Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

tzivanoula

Νεοφερμένος

Η Βασιλική αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 42 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Διαφωνώ!! Όχι μόνο γιατί είναι αντιπαιδαγωγικό και ρατσιστικό. Είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας! Ας κοιτάξουμε λίγο έξω... Όλο διαχωριστικά και ταμπέλες δίχως ουσία. Που στην τελική ποιον εξυπηρετούν? Αυτούς που θέλουν να χειραγωγούν τους πολλούς.. Έλεος αν διαχωρίσουμε και τα παιδιά!
Άλλωστε, καλός και κακός σε τι? Βάσει βαθμών? Και αν ένα παιδί δυσκολεύεται με τις "κλειστές" απαιτήσεις της τάξης, αλλά γενικώς έχει ανεπτυγμένη κοινωνική και συναισθηματική νοημοσύνη , τι? Βγαίνει άχρηστο , παίρνει την κακή ταμπέλα και πάει στην άκρη? Αν είναι δυνατόν!! Στο πλαίσιο της ομάδας-τάξης φαίνεται η χρησιμότητα και των κακών και των καλών. Οι κακοί θέλουν σπρώξιμο από τους καλούς και οι καλοί θέλουν προσγείωση ή αν θέλετε ερείσματα από τους μέτριους για να γίνουν ακόμα καλύτεροι. Η πρόοδος έτσι θα είναι συνολική. Έτσι δεν είναι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
Διαφωνώ!! Όχι μόνο γιατί είναι αντιπαιδαγωγικό και ρατσιστικό. Είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας! Ας κοιτάξουμε λίγο έξω... Όλο διαχωριστικά και ταμπέλες δίχως ουσία. Που στην τελική ποιον εξυπηρετούν? Αυτούς που θέλουν να χειραγωγούν τους πολλούς.. Έλεος αν διαχωρίσουμε και τα παιδιά!
Άλλωστε, καλός και κακός σε τι? Βάσει βαθμών? Και αν ένα παιδί δυσκολεύεται με τις "κλειστές" απαιτήσεις της τάξης, αλλά γενικώς έχει ανεπτυγμένη κοινωνική και συναισθηματική νοημοσύνη , τι? Βγαίνει άχρηστο , παίρνει την κακή ταμπέλα και πάει στην άκρη? Αν είναι δυνατόν!! Στο πλαίσιο της ομάδας-τάξης φαίνεται η χρησιμότητα και των κακών και των καλών. Οι κακοί θέλουν σπρώξιμο από τους καλούς και οι καλοί θέλουν προσγείωση ή αν θέλετε ερείσματα από τους μέτριους για να γίνουν ακόμα καλύτεροι. Η πρόοδος έτσι θα είναι συνολική. Έτσι δεν είναι?
σου έχουμε απαντήσει από πάνω!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edweimaste

Πολύ δραστήριο μέλος

Η edweimaste αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,050 μηνύματα.
Ειναι καλο απο καποια αποψη.Ετσι θα υπαρχει ανταγωνισμος και στους 2.Οι προχωρημενοι με τους προχωρημενους και οι αδυναμοι με τους αδυναμους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,506 μηνύματα.
Ειναι καλο απο καποια αποψη.Ετσι θα υπαρχει ανταγωνισμος και στους 2.Οι προχωρημενοι με τους προχωρημενους και οι αδυναμοι με τους αδυναμους

