Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ανουσια δεν ειναι καμια εξασκηση, ουτε για σενα τον καλο ουτε για τους υπολοιπους. Εκτος κι αν θεωρεις τον εαυτο σου μοναδικο κι οτι εχεις φτασει σε σημειο που δεν επιδεχεσαι καμια βελτιωση, εχεις δηλαδη αγγιξει την...τελειοτητα.
Οσο για το αλλο, σου ειπε κανεις οτι στη ζωη σου δε θα σου επιβαλλουν να κανεις βαρετα πραγματα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
1) Κανείς δεν είναι τέλειος! :)
2) Βαρετά μεν, αλλά όχι ανούσια και αναίτια δε.

(μόλις παρακολουθήσατε live την εκτέλεση του συντακτικού της Ελληνικής γλώσσας, από τον διάσημο άσχετο, qwertyuiop2 ) :P

Και επειδή το γεμίσαμε off topic λέω να σταματήσω. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Δεν ειναι οφ. Ακριβως γι'αυτο μιλαμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jimbadunas

Νεοφερμένος

Ο μικρος D I C E αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Αράχωβα (Βοιωτία). Έχει γράψει 51 μηνύματα.
συμφωνω γτ να ειναι ο τελειος στα μα8ηματικα μα τον σκραπα ποθ ουτε μια ε3ισωση δεν μπορει να λυσει???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Γιατι δεν ειναι τοσο απλο να κατηγοριοποιεις ανθρωπους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

george11

Νεοφερμένος

Ο george11 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
διαφωνώ επειδή κανένας μαθητής δεν ειναι αδύνατος σε όλα τα μαθήματα.μερικοι ειναι καλοι στα μαθηματικα και αλλοι στην ιστορια πιστευς πως το καλητερο ειναι να επιλεγονται οι κατενθησεις απο την γ γιμνασιου και στην Α λυκειου να διαχςριζονται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Εγω παλι ειμαι υπερ της πραγματικης Γενικης Παιδειας, χωρις κατευθυνσεις. Εξεταση σε ολα τα μαθηματα. Το θεωρω παραλογο και καταστροφικο οι μαθητες να προτρεπονται να εξασκουνται μονο εκει που εχουν ταλεντο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Συμφωνω, ενισχυει την εξειδικευση πραγμα καθολου καλο, πρεπει να εχουμε οσο το δυνατον περισσοτερες γενικες γνωσεις για να επιζησουμε. Δυστυχως ομως ειναι ιδιαιτερα δυσκολο να παρακολουθουμε το ιδιο τα μαθηματα γενικης και κατευθυνσης ακομα και τωρα που ειναι μονο 2 χρονιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Αν μπορουσα προσωπικα να τα βαλω σε ποσοστωση θα ελεγα οτι εχω δωσει γυρω στο 85% βαρυτητα στην κατευθυνση και μολις 15% στη γενικη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Ασε που ο διαχωρισμος μαθηματικων, φυσικης, χημειας σε γενικης και κατευθυνσης στη Β προκαλει ενα χαος στα παιδια των κατευθυνσεων (τουλαχιστον σε μενα ειχε προκαλεσει). Ευτυχως στην Γ' η φυσικη εχει πολυ περιορισμενη υλη και δεν εχει σχεση (περα απο ενα μικρο κομματι της κατευθυνσης) με την κατευθυνση οποτε ειναι καλυτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Εννοειται! Κι εγω αυτο το προβλημα εχω φετος, κυριως με Φυσικη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parantop

