Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

~kynthia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κύνθια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 359 μηνύματα.
Χμμμ, είναι δύσκολο θέμα αυτό.

Ηθικά, είναι λάθος - θα δημιουργούνται σίγουρα 'κλίκες' και άσχημα συναισθήματα μεταξύ των μαθητών: εδώ υπάρχει η υποτίθεται 'χαζή' θεωρητική και η 'έξυπνη' θετική κατεύθυνση και γίνεται χαμός, όντας μάλιστα διαχωρισμός που γίνεται απ' τον ίδιο το μαθητή με βάση (ελπίζουμε) το τί θέλει να κάνει στο μέλλον.
Φανταστείτε τί θα γίνει σε μια τάξη που είναι χωρισμένη στα δύο, η μια πετάει και η άλλη σέρνεται στις αποδόσεις. Δεν νομίζω ότι η τάξη του χαμηλότερου επιπέδου θα λειτουργήσει σαν κίνητρο για τους μαθητές που δεν διαβάζουν στο να προσπαθήσει περισσότερο, αντίθετα, θα ενισχύσει ακόμα πιο πολύ την αίσθηση ότι ήδη έχει κατηγοριοποιηθεί ο μαθητής και δεν χρειάζεται ν' αλλάξει κάτι, απ' τη στιγμή που δεν περιμένουν κάτι παραπάνω απ' αυτόν.
Επίσης, πού πήγε ο ανταγωνισμός, η άμιλλα, αλλά και το να βλέπεις συμμαθητές σου να λένε ή να κάνουν πράγματα που εσύ δε θα σκεφτόσουν;
Αυτό προκύπτει μόνο απ' την διαφορετικότητα των ανθρώπων σε μια τάξη, και γενικότερα σ' ένα σχολείο, όπου μπορείς να συναναστραφείς με άτομα που δεν έχουν σχέση με το διάβασμα ή τον τρόπο που βλέπεις εσύ και η οικογένειά σου τα πράγματα, αλλά παρόλα αυτά μπορείς να βρεις κοινά σημεία μαζί τους.
Αφήστε που οι ζήτω-τα-κοινωνικά-πρότυπα εικόνες που μου έρχονται στο μυαλό είναι μια νεκρικά ήσυχη τάξη καλών μαθητών όπου όλοι γράφουν τακτικά στα τετραδιάκια τους και δίπλα ιαχές και καθηγητές στα πρόθυρα νευρικής κρίσης που έχουν αναλάβει την άλλη τάξη.
...Μπλιαχ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

yozerehs

Τιμώμενο Μέλος

Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 4,969 μηνύματα.
Δεν το βρόσκω δίκαιο και σωστό αυτό... Εξάλλου, και στους μαθητές τους αδύναμους, πάντα θα υπάρχει κάποιος που θα είναι ο ''αριστούχος'' της ομάδας αυτής...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.

Όταν υπάρξει ανθρώπινη δημόσια Παιδεία στην Ελλάδα θα συμφωνίσω μαζί σου απόλυτα για την εφαρμογή των λεχθέντων :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Οι άριστοι θα βαρεθούν γιατί θα περιμένουν να δουν μόνο πχ πολύ δύσκολες ασκήσεις (σημείωση: είμαι μαθηματικός)
Αυτο γινοταν στα μαθ. κατ. στην κατευθυνση στην Γ' Λυκειου. Και πραγματικα το βρισκω το ακρον αωτον της επιδειξιομανιας και του "ψωνισματος". Πολλες φορες τολμουσα και μονο να ρωτησω κατι που ισως ηταν αυτονοητο για τους "φωστηρες" που ειχα για συμμαθητες και ορισμενοι εφταναν στο σημειο ακομα και να με γιουχαρουν επειδη "καθυστερουσα το μαθημα". Κατι τετοια παντα με αηδιαζαν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

.:aLeX:.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο. :aLeX:. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 232 μηνύματα.
Διαφωνω καθετα.
Ναι, θα βοηθηθουν και οι μεν και οι δε ετσι, αλλα το "κοινωνικο" αρνητικο αντικτυπο που θα εχει αυτο ειναι πολυ πιο σημαντικο απο το οτιδηποτε εχει να κανει με το μαθημα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ίρις

