miv
Επιφανές μέλος
Οσο για το αλλο, σου ειπε κανεις οτι στη ζωη σου δε θα σου επιβαλλουν να κανεις βαρετα πραγματα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος
2) Βαρετά μεν, αλλά όχι ανούσια και αναίτια δε.
(μόλις παρακολουθήσατε live την εκτέλεση του συντακτικού της Ελληνικής γλώσσας, από τον διάσημο άσχετο, qwertyuiop2 )
Και επειδή το γεμίσαμε off topic λέω να σταματήσω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jimbadunas
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
george11
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
parantop
Εκκολαπτόμενο μέλος
Διηγούμαι πάντα την ιστορία ενός σχολείου ζώων, μια συναρπαστική ιστορία που λένε οι παιδαγωγοί επί χρόνια. Πάντα γελάμε με αυτή αλλά ποτέ δεν κάνουμε τίποτα.Εγω παλι ειμαι υπερ της πραγματικης Γενικης Παιδειας, χωρις κατευθυνσεις. Εξεταση σε ολα τα μαθηματα. Το θεωρω παραλογο και καταστροφικο οι μαθητες να προτρεπονται να εξασκουνται μονο εκει που εχουν ταλεντο.
Ένας λαγός, ένα πουλί, ένα ψάρι, ένας σκίουρος, μια πάπια και διάφορα άλλα ζώα αποφάσισαν να ανοίξουν ένα σχολείο. Εκάθησαν όλοι κάτω να οργανώσουν το πρόγραμμα. Ο λαγός επέμεινε ότι στο πρόγραμμα έπρεπε να συμπεριληφθεί το τρέξιμο. Το πουλί επέμεινε για το πέταγμα. Το ψάρι επέμεινε για το κολύμπι. Ο σκίουρος επέμεινε για το κάθετο σκαρφάλωμα στα δέντρα. Κι όλα τα άλλα ζώα ήθελαν να συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα η ειδικότητά τους, κι έτσι έβαλαν τα πάντα και μετά έκαναν το ανεπανόρθωτο σφάλμα να επιμείνουν να παρακολουθήσουν όλα τα ζώα όλα τα μαθήματα.
Ο λαγός έτρεχε υπέροχα, κανείς δεν έτρεχε τόσο γρήγορα σαν το λαγό. Οι άλλοι όμως επέμειναν ότι ήταν απαραίτητο για τη διανοητική και συγκινησιακή πειθαρχία να μάθουν στο λαγό να πετάει. Επέμειναν λοιπόν να μάθει να πετάει και τον ανέβασαν σε ένα κλαδί και του είπαν «Πέτα λαγέ!». Το κακόμοιρο το ζωάκι πήδησε κι έσπασε το πόδι του και το κεφάλι του. Έπαθε ζημιά ο εγκέφαλός του και μετά ούτε να τρέξει καλά δεν μπορούσε. Έτσι αντί για Α στο τρέξιμο πήρε Γ. Πήρε κι ένα Δ στο πέταγμα για την καλή του προσπάθεια. Κι όλοι στην επιτροπή του προγράμματος ήταν ευχαριστημένοι.
Το ίδιο έγινε και με το πουλί, πέταγε σαν τον άνεμο εδώ κι εκεί, έκανε τούμπες και κόλπα κι έπαιρνε Α στο πέταγμα. Οι άλλοι όμως επέμειναν ότι έπρεπε να μάθει να σκάβει τρύπες σαν τυφλοπόντικας. Βέβαια το πουλί έσπασε τελικά τα φτερά και το ράμφος του και πολλά άλλα και δεν μπορούσε πια ούτε να πετάξει. Όλοι όμως ευχαριστήθηκαν που του έβαλαν ένα Γ στο πέταγμα και ούτω καθεξής. Και ξέρετε ποιος ήταν ο αριστούχος αυτού του σχολείου; Ένα διανοητικά καθυστερημένο χέλι, γιατί μπορούσε να κάνει τα πάντα σχεδόν αρκετά καλά. Η κουκουβάγια αποσύρθηκε και τώρα ψηφίζει "όχι" σε όλα τα ψηφίσματα που έχουν να κάνουν με τα κονδύλια της παιδείας.
