Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Προφανώς, λοιπόν, φαντάζεσαι τι θα γίνεται όταν υποχρεωθούν κι επίσημα ν'ακολουθούν την τακτική αυτή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mavro Provato

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Mavro Provato αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 343 μηνύματα.
Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα";
.
.
.
.
.
.
.
.
........και μετά θα έρθουν τα γκέτο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Προφανώς, λοιπόν, φαντάζεσαι τι θα γίνεται όταν υποχρεωθούν κι επίσημα ν'ακολουθούν την τακτική αυτή.
Βασικα κατι τετοιο ετσι οπως εχουν τα πραγματα τωρα και με τις νοοτροπιες που υπαρχουν απο ολες τις πλευρες, θα ηταν σκετη αποτυχια.

Αλλα σκεφτομαι οτι υπο ιδανικες συνθηκες, θα ειχε και καποια θετικα που θα ωφελουσαν ολους τους μαθητες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Οι ιδανικές συνθήκες είναι ιδανικές...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Οι ιδανικές συνθήκες είναι ιδανικές...
Αυτο μου θυμιζει τη Φυσικη και τη Χημεια φετος (και περυσι :P), που λυνουμε ολα τα προβληματα υπο ιδανικες συνθηκες οι οποιες ξερουμε οτι δεν ειναι πρακτικα πραγματοποιησιμες! :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

.:aLeX:.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο. :aLeX:. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 232 μηνύματα.
όταν είσαι μεταξύ ίσων δεν φοβάσαι μη και σε κοροιδέψουν οι άλλοι, έχετε όλοι το ίδιο επίπεδο κλπ. Δεν μιλάμε για συναγωνισμό μεταξύ ρεμπεσκέδων. Και στο κατω κατω της γραφής γιατι ειναι αντιπαιδαγωγικό; Μηπως κοιτάτε μόνο βραχυπρόθεσμα και οχι περα απο την μυτούλα σας; Δεν είναι θεμα να μειώσεις τους αλλους αλλά να αντιμετωπίσεις τα προβλήματα του καθενός με τους ρυθμούς που είναι αναγκαίοι για να μην βαριεται ο μεν αλλα και να καταλαβαίνει και ο δε....
Κοιτα, σε πρωτη φαση συμφωνουμε οτι θα ειναι καλυτερα για το μαθημα. Βεβαια και παλι θα υπαρχουν διαφορετικα επιπεδα.. Και με βαση τι θα γινεται αυτος ο διαχωρισμος? Τους περσινους βαθμους? Και αν τη νεα χρονια, καποιος απο τους "κακους" μαθητες διαβαζει περισσοτερο τι γινεται? Τον αλλαζουμε τμημα στη μεση της χρονιας? Και αν ειναι περισσοτεροι αυτοι? Θα φτασει το ενα τμημα να εχει 30 ατομα και το αλλο 10? Δεν γινονται αυτα..
Και με τους καθηγητες τι γινεται? Οι καλοι στο καλο τμημα και οι κακοι στο "αχρηστο"? Ετσι τα κανεις ακομα χειροτερα τα πραγματα.. Και υπαρχουν και αλλα που δεν μπορω να τα εξηγησω ευκολα απο δω:)

Μιλάμε για την κοινωνία μας στην οποια δεν ξερω αμα έχεις δει αλλα ερευνα εδω δειχνει οτι δεν υπαρχουν ρατσιστικές διαθεσεις μεταξύ των ατομων της. Και πιστεψε με ειμαι μαθητρια του 19+ και κανω παρεα μια χαρα με ατομα 14----Οι κολλητη μου ειναι του 13. Συμφωνω ως ενα κομματι για τους καθηγητές, ξερω καποιους οι οποιοι το θεωρούν πρόκληση αλλα ξερω οτι δεν ειναι ολοι έτσι. Σε αυτο πρεπει να φροντισει το κρατος τι βλασταρια αφηνει να μας διδασκουν
Αλλα το βασικο προβλημα ειναι εδω..
Στις ερευνες κανεις δεν προκειται να παραδεχτει οτι ειναι ρατσιστης. Και να σε ρωτησω και κατι. Η κολλητη σου και οι παρεες σου του 13, 14 ειναι στο ιδιο τμημα με σενα? Γιατι αν ισχυε ο διαχωρισμος αυτος, το πιθανοτερο ειναι οι παρεες σου να ηταν διαφορετικες. Οποτε θα ειχαμε τις παρεες των "καλων" μαθητων και αυτες των "κακων".. Και αυτο δεν ειναι το ιδιο με το να εχεις την παρεα του Γ1 και αυτην του Γ2.. Και μονο που θα λες (οχι εσυ προσωπικα παντα) ειμαι στο "καλο" η στο "κακο" τμημα, αντι για το Γ1 η το Γ2, εχει τεραστια διαφορα. Και πιστεψε με δεν ειναι για καλο αυτο..

