kostakis2
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsekis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 292010
Επισκέπτης
Παντως έχει και ένα θετικό η μείωση εισακτέων.Θα μπαίνουν καλοι και λιγοτεροι μαθητές με ότι συνεπάγεται αυτό,άρα μακροχρόνια θα αποκτήσει μεγαλύτερο κύρος το πτυχίο από ελληνικό ΑΕΙ.
Μην με φάτε και εγώ πανελλαδικές δίνω.
Απλά είπα να το δω και από την άλλη.
Καλοί και λιγότεροι μαθητές?
Δηλαδή οι μέτριοι να μην έχουν την ευκαιρία να σπουδάσουν και να βελτιωθούν ξέρω γω.
Με μια τέτοια μείωση όμως θα τσακίσει ακόμα και τους καλούς. Θα γράφεις καλά και θα παίζετε αν θα σε χωράει η σχολή.
Και για να βλέπεις όλο αυτό θετικό για τους καλούς, υποθέτω ότι θεωρείς τον εαυτό σου καλό. Αν όμως, λέω ΑΝ σου τύχει μια αναποδιά το πρώτο που θα σκεφτείς αν τα αποτελέσματα δεν είναι αυτά που περιμένεις είναι ''να υπήρχαν λίγες θέσεις παραπάνω να μπω κι εγώ''
Να πάνε από κει που ήρθαν που θέλουν και μείωση. Ας μην έτρωγαν τα λεφτά που έπαιρναν. Όχι κάνουν μαλακίες και την πληρώνουν οι μελλοντικοί φοιτητές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 292010
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 292010
Επισκέπτης
-τι θέλουν πραγματικά
-αν έχουν τα εφόδια για να τελειώσουν την οποιαδήποτε σχολή.
Επειδή,λοιπόν, δεν κρίνουν όλοι τον εαυτό τους πάντα σωστά κι επειδή δεν υπάρχει βοήθεια θα μπαίνουν όπου θέλουν.
Όχι να αποφασίζει κάποιος άσχετος για το αν ειναι άξιος ο άλλος να μπει.
Αυτό είναι αδικία.
Όπως αδικία είναι να γράφεις σκατά σε ένα μάθημα στις Πανελλήνιες για χίλιους λόγος και να χάνεις τη σχολή για 1 μόριο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Bemanos
Πολύ δραστήριο μέλος
Όλοι να έχουν την ευκαιρία να γίνουν ότι θέλουν. Αλλά όλοι να έχουν την ικανότητα (με τη βοήθεια του περιβάλλοντος) να συνειδητοποιήσουν
-τι θέλουν πραγματικά
-αν έχουν τα εφόδια για να τελειώσουν την οποιαδήποτε σχολή.
Επειδή,λοιπόν, δεν κρίνουν όλοι τον εαυτό τους πάντα σωστά κι επειδή δεν υπάρχει βοήθεια θα μπαίνουν όπου θέλουν.
Όχι να αποφασίζει κάποιος άσχετος για το αν ειναι άξιος ο άλλος να μπει.
Αυτό είναι αδικία.
Όπως αδικία είναι να γράφεις σκατά σε ένα μάθημα στις Πανελλήνιες για χίλιους λόγος και να χάνεις τη σχολή για 1 μόριο.
η ζωη ειναι αδικη. Get used to it
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 292010
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λεωνίδας_Δ
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
.Δεν γίνεται π.χ το πρόγραμμα της εξεταστικής να γράφει 2 ωρες για το κάθε μάθημα κ σ κάποια ο καθ. με το έτσι θέλω να σου λέει θα γράψεις 40 λεπτά.Του ζητάς το λόγο κ σ λέει ότι προβλέπεται από τον καθ. ν κρίνει αυτός πόση ώρα θα γράψεις ανάλογα με την δυσκολία των θεμάτων...!!!
Αυτό πρέπει να ισχύει πάντως. Δεν γίνεται πχ για 40 επιλογής να έχεις 2 ώρες. Εμάς δίνουν 70 λεπτά! Ή δεν γίνεται για ένα άρθρο 250 λέξεων να έχεις δύο ώρες! Αν το κάνεις αυτό στη δουλειά σου θα απολυθείς. Φυσικά, ανάλογα το μάθημα, έτσι; Δεν είναι όλα τα ίδια, σε καμία περίπτωση!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_Morticia_
Επιφανές μέλος
Η ώρα εξέτασης είναι "εικονική" γενικά.
Και στα εξεταζόμενα με θέματα επιλογής μαθήματα και στα ανάπτυξης.
