Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

who

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο who αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,616 μηνύματα.
Δεν αμφιβάλλω. Εκείνος δεν ήξερε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vickaki-4

Δραστήριο μέλος

Η BIKY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
Δεν αμφιβάλλω. Εκείνος δεν ήξερε.
και πως περασε τοτε αν δεν ηξερε τα βασικα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

who

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο who αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,616 μηνύματα.
Ποιά βασικά; Αυτά δε θεωρούνται καν βασικά. Δε πέρασε φυσικά. Το πρόβλημα είναι ότι κάποτε θα περάσει, θα πάρει πτυχίο, και ίσως αργότερα, να χρησιμοποιείς το ασανσέρ που σχεδίασε για να πας σπίτι σου. Ειλικρινά, δε θα 'θελα να 'μαι σ' αυτή τη θέση. Τέλος πάντων. Ξεφύγαμε. Ήθελα να πω, ότι δε φταίει πάντα το ίδιο το σχολείο ή το σύστημα. Το πρόβλημα σε κάποια πράματα ξεκινάει από μας τους ίδιους. Αν εμείς βελτιωθούμε, τότε και το σύστημα θα γίνει αυτό που πρέπει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vickaki-4

Δραστήριο μέλος

Η BIKY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
Ποιά βασικά;
εννουσα πως περασε στην σχολη!
Αν εμείς βελτιωθούμε, τότε και το σύστημα θα γίνει αυτό που πρέπει.
καποιες φορες δεν μας αφηνει αρκετα περιθωρια βελτιωσης!
-----------------------------------------
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

who

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο who αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,616 μηνύματα.
Το πώς πέρασε στη σχολή, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Την έχω την απάντηση, αλλά δεν ανήκει σε αυτό το θέμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rea

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Rea αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 223 μηνύματα.
Κατα τη γνωμη μου οι μαθητες δεν πρεπει να χωριζονται αν και συμβαινει στο δικο μου σχοειο στο μαθημα των Αγγλικων στην Α γυμν. Πιστευω πως οι καλοι μαθητες μπορουν να επιρεασουν θετικα τους υπολοιπους και ετσι να εχουμε πολυ καλα αποτελεσματα.Απο την αλλη ομως,θα πρεπει να φροντισουμε να μην επιρεαζουν οι μαθητες χαμηλοτερου επιπεδου (μιλαμε παντα για το επιπεδο του μαθητη κατα τη διαρκεια του μαθηματος) του αλλους που ειναι καλυτεροι.Τελος πιστευω πως ειναι λαθος να χωριζονται οι μαθητες σε επιπεδα διοτι ναι μεν ενας μαθητης μπορει να μην θελει να μαθει αλλα μπορει καποιος αλλος να εχει μαθησιακα προβληματα ή δυσλεξια.Απλα σκεφτειται πως θα επιδρουσε κατι τετοιο οπως ο διαχωρισμος επιπεδων στην ψυχολογια ενος παιδιου με μαθησιακα προβληματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ssalex

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ssalex αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
φυσικά και συμφωνω... :iagree:τα βόδια να κάνουν μάθημα αλλού!:mad: Δε θα μας καθυστερούν εμάς με τη σκραποσύνη τους...:nono:Σιγά να μην είναι αντιπαιδαγωγικό...:nono:
κάτσε ρε φίλε που έγινες και μαθηταράς εσύ...τα παιδιά που είναι αδύναμα εγώ σου λέω ότι τους δήθεν καλούς μαθητές σορρυ κιόλας αλλά αν διαβάσουν μία φορά τους σκίζουν...εσύ ήξερες πριν μάθεις ??? μην το παίζεις μάγκας επειδή έμαθες την αλφαβήτα και χάρηκες...
διαφωνώ με αυτό :thanks:
πέρα για πέρα αντιπαιδαγωγικό και ρατσιστικό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GetOuttaMyWay

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Johnson αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,772 μηνύματα.
πιστευω πως οταν γινεται χωρισμος, θα πρεπει να γινεται για να προχωραν πιο αργα οι αδυνατοι μαθητες και να εμπεδωνουν καλυτερα την υλη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Σιωπή γιατί βλέπω τις μουσκαρόφατσές τους κάθε μέρα και ξέρω τι σου λέω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Inferno29278

