Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

932df0a57b

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 932df0a57b αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 853 μηνύματα.
Με αυτούς που δεν ενδιαφέρονται και πάνε για χαβαλέ θα μπορεί;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Άμα θέλει θα μπορεί. Δε νομίζω οσοι μπορούσαν να περάσουν καλές σχολές και δεν το έκαναν να έριξαν την ευθύνη στους κακούς μαθητές της ταξης...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

932df0a57b

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 932df0a57b αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 853 μηνύματα.
Δεν γίνεται όμως καλύτερο το σχολικό περιβάλλον?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Όχι. Χρειάζονται οι πάντες στη σχολική κοινωνία και σ'αυτό είμαι κατηγορηματικός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

annoula

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Άννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
mmpf οποιος θελει,διαβαζει και περναει...απλο...τι σχεση εχουν οι αλλοι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

leftkox

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Λευτέρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 149 μηνύματα.
Κι εγώ διαφωνώ με το χωρισμό σε επίπεδα. Εκτός του ότι υπάρχουν πρακτικές δυσκολίες στο να χωριστούν οι μαθητές σε επίπεδα όπως ανεφερε ο Ωρίωνας, το σχολείο δεν υπάρχει για να παρέχει στείρες γνώσεις. Πρέπει να κοινωνικοποιεί τους μαθητές, δηλαδή να καλλιεργεί τη συνεργασία μεταξύ των μαθητών. Κάθε μαθητής πρέπει να μάθει να αποδέχεται το ότι κάθε συμμαθητής του έχει άλλους στόχους στη ζωή του. Στο κάτω κάτω έτσι λειτουργεί η κοινωνία και νομίζω πως είναι καλό να αποτελεί το σχολείο μια μικρογραφία της κοινωνίας. Σε τελική ανάλυση όποιος έχει υψηλούς στόχους δεν εμποδίζεται από κανέναν όπως σωστά ειπώθηκε πιο πάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zod

Δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 431 μηνύματα.
mmpf οποιος θελει,διαβαζει και περναει...απλο...τι σχεση εχουν οι αλλοι;

Σωστό αυτό που λες δεν διαφωνώ, αλλά αν σε ένα τμήμα το 75% ή περισσότερο αποτελείται από μαθητές του 13-15, πως ένας καλός μαθητής του 19-20 μπορεί να βελτιωθεί; Δεν υπάρχουν προοπτικές εδώ. Εγώ βέβαια είμαι υπερ των φροντιστηρίων/ιδιαίτερων, γιατί τα θέματα των πανελλαδικών έχουν ξεφύγει πολύ από τις ασκήσεις τις "εύκολες" που γίνονται στο σχολείο(ιδιαίτερα για την θετική/τεχνολογική), αλλά από τη στιγμή που ο άλλος δεν έχει την οικονομική άνεση να "σκάει" 500-1000 ευρώ το μήνα, δεν μπορεί να βελτιωθεί αν είναι σε ένα τέτοιο τμήμα. Αν από την άλλη βρίσκεται σε ένα τμήμα μαθητών με το ίδιο του επίπεδο, ο καθηγητής θα έχει το χρόνο και τηδιάθεση να τους διδάξει πιο πολύπλοκα πράγματα αφού θα διαβάζουν και θα τα κατανοούν όλα πιο γρήγορα. Έτσι τα άτομα με πιο υψηλούς στόχους θα προετοιμαστούν καλύτερα.

Η συνεργασία και η επικοινωνία θα επιτευχθεί το ίδιο καλά κατά την άποψη μου. Οι καθηγητές σε όλα τα τμήματα θα δουλέψουν βάσει των δυνατοτήτων των μαθητών σε κάθε τμήμα, οπότε είναι αδικία να πούμε ότι δεν υπάρχει ίση αντιμετώπιση και ίσα δικαιώματα στη μόρφωση.

