Χρήση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία

santwno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 38 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Γειά σας,
Με απασχολεί ιδιαίτερα το ζήτημα χρήσης των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία. Δηλαδή υπολογιστές ή λάπτοπ, βιντεοπροβολέα, ίντερνετ, εφαρμογές Web 2.0, διαδραστικό πίνακα.
Ποιοί από εσάς τις χρησιμοποιούν και πώς;Και αν δεν τις χρησιμοποείτε, γιατί; Ιδιαίτερα θα με ενδιέφερε να δω αν χρησιμοποιεί κάποιος φιλόλογος τις νέες τεχνολογίες, γιατί γίνονται πολλές επιμορφώσεις πάνω σε αυτό.

Αν σας ενδιαφέρει πάντως, μπορώ να σας δώσω διάφορες ιδέες χρήσης τους στα φιλολογικά μαθήματα:):):)
γιατί νομίζω αξίζει τον κόπο να τις εντάξει κανείς λειτουργικά στο μάθημα του ώστε και πιο ενδιαφέρον να γίνει αλλά να είναι και πιο κοντά στο σημερινό κόσμο και τις απαιτήσεις του.

Τι γίνεται βρε παιδιά, κανένας δεν χρησιμοποιεί νέες τεχνολογίες στη διδασκαλία;;;
Ούτε οι μαθητές έχουν εμπειρία από τέτοιου είδους διδασκαλία;;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Εγώ διδάσκω τις ίδιες τις τεχνολογίες....!!!:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lamprost

Νεοφερμένος

Ο Lamprost αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Εγώ τις χρησιμοποιώ ιδιαίτερα μαζί με μια ομάδα καθηγητών...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Αν θέλετε, έχω ένα καλό paper να σας στείλω για την χρήση των ΝΤ στα μαθήματα (του πανεπιστημίου κυρίως αλλά μπορεί να μπορείτε να πάρετε ιδέες!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

santwno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 38 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Lamprost αν κατάλαβα καλά χρησιμοποιείς τις ΝΤ, δηλαδή το ίντερνετ, κυρίως για μαθήματα μέσω ίντερνετ ή για να ανεβάζεις ασκήσεις σε μια σελίδα; Για πες λίγα πράματα αν θες, για να καταλάβω καλύτερα.

Revekka, έχω κι εγώ πολλά άρθρα για τη χρήση των ΝΤ στη διδασκαλία, απλά ήθελα να δω αν πράγματι χρησιμοποιούνται, πέρα από όσα λένε οι ξένοι στα άρθρα τους. Εσύ δλδ που διδάσκεις τεχνολογίες, πώς τις χρησιμοποιείς;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lamprost

Νεοφερμένος

Ο Lamprost αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Είμαι ένας από τους δημιουργούς μιας καινοτόμου εκπαιδευτικής πλατφόρμας.
Μια δική μας ιδέα που έγινε πράξη και συνεχώς αναπτύσσεται...
Δεν ξέρω αν επιτρέπεται από τους κανόνες του forum να πω περισσότερα εδώ... ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Εμένα ο τομέας μου είναι το Web 2.0, είναι το μισό μου διδακτορικό. Αυτό που κάνω είναι να διδάσκω από δημιουργία στατικών ιστοσελίδων (web 1.0) μέχρι wikis, blogs, social networks, ότι μπορεί να θεωρηθεί web 2.0, καθώς και συνδυασμούς τους. Εγώ διδάσκω πώς δημιουργούνται αυτές οι εφαρμογές, πώς εμπλουτίζονται και πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν για κάθε σκοπό. Γιατί αλλιώς θα φτιάξεις ένα wiki για εγκυκλοπαίδεια και αλλιώς ένα wiki για μάθημα.

Το μάθημα είναι εργαστηριακό. Το κάνω εγώ σε υπολογιστή και τα παιδιά βλέπουν το τι κάνω με προβολικό και κάνουν το ίδιο στους δικούς τους υπολογιστές. Δείχνω στην αρχή και μετά τους δίνω ασκήσεις και τις κάνουν, δηλαδή δημιουργούν από την αρχή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

santwno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 38 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Revekka πολύ ενδιαφέρον το Web 2.0. Αλήθεια, πού διδάσκεις;
Και εμένα προσωπικά με ενδιαφέρουν οι χρήσεις του Web 2.0 ως τόποι δημοσίευσης της δουλειάς των μαθητών προς τον έξω κόσμο. Μάλιστα, πιστεύω πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα στα φιλολογικά μαθήματα, π.χ. για να φτιάξουν τα παιδιά ένα "λεξικό", ή για να φτιάξουν ένα μαθητικό blog σαν τη μαθητική εφημερίδα.
Να σε ρωτήσω...Είπε πως τους μαθαίνεις πώς να τα φτιάχνουν και κάνουν ασκήσεις ώστε να δημιουργήσουν από την αρχή. Αυτά που δημιουργούν είναι εφαρμογές web 2.0 που χρησιμοποιούνται για πραγματικό σκοπό στον εξωσχολικό κόσμο ή είναι πράγματα που μένουν μέσα στην αίθουσα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Σε ευχαριστώ πολύ!!!:)

Η διδασκαλία η δική μου είναι στα πλαίσια του διδακτορικού μου, και γίνεται στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ.Είναι η τρίτη χρονιά που το έκανα φέτος και είναι σε παιδιά 3ου-4ου έτους και μεταπτυχιακού.

