Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 17,674 μηνύματα.
Συμφωνείτε ή διαφωνείτε με την άποψη ότι οι μαθητές θα έπρεπε να είναι χωρισμένοι σε τμήματα με βάση το επίπεδό της απόδοσής τους στο μάθημα (ουσιαστικά: καλοί - κακοί / αδύναμοι μαθητές );

Θεωρείτε πως το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερο και για τις δύο πλευρές ή μήπως ότι μια τέτοια κίνηση είναι αντιπαιδαγωγική ; :hmm:




-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nina

Νεοφερμένος

Η nina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 51 μηνύματα.
:nono:διαφωνώ κάθετα!!!κάτι τέτοιο είναι εντελώς αντιπαιδαγωγικό!τι θα γίνουν δηλαδή οι αδύναμοι?!:mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
φυσικά και συμφωνω... :iagree:τα βόδια να κάνουν μάθημα αλλού!:mad: Δε θα μας καθυστερούν εμάς με τη σκραποσύνη τους...:nono:Σιγά να μην είναι αντιπαιδαγωγικό...:nono:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 17,674 μηνύματα.
Διαφωνώ και το βρίσκω αντιπαιδαγωγικό. :)




-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Manolios

Νεοφερμένος

Ο Manolios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Απαπαπα..γιατί να είναι χωρισμένα τα παιδία??Ακόμα και άχρηστοι να είναι, δν πρέπει να γίνεται αυτό...Εντελώς αντιπαιδαγωγικό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Διαφωνώ και το βρίσκω αντιπαιδαγωγικό.
:)

Απαπαπα..γιατί να είναι χωρισμένα τα παιδία??Ακόμα και άχρηστοι να είναι, δν πρέπει να γίνεται αυτό...Εντελώς αντιπαιδαγωγικό.

Σεβαστές οι απόψεις σας αλλά διαφωνώ κάθετα. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Manolios

Νεοφερμένος

Ο Manolios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Ότι νομίζεις...Αλλά μετά στην κοινωνία , δν θα είστε χωρισμένοι σε "σκράπες" και καλούς...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johndrim

Νεοφερμένος

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Διαφωνω για πιο λόγο να χωρίσω έναν καλό και έναν κακό μαθητή πρώτα απ όλα έιναι τελείως αντιπαιδαγωγικό δεύτερον γίνομαι ρατσιστης τρίτον επειδή δεν είναι καλός δεν σημαίνει ότι είναι ξεχωριστός και χαζός για να τον χωρίσω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Γιατί ειναι αντιπαιδαγωγικό; Όλοι το λέτε αλλά κανείς δεν εξηγεί.
Απορία είναι απλά ε, δεν την λέω σε κανέναν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

costas

Νεοφερμένος

Ο Κων/νος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 78 μηνύματα.
φυσικά και συμφωνω... :iagree:τα βόδια να κάνουν μάθημα αλλού!:mad: Δε θα μας καθυστερούν εμάς με τη σκραποσύνη τους...:nono:Σιγά να μην είναι αντιπαιδαγωγικό...:nono:

πρώτον δεν έχεις κανένα δικαίωμα να λες κάποιον "βόδι" κι ας είναι κι ο χειρότερος μαθητής... κι ας είναι ο πιο βλάκας, εσύ δεν έχεις κανένα δικαίωμα να τον πεις "βόδι" ή όπως αλλιώς θες.... αν ήσουν εσύ το ΒΟΔΙ, να δούμε τι θα έλεγες?? ..έξω από το χορό όλα είναι εύκολα....

τώρα στο θέμα μας...

δεν ξέρω αν διαφωνώ ή συμφωνώ, αλλά θα πω δυο λόγια σε τι θα ωφελήσει κ σε τι θα κάνει κακό (κατά τη γνώμη μου)...

