superman
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ειρηνάκι
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dark_kronos
Επιφανές μέλος
Εγω τωρα θα ξεκινισω, για την τριτη, και δεν νομιζω οτι εχασα κατι απο προηγουμενες χρονιες... Προσεχα απλος στο μαθημα του σχολειου και μαθενα οσα επρεπε να μαθω...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lifeisgood
Νεοφερμένος
Ναι είδα και κάτι συμμαθητές μου που κάνουν στην Ά.Εγώ έγραψα 18.3 ενώ αυτοί 15-16.Δεν ξέρω.. μάλλον δεν γίνεται καλή δουλειά.Μπορείς και μόνος σου με εξάσκηση.Υπάρχουν βοηθήματα όχι μόνο με θεματολογία αλλά και με τρόπους για περίληψη.
Υπαρχουν μαθητες με ανεση λογου και αλλοι που δεν εχουν..Κατα τη γνωμη μου οσα φροντιστηρια και να κανεις στην εκθεση,αν δεν εχεις ανεση λογου προφορικου και γραπτου δεν πας πουθενα..Ισως εκει να οφειλεται και το δικο σου 18,3 σε αντιθεση με το 15 των συμμαθητων σου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
3l3n@
Εκκολαπτόμενο μέλος
Θα σε βοηθήσει πολύ για την τρίτη Λυκείου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tulip
Εκκολαπτόμενο μέλος
Κατά τη γνώμη μου, για να είναι κανείς καλός στην έκθεση αρκεί να διαβάζει αρκετά εξωσχολικά κείμενα (για διεύρυνση λεξιλογίου), να σκέφτεται λογικά (για καλή δομή) και να προσέχει στην τάξη (θεωρία).
Ας μην είμαστε ψυχαναγκαστικοί, το να θέλουμε να κάνουμε αυτό που κάνει το πλήθος είναι φυσικό, το θέμα όμως είναι, έχει νόημα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Δυστυχώς η έκθεση έχει καταντήσει να μην έχει σχέση με τις ικανότητες αυτού που γράφει, αλλά είναι ένας τυποποιημένος μηχανισμός. Μαθαίνουμε να γράφουμε με καλούπια γιατί με αυτά και μας βαθμολογούν. Σίγουρα το να διαβάζουμε εξωσχολικά ωφελεί πολύ, αλλά νομίζω δεν φτάνει. Ενώ δεν είχα πάει ποτέ μου φροντιστήριο, στην έκθεση άρχισα ιδιαίτερο από την αρχή της Β λυκείου. Νομίζω ότι με ωφέλησε.Νομίζω ότι για ένα ''ξύπνιο'' άτομο, το φροντιστήριο για έκθεση είναι υπερβολή..................
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tulip
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μάλλον αυτό που λες εξαρτάται από τον καθηγητή, διότι εδώ δεν έχω συναντήσει κάτι παρόμοιο. Παρ'όλα αυτα, είναι σαφές ότι δεν έχουν όλοι οι καθηγητές τις ίδιες απαιτήσεις στην έκθεση, άλλοι τα θέλουν ξεκάθαρα, άλλοι θέλουν σάλτσα...Δυστυχώς η έκθεση έχει καταντήσει να μην έχει σχέση με τις ικανότητες αυτού που γράφει, αλλά είναι ένας τυποποιημένος μηχανισμός. Μαθαίνουμε να γράφουμε με καλούπια γιατί με αυτά και μας βαθμολογούν.
Το ζήτημα είναι εσύ ο ίδιος να είσαι ικανός να ανταποκριθείς σε οποιοδήποτε θέμα σου ζητηθεί να γράψεις, δεν μπορούμε να διαμορφώνουμε τον τρόπο γραφή μας ανάλογα με το γούστο του κάθε καθηγητή! Και αν νιώθουμε αδικημένοι, μπορούμε να απευθυνθούμε στις ανάλογες αρχές...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pandemonium
Νεοφερμένος
Η εκθεση δεν ειναι μονο το θεμα.Η εκθεση περιλαμβανει και την περιληψη και τις μορφολογικες ασκησεις.Αν δεν κανεις φροντιστηριο ποιος θα ελεγξει αν οντως γραφεις καλη περιληψη,ποιος θα σε διορθωσει οπου ειναι αναγκαιο?Για μενα η εκθεση ειναι ισως το μοναδικο μαθημα που καποιος χρειαζεται καθηγητη.Γιατι αν κρινω απο το σχολειο γραφετε το πολυ μια εκθεση στους 2 μηνες.Νομίζω ότι για ένα ''ξύπνιο'' άτομο, το φροντιστήριο για έκθεση είναι υπερβολή. Τα περισσότερα παιδιά απ'την τάξη μου θα πάνε θεωρητική, και μεγάλο μέρος απο αυτούς πάνε στο πιο ''ελίτ'' φροντιστήριο θεωρητικών μαθημάτων της περιοχής.. Εγώ προσωπικά δεν διέκρινα καμία αλλαγή στα παιδιά που ήμασταν μαζί απ'το γυμνάσιο. Απεναντίας, χάνουν το ενδιαφέρον τους για μάθημα στην τάξη επειδή ακούνε τα ίδια πράγματα δυο φορές και βαριούνται.