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ίριδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
Παιδιά διφωνώ καθετα και οριζόντια. Τι είναι αυτά που λέτε.(καλα ειμαι σιγουρη οτι αυτος/η που δημιουργησε το θεμα παει πρωτη λυκειου). Κατά πρωτων βοηθάει να αντιμετωπίζονται τα προβληματα σε κάθε επιπεδο πιο εύκολα και να προάγεται ο συναγωνισμός. Επίσης μπορούν τα τμηματα να προχωρούν πιο γρηγορα χωρίς προβληματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
όχι, είναι ο ιδιοκτήτης του φόρουμ και είναι 20 ετών :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ίρις

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ίριδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
Α καλα γιατι αυτό το θεμα ειναι στην πρωτη σε κειμενο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Παιδιά διφωνώ καθετα και οριζόντια. Τι είναι αυτά που λέτε.(καλα ειμαι σιγουρη οτι αυτος/η που δημιουργησε το θεμα παει πρωτη λυκειου). Κατά πρωτων βοηθάει να αντιμετωπίζονται τα προβληματα σε κάθε επιπεδο πιο εύκολα και να προάγεται ο συναγωνισμός. Επίσης μπορούν τα τμηματα να προχωρούν πιο γρηγορα χωρίς προβληματα.

Ο συναγωνισμός μεταξύ ποιων; Μεταξύ των αριστούχων δεκτό. Οι μη αριστούχοι δε νομίζω ότι θα συναγωνίζονται κάποιον. Το να καλλιεργείς την αίσθηση σε ορισμένους ότι ανήκουν στην ελίτ (και αντίστοιχα, στην πλέμπα) του σχολείου είναι απλά παιδαγωγικό έγκλημα, ακόμη κι αν γίνεται στη Γ' Λυκείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ίρις

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ίριδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
όταν είσαι μεταξύ ίσων δεν φοβάσαι μη και σε κοροιδέψουν οι άλλοι, έχετε όλοι το ίδιο επίπεδο κλπ. Δεν μιλάμε για συναγωνισμό μεταξύ ρεμπεσκέδων. Και στο κατω κατω της γραφής γιατι ειναι αντιπαιδαγωγικό; Μηπως κοιτάτε μόνο βραχυπρόθεσμα και οχι περα απο την μυτούλα σας; Δεν είναι θεμα να μειώσεις τους αλλους αλλά να αντιμετωπίσεις τα προβλήματα του καθενός με τους ρυθμούς που είναι αναγκαίοι για να μην βαριεται ο μεν αλλα και να καταλαβαίνει και ο δε....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Δεν είναι θεμα να μειώσεις τους αλλους αλλά να αντιμετωπίσεις τα προβλήματα του καθενός με τους ρυθμούς που είναι αναγκαίοι για να μην βαριεται ο μεν αλλα και να καταλαβαίνει και ο δε....
Μονο αν γινει ετσι (μ' αυτη τη λογικη δλδ) ο διαχωρισμος θα ειναι κατι καλο. Αλλιως αμα πουμε "απο 'δω τα "τουβλα" και απο 'κει οι "φωστηρες" και τελος" δεν κανουμε τιποτα...

Πιστευω οτι με την καταλληλη δουλεια (απο ολες τις πλευρες φυσικα) μπορουν ολες οι "ομαδες" (ας τις πουμε ετσι) να φτασουν σε ενα ικανοποιητικο επιπεδο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
όταν είσαι μεταξύ ίσων δεν φοβάσαι μη και σε κοροιδέψουν οι άλλοι, έχετε όλοι το ίδιο επίπεδο κλπ. Δεν μιλάμε για συναγωνισμό μεταξύ ρεμπεσκέδων. Και στο κατω κατω της γραφής γιατι ειναι αντιπαιδαγωγικό; Μηπως κοιτάτε μόνο βραχυπρόθεσμα και οχι περα απο την μυτούλα σας; Δεν είναι θεμα να μειώσεις τους αλλους αλλά να αντιμετωπίσεις τα προβλήματα του καθενός με τους ρυθμούς που είναι αναγκαίοι για να μην βαριεται ο μεν αλλα και να καταλαβαίνει και ο δε....