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο parantop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Εγω παλι ειμαι υπερ της πραγματικης Γενικης Παιδειας, χωρις κατευθυνσεις. Εξεταση σε ολα τα μαθηματα. Το θεωρω παραλογο και καταστροφικο οι μαθητες να προτρεπονται να εξασκουνται μονο εκει που εχουν ταλεντο.
Διηγούμαι πάντα την ιστορία ενός σχολείου ζώων, μια συναρπαστική ιστορία που λένε οι παιδαγωγοί επί χρόνια. Πάντα γελάμε με αυτή αλλά ποτέ δεν κάνουμε τίποτα.
Ένας λαγός, ένα πουλί, ένα ψάρι, ένας σκίουρος, μια πάπια και διάφορα άλλα ζώα αποφάσισαν να ανοίξουν ένα σχολείο. Εκάθησαν όλοι κάτω να οργανώσουν το πρόγραμμα. Ο λαγός επέμεινε ότι στο πρόγραμμα έπρεπε να συμπεριληφθεί το τρέξιμο. Το πουλί επέμεινε για το πέταγμα. Το ψάρι επέμεινε για το κολύμπι. Ο σκίουρος επέμεινε για το κάθετο σκαρφάλωμα στα δέντρα. Κι όλα τα άλλα ζώα ήθελαν να συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα η ειδικότητά τους, κι έτσι έβαλαν τα πάντα και μετά έκαναν το ανεπανόρθωτο σφάλμα να επιμείνουν να παρακολουθήσουν όλα τα ζώα όλα τα μαθήματα.
Ο λαγός έτρεχε υπέροχα, κανείς δεν έτρεχε τόσο γρήγορα σαν το λαγό. Οι άλλοι όμως επέμειναν ότι ήταν απαραίτητο για τη διανοητική και συγκινησιακή πειθαρχία να μάθουν στο λαγό να πετάει. Επέμειναν λοιπόν να μάθει να πετάει και τον ανέβασαν σε ένα κλαδί και του είπαν «Πέτα λαγέ!». Το κακόμοιρο το ζωάκι πήδησε κι έσπασε το πόδι του και το κεφάλι του. Έπαθε ζημιά ο εγκέφαλός του και μετά ούτε να τρέξει καλά δεν μπορούσε. Έτσι αντί για Α στο τρέξιμο πήρε Γ. Πήρε κι ένα Δ στο πέταγμα για την καλή του προσπάθεια. Κι όλοι στην επιτροπή του προγράμματος ήταν ευχαριστημένοι.
Το ίδιο έγινε και με το πουλί, πέταγε σαν τον άνεμο εδώ κι εκεί, έκανε τούμπες και κόλπα κι έπαιρνε Α στο πέταγμα. Οι άλλοι όμως επέμειναν ότι έπρεπε να μάθει να σκάβει τρύπες σαν τυφλοπόντικας. Βέβαια το πουλί έσπασε τελικά τα φτερά και το ράμφος του και πολλά άλλα και δεν μπορούσε πια ούτε να πετάξει. Όλοι όμως ευχαριστήθηκαν που του έβαλαν ένα Γ στο πέταγμα και ούτω καθεξής. Και ξέρετε ποιος ήταν ο αριστούχος αυτού του σχολείου; Ένα διανοητικά καθυστερημένο χέλι, γιατί μπορούσε να κάνει τα πάντα σχεδόν αρκετά καλά. Η κουκουβάγια αποσύρθηκε και τώρα ψηφίζει "όχι" σε όλα τα ψηφίσματα που έχουν να κάνουν με τα κονδύλια της παιδείας.
L. Buscaglia
(από το βιβλίο "Να ζεις, να αγαπάς και να μαθαίνεις")

Συμφωνώ μαζί σου. Αλλά πραγματικά γενικής παιδείας! Δυστυχώς οι περισσότεροι καθηγητές είναι ρηχές προσωπικότητες και δεν μπορούν να λειτουργήσουν καθόλου πέρα από τα στενά όρια του αντικειμένου τους! Τα λέω μπας και τα ακούσω και γω!!!!
:D:D:D
Δεν βοηθάνε και τα βιβλία..... ήτανε στραβό το κλίμα.....το 'φαγε κι ο γάιδαρος!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

The President

Νεοφερμένος

Η Αλίκη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χολαργός (Αττική). Έχει γράψει 117 μηνύματα.
Δεν νομίζω ότι ο χωρισμός θα βοήθαγε και πολύ.... Ίσα ίσα είναι μια πρόχειρη λύση για να προχωρήσουν μπροστά οι καλοί μαθητές, τη στιγμή που οι "κακοι" δεν θα ενδιαφέρονται ακόμα περισσότερο.

Το πρόβλημα πρέπει να χτυπηθεί στη ρίζα του... Το θέμα είναι να μην υπάρχουν μαθητές που να είναι σε τόσο χαμηλότερο επίπεδο απ' τους υπόλοιπους, ώστε να πηγαίνει σωστά το τμήμα. Αυτό βέβαια είναι υπερβολικά δύσκολο, αλλά δεν νομίζω πως είναι ακατόρθωτο. Χρειάζεται ενδιαφέρον από την πλευρά των δασκάλων/καθηγητών ώστε να είναι σίγουροι ότι όλοι οι μαθητές γνωρίζουν ό,τι διδάχθηκαν την κάθε μέρα. Επίσης χρειάζεται ενδιαφέρον και από την πλευρά των γονιών.

Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχουν ηλίθιοι μαθητές με χαμηλό δείκτη νοημοσύνης. Υπάρχουν βέβαια παιδιά που έχουν πρόβλημα εκ γενετής και αυτά φυσικά δεν πηγαίνουν καν σχολείο (μιλάω για παιδιά με σύνδρομο down κ.α.). Μπορεί όντως κάποια παιδιά να έχουν υψηλότερο iq, και αν είναι υπερβολικά ψηλότερο θα πρέπει πάνε στην τάξη που τους αναλογεί.