Ναι αλλά έτσι δεν θα έχει περάσει το μήνυμα της συμβίωσης στην κοινωνία. Γιατί το σχολείο είναι μία μικρογραφία της κοινωνίας, και εκεί έξω δεν έχεις την δυνατότητα να χωρίσεις τους πολίτες σε κατηγορίες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
ΤΙΙΙΙΙ?που ειναι το αντιπαιδαγωγικο? απλα αντι οι μαθητες να ειναι χωρισμενοι με αλφαβητικη σειρα θα ειναι με επιπεδο?σορρυ τι το ρατσιστικο βρισκετε?οι καλοι μαθητες ετσι μπορουν ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ:D γιατι πολλες φορες βρισκονται σε τμηματα στα οποια δεν γινεται μαθημα λογω των κακων μαθητων οι οποιοι ειναι εκεινοι που συνηθως κανουν τη φασαρια. Και ετσι και οι κακοι μπορει αφου βρισκονται σε παρομοιο επιπεδο μεταξυ τους να προχωρισουν επιπεδο,πραγμα το οποιο δεν θα μπορουσε να γινει πριν γιατι ο καθηγητης δεν προκειται να καθισει να ασχοληθει με τον καθεναν που δεν διαβαζει! ενω αμα ολοι στην ταξη ειναι ετσι,τοτε αναγκαστικα θα κανει μαθημα με υλη χαμηλοτερου επιπεδο αφου δεν γινει αλλιως!Σορρυ δηλαδη κακο ειναι?ειναι κατι που ο καθενας επιλεγει για τον εαυτο του! δεν ειναι κατι αναποφευκτο! εαν σε καποιον δεν αρεσει αυτη η κατασταση δηλαδη γιατι δεν διαβαζει? ο καθενας εχει την ευθυνη των πραξεων του...:P

ο βαθμος μπορει μερικες φορες να ειναι υποκειμενικος.
Ειναι δυνατον να εχει γινει ενα λαθος στην βαθμολογιση οταν η διαφορα ειναι κατι μεταξυ 19 και 19,3 γιατι πηρες π.χ 16 σε ενα μαθημα γιατι απο ατυχια δεν εγραψες καλα και πηρε ο αλλος 20. (παραδειγματα δινω, δεν μου εχει συμβει τπτ τετοιο)
Αλλα κατι τετοιο ειναι αδυνατον οταν ο ενας εβγαλε πχ 19 και ο αλλος 14...δεν ειναι ποτε δυνατον να αξιζε αυτος του 14 για 19...τι ατυχια ηταν αυτη δηλαδη?δεν υπαρχει αυτο το πραγμα...
και πες οτι αυτο το απιθανο συμβαινει!ε στο επομενο τριμηνο δε θα ξανασυμβει και πας στο τμημα των καλων....δεν ειναι και τοσο υποκειμενικοι οι βαθμοι οταν υπαρχουν τοσο μεγαλες διαφορες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Έχει περάσει καιρός από τότε που απάντησα,δε ξέρω αν έχω αλλάξει άποψη:P
Από τη μια το θεωρώ εντάξει διότι η ροή του μαθήματος παραμένει ομαλή από την άλλη όμως οι πιο αδύναμοι μαθητές παραγκωνίζονται.
Δε μπορώ να πω με σιγουρια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
εγω ειμαι εντελως σιγουρη παντως για αυτο που λεω...ετσι θα ηταν ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!
αχ μακαρι να γινει κατι τετοιο!αλλα που...? σιγα μην γινει!
αφου οι μισοι το θεωρουν αντιπαιδαγωγικο και ρατσιστικο θα πεσουν να τους φανε...δεν γινονται αυτα τα πραγματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Όταν μεγαλώσεις λιγάκι θα καταλάβεις.
Μπορεί να είσαι και μια από τους αδύναμους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Όταν μεγαλώσεις λιγάκι θα καταλάβεις.
Μπορεί να είσαι και μια από τους αδύναμους
εαν κατι τετοιο ισχυε θα ειχε φανει!:Pλιγακι δυσκολο να ειμαι μια απο τους αδυναμους οταν στανταρ χωρις καμια βοηθεια και ιδιαιτερα γραφω αριστα και εχω σε ολα τα μαθηματα (εκτος απο ενα) στο τριμηνο τον βαθμο που εχει ως αριστο για το συγκεκριμενο τριμηνο... σορρυ αλλα αμα ηταν ετσι οι δυνατοι πως θα ηταν?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nikos 4

Νεοφερμένος

Ο Nikos 4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Διαφωνώ, το βρίσκω αντιπαιδαγωγικό....... :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

FRIENDLY GIRL

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η FRIENDLY GIRL αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 138 μηνύματα.
Και συμφωνω και διαφωνω γιατι υπαρχουν και υπερ και κατα.Θα ηταν καλο να μας χωριζουν ετσι και θα οφελουμασταν πιστευω ολοι.Ο καθενας θα πηγαινε με τους δικους του ρυθμους και στα μαθηματα οπως στα αγγλικα με το δικο του επιπεδο.Επισης θα ηταν καλο να δημιουργηθουν εκτος απο αυτα ταξεις για μαθητες που αδιαφορουν τελειως για να μην εμποδιζουν αυτους που θελουν να μαθουν .Ετσι κανεις δεν θα ντρεποταν να πει την απορια του.

