπου Στα 30/40. Δεν είμαι πολυ φαν των εκτιμήσεων αλλα για την εκθεση ηταν η πρωτη φορα που ήμουν τόσο σιγουρη για το τι εχω γράψει και βλεπω κι αλλα παιδιά που οι διάφορες των βαθμολογητών είναι τραγικά μεγάλες ή έγραψαν πολυ χειρότερα αλλα και καλυτερα αποσο πίστευαν. Προφανώς τετοια γινοται κάθε χρόνο αλλα αρνούμαι να πιστεψω ότι περσι που ειχα βγει τελειως εκτός θέματος, δεν ειχα γράψει επίλογο και ειχα κάνει λαθος τα μισα συνώνυμα ΣΥΝ το ότι η περιληψη μου ηταν γτπ ειχα γράψει ακριβως όσο φέτος που η θεωρία μου ηταν άριστη και η περιληψη και η εκθεση μου ηταν από τις πολυ καλές μου. Αξιζει πίστευετε να το δοκιμάσω; Αποτι μου παν πρέπει να γίνει εισαγγελική παρέμβαση κλπ και δεν ξερω αν τελικα θα βγει και απαυτο η θα φαω τα μούτρα μου.
1) πηγαινε στο σχολειο που εδινες και ζητα να δεις τα αποκομματα για να δεις απο που εχασες (περιληψη,εκθεση)
2) ο βαθμος ειναι παρα παρα πολυ δυσκολο να αλλαξει , ακομα και αν διαπιστωθει κραυγαλεο λαθος απο τους βαθμολογητες και οποιαδηποτε αλλαγη βαθμου θα ειναι πολυ καθυστερημενη χρονικα σε σχεση με την ανακοινωση των βασεων , εγω δεν ακουσει ποτε για βαθμο που αλλαξε
3) η Ν.Γλωσσα ειναι το πιο υποκειμενικο μαθημα των Πανελληνιων αρα να θεωρηθει κατι κραυγαλεο λαθος ειναι σχεδον απιθανο , του στυλ σου εβαλε 0/25 σε μια οκ περιληψη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Maimou
Νεοφερμένος
ειναι ευκολο να ζητησεις να δεις το γραπτο σου;1) πηγαινε στο σχολειο που εδινες και ζητα να δεις τα αποκομματα για να δεις απο που εχασες (περιληψη,εκθεση)
2) ο βαθμος ειναι παρα παρα πολυ δυσκολο να αλλαξει , ακομα και αν διαπιστωθει κραυγαλεο λαθος απο τους βαθμολογητες και οποιαδηποτε αλλαγη βαθμου θα ειναι πολυ καθυστερημενη χρονικα σε σχεση με την ανακοινωση των βασεων , εγω δεν ακουσει ποτε για βαθμο που αλλαξε
3) η Ν.Γλωσσα ειναι το πιο υποκειμενικο μαθημα των Πανελληνιων αρα να θεωρηθει κατι κραυγαλεο λαθος ειναι σχεδον απιθανο , του στυλ σου εβαλε 0/25 σε μια οκ περιληψη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SonGokuUI
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Καλη συνεχεια σε ο,τι κανετε στη ζωη σας, ειστε γεννημενοι να πετυχετε
Ποσό έβγαλες;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack25
Εκκολαπτόμενο μέλος
ειναι ευκολο να ζητησεις να δεις το γραπτο σου;
τωρα ειναι αδυνατο
νομιζω οτι το Σεπτεμβριο κανεις μια δηλωση και μετα μπορεις να πας να το δεις καπου το Οκτωβριο .
Για να το δεις πρεπει να πληρωσεις παραβολο 50 ευρω .
