Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Αν δεν επιθυμείς, δεν εισάγεσαι στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.Ναι τωρα που ο βαθμος θα γινει αμεσος με την προσβαση στα Πανεπιστημια θα γινουμε ολοι φωστηρες.... Ε,ρε τι ακουμε...
+Δε μιλάμε για την τριτοβάθμια, αλλά για τη δευτεροβάθμια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
unπαικτable
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος
α και θα παω θετικη
α και δε διαβαζα καν αρχαια στο σπιτι, ο,τι ξερω το εμαθα στην ταξη. So, μην κάνουμε ποτε γενικεύσεις, aight hon?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
unπαικτable
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος
ποιος ειπε οτι αυτο ειναι μορφωση; Αυτο το πράγμα βγάζω-συμπέρασμα-από-μοναχός-μου με τρελαίνει. Μ'αρέσεις, σε συμπάθησα reallyΤι ειπες τωρα ρε φιλε μιλας και γραφεις αρχαια...;;; Καταπληχτηκα... Εσυ δηλαδη πλεον εχεις μορφωθει... Οκ εχουμε διαφορετικη αποψη για την μορφωση.
Δεν ειναι μόρφωση είναι ΓΝΩΣΗ. Αν θες τη δέχεσαι αν δε θες όχι.
Όπως πχ εγώ, στα μαθηματικά από δω και στο εξής δε θα δίνω τόση σημασία κι αυτό είναι ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ. Κανενός άλλου. Γιατί δε μου χρειάζονται άλλες γνώσεις μαθηματικών μόνο λίγες ακόμα. Αν μου βάλει 16 ή 17 ή ακόμα και 14 δε θα έχω λόγο να παραπονεθώ εφόσον ξέρω ότι εγώ το επέλεξα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Αυτή η τυποποίηση προέρχεται από τα φροντιστήρια, κυρίως (δεν έχω πάει ποτέ, έως τώρα). Προσωπικά, λόγω του σχολείου άρχισα να διαβάζω πεζά κείμενα και ποίηση. Όχι, το σχολείο δε ζητά από εσένα να παπαγαλίσεις τις αφηγηματικές τεχνικές, αλλά να προσπαθήσεις να μπεις στο μυαλό του ποιητή/πεζογράφου και να μπορείς να κρίνεις γιατί χρησιμοποιεί τις εκάστοτε μεθόδους αντί άλλων μεθόδων. Το ίδιο ισχύει και στα μαθηματικά και στη φυσική. Μπαίνεις στη λογική των μαθημάτων, λύνοντας ασκήσεις και παιδεύοντας το μυαλό σου 2 ώρες πάνω από μία άσκηση (η μαγεία των μαθηματικών). Τα φροντιστήρια σού μαθαίνουν μεθοδολογία. Δηλαδή λύνεις άπειρες παρόμοιες ασκήσεις, ώστε να εξασκηθείς μαθαίνοντας σχεδόν απ' έξω τον τρόπο λύσης των ασκήσεων. Έχεις σκεφτεί ποτέ γιατί τα σχολικά βιβλία έχουν διαφορετικές ασκήσεις, εν αντιθέσει με αυτές των φροντιστηρίων, που οι περισσότερες είναι παρόμοιες.Ναι. Αλλα η δευτεροβαθμια ειναι ο προθαλαμος για την τριτοβαθμια. Οταν θα γινει αποδευσμευση αυτων των δυο ναι θα μπορεσεις να μου πεις πως ειναι ανεξερτητα. Το γεγονος οτι ξερεις να λυνεις μηχανικα και τυποποιημενα ασκησεις μαθηματικων ή φυσικης, δεν σημαινει πως το σχολειο σου εχει καλλιεργησει τον ορθολογικο τροπο σκεψης των μαθηματικων. Το γεγονος οτι ξερω να κανω μεταφραση αρχαιων ή να βρισκω τις αφηγηματικες τεχνικες ενος λογοτεχνικου κειμενου δεν σημαινει πως εχω καλλιεργησει τον χαρακτηρα μου και το πνευμα μου. Αρα για ποια μορφωση μου μιλας;;; Για την τυποποιηση, της τυποποιησης;;;
Όσον αφορά τη μετάφραση στα αρχαία. Τη μετάφραση δεν την παπαγαλίζεις, αλλά προσπαθείς να τη βγάλεις μόνος. Στο κάτω κάτω, τα αρχαία δεν έχουν ΤΙΣ διαφορες με τα νέα ελληνικά. Αν κολλήσεις σε μία λέξη (η οποία ομολογουμένως είναι δύσκολη), μπορείς να ανατρέξεις στα γλωσσικά σχόλια του σχολικού βιβλίου.
