Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
1)Αύριο θα μας χωρίσουν σε βασικό και προχωρημένο επίπεδο στα αγγλικά. Πιστεύω πως, αυτό θα έπρεπε να γίνεται και στα υπόλοιπα μαθήματα!
2)Απλά με το να γίνεις μαραγκος βγάζεις πολύ λιγότερα, από το να γίνεις π.χ γιατρός, αρχιτέκτονας, δικηγόρος, καθηγητής κτλ.

Είναι και το πώς θα το διαχειριστείς το όλο θέμα...
Αν είσαι μάπα αρχιτέκτονας δε θα βγάζεις ούτε τα προς το ζειν. Αν είσαι καλός μαραγκός δε θα ξέρεις τι βγάζεις !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Αν είσαι μάπα αρχιτέκτονας δε θα βγάζεις ούτε τα προς το ζειν. Αν είσαι καλός μαραγκός δε θα ξέρεις τι βγάζεις !

Δεν είπα να πας στο BCA και να πληρώσεις για να πάρεις μία μάπα πτυχίο και να κλαις τη μοίρα σου που δε σε δέχεται κανείς!

(άμα είσαι τούβλο και δεν παίρνεις τα γράμματα εκεί θα πας... για να επιστρέψουμε και στο θέμα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Στην Ελλάδα δεν έχει τόση σημασία το πόσο καλός είσαι όσο το πόσο λαμόγιο είσαι. Για να βγάλεις λεφτά πάντα.
Υπάρχουν λίγες εξαιρέσεις βεβαίως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
επίσης, καλώ όσα περισσότερα μέλη του φόρουμ μπορούν, να πουν την άποψή τους για το θέμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 18,007 μηνύματα.
Πέρα από την επίδοση. Τι θα γίνει με τους άτακτους, αδιάφορους μαθητές δηλαδή;
Να μένουν στην ίδια τάξη.

Αυτή είναι η καλύτερη λύση. Οι καθηγητές να τους αφήνουν στην ίδια τάξη μέχρι να αποκτήσουν ένα πρέπων μαθησιακό επίπεδο για να συνεχίσουν στην επόμενη τάξη. Έτσι θα υποχρεωθούν ή να διαβάσουν ή να παρατήσουν το σχολείο αφού δεν κάνει γι' αυτούς.

Όχι όπως είναι τώρα τα πράγματα που μοιράζονται ελεύθερα τα απολυτήρια λυκείου. :ee:


-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ilianna

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ilianna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 322 μηνύματα.
Κι εγώ διαφωνώ με το χωρισμό αυτό! Είναι μια διάκριση κι αυτή!
Αν κάποιος θέλει και προσπαθεί να μάθει,αλλά είναι αδύναμος,γιατί οι αλλοι με την τοποθετηση του στην ταξη με τους αδυναμους να του στερησουν το δικαιωμα να γίνει καλύτερος και να έχει κι αυτός την ευκαιρία του;Αυτό το θέμα το κάναμε στην Έκθεση πέρυσι, υπήρχε σε ένα κείμενο και το είχαμε συζητήσει στην τάξη.

Υ.Γ.Στα αγγλικά είχα ακούσει ότι χώριζαν,αλλά σε εμάς δεν είχε γίνει.Εκτός απο τον qwertyuiop χώρισαν κανέναν άλλον έτσι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.

ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΗΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ.

Για να γίνουν οι ήδη τεχνοκρατική κοινωνία και παιδεία ΑΚΟΜΑ πιο τεχνοκρατικές;; Για να οδηγηθούμε σε ΑΚΟΜH μεγαλύτερη μιζέρια;;



ΥΣ: Τελικά η δημοκρατία (ασυδοσία όπως έγραψα σε άλλο ποστ μου) είναι το σαράκι που μας τρώει. Δε θέλουμε να δούμε μπροστά, απαλλαγμένοι από μίζερες, άστοχες, "προοδευτικές" και "δημοκρατικές" αντιλήψεις.

