Όποιος είναι καλός στα μαθηματικά, είναι καλός και στα αρχαία;

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Κανονικά θα έπρεπε να πούμε ότι και τα δύο θέλουν σκέψη, και προφανώς ένας έξυπνος μαθητής θα μπορούσε να είναι καλός και στα δύο, όμως όλα έχουν καταντήσει παπαγαλία, κυρίως τα αρχαία, βέβαια και για τα μαθηματικά έχω αρχίσει να αμφιβάλλω με αυτά που βλέπω. Γενικά στο σχολείο δεν μπορώ να πω πως φαίνεται ποιος είναι πραγματικά καλός και ποιος όχι, ακριβώς για τον παραπάνω λόγο.

Τα αρχαία γενικά βασίζονται στην απομνημόνευση (κακώς βέβαια). Για εμένα είναι γελοίο πχ να κάνουμε μετάφραση για πρώτη φορά στην τρίτη γυμνασίου, αλλά να απαιτούν από εμάς να έχουμε μάθει του κόσμου τις καταλήξεις. Άντε μετά να ασχοληθείς σοβαρά...
Ε τα μαθηματικά αναγκαστικά δηλαδή, πάντοτε θέλουν σκέψη, αν εξαιρέσουμε κάποιους που παπαγαλίζουν ακόμη και τις ασκήσεις. Βέβαια κανείς δεν θα μπορούσε να πει ότι αυτοί είναι καλοί (χμ...κι όμως έχω δει αρκετούς!) στα μαθηματικά! Πάντως το ίδιο θα έλεγα και τα αρχαία. Καλός είναι αυτός που ξέρει απ έξω του κόσμου τις καταλήξεις;;! (κι αυτές για δυο διαγωνίσματα δλδ και μετά...) Ή μήπως αυτός που τα καταλαβαίνει πραγματικά; που άμα του δώσεις ένα κείμενο θα καταλάβει..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Κανονικά θα έπρεπε να πούμε ότι και τα δύο θέλουν σκέψη, και προφανώς ένας έξυπνος μαθητής θα μπορούσε να είναι καλός και στα δύο, όμως όλα έχουν καταντήσει παπαγαλία, κυρίως τα αρχαία, βέβαια και για τα μαθηματικά έχω αρχίσει να αμφιβάλλω με αυτά που βλέπω. Γενικά στο σχολείο δεν μπορώ να πω πως φαίνεται ποιος είναι πραγματικά καλός και ποιος όχι, ακριβώς για τον παραπάνω λόγο.

Τα αρχαία γενικά βασίζονται στην απομνημόνευση (κακώς βέβαια). Για εμένα είναι γελοίο πχ να κάνουμε μετάφραση για πρώτη φορά στην τρίτη γυμνασίου, αλλά να απαιτούν από εμάς να έχουμε μάθει του κόσμου τις καταλήξεις. Άντε μετά να ασχοληθείς σοβαρά...
Ε τα μαθηματικά αναγκαστικά δηλαδή, πάντοτε θέλουν σκέψη, αν εξαιρέσουμε κάποιους που παπαγαλίζουν ακόμη και τις ασκήσεις. Βέβαια κανείς δεν θα μπορούσε να πει ότι αυτοί είναι καλοί (χμ...κι όμως έχω δει αρκετούς!) στα μαθηματικά! Πάντως το ίδιο θα έλεγα και τα αρχαία. Καλός είναι αυτός που ξέρει απ έξω του κόσμου τις καταλήξεις;;! (κι αυτές για δυο διαγωνίσματα δλδ και μετά...) Ή μήπως αυτός που τα καταλαβαίνει πραγματικά; που άμα του δώσεις ένα κείμενο θα καταλάβει..

