Dias
Επιφανές μέλος
Δεν είπε κανένας όχι. Δεν ανέφερα όλα τα κομμάτια του παζλ της εξέτασης του μαθήματος "Νεοελληνική γλώσσα". Αυτά που αναφέρεις (παράγραφος, δομή) προφανώς τα περιλαμβάνω στα "κ.λ.π.". Η άποψη της ...εκθεσούς μου είναι ότι δεν συμφωνεί να βάζουμε σειρά σημαντικότητας στα κομμάτια του παζλ, αλλά να τα αντιμετωπίζουμε ισότιμα με σκοπό να πετύχουμε το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα. Θα το ξαναπώ: η "έκθεση" δεν θέλει λογοτεχνικές ικανότητες αλλά προσαρμογή στα συγκεκριμένα καλούπια που θέλουν οι διορθωτές μας. Κάθε 2η εβδομάδα γράφω ένα πλήρες 3ωρο διαγώνισμα σε στυλ πανελληνίων, πέρα από τις ασκήσεις που έχω την ενδιάμεση εβδομάδα. Το ότι άρχισα ιδιαίτερο Ν.Γ. από τον Σεπτέμβριο της Β, πιστεύω ότι με οφέλησε πολύ, καθώς είχα δυσκολίες. Ίσως για άλλους να μην ήταν απαραίτητο. Καθένας έχει τις δικές του ανάγκες και κρίνει τι θα κάνει. Και επειδή καθένας μας είναι διαφορετικός, αυτός είναι ένας (από τους πολλούς) λόγους που με έκαναν να μην θέλω τα κοινά πακέτα των φροντιστηρίων.Eμένα από ότι μου έχουν πει καθηγητές, σημαντικότερο από όλα είναι να ξέρει κανείς καλά την παράγραφο, καθώς και να έχει πολύ καλή δομή..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Marilia
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tulip
Εκκολαπτόμενο μέλος
Για να λες καλούπι, εννοείς κάτι συγκεκριμένο. Πες μας και εμάς να σε καταλάβουμε. Όταν εγώ ρώτησα για καλούπια στις πανελλήνιες πάντως, αυτά μου είπαν.Δεν είπε κανένας όχι. Δεν ανέφερα όλα τα κομμάτια του παζλ της εξέτασης του μαθήματος "Νεοελληνική γλώσσα". Αυτά που αναφέρεις (παράγραφος, δομή) προφανώς τα περιλαμβάνω στα "κ.λ.π.". Η άποψη της ...εκθεσούς μου είναι ότι δεν συμφωνεί να βάζουμε σειρά σημαντικότητας στα κομμάτια του παζλ, αλλά να τα αντιμετωπίζουμε ισότιμα με σκοπό να πετύχουμε το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα. Θα το ξαναπώ: η "έκθεση" δεν θέλει λογοτεχνικές ικανότητες αλλά προσαρμογή στα συγκεκριμένα καλούπια που θέλουν οι διορθωτές μας. Κάθε 2η εβδομάδα γράφω ένα πλήρες 3ωρο διαγώνισμα σε στυλ πανελληνίων, πέρα από τις ασκήσεις που έχω την ενδιάμεση εβδομάδα. Το ότι άρχισα ιδιαίτερο Ν.Γ. από τον Σεπτέμβριο της Β, πιστεύω ότι με οφέλησε πολύ, καθώς είχα δυσκολίες. Ίσως για άλλους να μην ήταν απαραίτητο. Καθένας έχει τις δικές του ανάγκες και κρίνει τι θα κάνει. Και επειδή καθένας μας είναι διαφορετικός, αυτός είναι ένας (από τους πολλούς) λόγους που με έκαναν να μην θέλω τα κοινά πακέτα των φροντιστηρίων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Λέγοντας "καλούπι" εννοώ την όλη μεθοδολογία που θα χρησιμοποιήσεις για να χτίσεις σε όλες του τις λεπτομέρειες το γραπτό στο μπάθημα "νεοελληνική γλώσσα".Για να λες καλούπι, εννοείς κάτι συγκεκριμένο. Πες μας και εμάς να σε καταλάβουμε. Όταν εγώ ρώτησα για καλούπια στις πανελλήνιες πάντως, αυτά μου είπαν.