Εδώ τι ακριβώς εννοείς;

Και δείτε το και από άλλη σκοπιά: Αυτός ο άνθρωπος, που πήρε κουτσά στραβά το απολύτηριο του, δεν ήταν σχεδιάσμενος ρε παιδιά για αυτή τη δουλειά. Συμπέρασμα; ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΣ ως άνθρωπος. Χάνει το αίσθημα της δημιουργικότητας και πόσα άλλα.

Και ποιός θα κρίνει ποιος θα γίνει μαραγκός και ποιος αρχιτέκτονας;;!!!

Ο καθένας για τον εαυτό του φυσικά. Αν κάποιος θέλει να γίνει μαραγκός ας γίνει, δεν θα κάτσει να τελειώσει ΤΕΙ Λογιστικής όπως λες. Όμως, ακόμα και να το κάνει, θα καταλάβει αργότερα πως δε του ταιριάζει και θα το παρατήσει, εσένα τι σε κόφτει;


1)Αύριο θα μας χωρίσουν σε βασικό και προχωρημένο επίπεδο στα αγγλικά. Πιστεύω πως, αυτό θα έπρεπε να γίνεται και στα υπόλοιπα μαθήματα!

Αυτό με τις ξένες γλώσσες ισχύει επειδή υπάρχουν συγκεκριμένα πτυχία για το κάθε επίπεδο, δεν συγκρίνεται σε καμία σχέση με τα υπόλοιπα μαθήματα. Από τη Β' Λυκείου σε εμάς σταματάει ο χωρισμός.

Να μένουν στην ίδια τάξη.

Αυτή είναι η καλύτερη λύση. Οι καθηγητές να τους αφήνουν στην ίδια τάξη μέχρι να αποκτήσουν ένα πρέπων μαθησιακό επίπεδο για να συνεχίσουν στην επόμενη τάξη. Έτσι θα υποχρεωθούν ή να διαβάσουν ή να παρατήσουν το σχολείο αφού δεν κάνει γι' αυτούς.

Όχι όπως είναι τώρα τα πράγματα που μοιράζονται ελεύθερα τα απολυτήρια λυκείου.

Αν δε θέλουν να αποκτήσουν πρέπον μαθησιακό επίπεδο και να είναι φασαριόζηδες, δικαίωμά τους, δική τους ζωή είναι. Βέβαια θα ειπωθεί το επιχείρημα "δεν αφήνουν τους άλλους να κάνουν τη δουλειά τους" αλλά αν οι άλλοι θέλουν πολύ, θα μπορέσουν μία χαρά, δεν θα έχουν τόσο μεγάλη επίπτωση αυτά τα άτομα όταν εσύ θα είσαι αποφασισμένος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
Εγώ θεωρώ ότι η Βάση του 10 είναι ένα καλό κξριτήριο που δεν αποπνέει ρατσισμό και απλώς χωρίζει τα άτομα ανάλογα με το επίπεδο τους, αν είναι χαμηλό θα μείνουν αν είναι υψηλό θα περάσουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Εγώ θεωρώ ότι η Βάση του 10 είναι ένα καλό κξριτήριο που δεν αποπνέει ρατσισμό και απλώς χωρίζει τα άτομα ανάλογα με το επίπεδο τους, αν είναι χαμηλό θα μείνουν αν είναι υψηλό θα περάσουν.

Τι λες τώρα, αντί να κάτσουν να φτιάξουν την παιδεία, τα βιβλία, τους καθηγητές, θέτουν αυτό τον περιορισμό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Δεν νομίζω να αναφέρεται στη βάση του 10 για την είσοδο σε σχολή, γενικά πρέπει να μιλάει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Μα ήτο παράδειγμα η περίπτωση του μαραγκού. Π.Χ. λέω...

Δεν είναι μόνο περί τεχνοκρατίας. Είναι πολλά τα πράγματα και οι όροι που τίθενται.


