Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

1994kc

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 1994kc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 862 μηνύματα.
κοιταξε ομως...πολλες φορες ορισμενοι μαθητες προκαλουν με τη συμπεριφορα τους μεσα στην ταξη......και με αυτο τον τροπο στερουν απο καποιους αλλους το στοιχειωδες δικαιωμα της παιδειας...οχι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dreamer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο xristos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
κοιταξε ομως...πολλες φορες ορισμενοι μαθητες προκαλουν με τη συμπεριφορα τους μεσα στην ταξη......και με αυτο τον τροπο στερουν απο καποιους αλλους το στοιχειωδες δικαιωμα της παιδειας...οχι?
Δεν μιλάμε για διαχωρισμό με βάση την συμπεριφορά αλλά την επίδοση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Ο δικηγόρος του διαβόλου όμως θα έλεγε γιατί οι ''προχωρημένοι'' είναι ''αναγκασένοι'' να μην προχωρούν στην οποιαδήποτε ύλη γιατί πρέπει να πάνε με ένα ρυθμό που να τα μάθουν και οι ''απροχώρητοι''?

Δεν είναι άποψη μου αυτή,απλά ρωτάω..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dreamer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο xristos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Ο δικηγόρος του διαβόλου όμως θα έλεγε γιατί οι ''προχωρημένοι'' είναι ''αναγκασένοι'' να μην προχωρούν στην οποιαδήποτε ύλη γιατί πρέπει να πάνε με ένα ρυθμό που να τα μάθουν και οι ''απροχώρητοι''?

Δεν είναι άποψη μου αυτή,απλά ρωτάω..
Οι καθηγητές είναι αναγκασμένοι να βγάλουν την ύλη .Άρα δεν ισχύει :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ilint_ntara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 274 μηνύματα.
Συμφωνώ. Δεν μπορεί να βάζεις έναν καλό μαθητή μαζί με έναν άσχετο ή κακό μαθητή. Είχαμε έναν 2ετη (αλλοδαπό) ο οποίος διέκοψε πάλι. Ερχόταν στο σχολείο και συνέχεια δημιουργούσε προβλήματα μέσα και έξω από την τάξη. Γιατί να είναι μαζί μας? Ούτε διάβαζε, ούτε διαγωνίσματα έγραφε, τπτ...:mad:
~
Απ' ότι έχω παρατησρήσει στην Ελλάδα ασχουλούνται με τους κακούς μαθητές, και αφήνουν τους καλούς μαθητές, οπότε οι κακοί γίνονται μέτριοι και οι καλοί και αυτοί μέτριοι ( 1.σου λέει, γιατί να είμαι καλός μαθητής? 2. Αφού παραμελείται, κάνει μια "κοιλιά" στις αποδώσεις του)... Και έχουμε μια τάξη μετρίων :(
Από την άλλη, δεν γίνεται να ασχολείσαι μόνο με τον καλό και να αφήνεις τον κακό... Είναι μπέρδεμα... Γι' αυτό και ο χωρισμός των μαθητών ανάλογα με τις επιδόσεις του μαθητή είναι κάτι που και θα κρατήσει τους καλούς σε υψηλά επίπεδα, και θα καταφέρει να αυξήσει την απόδωση των πιο ανύσχιρων μαθητών.

Δεν βρίσκω τον λόγο γιατί κάτι τέτοιο να είναι αντιπεδαγωγικό...


Αυτά είχα να πω. Τώρα, ο καθένας έχει την γνώμη του...
:thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Οι καθηγητές είναι αναγκασμένοι να βγάλουν την ύλη .Άρα δεν ισχύει :)
Που κολλάει αυτό?
Προτιμώ να με χωρίσουν από τους κακούς μαθήτες και τους αδιάφορους γιατί εγώ έχω όρεξη να δουλέψω και να διαβάσω. Κακό είναι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dreamer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο xristos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Ο δικηγόρος του διαβόλου όμως θα έλεγε γιατί οι ''προχωρημένοι'' είναι ''αναγκασένοι'' να μην προχωρούν στην οποιαδήποτε ύλη γιατί πρέπει να πάνε με ένα ρυθμό που να τα μάθουν και οι ''απροχώρητοι''?