Κατά τη γνώμη μου, για να είναι κανείς καλός στην έκθεση αρκεί να διαβάζει αρκετά εξωσχολικά κείμενα (για διεύρυνση λεξιλογίου), να σκέφτεται λογικά (για καλή δομή) και να προσέχει στην τάξη (θεωρία).
Ας μην είμαστε ψυχαναγκαστικοί, το να θέλουμε να κάνουμε αυτό που κάνει το πλήθος είναι φυσικό, το θέμα όμως είναι, έχει νόημα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariza_93
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
navarhos
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Καλόοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!! Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις?.......δεν μπορούμε να διαμορφώνουμε τον τρόπο γραφή μας ανάλογα με το γούστο του κάθε καθηγητή! Και αν νιώθουμε αδικημένοι, μπορούμε να απευθυνθούμε στις ανάλογες αρχές...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tulip
Εκκολαπτόμενο μέλος
Έχεις δοκιμάσει? Εγώ ξέρω ένα παιδί που δοκίμασε, και τελικά όντως αποδείχτηκε οτι είχε αδικηθεί από τον καθηγητή του...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
1) Για τι περίπτωση αναφέρεσαι? Πού έκανε καταγγελία? Πώς δικαιώθηκε? Αν θέλεις δώσε περισσότερα στοιχεία να το συζητήσουμε.Έχεις δοκιμάσει? Εγώ ξέρω ένα παιδί που δοκίμασε, και τελικά όντως αποδείχτηκε οτι είχε αδικηθεί από τον καθηγητή του...
2) Στο κράτος που ζούμε και να έχεις δίκιο δεν είναι καθόλου εύκολο να το βρεις. 'Εχω δοκιμάσει μαζί με ολόκληρο σχολείο, με όλους τους μαθητές, καθηγητές και γονείς να διώξουμε μια τρελή καθηγήτρια και χρειάστηκαν 6 μήνες!!!
3) Δεν ειρωνεύτηκα με το μήνυμα μου εσένα και μην το παρεξηγήσεις. Ειρωνεύτηκα πικρά το κράτος που ζούμε.
4) Το θέμα μας δεν είναι η έκθεση γυμνασίου ή Α, Β λυκείου. Είναι η έκθεση στις πανελλήνιες. Εδώ υπάρχουν κανόνες και τα καλούπια στα οποία πρέπει να μπεις και οι ικανότητες δεν αρκούν.
5) Οι βαθμολογητές στις πανελλήνιες τα καλούπια αυτά ακολουθούν. Αν αισθάνεσαι ότι αδικείσαι δεν υπάρχει τρόπος να διαμαρτυρηθείς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tulip
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ε λοιπόν προφανώς δεν ισχύει η ίδια κατάσταση σε όλα τα σχολεία! Εγώ στην Α'Λυκείου πέτυχα καθηγήτρια πολύ αφοσιωμένη στο έργο της, και συνολικά σε μια χρονιά έγραψα περισσότερες εκθέσεις από όσες είχα γράψει κατά όλη τη διάρκεια της φοίτησής μου στο Γυμνάσιο! Η γυναίκα αυτή πραγματικά ενδιαφερόταν για τους μαθητές της: δεν πετούσε απλά ένα βαθμό και τέρμα, απεναντίας σημείωνε πάνω στα γραπτά μας φροντίζοντας να δούμε όχι μόνο τα λάθη μας, αλλά να φτάσουμε μέσω αγνής γραμματικής στη ρίζα του προβλήματος, το ίδιο ισχύει και για όταν λύναμε ασκήσεις.Η εκθεση δεν ειναι μονο το θεμα.Η εκθεση περιλαμβανει και την περιληψη και τις μορφολογικες ασκησεις.Αν δεν κανεις φροντιστηριο ποιος θα ελεγξει αν οντως γραφεις καλη περιληψη,ποιος θα σε διορθωσει οπου ειναι αναγκαιο?Για μενα η εκθεση ειναι ισως το μοναδικο μαθημα που καποιος χρειαζεται καθηγητη.Γιατι αν κρινω απο το σχολειο γραφετε το πολυ μια εκθεση στους 2 μηνες.