Τέλος, το σχολείο σε βοηθά να ψάξεις μόνος σου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τους υπολογιστές του σχολείου (αν δεν έχεις internet στο σπίτι), ώστε να βρεις ασκήσεις μαθηματικών, που γουστάρεις να λύνεις.
Μην ξεχνάς, ότι με το νέο σύστημα, πρώτα θα πάρεις απολυτήριο και μετά θα αποφασίσεις αν θα εξεταστείς πανελλαδικώς για την εισαγωγή σου στην τριτοβάθμια (=αποκοπή του λυκείου από την τριτοβάθμια). Επειδή θα μου πεις: "Ναι, αλλά μετράει όλος ο βαθμός του λυκείου για το απολυτήριο). Θα σου απαντήσω εγώ: "Well, εκεί που κωλοβαρούσες τόσα χρόνια και ξαφνικά ήρθε η θεία φώτιση στη Γ' λυκείου, που σε έκανε να διαβάζεις, τώρα πια δε θα το κάνεις. Από αυτό θα επωφεληθούν οι μαθητές που όλα αυτά τα χρόνια ήταν συνεπείς και σοβαροί με τα μαθήματά τους".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
unπαικτable
Πολύ δραστήριο μέλος
Ωραια και παλι συνεχιζω να επιμενω... Λαμβανεις τυποποιημενη γνωση. Δεν λεω πως ειναι απαραιτητα κακο, ειναι δικαιωμα του καθενος να κανει τις επιλογες του και δεν εχω σκοπο να σου αλλαξω την γνωμη. Αλλα βλεπω το σχολειο ως ενα χωρο διαπαιδαγωγησης και οχι ως ενα χωρο ληψης στειρας γνωσης. Το πανεπιστημιο ναι ειναι χωρος εκπαιδευσης, αλλα το σχολειο για κανενα λογο...
ΥΓ: Με συμπαθησες, δεν με συμπαθησες ενα και το αυτο...
@JJ
Δηλαδη εσυ εχεις δει πρωτοτυπες ασκησεις Μαθηματικων και Φυσικης μεσω του αναλυτικου προγραμματος. Ναι υπαρχουν καθηγητες που κανουν πρωτοτυπες ασκησεις αλλα το συστημα δεν τους ενθαρρυνει(καλα οχι πως αυτες οι ασκησεις εχουν καμια τρελη αποκλιση απο το σχολικο επιπεδο).
Χωρις παρεξηγηση αλλα ο ποιητης/συγραφεας δεν εχει σκοπο να σε βαλει στον δικο του τροπο σκεψης, σκασιλα του. Θελει να σου εξαψει την φαντασια και να δημιουργησεις ενα δικο σου κοσμο φαντασιας,σκεψεων και ιδεεων. Οταν ο αλλος θα μου διαγραψει την ασκηση στο διαγωνισμα επειδη δεν θα ειναι η καθιερωμενη με τις ενα καρο μπουρδες για το τι πιστευει ο ποιητης, τοτε δεν με αφηνει να διεγειρω τις σκεψεις μου.
Τωρα το ποιος θα επωφεληθει απο την αμεση εξαρτηση του ΒΠΑ με τον εισαγωγη στα Πανεπιστημια δεν θελω να το σχολιασω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος
αν εχεις ορεξη και το σχολειο γινεται χωρος εκπαιδευσης αρκει και οι δυο μεριες (μαθητης - καθηγητης) να εχουν ορεξη και μερακιΩραια και παλι συνεχιζω να επιμενω... Λαμβανεις τυποποιημενη γνωση. Δεν λεω πως ειναι απαραιτητα κακο, ειναι δικαιωμα του καθενος να κανει τις επιλογες του και δεν εχω σκοπο να σου αλλαξω την γνωμη. Αλλα βλεπω το σχολειο ως ενα χωρο διαπαιδαγωγησης και οχι ως ενα χωρο ληψης στειρας γνωσης. Το πανεπιστημιο ναι ειναι χωρος εκπαιδευσης, αλλα το σχολειο για κανενα λογο...
ΥΓ: Με συμπαθησες, δεν με συμπαθησες ενα και το αυτο...
