Kotatsuneko
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν είναι καθυστερημένοι όσοι δεν παίρνουν 20.
Απλά η κατανόηση τους δεν τρέχει με ντίζελ όπως κάποιων άλλων.
Αυτούς τους άλλους δεν τους λες επίσης χαρισματικούς.
Χαρισματικούς θα τους πεις να λύσουν τριώνυμο στα 4 χρόνια τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
penspinner
Νεοφερμένος
Η προσωπική μου εμπειρία από 1η δημοτικού μέχρι σήμερα είναι η εξής: 3-4 άτομα κάνουνε συνέχεια φασαρία και χαλάμε την ώρα μας σε παρατηρήσεις. 7-8 άτομα μέτρια και λόγο της κατάστασης ασυνατούν να βελτιωθούν και 4-5 άτομα πολύ καλά που κάνουν υπομονή και μάθημα με δυσκολία.
Δηλαδή 5 άτομα δεν μπορούν να πάνε πιο μπροστά μαζεύοντας περισσότερες γνώσεις για τους υψηλούς στόχους τους γιατί για 5 άτομα δεν γίνεται μάθημα και για 8 όταν γίνεται γίνεται μέτριου επιπέδου και 8 άτομα δεν μπορούν να γίνουν καλοί γιατί το μάθημα σχεδόν γίνεται μισό λόγο της φασαρίας. Για να μην μιλήσω για τις εκδρομές που χάνουμε λόγο των της φασαρίας αφού οι καθηγητες μας αντιμετωπίζουν όλους σαν σύνολο (δλδ εγώ και δεν μαθαίνω σωστά και δεν πάω εκδρομή για να κάνει την πλάκα του ένας που δεν ενδιαφέρεται καν για το σχολείο, έρχεται επειδή έρχονται όλοι και δεν εχει στόχους ούτε για τα επόμενα χρόνια, δλδ ας γελάσουμε σημερα και εχει ο θεός για αύριο)
Αυτό είναι δίκαιο?
Κοινωνικός ρατσισμός κατωτερότητας πιστεύω πως δεν θα υπάρξει. Αντιθέτως όλα τα παιδιά θα αγωνίζονται είτε για να μην πάνε στο τμήμα των αδύναμων είτε για να πάνε στο τμήμα των δυνατών. Κατά αυτόν τον τρόπο θα αυξηθεί κατακόρυφα το επίπεδο και στα δύο τμήματα. Εδώ μία δουλειά των καθηγητών είναι να μάθουν στα αδύναμα παιδιά να μην το βάλουν κάτω γιατί τότε θα αρχίσει η αντιπάθεια έναντι στα παιδιά του καλού τμήματος που καταφέρνουν να μαθαίνουν περισσότερα. Γενικά, δεν κατάλαβα δηλαδή, γιατί είναι λάθος να πεις σε έναν έφηβο "ξέρεις κάτι, πρέπει να πας στο τμήμα των αδύναμων"??? Γιατί πρέπει να τον χαϊδέψεις αντι να του δείξεις την πραγματικότητα καταματα ότι στο επίπεδο σου δεν κάνεις να πας στο καλό τμήμα; Νομίζετε ότι όταν βγει έξω δεν θα του πει ο εργοδότης του "ξερεις κάτι δεν μου κάνεις και σε στέλνω να συνεργαστείς με αυτούς"?
Άκουσα να λέγεται ότι μπορεί άμα κάτσει να διαβάσει ένα παιδί που φαίνεται άσχετος μπορεί να γίνει καλύτερος από εναν καλο. Λοιπόν αυτό χρειάζεται πρώτα θέληση την οποία λίγα παιδιά διαθέτουν και η θέληση αρκεί μόνο μέχρι και την Α λυκείου. Επειδή έχω περάσει από την δευτέρα λυκείου σας πληροφορώ ότι στην Β λυκείου δεν αρκεί μόνο η θέληση. Αν δεν ξέρεις από τα προηγούμενα χρόνια δεν υπάρχει περίπτωση να γίνεις καλός αν δεν έχεις αρκετό μυαλό. Εδώ μαθητές που και ήταν καλοί στις προηγούμενες τάξεις και είναι έξυπνοι δυσκολεύονται να βγάλουν 17+. Θα βγάλει ένας μαθητής που τώρα άρχισε να διαβάζει? Και αντε να τα καταφέρει πόσοι από αυτούς υπάρχουν σε όλοι την Ελλάδα? Για αυτό στην πρώτη γραμμη του post μου μιλάω για το λύκειο. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε (και θα πρέπει να το έχετε παρατηρήσει) ότι μέχρι το γυμνάσιο πολλοί βγαζουν 17+ (για να μην πω 18+) και στο λύκειο ελάχιστοι (στο σχολείο μου τουλάχιστον).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Το τραβάς λίγο.