πιστεύω πως αν οι μαθητές χωριστούν κατά την επίδοσή τους θα κάνει καλό στην επίδοση και των "καλών" και των "κακών", μιας και οι πρώτοι θα προχωράνε πιο γρήγορα κι έτσι σε ίδιο χρόνο θα έχουν καλύψει περισσότερη ύλη και οι δεύτεροι θα πηγαίνουν πιο αργά αλλά παράλληλα θα τα καταλαβαίνουν και καλύτερα.... όμως από την άλλη θα κάνει κακό στην διαπαιδαγώγηση των παιδιών.. γιατί ουσιαστικά δεν θα χωριστούν απλά οι "καλοί" από τους "κακούς" μόνο μέσα στην τάξη αλλά και έξω από αυτήν... έτσι θα δημιουργηθεί ένα κλίμα περίεργο και το οποίο θα είναι ευνοϊκό στην ανάπτυξη καυγάδων μεταξύ των δύο πλευρών... και μην μου πείτε πως είναι δύσκολο να φανταστείτε κάποιον ο οποίος είναι στους "καλούς" να παινεύεται και να λέει σε κάποιον από τους "κακούς", "τι ξέρεις εσύ? είσαι ένας σκράπας!"... κι έπειτα και μετά το σχολείο αυτοί που θα τελειώσουν θα ξέρουν περισσότερα μιας και θα έχουν καλύψει περισσότερη ύλη... έτσι δεν θα είναι δίκαιο για τους "κακούς"... δηλαδή οι πρώτοι θα έχουν πιο πολλές ευκαιρίες για δουλειά από τους δεύτερους...

αυτά με λίγα λόγια... συγγνώμη αν κούρασα.. και ευχαριστώ όποιον το διάβασε μέχρι εδώ...αυτά!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Αυτό πιστεύω κι εγώ, δηλαδή θα βοηθηθούν και οι δύο ομάδες απο εκπαιδευτικής άποψης.
Μπορεί να δημιουργηθεί μια κοινωνική (sic) ανισότητα βέβαια. Στο δικό μου σχολείο που χωριζόμασταν στο Γυμνάσιο ανάλογα με τις επιδόσεις (στα φιλολογικά μαθήματα μόνο) δεν υπήρχε τέτοιο πρόβλημα πάντως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

costas

Νεοφερμένος

Ο Κων/νος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 78 μηνύματα.
Αυτό πιστεύω κι εγώ, δηλαδή θα βοηθηθούν και οι δύο ομάδες απο εκπαιδευτικής άποψης.
Μπορεί να δημιουργηθεί μια κοινωνική (sic) ανισότητα βέβαια. Στο δικό μου σχολείο που χωριζόμασταν στο Γυμνάσιο ανάλογα με τις επιδόσεις (στα φιλολογικά μαθήματα μόνο) δεν υπήρχε τέτοιο πρόβλημα πάντως.

ναι δεν είναι απόλυτο πως θα δημιουργηθεί τέτοιο πρόβλημα αλλά ακόμα και να μην φαίνεται υπάρχει αυτό το κλίμα... δηλαδή του "εγώ είμαι στους καλούς! Ο άλλος στους κακούς! Άρα είμαι καλύτερος"! Μπορεί να μην το δείχνει στην καθημερινότητα αλλά σε μία λίγο πιο "ακραία" περίπτωση είναι σχεδόν σίγουρο πως θα εμφανιστεί... τεσπα...αυτά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Διαφωνώ κι εγώ, δημιουργείται ελιτισμός στους καλούς μαθητές και οι κακοί μπορεί να αποκτήσουν φήμη άσχημη σαν σύνολο. ότι είναι κατώτεροι και σαν άτομα πχ.

Όταν μία τάξη έχει απ'όλα είναι καλύτερο γιατί μπορούν να βοηθούνται οι χειρότεροι επιπλέον. πχ εγώ που είμαι μέτρια έχω ρωτήσει αρκετές φορές τους καλυτερους μαθητές να με βοηθήσουν να καταλάβω κάτι και επειδή δεν έχουν συνηθίσει σε ελιτιστικές τακτικές που ίσως να δημιουργούνταν αν υπήρχε διαχωρισμός με βοηθουν μετα χαράς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Μπορεί όμως επίσης οι κακοί μαθητές να απελπίζονται βλέποντας τους καλύτερους. Είναι πολύπλευρο το ζήτημα :P .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Ισχύει, αλλά αν θέλουν να τους φτάσουν είναι στο χέρι τους να προσπαθήσουν!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

astathmitos

Δραστήριο μέλος

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 667 μηνύματα.
Δεν γίνονται αυτά πουθενά στον κόσμο μην τρελαθούμε κιόλας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Δεν γίνονται αυτά πουθενά στον κόσμο μην τρελαθούμε κιόλας!

Καλά μην παίρνεις και όρκο! Εδώ βάζουν ρομπότ να παρακολουθουν στα σχολεία:what:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marpl

Νεοφερμένος

Η Maria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Διαφωνώ!
Δεν φτάνει τα φαινόμενα ρατσισμού που υπάρχουν, θέλουμε να δημιουργήσουμε περισσότερες ανισότητες...:nono:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Ρε παιδιά.