Και για μένα είναι αρνητικό το ότι έχεις την ίδια ώρα να αναπτύξεις τη σκέψη σου απαντώντας στο ένα και αυτό θέμα σε μάθημα επιλογής, όσο έχεις και στη Σύνθεση όπου εξετάζεσαι σε ολόκληρο κλάδο..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Αλλά γενικά αυτό δεν είναι και θέμα που δείχνει το επίπεδο του πανεπιστημίου! Ας ξεκαθαρίσουν πρώτα όοοοολα τα υπόλοιπα, και μετά το βλέπουμε και αυτό!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
garch
Πολύ δραστήριο μέλος
επιπλεον:σκεφτεται κανεισ ποιεσ μπορει να ειναι οι επιπτωσεισ στη ζωη ενοσ 18χρονου που ξεσκιστηκε στο διαβασμα και εχασε για λιγο το τμημα που ηθελε γιατι αυτο θα δεχεται 80 ατομα;;τραυματικη εμπειρια...Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΣ,ειναι πολυ πιεσμενος για πολλους λογους και το κρατος πρεπει να σταθει στο πλαι και οχι να του λεει οτι θα τον πεταξει εξω απο το πανεπιστημιο.
Θα είναι ακριβώς οι ίδιες επιπτώσεις με αυτές που έχουν κάθε φθινόπωρο τόσοι 18χρονοι που ξεσκίζονται στο διάβασμα και πάλι χάνουν τη σχολή που θέλουν για λίγα μόρια.
Ή μήπως δεν συμβαίνει και τώρα το ίδιο; Η μόνη διαφορά θα είναι στον αριθμό αυτών που θα αντιμετωπίσουν αυτή την κατάσταση, ενώ παρουσιάζεις το πρόβλημα σαν αποτέλεσμα μιας περικοπής θέσεων.
αν μειωσουμε για παραδειγμα τουσ φοιτητεσ του τμηματοσ φιλολογιας αθηνας κατα 70%!!!!!!!! και τουσ μαθηματικους 50% τοτε οι υπολοιποι θα βρουν δουλεια ;;;κι αν βρουν δουλεια στο ΄΄δημοσιο΄΄ σχολειο ή σε καποιο φροντιστηριο που θα τουσ εκμεταλλευονται θα μπορουν να ζουν με 360 ή 500 ευρο;;;ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ!
...
μιλαμε σε αυτη τη χωρα για κορεσμο σε ολα τα επαγγελματα.αν μειωθει ο αριθμοσ των εισακτεων κατα 99,9 % ισως προκυψουν καποιες θεσεισ εργασιασ που φυσικα θα σε ανταμειβουν πλουσιοπαροχα!!
Άσχετα με το τι πιστεύει ο καθένας μας για τους τρόπους εισαγωγής, τα εργασιακά μοντέλα κλπ, οι σχολές στην Ελλάδα δεν μπορούσαν και δεν μπορούν να ανταποκριθούν στους αριθμούς φοιτητών που ορίζει το υπουργείο (για δικούς του λόγους...) και η ανεργία στους νέους αποφοίτους των σχολών είναι ιδιαίτερα υψηλή -ανεξάρτητα από την κρίση, γιατί απλούστατα μια κοινωνία δεν χρειάζεται όσους θέλουν να γίνουν πχ γιατροί ή μηχανικοί, αλλά μόνο όσους έχει ανάγκη για να λύνει τα προβλήματά της, κι αυτοί δεν αντιστοιχούν πάντα στους αριθμούς που ορίζει η κάθε Διαμαντοπούλου. Period.
Δεν γίνεται π.χ το πρόγραμμα της εξεταστικής να γράφει 2 ωρες για το κάθε μάθημα κ σ κάποια ο καθ. με το έτσι θέλω να σου λέει θα γράψεις 40 λεπτά.Του ζητάς το λόγο κ σ λέει ότι προβλέπεται από τον καθ. ν κρίνει αυτός πόση ώρα θα γράψεις ανάλογα με την δυσκολία των θεμάτων...!!!Μακάρι να μπει η τρόικα στ πα/μια να δουλέψουν κ λίγο γτ τα ψέμματα τελειώσαν.Δε μπορούν ν κρύβονται πίσω από φοιτητές-κομμ/λα επ αορίστον.Αυτά τελειώσαν.
Ο Σύλλογος Φοιτητών σας τι κάνει; Ψηφίζει ΠΑΣΠάρα και ΔΑΠάρα στο 90% μια φορά το χρόνο και δεν διεκδικεί τα προς όφελος των φοιτητών ζητήματα να υποθέσω.
Ε μετά κάθεσαι και περιμένεις ότι θα λύσει αυτό το πρόβλημα ένας οικονομικός manager που δεν δίνει δεκάρα τσακιστή για τους φοιτητές, την ώρα που οι ίδιοι δεν ασχολούνται με τα προβλήματά τους;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanosmylo
Δραστήριο μέλος
Με λιγότερους φοιτητές σίγουρα θα καλυτερέψει η ποιότητα σπουδών έως ένα βαθμό και θα πρέπει να δωθούν κίνητρα προς την τεχνική εκπαίδευση!
