qwertyuiop
Διάσημο μέλος
Δεν νομίζω ότι πρέπει να γίνει διαχωρισμός των μαθητών σύμφωνα με τις μαθητικές τους ικανότητες! Γιατί άμα σ'ένα τμήμα υπάρχουν καλοί και αδύναμοι μαθητές , τότε οι αδύναμοι θα προσπαθήσουν να ακολολουθήσουν - μιμηθούν τους καλούς μαθητές κι'έτσι θα υπάρχει δημιουργικός συναγωνισμός!!! Αλλά οι μαθητές στουρνάρια - ξύλα απελέκητα που δεν ξέρουν ούτε καν να διαβάζουν πρέπει οπωσδήποτε να επιστρέψουν στην Α' Δημοτικού όπου και ανήκουν............
Το σχόλιό μου πήγαινε σε αυτό το κομμάτι του ποστ σου και δεν ήταν επίθεση...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Orlando
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_90
Διάσημο μέλος
Υπο αυτες τις συνθηκες εννοειται οτι θα πρεπει να γινει ο διαχωρισμος. Αλλα βλεπεις να υπαρχει προθυμια στα σχολεια για κατι τετοιο; Εγω παντως εχω εισπραξει απιστευτο ρατσισμο απο μαθηματικους (ειδικα της κατευθυνσης) για το γεγονος οτι δεν μου "εκοβε" και πολυ στο μαθημα τους (στα αλλα μαθηματα ημουν μια χαρα)...Συμφωνω.Αλλα το γεγονος οτι οι καθηγητες θα εχουν απεναντι τους μαθητες με χαμηλοτερες επιδοσεις δε σημαινει οτι θα πρεπει να μην τους δινουν σημασια.Θα πρεπει να προσπαθουν να τους βελτιωσουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Orlando
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tasoula
Νεοφερμένος
Ναι,ισως να δημιουργηθουν αισθηματα κατωτερότητας στους μαθητες και εμενα προσωπικα δεν μ'αρεσουν και οι διαχωρισμοι..Αλλα απο την αλλη ισως ολοι οι 'τύποι' των μαθητων(ξαναλεω οτι δεν μ'αρεσουν οι διαχωρισμοι του τυπου 'καλος'-'κακος') να ανεβουν επιπεδο γιατι ο καθηγητης θα κανει μαθημα με βαση τις αναγκες-τα κενα της καθε ομαδας και ετσι θα συμβαλλει στην βελτιωση τους..Παντως πιστευω οτι ενας τετοιος διαχωρισμος εχει πιο πολλα μειονεκτηματα και ιδιαιτερα στιν ψυχολογια του μαθητη πραγμα που μπορει να τον εμποδισει να εχει την καλυτερη δυνατη επιδοση που μπορει..εγω και συμφωνω και διαφωνω...πιστευω πως ισως ειναι απαραιτητος μερικες φορες ο διαχωρισμος αλλα απο τν αλλη υπαρχει περιπτωση να δημιουργηθει κατι σαν κομπλεξ σε αυτους τους μαθητες!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_90
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stef
Εκκολαπτόμενο μέλος
Όμως ο διαχωρισμός δεν είναι εφικτός . Είναι σίγουρο οτι θα δημιουργηθούν προβλήματα ανάμεσα στα παιδιά .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_90
Διάσημο μέλος
Τετοιοι καθηγητες δεν πρεπει να υπαρχουν σε ενα τετοιο συστημα "διαχωρισμου". Γιατι πολλων η αυτοπεποιθηση μπορει να κομματιαστει (οπως η δικια μου). Αλλιως καλυτερα να μεινουν τα πραγματα ως εχουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
razorbladeDream
Πολύ δραστήριο μέλος
Εχεις απολυτο δικιο...συμφωνω..αυτο τσακιζει και τον πιο δυνατο ειναι πραγματικα αδικο..Χωρις να θελω να προσβαλλω κανεναν απο τους συμμαθητες μου, εμενα στα μαθηματικα κατ. (ημουν θετικη) ο καθηγητης με θεωρουσε του πεταματου, οτι θα γραψω τον χειροτερο βαθμο στο τμημα (και μου το 'χε πει ετσι καταμουτρα). Ε, εγραψα 10 και κατι και οι περισσοτεροι απο τους μισους ηταν κατω απο μενα. Και απο το τμημα μονο εγω και αλλα 2 ατομα περασαμε σε ΑΕΙ. Απο ενα σημειο και μετα γινεται εμμονη και κολλημα αυτο...