L. Buscaglia
(από το βιβλίο "Να ζεις, να αγαπάς και να μαθαίνεις")
Συμφωνώ μαζί σου. Αλλά πραγματικά γενικής παιδείας! Δυστυχώς οι περισσότεροι καθηγητές είναι ρηχές προσωπικότητες και δεν μπορούν να λειτουργήσουν καθόλου πέρα από τα στενά όρια του αντικειμένου τους! Τα λέω μπας και τα ακούσω και γω!!!!
Δεν βοηθάνε και τα βιβλία..... ήτανε στραβό το κλίμα.....το 'φαγε κι ο γάιδαρος!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
The President
Νεοφερμένος
Το πρόβλημα πρέπει να χτυπηθεί στη ρίζα του... Το θέμα είναι να μην υπάρχουν μαθητές που να είναι σε τόσο χαμηλότερο επίπεδο απ' τους υπόλοιπους, ώστε να πηγαίνει σωστά το τμήμα. Αυτό βέβαια είναι υπερβολικά δύσκολο, αλλά δεν νομίζω πως είναι ακατόρθωτο. Χρειάζεται ενδιαφέρον από την πλευρά των δασκάλων/καθηγητών ώστε να είναι σίγουροι ότι όλοι οι μαθητές γνωρίζουν ό,τι διδάχθηκαν την κάθε μέρα. Επίσης χρειάζεται ενδιαφέρον και από την πλευρά των γονιών.
Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχουν ηλίθιοι μαθητές με χαμηλό δείκτη νοημοσύνης. Υπάρχουν βέβαια παιδιά που έχουν πρόβλημα εκ γενετής και αυτά φυσικά δεν πηγαίνουν καν σχολείο (μιλάω για παιδιά με σύνδρομο down κ.α.). Μπορεί όντως κάποια παιδιά να έχουν υψηλότερο iq, και αν είναι υπερβολικά ψηλότερο θα πρέπει πάνε στην τάξη που τους αναλογεί.
Όμως δεν είναι τυχαίο που οι περισσότεροι "καλοί μαθητές" είναι παιδιά γονιών με κάποια μόρφωση και δυνατότητα μαθησιακής στήριξης των παιδιών τους. Και φυσικά γονιών που ενδιαφέρονται, και δεν αφήνουν το 6χρονο παιδί τους να διαβάσει μόνο του, γιατί απλούστατα δεν θα το κάνει, ή θα αφιερώσει πολύ λίγο χρόνο. Αν συμβεί το τελευταίο, τότε καταστρέφεται όλο το σχολικό μέλλον του παιδιού, γιατί θα έχει κενά, τα οποία θα το κάνουν να ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους, και οι δάσκαλοι θα το βάλουν στη "λίστα των κακών μαθητών" ήδη από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού.
Δεν χρειαζόμαστε διαχωρισμό των τάξεων από τη στιγμή που ήδη οι τάξεις είναι διαχωρισμένες... Διαχωρισμό για ποιο λόγο; Για να προχωράνε οι λίγοι μπροστά και οι υπόλοιποι "σκάρτοι" να παραμένουν άχρηστοι, αδιάφοροι, ζωηροί κακοί μαθητές; Οι περισσότεροι καθηγητές παύουν πλέον να ασχολούνται με τους αδύναμους και με όσους έχουν κενά και προχωράνε κανονικά, έστω με τα 2-3 παιδιά που τους απομένουν. Αν οι υπόλοιποι ήταν σε άλλο "επίπεδο" (και σε άλλο τμήμα εννοείται) και πάλι μια τρύπα στο νερό θα γινόταν, γιατί όπως ξαναπα, δεν είναι θέμα διανοητικής υστέρησης, αλλά αδιαφορίας, λόγω των κενών. Απελπισίας επειδή δεν καταλαβαίνουν τίποτα, η οποία απελπισία μετατρέπεται σε αδιαφορία. Γιατί κακά τα ψέματα, γιατί ο ζωηρός μαθητής να ηρεμήσει σε ένα κατώτερο τμήμα; Σάμπως θα τα καταλαβαίνει καλύτερα; Πολύ αμφιβάλλω...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Υπεροπτικα μυαλα καλυτερα να δουλευουν για την κοινωνια, αλλα μακρια απο αυτην...