*Και στα λεω αυτα, ως (πρωην) μαθητης του 19+ κι εγω..
Φιλικα παντα ε?:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ίρις

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ίριδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
Οχι δεν μπορω να πω οτι δεν θα γινοταν παρεα μεταξυ παιδιων του 19 και του 13 αλλα μπορω να κατανοησω με τον συλλογισμό σου. Στην Ελλάδα ζουμε. Αυτό που λες για τους καθηγητές ειναι το κυριότερο. :hmm:Μαλλον θα συμφωνησω μαζί σου. Αλλά:
ο διαχωρισμός των τμηματων θα ήταν χρήσιμος πολυ και επιτυχημενος σε μια ιδανικη κοινωνία όμως. Αρα σαν κίνηση θα ήταν σωστή αν και δεν με τα δεδομένα μας ανέφικτη.:D Με επεισες...:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

annna

Νεοφερμένος

Η άννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Ίλιον (Αττική). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
δεν είναι αντιπαιδαγωγικό γιατί και οι ας το πούμε καλοί θα προχωράνε και οι λιγότερο καλοί
και αν δεν υφίσταται τέτοιου είδους διαχωρισμός ένας άλλος θα μπορούσε να είναι
ενδιαφερόμενοι ή απλά ερχόμενοι για να μην πάρουν απουσία αλλα κοιμώμενοι χωρίς να ενοχλούν-έρχομαι σχολείο για να μην παίρνω απουσίες και σταμάτω την κανονική ροή του μαθήματος όταν μου ρθει στερόντας το δικαίωμα στην γνώση απο τους υπόλοιπους
και σχετικά με την δημιουργία κλικών και τώρα έτσι γίνεται επομένως δεν χρειάζεται νύξη(έτσι νομίζω τουλάχιστον)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Antigoni_18

Νεοφερμένος

Η Antigoni_18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
Προσωπικά δεν θα δήλωνα ούτε υπέρ ούτε και κατά του διαχωρισμού. Εξαρτάται σε τι σύνολο μαθητών θα εφαρμοστεί, πώς θα εφαρμοστεί, το πόσο κατάλληλοι θα είναι οι καθηγητές κα.
Σε κάποιες ομάδες μπορεί να είναι πολύ θετικός ένας διαχωρισμός σε μαθητές που μπορούν να προχωρήσουν λίγο πιο γρήγορα σε σχέση με άλλους και σε μαθητές που χρειάζονται κάποια πρόσθετη βοήθεια. Άλλα σε άλλες περιπτώσεις μπορεί να είναι σκέτη καταστροφή.
Μάλλον ρητορικό θα παραμείνει το ερώτημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Panteras

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο dsdsds αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μαρούσι (Αττική). Έχει γράψει 166 μηνύματα.
Το πιο ευκολο ειναι να περιθωριοποιησεις καποιους για να τους ξεφορτωθεις.

Το δυσκολο ειναι να φτιαξεις μια παιδεια που θα προσαρμοζεται πανω σε καθε ειδους χαρακτηρα και θα βοηθαει τον καθενα να γινει καλυτερος.