Τωρα μπορεις να πας στο διευθυντη του σχολειο σου και να του ζητησεις να δεις τα αποκομματα , ειναι ενα τετραγωνικο χαρτι , μερος του εσωφυλλου του τετραδιου των Πανελληνιων που το μονο που λεει ειναι ποσο σου εβαλε ο καθε βαθμολογητης σε καθε ερωτημα καθε θεματος,
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Galaxy
Εκκολαπτόμενο μέλος
1) πηγαινε στο σχολειο που εδινες και ζητα να δεις τα αποκομματα για να δεις απο που εχασες (περιληψη,εκθεση)
2) ο βαθμος ειναι παρα παρα πολυ δυσκολο να αλλαξει , ακομα και αν διαπιστωθει κραυγαλεο λαθος απο τους βαθμολογητες και οποιαδηποτε αλλαγη βαθμου θα ειναι πολυ καθυστερημενη χρονικα σε σχεση με την ανακοινωση των βασεων , εγω δεν ακουσει ποτε για βαθμο που αλλαξε
3) η Ν.Γλωσσα ειναι το πιο υποκειμενικο μαθημα των Πανελληνιων αρα να θεωρηθει κατι κραυγαλεο λαθος ειναι σχεδον απιθανο , του στυλ σου εβαλε 0/25 σε μια οκ περιληψη
πειτε μου οτι μονο στο δικο μου σχολειο ειναι τρελοι... ζητησα να δω αποκομματα και μου ειπαν οτι πρεπει να κανω αιτηση και να πληρωσω κιολας ενα ποσο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SonGokuUI
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ποσό έβγαλες;
δε θελω να πω ακριβως αλλα απαισια, χαλια.
δε μου αξιζει τιποτα. ειμαι αχρηστος στη ζωη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
δε θελω να πω ακριβως αλλα απαισια, χαλια.
δε μου αξιζει τιποτα. ειμαι αχρηστος στη ζωη
Ούτε καν φίλε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
δε θελω να πω ακριβως αλλα απαισια, χαλια.
δε μου αξιζει τιποτα. ειμαι αχρηστος στη ζωη
Η καθηγήτρια μου στο ΑΟΘ, είχε έναν μαθητή ο οποίος έδωσε πανελλήνιες. Έβγαλε περίπου 8.000 μόρια. Ξανά δίνει δεύτερη φορά, βγάζει 11.000 μόρια. Ξανά δίνει 3η φορά και πιάνει 18.600+.
Κι εκεί που φανταστείτε πόσο θα τον στραβοκοιτούσαν όλοι, πέρασε ΛΟΧΡΗ στο ΟΠΑ και μάλιστα το τελείωσε γρήγορα και με βαθμό 9.
Όλα είναι φάσεις, ειδικά (ένα τικ παραπάνω) για εσάς τις μικρές ηλικίες, αρκεί να επιμένετε προς τη βελτίωσή και τους στόχους σας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Έγραψα σε όλα πάνω από 15 για να με καταστρέψουν τα μαθηματικά.
Έκθεση: 15.3
Αεππ: 15.9
Αοθ: 16.1
Μαθηματικά: 7.9
Σύνολο: 13.194 (έβγαλα 1.549 μόρια περισσότερα από πέρσι).
Στο Αοθ ο 1ος μου έβαλα 85 και ο 2ος 76 ότι να ναι.
Πραγματικά τα μαθηματικά σε χαντάκωσαν.......... στην έκθεση έδειξες οτι εχεις καλή παραγωγή λόγου και από ότι θυμάμαι έχασες πολλά μόρια από τις ασκήσεις.
έκανες πολύ καλό διάβασμα και για την απόδοση σου πιστεύω ότι σε χαντάκωσαν οι φροντιστές σου, η απόδοση σου στα μαθήματα μου θυμίζει τον εαυτό μου ...που διάβαζα πάρα πολύ αλλά δεν είχα την απόδοση που έπρεπε. Οι φροντιστές μου το απόδοσαν στο άγχος αλλά @@ .....
Την εποχή μου είχα να ανταγωνιστώ τον akiko που κάναμε μαζί φροντιστήρια ιδιαίτερα 2 ατόμων και σε μερικά μαθήματα 3ων ατόμων. Ο akikoS τα καταλάβαινε αμέσως και είχε αυτό το ιδεοψυχαναγκασμό να λύνει όλες τις ασκήσεις (που εγώ βαριόμουνα). Με αποτέλεσμα οι φροντιστές να ακολουθούν τον ρυθμού του ακικου και εγώ να προσπαθώ να τον φτάσω αφήνοντας κενά.