Δεν είναι άποψη μου αυτή,απλά ρωτάω..
Δες τι γράφεις εδώ από πάνω
Και σου απαντώ ότι αυτό δεν ισχύει διότι οι καθηγιτές είναι αναγκασμένοι να βγάλουν την ύλη.Τώρα ο ρυθμός που θα την βγάλουν τι σημασία έχει...Δηλαδή εάν την βγάλουν ένα μίνα λιγότερο τι θα κερδίσουν οι καλοί μαθητές ,θα προχωρήσουν σε άλλο βιβλίο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miny

Νεοφερμένος

Η miny αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
εγω πιστευω οτι για να φτασουμε σε σημειο να μιλαμε για διαχωρισμο των μαθητων αναλογα με το επιπεδο τους πρεπει πρωτα πρεπει να εχει γινει μια γενικη αλλαγη σε ολο το συστημα εκπαιδευσης και υστερα να ασχοληθουμε με αυτο το θεμα... εννοω οτι αν εχεισ εναν καθηγητη που δε ξερει την τυφλα του και τους καλυτερους μαθητες να εχεις τιποτα δεν προκειται να καταφερεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1994kc

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 1994kc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 862 μηνύματα.
Δες τι γράφεις εδώ από πάνω
Και σου απαντώ ότι αυτό δεν ισχύει διότι οι καθηγιτές είναι αναγκασμένοι να βγάλουν την ύλη.Τώρα ο ρυθμός που θα την βγάλουν τι σημασία έχει...Δηλαδή εάν την βγάλουν ένα μίνα λιγότερο τι θα κερδίσουν οι καλοί μαθητές ,θα προχωρήσουν σε άλλο βιβλίο?
οχι αλλα θα εχουν τη δυνατοτητα να κανουν επαναληψη......και πολλες φορες γραφουν στο βιβλιο υλης,υλη που ουτε καν εχουν κανει..........οποτε?και επιπλεον σε μαθηματα οπως για παραδειγμα τα κειμενα δεν μπορει ενας καθηγητη να κανει τη σωστη αναλυση γιατι πολλοι μαθητες ειναι αδιαφοροι κ δεν προσπαθουν με αποτελεσμα αυτοι που ενδιαφερονται χανουν.......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dreamer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο xristos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
οχι αλλα θα εχουν τη δυνατοτητα να κανουν επαναληψη......και πολλες φορες γραφουν στο βιβλιο υλης,υλη που ουτε καν εχουν κανει..........οποτε?και επιπλεον σε μαθηματα οπως για παραδειγμα τα κειμενα δεν μπορει ενας καθηγητη να κανει τη σωστη αναλυση γιατι πολλοι μαθητες ειναι αδιαφοροι κ δεν προσπαθουν με αποτελεσμα αυτοι που ενδιαφερονται χανουν.......
Οπότε αυτό είναι καθαρά θέμα τον μαθητών ,αφού σε νοιάζει ''καλέ μαθητή''να πας να τα πεις στην διευθύντρια και θα δεις αν θα κάνει μάθημα μετά και επίσης αν δεν κάνει στους καλούς μαθητές δεν θα κάνει ούτε στους κακούς.Και κάτι άλλο ,επειδή εγώ δεν ήμουν καλός μαθητής θα ήθελα να σου πω ότι ποτέ κανείς από αυτούς δεν ασχολήθηκε ,πάντα έλεγαν κόψτε τον λαιμό σας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1994kc

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 1994kc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 862 μηνύματα.
Οπότε αυτό είναι καθαρά θέμα τον μαθητών ,αφού σε νοιάζει ''καλέ μαθητή''να πας να τα πεις στην διευθύντρια και θα δεις αν θα κάνει μάθημα μετά και επίσης αν δεν κάνει στους καλούς μαθητές δεν θα κάνει ούτε στους κακούς.Και κάτι άλλο ,επειδή εγώ δεν ήμουν καλός μαθητής θα ήθελα να σου πω ότι ποτέ κανείς από αυτούς δεν ασχολήθηκε ,πάντα έλεγαν κόψτε τον λαιμό σας.
ετυχε σ'εσενα...........εδω καποιοι πηγαν και γεμισαν με νερο το εσωτερικο του αυτοκινητου μιας καθηγητριας.......τι περιμενεις?ειναι αυτοι υγιεις πολιτες?και για να ξερεις....ενας καθηγητης ,στο φροντιστηριο που χωριζονται ανα επιπεδα...,που εχει μετριους μαθητες εχει στοχο να τους κρατησει μετριους και να τους παει προς το καλο....ενω καποιος που εχει αριστουχους μαθητες οφειλει να τους κρατησει αριστουχους....αλλο μαθημα ο ενας και αλλο ο αλλος........αλλο στοχο και δουλεια ο ενας και αλλο ο αλλος..........
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vivi-psin