Αναφέρθηκε ότι έτσι αναπτύσεται ο ρατσισμός και οι διάφορες διακρίσεις. Δεν διαφωνώ. Αυτό πάντα υπήρχε όμως, και πάντα θα υπάρχει είτε είναι στο σχολείο είτε στην κοινωνία που θα αντικρίσουν τα παιδιά αργότερα. Π.χ. ίδια αντιμετώπιση θα έχει ένας εργάτης στις οικοδομές με έναν μεγαλοδικηγόρο; Όχι πάντα. Η αντιπαλότητα των παιδιών στα σχολεία ήδη υπάρχει. Οι μεν καλοί μαθητές χαρακτηρίζουν τους κακούς μαθητές "τούβλα, μπάζα κτλ.", ενώ οι δε τους χαρακτηρίζουν "φύτουκλες, θερμοκήπια κτλ." και πιστεύω ότι ο καθένας μας το έχει βιώσει αυτό σε μικρό ή σε μεγάλο βαθμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Το γεγονός οτι υπάρχουν διακρίσεις δεν σημαίνει οτι πρέπει να διατηρηθούν. Δεν πρέπει να έχει διαφορετική αντιμετώπιση ο μεγαλοδικηγόρος από τον εργάτη γιατί προσφέρουν στην κοινωνία ισάξιες υπηρεσίες. Και το γνωρίζω πολύ καλά γιατί στην οικογένειά μου έχω συγγενείς από εργάτες μέχρι μεγαλοδικηγόρους...Και στο φιλικό μου περιβάλλον βέβαια. Κάνω παρέα και με παιδιά εργατών και με παιδιά πολύ γνωστών στελεχών σε πολυεθνικές και με παιδιά επιχειρηματιών. Κι αυτό που έμαθα είναι οτι δεν υπάρχουν διακρίσεις αν δεν θέλεις να υπάρχουν. Αρκεί να μην την ψωνίζεις. Εγώ παρέα με τα παιδιά των μεγάλων, ευυπόληπτων ανθρώπων κάνω επειδή αυτοί ζουν πάνω απ'ολα σαν άνθρωποι και όχι σαν καλοπιασμένοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ωρίωνας

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ωρίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 192 μηνύματα.
Σωστό αυτό που λες δεν διαφωνώ, αλλά αν σε ένα τμήμα το 75% ή περισσότερο αποτελείται από μαθητές του 13-15, πως ένας καλός μαθητής του 19-20 μπορεί να βελτιωθεί; Δεν υπάρχουν προοπτικές εδώ. Εγώ βέβαια είμαι υπερ των φροντιστηρίων/ιδιαίτερων, γιατί τα θέματα των πανελλαδικών έχουν ξεφύγει πολύ από τις ασκήσεις τις "εύκολες" που γίνονται στο σχολείο(ιδιαίτερα για την θετική/τεχνολογική), αλλά από τη στιγμή που ο άλλος δεν έχει την οικονομική άνεση να "σκάει" 500-1000 ευρώ το μήνα, δεν μπορεί να βελτιωθεί αν είναι σε ένα τέτοιο τμήμα. Αν από την άλλη βρίσκεται σε ένα τμήμα μαθητών με το ίδιο του επίπεδο, ο καθηγητής θα έχει το χρόνο και τηδιάθεση να τους διδάξει πιο πολύπλοκα πράγματα αφού θα διαβάζουν και θα τα κατανοούν όλα πιο γρήγορα. Έτσι τα άτομα με πιο υψηλούς στόχους θα προετοιμαστούν καλύτερα.

Η συνεργασία και η επικοινωνία θα επιτευχθεί το ίδιο καλά κατά την άποψη μου. Οι καθηγητές σε όλα τα τμήματα θα δουλέψουν βάσει των δυνατοτήτων των μαθητών σε κάθε τμήμα, οπότε είναι αδικία να πούμε ότι δεν υπάρχει ίση αντιμετώπιση και ίσα δικαιώματα στη μόρφωση.

Αναφέρθηκε ότι έτσι αναπτύσεται ο ρατσισμός και οι διάφορες διακρίσεις. Δεν διαφωνώ. Αυτό πάντα υπήρχε όμως, και πάντα θα υπάρχει είτε είναι στο σχολείο είτε στην κοινωνία που θα αντικρίσουν τα παιδιά αργότερα. Π.χ. ίδια αντιμετώπιση θα έχει ένας εργάτης στις οικοδομές με έναν μεγαλοδικηγόρο; Όχι πάντα. Η αντιπαλότητα των παιδιών στα σχολεία ήδη υπάρχει. Οι μεν καλοί μαθητές χαρακτηρίζουν τους κακούς μαθητές "τούβλα, μπάζα κτλ.", ενώ οι δε τους χαρακτηρίζουν "φύτουκλες, θερμοκήπια κτλ." και πιστεύω ότι ο καθένας μας το έχει βιώσει αυτό σε μικρό ή σε μεγάλο βαθμό.