Πιστεύω ότι αν έκανες ιδιαίτερα μαθηματικά θα έπιανες πανω από 17 και στα άλλα μαθήματα θα έπιανες τρελους βαθμούς. Θεωρώ εφόσον πετύχεις τον στόχος σου για οικονομικά θα πας πολύ μπροστά στο Πανεπιστήμιο.... αν δεν το πετύχεις ξαναδώσε κάνοντας ιδιαίτερα με σωστούς καθηγητές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
κριμα να χανεις μοναδες απο το ΘΕΜΑ Α οταν στα αλλα θεματα εχεις σχεδον το απολυτο.
Τωρα η αποδειξη που λες δεν ειναι επιστημονικα ορθη , το οτι δεν ειναι σταθερη ή φθίνουσα δεν σημαινει απο μονο του οτι θα ειναι αυξουσα , μπορει σε αυτο το διαστημα να μην ειναι τιποτα απο ολα αυτα .
Το βιβλιο δεν το αποδεικνυει με ατοπο , αποδειξη με ατοπο σε αυτο με μαθηματικη ακριβεια οδηγει στο λαθος .
Στο Fermat δεν εχω εικονα για να σου πω τι πιστευω
Θεωρώ ότι η συνάρτηση είναι σταθερή σε κάποιο τυχαίο διάστημα και αποδεικνύεται ότι δεν μπορεί να είναι σταθερή σε κανένα διάστημά της. Θεωρώ ότι είναι γνησίως φθίνουσα σε κάποιο τυχαίο διάστημα της και αποδεικνύεται ότι δεν μπορεί να είναι φθίνουσα σε κανένα διάστημά της.
Αφού δεν μπορεί να είναι σταθερή και δεν μπορεί να είναι φθίνουσα, θα είναι γνησίως αύξουσα. Εκτός εάν η μονοτονία έχει και κάποια τέταρτη κατάσταση, που δεν διδάσκεται, οπότε σε αυτήν την περίπτωση πάσο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Πραγματικά τα μαθηματικά σε χαντάκωσαν.......... στην έκθεση έδειξες οτι εχεις καλή παραγωγή λόγου και από ότι θυμάμαι έχασες πολλά μόρια από τις ασκήσεις.
έκανες πολύ καλό διάβασμα και για την απόδοση σου πιστεύω ότι σε χαντάκωσαν οι φροντιστές σου, η απόδοση σου στα μαθήματα μου θυμίζει τον εαυτό μου ...που διάβαζα πάρα πολύ αλλά δεν είχα την απόδοση που έπρεπε. Οι φροντιστές μου το απόδοσαν στο άγχος αλλά @@ .....
Την εποχή μου είχα να ανταγωνιστώ τον akiko που κάναμε μαζί φροντιστήρια ιδιαίτερα 2 ατόμων και σε μερικά μαθήματα 3ων ατόμων. Ο akikoS τα καταλάβαινε αμέσως και είχε αυτό το ιδεοψυχαναγκασμό να λύνει όλες τις ασκήσεις (που εγώ βαριόμουνα). Με αποτέλεσμα οι φροντιστές να ακολουθούν τον ρυθμού του ακικου και εγώ να προσπαθώ να τον φτάσω αφήνοντας κενά.
Πιστεύω ότι αν έκανες ιδιαίτερα μαθηματικά θα έπιανες πανω από 17 και στα άλλα μαθήματα θα έπιανες τρελους βαθμούς. Θεωρώ εφόσον πετύχεις τον στόχος σου για οικονομικά θα πας πολύ μπροστά στο Πανεπιστήμιο.... αν δεν το πετύχεις ξαναδώσε κάνοντας ιδιαίτερα με σωστούς καθηγητές.
