angelina001
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christina141
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ledzeppelinick
Πολύ δραστήριο μέλος
-----------------------------------------
και θα συμφωνησω απόλυτα με τη nancy_astr να κανεις αυτο που ΘΕΛΕΙΣ κ οχι αυτο που θα εχει τις περισσοτερες (συμφωνα με το κοινωνικο κατεστημενο) απολαβες!! Όλοι μου λεν να πάω σε μια υψηλοτερη σχολη όπως ΗΜΜΗΥ που θα έχει απολαβες αλλα αν δεν είνα αυτο που θέλω τι να το κάνω?? το ίδιο σου προτείνω ανεπιφύλακτα!!!:no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
angelina001
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christina141
Εκκολαπτόμενο μέλος
επιπλεον...ο καθηγητης της φυσικης μου προτεινε να παω φυσικο και στη συνεχεια να κανω μεταπτυχιακο σε φυσικο-ιατρικο τμημα,δεν ξερω τι ακριβως εννοουσε,αν ξερει καποιος μπορει να μου εξηγησει?διοτι θα λατρευα μια δουλεια σε σχεση με ιατρικη (πρωτος στοχος μου ηταν οδοντιατρικη)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ledzeppelinick
Πολύ δραστήριο μέλος
έχεις όλες τις δυνατοτητες του χημικου και με μεγαλυτεη γκαμα αλλα και με περισσοτερες γνωσεις σε μαθηματικα φυσικη προγραμματισμο κλπ..Γ αυτο που σου προτεινε ο φυσικος σου ένα πραγμα μου λερχεται προς το παρον στο μυαλο, να κανεις μεταπτυχιακο στην ακτινολογια δηλαδη να εισαι υπευθυνη για τους ιατρικους χωρους που γίνονται ακτινογραφιες , μαγνητικες κτλ ετσι ωστε να γινονται οσο το δυνατον πιο ακινδυνα.. ελπιζω να βοηθησα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christina141
Εκκολαπτόμενο μέλος
Απο χημικών μηχανικών λοιπον μπορείς να δουλεψεις σαν καθηγήτρια χημείας!! άλλα έχεις κ άλλες δυνατότητες όπως σε ερευνητικες ομαδες, σε επεξεργασια τροφιμων, ποτων , στην επιβλεψη χημικων διεργασιων η ακομα και σε ακαδημαικο επιπεδο!!
έχεις όλες τις δυνατοτητες του χημικου και με μεγαλυτεη γκαμα αλλα και με περισσοτερες γνωσεις σε μαθηματικα φυσικη προγραμματισμο κλπ..Γ αυτο που σου προτεινε ο φυσικος σου ένα πραγμα μου λερχεται προς το παρον στο μυαλο, να κανεις μεταπτυχιακο στην ακτινολογια δηλαδη να εισαι υπευθυνη για τους ιατρικους χωρους που γίνονται ακτινογραφιες , μαγνητικες κτλ ετσι ωστε να γινονται οσο το δυνατον πιο ακινδυνα.. ελπιζω να βοηθησα
ναι ευχαριστω πολυ...μαλλον χημικων μηχανικων θα διαλεξω :no1:αντε τυχερε...θα με εχεις ολη τη χρονια,ελπιζω να σε γνωρισω και απο κοντα.:thanks:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ledzeppelinick
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Evris7
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cel
Δραστήριο μέλος
[/FONT][/FONT]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christina141
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
angelina001
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
epas
Νεοφερμένος
όσο αφορά χημικούς και χημικούς μηχανικούς είναι καλύτερα ο μηχανικός , για πολλούς λόγους [οπως κατοχυρωμένα εργασιακά δικαιώματα ΤΕΕ]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
ΌΧΙ, εγώ γνωρίζω ότι από χημικός μηχανικός δε μπορείς να γίνεις καθηγητής!
Μπορεί και παραμπορεί ο χημικός μηχανικός να διδάξει χημεία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VouDou
Πολύ δραστήριο μέλος
Για να μην λέει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του περί των επαγγελμάτων που μπορούν να εργαστούν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως Καθηγητές, ορίστε μερικά στοιχεία από τον τελευταίο διαγωνισμό...
Στον κλάδο των Μαθηματικών η αναλογία είναι στο «1:19» για το 2008(«1:10» το 2006), στους Φυσικούς «1:21» το 2008 («1:14» το 2006) και στους Χημικούς «1:20» το 2008 («1:14» το 2006). Όπως βλέπετε οι αναλογίες μεταξύ των ειδικότητων δεν είναι σταθερές και εξαρτώνται κάθε φορά από τη σχετική προκήρυξη.