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Inferno29278 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 166 μηνύματα.
Φυσικά και διαφωνώ. Με ποιο δικαίωμα μπορείς να πεις σε κάποια παιδιά ότι δεν είναι καλοί μαθητές ή ότι δεν πρόκειται να γίνουν ποτέ ή σε άλλους ότι είναι καλύτεροι από τους υπόλοιπους? Αυτό είναι αρνητικότατο και για τους μεν και για τους δε. Μέσω του ευγενή ανταγωνισμού με τους καλούς μαθητές εξάλλου, μπορεί ένας κακός να βελτιωθεί
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rea

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Rea αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 223 μηνύματα.
Φυσικά και διαφωνώ. Με ποιο δικαίωμα μπορείς να πεις σε κάποια παιδιά ότι δεν είναι καλοί μαθητές ή ότι δεν πρόκειται να γίνουν ποτέ ή σε άλλους ότι είναι καλύτεροι από τους υπόλοιπους? Αυτό είναι αρνητικότατο και για τους μεν και για τους δε. Μέσω του ευγενή ανταγωνισμού με τους καλούς μαθητές εξάλλου, μπορεί ένας κακός να βελτιωθεί


:iagree::iagree::iagree::no1:
-----------------------------------------
Σιωπή γιατί βλέπω τις μουσκαρόφατσές τους κάθε μέρα και ξέρω τι σου λέω.

Και εγω το ιδιο ελεγα περσυ μεχρι που ενα απο αυτα τα ''μουσκαρια'', οπως τους αποκαλεις,αρχισε να διαβαζει μεχρι που για να παραμεινω πρωτη στην ταξη διαβαζα 1 ωρα παραπανω μαθηματικα!Που ξερεις πως τα ''μουσκαρια'' δεν θα αρχιζουν να διαβαζουν και τοτε το μουσκαρι θα γινεις εσυ???Δε θελω να σε προσβαλω αλλα δεν ειναι σωστο να βαζουμε ταμπελες στους αλλους κρινοντας π.χ. τι ομαδα ειναι ή τις επιδωσεις τους στο σχολειο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lacta144

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Μαρία-Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,098 μηνύματα.
Φυσικά και διαφωνώ. Με ποιο δικαίωμα μπορείς να πεις σε κάποια παιδιά ότι δεν είναι καλοί μαθητές ή ότι δεν πρόκειται να γίνουν ποτέ ή σε άλλους ότι είναι καλύτεροι από τους υπόλοιπους? Αυτό είναι αρνητικότατο και για τους μεν και για τους δε. Μέσω του ευγενή ανταγωνισμού με τους καλούς μαθητές εξάλλου, μπορεί ένας κακός να βελτιωθεί
Kαι με ποιο δικαίωμα δεν αφήνεις τους καλύτερουνς να προχωρήσουν και τους αναγκάζεις να μένουν πίσω εξ'αιτίας των λιγότερο καλών??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Kαι με ποιο δικαίωμα δεν αφήνεις τους καλύτερουνς να προχωρήσουν και τους αναγκάζεις να μένουν πίσω εξ'αιτίας των λιγότερο καλών??

Με το δικαίωμα ότι στην κοινωνία που θα βγεις δεν θα έχεις την δυνατότητα να παραγκωνίσει οτιδήποτε είναι "κατώτερο" από σενα. Πρέπει να μάθουμε να συμβιώνουμε. Αύριο μεθαύριο στην δουλειά σου δεν ξέρεις αν θα χρειαστεί να συνεργαστείς με άτομα εξίσου ικανά μ' εσένα. Και εκεί δεν θα έχεις την επιλογή να τα αποκλείσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Ναι αλλά στο σχολείο έχεις τη δυνατότητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Με το δικαίωμα ότι στην κοινωνία που θα βγεις δεν θα έχεις την δυνατότητα να παραγκωνίσει οτιδήποτε είναι "κατώτερο" από σενα. Πρέπει να μάθουμε να συμβιώνουμε. Αύριο μεθαύριο στην δουλειά σου δεν ξέρεις αν θα χρειαστεί να συνεργαστείς με άτομα εξίσου ικανά μ' εσένα. Και εκεί δεν θα έχεις την επιλογή να τα αποκλείσεις.