Με την ευκαιρία: η λέξη "καλούπι" έχει συνώνυμα τις λέξεις: πρότυπο, μήτρα, φόρμα, μοντέλο, matrix...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dimitrios Tsam
Νεοφερμένος
Αν πρόκειται να πας φροντ. μόνο για την έκθεση όπου είσαι καλός, θα έλεγα όχι προς το παρόν. Δεν είμαι για τους καλούς μαθητές υπέρ των φροντιστηρίων . Αλλά στην γ΄ λυκείου πρέπει να πηγαίνουν και αυτοί , σε ορισμένα μαθήματα όπως πχ η έκθεση . Το χρόνο που θα καταναλώσεις στη β΄λυκείου για το φροντιστήριο, χρησιμοποίησέ τον για να διαβάσεις το παρακάτω μάθημα του βιβλίου σου Έκφραση- Έκθεση. Είναι μια καλή μέθοδος που τη συνιστώ. Στείλε μου αν θέλεις μια έκθεση που θα γράψεις στη β΄λυκείου (ή που έχεις γράψει ήδη αν πήγες στην β΄λυκείου) και θα σου πω τη γνώμη μου και τις παρατηρήσεις μου. Θα τη δω μόνο από άποψη περιεχομένου και κατάταξης των σκέψεών σου (δομής), και όχι από άποψη έκφρασης γιατί δεν είμαι φιλόλογος, αλλά επί δεκαετία και πλέον ερευνητής του λόγου (της δομής και του πώς πρέπει να συντάσσουμε μια παράγραφο). Φυσικά, δωρεάν. Θα με βρεις στο μπλοκ mikrosarist Έχει τίτλο η Έκθεση και τα μυστικά της. Σε κάθε περίπτωση, καλή επιτυχία στις παραπέρα προσπάθειές σου.Νομίζω ότι ο τίτλος λέει αρκετά . και λυκείου Είμαι απόφοιτος α ' μέχρι τώρα τα πάω πολύ καλά στην έκθεση , αλλά είμαι σε δίλλημα αν του χρόνου πάω φροντ έκθεση . Στην αρχή δεν σκόπευα να πάω , αλλά η συμμετοχή των συμμαθητών μου είναι πολύ μεγάλη κ αυτό με προβληματίζει ...λυκ Αξίζει όντως να πας φροντιστήριο έκθεση από β ' ; Έχω ένα βοήθημα εκθέσεων με σχεδιαγράμματα , τι παραπάνω κάνεις στο φροντ ?
* Σημείωση :
Στη 2α θα πάω θετική .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Hephaestus
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δαλιδά
Περιβόητο μέλος
γεια σας...ρε παιδια εχω πολυ αγχος για την εκθεση...ενω διαβαζω αρκετα εξωσχολικα βιβλια δεν βλεπω πολλες διαφορες στο γραψιμο μου...γιατι;;
Δεν αρκεί μόνο να διαβάζεις, αλλά και να τα χρησιμοποιείς στις εκθέσεις σου. Τι κατεύθυνση είσαι ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νάγια Τ.
Διάσημο μέλος
Ισως γιατι το υφος που απαιτειται στις πανελλαδικες δεν ειναι τοσο λογοτεχνικο(π.χ νυφουλα αμυγδαλια κτλ που εγραφαν οι γονεις μας)Κ εγω διαβαζα πολλα λογοτεχνικα αλλα κατεληξα οτι αυτο που σε βοηθα πολυ ειναι η εφημεριδα!Κ οχι φυσικα η espresso!! Eγω διαβαζα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ γιατι ειχε ενδιαφεροντα κοινωνικα κ αλλα θεματα που κ μου εδιναν ιδεες τις οποιες συχνα χρησιμοποιουσα στις εκθεσεις μου αλλα και με βοηθησε να εμπλουτισω αρκετα το λεξιλογιο μου.Αλλες εφημεριδες με υψηλο επιπεδο λογου ειναι το ΒΗΜΑ ,τα ΝΕΑ.Αυτη ομως ειναι προσωπικη μου αποψη.Επισης συζητησεις στην κρατικη τηλεοραση θα σε βοηθησουν αρκετα...Εγω μερικες φορες βαριομουν και δεν τις πολυκαταλαβαινα αλλα κατεληξα οτι κ αυτες με βοηθησαν σε ενα βαθμο.Μια τετοια εκπομπη εινα στη ΝΕΤ η "ΣΤΑ ΑΚΡΑ'. Γενικα η εκθεση ειναι θεμα γενικοτερης κουλτουρας και υποβαθρου αν θες να ξεφυγεις απο το μεσο ορο .Περα απο καποιες νορμες που θα σου μαθει ο καθηγητης σου το κατι παραπανω μονο εσυ μπορεις να το δωσεις στο γραπτο σου!γεια σας...ρε παιδια εχω πολυ αγχος για την εκθεση...ενω διαβαζω αρκετα εξωσχολικα βιβλια δεν βλεπω πολλες διαφορες στο γραψιμο μου...γιατι;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Hephaestus
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος
Το φροντιστήριο ειδικά, δεν πρόκειται να σε βοηθήσει παρά ελάχιστα. Αν θες να κοπιάσεις και να χτυπηθείς κάτω, έχεις όρεξη δηλαδή, κάνε ιδιαίτερο -εφόσον το αντέχει ο οικογενειακός προϋπολογισμός- και θα έχεις αποτέλεσμα. Μη σου πω κι ότι από το 13 μπορείς να πας στο 16.