miv
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
The President
Νεοφερμένος
Αν το δικό μου παιδί ήταν ιδιοφυΐα (λέμε τώρα) απλά θα φρόντιζα να κάνει τις απαραίτητες εξετάσεις/τεστ για να πάει στην τάξη που του αντιστοιχεί. Θα πέρναγε τις τάξεις που χρειαζόταν γιατί θα ήταν σαν να τις είχε ήδη τελειώσει.
Δηλαδή, αν είναι τρίτη δημοτικού και έχει μυαλό 11χρονου, να πάει στην πέμπτη, ή όπου πρέπει να πάει τελοσπάντων. Βέβαια το θέμα είναι ότι η ελληνική νομοθεσία, δυστυχώς, δεν προβλέπει κάτι τέτοιο...
Ένα παιδί με ψηλό iq χαντακώνεται αν μένει στην τάξη που του αναλογεί. Τα βλέπει εύκολα και βαριέται, πράγμα καθόλου καλό για την συνέχειά του... Δεν γίνεται να προσέξει ποτέ του στο μάθημα, που η δασκάλα π.χ. μαθαίνει στα παιδιά την πρόσθεση όταν εκείνο μπορεί ήδη να διαιρεί!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Ενα παιδι δε μπορει να διαιρεσει χωρις την προσθεση, συνεπως χρειαζεται ολα τα επιπεδα. Ασε που θα ηταν καταστροφικο για την ψυχολογια του αν οντας 10-11 ετων πηγαινε σε ταξη ας πουμε Γυμνασιου...
Κανενας δε χαντακωθηκε απο το σχολειο...Ξαναλεω, οτι αλλο η εξυπναδα κι αλλο η γνωση. Ενα 12χρονο, οσο εξυπνο και να ειναι δε μπορει να ανταπεξελθει σε ασκησεις Λυκειου γιατι πολυ απλα δεν εχει τις γνωσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
The President
Νεοφερμένος
Φυσικά, δεν γεννιέται γνωρίζοντας τα πάντα, αλλά μαθαίνει απίστευτα γρήγορα... Αν οι γονείς του του μάθουν τα απαραίτητα, ή ένας δάσκαλος τελοσπάντων, τότε μπορεί στάνταρ να περάσει τάξη. Δεν υπάρχει λόγος να βαριέται σε μια τάξη που θα εξηγούν ότι 1+1=2, όταν αυτό το ξέρει ήδη από πέρσυ και μπορεί να σου πει πόσο κάνει 280 δια 5... Θα ναι δύσκολη η προσαρμογή σε άλλη τάξη, δεν λέω, αλλά μάλλον είναι για το καλό του.
Αυτό πιστεύω, και ξαναλέω ότι αν το δικό μου παιδί είχε ψηλότερο iq θα προσπαθούσα να το περάσω τάξη, έστω και μία, αν μία είναι που μπορεί. Ο καθένας γονιός όμως πράττει ανάλογα με αυτό που πιστεύει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
The President
Νεοφερμένος
Είναι λίγο περίεργη κατάσταση, και το παιδί χρειάζεται ιδιαίτερη μεταχείριση ούτως ή άλλως, κυρίως για να μην ψωνιστεί...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.