Σκατα σκεψη θελουν τα μαθηματικα (στο λυκειο). Οσο περισσοτερο λυνεις τοσες περισσοτερες πιθανοτητες εχεις να πεσει κατι παρομοιο στις εξετασεις και να ξερεις τον τροπο λυσης .Οι περισσοτερες ασκησεις ,αν δε σου πει πρωτα ο καθηγητης τον τροπο που λυνονται δεν βγαινουν :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Σκατα σκεψη θελουν τα μαθηματικα (στο λυκειο). Οσο περισσοτερο λυνεις τοσες περισσοτερες πιθανοτητες εχεις να πεσει κατι παρομοιο στις εξετασεις και να ξερεις τον τροπο λυσης .Οι περισσοτερες ασκησεις ,αν δε σου πει πρωτα ο καθηγητης τον τροπο που λυνονται δεν βγαινουν
Αυτό δεν ισχύει για όλους. Πράγματι, πολλοί (ίσως οι περισσότεροι) ακολουθούν αυτή τη μέθοδο, μαθαίνοντας "μεθοδολογίες" (ή και ασκήσεις απέξω) και κάθε φορά προσπαθούν να βρουν να συνδιάσουν την άσκηση που τους έτυχε με κάποια "γνωστή". Όμως υπάρχουν και οι άλλοι που βλέπουν τα μαθηματικά (και τις άλλες θετικές επιστήμες) διαφορετικά: Λύνουν ασκήσεις ακριβώς για να "εξασκηθούν" στον τρόπο σκέψης του μαθήματος και να "μπουν στο πετσί του". Έτσι αντιμετωπίζουν κάθε πρόβλημα σαν ξεχωριστό, πέρα από "μεθοδολογίες" και "ομοιότητες" κι έτσι είναι σε θέση να βρουν μόνοι τους τον τρόπο λύσης, χωρίς να τους τον έχει πει κάποιος. Νομίζω ότι αυτοί μπορούν και πιο εύκολα να αντιμετωπίσουν κάποια "πρωτότυπη" άσκηση. Δεν μπορώ να πω ότι το στατιστικό μου δείγμα ήταν μεγάλο (ώστε να είμαι σίγουρος), αλλά έχω τη γνώμη ότι όσοι ακολούθησαν τη δεύτερη μέθοδο είχαν πολύ καλύτερα αποτελέσματα στις εξετάσεις από τους άλλους...

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Αυτό δεν ισχύει για όλους. Πράγματι, πολλοί (ίσως οι περισσότεροι) ακολουθούν αυτή τη μέθοδο, μαθαίνοντας "μεθοδολογίες" (ή και ασκήσεις απέξω) και κάθε φορά προσπαθούν να βρουν να συνδιάσουν την άσκηση που τους έτυχε με κάποια "γνωστή". Όμως υπάρχουν και οι άλλοι που βλέπουν τα μαθηματικά (και τις άλλες θετικές επιστήμες) διαφορετικά: Λύνουν ασκήσεις ακριβώς για να "εξασκηθούν" στον τρόπο σκέψης του μαθήματος και να "μπουν στο πετσί του". Έτσι αντιμετωπίζουν κάθε πρόβλημα σαν ξεχωριστό, πέρα από "μεθοδολογίες" και "ομοιότητες" κι έτσι είναι σε θέση να βρουν μόνοι τους τον τρόπο λύσης, χωρίς να τους τον έχει πει κάποιος. Νομίζω ότι αυτοί μπορούν και πιο εύκολα να αντιμετωπίσουν κάποια "πρωτότυπη" άσκηση. Δεν μπορώ να πω ότι το στατιστικό μου δείγμα ήταν μεγάλο (ώστε να είμαι σίγουρος), αλλά έχω τη γνώμη ότι όσοι ακολούθησαν τη δεύτερη μέθοδο είχαν πολύ καλύτερα αποτελέσματα στις εξετάσεις από τους άλλους...

Κι εγώ αυτής της άποψης ήμουν, αλλά όσο πάει ο καιρός τα διαγωνίσματα απαιτούν περισσότερο χρόνο για να λυθούν, ενώ η διάρκεια της εξέτασης μένει ίδια. Για μένα, αν και ο καλύτερος τρόπος είναι το παίδεμα και ανάλυση της άσκησης, αν δεν έχεις λύσει ΠΟΛΛΕΣ ασκήσεις, ώστε να έχεις ξανααντιμετωπίσει πολλά από αυτά που θα δεις στις εξετάσεις, και δεν ξέρεις τις βασικές μεθοδολογίες (πχ μοναδικότητα ριζών με ρολ, μονοτονία, βαθμός πολυωνύμου κτλ) πρέπει να έχεις πολύ υψηλό IQ για να τα προλάβεις να σκεφτείς από το μηδέν κάθε άσκηση...
Όλοι πρέπει να είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν πρωτότυπες ασκήσεις, βέβαια, και αυτό απαιτεί ενασχόληση και μεράκι στο διάβασμα, όπως λες. Οπότε, τελική μου θέση: Συνδυασμός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
....... αν δεν έχεις λύσει ΠΟΛΛΕΣ ασκήσεις, ώστε να έχεις ξανααντιμετωπίσει πολλά από αυτά που θα δεις στις εξετάσεις, και δεν ξέρεις τις βασικές μεθοδολογίες ........... Όλοι πρέπει να είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν πρωτότυπες ασκήσεις, βέβαια, και αυτό απαιτεί ενασχόληση και μεράκι στο διάβασμα, όπως λες. .....
Το ότι θα έχεις λύσει πολλές-πολλές ασκήσεις είναι αυτονόητο. Όμως, αν (κατά τη μελέτη σου) έχεις βρει μετά από σκέψη μόνος σου τον τρόπο λύσης μιας άσκησης, είσαι πολλαπλά ωφελημένος σε σχέση με αυτόν που κάποιος καθηγητής (ή κάποιο βοήθημα) του έδωσε ουρανοκατέβατα μια τυποποιημένη "μεθοδολογία". Προφανώς και το να έχει κάποιος "μεράκι" είναι αναγκαίο και πολύ διαφορετικό από το "πρέπει"...