Όλα αυτά είναι συμπυκνωμένη 15ετής εμπειρία του πατέρα μου, μη με γράψεις στ' αρχίδια σου σε παρακαλώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Hephaestus
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rebel1
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δαλιδά
Περιβόητο μέλος
θεωρητικη θα παω...
Όταν θα διαβάζεις τη λογοτεχνία, επειδή τα βοηθήματα γράφουν με γλαφυρό τρόπο θα σου κολλήσουν κάποιες εκφράσεις και κάποιες λέξεις που επαναλαμβάνουν συχνά. Εγώ συνήθιζα να γράφω πολύ λακωνικά και χωρίς μεταφορικότητα. Μέχρι το πάσχα έγραφα σα τη διδα που είχε συγγράψει το βοήθημα.
Πχ ένα κολπάκι είναι αντί να λες "φαίνεται" να χρησιμοποιείς εκφράσεις του τύπου "είναι/γίνεται φανερό/πρόδηλο/έκδηλο". Το "καλό" της θεωρητικής είναι ότι το ένα μάθημα βοηθάει το άλλο. Πχ από την ιστορία και τα αρχαία επίσης βλέπεις διάφορα είδη σύνταξης του λόγου και εκφράσεις.
Θα το καταλάβεις μόλις αρχίσεις Μην ανησυχείς.
Γενικότερα, το φροντιστήριο βοηθά για τον εξής λόγο: Γράφεις γράφεις γράφεις. Η βελτίωση έρχεται με την εξοικείωση και οι 4 υποχρεωτικές εκθέσεις του σχολείο είναι ψίχουλα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Hephaestus
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alireza
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikosxdxd
Διάσημο μέλος
Καλα ειναι.Έκθεση με 6 παιδιά στο φροντιστήριο γίνεται? Γιατί και αρχαία και έκθεση θα είμαστε 6-7 παιδιά και σκέφτομαι αν είναι να κάνω ιδιαίτερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
Έκθεση με 6 παιδιά στο φροντιστήριο γίνεται? Γιατί και αρχαία και έκθεση θα είμαστε 6-7 παιδιά και σκέφτομαι αν είναι να κάνω ιδιαίτερα.
Μα στην εκθεση ειναι εκει που πρεπει να ειναι πολλα παιδια,για να γινεται ''κουβεντα'' και ανταλλαγη αποψεων.
Ιδιαιτερο εκθεση ειναι πολυ fail.Δεν υπαρχει αντικειμενικος λογος.
Διαβασε κανα βιβλιο ως ''ιδιαιτερο''.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alireza
Τιμώμενο Μέλος
Μα στην εκθεση ειναι εκει που πρεπει να ειναι πολλα παιδια,για να γινεται ''κουβεντα'' και ανταλλαγη αποψεων.
Ιδιαιτερο εκθεση ειναι πολυ fail.Δεν υπαρχει αντικειμενικος λογος.
Διαβασε κανα βιβλιο ως ''ιδιαιτερο''.
Καλά ήδη διαβάζω βιβλίο, ένα πολύ καλό που παρουσιάζει όλες τις πλευρές της ζωής χωρίς να είναι το κλασικό θεματολόγιο που δίνουν από τα φροντιστήρια του τύπου "Φαινόμενο-Αίτια-Συνέπειες-Αντιμετώπιση".
Ναι έκθεση αν δεν αυξηθούν τραγικά τα παιδιά θα κάτσω αλλά αρχαία θα μπω σε ολιγομελές τμήμα.
Αλλά σαν την κατεύθυνση στο σχολείο δε θα ναι. 28 παιδιά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
Καλά ήδη διαβάζω βιβλίο, ένα πολύ καλό που παρουσιάζει όλες τις πλευρές της ζωής χωρίς να είναι το κλασικό θεματολόγιο που δίνουν από τα φροντιστήρια του τύπου "Φαινόμενο-Αίτια-Συνέπειες-Αντιμετώπιση".
Ναι έκθεση αν δεν αυξηθούν τραγικά τα παιδιά θα κάτσω αλλά αρχαία θα μπω σε ολιγομελές τμήμα.
Αλλά σαν την κατεύθυνση στο σχολείο δε θα ναι. 28 παιδιά!
Ε ναι,μονο για εκθεση στο ειπα και εγω.
Καλα κανεις,διαβαζε βιβλια και εφημεριδες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος
Καθένας μας είναι ξεχωριστός και διαφορετικά πράγματα φέρνουν στον καθένα μας το επιθυμητό αποτέλεσμα. Μπορείς, δηλαδή, μόνο να δεις πώς διάβαζε ο κάποιος. Εσύ θα κρίνεις ποιος τρόπος σου ταιριάζει περισσότερο, ώστε να τον υιοθετήσεις.
Π.χ. Αυτό με τις λέξεις-κλειδιά, ποτέ δε μου άρεσε, γιατί ήταν κάτι που το έκαναν όλοι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.