Το άλλο 75% που αναφέρεις όμως τι θα γίνει; Θα αφεθεί στη μοίρα του; Ποιος καθηγητής θα αναλάμβανε ένα τμήμα αποτελούμενο από "κακούς" μαθητές και θα έκανε ευχάριστα το μάθημα ξέροντας ότι θα έπρεπε να πηγαίνει με ρυθμούς σαλιγκαριού και να επαναλαμβάνει τα ίδια συνεχώς;

Από την άλλη στο τμήμα των "καλών" μαθητών. Σήμερα σε κάθε τμήμα υπάρχουν περίπου 2-3 που βγάζουν 19-20 και αρκετές φορές αυτοί οι 2-3 σφάζονται για το ποιος θα βγάλει το μεγαλύτερο βαθμό. Φαντάσου ένα τμήμα με 23 τέτοια άτομα. Τι θα μάθουν άμα έχουν ως αυτοσκοπό το βαθμό;

Επίσης αν ένας βγάζει 20 στα θετικά και 12 στα θεωρητικά τι θα θεωρείται; Καλός ή κακός; Και το να δημιουργηθούν ξεχωριστά τμήματα για κάθε μάθημα το θεωρώ ανέφικτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zod

Δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 431 μηνύματα.
Το άλλο 75% που αναφέρεις όμως τι θα γίνει; Θα αφεθεί στη μοίρα του; Ποιος καθηγητής θα αναλάμβανε ένα τμήμα αποτελούμενο από "κακούς" μαθητές και θα έκανε ευχάριστα το μάθημα ξέροντας ότι θα έπρεπε να πηγαίνει με ρυθμούς σαλιγκαριού και να επαναλαμβάνει τα ίδια συνεχώς;

Από την άλλη στο τμήμα των "καλών" μαθητών. Σήμερα σε κάθε τμήμα υπάρχουν περίπου 2-3 που βγάζουν 19-20 και αρκετές φορές αυτοί οι 2-3 σφάζονται για το ποιος θα βγάλει το μεγαλύτερο βαθμό. Φαντάσου ένα τμήμα με 23 τέτοια άτομα. Τι θα μάθουν άμα έχουν ως αυτοσκοπό το βαθμό;

Επίσης αν ένας βγάζει 20 στα θετικά και 12 στα θεωρητικά τι θα θεωρείται; Καλός ή κακός; Και το να δημιουργηθούν ξεχωριστά τμήματα για κάθε μάθημα το θεωρώ ανέφικτο.


Δεν είπα να χωριστούν σε δύο ακριβώς τμήματα καλοί-κακοί, αλλά σε τμήματα ανάλογα με το επίπεδο του καθενός. Εύλογο είναι δηλαδή να υπάρχει και τμήμα μέτριων μαθητών κτλ. Στο σχολείο μου για παράδειγμα είναι 4 τμήματα Β Λυκείου, αρκετά ώστε να εφαρμοστεί ο διαχωρισμός των μαθητών. Καθηγητές πάντα βρίσκονται. Και το αν θέλει να πάρει κανείς ένα τμήμα σαν αυτό δεν εξαρτάται από το γνωστικό τους επίπεδο, αλλά από την συμπεριφορά τους.

Σκοπός τους δεν θα πρέπει να είναι ο βαθμός αλλά το τι θα μάθουν. Κάθε μαθητής που έχει στόχους και σέβεται τον εαυτό του το καταλαβαίνει αυτό. Αλλά έστω και να ανταγωνίζεται ο καθένας τον άλλο, αυτό γίνεται ακριβώς και στις πανελλαδικές, απλά γίνεται σε πανελλήνιο επίπεδο. Να σημειώσω πως οι βαθμοί που έγραψα 19-20 είναι ενδεικτικοί και ήταν ως παράδειγμα, βεβαίως και μπορεί ένας μαθητής του 18 ή έστω του 17,5 να συμμετέχει σε ένα τμήμα με άτομα του 19-20, αλλά όχι και του 12 με 13. Προς Θεού δεν εννοώ πως αυτοί που είναι του 12 ή του 13 είναι κατώτεροι άνθρωποι ή πιο χαζοί από τους άλλους, αλλά απλά τεμπελιάζουν όλη τη μέρα και οι γνώσεις δεν μεταδίδονται με bluetooth.