Νεοφερμένος

Η vivi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 21 μηνύματα.
πιστευω οτι πρεπει να χωριζονται,οχι σε στυλ στιγματισμου αλλα για να βοηθουνται οι αδυναμοι μαθητες,κατι το οποιο ποτε στα 16,7 μ χρονια δεν εχω δει αλλα ολοι οι καθηγητες προχωρανε με μετρημενους "καλους" μαθητες..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dreamer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο xristos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
ετυχε σ'εσενα...........εδω καποιοι πηγαν και γεμισαν με νερο το εσωτερικο του αυτοκινητου μιας καθηγητριας.......τι περιμενεις?ειναι αυτοι υγιεις πολιτες?και για να ξερεις....ενας καθηγητης ,στο φροντιστηριο που χωριζονται ανα επιπεδα...,που εχει μετριους μαθητες εχει στοχο να τους κρατησει μετριους και να τους παει προς το καλο....ενω καποιος που εχει αριστουχους μαθητες οφειλει να τους κρατησει αριστουχους....αλλο μαθημα ο ενας και αλλο ο αλλος........αλλο στοχο και δουλεια ο ενας και αλλο ο αλλος..........
Μπέρδεψες την συμπεριφορά με την επίδοση .Σου εξηγώ οτι ο διαχωρισμός είναι βάση της επίδοσης του μαθητή στα μαθήματα και όχι της συμπεριφοράς στο σχολείο.Τώρα πες μου τι ήθελες.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1994kc

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 1994kc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 862 μηνύματα.
Μπέρδεψες την συμπεριφορά με την επίδοση .Σου εξηγώ οτι ο διαχωρισμός είναι βάση της επίδοσης του μαθητή στα μαθήματα και όχι της συμπεριφοράς στο σχολείο.Τώρα πες μου τι ήθελες.:)
το ειχα καταλαβει.....:lol:.....απλως ανεφερα ενα περιστατικο....προσεξε το 2 μερος της απαντησης μου......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dreamer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο xristos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Οκ. εγώ έχω να πω ότι και στην τάξη μου αλλά και σε όλα τα τμήματα οι ''καλοί μαθητές''δεν έχουν κανένα παράπονο από τους ''κακούς''αντιθέτως εγώ σαν ''κακός'' μαθητής έχω βοηθηθεί αρκετά από τους ''καλούς'' και αυτοί δεν έχουν κανένα πρόβλημα με εμάς.Τώρα αυτό που λες εσύ, δεν ξέρω...μου φαίνεται πολύ ρατσιτικό.Ισως θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε μια πολύ προχοριμένη κοινονία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1994kc

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 1994kc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 862 μηνύματα.
Οκ. εγώ έχω να πω ότι και στην τάξη μου αλλά και σε όλα τα τμήματα οι ''καλοί μαθητές''δεν έχουν κανένα παράπονο από τους ''κακούς''αντιθέτως εγώ σαν ''κακός'' μαθητής έχω βοηθηθεί αρκετά από τους ''καλούς'' και αυτοί δεν έχουν κανένα πρόβλημα με εμάς.Τώρα αυτό που λες εσύ, δεν ξέρω...μου φαίνεται πολύ ρατσιτικό.Ισως θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε μια πολύ προχοριμένη κοινονία...
οπως η γερμανικη για παραδειγμα οπου εφαρμοζεται εδω και χρονια.......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Εγω θεωρω πως ενας τετοιος διαχωρισμος θα βοηθουσε ολους τους τους μαθητες.Θα γινοταν καλυτερο μαθημα για οσα παιδια ενδιαφερονται και θα βοηθουνταν και οι αδυναμοι μαθητες αφου το μαθημα θα γινοταν περισσοτερο στα μετρα τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Secragr

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Και εγώ συμφωνώ με αυτό το μέτρο, το οποίο έχει εφαρμοστεί μόνο στο μάθημα των αγγλικών, στο σχολείο μας.. Θεωρώ ότι είναι καλύτερα έτσι και για τους δυνατούς και για τους αδύναμους μαθητές.. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Αληθεια εφαρμοζεται στ αγγλικα?Δεν ειχα ιδεα.Σε μς δεν ειχε γινει αυτο.Δηλαδη για τα αγγλικα χωριζεστε σε διαφορετικες ταξεις απο τις κανονικες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

p@g

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 177 μηνύματα.
ναι τουλαχιστον στο δικο μου σχολειο.χωριζομαστε σε normal και advanced.

εγω παντως ειμαι εντελως συμφωνος με αυτο το διαχωρισμο.γιατι να χανονται ταλεντα σε ολους τους τομεις απο καλλιτεχνικους μεχρι επιστημονικους στη χωρα μας λογω ενος κακου συστηματος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top