Aπλό το θέμα: αναφέρομαι στην περίπτωση ενός συμμαθητή μου που είχε εκπλαγεί από τον ιδιαίτερα χαμηλό βαθμό του στην έκθεση και ζήτησε επαναβαθμολόγηση γραπτού. Πήγε λοιπόν στον λυκειάρχη και ζήτησε να βαθμολογηθεί το γραπτό του και από μια επιτροπή. Το γελοίο είναι ότι χρειάστηκε να πληρώσει, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.1) Για τι περίπτωση αναφέρεσαι? Πού έκανε καταγγελία? Πώς δικαιώθηκε? Αν θέλεις δώσε περισσότερα στοιχεία να το συζητήσουμε.
2) Στο κράτος που ζούμε και να έχεις δίκιο δεν είναι καθόλου εύκολο να το βρεις. 'Εχω δοκιμάσει μαζί με ολόκληρο σχολείο, με όλους τους μαθητές, καθηγητές και γονείς να διώξουμε μια τρελή καθηγήτρια και χρειάστηκαν 6 μήνες!!!
3) Δεν ειρωνεύτηκα με το μήνυμα μου εσένα και μην το παρεξηγήσεις. Ειρωνεύτηκα πικρά το κράτος που ζούμε.
4) Το θέμα μας δεν είναι η έκθεση γυμνασίου ή Α, Β λυκείου. Είναι η έκθεση στις πανελλήνιες. Εδώ υπάρχουν κανόνες και τα καλούπια στα οποία πρέπει να μπεις και οι ικανότητες δεν αρκούν.
5) Οι βαθμολογητές στις πανελλήνιες τα καλούπια αυτά ακολουθούν. Αν αισθάνεσαι ότι αδικείσαι δεν υπάρχει τρόπος να διαμαρτυρηθείς.
Από ότι κατάλαβα αυτό που προτείνεις είναι να ξεκινήσει κανείς φροντιστήριο απ'τη δευτέρα με σκοπό την προετοιμασία για τις πανελλήνιες? Πιστεύεις ότι ένας χρόνος φροντιστήριο στη Γ' δεν αρκεί?
Όσον αφορά το αστείο σου, no worries.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Είναι τελείως διαφορετικό να μιλάμε για έκθεση Α λυκείου και έκθεση πανελληνίων. Στις πανελλήνιες δεν υπάρχει αναβαθμολόγηση δίνοντας 3 ευρώ. Και εκεί οι λογοτεχνικές ικανότητες έρχονται δεύτερες. Πρώτα είναι τα καλούπια που θα ακολουθήσεις, γιατί με αυτά θα σε βαθμολογήσουν.αναφέρομαι στην περίπτωση ενός συμμαθητή μου που είχε εκπλαγεί από τον ιδιαίτερα χαμηλό βαθμό του στην έκθεση και ζήτησε επαναβαθμολόγηση γραπτού. Πήγε λοιπόν στον λυκειάρχη και ζήτησε να βαθμολογηθεί το γραπτό του και από μια επιτροπή. Το γελοίο είναι ότι χρειάστηκε να πληρώσει, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες. Για μένα η έκθεση ήταν το αδύνατο σημείο μου και άρχισα ιδιαίτερο από το Σεπτέμβριο της Β. Για άλλον μπορεί να μην είναι αναγκαίο αυτό. Πάντως, θα συνιστούσα χίλιες φορές σε κάποιον να αρχίσει έκθεση παρά βιολογία κατεύθυνσης πανελληνίων από τη Β λυκείου.Από ότι κατάλαβα αυτό που προτείνεις είναι να ξεκινήσει κανείς φροντιστήριο απ'τη δευτέρα με σκοπό την προετοιμασία για τις πανελλήνιες? Πιστεύεις ότι ένας χρόνος φροντιστήριο στη Γ' δεν αρκεί?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tulip
Εκκολαπτόμενο μέλος
Υποθέτω ότι αυτά στα είπε ο καθηγητής σου?Είναι τελείως διαφορετικό να μιλάμε για έκθεση Α λυκείου και έκθεση πανελληνίων. Στις πανελλήνιες δεν υπάρχει αναβαθμολόγηση δίνοντας 3 ευρώ. Και εκεί οι λογοτεχνικές ικανότητες έρχονται δεύτερες. Πρώτα είναι τα καλούπια που θα ακολουθήσεις, γιατί με αυτά θα σε βαθμολογήσουν.