Εντάξει δεν ζητάω ακραία πράγματα, όπως π.χ. να είναι 5 μαθητές στην θετική και να τους χωρίσεις σε 2-3 τμήματα. Αλλά αν στη θεωρητική για παράδειγμα είναι 50-60 άτομα καλό θα είναι να γίνουν 2 τμήματα ή έστω 3 τμήματα (που έτσι και αλλιώς τόσα είναι), ώστε να βολευτούν όλοι βάσει των δυνατοτήτων τους.

Υπάρχουν ωστόσο και 1002 ακόμα παράγοντες (π.χ. οι διάφορες παρέες και οι φίλοι που θα χωριστούν) που αυτό το σύστημα δεν θα πρέπει να εφαρμοστεί, αλλά πιστεύω κατά τη γνώμη μου θα ήταν ο καλύτερος τρόπος ώστε να αξιοποιήσουν όλοι τους τις δυνατότητές τους στο ανώτερο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Κι αν πραγματικά δεν θέλουμε να μιλάμε βαθμολογικά, όπως είπες, με ποια κριτήρια "δυνατοτήτων" θα γίνει ο διαχωρισμός; Ο αυθαίρετος διαχωρισμός από τους καθηγητές είναι εντελώς αντιπαιδαγωγικός και δεν προσφέρει ούτε στους καλούς, ούτε στους κακούς. Οι μεν καλοί την ψωνίζουν ("Α, εμένα με διάλεξαν για το ανώτερο τμήμα!"), οι δε κακοί θα αποκτούν αρνητική ψυχολογία που σημαίνει οτι δεν θα μπουν καν στον κοπο να προσπαθήσουν για το καλύτερο.
Η μήπως όποιος...νιώθει οτι έχει στόχους θα κάνει αίτηση για το "καλό" τμήμα;
Πέρα από τον αντιπαιδαγωγικό και αντικοινωνικο αντίκτυπο του μέτρου, θα έχει και πολλές πρακτικές δυσκολίες στην εφαρμογή του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

932df0a57b

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 932df0a57b αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 853 μηνύματα.
Ρε miv πραγματικά ξεκόλα! Άμα κάποιος αδιαφορεί να πάει σπίτι του, δεν θα τον ανέχομαι εγώ στο σχολείο να κάνει το χαβαλέ του ενώ εγώ προσπαθώ να μάθω!:nono:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Προφανώς όμως ο επιχειρηματίας που έχει το σχολείο σου τον ανέχεται. Οπότε αν δεν θέλεις παίρνεις τα λεφτάκια σου και φεύγεις. Στο Δημόσιο δεν τίθεται θέμα. Η Παιδεία είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο αγαθό για ΟΛΟΥΣ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

932df0a57b

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 932df0a57b αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 853 μηνύματα.
Ο ιδιοτήτης του σχολείου μου έχει δώσει σε αυτούς που δημιουργούν συνεχώς πρόβλημα μπόλικες αποβολές και τους ζήτησε να μην έρθουν εδώ του χρόνου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