Επιπλέον, ίσως θα πρέπει να υπάρξουν ειδικοί σύμβουλοι που σε συνεργασία με τους μαθητές αποφασίζουν για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία. (Αυτό γίνεται π.χ. στη Γερμανία. Τελικά γιατί αυτή η χώρα πάει μπροστά και έχει ένα καλύτερα από τα εκπαιδευτικά συστήματα; Μάλλον επειδή δεν είναι "δημοκράτες" :P)

Δυστυχώς, θα κάτσει να τελειώσει το Τ.Ε.Ι. γιατί δεν είναι "in" επάγγελμα ο μαραγκός, ούτε το δίνει κανείς σημασία. Στην Ελλάδα όποιος δε τελειώνει πανεπιστήμιο, βλέπεις, είναι ...

Τώρα το αν θα το καταλάβει και το παρατήσει, δε το γνωρίζω. Αν δε το κάνει όμως; Η κατάσταση γίνεται ακόμη χειρότερη :iagree:



Μα ποιος επιτέλους σου 'πε ότι με κόφτει; Αν ήμουν υπουργός παιδείας θα με 'κοφτε. Διάλογος γίνεται, όχι ρίψη πυρών.


Τέλος, τι εννοώ περί "δημοκρατικών" αντιλήψεων;

" Τι λες τώρα, αντί να κάτσουν να φτιάξουν την παιδεία, τα βιβλία, τους καθηγητές, θέτουν αυτό τον περιορισμό; "

Αυτό.





ΥΣ: Η angel1ca ειναι καθηγήτρια σου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Μα ήτο παράδειγμα η περίπτωση του μαραγκού. Π.Χ. λέω...

κι εγώ ως παράδειγμα το πήρα.

Δεν είναι μόνο περί τεχνοκρατίας. Είναι πολλά τα πράγματα και οι όροι που τίθενται.


Επιπλέον, ίσως θα πρέπει να υπάρξουν ειδικοί σύμβουλοι που σε συνεργασία με τους μαθητές αποφασίζουν για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία. (Αυτό γίνεται π.χ. στη Γερμανία. Τελικά γιατί αυτή η χώρα πάει μπροστά και έχει ένα καλύτερα από τα εκπαιδευτικά συστήματα; Μάλλον επειδή δεν είναι "δημοκράτες" :P)

Ας υπάρξουν κι εδώ τέτοιοι (ή υπάρχουν ήδη, δε ξέρω), άμα θέλει ο άλλος να συμβουλευτεί ας το κάνει.

Δυστυχώς, θα κάτσει να τελειώσει το Τ.Ε.Ι. γιατί δεν είναι "in" επάγγελμα ο μαραγκός, ούτε το δίνει κανείς σημασία. Στην Ελλάδα όποιος δε τελειώνει πανεπιστήμιο, βλέπεις, είναι ...


Τώρα το αν θα το καταλάβει και το παρατήσει, δε το γνωρίζω. Αν δε το κάνει όμως; Η κατάσταση γίνεται ακόμη χειρότερη :iagree:

Αν δεν το κάνει κατά πάσα πιθανότητα να γίνει δυστυχισμένος, αν είναι συνηδειτοποιημένο άτομο όμως θα καταλάβει και θα κάνει πέρα τις αντιλήψεις γι'αυτά τα επαγγέλματα. Είναι δύσκολο, δυστυχώς, η ελληνική κοινωνία φταίει...

Μα ποιος επιτέλους σου 'πε ότι με κόφτει; Αν ήμουν υπουργός παιδείας θα με 'κοφτε. Διάλογος γίνεται, όχι ρίψη πυρών.

Ίσως ήταν λίγο υπερβολικό, ήθελα να τονίσω απλώς πως ο καθένας αποφασίζει για τον εαυτό του τι δρόμο θα ακολουθήσει.


Τέλος, τι εννοώ περί "δημοκρατικών" αντιλήψεων;

" Τι λες τώρα, αντί να κάτσουν να φτιάξουν την παιδεία, τα βιβλία, τους καθηγητές, θέτουν αυτό τον περιορισμό; "

Αυτό.