Πέρα από την επίδοση. Τι θα γίνει με τους άτακτους, αδιάφορους μαθητές δηλαδή;


Το σημείο είναι λεπτό και θέλει πολλή προσοχή.

Στη Γερμάνια, τους μαθητές τους χωρίζουν σε τμήματα. Βέβαια, εδώ στην Ελλάδα, επικρατεί η αντίληψη του "Χωρίζω τους καλούς από τους κακούς"! Πράγμα τελείως άτοπο, χωρίς ώριμη σκέψη, χωρίς...

ΔΕΝ χωρίζονται οι καλοί από τους κακούς. Χωρίζονται με ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΟΥΣ. Ποιος είπε ότι όλοι πρέπει να βγάλουν ένα Α.Ε.Ι.; Το έχετε σκεφτεί ότι, επειδή επικρατεί αυτή η τάση, να πηγαίνουν όλοι δλδ πανεπιστήμιο, έχουν μαζευτεί πόσοι ανειδίκευτοι με πτυχία και ζητούν εργασία κ.λπ.; Δε θα έπρεπε κάποιος που έχει π.χ. κλίση προς τη ξυλοτεχνία, να ασχοληθεί συστηματικά με αυτή; Γιατί να τελειώσει ρε παιδιά και αυτός Τ.Ε.Ι. λογιστιικής; Έτσι χάνουμε και διάφορα επαγγέλματα που τείνουν να εκλίψουν, και χειροτερεύει η προσπάθεια στην εύρεση εργασίας.

ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΗΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ.

Δεν είναι στόχος να γίνει ένα σχολείο για Einstein και ένα σχολείo για σκράπας.

Δεν υπάρχει κατ' εμέ άνθρωπος που να 'ναι σκράπας. Υπάρχει άτομο που ΔΕΝ συμπαθεί τα γράμματα. Αυτό πρέπει να του το αναγνωρίσουμε και να τον κατευθύνουμε κατάλληλα. Γιατί οπως και δήποτε πρέπει να μαθεί αυτός να κλίνει το "λύω" από τη στιγμή που θέλει να γίνει μαραγκός;

Γιατί επικρατεί η αντίληψη του όποιος δε τελειώνει Α.Ε.Ι. είανι το ένα, είναι το άλλο κ.λπ; Δεν έχουμε κάνει ένα τεράστιο λάθος;

Το έχετε πάρει νομίζω στραβά το θέμα.

΄Η επίσης, δείτε και το άλλο. Κάποιος άσχετος από γράμματα (αλλά προφανώς καλός σε κάποιο άλλο τομέα), παίρνει απολυτήριο, έστω και με το ζόρι, έστω και με επαναληπτικές. Δε θα σας ενοχλούσε κάποιος να έπαιρνε τη θέση εργασίας σας, ενώ πραγματικά εσείς ήσασταν καλύτεροι από αυτόν;

Και δείτε το και από άλλη σκοπιά: Αυτός ο άνθρωπος, που πήρε κουτσά στραβά το απολύτηριο του, δεν ήταν σχεδιάσμενος ρε παιδιά για αυτή τη δουλειά. Συμπέρασμα; ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΣ ως άνθρωπος. Χάνει το αίσθημα της δημιουργικότητας και πόσα άλλα.

Παρακαλώ ξανακοιτάξτε το...


Ευχαριστώ.

Η απόγνωση του Στέλιου


ΥΣ: Τελικά η δημοκρατία (ασυδοσία όπως έγραψα σε άλλο ποστ μου) είναι το σαράκι που μας τρώει. Δε θέλουμε να δούμε μπροστά, απαλλαγμένοι από μίζερες, άστοχες, "προοδευτικές" και "δημοκρατικές" αντιλήψεις.

ΥΣ2: Τα ΕΠΑ.Λ. πρέπει να αναβαθμιστούν !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
1)Αύριο θα μας χωρίσουν σε βασικό και προχωρημένο επίπεδο στα αγγλικά. Πιστεύω πως, αυτό θα έπρεπε να γίνεται και στα υπόλοιπα μαθήματα!
2)Απλά με το να γίνεις μαραγκος βγάζεις πολύ λιγότερα, από το να γίνεις π.χ γιατρός, αρχιτέκτονας, δικηγόρος, καθηγητής κτλ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top