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Το ότι θα έχεις λύσει πολλές-πολλές ασκήσεις είναι αυτονόητο. Όμως, αν (κατά τη μελέτη σου) έχεις βρει μετά από σκέψη μόνος σου τον τρόπο λύσης μιας άσκησης, είσαι πολλαπλά ωφελημένος σε σχέση με αυτόν που κάποιος καθηγητής (ή κάποιο βοήθημα) του έδωσε ουρανοκατέβατα μια τυποποιημένη "μεθοδολογία". Προφανώς και το να έχει κάποιος "μεράκι" είναι αναγκαίο και πολύ διαφορετικό από το "πρέπει"...

Στα μαθηματικά, από φέτος στο ιδιαίτερο δουλεύαμε ως εξής: Παράδοση θεωρίας, σπίτι όλες οι ασκήσεις του βιβλίου (χωρίς λυσάρι), ασκήσεις κλειδιά, διάφορες ασκήσεις και τέλος, στην επανάληψη του κεφαλαίου, μεθοδολογία από κάτι τόμους, τις οποίες μεθόδους όλες είχα συναντήσει. Eκτός από κάτι παλαβές στο ΘΜΤ, που χωρίζεις το υποδιάστημα αναλόγως των συντελεστών...:worry: Η αντίστροφη αυτής της διαδικασίας υπαρχει, αλλά για μένα είναι φθίνουσα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Υπολογίστε ότι το θέμα βρίσκεται στην κατηγορία "γυμνάσιο". Απ'ό,τι θυμάμαι όταν πήγα πρώτη λυκείου ο καθηγητής μου στο φροντιστήριο μου είπε : ό,τι είπατε στο γυμνάσιο ξέχασέ το. Τα μαθηματικά στο λύκειο τα αντιμετωπίζουμε εντελώς διαφορετικά. Και εννοείται επαληθεύτηκε. Στο γυμνάσιο πλέον δεν αφήνεται τίποτα στο μαθητή, όλα μασημένα, θυμάμαι οι ασκήσεις που λύναμε έπρεπε να βασίζονται πάντα στις μπροστινές εφαρμογές της θεωρίας. Πολλά παιδιά δεν πήγαιναν φροντιστήριο μαθηματικά στο γυμνάσιο, οπότε η όποια εξάσκηση γινόταν αποκλειστικά στο σχολείο. Πώς να μάθεις να προσεγγίζεις τα μαθηματικά διαφορετικά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LYDIAG

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η LYDIAG αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 120 μηνύματα.
Jiorgio
κατ' αρχην τα αρχαια δεν ειναι παπαγαλια. αν δεν εχεις κριτικη σκεψη το χεις χαμενο το παιχνιδι στα αρχαια.! 2ον, τα μαθηματικα συνδεονται με τα αρχαια κυριως στο συντακτικο. με τον ιδιο τροπο απορριπτεις τη μια συνταξη και δεχεσαι την αλλη, με λογικη σκεψη(οπως και στα μαθηματικα τη λυση της ασκησης) και 3ον, ειναι πολυ επιφανειακη η διακριση που κανεις σε καλους και κακους μαθητες με βαση την κατευθυνση. φαινεται πως η κατευθυνση που επελεξες δεν σου εμαθε κατι χρησιμο, διοτι τελειωνεις το λυκειο και σκεφτεσαι ρηχα κρινοντας τους αριστους απο την επιλογη που εκαναν. πολυ "κακο" αυτο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Jiorgio
κατ' αρχην τα αρχαια δεν ειναι παπαγαλια. αν δεν εχεις κριτικη σκεψη το χεις χαμενο το παιχνιδι στα αρχαια.! 2ον, τα μαθηματικα συνδεονται με τα αρχαια κυριως στο συντακτικο. με τον ιδιο τροπο απορριπτεις τη μια συνταξη και δεχεσαι την αλλη, με λογικη σκεψη(οπως και στα μαθηματικα τη λυση της ασκησης) και 3ον, ειναι πολυ επιφανειακη η διακριση που κανεις σε καλους και κακους μαθητες με βαση την κατευθυνση. φαινεται πως η κατευθυνση που επελεξες δεν σου εμαθε κατι χρησιμο, διοτι τελειωνεις το λυκειο και σκεφτεσαι ρηχα κρινοντας τους αριστους απο την επιλογη που εκαναν. πολυ "κακο" αυτο
Τα αρχαία είναι απλά μια γλώσσα.
Σε οποιδήποτε γλώσσα το συντακτικό της απαιτεί κριτική σκέψη. Για να χρησιμοποιήσεις την κριτική σκέψη χρειάζεται να παπαγαλίσεις ένα σωρό πράγματα. Στα μαθηματικά η πραγματική θεωρία είναι πολύ μικρή και πολλές φορες δε χρειάζεται να απομνημονευτεί.