Ακόμα δε σε πιάνω σε αυτό, μπορείς να το πεις ξεκάθαρα με δικά σου λόγια;

ΥΣ: Η angel1ca ειναι καθηγήτρια σου;

οχι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Στην Ελλάδα όποιος δε τελειώνει πανεπιστήμιο, βλέπεις, είναι ...
Και στα χωριά άμα οι σπουδές σου δεν είναι στο τρίπτυχο "δάσκαλος - γιατρός - δικηγόρος" δεν καταλαβαίνουν γρι.


Φυσικά κατά για τους λόγους που προαναφέρθηκαν. Όσον αφορά τους μαθητές που δεν αφήνουν τους άλλους να κάνουν μάθημα, υπάρχει η ωριαία αποβολή - κι η μονοήμερη κι η πενθήμερη...


Εγώ θέλω να δω πόσοι από αυτούς που είναι υπέρ θα κατεβαίνουν μεθαύριο στις πορείες στο Σύνταγμα για "δημόσια και δωρεάν παιδεία"...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Εγώ πήγα στο προχωρημένο με βαθμό 19 κι 7 ... άλλοι γράψανε επίτηδες χάλια για να πάνε στο βασικό και να έχουν λιγότερα μαθήματα... είναι σωστό αυτό? :hmm:

Εγώ θέλω να δω πόσοι από αυτούς που είναι υπέρ θα κατεβαίνουν μεθαύριο στις πορείες στο Σύνταγμα για "δημόσια και δωρεάν παιδεία"...
υπέρ τίνος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dark_kronos

Επιφανές μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 20,660 μηνύματα.
Αυτο ειναι λαθος... Απο την μια ενας μαθητης που δεν ενδιαφερετε για το μαθημα ενοχλη αυτους που θελουν να πανε μπροστα, αλλα απο την αλλη σε εναν αδυναμο θα κανει καλο να ειναι με καλους μαθητες, και η συναπαρξη με καλους μαθητες ανεβαζει τον πηχη και θα κανει εναν ψιλοαδιαφορο να ασχολιθει περισσοτερο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
κι αν ανεβάσει τον πήχη και δεν μπορεί να τον φτάσει ούτε με σφαίρες τι θα γίνει? Θα απογοητευτεί φυσικά... Πείτε μου, αυτό δεν είναι αντιπαιδαγωγικό?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
κι αν ανεβάσει τον πήχη και δεν μπορεί να τον φτάσει ούτε με σφαίρες τι θα γίνει? Θα απογοητευτεί φυσικά... Πείτε μου, αυτό δεν είναι αντιπαιδαγωγικό?

Είναι αλλά αποτελεί εξαίρεση σε μία τάξη κάποιος που θα είναι τόσο κακός. Είναι πολύπλευρο το θέμα, το είπαμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
στην τάξη που ήμουνα ως πέρσυ, η πλειοψηφία ήταν τέτοιοι! Ευτυχώς φέτος αποτελούν την εξαίρεση, δεν παύουν όμως να υπάρχουν άχρηστοι, οι οποίοι πάνε πίσω και τους υπόλοιπους! Πιστεύω πως αν διαχωρίζονταν οι τάξεις, το πρόβλημα αυτό θα λυνόταν!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
στην τάξη που ήμουνα ως πέρσυ, η πλειοψηφία ήταν τέτοιοι! Ευτυχώς φέτος αποτελούν την εξαίρεση, δεν παύουν όμως να υπάρχουν άχρηστοι, οι οποίοι πάνε πίσω και τους υπόλοιπους! Πιστεύω πως αν διαχωρίζονταν οι τάξεις, το πρόβλημα αυτό θα λυνόταν!
Συγγνώμη αλλά το αν κάποιος δεν είναι "σαΐνι" αυτόματα θεωρείται άχρηστος; Αν για σένα αυτό αρκεί για να χαρακτηρίσεις ένα άτομο, τι να πω, πάσο.