annoula

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Άννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Κι αν πραγματικά δεν θέλουμε να μιλάμε βαθμολογικά, όπως είπες, με ποια κριτήρια "δυνατοτήτων" θα γίνει ο διαχωρισμός; Ο αυθαίρετος διαχωρισμός από τους καθηγητές είναι εντελώς αντιπαιδαγωγικός και δεν προσφέρει ούτε στους καλούς, ούτε στους κακούς. Οι μεν καλοί την ψωνίζουν ("Α, εμένα με διάλεξαν για το ανώτερο τμήμα!"), οι δε κακοί θα αποκτούν αρνητική ψυχολογία που σημαίνει οτι δεν θα μπουν καν στον κοπο να προσπαθήσουν για το καλύτερο.
Η μήπως όποιος...νιώθει οτι έχει στόχους θα κάνει αίτηση για το "καλό" τμήμα;
Πέρα από τον αντιπαιδαγωγικό και αντικοινωνικο αντίκτυπο του μέτρου, θα έχει και πολλές πρακτικές δυσκολίες στην εφαρμογή του.
συμφωνω ! :iagree: και εκτος αυτου τα παιδια μετα μπορει να εχουν και ψυχολογικα ! φανταστειτε ας πουμε ενα μαθητη που πιστευει πως αξιζει να παει στο υψηλο επιπεδο και τελικα του λενε πως πρεπει να παει σε ενα χαμηλοτερο επιπεδο...πώς θα νιωσει;
μη σκεφτεστε ρε παιδια μονο την παρτι σας...ελεος δλδ...ειναι τελειως αντιπαιδαγωγικο ! και ειναι και αυτο που ειπατε με τον ανταγωνισμο....δλδ αντι να καλλιεργειται ενα πνευμα συνεργασιας θα κυριαρχει πνευμα ανταγωνισμου !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ε, τότε να κοιμάσαι ήσυχος mmpf. Η Δημόσια Παιδεία, όμως, είναι αγαθό για όλους στο οποίο δεν χωράει κανένας διαχωρισμός. Στο ιδιωτικό, όπως ξαναείπα, ο κάθε επιχειρηματίας (ή μπακάλης) μπορεί στο μαγαζάκι του να κάνει ό,τι θέλει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

smiley

Νεοφερμένος

Ο smiley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω οτι οι μαθητές πρέπει να χωρίζονται. Δεν ξέρω τι ισχύει σε άλλα σχολεία πάντως στο λύκειο που πάω εγώ έχει καταντήσει να υπάρχει ένας ιδιότυπος χωρισμός. Όλοι οι καλοί μαθητές αντί να πάνε τεχνολογική πάνε θετική, με αποτέλεσμα το τμήμα της θετικής να έχει μαθητές με βαθμό πάνω από 17. Το χειρότερο ειναι οτι οι καλύτεροι καθηγητές προτιμούν τα τμήματα της θετικής και αποφεύγουν την τεχνολογική με αποτέλεσμα την τεχνολογική να την παιρνει όποιος περισεύει.

Εγώ όμως που ειμαι καλός μαθητής και δεν χωνεύω την χημεία τι φταίω να είμαι σε ένα τμήμα με όλους τους αδιαφορους μαθητές και τους μ****** και άχρηστους καθηγητές;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω οτι οι μαθητές πρέπει να χωρίζονται. Δεν ξέρω τι ισχύει σε άλλα σχολεία πάντως στο λύκειο που πάω εγώ έχει καταντήσει να υπάρχει ένας ιδιότυπος χωρισμός. Όλοι οι καλοί μαθητές αντί να πάνε τεχνολογική πάνε θετική, με αποτέλεσμα το τμήμα της θετικής να έχει μαθητές με βαθμό πάνω από 17. Το χειρότερο ειναι οτι οι καλύτεροι καθηγητές προτιμούν τα τμήματα της θετικής και αποφεύγουν την τεχνολογική με αποτέλεσμα την τεχνολογική να την παιρνει όποιος περισεύει.

Αυτο ακριβως δειχνει οτι δεν πρεπει να γινεται διαχωρισμος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lazaros

Νεοφερμένος

Ο Λάζαρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πολίχνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 59 μηνύματα.
Πιστεύω πως ο διαχωρισμός θα συντελούσε στην καλύτερη προετοιμασία όλων των παίδιων. Στους μαθητές που τα καταφέρνουν "καλύτερα" θα δοθεί η ευκαιρία να προχωρήσουν σε "δυσκολότερα μονοπάτια" , ενώ στα παιδιά που δεν έχουν υψηλές επιδόσεις θα δοθεί η ευκαιρία μεσωστό πρόγραμμα να πετύχουν αυτό που δεν θα μπορούσαν να πετύχουν σε μεικτό τμήμα (π.χ. να τονιστούν κάποια μέρη τις ύλης που εμφανίζουν δυσκολίες). Προσοχή ομως!!! Δεν θα πρέπει να αντιμετοπίζονται μειονεκτικά από μαθητές και καθηγητές γιατί τότε θα είναι αντιπαιδαγωγικό και θα παραβιάζεται το θεμελιώδες δικαίωμα της αξιοπρέπειας. Λάζαρος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Προετοιμασια για τι πραγμα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top