thanous18
Περιβόητο μέλος
υπερβαλλεις ρε... συνεχως...αλλωστε οι επιδοσεις μεταβαλλονται συνεχως...
εκτος αν ειρωνευεσαι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SICX
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
agiostimotheos
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Leo 93
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εγω συμφωνω απολυτα γιατι οι καλοι μαθητες πρεπει να εχουν το δικαιωμα, εφοσον μπορουν, να προχωρανε με διαφορετικους ρυθμους απο τους λιγοτερο καλους μαθητες
Kαι εγώ το ίδιο πιστεύω. :iagree:
Για έναν καλό μαθητή είναι κουραστικό και άδικο να ξανακάνει τα ίδια πράγματα που ξέρει επειδή το επίπεδο του τμήματος είναι χαμηλό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
M-A-R-I-A
Νεοφερμένος
και να τον αλλάξουν τμήμα!!αν ηταν έτσι,όλα οκ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eirini15
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
TheClash
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lefobserver
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VAGGKALL1
Δραστήριο μέλος
ο τρόπος διχωρισμού δε ξέρεις πως θα γίνεταιΠως αποδέχεσται όσοι είστε υπέρ να σας κατατάξουν σε κλίμακες ένα σύνολο ακατάλληλα καταρτισμένων εκπαιδευτικών? Αναλογιστείται πόσες φορές διαφωνούσατε με τον βαθμό που πήρατε σε ένα τετράμηνο. Τα κριτίρια διαλογής των μαθητών μόνο αντικειμενικά και αξιοκρατικά δεν θα είναι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος
Δεν συμφωνώ για τους λόγους που είπε ο thanous18 και γιατί τα παιδιά που είναι καπως κατώτερα, θα τα χλεβάζουν τα παιδιά που ειναι καλοί μαθητές με αποτέλεσμα ο μαθητής να έχει καποια ψυχολογικά προβλήματα. Επίσης θα νοιάζονται μόνο για το τι βαθμό θα βγάλουν και θα τους γίνει εμμονη ιδέα
Σορρυ αλλα οι πιο καλοι μαθητες ειναι 99% φλωροι, και το πιο πιθανων ειναι να τους κοροιδευαν οι αλλοι και δεν θα αντιδρουσαν καθολου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
seferstav
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VAGGKALL1
Δραστήριο μέλος
παντως στην ευρόπη υπάρχουν παραδείγματα διαχωρισμού όπως στη γερμανία που τα παιδιά των εκπαιδευτικών δίνουν πιο δύσκολες εξετάσεις!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zaraki
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Angelique.
Διακεκριμένο μέλος
Διαφωνω με την ολη λογικη του "διαχωριζω" τους "καλους" απο τους "κακους" μαθητες.
Αρχικα θεωρω τον ορο "καλος" μαθητης εντελως υποκειμενικο.
Συνηθως,ο "καλος" μαθητης διαχωριζεται απο τον "κακο",μεσω ενος αντικειμενικου (εδω γελαμε) τεκμηριου (κι εδω γελαμε) που λεγεται βαθμος.
Οταν ο βαθμος γινεται το μοναδικο μεσο αξιολογησης της "υπεροχης" των καλυτερων μαθητων,τοτε ο "διαχωρισμος",δεν μπορει να ειναι αντικειμενικος.
Η προσωπικη μου αποψη ειναι,πως ετσι κι αλλιως οι περισσοτεροι "αριστοι" μαθητες δεν ειναι τιποτε αλλο απο παπαγαλακια,που απλα ΤΥΧΑΙΝΕΙ να εχουν καλυτερο μνημονικο απο τους χειροτερους μαθητες.*
*Φυσικα υπαρχουν κι εξαιρεσεις στο παραπανω "κανονα".
Δεν αμφισβητω,σε καμια περιπτωση το γεγονος οτι υπαρχουν πραγματικα εξυπνοι μαθητες που εχουν 20αρια και τα αξιζουν με το παραπανω.
Συνοπτικα,για να απαντησω και στο thread,θεωρω ασκοπο και ατοπο,το να υπαρχει διαχωρισμος των μαθητων.
Θεωρω πως η δημιουργικη συνυπαρξη ολων των μαθητων,ειτε καλων ειτε κακων,μπορει να φερει πολυ καλυτερα αποτελεσματα απο την "απομονωση" τους.
Θεωρω πως ενας "κακος"μαθητης μπορει να βοηθηθει απο τον "καλο" μαθητη και το αντιστροφο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος
Αμα μιλουσαμε για πραγματικη εφυεια, θα επρεπε τα παιδια να επερναν ΑΙ ΚΙΟΥ τεστ και να μιλησουν σε συνεντευξη με εξεταστη για να καταλαβουν ποιος ειναι εξυπνος και ποιος οχι. Αλλα μετα θα μπορουσαν οι γονεις να λαδοσουν τους εξεταστες για να βαλουν τα παιδια τους στην ανωτερη ταξη.
