M@r@ki
Δραστήριο μέλος
Εσάς συμβαίνει αυτό?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexl1996
Πολύ δραστήριο μέλος
Εμάς στο σχολείο μας μας χωρίζουν στα αγγλικά στους αρχάριους και στους προχωρημένους.
Εσάς συμβαίνει αυτό?
Ναι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nitsa
Εκκολαπτόμενο μέλος
ειμαι κατα του χωρισμου αυτου, πιστευω πως ολοι πρεπει να αντιμετωπιζονται ισα κ ομοια, δεδομενου πως η διδακτεα υλη πρεπει να ειναι ιδια για ολους τους μαθητες, ανεξαρτητως το ποσο εχουν ηδη γνωσεις πανω στο μαθημα.
:xixi:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
!w@Nn4
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrLyl
Νεοφερμένος
αν και τώρα που το ξανασκέφτομαι........τι προσπαθούμε να κάνουμε δηλαδή?το θέμα δεν είναι ο διαχωρισμός . είναι το πως αντιμετωπίζουμε την όλη κατάσταση .στο κάτω κάτω είναι ρόλος των καθηγητών αυτός.γι αυτό κρίνονται αν μπορούν να διδάξουν και να μεταφέρουν τις γνώσεις τους στα παιδιά.δεν φταίνε και οι μαθητές αν το μάθημα δεν τους τραβάει, αν δεν υπάρχει κατι ενδιαφέρον να κοιτάξουν, αν ο καθηγητής ούτε που ασχολείται ή ενδιαφέρεται αλλά απλά πετάει κάτι λόγια και κάτι ασκήσεις κι αυτό ήταν.θελει αλλαγή ολο το σύστημα γιατι στην Ελλάδα ήμαστε πολύ πίσω στην παιδεία.γι αυτό άλλωστε δεν γίνονται τοσες ποριες και καταλήψεις?για να επανέλθω στο θέμα δεν είναι αναγκαίος ο διαχωρισμός.γιατι ακόμα και να γίνει δε θα εχει αποτέλεσμα. χρειαζόμαστε άλλες, ριζικές αλλαγές
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JoJoanna
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tazoulini
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Semfer
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
agiostimotheos
Δραστήριο μέλος
Λογικότερο θα ήταν να εκπαιδευτούν οι καθηγητές για να μπορούν να κάνουν μάθημα και να διατηρούν την τάξη της τάξης ώστε να προσέχουν όλοι. Ο καλός ο μαθητής μπορεί να ψάξει το κάτι παραπάνω σε εξωσχολικά η λέγοντας στον καθηγητή να του δώσει παραπάνω ασκήσεις. Το σχολείο πρέπει να είναι ίσο απένταντι σε όλους σχολεία 2 ταχυτήτων απλώς διευρύνουν το κοινωνικό ρίγμα.
Τέλος από που και ως που ο βαθμός που θα σου βάλουν 5 τυπάδες που δεν στιρίζεται πάντα σε αντικειμενικά και αξιοκρατικά κριτήρια να κρίνει την ένταξη σου σε ένα από τα 2 επίπεδα και κατ επέκταση την εξέλιξη σου ως μαθητή και μέλος της κοινωνίας ενταγμένο στην εκάστοτε κάστα.
Απορώ που οι περισσότεροι είναι υπέρ σε κάτι τέτοιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Mονο που καλοί μαθητές μπορούν να γίνουν όλοι.
Μέχρι να γίνουν όμως όλοι καλοί (στη θεωρία και πάλι αυτό, γιατί στην πράξη είναι διαφορετικά τα πράγματα) δε μπορείς να στερείς από τον ''έτοιμο'' καλό το δικαίωμα να γίνει ακόμα καλύτερος. Δε μπορείς, με πρόφαση τα κοινωνικά και μη αντίκτυπα του διαχωρισμού, να μετατρέπεις έναν καλό σε ένα μέτριο. Καταστρέφεις τόσο τον ίδιο όσο και ό,τι θα μπορούσε αυτός να προσφέρει αύριο μεθαύριο στην ίδια κοινωνία ισότητας που περιγράφεις.