Κατα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lacta144

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Μαρία-Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,098 μηνύματα.
θα ήταν πολύ καλύτερο για όλους πιστεύω αν γινόταν.στην τάξη μου παραπάνω από τους μισούς είναι σε πάρα πολύ χαμηλό επίπεδο κ δν μπορούν να καταλάβουν ούτε τα πιο απλά!οι υπόλοιποι αναγκαζόμαστε να μένουμε πίσω εξ αιτίας τους!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Whatmarie

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Whatmarie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 164 μηνύματα.
εγώ συμφωνω στο διαχωρισμο...οχι με την εννοια του να συμπεριφέρονται οι καθηγητές καλύτερα σ'αυτους που είναι καλοι μαθητές αλλα στο οτι θα ηταν ευχης εργο να υπηρχαν σχολια (σαν το εξωτερικο) στα οποια θα πηγαιναν παιδια που εχουν καποιο 'χαρισμα' σε καποιο τομεα και σε αλλο σχολιο καποια παιδια ΄που οσο και να διαβαζουν δεν μπορουν να να αφομιώσουν...δεν πρεπει να βαζουμε τα δικαιωματα και τις ικανοτητες καποιου σε ενα τσουβαλι....δλδ ΟΛΟΙ εχουν ισα δικαιώματα και αξιζουν ιδια αντιμετώπηση απο το κρατος κτλ...αμα όμως καποιος ειναι εξυπνος και θα μπορουσε καλυστα να γινει ενα επιστημονας και να οφελησει πολυ στην κοινονία μας,δεν θα ηταν καλύτερο να παει σε ενα σχολειο στο οποίο θα του δοθεί η ευκαιρία να αναπτύξει το χάρισμα του??

εγω βλεπω παιδια με συνδρομο νταουν να ειναι σε κανονικα σχολια...δεν ειναι θεμα διακρισης...το θέμα ειναι ότι και τα ίδια τα παιδια 'υποφερουν' να ειναι σε σχολεια στα οποια δεν μπορουν να ανταποκριθουν...κρίμα δεν είναι??

γιατι δλδ οι αλλες χώρες που έχουν αυτο το σύστημα 'διακρισης' ας το πουμε των μαθητών ειναι πιο αναπτυγμένες απο τν Ελλάδα??ειναι τυχαίο??I don't think so...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jimbadunas

Νεοφερμένος

Ο μικρος D I C E αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Αράχωβα (Βοιωτία). Έχει γράψει 51 μηνύματα.
εγω συμφωνω με τον διαχωρισμο,τα παιδαγωγικα ειναι απλες χαζομαρες απο τα ατομα που φοβουνται μην στιγματιστουν απο το αν θα ειναι στους αρχαριους!!!εγω ας πουμε που τα παω πολυ καλα στα θετικα
γιατι να περιμενω τον καθε σκραπα που ειναι καλος στα θεωρητικα???γιατι να περιμενω να εξηγησει και να ξαναεξηγησει ο καθηγητης και μετα να πρεπει να λυσω ασκησεις που δεν με βοηθανε γιατι ειναι ευκολες για εμενα και δεν με βαζουν σε σκεψη και σε προκληση???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
εγω συμφωνω με τον διαχωρισμο,τα παιδαγωγικα ειναι απλες χαζομαρες απο τα ατομα που φοβουνται μην στιγματιστουν απο το αν θα ειναι στους αρχαριους!!!εγω ας πουμε που τα παω πολυ καλα στα θετικα
γιατι να περιμενω τον καθε σκραπα που ειναι καλος στα θεωρητικα???γιατι να περιμενω να εξηγησει και να ξαναεξηγησει ο καθηγητης και μετα να πρεπει να λυσω ασκησεις που δεν με βοηθανε γιατι ειναι ευκολες για εμενα και δεν με βαζουν σε σκεψη και σε προκληση???

Γιατί είναι σκράπας όποιος τα πάει καλά στα θεωρητικά; Αυτό που λες δεν είναι χωρισμός επιπέδων. Στηρίζεις απλά την πλήρη εξειδίκευση και κατευθυνσιοποίηση της εκπαίδευσης από νωρίς. Για να φτιάχνουμε καλούς επιστήμονες και τεχνοκράτες, αλλά ζώα σε κοινωνικοπολιτική άποψη.
Τα παιδαγωγικά δεν είναι χαζομάρες από κανέναν που δεν θέλει να στιγματιστεί. Είναι πραγματάκια που τα λένε τα βιβλία. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jimbadunas

