Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Η λύση ειπώθηκε στα παραπάνω μηνύματα. Η κακή εφαρμογή του κανονισμού δεν σημαίνει οτι πρέπει να επιβληθούν τέτοια μέτρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
στα σχολεια τις πολης μου παντως μονο 3 καθηγητες βγαζουν εξω μαθητεςκαι στηνν πολη μου υπαρχουν 3γυμνασια και 2 λυκεια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SCULLY

Πολύ δραστήριο μέλος

Η SCULLY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 1,057 μηνύματα.
διαμαρτυρησου στο γραφειο του διευθυντη τοτε..επειδη στο σχολειο σου μερικοι καθηγητες δν κανουν καλα τη δουλεια τους δν σημαινει οτι πρεπει να ισχυει και το μετρο του χωρισμου σε ελλαδικο επιπεδο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
συμφωνω στο χωρισμο!! ετσι και οι πιο αδυναμοι θα μπορουν να ακολουθυσουν το δικο τους ρυθμο χωρις να βραδυπορουν τους πιο δυνατους... η το αντιθετο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stef

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Stef αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 232 μηνύματα.
Θα ήταν καλύτερο ως προς τη διδασκαλία αλλά θα δημιουργούσε προβλήματα κοινωνικού χαρακτήρα . Θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένα είδος ρατσισμού .
Σκεφτείται όμως ο μαθητής να επέλεγε σε ποιό επίπεδο να πάει ! Θα είχαν όλοι το γνώθι σαυτόν ??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Θα ήταν καλύτερο ως προς τη διδασκαλία αλλά θα δημιουργούσε προβλήματα κοινωνικού χαρακτήρα . Θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένα είδος ρατσισμού .
Σκεφτείται όμως ο μαθητής να επέλεγε σε ποιό επίπεδο να πάει ! Θα είχαν όλοι το γνώθι σαυτόν ??

Θα αποτελέσει την αφορμή για το ρατσισμό. Η αιτία είναι ήδη υπάρχουσα: είναι η καταπίεση πολλών γονέων για να διαβάσει το παιδί τους και η στάση της κοινωνίας να κρίνει τους ανθρώπους από τα τυπικά τους προσόντα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rafa Nadal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Κιλκίς (Κιλκίς). Έχει γράψει 348 μηνύματα.
Θα ήταν καλύτερο ως προς τη διδασκαλία αλλά θα δημιουργούσε προβλήματα κοινωνικού χαρακτήρα . Θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένα είδος ρατσισμού .
Σκεφτείται όμως ο μαθητής να επέλεγε σε ποιό επίπεδο να πάει ! Θα είχαν όλοι το γνώθι σαυτόν ??


Συμφωνώ μαζί σου...Θα δημιουργούνταν σίγουρα ένα είδος ρατσισμού...από την άλλη ίσως θα ωφελούσε να γίνει κ ένας διαχωρισμός...σκεφτείτε πολύ απλά ότι μπορεί ήδη να υπάρχει...πάρτε ως παράδειγμα την ύπαρξη Γενικών(Ενιαίων) Λυκείων κ την ύπαρξη των ΤΕΙ, ΤΕΕ(ΕΠΑΛ)...θα μπορούσε ίσως κ αυτό να θεωρηθεί ως ένα ήδος διαχωρισμού κ νομίζω ότι είναι προφανές το γεγονός ότι οι μαθητές επιλέγουν συνειδητά το τί θα ακολουθήσουν που ίσως δείχνει ότι έχουν το γνώθι σαυτόν ή τουλάχιστον το έχουν οι γονείς τους...μπορεί λοιπόν κ ένας περεταίρο διαχωρισμός στα ίδια τα σχολεία να βοηθούσε τους ίδιους τους μαθητές κ τους ίδιους τους καθηγητές...ας πάρουμε για παράδειγμα των διαχωρισμό στο μάθημα των Αγγλικών σε αρχάριους κ προχωρημένους...ίσως ένα ανάλογο τεστ ή κάτι παρόμοιο θα μπορούσε να συμβεί κ στα υπόλοιπα μαθήματα...έτσι οι μαθητές θα είχαν ίσως κ μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για τις δυνατότητες τους κ για τί τους ταιριάζει καλύτερα επαγγελματικά...δεν θα γίνουμε δα κ όλοι επιστήμονες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