Σχετικά με το θέμα, είναι αντιπαιδαγωγικό να χωρίζονται, το 'χουμε ξαναπεί. Ο διαχωρισμός που γίνεται στα Αγγλικά είναι άλλη περίπτωση, καθώς κάποια παιδιά έχουν κάποια διπλώματα οπότε δεν μπορούν να κάνουν το ίδιο μάθημα με τα παιδιά που δεν έχουν.

Και στις λίγες περιπτώσεις που υπάρχουν άτομα που δεν αφήνουν τους άλλους να κάνουν μάθημα, υπάρχει και η ωραία αποβολή, το 'χω ξαναπεί.


Επιπλέον qwerty, μου φαίνεται ότι αγνοείς μία σημαντική έννοια: κοινωνικό σύνολο. Ζεις σε μια κοινωνία και δεν μπορείς να επιβάλλεις τους δικούς σου ρυθμούς στους άλλους. Ελπίζω καθώς μεγαλώνεις να μάθεις τι εστί κοινωνική συμβίωση - καθώς και μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μην πεις.

Τέλος, εάν θέλεις να έχεις τους δικούς σου ρυθμούς - γιατί προφανώς θα 'χεις κάποιο χάρισμα που δεν έχουν οι άλλοι, μαγκιά σου - κόψε το σχολείο/φροντηστήριο και κάνε ιδιαίτερα.
Μπορεί να σου κοστίσουν κάτι παραπάνω (ή μάλλον στους γονείς σου θα κοστίσει) αλλά θα έχεις όποιο ρυθμό σου κάνει κέφι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Συγγνώμη αλλά το αν κάποιος δεν είναι "σαΐνι" αυτόματα θεωρείται άχρηστος; Αν για σένα αυτό αρκεί για να χαρακτηρίσεις ένα άτομο, τι να πω, πάσο.
Οπωςδήποτε δεν αρκεί αυτό για να χαρακτηριστεί ένα άτομο, παίζει ρόλο και η εξωτερική εμφάνιση. :P

Και στις λίγες περιπτώσεις που υπάρχουν άτομα που δεν αφήνουν τους άλλους να κάνουν μάθημα, υπάρχει και η ωραία αποβολή, το 'χω ξαναπεί.
εννοώ αυτούς που δεν καταλαβαίνουν και ρωτάνε συνέχεια ροκανίζοντας το χρόνο! :mad:

Επιπλέον qwerty, μου φαίνεται ότι αγνοείς μία σημαντική έννοια: κοινωνικό σύνολο. Ζεις σε μια κοινωνία και δεν μπορείς να επιβάλλεις τους δικούς σου ρυθμούς στους άλλους. Ελπίζω καθώς μεγαλώνεις να μάθεις τι εστί κοινωνική συμβίωση - καθώς και μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μην πεις.
Τι εννοείς να επιβάλω τους δικούς μου ρυθμούς? :hmm:

Τέλος, εάν θέλεις να έχεις τους δικούς σου ρυθμούς - γιατί προφανώς θα 'χεις κάποιο χάρισμα που δεν έχουν οι άλλοι, μαγκιά σου - κόψε το σχολείο/φροντηστήριο και κάνε ιδιαίτερα.
Μπορεί να σου κοστίσουν κάτι παραπάνω (ή μάλλον στους γονείς σου θα κοστίσει) αλλά θα έχεις όποιο ρυθμό σου κάνει κέφι.
Μα αν το κάνω αυτό που λες (εκτός του ότι το απαγορεύει ο νόμος) θα χάσω παρέα και φίλους!


Τελοσπάντων, εγώ δε θέλω να επιβάλω ρυθμούς και τέτοια σε κανέναν, η άποψή μου είναι γνωστή: Καλοί μαθητές στο Α1 και Α2 βούγια (κρητική λέξη για το βόδι :lol: ) στο Α3 και Α4. Έτσι απλά, βοηθιούνται όλοι!

Αυτά κι αυτά! :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top