
15-12-10

14:43
Γειά σας,
Με απασχολεί ιδιαίτερα το ζήτημα χρήσης των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία. Δηλαδή υπολογιστές ή λάπτοπ, βιντεοπροβολέα, ίντερνετ, εφαρμογές Web 2.0, διαδραστικό πίνακα.
Ποιοί από εσάς τις χρησιμοποιούν και πώς;Και αν δεν τις χρησιμοποείτε, γιατί; Ιδιαίτερα θα με ενδιέφερε να δω αν χρησιμοποιεί κάποιος φιλόλογος τις νέες τεχνολογίες, γιατί γίνονται πολλές επιμορφώσεις πάνω σε αυτό.
Αν σας ενδιαφέρει πάντως, μπορώ να σας δώσω διάφορες ιδέες χρήσης τους στα φιλολογικά μαθήματα


γιατί νομίζω αξίζει τον κόπο να τις εντάξει κανείς λειτουργικά στο μάθημα του ώστε και πιο ενδιαφέρον να γίνει αλλά να είναι και πιο κοντά στο σημερινό κόσμο και τις απαιτήσεις του.
Τι γίνεται βρε παιδιά, κανένας δεν χρησιμοποιεί νέες τεχνολογίες στη διδασκαλία;;;
Ούτε οι μαθητές έχουν εμπειρία από τέτοιου είδους διδασκαλία;;;;
Με απασχολεί ιδιαίτερα το ζήτημα χρήσης των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία. Δηλαδή υπολογιστές ή λάπτοπ, βιντεοπροβολέα, ίντερνετ, εφαρμογές Web 2.0, διαδραστικό πίνακα.
Ποιοί από εσάς τις χρησιμοποιούν και πώς;Και αν δεν τις χρησιμοποείτε, γιατί; Ιδιαίτερα θα με ενδιέφερε να δω αν χρησιμοποιεί κάποιος φιλόλογος τις νέες τεχνολογίες, γιατί γίνονται πολλές επιμορφώσεις πάνω σε αυτό.
Αν σας ενδιαφέρει πάντως, μπορώ να σας δώσω διάφορες ιδέες χρήσης τους στα φιλολογικά μαθήματα



γιατί νομίζω αξίζει τον κόπο να τις εντάξει κανείς λειτουργικά στο μάθημα του ώστε και πιο ενδιαφέρον να γίνει αλλά να είναι και πιο κοντά στο σημερινό κόσμο και τις απαιτήσεις του.
Τι γίνεται βρε παιδιά, κανένας δεν χρησιμοποιεί νέες τεχνολογίες στη διδασκαλία;;;
Ούτε οι μαθητές έχουν εμπειρία από τέτοιου είδους διδασκαλία;;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.