υγ: γενικα συμπαθω οποιον εχει αντιθετη αποψη με εμενα whatever
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
unπαικτable
Πολύ δραστήριο μέλος
αν εχεις ορεξη και το σχολειο γινεται χωρος εκπαιδευσης αρκει και οι δυο μεριες (μαθητης - καθηγητης) να εχουν ορεξη και μερακι
υγ: γενικα συμπαθω οποιον εχει αντιθετη αποψη με εμενα whatever
Ναι αυτο ακριβως θελω να πω. Δεν θελω το σχολειο χωρο εκπαισευσης, το θελω εναν χωρο αναπτυξης των ιδεων του μαθητη, ωστε οταν θα βγει στην κοινωνια να ειναι ικανος να κρινει συμφωνα με τις επιλογες του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Δηλαδή, θα περνάνε στα Οικονομικά Πανεπιστήμια με Έκθεση, Μαθηματικά Γενικής, Πολιτική Οικονομία και ΑΟΔΕ! Όσα ακριβώς χρειάζονται...αν και στα Μαθηματικά Γενικής θα πρέπει να μπούνε και τα ολοκληρώματα που είναι πολύ χρήσιμα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Όπως είναι δηλαδή και στα ΕΠΑ.Λ.
Θέλω να δω ποιά θα είναι η ύλη και τι θέματα θα πέφτουνε btw!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
unπαικτable
Πολύ δραστήριο μέλος
4ο ΕΠ - Επιστήμες Οικονομίας, Διοίκησης και Πολιτικές Επιστήμες (Νεοελληνική Γλώσσα, Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής, Οικονομία ή Ιστορία, Οργάνωση και Λειτουργία της Πολιτείας ή Οργάνωση & Διοίκηση ή Λατινικά).
Δηλαδή, περνάμε στα Οικονομικά Πανεπιστήμια με Έκθεση, Μαθηματικά Γενικής, Πολιτική Οικονομία και ΑΟΔΕ...τέλεια!
Θέλω να δω τι θέματα θα πέφτουνε btw!
Πραγματι ειναι καλο. Σωζοναι οι "θετικοι" απο το καταραμενο ΑΟΔΕ και οι "οικονομικαριοι" απο φυσικη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Συμφωνώ. (Ποτέ δεν κατάλαβα τι χρειάζεται η Φυσική ή τα αρχαία για τις οικονομικές σχολές). Όμως 8 ώρες μαθηματικά την εβδομάδα (όσες και για θετικές επιστήμες) δεν νομίζω να είναι μόνο σαν της σημερινής γενικής.4ο ΕΠ - Επιστήμες Οικονομίας, Διοίκησης και Πολιτικές Επιστήμες (Νεοελληνική Γλώσσα, Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής, Οικονομία ή Ιστορία, Οργάνωση και Λειτουργία της Πολιτείας ή Οργάνωση & Διοίκηση ή Λατινικά).
Δηλαδή, θα περνάνε στα Οικονομικά Πανεπιστήμια με Έκθεση, Μαθηματικά Γενικής, Πολιτική Οικονομία και ΑΟΔΕ! Όσα ακριβώς χρειάζονται...
Επίσης μου αρέσει πολύ που όποιος θέλει παιδαγωγικά θα εξετάζεται Γλώσσα, Ιστορία, Μαθηματικά και Φυσικές Επιστήμες (το φαντάζομαι σαν light επιλογή φυσικής - χημείας - βιολογίας).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Raiseonce
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Αν εννοείς την ύλη των εξετάσεων με το νέο σύστημα σε σχέση με τη σημερινή, αυτό είναι προφανές. Μπορείς να συγκρίνεις και τις ώρες διδασκαλίας: Φυσική 3-->6, Μαθηματικά 5-->8, Χημεία 2-->6, Βιολογία 2-->8, Αρχαία 5-->11 (! τους καημένους...).Η ύλη στα μαθήματα της γ λυκείου για τις πανελλήνιες θα αλλάξει?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Raiseonce
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
8theo1
Εκκολαπτόμενο μέλος
Κι εγώ θεωρητική θα πάω, αλλά μια χαρά βαθμούς έγραψα στα μαθηματικά (>16). Τι σημαίνει αυτό;
Το σχολείο σού δίνει γενικές γνώσεις (άλλωστε, γι' αυτό το λύκειο λέγεται γενικό + είναι προαιρετικό. Στα ΕΠΑΛ μαθαίνεις πιο εξειδικευμένα πράγματα). Τώρα, αν εσύ έχεις κενά τα οποία δε θέλεις και δεν είσαι σε θέση να καλύψεις, δε σου φταίει το σύστημα, αλλά επειδή εσύ δεν προσπάθησες όσο θα έπρεπε για να αποκτήσεις τις απαραίτητες γνώσεις. Αν απέτυχες να τις αποκτήσεις, να είσαι έτοιμος να επαναλάβεις την τάξη, ώστε να τα καταφέρεις αυτή τη φορά.