Όμως δεν είναι τυχαίο που οι περισσότεροι "καλοί μαθητές" είναι παιδιά γονιών με κάποια μόρφωση και δυνατότητα μαθησιακής στήριξης των παιδιών τους. Και φυσικά γονιών που ενδιαφέρονται, και δεν αφήνουν το 6χρονο παιδί τους να διαβάσει μόνο του, γιατί απλούστατα δεν θα το κάνει, ή θα αφιερώσει πολύ λίγο χρόνο. Αν συμβεί το τελευταίο, τότε καταστρέφεται όλο το σχολικό μέλλον του παιδιού, γιατί θα έχει κενά, τα οποία θα το κάνουν να ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους, και οι δάσκαλοι θα το βάλουν στη "λίστα των κακών μαθητών" ήδη από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού.

Δεν χρειαζόμαστε διαχωρισμό των τάξεων από τη στιγμή που ήδη οι τάξεις είναι διαχωρισμένες... Διαχωρισμό για ποιο λόγο; Για να προχωράνε οι λίγοι μπροστά και οι υπόλοιποι "σκάρτοι" να παραμένουν άχρηστοι, αδιάφοροι, ζωηροί κακοί μαθητές; Οι περισσότεροι καθηγητές παύουν πλέον να ασχολούνται με τους αδύναμους και με όσους έχουν κενά και προχωράνε κανονικά, έστω με τα 2-3 παιδιά που τους απομένουν. Αν οι υπόλοιποι ήταν σε άλλο "επίπεδο" (και σε άλλο τμήμα εννοείται) και πάλι μια τρύπα στο νερό θα γινόταν, γιατί όπως ξαναπα, δεν είναι θέμα διανοητικής υστέρησης, αλλά αδιαφορίας, λόγω των κενών. Απελπισίας επειδή δεν καταλαβαίνουν τίποτα, η οποία απελπισία μετατρέπεται σε αδιαφορία. Γιατί κακά τα ψέματα, γιατί ο ζωηρός μαθητής να ηρεμήσει σε ένα κατώτερο τμήμα; Σάμπως θα τα καταλαβαίνει καλύτερα; Πολύ αμφιβάλλω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Διαφωνω ακομη και για την εκπαιδευση για ιδιοφυιιες. Η εκπαιδευση ειναι κοινη και προσφερει ισοποση γνωση σε ατομα ολου του φασματος νοημοσυνης. Οποιος εχει περισσοτερο iq, θα τελειωσει το κοινο σχολειο, θα παρει ενα πανεπιστημιακο χαρτακι που θα δειχνει και επισημα οτι ειναι επιστημων σε καποιο συγκεκριμενο αντικειμενο και μετα, στον τομεα της ερευνας & αναπτυξης θα εχει ολο τον καιρο μπροστα του να αξιοποιησει τη νοημοσυνη του για το καλο της επιστημης. Ενας δωδεκαχρονος με iq 130, περιπου οσο το δικο μου μετα απο 3-4 χρονια, δε μπορει να κανει τιποτα χωρις τη γνωση που του προσφερει το κοινο σχολειο. Σε τι ακριβως θα αξιοποιει το iq του? Η μηπως αν πηγαινε σε σχολειο θα βοηθουσε την ανθρωποτητα? Δεν το νομιζω...Ενας απλος μαθητης παραμενει. Ισα-ισα που σε ηλικιες χωρις την απαραιτητη ωριμοτητα, δηλαδη μεχρι το τελος της εφηβειας, μεταφεροντας ενα παιδι σε Geniuses School, εκτος πιθανον απο τη μορφωση θα του αυξησεις ανεπανορθωτα και το ψωνισμα. Οταν ενας ανθρωπος ψωνιζεται απο μικρος, φανταζεστε τι θα κανει μεγαλος...Ειδικα αν το ψωνισμα αυτο ειναι αμεση συνεπεια δρασεων των γονεων.

Υπεροπτικα μυαλα καλυτερα να δουλευουν για την κοινωνια, αλλα μακρια απο αυτην...
miv
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

The President

Νεοφερμένος

Η Αλίκη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χολαργός (Αττική). Έχει γράψει 117 μηνύματα.
Μα, και εγώ για το κοινό σχολείο μίλαγα... Δεν ανέφερα κάτι άλλο.
Αν το δικό μου παιδί ήταν
ιδιοφυΐα (λέμε τώρα:lol:) απλά θα φρόντιζα να κάνει τις απαραίτητες εξετάσεις/τεστ για να πάει στην τάξη που του αντιστοιχεί. Θα πέρναγε τις τάξεις που χρειαζόταν γιατί θα ήταν σαν να τις είχε ήδη τελειώσει.
Δηλαδή, αν είναι τρίτη δημοτικού και έχει μυαλό 11χρονου, να πάει στην πέμπτη, ή όπου πρέπει να πάει τελοσπάντων. Βέβαια το θέμα είναι ότι η ελληνική νομοθεσία, δυστυχώς, δεν προβλέπει κάτι τέτοιο...