Στο γυμνάσιο μαθηματικά δεν διδάσκονται όπως δε διδάσκεται ούτε χημεία ούτε βιολογία (κατι σαχλαμάρες διδάσκονται αντι για αυτά). Θεωρώ το γυμνάσιο νεκρό χρόνο στην πιο δημιουργική ηλικία του παιδιού όπου διδάσκονται κυρίως θεωρητικά μαθήματα που δε θα χρησιμέψουν σε τπτ.

Καλοί και κακοί μαθητές δεν υπάρχουν στο γυμνάσιο (τώρα οι βαθμοί είναι καθαρά υποκειμενική άποψη των καθηγητών δε σημαίνει ότι ισχύουν κιόλας) ... αφου τα μαθήματα που διδάσκονται δεν είναι σοβαρά η διακριση καλού και κακού αυτή γινεται στα επόμενα χρονια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LYDIAG

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η LYDIAG αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 120 μηνύματα.
τα αρχαια ελληνικα δεν ειναι απλα μια γλωσσα. μαθαινεις φιλοσοφια μεσα απο την α.ε και κυριως την νοοτροπια εκεινων των ανθρωπων που καποτε εζησαν εδω. ειναι αδικο να τη θετουμε στο περιθωριο επειδη δεν μπορουμε να τη μαθουμε. και δεν ειναι μονο το συντακτικο που θελει κριτικη σκεψη, αλλα και οι ερμηνευτικες. αν πλησιασεις τα αρχαια εχοντας στο μυαλο την παπαγαλια (οπως λενε οι περισσοτεροι), η νιλα του δραμαλη δεν ηταν τιποτα.
εχεις δικιο. καθημερινα που παω στο μαρκετ, η κυρια σταματια με ρωταει για συναρτησεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
σε ολο το γυμνασιο ειχα 18-20 μαθηματικα και αρχαια μεχρι 12 :P Για μενα τουλαχιστον δεν ισχυει(Και δεν νομιζω να ισχυει γενικα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Muxu Su

Διάσημο μέλος

Η Muxu Su αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 3,019 μηνύματα.
To έχω ακούσει και εγώ αυτό απο μια φιλόλογο..
Μας είχε πει οτι όσοι είναι καλοί στα μαθηματικά είναι καλοί και στα αρχαία γιατί μπορούν να απομνημονεύσουν πιο εύκολα τους τύπους των ρημάτων στο μυαλό τους.. Δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ampalea4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 120 μηνύματα.
To έχω ακούσει και εγώ αυτό απο μια φιλόλογο..
Μας είχε πει οτι όσοι είναι καλοί στα μαθηματικά είναι καλοί και στα αρχαία γιατί μπορούν να απομνημονεύσουν πιο εύκολα τους τύπους των ρημάτων στο μυαλό τους.. Δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει!

καμια σχέση.. τουλάχιστον έτσι πιστεύω εγώ... στα μαθηματικά δεν χρειάζεται να απομνημονεύεις, χρειάζεται να σκέφτεσαι
οκ, πρέπει να θυμάσαι θεωρήματα, ταυτότητες κλπ, αλλά δεν μιλάμε για παπαγαλία στα μαθηματικά.

στα αρχαία, τουλάχιστον όπως διδάσκονται στη γενική παιδεία χρειάζεται έστω και λίγη παπαγαλία.


