Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

myrto.s

Πολύ δραστήριο μέλος

Η myrto.s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,379 μηνύματα.
είμαι εναντίον. Σε κάθε τάξη πρέπει να υπάρχουν καλοί, κακοί και μέτριοι μαθητες γιατί ας υποθέσουμε ότι μπαίνουν μόνο καλοί μαθητές θα υπάρχει πολύ μεγάλος ανταγωνισμός. Αν σε μια τάξη υπάρχουν μόνο κακοί μαθητές θα επικρατεί το χάος και σε μια τάξη με μέτριους δεν θα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Εξάλλου αυτό το σύστημα υπήρχε παλιά σε άλλες χώρες και καταργήθηκε αφου θεωρήθηκε εντελώς αντιπαιδαγωγικό!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

toxotis1991

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Τιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Πετρούπολη (Αττική). Έχει γράψει 246 μηνύματα.
διαφωνω καθετος γιατι το βρισκω πολυ ρατσιστικο !!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Νομίζεις.
Αν ήταν να ευννοήσουν μόνο τους καλούς, οι κακοί θα είχαν μόνιμα γυμναστική.
Όλους τους μαθητές τους βοηθάει γιατί το μάθημα γίνεται με βάση τις δυνατότητες τους.

δημιουργεις ανρθωπους δυο ταχυτητων. τους πολυ προχωρημενους στη γνωση, και τους λιγο προχωρημενους. ετσι ευνοεις τους καλους, και ευνοεις και τη δημιουργια ανισοτητων και διακρισεων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Καθόλου
Θεωρώ ότι σε μια τάξη 26 ατόμων και οι 10 θέλουν να προσέξουν οι υπόλοιποι 16 θα κάνουν χαμό.
Αν ήμουν ανάμσεσα στους 10 θα ήθελα την ησυχία μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
ναι αλλα ο χωρισμος θα γινοταν με βαση τις επιδοσεις οχι τη φασαρια. ξερω και φασαριοζηδες που ηταν πολυ καλοι μαθητες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Εγώ είμαι κάπως μπερδεμένος πάνω σε αυτό το θέμα τελικά.Δεν είμαι και τόσι σίγουρος τελικά για όσα έχω πει μέχρι τώρα.Σίγουρα θα έχει θετικά αποτελέσματα αλλά θα δημιουργλησει διακρίσεις.Διακρίσεις βέβαια υπάρχουν ήδη και πρέπει να εξαλειφθούν.Και για να γίνει αυτό πρέπει να αποκτήσουν οι μαθητές σωστή παιδεία ώστε να καταλάβουν πως δεν πρέπι να σνομπάρουν τους κακούς μαθητές.Αλλά μπορεί να γίνει αυτό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
Επειδή το έχω αντιμετωπίσει πολλές φορές (και δε θέλω να το παίξω έξυπνος ή ό,τι άλλο) ξέρετε πώς είναι να μην εκφράζεσαι πολλές φορές όπως πρέπει γιατί θα σε πουν "φυτό" και θα κάνουν παράπονα στον τάδε καθηγητή ότι τους ενοχλείς και τους προσβάλλεις. Π.χ. άμα σχολιάσεις κακώς ένα ορθογραφικό χτυπητό λάθος (παίζο). Ίσως φαίνεται πολύ δημοτικίστικο αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Και αν προσπαθήσεις να πεις τίποτα θα βγεις και φταίχτης. Αν το πει κάποιος άλλος όμως δεν ενοχλούνται. Μόνο στους καλούς ξεσπάνε. Εδώ δεν υπάρχει ρατσισμός;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Εντάξει αν και μου φαίνεται κάπως υπερβολικό όλο αυτό με τις διακρίσεις, νομίζω πως συμφωνώ. Έχει μια βάση. Ποιά λοιπόν θα πρέπει να είναι η αλλαγή; Ποιά η λύση για να ικανοποιηθούν όλοι οι μαθητές; :what:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
Σε προηγούμενο ποστ έχω ήδη προβάλλει μια λύση.
Στα Γερμανικά σχολεία ισχύει αυτό:
Μετά από τα Δημοτικά διαχωρίζονται οι μαθητές ανάλογα με την επίδοσή τους στα ανάλογα σχολεία. Όμως ο μαθητής του "κατώτερου" έχει δικαίωμα μέσω εξετάσεων να προβιβαστεί και του "ανώτερου" να υποβιβαστεί σύμφωνα με τη βαθμολογία του.

Όσο για την εξάλειψη των διακρίσεων, αυτή ξεκινά από την οικογένεια και διαμορφώνεται μέσα στο σχολείο. Κάτι που είναι παιδαγωγικό θέμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Το ίδιο πράγμα είναι μόνο που αντί να γίνεται ενδοσχολικά, γίνεται πριν την ένταξη των παιδιών στα σχολεία. Το πρόβλημα όμως παραμένει μιας και ως κριτήριο λαμβάνεται πάλι ο βαθμός και η επίδοση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
Ένας μαθητής που του αρέσουν τα μαθήματα (γενικά) δεν πρόκειται να κάνει βλακείες μες στην τάξη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lacta144

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Μαρία-Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,098 μηνύματα.
Ένας μαθητής που του αρέσουν τα μαθήματα (γενικά) δεν πρόκειται να κάνει βλακείες μες στην τάξη.
:iagree:Συνήθως οι αδιάφορι κάνουν άλη τη φασαρία.Αν ενδιαφέρεσαι για το μάθημα,ποιος ο λόγος να ενοχλεις και να κάνεις βλακείες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

yozerehs

Τιμώμενο Μέλος

Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 4,969 μηνύματα.
μερικοι τουριστες ερχονται και κανουν φασαρια και δεν ενδιαφερονται,δεν θα ηταν καλυτερο να μην ενοχλουν αυτους που θελουν να παρακολουθησουν???