Ρε παιδιά ωραία όλα αυτά τα περί κοινωνικής ισότητας, περί αδικίας και ίδιας αντιμετώπισης όμως νομίζω πως παραείναι ιδεαλιστικά (no problem at all). Όταν και οι ίδιοι οι καθηγητές σου λένε πως μπορούν να λειτουργήσουν καλύτερα με ένα ομοιογενές σύνολο, νομίζω αρκεί για να καταλάβεις και την δουλειά που θα γίνεται. Προτιμώ να χωρίσω σε επίπεδα τους μαθητές και όλοι να αξιοποιούν και το τελευταίο λεπτό με τον καθηγητή παρά να τους έχω όλους μαζί και μεγάλο ποσοστό της ώρας να χαραμίζεται σε παρατηρήσεις και φωνές. Έτσι χάνουν και οι δύο πλευρές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kotsis1

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Συκιές (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 421 μηνύματα.
Ρε παιδιά ωραία όλα αυτά τα περί κοινωνικής ισότητας, περί αδικίας και ίδιας αντιμετώπισης όμως νομίζω πως παραείναι ιδεαλιστικά (no problem at all). Όταν και οι ίδιοι οι καθηγητές σου λένε πως μπορούν να λειτουργήσουν καλύτερα με ένα ομοιογενές σύνολο, νομίζω αρκεί για να καταλάβεις και την δουλειά που θα γίνεται. Προτιμώ να χωρίσω σε επίπεδα τους μαθητές και όλοι να αξιοποιούν και το τελευταίο λεπτό με τον καθηγητή παρά να τους έχω όλους μαζί και μεγάλο ποσοστό της ώρας να χαραμίζεται σε παρατηρήσεις και φωνές. Έτσι χάνουν και οι δύο πλευρές.

Νομιζω οτι οι μαθητες χαμηλοτερων ταχυτητων θα αντιδρασουν,παρα θα αξιοποιουν και το τελευταιο λεπτο με τον καθηγητη.Και ειμαι σιγουρος οτι η πλειοψηφια των μαθητων με υψηλες επιδοσεις θα βαλει στο περιθωριο τους χαμηλους μαθητες.Το βλεπουμε και γυρω μας.Ηδη τους περιφρονουν και τους αντιμετωπιζουν ως κατωτερους,ποσο μαλλον αν εφαρμοστει αυτο το μετρο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ρε παιδιά ωραία όλα αυτά τα περί κοινωνικής ισότητας, περί αδικίας και ίδιας αντιμετώπισης όμως νομίζω πως παραείναι ιδεαλιστικά (no problem at all). Όταν και οι ίδιοι οι καθηγητές σου λένε πως μπορούν να λειτουργήσουν καλύτερα με ένα ομοιογενές σύνολο, νομίζω αρκεί για να καταλάβεις και την δουλειά που θα γίνεται. Προτιμώ να χωρίσω σε επίπεδα τους μαθητές και όλοι να αξιοποιούν και το τελευταίο λεπτό με τον καθηγητή παρά να τους έχω όλους μαζί και μεγάλο ποσοστό της ώρας να χαραμίζεται σε παρατηρήσεις και φωνές. Έτσι χάνουν και οι δύο πλευρές.

Έτσι νομίζεις εσύ, αλλά δεν ειναι έτσι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Ρε παιδιά ωραία όλα αυτά τα περί κοινωνικής ισότητας, περί αδικίας και ίδιας αντιμετώπισης όμως νομίζω πως παραείναι ιδεαλιστικά (no problem at all). Όταν και οι ίδιοι οι καθηγητές σου λένε πως μπορούν να λειτουργήσουν καλύτερα με ένα ομοιογενές σύνολο, νομίζω αρκεί για να καταλάβεις και την δουλειά που θα γίνεται. Προτιμώ να χωρίσω σε επίπεδα τους μαθητές και όλοι να αξιοποιούν και το τελευταίο λεπτό με τον καθηγητή παρά να τους έχω όλους μαζί και μεγάλο ποσοστό της ώρας να χαραμίζεται σε παρατηρήσεις και φωνές. Έτσι χάνουν και οι δύο πλευρές.