Πρέπει να καταλάβουμε πως είναι άλλο πράγμα η ισότητα ευκαιριών και άλλο πράγμα η αξιοποίησή τους από τα εκάστοτε άτομα. Κανείς δεν είπε πως με το διαχωρισμό των ''καλών'' από τους ''καλύτερους'' θα αδικηθούν, πιθανώς, οι πρώτοι. Όταν ακόμα και οι ίδιοι οι καθηγητές συμφωνούν πως αποδίδουν πολύ καλύτερα διδάσκοντας σε ένα ομοιογενές σύνολο μαθητών, τότε είναι λιγάκι κουτό να προσπαθείς να τους κάνεις να δουλέψουν με ''μίγματα'' ανθρώπων. Στερείς τη δυνατότητα μέγιστης δυνατής βελτίωσης και από τις δύο πλευρές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
3leni
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SICX
Διάσημο μέλος
Συμφωνείτε ή διαφωνείτε με την άποψη ότι οι μαθητές θα έπρεπε να είναι χωρισμένοι σε τμήματα με βάση το επίπεδό της απόδοσής τους στο μάθημα (ουσιαστικά: καλοί - κακοί / αδύναμοι μαθητές );
Θεωρείτε πως το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερο και για τις δύο πλευρές ή μήπως ότι μια τέτοια κίνηση είναι αντιπαιδαγωγική ;
-petros
τα παιδια δεν θα αισθανονταν καλα και θα ειχαμε συγκρουσεις αναμεσα στις ομαδες...βεβαια θα γινοταν καλυτερα το μαθημα, αλλα αν ειναι να σφαχτουμε δεν λεει ιδιαιτερα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
M-A-R-I-A
Νεοφερμένος
ύφος και αυτό είναι ό,τι χειρότερο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
angela1
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SICX
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanous18
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SICX
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanous18
Περιβόητο μέλος
με καλυψε απολυτα η 3leni...:no1::no1:διαφωνω καθετα!! ενα παιδι καταρχας δε μπορει να το χαρακτηριζεις βοδι επειδη δε διαβαζει(αναφερομαι στον εξυπνακια που ανοιγει το στομα τ κ λεει βλακειες). το οτι ενα παιδι γουσταρει περισσοτερο τον χαβαλε,δε σημαινει οτι πρεπει να απομονωθει απο τους υπολοιπους μαθητες που κανουν ενα πιο συστηματικο διαβασμα.ποιος ειναι ο καθηγητης που θα κρινει αν ενα παιδι θα παει στην ταδε κατηγορια? ετσι ουσιαστικα θα αναπτυχθει Κ ΑΛΛΟ ο ρατσισμος,τα συμπλεγματα κατωτεροτητας,κ η κοινωνια θα αποκτησει κ αλλα προβληματα για να ευνοηθουν τα παιδια που διαβαζουν. κ αν μετα αοι 3 χρονια ενα παιδι ωριμασει κ θελει να διαβασει τι θα κανουν? θα του αλλαξουν τμημα? κατι σαν προαγωγη δηλαδη? κ αν γινει το αντιθετο? αν ενα διαβαστερο παιδι βαρεθει,μπλεξει με παρεες,παρατησει το διαβασμα,θα το υποβιβασουν σε μια κατωτερη ταξη? κ τι θα του πουν? δεν ειμαστε δικτατορια που με το ετσι θελω ο καθενας θα επιλεγει την μοιρα του αλλου,γιατι ουσιαστικα αυτο θα γινεται. πιστευετε οτι τα παιδια που θα βαλουν σε ενα τμημα χειροτερο απο αποψη διαβασματος κ συμπεριφορας,θα αναπτυχθουν? θα μπορεσουν να αξιοποιησουν τις δυνατοτητες τους? κ ποτε θα γινει αυτος ο διαχωρισμος? στο δημοτικο? στο γυμνασιο? τα παιδια δεν ωριμαζουν ολα στην ιδια ηλικια. ολοι πρεπει να εχουν ισες ευκαιριες κ να μην γινονται ρατσιστικοι διαχωρισμοι που καλλιεργουν ψωναρες κ υπεροπτες. γιατι μη μ πειτε οτι δε θα την δουν καπως τα παιδακια που θα ειναι σε ενα πιο καλο τμημα.. εξω στην κοινωνια,ολοι ειναι ενα κ ολοι τα ιδια θα παθουμε μεχρι να καταφερουμε να πιαστουμε απο καπου. μην τα ισοπεδωνουμε ολα. anyway,κουρασα..σορρυ αν καποιοι θιγονται απο αυτα που λεω,απλα λεω την αποψη μ..
-----------------------------------------
ακριβως... κοινωνικος (και νοητικος) διαχωρισμος απο το σχολειο κιολας...ναι, θα ειναι σαν να στερουν τις ευκαιριες απο τους κατωτερους
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.