Απο την αλλη ομως θα ηταν αρνητικο γιατι οι καλοι μαθητες θα βλεπαν τους κακους μαθητες τελειως υποτιμητικα και θα ηταν ασχημο αυτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ThomasLemeRE

Νεοφερμένος

Ο ThomasLemeRE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
σαν να τα βαζουμε ολα στο ιδιο τσουβαλι θα ειναι :hmm:..πρακτικα ισως και να ειναι καλο..υπολογισε ομως κανενας πως θα επηρεασει αυτο ψυχολογικα τους 'κακους' μαθητες?(οκ,τα παραταω)..ή ακομα και τους καλους μαθητες??(οκ,εχω ικανοτητες,επαναπαυομαι)
τολμηρο το βρισκω και δεν πιστευω να εφαρμοστει ποτε ολοκληρωτικα (και λεω ολοκληρωτικα επειδη σε μερικες περιπτωσεις εφαρμοζεται ατυπα ακομα και σημερα ) στην χωρα μας τουλαχιστον
ελπιζω να μην κουρασα :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

persi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η persi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω πως αν είναι να συνεχιστεί το γελοίο σύστημα που έχουμε τώρα, που τους βάζουμε όλους στην ίδια τάξη, τουλάχιστον θα έπρεπε να υπάρχει ένα leading ΔΗΜΟΣΙΟ σχολείο, να μαζεύει τους καλούς μαθητές στις μεγάλες πόλεις.
Και όταν λέω καλούς μαθητές δεν εννοώ αυτούς που διαβάζουν στο γυμνάσιο και βγάζουν 20 και χαίρονται.

Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι η εκπαίδευση απλά με κατέστρεψε, για να μιλήσω με προσωπικής εμπειρίας παράδειγμα.
Στη 1η δημοτικού με είχαν μάθει στο σπίτι να κάνω πολλαπλασιασμό, και είχα την δασκάλα στο σχολείο να μου εξηγεί ότι "2=1+1" (ποτέ κανείς δεν κατάλαβε γιατί το αποτέλεσμα είναι πριν από τους όρους της πρόσθεσης). Και κάθε χρόνο ήξερα πιο πολλά από αυτά που κάναμε, μέχρι το σημείο που έπαψα να τα ξέρω ήδη. Αυτό στη μέση της 1ης γυμνασίου.
Δεν είμαι τεμπέλης εκ φύσεως κι εγώ, είμαι τεμπέλης και δεν διαβάζω επειδή ποτέ δεν μου χρειάστηκε, και δεν φταίω εγώ γι' αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Χωρισμός σε επίπεδα.. Χμμ ίσως να συμφωνούσα. Θα συμφωνούσα γιατί δε μ'αρέσει σε μαθήματα που θέλω να προσέξω οι άλλοι να κάνουν φασαρία. Δε θέλω να ακούγεται κανείς αλλος εκτός από τον καθηγητή. Και δεν είμαστε όλοι του ίδιο επιπέδου. Οι απορίες δεν είναι όλων μας στο ίδιο επίπεδο.
Και όχι μονο στο διαχωρισμό. Αλλά συμφωνώ να υπάρχει και ένας μικρός διαχωρισμός σε κατευθύνσεις. Έστω δηλαδή για αυτούς που ξέρουν πάνω κάτω τι θα κάνουν στη ζωή τους. Ή έστω τι κατεύθυνση θα ακολουθήσουν. Δηλαδή να κάνουν περισσότερες ώρες τα μαθήματα που θέλουν.
Βέβαια ξεφεύγω, γιατί ποτέ δεν πρόκειται να υλοποιηθούν.