αυτό που λένε επίσης είναι ότι το συντακτικό χρειάζεται μαθηματική σκέψη, ισχύει, αλλά όχι απόλυτα.
μια φίλη μου που δεν παίρνει τα μαθηματικά, είναι σούπερ στα αρχαία.
εγώ που γενικά στα μαθηματικά το έχω, το συντακτικό, όταν διάβαζα και λίγο αρχαία, κουτσά στραβά το έβγαζα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nikos Sitys

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Nikos Sitys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καβάλα (Καβάλα). Έχει γράψει 1,699 μηνύματα.
Μην συγκρινεις την ψευδοεπιστημη με την ΕΠΙΣΤΗΜΗ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MetalChest

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 480 μηνύματα.
Αυτή την ατάκα την έχω ακούσει πολλές φορές όταν ήμουν μαθητής, μόνο που την έλεγαν μόνον οι φιλόλογοι. (Και όταν την άκουγα αισθανόμουνα οίκτο για τους κακόμοιρους τους ξένους που δεν διδάσκονται αρχαία). Κάτι πρέπει να πούνε οι καημένοι οι φιλόλογοι για να υποστηρίξουν το μάθημά τους, όταν βλέπουν ότι το παρατάνε όσοι μαθητές διαλέγουν θετικοτεχνολογική κατεύθυνση.
Πωπω εμπάθεια! Αλλά ναι, ποιος δε θελει να παει τεχνολογική, να διαλέξει πέμπτο πεδίο να γράψει 18αρακι ΑΟΘ και Μαθ. Γενικης και να περάσει σε ένα τμήμα τύπου Πληροφορικής με 14.000 μόρια; Να πάμε θεωρητική να ιδρώσουμε; Και μην ακούσω βλακείες περί παπαγαλίας. Γιατί ένα ΑΟΔΕ βάλανε στην τεχνολογική και αγχώνονται λες και τους είπανε να μάθουν τους 17 τόμους της ιστορίας του ελληνικού έθνους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christina123

Δραστήριο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 699 μηνύματα.
παντως εμενα αν και τεχνολογικη οσο μαρεσουνε τα μαθηματικα(αρκετα θα ελεγα) αλλο τοσο μαρεσουν τα αρχαια και συγκεκριμενα η γραμματικη και το συντακτικο...ειναι και τα 2 πολυ ωραια μαθηματα..και εχω τοσο καιρο να ασχοληθω με τα αρχαια(απο τη β λυκειου)...τωρα για το αν ειμαι καλη πραγματικα δε ξερω...αλλα αν και στους περισσοτερους θα τους παραξενεψει αυτο πολυ θα ηθελα να υπηρχε μια κατευθυνση που να τα συνδυαζει αυτα δλδ να εχει μαθηματικα αρχαια και μετα δε ξερω τι αλλο:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nikos Sitys

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Nikos Sitys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καβάλα (Καβάλα). Έχει γράψει 1,699 μηνύματα.
παντως εμενα αν και τεχνολογικη οσο μαρεσουνε τα μαθηματικα(αρκετα θα ελεγα) αλλο τοσο μαρεσουν τα αρχαια και συγκεκριμενα η γραμματικη και το συντακτικο...ειναι και τα 2 πολυ ωραια μαθηματα..και εχω τοσο καιρο να ασχοληθω με τα αρχαια(απο τη β λυκειου)...τωρα για το αν ειμαι καλη πραγματικα δε ξερω...αλλα αν και στους περισσοτερους θα τους παραξενεψει αυτο πολυ θα ηθελα να υπηρχε μια κατευθυνση που να τα συνδυαζει αυτα δλδ να εχει μαθηματικα αρχαια και μετα δε ξερω τι αλλο:redface:
okay that was really bad :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

δημητρα δρομπου

Νεοφερμένος

Η δημητρα δρομπου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17 μηνύματα.
εγω νομιζω οτι αυτα τα δυο μαθηματα ταυτιζονται...οταν εισαι καλος στο συντακτικο αρχαιων λογικα θα εισαι καλος και στα μαθηματικα!!! επισης εχω ακουσει οτι για να θεωρειται καποιος καλος στα μαθηματικα θα πρεπει να τα καταφερνει πολυ καλα στη γεωμετρια που χρειαζεται συνδιαστικο μυαλο! ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
παρεπιπτόντως γνωρίζω άτομα που ενώ..διψούσαν για αρχαία, έβγαζαν σπυριά στην γεωμετρία..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

δημητρα δρομπου

Νεοφερμένος

Η δημητρα δρομπου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17 μηνύματα.
και εγω ετσι ειμαι! ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top