Δε γίνεται να περνούν μαθητές, οι οποίοι δεν μπορούν να γράψουν την σκέψη τους στο χαρτί ή να μην ξέρουν κάποιες βασικές έννοιες στα μαθηματικά ή τη φυσική.
Και ποιος ο λόγος να καθίσω να καλύψω κενά από τη στιγμή που δεν θα μου χρειαστούν πουθενά τα μαθηματικά; (εμένα τουλάχιστον)
προτιμώ να αφιερώσω αυτόν τον χρόνο για να διαβάσω τα μαθήματα που θα δώσω παρά αυτό:Ρ
Μπορεί εσένα τα μαθηματικά να σου φαίνονται εύκολα, εμένα πάλι καθόλου, και έχω προσπαθήσει να τα διαβάσω αλλά δεν κατάφερα να βγάλω άκρη.
Όσο για το σύστημα φταίει και αυτό από τ στιγμή που δεν γίνεται μάθημα μέσα στην τάξη παρά μόνο στα φροντιστήρια γιατί πολλοί καθηγητές δεν έρχονται με την όρεξη να κάνουν μάθημα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Αυτό δεν έχει διευκρινισθεί. Όμως το λογικό είναι το δεύτερο. Δηλαδή για 2 (π.χ.) χρόνια κάποιο ποσοστό θέσεων να διατίθεται για όσους εξετάζονται με το παλιό σύστημα και την παλιά ύλη. (Από την άλλη μεριά όμως, στο Ελλαδιστάν το λογικό δεν είναι πάντα σίγουρο).Αυτός που θα δώσει την τελευταία χρονιά πανελλήνιες με το ισχύον σύστημα και θελήσει να ξαναδώσει τι θα κάνει?Θα δώσει με το καινούριο με άλλη ύλη ή οι παλιοί θα ξαναδίνουν για κάποια χρόνια με το παλιό σύστημα?(όπως είχε γίνει όταν είχαν καταργηθεί οι δέσμες)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Συμφωνώ. (Ποτέ δεν κατάλαβα τι χρειάζεται η Φυσική ή τα αρχαία για τις οικονομικές σχολές). Όμως 8 ώρες μαθηματικά την εβδομάδα (όσες και για θετικές επιστήμες) δεν νομίζω να είναι μόνο σαν της σημερινής γενικής.
Επίσης μου αρέσει πολύ που όποιος θέλει παιδαγωγικά θα εξετάζεται Γλώσσα, Ιστορία, Μαθηματικά και Φυσικές Επιστήμες (το φαντάζομαι σαν light επιλογή φυσικής - χημείας - βιολογίας).
Δια, λογικά θα βάλουν όλο το βιβλίο στην ύλη. Η μπορεί να φτιαχτεί ένα καινούργιο βιβλίο που θα έχει μέσα και ολοκληρώματα όπως στα ΕΠΑ.Λ!
Αυτός που θα δώσει την τελευταία χρονιά πανελλήνιες με το ισχύον σύστημα και θελήσει να ξαναδώσει τι θα κάνει?Θα δώσει με το καινούριο με άλλη ύλη ή οι παλιοί θα ξαναδίνουν για κάποια χρόνια με το παλιό σύστημα?(όπως είχε γίνει όταν είχαν καταργηθεί οι δέσμες)
Λογικά για τους παλιούς φαντάζομαι ότι απλά δεν θα μετράει ο ΒΠΑ.
Άρα, ο βαθμός θα βγαίνει από τους γραπτούς βαθμούς των εξεταζόμενων μαθημάτων.
Ή θα μετράνε κανονικά.
Που δεν είναι τόσο καλό γιατί κάποιους θα αδικεί και κάποιους θα ευνοεί.
Επειδή δεν έχω καταλάβει, για αστυνομικές και στρατιωτικές σχολές ποια θα είναι τα εξεταζόμενα μαθήματα με το νέο σύστημα?
Υποθέτω ότι ή θα υπάρξει ένα νεο επιστημονικό πεδίο η θα κατατάξουν τις σχολές αυτές στα 4 προτεινόμενα επιστημονικά πεδία. Οπότε το Οικονομικό ΣΣΑΣ, η ΣΥΔ, Αξιωματικών + Αστυφυλάκων, θα είναι στο 4ο ΕΠ, όλες οι άλλες στο 2ο ΕΠ εκτός από το Στρατολογικό ΣΣΑΣ που θα είναι στο 1ο ΕΠ και το Ιατρικό,Φαρμακευτικό,Οδοντιατρικό,Κτηνιατρικό ΣΣΑΣ που θα είναι στο 3ο ΕΠ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.