Μακάρι φίλε!Οντως στα μαθηματικά έπρεπε να κάνω ιδιαίτερο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
asdfqwerty
Πολύ δραστήριο μέλος
φυσικη 15,6
χημεια 14
εκθεση 11,2
πανελλεεε2020 ερχομαστε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Μακάρι φίλε!Οντως στα μαθηματικά έπρεπε να κάνω ιδιαίτερο.
ο akikos σκεφτόταν διαφορετικά από μένα. Για μένα έχει ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή την οποία έχουν πολλοί εδώ μέσα που γράφουν 19 και 20 και τους θαυμάζουμε. Αυτό τον βοήθησε τον akiko να γίνει ένας άριστος προγραμματιστής αφού αυτό που έκανε στις ασκήσεις στα μαθηματικά το έκανε και στο ΗΜΜΥ ΕΜΠ και το κάνει τώρα στα προγράμματα.
Να θυμήσω ότι ο ακικος δεν είναι υπάλληλος καποιας εταιρίας δουλεύει σε αυτές ως ελεύθερος επαγγελματίας και κλείνει προσφορές συνεπώς είναι πετυχημένος σε αυτό που κάνει.
Εμένα δε με βοήθησε γιατι έκανα μάθημα με έναν που δεν μπορούσα να ανταγωνιστώ ... γιατί δεν ημουν διαθετημένος να λύνω ασκήσεις σαν το χαζό.όλη μέρα.
Ο τρόπος σκέψη σου είναι διαφορετικός... ίδιος με τον δικό μου. αν έκανες ιδιαίτερα σε όλα τα μαθήματα θα χτυπουσες τρελες βαθμολογίες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack25
Εκκολαπτόμενο μέλος
πειτε μου οτι μονο στο δικο μου σχολειο ειναι τρελοι... ζητησα να δω αποκομματα και μου ειπαν οτι πρεπει να κανω αιτηση και να πληρωσω κιολας ενα ποσο...
οχι ρε δεν πληρωνεις , εγω οταν εδινα τα ειχα δει ετσι
νομιζω οτι ειναι στη διαθεση του διευθυντη το ποσο ευκολα σε αφηνει να τα δεις , δηλαδη δεν ειναι και υποχρεωμενος να στα δειξει
το αποκομματα ειναι αυτα τα 2 κουτια ουσιαστικα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
The Mountain
Πολύ δραστήριο μέλος
Θεωρώ ότι η συνάρτηση είναι σταθερή σε κάποιο τυχαίο διάστημα και αποδεικνύεται ότι δεν μπορεί να είναι σταθερή σε κανένα διάστημά της. Θεωρώ ότι είναι γνησίως φθίνουσα σε κάποιο τυχαίο διάστημα της και αποδεικνύεται ότι δεν μπορεί να είναι φθίνουσα σε κανένα διάστημά της.
Αφού δεν μπορεί να είναι σταθερή και δεν μπορεί να είναι φθίνουσα, θα είναι γνησίως αύξουσα. Εκτός εάν η μονοτονία έχει και κάποια τέταρτη κατάσταση, που δεν διδάσκεται, οπότε σε αυτήν την περίπτωση πάσο.
Το "δεν είναι αύξουσα" δεν είναι ισοδύναμο του "είναι φθίνουσα" ή "είναι σταθερή", π.χ. η sinx στο [0,2π] δεν είναι ούτε σταθερή ούτε φθίνουσα αλλά ούτε και αύξουσα. Οπότε αν δείξεις ότι δεν είναι φθίνουσα ή σταθερή δεν σημαίνει πως είναι αναγκαστικά αύξουσα.
Με την μέθοδο που ακολούθησες άφησες εκτός όλες τις περιπτώσεις όπου έχεις συνάρτηση της οποίας αλλάζει η μονοτονία μέσα στο δεδομένο διάστημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
μαθηματικα 20
φυσικη 15,6
χημεια 14
εκθεση 11,2
πανελλεεε2020 ερχομαστε
Τι σχολή θέλεις;
ο akikos σκεφτόταν διαφορετικά από μένα. Για μένα έχει ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή την οποία έχουν πολλοί εδώ μέσα που γράφουν 19 και 20 και τους θαυμάζουμε. Αυτό τον βοήθησε τον akiko να γίνει ένας άριστος προγραμματιστής αφού αυτό που έκανε στις ασκήσεις στα μαθηματικά το έκανε και στο ΗΜΜΥ ΕΜΠ και το κάνει τώρα στα προγράμματα.