Έκθεση από Β'Λυκείου, για Β'Λυκείου? Πιστεύεις ότι διαφέρει η βαρύτητα της ύλης στην έκθεση ανά τάξη? Εγώ ξέρω ότι χρειάζεται ύλη και από τις τρεις χρονιές.Καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες. Για μένα η έκθεση ήταν το αδύνατο σημείο μου και άρχισα ιδιαίτερο από το Σεπτέμβριο της Β. Για άλλον μπορεί να μην είναι αναγκαίο αυτό. Πάντως, θα συνιστούσα χίλιες φορές σε κάποιον να αρχίσει έκθεση παρά βιολογία κατεύθυνσης πανελληνίων από τη Β λυκείου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πάντως,είναι το μόνο μάθημα στο οποίο πέφτουν θέματα από μικρότερες τάξεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Προφανώς γράφω αυτά που έχω διασταυρώσει από καθηγητές. Η "έκθεση" ή πιο σωστά η "νεοελληνική γλώσσα" είναι μάθημα ...διαχρονικό. Δεν μπορείς να την ξεχωρίσεις σε τάξεις. Εντάξει, σε Α λυκείου θα κοιτάξουν να την κάνουν όσο πιο light μπορούν. Αυτό που άρχισα να μαθαίνω κάνοντας ιδιάιτερο από Β λυκείου είναι πώς θα χτίσω το γραπτό μου όταν έρθει η ώρα των πανελληνίων σε όλα: περίληψη, αντώνυμα, έκθεση κλπ. Έχω ήδη γράψει όλα τα θέματα εξετάσεων που έχουν πέσει στις πανελλήνιες από το ...1821 μέχρι σήμερα. Νομίζω ότι η εξάσκηση είναι πιο σπουδαίο στην έκθεση και όχι τόσο η γνώση. Δυστυχώς υπάρχουν και τα καλούπια που πρέπει να ακολουθήσεις που είναι πριν τις λογοτεχνικές ικανότητες του καθενός μας.Υποθέτω ότι αυτά στα είπε ο καθηγητής σου? - Έκθεση από Β'Λυκείου, για Β'Λυκείου? Πιστεύεις ότι διαφέρει η βαρύτητα της ύλης στην έκθεση ανά τάξη? Εγώ ξέρω ότι χρειάζεται ύλη και από τις τρεις χρονιές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tulip
Εκκολαπτόμενο μέλος
Eμένα από ότι μου έχουν πει καθηγητές, σημαντικότερο από όλα είναι να ξέρει κανείς καλά την παράγραφο, καθώς και να έχει πολύ καλή δομή. Πέραν αυτών, όλα καλά.Προφανώς γράφω αυτά που έχω διασταυρώσει από καθηγητές. Η "έκθεση" ή πιο σωστά η "νεοελληνική γλώσσα" είναι μάθημα ...διαχρονικό. Δεν μπορείς να την ξεχωρίσεις σε τάξεις. Εντάξει, σε Α λυκείου θα κοιτάξουν να την κάνουν όσο πιο light μπορούν. Αυτό που άρχισα να μαθαίνω κάνοντας ιδιάιτερο από Β λυκείου είναι πώς θα χτίσω το γραπτό μου όταν έρθει η ώρα των πανελληνίων σε όλα: περίληψη, αντώνυμα, έκθεση κλπ. Έχω ήδη γράψει όλα τα θέματα εξετάσεων που έχουν πέσει στις πανελλήνιες από το ...1821 μέχρι σήμερα. Νομίζω ότι η εξάσκηση είναι πιο σπουδαίο στην έκθεση και όχι τόσο η γνώση. Δυστυχώς υπάρχουν και τα καλούπια που πρέπει να ακολουθήσεις που είναι πριν τις λογοτεχνικές ικανότητες του καθενός μας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.