932df0a57b

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 932df0a57b αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 853 μηνύματα.
Γιατί είναι ρατσιστικό; Ρατσιστικό θα ήταν να χωρίζαμε τους αλλοδαπούς από τους έλληνες, ενώ δεν υπάρχει λόγος. Εδώ όμως υπάρχει. Και δεν θα μείνουμε πίσω για να μην στεναχωρήσουμε τον κάθε σκράπα

Και ναι, αν το θέλετε, είμαι ρατσιστής στον αδιάφορο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Υπαρχουν και αλλοι μαθητες ομως που εχουν χαμηλη επιδοση και προσπαθουν. Απλως για αλλους λογους μενουν "πισω" και εχουν χαμηλοτερη επιδοση. Δεν ειναι ολοι οι "κακοι" μαθητες αδιαφοροι. Σιγουρα ειναι ενα σημαντικο ποσοστο αυτων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rafa Nadal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Κιλκίς (Κιλκίς). Έχει γράψει 348 μηνύματα.
Γιατί είναι ρατσιστικό; Ρατσιστικό θα ήταν να χωρίζαμε τους αλλοδαπούς από τους έλληνες, ενώ δεν υπάρχει λόγος. Εδώ όμως υπάρχει. Και δεν θα μείνουμε πίσω για να μην στεναχωρήσουμε τον κάθε σκράπα

Και ναι, αν το θέλετε, είμαι ρατσιστής στον αδιάφορο

Δεν καταλαβαίνω με ποιο δικαίωμα αποκαλείς τους αδύνατους μαθητές σκράπες...γιατί το ''τον κάθε σκράπα'' είναι γενικό...δεν μου λες φίλε που κάνεις τον έξυπνο...μήπως έχεις σκεφτεί ότι πολλοι από αυτούς τους ''σκράπες'' μπορεί να μην αποδίδουν καλά λόγω άλλων προβλημάτων?...ίσως επειδή ζουν σε μια φτωχή οικογένεια που ίσως να υπάρχει ένας γονιός ή κάποιο άρρωστος κ να αναγκάζεται ταυτόχρονα με το σχολείο να δουλέψει κ κάπου?...μήπως έχεις σκεφτεί ότι κάποιος από αυτούς τους ''σκράπες'' δουλεύει στα φανάρια ή κ οπουδήποτε όλη την μέρα για να εξασφαλίσει ένα κομμάτι ψωμί για να ζήσει κ παράλληλα πηγαίνει σε ένα δημόσιο σχολείο για να κάνει έστω κάτι καλύτερο?τα έχεις σκεφτεί όλα αυτά έξυπνε?γιατί δεν είναι να τους βάζεις όλους στο ίδιο τσουβάλι...κ αν θέλεις να ξέρεις σε πληροφορώ ότι μπορεί να υπάρχουν άτομα εξυπνότερα κ από μένα αλλά κ από εσένα αλλά να μην μπορούν να αποδώσουν στο σχολείο για ευνόητους λόγους...για αυτό λοιπόν πρόσεξε πως μιλάς κ για ποιον γιατί υπάρχουν άνθρωποι που θίγοντα κ προσβάλλονται από τις απόψεις σου...κ αν μου πεις το γνωστό παραμύθι ότι έχεις την ελευθερία να λες ό,τι θες θα σου πω μόνο ότι η ελευθερία του καθενός σταματάει εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
είναι η πρώτη φορά που συμφωνώ με τον mmpf....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Valandil

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 910 μηνύματα.
είναι η πρώτη φορά που συμφωνώ με τον mmpf....