Τετοιοι καθηγητες δεν πρεπει να υπαρχουν σε ενα τετοιο συστημα "διαχωρισμου". Γιατι πολλων η αυτοπεποιθηση μπορει να κομματιασει (οπως η δικια μου). Αλλιως καλυτερα να μεινουν τα πραγματα ως εχουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jimmy13
Νεοφερμένος
α) Ο μαθητής μπορεί να τσαλακωθεί ψυχολογικά και να πληγωθεί.
β) Ο μαθητής να πεισμώσει, να προσπαθήσει και άλλο.
γ)Να μην τον νοιάξει.
και άλλες αντιδράσεις που θα έχουν παράλληλη επίδραση στην επίδοσή του μαθητή. Όλες είναι φυσιολογικές και πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν........
[Αλλά ποιος να νοιαστεί τα σαίνια του ΠΙ και λοιποί που μας κατάντησαν ( όχι όλους εντάξει)
να μαθαίνουμε απέξω κομμάτια από εκθέσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Luis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SCULLY
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fairy2008
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χριστιάννα ^^
Διάσημο μέλος
Κι εγώ προσωπικά νευριάζω όχι με τους αδιάφορους, με εκείνους που προκαλούν φασαρία καθώς και με αυτούς που δεν ενδιαφέρονται επειδή θα πληρώσουν μετά και θα τα μάθουν. Είναι δικαίωμά μου να μάθω στο σχολείο γιατί δεν θέλω να πάω σε φροντιστήριο και δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να μου το στερήσει, και ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι απλά να τους το πούμε, στα ίσια..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mimitsaki
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
killbill
Εκκολαπτόμενο μέλος
1) Το σχολείο δεν είναι μόνο χώρος απόκτησης γνώσεων, αλλά και δεξιοτήτων. Μέσα από το σχολείο κοινωνικοποιείται ένα άτομο. Άρα, εφόσον η ίδια μας η κοινωνία είναι ανομοιογενής, θα πρέπει και ο μαθητής να μάθει να ζει σε μια τέτοια κοινωνία από το σχολείο
2) Οσον αφορά την σχολική επίδοση, οι θεωρίες υποστηρίζουν ότι ένας κακός μαθητής μπορεί να βοηθηθεί από έναν καλό και να επηρεαστεί από αυτόν, και έτσι να βελτιωθεί και αυτός.
Θα σας πω κάποια πράγματα μέσα από την εμπειρία μου:
Όσον αφορά το δεύτερο, δεν το έχω δει ποτέ να λειτουργεί έτσι. Αυτό θα ήταν ιδανικό, αλλά η πραγματικότητα δείχνει άλλα. Ο κακός μαθητής συνήθως χαλάει και τον καλό, ενώ συνήθως είναι και η αιτία να μην μπορεί να γίνει σωστό μάθημα.
Όταν έχω ένα τμήμα με κάποιους άριστους, κάποιους μέτριους, και κάποιους άσχετους, όλοι θα είναι παραπονεμένοι από το μάθημά μου. Οι άριστοι θα βαρεθούν γιατί θα περιμένουν να δουν μόνο πχ πολύ δύσκολες ασκήσεις (σημείωση: είμαι μαθηματικός), και δεν είναι δυνατόν να κάνω μάθημα διδάσκοντας έτσι. Ο άσχετος δεν μπορεί να βοηθηθεί γιατί έχει πολλά κενά και είναι αδύνατον στα χρονικά πλαίσια που έχω να τον βοηθήσω, γιατί αυτό απαιτεί πολύ χρόνο. (πχ αν ο άλλος δεν ξέρει την επιμεριστική ιδιότητα, δεν ξέρει τι είναι το ημίτονο, πως εγώ να "τρενάρω" την τάξη και να εξηγώ αυτά που όφειλε να ξέρει). Έτσι βαρίέται και αυτός. Τώρα ίσως οι μέτριοι κάτι να κερδίζουν.