Πού μίλησα εγώ για κοινωνική ισότητα, αδικία και ίδια αντιμετώπιση όλων των ατόμων; Αλλά και να έκανα αναφορά, μπορεί το ιδανικό να μην είναι εφικτό αλλά καλό θα ήταν αυτό να στοχεύουμε γιατί έτσι είναι πιο πιθανό να το πλησιάσουμε.

Το σχολείο δεν είναι αποκλειστικά ένας χώρος στον οποίο θα αποκτήσουμε στείρες γνώσεις και με τα σημερινά δεδομένα, εξειδίκευση. Πρέπει μέσα από το σχολείο να κοινωνικοποιηθεί το άτομο. Η κοινωνία είναι ανομοιογενής και θα πρέπει εμείς ως μαθητές να μάθουμε να ζούμε σε μια τέτοια κοινωνία από το σχολείο. Εκεί βασίζομαι εγώ: στο ότι προφανώς στο θέμα των μαθητικών επιδόσεων θα βελτιωθεί η κατάσταση όμως δεν ξέρουμε τι θα προκαλέσει στην ψυχολογία των ατόμων και στην ένταξή τους στην κοινωνία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Έτσι νομίζεις εσύ, αλλά δεν ειναι έτσι.
Μα η εικόνα της σημερινής τάξης είναι 25 παιδια εκ των οποίων όλοι πάνε φροντιστήριο. Οι μισοί αξιοποιούν τις γνώσεις του σχολείου και οι άλλοι μισοί στα τέτοια τους.
Αυτοί θα κάνουν φασαρία και τον καθηγητή θα τον φέρουν στα όριά του.
Αυτοί που προσέχουν και έχουν όρεξη να δουλέψουν είναι αναγκασμένοι να χάνουν μισή ώρα στην οποία μοιράζονται αποβολλές,φώναζουν οι καθηγητές,διακαιολογούνται οι μαθητές κ.ο.κ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Ρε παιδιά ωραία όλα αυτά τα περί κοινωνικής ισότητας, περί αδικίας και ίδιας αντιμετώπισης όμως νομίζω πως παραείναι ιδεαλιστικά (no problem at all). Όταν και οι ίδιοι οι καθηγητές σου λένε πως μπορούν να λειτουργήσουν καλύτερα με ένα ομοιογενές σύνολο, νομίζω αρκεί για να καταλάβεις και την δουλειά που θα γίνεται. Προτιμώ να χωρίσω σε επίπεδα τους μαθητές και όλοι να αξιοποιούν και το τελευταίο λεπτό με τον καθηγητή παρά να τους έχω όλους μαζί και μεγάλο ποσοστό της ώρας να χαραμίζεται σε παρατηρήσεις και φωνές. Έτσι χάνουν και οι δύο πλευρές.

βεβαια, ενας καθηγητης δε ασκει τοσο καλα το λειτουργημα του . η μια πλευρα θα ειναι σχεδον σιγουρα και σχεδον παντα χαμενη
-----------------------------------------
Μα η εικόνα της σημερινής τάξης είναι 25 παιδια εκ των οποίων όλοι πάνε φροντιστήριο. Οι μισοί αξιοποιούν τις γνώσεις του σχολείου και οι άλλοι μισοί στα τέτοια τους.
Αυτοί θα κάνουν φασαρία και τον καθηγητή θα τον φέρουν στα όριά του.
Αυτοί που προσέχουν και έχουν όρεξη να δουλέψουν είναι αναγκασμένοι να χάνουν μισή ώρα στην οποία μοιράζονται αποβολλές,φώναζουν οι καθηγητές,διακαιολογούνται οι μαθητές κ.ο.κ


το φροντιστηριο δεν ειναι το αποτελεσμα της ανομοιογενειας. ετσι και αλλιως εχουμε ηδη αναφερει επιχειρηματα για τα "ατακτα" παιδια, ας μη κανουμε κυκλους
-----------------------------------------
προφανώς στο θέμα των μαθητικών επιδόσεων θα βελτιωθεί η κατάσταση όμως δεν ξέρουμε τι θα προκαλέσει στην ψυχολογία των ατόμων και στην ένταξή τους στην κοινωνία.

εχω τις αντιρρησεις μου σε αυτο το ζητημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top