Όσοι κάνουν φασαρία ας βγαίνουν έξω από την τάξη με απουσία. Φταίνε και οι καθηγητές. Δεν χρειάζεται να γίνει ο χωρισμός για να λυθεί το πρόβλημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

laraska

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο laraska αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 223 μηνύματα.
να χωριστουν ...
ολοι οι στην ταξη ηταν καλυτεροι απο μενα και μου την ελεγαν ... ( σαρκασμος βρε )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Τελικά είμαι κατά.Ας γίνουν πιο ενδιαφέροντα τα μαθήματα για να ασχολούνται όλοι οι μαθητές.Άλλωστε πρέπει τα παιδιά να μάθουν να συνυπάρχουν με όλους γιατί έτσι είναι η κοινωνία.Και δεν πρέπει μέσα στο σχολείο να γίνονται διακρίσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
η μοναδικη λυση ειναι η δημιουργια κινητρων στους μαθητες. μαθημα που δεν ειναι επικεντρομενο στον παντογνωστη καθηγητη, αλλα συμμετοχικο, με συζητησεις και τα λοιπα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Inferno29278

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Inferno29278 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 166 μηνύματα.
Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες, αλλά δυστυχώς οι πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή και στην τηλεόραση, έχουν καταστρέψει τη φαντασία μου. Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα ήταν ένα τέτοιο μάθημα και αν μπορούμε να σαν χώρα να το κάνουμε πραγματικότητα αυτό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Δεν εχει σημασια η χωρα. το θεμα μας ειναι η κοινωνια.
για μενα, δεν ειναι το ζητουμενο να δημιουργεις ανταγωνισμο μεταξυ των μαθητων για να καταφερουν να βελτιωσουν τις επιδοσεις τους, αλλα να συνεργαζονται μεταξυ τους. να μαθουν να συνεργαζονται μεταξυ τους. για παραδειγμα, ο δασκαλος που ειχα στην 5η και 6η μας χωρισε σε ομαδες των 4 ατομων. μαθαμε να συνεργαζομαστε γενικοτερα, και ηταν μια αρκετα καλη εμπειρια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Inferno29278

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Inferno29278 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 166 μηνύματα.
αααα έτσι το εννοείς. δεν μπορούσα να καταλάβω πως μπορούσε να είναι συμμετοχικό το μάθημα, αφού στα περισσότερα (πχ ιστορία), ο καθηγητής πρέπει να απαγγέλλει και οι μαθητές να ακούνε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Κάποιοι ισχυρίζονται ότι είναι αντιπαιδαγωγικό να διαχωριστούν οι μαθητές σε επίπεδα ανάλογα με το επίπεδό τους. Σεβαστή η άποψή τους. Δεν είναι αντιπαιδαγωγικό οι χειρότεροι μαθητές του τμήματος να καθυστερούν την παράδοση του μαθήματος σε βάρος των καλύτερων μαθητών οι οποίοι έχουν την δυνατότητα να εμβαθύνουν περισσότερο στο ίδιο χρονικό διάστημα; Καλώς ή κακώς δεν έχουν όλοι το ίδιο μυαλό. Ορισμένοι είναι εξυπνότεροι από τους άλλους. Γιατί λοιπόν να μην αξιοποιούνται τα πολύ καλά μυαλά ακόμα και στο σχολικό περιβάλλον; Η ευφυία του καθενός δεν είναι απόλυτα συνδεδεμένη με την προσπάθεια που καταβάλλει ο καθένας και την επιμέλεια που δείχνει στις υποχρεώσεις του σχολείου. Τα χαρισματικά παιδιά χρίζουν διαφορετικής μεταχείρισης από τα υπόλοιπα. Για παράδειγμα το εκπαιδευτικό σύστημα στην Αμερική εντοπίζει τα χαρισματικά παιδιά και εφαρμόζει ξεχωριστό καθεστώς για αυτά. Τα παιδιά αυτά προσπερνούν τάξεις, εισάγονται και αποφοιτούν νωρίτερα από τα πανεπιστήμια και ενθαρρύνονται από την πολιτεία να ενταχθούν στην ακαδημαϊκή κοινότητα. Τα παιδιά τα οποία δεν έχουν ιδιαίτερα υψηλό δείκτη ευφυίας έχουν τον δικό τους ρυθμό εκμάθησης και κατά κανόνα χρειάζονται περισσότερο χρόνο από τα χαρισματικά παιδιά για να αφομοιώσουν την ίδια ποσότητα ύλης. Γιατί λοιπόν να βάλουμε όλα τα παιδιά στο ίδιο τσουβάλι από την στιγμή που δεν έχουν τις ίδιες ικανότητες; Αντιπαιδαγωγικό είναι να καταδικάζεις σε αδράνεια τις ικανότητες ενός χαρισματικού παιδιού και όχι να τις αξιοποιείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top