Ένα παιδί με ψηλό iq χαντακώνεται αν μένει στην τάξη που του αναλογεί. Τα βλέπει εύκολα και βαριέται, πράγμα καθόλου καλό για την συνέχειά του... Δεν γίνεται να προσέξει ποτέ του στο μάθημα, που η δασκάλα π.χ. μαθαίνει στα παιδιά την πρόσθεση όταν εκείνο μπορεί ήδη να διαιρεί!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Οχι, δεν καταλαβες. Εξυπνο θα ηταν το παιδι...οχι παντογνωστης...συνεπως δεν θα μπορουσε να περασει καμια απολυτως ταξη δεν πα να χε 250 iq. Το οτι ειναι εξυπνος δεν προυποθετει οτι εχει και γνωσεις. Το σχολειο δινει γνωσεις που χρειαζονται ολοι, λοιπον.
Ενα παιδι δε μπορει να διαιρεσει χωρις την προσθεση, συνεπως χρειαζεται ολα τα επιπεδα. Ασε που θα ηταν καταστροφικο για την ψυχολογια του αν οντας 10-11 ετων πηγαινε σε ταξη ας πουμε Γυμνασιου...
Κανενας δε χαντακωθηκε απο το σχολειο...Ξαναλεω, οτι αλλο η εξυπναδα κι αλλο η γνωση. Ενα 12χρονο, οσο εξυπνο και να ειναι δε μπορει να ανταπεξελθει σε ασκησεις Λυκειου γιατι πολυ απλα δεν εχει τις γνωσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

The President

Νεοφερμένος

Η Αλίκη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χολαργός (Αττική). Έχει γράψει 117 μηνύματα.
Ένα παιδί genius γνωρίζει να διαβάζει χωρίς να πάει σχολείο. Απ' τους γονείς του; Από περιοδικά/βιβλία; Από τον υπολογιστή; Απ'όπου και να το χει μάθει, το χει μάθει....
Φυσικά, δεν γεννιέται γνωρίζοντας τα πάντα, αλλά μαθαίνει απίστευτα γρήγορα... Αν οι γονείς του του μάθουν τα απαραίτητα, ή ένας δάσκαλος τελοσπάντων, τότε μπορεί στάνταρ να περάσει τάξη. Δεν υπάρχει λόγος να βαριέται σε μια τάξη που θα εξηγούν ότι 1+1=2, όταν αυτό το ξέρει ήδη από πέρσυ και μπορεί να σου πει πόσο κάνει 280 δια 5... Θα ναι δύσκολη η προσαρμογή σε άλλη τάξη, δεν λέω, αλλά μάλλον είναι για το καλό του.

Αυτό πιστεύω, και ξαναλέω ότι αν το δικό μου παιδί είχε ψηλότερο iq θα προσπαθούσα να το περάσω τάξη, έστω και μία, αν μία είναι που μπορεί. Ο καθένας γονιός όμως πράττει ανάλογα με αυτό που πιστεύει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Εγω παλι ειμαι της αποψης, ολα στην ωρα τους...Ας εχει μεγαλο iq, να τελειωσει τη δωδεκαετη και μετα θα εχει ολο το χρονο μπροστα του να το αξιοποιησει...Δεν θα ρισκαρω να την ψωνισει απο μικρο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

The President

Νεοφερμένος

Η Αλίκη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χολαργός (Αττική). Έχει γράψει 117 μηνύματα.
Όταν το παιδί είναι πιο έξυπνο απ'τα συνομήλικά του θα το καταλάβει, δεν παίζει... Θα ψωνιστεί 99%, και λογικό είναι!
Είναι λίγο περίεργη κατάσταση, και το παιδί χρειάζεται ιδιαίτερη μεταχείριση ούτως ή άλλως, κυρίως για να μην ψωνιστεί...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Εκτος απο το ιq, υπαρχει και το eq, και δεν ειναι αναλογα. Τα χαρακτηριστικα της προσωπικοτητας, αρα και το πιθανο ψωνισμα, ειναι στοιχεια του eq. Δεν συνεπαγεται σε καμια περιπτωση οτι ενα εξυπνο παιδι μπορει να κρατησει τα μετρα, αν μαλιστα δεν ειναι σε ωριμη ηλικια, αν ο γονεας του πει οτι εισαι πιο εξυπνος απο τα αλλα παιδια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top