Να θυμήσω ότι ο ακικος δεν είναι υπάλληλος καποιας εταιρίας δουλεύει σε αυτές ως ελεύθερος επαγγελματίας και κλείνει προσφορές συνεπώς είναι πετυχημένος σε αυτό που κάνει.
Εμένα δε με βοήθησε γιατι έκανα μάθημα με έναν που δεν μπορούσα να ανταγωνιστώ ... γιατί δεν ημουν διαθετημένος να λύνω ασκήσεις σαν το χαζό.όλη μέρα.
Ο τρόπος σκέψη σου είναι διαφορετικός... ίδιος με τον δικό μου. αν έκανες ιδιαίτερα σε όλα τα μαθήματα θα χτυπουσες τρελες βαθμολογίες.
Σκέφτομαι να το κάνω στο πανεπιστήμιο αυτό που λες.
Και εσυ πάντως είσαι τρέλα πετυχημένος αφού είσαι ιατρός!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Agnwsth
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ποιος τρολαρει ποιον εδω μεσα; ουφ.
Για έμενα λες;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack25
Εκκολαπτόμενο μέλος
Θεωρώ ότι η συνάρτηση είναι σταθερή σε κάποιο τυχαίο διάστημα και αποδεικνύεται ότι δεν μπορεί να είναι σταθερή σε κανένα διάστημά της. Θεωρώ ότι είναι γνησίως φθίνουσα σε κάποιο τυχαίο διάστημα της και αποδεικνύεται ότι δεν μπορεί να είναι φθίνουσα σε κανένα διάστημά της.
Αφού δεν μπορεί να είναι σταθερή και δεν μπορεί να είναι φθίνουσα, θα είναι γνησίως αύξουσα. Εκτός εάν η μονοτονία έχει και κάποια τέταρτη κατάσταση, που δεν διδάσκεται, οπότε σε αυτήν την περίπτωση πάσο.
το φαουλ σε αυτο που λες ειναι οτι εχεις θεωρησει οτι η συναρτηση f ειναι μονοτονη στο Δ , που ομως δεν δινεται ως δεδομενο.
EDIT:
τωρα που το ξανασκεφτομαι εκτιμω οτι εχεις δικαιο και οτι οντως η αποδειξη που εγραψες ειναι επιστημονικα ορθη , χωρις ομως να ειμαι και απολυτα σιγουρος το κατα ποσο η εννοια τυχαιο διαστημα μεσα στο διαστημα Δ που γραφεις με λογια αφηνει μαθηματικο κενο στην αποδειξη .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 83 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Vasilis125
- thepigod762
- Reader
- Panatha mono
- suaimhneas
- agg41
- Ilma
- BillyTheKid
- Μήτσος10
- Τρελας123
- Wonderkid
- Anonymous1
- iiTzArismaltor_
- lenaki001
- Giannis_19
- Ness
- giorgos5002
- P.Dam.
- ivannag
- PanMoonlight
- kiyoshi
- petrosln
- SlimShady
- Maynard
- Schlimazel
- Satan Claus
- Scandal
- nicole1982
- αντιγονη.
- Than003
- PanosBat
- giannhs2001
- angies
- the purge
- Ioanna98
- Medjnik
- damn
- mariana.kpt
- Αλκης Κ.
- Πύρος
- lnesb
- J.Cameron
- Ψηλέας
- petrossss
- jul25
- stefan
- Stroka
- eukleidhs1821
- jj!
- Φινεύς
- eri548
- Κλημεντίνη
- JohnGreek
- kvstas92
- Johnnnn
- louminis
- Δέσποινα Χ
- Adolfo valencia
- TonyMontanaEse
- Zetakallipidou
- tymvorixos
- Infrared
- Dreamer_SW
- harry akritas
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.