Κατα την γνωμη μου, ενας εξυπνος μαθητης που παιρνει κατω απο τη βαση>Φυτο που παιρνει 19.
Απλως, εχει πιο πολλες δυνατοτητες ο πρωτος, ενω ο δευτερος ειναι καλος για να γινει κανενας γιατρος η δικηγορος, δεν προκειται να δημιουργησει κατι καινουργιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Angelique.
Διακεκριμένο μέλος
Το ολο σκεπτικο μου εχει να κανει με το οτι θεωρω τουλαχιστον απαραδεκτο το γεγονος οτι το ποσο καλος ειναι καποιος ως μαθητης,κρινεται απο εναν κ*λοβαθμο.ελενα, εδω περα μιλαμε για καλους μαθητες, όχι εφυεις.
Αμα μιλουσαμε για πραγματικη εφυεια, θα επρεπε τα παιδια να επερναν ΑΙ ΚΙΟΥ τεστ και να μιλησουν σε συνεντευξη με εξεταστη για να καταλαβουν ποιος ειναι εξυπνος και ποιος οχι. Αλλα μετα θα μπορουσαν οι γονεις να λαδοσουν τους εξεταστες για να βαλουν τα παιδια τους στην ανωτερη ταξη.
Κατα την γνωμη μου, ενας εξυπνος μαθητης που παιρνει κατω απο τη βαση>Φυτο που παιρνει 19.
Απλως, εχει πιο πολλες δυνατοτητες ο πρωτος, ενω ο δευτερος ειναι καλος για να γινει κανενας γιατρος η δικηγορος, δεν προκειται να δημιουργησει κατι καινουργιο.
Για μενα το να ειναι καποιος καλος μαθητης δεν εχει να κανει ΜΟΝΟ με το οτι ξερει ολο το βιβλιο απ'εξω.
Εχει να κανει με το ποσο καλλιεργημενος ειναι και ως ανθρωπος,με το ποση παιδεια διαθετει,με το τι ικανοτητες εχει και με πολλα πραγματα ακομα.
Δεν διαφωνω με αυτο που λες, οτι δηλαδη τρομερα μυαλα εχουν 10αρια και εχουν 20αρια παιδια που δεν εχουν διαβασει βιβλιο στη ζωη τους που να μην εχει την ενδειξη Ο.Ε.Δ.Β. απ'εξω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Το πρωτο πραγμα που εχω να πω ειναι πως οταν μπαινω σε ενα τμημα που εχει ιδιου -εστω και στο περιπου- επιπεδου μαθητες γινεται καλυτερο μαθημα. Και δεν εννοω μονο το γεγονος οτι και εγω αποδιδω καλυτερα -πραγμα που οντως συμβαινει- αλλα και τα ιδια τα παιδια αποδιδουν καλυτερα. Σε ενα ανομοιογενες τμημα ο κακος μαθητης πιθανοτατα δεν θα μπει καν στον κοπο να "τρεξει" μαζι το τμημα και ο καλος μαθητης θα "φρεναρει" συνεχως. Καλως η κακως, σε ενα ανομοιογενες τμημα, για να ειναι πανω-κατω ολοι ικανοποιημενοι, δεν μπορει ενας καθηγητης να κανει ενα μαθημα "του 20". Για αυτον τον λογο αλλωστε ειμαι της αποψης πως, οσοι μαθητες ειναι εκτος της κλιμακας 13 εως 17 ειναι προτιμοτερο να κανουν ιδιαιτερα παρα φροντιστηρια σε ανομοιογενη τμηματα.
Σε ενα ομοιογενες τμημα απο την αλλη, τα πραγματα μπορουν να λειτουργησουν πολυ καλυτερα: Εαν εγω μπω σε ενα τμημα "κακων" μαθητων, τοτε το μαθημα μου θα ειναι προσαρμοσμενο στις αναγκες τους: ΟΚ, δεν θα κανουμε το δωδεκα εικοσι, αλλα ακομη και αν το δωδεκα γινει δεκαεξι κερδος ειναι. Σε ενα ομοιογενες τμημα "καλων μαθητων" απο την αλλη, μπορω να επικεντρωθω πολυ καλυτερα στο πως θα διατηρηθει αυτο το καλο επιπεδο ωστε να μην εχουμε ζημια.
Δεν θεωρω κανεναν κακο μαθητη "βοδι" οπως προαναφερθηκε, ουτε και υποτιμω τους κακους μαθητες. Εχω δει κακους μαθητες να αλλαζουν προσωπο οταν εστρωσαν τον κωλο τους, εχω δει και καλους μαθητες επισης να κανουν ελευθερη πτωση επειδη επαναπαυτηκαν. Για αυτον τον λογο ειμαι και υπερ των "ανοιχτων" τμηματων, δηλαδη ενας μαθητης να μπορει να μετακινειται αναμεσα στα τμηματα διαφορετικου επιπεδου.