Αυτά που δημιουργούν, για παράδειγμα ένα blog ή ένα wiki, μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν όπου θέλουν. Εμείς φτιάχνουμε την εφαρμογή (την πλατφόρμα) που είναι κοινή για όλους και μετα από το τι θέλει ο καθένας να το κάνει, εξαρτάται και τι χαρακτηριστικά θα βάλει επάνω. Μπορούν τα παιδιά να το κάνουν ότι θέλουν. Πολλά το χρησιμοποιούν ακόμα και μετά το τέλος του μαθήματος, τους αρέσει!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Nεες Τεχνολογίες Στην Εκπαίδευση!!!!!!





Υγ. ας βάλουμε σε όλα τα σχολεία διαδραστικούς πίνακες και οθόνη σε κάθε θρανίο,
για να σωθεί το εκπαιδευτικό μας σύστημα








 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

santwno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 38 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Νομίζω πως η εισαγωγή και μόνο των τεχνολογιών δεν ωθεί το εκπαιδευτικό σύστημα μπροστά. Γιατί είδαμε και πέρυσι που έδωσαν τα λάπτοπ στην Α' Γυμνασίου και δεν ήξερε κανένας τι να τα κάνει...Σκοπός είναι να χρησιμοποιούνται δημιουργικά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Εφόσον δεν υπήρχε κατάρτιση των εκπαιδευτικών λογικό δεν είναι να μην είδαμε κάποια βελτίωση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Πλέον όμως υπάρχει, οπότε δεν δικαιολογείται.....:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Δεν ξέρω.
Είχα μια καθηγήτρια που έκανε επιμόρφωση και μας έλεγε ότι δεν αρκούν μόνο τα μέσα αλλά και οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να έχουν γνώσεις και να κατευθύνουν τα παιδιά ώστε να τα χρησιμοποιήσουν σωστά. Το παιδί είναι παιδί και θέλει να παίξει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Νομίζω ότι σε μεγάλο βαθμό είναι ότι οι δάσκαλοι δεν ενδιαφέρονται...
Στο εργαστήριο που ανήκω στο πανεπιστήμιο, ένα από τα πράγματα που κάνουμε ήταν ακριβώς αυτό, Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση. Κάναμε επιμορφώσεις για μήνες (και τρέχουμε και ανάλογο μεταπτυχιακό) και ξέρεις τι τους έμενε από όλο αυτό...?Οι άδειες και τα μόρια που έπαιρναν...Ντουβάρια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Ναι ίσως και λόγω της ηλικίας των εκπαιδευτικών.
Μας έλεγε πάντως για διαδραστικούς πίνακες που συνδεόταν μαζί 2 σχολεία και έτσι η μάθηση αποκτούσε νόημα για τα παιδιά. Ήταν ένα κίνητρο, ένα παιχνίδι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Οι διαδραστικοί πίνακες είναι απίστευτοι αλλά είναι πανάκριβοι και πολύ ακριβά φτιάχνονται αν χαλάσουν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gorgonokoritso

Πολύ δραστήριο μέλος

Η zenia.... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,328 μηνύματα.
ειχα χρησιμοποιησει λιγακι διαδραστικο περυσι στο φροντιστηριο που ημουν...
εμενα με βολευε..
και τα παιδια...
τους αρεσε..
το εβλεπαν σαν παιχνιδι και διασκεδαζαν μαθαινοντας ταυτοχρονα
ομως οι υπευθυνοι του φροντιστηριου δεν ειχαν στο προγραμμα τη χρηση του διαδραστικου για ολα τα τμηματα... :/:

revekka με ενδιαφερει ενα μεταπτυχιακο αναλογα αυτου που ανεφερες πιο πανω... ειναι οντως ενδιαφερον?? :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Είναι πολύ ενδιαφέρον!
Δες την περσινή προκύρηξη!!!

https://www.media.uoa.gr/emme/news/read.php?id=2963&s=ΤΕΑΠΗ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lamprost

Νεοφερμένος

Ο Lamprost αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
ενδιαφέρον το μεταπτυχιακό, αλλά επί πληρωμή...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top