Δεν είναι καθυστερημένοι όσοι δεν παίρνουν 20.
Απλά η κατανόηση τους δεν τρέχει με ντίζελ όπως κάποιων άλλων.
Αυτούς τους άλλους δεν τους λες επίσης χαρισματικούς.
Χαρισματικούς θα τους πεις να λύσουν τριώνυμο στα 4 χρόνια τους.
Δεν είπα αυτό. Είσαι εκτός κλίματος της άποψης μου. Ούτε αν κάποιος γράψει 20 σημαίνει ότι είναι χαρισματικός. Όταν όμως σε ένα τμήμα υπάρχουν 2 πόλοι, εκείνοι που τα πιάνουν με την πρώτη και εκείνοι που θέλουν και 2η και 3η φορά για να τα καταλάβουν, τότε δυσχεραίνεται το μάθημα κυρίως για τον πόλο εκείνων που τα καταλαβαίνουν αμέσως. Είναι φρόνιμο νομίζω να μην υφίστανται πολωμένα τμήματα με αυτήν την έννοια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kotatsuneko
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Inferno29278
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ίσως πάλι να λέω και βλακείες....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
toxotis1991
Εκκολαπτόμενο μέλος
+φωνω. ΔΝ γινεται πχ ενα παιδι που εχει παρει Prof. να κανει τα ιδια με ενα παιδι που δν ξερει τι σημαινει η λεξη DOOR. OK με τα παιδαγωγικα αλλα λιγος ρεαλισμος δν βλαπτει!!!
ναι ομως το οτι ενα παιδι μπορι να μην εσθανετε καλα με αυτο και να θεορισει τον εαυτο του κατοτερο του αλου δεν λεει κατι???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
penspinner
Νεοφερμένος
Ο διαχωρισμός έχει ήδη γίνει σε ένα μάθημα στο γυμνάσιο. Φυσικά αναφέρομαι στα αγγλικά. Αυτό που είδα εγώ στα γυμνάσια της περιοχής μου, είναι όλοι οι καλοί μαθητές, να γράφουν επίτηδες χάλια, γιατί βαριόταν να κάνουν λίγο πιο δύσκολα πράγματα και όχι γιατί δεν μπορούσαν. Ποιός μας λέει πως δεν θα γίνει αυτό και σε τέτοιους διαχωρισμούς που αναφέρετε; Ειδικά με την απογοήτευση που υπάρχει προς το σχολείο και το γεγονός ότι κανένας πλέον, ούτε οι καλοί μαθητές δίνουν σημασία...
Ίσως πάλι να λέω και βλακείες....
Αυτό μπορεί να συμβεί στο γυμνάσιο σε ένα μάθημα όχι και τόσο συμαντικό που από το δημοτικό πάνε φροντηστήριο. Όχι όμως και στο λύκειο όπου τα πράγματα είναι πιο σοβαρά και η επίδοση σε ένα μάθημα κρίνει το μέλλον των παιδιών.
ναι ομως το οτι ενα παιδι μπορι να μην εσθανετε καλα με αυτο και να θεορισει τον εαυτο του κατοτερο του αλου δεν λεει κατι???
Αυτή είναι δουλειά των εκπαιδευτικών να δώσουν στο παιδί να καταλάβει ότι δεν είναι κατώτερο από ένα άλλο επειδή επειδή δεν έχει τις ίδιες αποδώσεις. Απλά το παιδί που είναι στο καλό τμήμα είναι εκεί επειδή είτε έχει παραπάνω μυαλό είτε επειδή προσπαθεί περισσότερο είτε και τα δύο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_marillia1
Νεοφερμένος
βασικά διαφωνώ με τον διαχωρισμό σε επίπεδα ακόμη και σε αυτό που γίνεται στα αγγλικά.πιστεύω ότι ένα παιδί που δεν τα πιάνει γρήγορα μπορεί να πάρει μεγάλη βοήθεια από ένα πιο 'προχωρημένο' όπως λένε,αρκεί ο προχωρημένος να μην βλέπει τους υπόλοιπους απο ψηλά{υπάρχουν και τέτοιοι!!!}νομίζω ότι ο ρόλος του σχολείου είναι να διδάξει τα παιδιά και να τα φέρει όλα σε ένα ΙΣΟ επίπεδο.φυσικά μπορεί να υπάρχουν δυσκολίες αλλά πιστεύω ότι διαχωρίζοντας τα παιδιά τους βλάπτεις ψυχολογικά... είναι ένα μεγάλο θέμα και φυσικά οι απόψεις διαφέρουν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
persi
Πολύ δραστήριο μέλος
βασικά διαφωνώ με τον διαχωρισμό σε επίπεδα ακόμη και σε αυτό που γίνεται στα αγγλικά.πιστεύω ότι ένα παιδί που δεν τα πιάνει γρήγορα μπορεί να πάρει μεγάλη βοήθεια από ένα πιο 'προχωρημένο' όπως λένε,αρκεί ο προχωρημένος να μην βλέπει τους υπόλοιπους απο ψηλά{υπάρχουν και τέτοιοι!!!}νομίζω ότι ο ρόλος του σχολείου είναι να διδάξει τα παιδιά και να τα φέρει όλα σε ένα ΙΣΟ επίπεδο.φυσικά μπορεί να υπάρχουν δυσκολίες αλλά πιστεύω ότι διαχωρίζοντας τα παιδιά τους βλάπτεις ψυχολογικά... είναι ένα μεγάλο θέμα και φυσικά οι απόψεις διαφέρουν...