Τώρα, τι απαντάει η παιδαγωγική επιστήμη σε αυτό; Ακούστε: Ο καθηγητης μέσα στην τάξη μπορεί να κάνει εξατομικευμένη διδασκαλία, δηλαδή να χωρίσει σε ομάδες των 3-4 μαθητών και να δώσει μια δύσκολη άσκηση στους καλούς, μια μέτρια στους μέτριους, κάτι πολύ απλό στους αδύνατους. Λέγεται και διδασκαλία 3 ταχυτήτων. Ο καθηγητής δεν εξηγεί τίποτα στον πίνακα, αλλά περνάει πάνω από την κάθε ομάδα και βοηθάει. Ναι αλλά και αυτό δεν είναι πάλι ένας ταξικός χωρισμός των μαθητών; απλά δεν είναι σε ξεχωριστές τάξεις. Είναι μέσα στην ίδια τάξη. Δηλαδή η παιδαγωγική λέει όχι στον ταξικό χωρισμό, αλλά αυτό προτείνει ως λύση!
Τέλος, να σας πω την προσωπική μου γνώμη:
1η λύση: Θα μπορούσαν να υπάρχουν 2 ξεχωριστά τμήματα στα οποία το ένα να παίζει τον ρόλο της ενίσχυσης των αδύνατων μαθητών, αλλά με σκοπό σιγά σιγά με την πρόοδο των μαθητών να μπορούν να ενταχθούν και αυτοί στο "καλό" το τμήμα. Δηλαδή να παίζει ενισχυτικό ρόλο, και σιγά σιγά να μειώνεται ο αριθμός του μέχρι που να καταργείται. Έτσι θα είχα την ευκαιρία να βοηθήσω και τον πιο άσχετο τουλάχιστον να γίνει μέτριος.
2η λύση: Αυτό που προτείνουν και οι παιδαγωγικές θεωρίες, δηλαδή όλοι σε ένα τμήμα και οι μαθητές σε ομάδες, αλλά να βρίσκονται ταυτόχρονα 2 ή και 3 καθηγητές μέσα στην τάξη, γιατί πιστέψτε με έχω εφαρμόσει (και εφαρμόζω κατά καιρούς) αυτή την μέθοδο αλλά έχει πρακτικές και λειτουργικές δυσκολίες. Έπρεπε να αφιερώνω πολύ χρόνο στους αδύνατους, οι μέτριοι γκρίνιζαν ότι δεν πάω σε αυτούς για βοήθεια, οι άριστοι φώναζαν και αυτοί.... Χαμός. Δεν μπορώ να βρίσκομαι στην κάθε ομάδα ταυτόχρονα. Εκτός και αν με κλωνοποιήσουν!!
Σίγουρα αν είχα ένα τμήμα με άριστους, θα έκανα μόνο ασκήσεις ανεβασμένου επιπέδου. Αν είχα ένα τμήμα μόνο με άσχετους, θα ξεκινούσα από το πως κάνουμε πρόσθεση και πολλαπλασιασμό. Πιστέψτε με κάνω στην Γ Λυκείου και μου γράφουν χ*χ=2χ και όταν τους λέω ότι είναι λάθος με ρωτάνε και γιατί! Αν είχα ένα τμήμα όμως μόνο με αυτούς που δεν ξέρουν γιατί χ*χ κάνει χ^2, θα καθόμου 1 και δύο ώρες να τους το εξηγήσω. Θα το μάθαιναν. Θα τους έφτανα σε ένα επίπεδο να γράψουν στις πανελλήνιες ένα 10-11. Τώρα, ούτε μονάδα δεν θα γράψουν.
Φυσικά αν γίνει αυτό, πολύ σωστά όπως λέτε μπαίνουν θέματα ρατσισμού, διαχωρισμού, διακρίσεων κλπ κλπ. Και θα έχετε δίκιο....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.