Ήμουν σίγουρος ότι θα συμφωνούσες.
Λίγο προσοχή στις εκφράσεις μας,γιατί κάποιοι προσβάλλονται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

932df0a57b

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 932df0a57b αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 853 μηνύματα.
Ήμουν σίγουρος ότι θα συμφωνούσες.
Λίγο προσοχή στις εκφράσεις μας,γιατί κάποιοι προσβάλλονται.

Δεν πειράζει, υγεία και ζουμί από λάχανο. Και μην πιάνετε το 1% των περιπτώσεων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rafa Nadal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Κιλκίς (Κιλκίς). Έχει γράψει 348 μηνύματα.
Δεν πειράζει, υγεία και ζουμί από λάχανο. Και μην πιάνετε το 1% των περιπτώσεων

Δεν νομίζω οτι το 1% είναι αυτό που προσβάλλεται...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Valandil

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 910 μηνύματα.
Δεν πειράζει, υγεία και ζουμί από λάχανο. Και μην πιάνετε το 1% των περιπτώσεων

Δεν πιάνω το 1% απλά δεν μπορώ να καταλάβω τον τρόπο με τον οποίο αποκαλείς τους άλλους σκράπες κι εσύ αυτοαποκαλείσαι έξυπνος.Άσε τους γύρω σου να σε κρίνουν.Η αυτοκριτική που κάνεις είναι το λιγότερο που μπορώ να πω,αλαζονική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nfk

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Nίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 185 μηνύματα.
Δεν νομίζω ότι πρέπει να γίνει διαχωρισμός των μαθητών σύμφωνα με τις μαθητικές τους ικανότητες! Γιατί άμα σ'ένα τμήμα υπάρχουν καλοί και αδύναμοι μαθητές , τότε οι αδύναμοι θα προσπαθήσουν να ακολολουθήσουν - μιμηθούν τους καλούς μαθητές κι'έτσι θα υπάρχει δημιουργικός συναγωνισμός!!! Αλλά οι μαθητές στουρνάρια - ξύλα απελέκητα που δεν ξέρουν ούτε καν να διαβάζουν πρέπει οπωσδήποτε να επιστρέψουν στην Α' Δημοτικού όπου και ανήκουν............
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
ναι τι να πω, στην τάξη μου οι σκράπες μας μιμούνται αφάνταστα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Valandil

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 910 μηνύματα.
ναι τι να πω, στην τάξη μου οι σκράπες μας μιμούνται αφάνταστα...

Δεν υπάρχουν σκράπες στην Α' Γυμνασίου.
Ο μαθητής του 20 στην Α' Γυμνασίου για μένα,είναι κι αυτός σκράπας,μέχρι να αποδείξει το αντίθετο στις επόμενες τάξεις.
Δεν μπορείς να βγάζεις τόσο αυθαίρετα συμπεράσματα για σκράπες από τον 1 χρόνο σου στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rafa Nadal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Κιλκίς (Κιλκίς). Έχει γράψει 348 μηνύματα.
Πέρα από κάθε πλάκα τώρα όποιος νομίζει ότι είναι καλύτερος από όλους τους άλλους τα μούτρα του θα φάει...αν δεν μπορείτε να λάβετε υπόψη σας διάφορους λόγους όπως κάποιους που ανέφερα πρόβλημα σας...απλά δεν έχετε κανένα δικαίωμα να μιλάτε έτσι για κανέναν...με αυτούς τους χαρακτηρισμούς...ο καθένας έχει μια απόδοση για κάποιο συγκεκριμένο λόγο κ δεν νομίζω ότι σας αφορά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nfk

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Nίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 185 μηνύματα.
ναι τι να πω, στην τάξη μου οι σκράπες μας μιμούνται αφάνταστα...

Άλλη όρεξη δεν είχαν τα στουρνάρια , να μιμούνται εσένα.......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top