Νεοφερμένος

Ο μικρος D I C E αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Αράχωβα (Βοιωτία). Έχει γράψει 51 μηνύματα.
Γιατί είναι σκράπας όποιος τα πάει καλά στα θεωρητικά; Αυτό που λες δεν είναι χωρισμός επιπέδων. Στηρίζεις απλά την πλήρη εξειδίκευση και κατευθυνσιοποίηση της εκπαίδευσης από νωρίς. Για να φτιάχνουμε καλούς επιστήμονες και τεχνοκράτες, αλλά ζώα σε κοινωνικοπολιτική άποψη.
Τα παιδαγωγικά δεν είναι χαζομάρες από κανέναν που δεν θέλει να στιγματιστεί. Είναι πραγματάκια που τα λένε τα βιβλία. ;)
σκραπας στα μαθηματικα ενοω...οπως εγω στα αρχαια πχ
και η πεδαγωγικη ειναι μια βλακεια εχς δει τα αγγλακια που δεν τους μαλλονουν καν??? ερχονται ροδο και μαλλια και το κανουν οικο ανωχης!!!(δν λεω Μπ******ο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Όπως και η Βρετανική κοινωνία, ολόκληρο το βρετανικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι ξεκάθαρα ταξικό και δεν κολλάει για κανένα λόγο στην Ελλάδα. Δε μου λέει κάτι αυτό που λες. Επειδή τυχαίνει να έχω πολλούς γνωστούς και φίλους από την Αγγλία, εκεί υπάρχουν τα δημόσια Comprehensive σχολεία, με πλήρες πρόγραμμα και κατευθύνσεις, που στέλνουν παιδιά σε όλους τους κλάδους και τα Grammar σχολεία, ειδικευμένα σε συγκεκριμένους κλάδους, ιδιωτικά ως επί το πλείστον και δέχονται μόνο αστέρια.
Ε, προσωπικά αυτό εγώ δεν το θέλω στην Ελλάδα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jimbadunas

Νεοφερμένος

Ο μικρος D I C E αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Αράχωβα (Βοιωτία). Έχει γράψει 51 μηνύματα.
χαχαχα φιλε δεν με καταλαβες ;) τεσπα επειδη εχουμε και την προβα θα τα πουμε μετα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1994kc

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 1994kc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 862 μηνύματα.
παιδια γιατι δε στελνουμε στο υπεπθ τα αποτελεσματα των ερευνων μας μεσω ηλεκτρονικου ταχυδρομειου?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dreamer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο xristos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Θα πρέπει να είμαστε μετριοπαθείς δεν μπορούμε να χωρίζουμε τους μαθητές κατ' αυτό τον τρόπο.Νομίζω ότι αυτό εφαρμόζεται στην Γερμανία και το αποτέλεσμα είναι να τα διαχωρίζουν τελικά με κριτήριο τα χρήματα και το παιδί που έχει είδη πάει στους κατώτερους είναι καταδικασμένο να μείνει εκεί και ας έχει την καλή διάθεση να ανεβεί και να ακολουθήσει τους ''ανώτερους''.Επίσης έναν ''κακό'' μαθητή πολλές φορές τον βοηθάει το κλίμα της τάξεις να γίνει καλύτερος.Ενα σύστημα από το οποίο θα βγαίνουν ή επιστήμονες ή εργάτες είναι εξαρχής καταδικασμένο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kotsis1

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Συκιές (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 421 μηνύματα.
Ελεος παιδια ο διαχωρισμος ειναι η μεγαλυτερη ανοησία.Εχετε ρωτησει εσεις που συμφωνειτε κανενα παιδι που θα ηταν πιθανως στο τμημα χαμηλοτερης ταχυτητας?Μου λετε οτι δε θα στιγματιστουν και δεν το στηριζετε καν.Παρεμπιμπτοντως ειχε εφαρμοστει παρανομα σε μερικα σχολεια και το αποτελεσμα ξερετε ποιο ηταν?Τα παιδια να ξεσηκωθουν για ακομη μια φορα γιατι ξερουν οτι θα γινει διαχωρισμος και σε επιπεδα νοημοσυνης και προσωπικοτητων.Αν θελετε να πηγαινετε σε σχολεια που πανε μονο αστερια πατε στο εξωτερικο ή οπου αλλου θελετε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top