@nioniosmeg:
Εγώ ούτε καν να διαβάζω δεν έμαθα στο σχολείο. Όλα στο σπίτι. Εμείς γιατί μάθαμε όμως 1+1=2 κι όχι 2=1+1 ;;; Και εξήγησε λίγο γιατί οι καλοί μαθητές να πηγαίνουν στις μεγάλες πόλεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Εμένα δε μεου έμαθε κανείς στο σπίτι τίποτα διάβαζα μόνος μου χωρίς την βοήθεια 3ων και έτσι έμαθα να διαβάσω.... ποτέ δε πήρα πρωτείο ενώ τις περισσότερες χρονιές πήρα αριστείο και τι νόημα είχε κανένα.

Αν λοιπόν με χωρισζαν σε επίπεδα δε θα μου δίνοταν η ευκαιρία να ανταγωνιστώ τους πιο προχωρημένος οπότε δε θα παιρνούσα με τπτ ιατρική. :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rebel1

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Rebel1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 968 μηνύματα.
αυτο σημαινει ρατσισμος απεναντι στους κακους μαθητες.ρατσισμος ακομα και στην παιδεια..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
αυτο σημαινει ρατσισμος απεναντι στους κακους μαθητες.ρατσισμος ακομα και στην παιδεια..
Δεν υπάρχουν καλοί και κακοί μαθητες υπάρχουν

Τα παιδιά καθηγητών (που είναι πολλά που εκ των πραγμάτων τα ξέρουν όλα χωρίς να είναι έξυπνα)
Τα φυτά (διαβάζουν διαβάζουν και δεν ξέρουν τιποτα ουσιαστικό το μόνο που ξέρουν είναι να διαβάζουν)
Οι έξυπνοι (λίγοι)
Οι γλύφτρες (αυτοί γλύφουν για τους βαθμούς)
Οι αδιάφοροι (έξυπνοι αλλά δε διαβάζουν)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rebel1

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Rebel1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 968 μηνύματα.
Δεν υπάρχουν καλοί και κακοί μαθητες υπάρχουν

Τα παιδιά καθηγητών (που είναι πολλά που εκ των πραγμάτων τα ξέρουν όλα χωρίς να είναι έξυπνα)
Τα φυτά (διαβάζουν διαβάζουν και δεν ξέρουν τιποτα ουσιαστικό το μόνο που ξέρουν είναι να διαβάζουν)
Οι έξυπνοι (λίγοι)
Οι γλύφτρες (αυτοί γλύφουν για τους βαθμούς)
Οι αδιάφοροι (έξυπνοι αλλά δε διαβάζουν)

το πα πιο γενικα.αλλα συμφωνω μαζι σου:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
μολις επιστρεψω θα σου απαντησω πανο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
αυτο σημαινει ρατσισμος απεναντι στους κακους μαθητες.ρατσισμος ακομα και στην παιδεια..

Χμμμ, στο γυμνασιο μας χωριζαν για το μαθημα των αγγλικων σε διαφορα τμηματα για καθε επιπεδου μαθητη. Πιστευω πως και αυτοι που πηγαν στο ευκολοτερο και αυτοι που πηγαν στο δυσκολοτερο εμαθαν παραπανω απ οτι θα μαθαιναν αν γινοταν το ιδιο μαθημα σε ολους :redface:

Αν αυτο γινοταν και στα υπολοιπα μαθηματα δεν θα πειραζε κανεναν. Εγω προσωπικα εχει τυχει να παρατησω τελειως μαθημα επειδη δεν καταλαβαινα τι γινοταν (δεν λεω ποιο αλλα μπορεις να μαντεψεις) και ενα τμημα για παιδια με κενα θα με ειχε βοηθησει. Γινεται επισης και το αντιθετο οπου σε μερικα μαθηματα βαριεσαι επειδη ο καθηγητης θελει να μην "αφησει" πισω μερικα παιδια και κανει το μαθημα για αυτους που δεν εχουν κενα και νιωθουν πως χαραμιζουν τον χρονο τους.

Στο τελος, το απολυτηριο λυκειου δεν εχει σχεδον καμια χρηση για τους περισσοτερους, ο σκοπος μας θα επρεπε να ειναι να μαθει οσα γινεται παραπανω ο μαθητης. Δηλαδη αν γραφει στο απολυτηριο σε ποια μαθηματα ησουν στα "δυσκολα" και σε ποια στα "ευκολα", δεν εχει σημασια. Λες οι εργοδοτες να κοιτανε λεπτομερως την βαθμολογια σου στο λυκειο; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top