Ίσως να ακούγεται παράλογο αλλά είναι ακόμα πιο παράλογη η ανεργία που δημιουργείται. Έχουμε γιατρούς και φιλόλογους για παράδειγμα που είναι τραγικά υπεράριθμοι σε σχέση με τις ανάγκες της χώρας!
Επίσης θα σας πω άλλο παράδειγμα! Η σχολή μου δέχεται 80 άτομα συνήθως αλλά με τις μετεγγραφές φθάνουμε τους 160 (πέρυσι είχαν φθάσει τους 200) και η κατάσταση ήταν απογοητευτική.
Θα μου πείτε τώρα αν έδινα εγώ και το άκουγα, ίσως έλεγα άλλα πράγματα, ωστόσο η αλήθεια είναι ότι δε γίνεται μάθημα με 200 παιδιά σε ένα αμφιθέατρο! Στο εξωτερικό κάθε τμήμα έχει πολύ λιγότερα άτομα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
challenger
Επιφανές μέλος
το να γραφεις 3 προγραμματα visual basic μεσα σε 20 λεπτα(εννοειται μαζι με την εισηγηση...) πως σου φαινεται Ρεβεκκα;δεν γίνεται για ένα άρθρο 250 λέξεων να έχεις δύο ώρες!
Έχουμε γιατρούς και φιλόλογους για παράδειγμα που είναι τραγικά υπεράριθμοι σε σχέση με τις ανάγκες της χώρας!
Συμφωνω, αλλα παρ ολα αυτα δεν ξερω ενα νοσοκομειο που να ειναι σωστα στελεχωμενο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ryuzaki
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λεωνίδας_Δ
Νεοφερμένος
Τοτε γιατί δεν το γράφουν κ στο πρόγραμμα???Να ξέρει ο καθένας τι του γίνεται???Μπορεί να μην το φαντάζεσαι αλλά οι περισσότεροι δεν είμαστε αργόσχολοι.Για να μην σχολιάσω τον τρόπο διόρθωσης...Τεσπα εγώ θέλω να δω το Π.Δ. που το προβλέπει.Απ την στιγμή που έχει ανακοινωθεί επίσημα το χρονικό όριο εξέτασης δε μπορεί να στο αλλάζει όταν είσαι μέσα στην αίθουσα.Το αν θα ήταν εύκολα ή δύσκολα,πολλά ή λίγα δεν το ξερε από πριν???Οταν είχε ανακοινώσει το πρόγραμμα??Και σου μιλάω για μαθήματα υποχρεωτικά-βασικά π.χ. μικρο ΙΑυτό πρέπει να ισχύει πάντως. Δεν γίνεται πχ για 40 επιλογής να έχεις 2 ώρες. Εμάς δίνουν 70 λεπτά! Ή δεν γίνεται για ένα άρθρο 250 λέξεων να έχεις δύο ώρες! Αν το κάνεις αυτό στη δουλειά σου θα απολυθείς. Φυσικά, ανάλογα το μάθημα, έτσι; Δεν είναι όλα τα ίδια, σε καμία περίπτωση!
Από πού να αρχίσουν και που να τελειώσουν????Είναι και ανάλογα με τη σχολή, εννοείται!
Αλλά γενικά αυτό δεν είναι και θέμα που δείχνει το επίπεδο του πανεπιστημίου! Ας ξεκαθαρίσουν πρώτα όοοοολα τα υπόλοιπα, και μετά το βλέπουμε και αυτό!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Τοτε γιατί δεν το γράφουν κ στο πρόγραμμα???Να ξέρει ο καθένας τι του γίνεται???Μπορεί να μην το φαντάζεσαι αλλά οι περισσότεροι δεν είμαστε αργόσχολοι.Για να μην σχολιάσω τον τρόπο διόρθωσης...Τεσπα εγώ θέλω να δω το Π.Δ. που το προβλέπει.Απ την στιγμή που έχει ανακοινωθεί επίσημα το χρονικό όριο εξέτασης δε μπορεί να στο αλλάζει όταν είσαι μέσα στην αίθουσα.Το αν θα ήταν εύκολα ή δύσκολα,πολλά ή λίγα δεν το ξερε από πριν???Οταν είχε ανακοινώσει το πρόγραμμα??Και σου μιλάω για μαθήματα υποχρεωτικά-βασικά π.χ. μικρο Ι
Όταν βγαίνει το πρόγραμμα, είναι σίγουρο ότι δεν έχουν βγει τα θέματα. Ο χρόνος εξέτασης εξαρτάται από τα θέματα!
Τον τρόπο διόρθωσης δεν τον γνωρίζει κανένας πέρα από τον διορθωτή. Πάντα οι φοιτητές νοιώθουμε αδικημένοι σε αυτό, αλλά σπανίως έχουμε δίκιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.