Γεια σας εκεί κάτω!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_marillia1
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VAGGKALL1
Δραστήριο μέλος
ρολος του σχολειου ειναι να ανεβασει τοεπιπεδο του καθε παιδιου στον τομεα που εχει επιπεδο. Επισης αν ενα παιδι δεν εχει καλο επιπεδο και το αλλο οχι σκοπος του σχολειου ειναι να ανεβασει το επιπεδο του καλου μαθητη σε ενα υψηλοτερο και του κακου στο επιπεδο που θα επρεπε να ηταν. ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ.βασικά διαφωνώ με τον διαχωρισμό σε επίπεδα ακόμη και σε αυτό που γίνεται στα αγγλικά.πιστεύω ότι ένα παιδί που δεν τα πιάνει γρήγορα μπορεί να πάρει μεγάλη βοήθεια από ένα πιο 'προχωρημένο' όπως λένε,αρκεί ο προχωρημένος να μην βλέπει τους υπόλοιπους απο ψηλά{υπάρχουν και τέτοιοι!!!}νομίζω ότι ο ρόλος του σχολείου είναι να διδάξει τα παιδιά και να τα φέρει όλα σε ένα ΙΣΟ επίπεδο.φυσικά μπορεί να υπάρχουν δυσκολίες αλλά πιστεύω ότι διαχωρίζοντας τα παιδιά τους βλάπτεις ψυχολογικά... είναι ένα μεγάλο θέμα και φυσικά οι απόψεις διαφέρουν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ballerina
Νεοφερμένος
αλλα απο την αλλη,δεν ειναι πολλες φορες ευχαριστο το μαθημα χωρις παιδια που τους αρεσει και το καλο μαθημα . αλλα και το χιουμορ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgos127
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος
>.<Προσωπικα πιστεύω οτι το να υπαρχει ομοιογενεια στο επιπεδο των μαθητων της ταξης θα βοηθουσε και τους 'καλους' και τους 'κακους' μαθητες
σε τοσες σελιδες, εχουν αναφερθει τοσα επιχειρηματα υπερ και κατα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~LoVeR BoY~
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
persi
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
the mage
Νεοφερμένος
Συμφωνείτε ή διαφωνείτε με την άποψη ότι οι μαθητές θα έπρεπε να είναι χωρισμένοι σε τμήματα με βάση το επίπεδό της απόδοσής τους στο μάθημα (ουσιαστικά: καλοί - κακοί / αδύναμοι μαθητές );
Θεωρείτε πως το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερο και για τις δύο πλευρές ή μήπως ότι μια τέτοια κίνηση είναι αντιπαιδαγωγική ;
Υπο προυποθεσεις (πχ αναλογη ποιοτικα εκπαιδευση/προσοχη ανεξαρτητα "επιπεδου") συμφωνω.
Αντιπαιδαγωγικη ειναι η υπαρχουσα κατασταση, ολα χυμα σε ενα τσουβαλι και απο πανω οι καθηγητες να μην ξερουν απο που να αρχισουν και που να τελειωσουν. Καθενας εχει διαφορετικες αναγκες αλλα ομως με μεγαλες ομοιοτητες που προσπερνουν την δυσκολια, αρκει να γινει σωστη ομαδοποιηση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
skatetensor
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
IQfreak
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexl1996
Πολύ δραστήριο μέλος
Υ.Γ. Αυτο ισχυει μονο σε ξενες γλωσσες. Οχι στα αλλα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.