Guest 278211
Επισκέπτης
Κι όμως, παιδιά που δεν πρόσεχαν Α λυκείου μαθηματικά-φυσική γράφουν μια χαρά στις πανελλαδικές. Καλύπτεις τα κενά αν θες να ανεβείς. Γενικά αν προσπαθείς να πετύχεις την απόλυτη ισότητα στους μαθητές μόνο χειρότερο μπορείς να το κάνεις το σύστημα. Η απόλυτη ισότητα θα ήταν να εξεταζόμασταν πανελλήνιες σε σπαζοκεφαλιές και παιχνίδια λογικής γιατί αν δεν πρόσεχες στο γυμνάσιο δεν μπορείς να ανεβείς μετά στο λύκειο κοκ. Η εκπαίδευση πρέπει να βελτιώνεται, όχι να παραμένει ίδια.
Μόνοι τους κάλυψαν τα κενά, ή με φροντιστήριο όμως;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Serpico
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιάννης123
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Serpico
Νεοφερμένος
δεν υπαρχουν αδυναμοι, υπαρχουν αδιαφοροι
Σωστό είναι αυτό,υπό την έννοια ότι οι περισσότεροι λεγόμενοι "αδύναμοι" είναι αδιάφοροι.Άλλα έχω γνωρίσει και άτομα που ήταν όντως αδύναμα και όχι αδιάφορα.Για παράδειγμα,είχα μια συμμαθήτρια στο γυμνάσιο που διάβαζε 3ώρες την μέρα και είχε 15 Μ.Ο και έναν συμμαθητή που δεν άνοιγε βιβλίο ποτέ και την περνούσε για λίγο -χωρίς μέσο,σίγουρο αυτό - .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panagiotists13
Πολύ δραστήριο μέλος
ΣΠΥΡΙΔΩΝΧ είμαι απόλυτα σύμφωνος μαζί σου!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_fairygirl_
Διακεκριμένο μέλος
Με ή χωρίς βοήθεια,τα κάλυψαν. Εξάλλου,μόνο οι αδύναμοι τρέχουν στα φροντιστήρια στις Πανελλήνιες;Μόνοι τους κάλυψαν τα κενά, ή με φροντιστήριο όμως;
Εγώ προσωπικά θεωρώ ότι αν έπρεπε να υπάρξουν αλλαγές στο χώρο της παιδείας η επιπεδοποίηση των μαθητών θα΄πρεπε να΄ναι μία απ'αυτές. Κατά τη γνώμη μου επωφελούνται και οι δύο πλευρές και αυτοί που διαβάζουν κα αυτοί που είτε επειδή αδιαφορούν είτε επειδή αντιμετωπίζουν όντως δυσκολίες δεν παρουσιάζουν καλές επιδόσεις. Επιπλέον,εγώ έχω δει πολλές φορές το σενάριο να θέλει ο καθηγητής να προχωρήσει και εξαιτίας του "επιπέδου" στην τάξη να αδυνατεί. Όπως επίσης τις περισσότερες φορές οι -όπως θέλετε να τους λέτε,πείτε τους- είναι και αυτοί που δε θα κάτσουν και Παναγίες στο μάθημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
edinCFC
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
τρελή φιλόσοφος
Πολύ δραστήριο μέλος
Στο σχολείο όχι, στο φροντιστήριο ναι
νομίζω υπάρχουν τμήματα στα φροντιστήρια ήδη (τουλάχιστον στα 2-3 που ξερω εγω)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_fairygirl_
Διακεκριμένο μέλος
Τα περισσότερα αυτό κάνουν.νομίζω υπάρχουν τμήματα στα φροντιστήρια ήδη (τουλάχιστον στα 2-3 που ξερω εγω)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Στο σχολείο όχι, στο φροντιστήριο ναι
Γιατί όταν πληρώνει ο μπαμπάκος από την τσεπούλα του και, γενικά, στάζεις 20εύρα για 50 λεπτά μαθήματος, θες ρε παιδί μου να υπάρχει ένα επίπεδο. Δεν μπορεί να πληρώνεις εσύ ένα σκασμό λεφτά και να μην γίνεται μάθημα επειδή υπάρχει ένας στόκος μέσα στο τμήμα.
Αλλά στο σχολείο είναι άλλη δουλειά. Εκεί δεν πληρώνουμε (τουλάχιστον όχι με τον τρόπο που πληρώνουμε το φροντιστήριο) και δεν μας πολυνοιάζει. Αραδιάστε 25 παιδιά (από το Α μέχρι το Ζ) μέσα σε μια αίθουσα, δώστε τους και έναν καθηγητή και πάει καλώς. Τώρα αν οι μισοί μπορούν και θέλουν να εμβαθύνουν στην ύλη, ποιος νοιάζεται? Όλοι ξέρουμε ότι οι φασαριώζηδες υπερισχύουν σε τέτοιες καταστάσεις. Τι με νοιάζει εμένα? Θα μου τα πουν στο φροντιστήριο, έτσι και αλλιώς....
'Η δέχεσαι να κάνεις μάθημα με τον πιο αδύναμο μαθητή, είτε στο σχολείο είτε στο φροντιστήριο, ή απαιτείς κατηγοριοποίηση και στα δύο. Σεβαστό το να μην δέχεσαι κατηγοριοποίηση στο σχολείο, για τον α,β λόγο. Αλλά μην απαιτείς μετά να μπεις σε ξεχωριστό τμήμα στο φροντιστήριο. Μόνος σου υποδεικνύεις την ατέλεια στο συλλογισμό σου. Ότι με ανομοιογενή (ως προς το γνωστικό επίπεδο) τμήματα ΔΕΝ μπορεί να γίνει δουλειά και, συνεπώς, η κατηγοριοποίηση κρίνεται απαραίτητη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
The little musician boy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Οκ γίνεται ο εν λόγω διαχωρισμός και ας πούμε ότι βάζουμε τους μαθητές του 18+ στο "καλό" τμήμα.Αυτός που θα βγάλει 18 παρα 1 τι θα κάνει;
Για εμένα,θα πρέπει να αφήνουν οι καθηγητές και όχι να τους περνάνε χαριστικά.Έτσι ίσως να άλλαζαν λίγο τα πράγματα.
Συνοψίζοντας πιστεύω πως ΊΣΩΣ να λειτουργούσε αυτό το σύστημα αλλά δεν δίνω και πολλές ελπίδες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 856924
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.