Διατυπωθηκαν αποψεις περι ρατσισμου, κτλ. Ο ρατσισμος απεναντι στον κακο μαθητη ειναι οντως πραγματικος, αλλα δεν πιστευω οτι αυτο ειναι το μεγαλυτερο προβλημα απο ολα. Το μεγαλυτερο προβλημα απο ολα κατα την γνωμη μου ειναι ενας μαθητης που ειναι κακος να εχει απογοητευτει απο το επιπεδο των συμμαθητων του και να εχει χασει καθε κινητρο για να διαβασει. Ειναι λογικο, οταν βλεπεις διπλα σου παιδια που ειναι κλασεις ανωτερα σαν μαθητες απο εσενα να απογοητευεσαι. Αν ομως ειχες διπλα σου παιδια που εχουν αδυναμιες οπως και εσυ, θα εβλεπες οτι δεν εισαι το μαυρο προβατο της ταξης, και οτι θα μπορουσες να σταθεις σε συνθηκες ανταγωνισμου. Μονο που ο ανταγωνισμος που θα αντιμετωπιζεις θα ειναι κατι στο οποιο θα μπορεις να ανταπεξελθεις και να γινεις καλυτερος.
Βεβαια, σε ολα αυτα, αναγνωριζω οτι το ελληνικο σχολειο ειναι ΓΤΠ. Δεν πιστευω οτι ο διαχωρισμος "Γενικο" - "ΕΠΑΛ" ειναι αρκετος, οπως επισης δεν πιστευω οτι ενα νουμερο -γιατι αυτο ειναι ο βαθμος, ενα νουμερο- μπορει αν αντιπροσωπευσει την αποδοση ενος μαθητη. Για αρχη, θα ελεγα οτι ειναι απαραιτητη και η εισαγωγη πολλων ποιοτικων μεταβλητων που να περιγραφουν την αποδοση ενος μαθητη -αντι της μιας ποσοτικης που εχουμε σημερα. Οπως σωστα ειπατε παραπανω, ενας μαθητης του 12 μπορει καλλιστα να εχει πολλα αλλα ταλεντα, και το 12 να του κοβει τα φτερα για να μην τα αξιοποιησει θα προσθεσω εγω. Στο κατω κατω, η "μαθηματικη" ευφυια [που μετρανε τα IQ tests] ειναι μονο ενα απο τα 7 -αν δεν κανω λαθος- ειδη ευφυιων που υπαρχουν. Γιατι λοιπον το σχολειο να μην αναγνωριζει και τις υπολοιπες 6; Γιατι να μην φτιαξουμε σχολεια που απλα να ειναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ, ουτε κατωτερα, ουτε ανωτερα το ενα απο το αλλο;
Με λιγα λογια, θεωρω οτι ο διαχωρισμος των μαθητων ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ σε μια κοινωνια που θελει να αναδειξει τα παιδια της. Δεν μενω ομως στον διαχωρισμο με βαση τον βαθμο -που ισως ειναι και το μονο βημα για το σημερινο ελληνικο σχολειο. Αν παρεις 100.000 μαθητες και τους πεταξεις ολους στο ιδιο σχολειο, μπερδεμενους στα τμηματα τους, και τους αναγκασεις να παρακολουθουν το ιδιο μαθημα, σαν χωρα χανεις πολυτιμα "συστατικα" και το αποτελεσμα δεν ειναι ο,τι καλυτερο.
Δεν μπορω να βρασω ενα αυγο στο τηγανι ουτε και να τηγανισω μια μπριζολα στο μπρικι, οπως και να το κανουμε.
Προσαρμοσμενα σχολεια λοιπον, προσαρμοσμενη υλη, προσαρμοσμενες εξετασεις, θεσπιση τοσο ποσοτικης [=βαθμος] οσο και ποιοτικης αξιολογησης, και πληρης διαχωρισμος των μαθητων. Να φαει η μυγα σιδερο και το κουνουπι ατσαλι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VAGGKALL1
Δραστήριο μέλος
1) όντως υπάρχουν 7 τυποι εφυίας όμως μόνο 2 έχουν εντοπιστεί το IQ (που χωρίζεται στη μνήμη, την οπτική αντίλειψη, τη λογική καιτους αριθμιτικούς υπολογισμούς) και το EQ (συναισθηματική εφυία)
2) θεωρώ ότι για έναν σωστό διαχωρισμό είναι απαραίτητη η εισαγωγή ψυχολόγων στα σχολεία ,οι οπόιοι έχουν εμπειρία και στους δύο τύπους
3) κάτι που θα μπορούσε αναμφίβολα να συμβαλλει στην καλύτερη αξιολόγιση αλλά και εκπαίδευση των μαθητών είναι οι <<καλοι>> μαθητές να κάνουν με την εποπτεία του καθηγητή μάθημα στους <<λιγότερο καλούς>> ώστε και οι <<καλοί>> να το κατανούν καλύτερα στην προσπάθειά τους να το αποδόσουν και οι <<κακοι>> να τους είναι πιο οικείο αφου θα το παρουσιάζει κάποιος όμοιός τους....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.