Θα ήταν μία τέλεια τεχνοκρατική λύση. Όχι όμως και παιδαγωγική. Προσωπικά διαφωνώ με οποιαδήποτε περαιτέρω τεχνοκρατικοποίηση των πάντων στην εποχή της κρίσης του σύγχρονου πολιτισμού. Ο ρατσισμός από κει μέσα ξεκινάει. Αν μπορούσαν να μειώσουν τις γνώσεις και να αυξησουν την Παιδεία, τότε θα είμαι μαζί τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ίρις

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ίριδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
Αλλιως αμα πουμε "απο 'δω τα "τουβλα" και απο 'κει οι "φωστηρες" και τελος" δεν κανουμε τιποτα...
Δεν μιλαμε για τουβλα και φωστηρες. Μιλαμε για ατομα που προσπαθεις να καταπολεμησεις τα προβληματα τους για να τους εξασφαλίσεις ίσες δυνατότητες με τα υπόλοιπα παιδια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Βρες μου πρώτα πολλούς διαθέσιμους καθηγητές να το κάνουν αυτό, εξασφάλισέ μου ότι οι πρωτοκλασάτοι δεν θα παίρνουν τα καλά τμήματα και μόνο, ενώ στα χαμηλού επιπέδου θα δίνονται οι άσχετοι και μετά έλα να μου πεις για διαχωρισμό. Μην το βλέπεις από την οπτική του μαθητή. Δεν υπάρχουμε μόνο εμείς στο σχολείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Δεν μιλαμε για τουβλα και φωστηρες. Μιλαμε για ατομα που προσπαθεις να καταπολεμησεις τα προβληματα τους για να τους εξασφαλίσεις ίσες δυνατότητες με τα υπόλοιπα παιδια.
Ειρωνικα το λεω, χρησιμοποιωντας χαρακτηρισμους που θα εδιναν διαφοροι "καθηγητες" (εχουν σημασια τα εισαγωγικα) που περασαν απο τα σχολικα μου χρονια... Για να τονισω το ποσο αρνητικος θα ειναι ο διαχωρισμος αν γινει με λανθασμενες προθεσεις...
Βρες μου πρώτα πολλούς διαθέσιμους καθηγητές να το κάνουν αυτό, εξασφάλισέ μου ότι οι πρωτοκλασάτοι δεν θα παίρνουν τα καλά τμήματα και μόνο, ενώ στα χαμηλού επιπέδου θα δίνονται οι άσχετοι και μετά έλα να μου πεις για διαχωρισμό. Μην το βλέπεις από την οπτική του μαθητή. Δεν υπάρχουμε μόνο εμείς στο σχολείο.
Μα και τωρα δεν υπαρχει η πιθανοτητα ενα ολοκληρο τμημα να πεσει σε ασχετο; :what: Κυκλοφορουν και τετοιοι, αλλα αυτο ειναι πια ενα εντελως αλλο θεμα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ίρις

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ίριδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
Μιλάμε για την κοινωνία μας στην οποια δεν ξερω αμα έχεις δει αλλα ερευνα εδω δειχνει οτι δεν υπαρχουν ρατσιστικές διαθεσεις μεταξύ των ατομων της. Και πιστεψε με ειμαι μαθητρια του 19+ και κανω παρεα μια χαρα με ατομα 14----Οι κολλητη μου ειναι του 13. Συμφωνω ως ενα κομματι για τους καθηγητές, ξερω καποιους οι οποιοι το θεωρούν πρόκληση αλλα ξερω οτι δεν ειναι ολοι έτσι. Σε αυτο πρεπει να φροντισει το κρατος τι βλασταρια αφηνει να μας διδασκουν
-----------------------------------------
Ειρωνικα το λεω, χρησιμοποιωντας χαρακτηρισμους που εδιναν διαφοροι "καθηγητες" (εχουν σημασια τα εισαγωγικα) που περασαν απο τα σχολικα μου χρονια... Για να τονισω το ποσο αρνητικος θα ειναι ο διαχωρισμος αν γινει με λανθασμενες προθεσεις...
Το καταλαβα και επαυξάνω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Δεν θα υπάρχουν κι όταν η ελιτίστικη νοοτροπία γίνει κι επίσημο εκπαιδευτικό σύστημα; Μην είσαι τόσο σίγουρη. Γιατί είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις ότι για να κάνεις επιλογές πρέπει οι επιλεγόμενοι να είναι ολοκληρωμένες προσωπικότητες που να ξέρουν γιατί επιλέχθηκαν ή όχι; ΔΕΝ γίνεται, εξ΄ορισμού, να κάνεις επιλογές σε παιδιά που βλέπουν την επιλογή σαν διάκριση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ίρις

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ίριδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
Αυτο ειναι δικια τους νοοτροπια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Αυτή είναι η φυσιολογική νοοτροπία του εφήβου και του παιδιού και δεν μπορείς να απαιτήσεις ν'αλλάξει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Νομιζω παντως οτι και αρκετοι καθηγητες συντηρουν το κλιμα της "διακρισης" και του ανταγωνισμου... Τουλαχιστον αυτο εχω εισπραξει εγω απο την εμπειρια μου στο σχολειο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top