Ειδικότητες που είχαν δικαίωμα για Καθηγητής Δευτεροβάθμιας ΕΚπαίδευσης στο σχετικό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ το 2008 είναι (κλάδος, προκηρρυσόμενες θέσεις):
ΠΕ01 Θεολόγων ΠΕ0100 66
ΠΕ02 Φιλολόγων ΠΕ0200 480
ΠΕ03 Μαθηματικών ΠΕ0300 270
ΠΕ04.01 Φυσικών ΠΕ0401 156
ΠΕ04.02 Χημικών ΠΕ0402 78
ΠΕ04.04 Βιολόγων ΠΕ0404 53
ΠΕ04.05 Γεωλόγων ΠΕ0405 25
ΠΕ05 Γαλλικής Γλώσσας ΠΕ0500 144
ΠΕ06 Αγγλικής Γλώσσας ΠΕ0600 228
ΠΕ07 Γερμανικής Γλώσσας ΠΕ0700 144
ΠΕ08 Καλλιτεχνικών Μαθημάτων ΠΕ0800 48
ΠΕ09 Οικονομολόγων ΠΕ0900 36
ΠΕ10 Κοινωνιολόγων ΠΕ1000 12
ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής ΠΕ1100 48
ΠΕ12.01 Πολιτ. Μηχ, Αρχιτεκτόνων, Τοπογράφων ΠΕ1210 24
ΠΕ12.04 Μηχανολόγων, Ναυπηγών, Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης ΠΕ1240 15
ΠΕ12.05 Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΠΕ1250 12
ΠΕ12.06 Ηλεκτρονικών Μηχανικών - Φυσικών-Ραδιοηλεκτρολόγων ΠΕ1260 12
ΠΕ12.08 Χημικών Μηχανικών, Μεταλλειολόγων ΠΕ1280 6
ΠΕ13 Νομικής και Πολιτικών Επιστημών ΠΕ1300 30
ΠΕ14.01 Ιατρών, Οδοντιάτρων, Φαρμακ., Νοσηλ. ΠΕ1410 6
ΠΕ14.04 Γεωπόνων, Δασολογίας και Φυσ. Περιβάλ ΠΕ1440 6
ΠΕ15 Οικιακής Οικονομίας ΠΕ1500 30
ΠΕ17.01 Πολιτικών, Τοπογράφων ΠΕ1710 24
ΠΕ17.02 Μηχανολόγων, Ναυπηγών και Τεχνολόγων Ενεργ. Τεχνικής (κατεύθυνση: ενεργειακού μηχανολόγου) ΠΕ1720 63
ΠΕ17.03 Ηλεκτρολόγων και Τεχνολόγων Ενεργ. Τεχνικής (κατεύθυνση: ενεργειακού ηλεκτρολόγου) ΠΕ1730 72
ΠΕ17.04 Ηλεκτρονικών και Τεχνολόγων Ιατρ. Οργάνων ΠΕ1740 18
ΠΕ18.01 Γραφ.Τεχνών, Γραφίστικης, Διακοσμητικής και Συντηρητών Εργων Τέχνης και αρχαιολ. ευρημάτων ΠΕ1810 6
ΠΕ18.02 Διοικ. Επιχ/σεων, Λογιστικής, Τουρ. Επιχειρήσεων και Εμπορίας και Διαφήμισης ΠΕ1820 6
ΠΕ18.04 Αισθητικής ΠΕ1840 18
ΠΕ18.08 Οδοντοτεχνικής ΠΕ1872 6
ΠΕ18.10 Νοσηλευτικής, Μαιευτικής, Επισκ.Υγείας ΠΕ1890 12
ΠΕ18.12 Φυτικής Παραγωγής, Ζωικής Παραγωγής, Ιχθυοκομίας-Αλιείας, Γεωργικών Μηχανών και Αρδεύσεων, Δασοπονίας, Διοικ. Γεωργ,. Εκμεταλλεύσεων και Θερμοκ. Καλλιεργειών και Ανθοκομίας ΠΕ1830 6
ΠΕ18.18 Οχημάτων ΤΕΙ ΠΕ1851 6
ΠΕ18.20 Κλωστοϋφαντουργίας, Σχεδιασμού και Παραγωγής Ενδυμάτων ΠΕ1831 6
ΠΕ18.23 Ναυτικών Μαθημάτων (Πλοίαρχοι) ΠΕ1861 6
ΠΕ18.24 Εργασιοθεραπείας και Φυσιοθεραπείας ΠΕ1880 9
ΠΕ18.31 Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού ΠΕ1862 6
ΠΕ18.33 Βρεφονηπιοκόμων ΠΕ1874 6
ΠΕ19-20 Πληροφορικής ΑΕΙ-ΤΕΙ ΠΕ1900 120
ΠΕ32 Θεατρικών Σπουδών ΠΕ3200 12
ΠΕ33 Μεθοδολογίας,Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης. ΠΕ3300 12
ΠΕ34 Ιταλικής Γλώσσας ΠΕ3400 9
-----------------------------------------
Α και ξέχασα... για όποιον ενδιαφέρεται για Καθηγητής Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, η ειδικότητα/πτυχίο που είχε το μικρότερο συναγωνισμό στους δύο τελευταίους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ (μάλιστα σχεδόν μόλις 1 στους 2 διοριζόταν) ήταν η.... ΠΕ Οικιακής Οικονομίας!!!!!!!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christina141
Εκκολαπτόμενο μέλος
angelina001 ρωτησα πολλους καθηγητες μου και ολοι μου λενε το ιδιο,οτι δηλαδη φυσικο ειναι πολυ δυσκολη σχολη και μονο αν σου αρεσει πρεπει να πας,διοτι αλλιως δεν θα τα καταφερεις.εσυ ξερεις τι σου αρεσει πιο πολυ?ηταν καποιο πρωτη επιλογη σου?
-----------------------------------------
Η αλήθεια είναι ότι πάρα πολλές ειδικότητες-πτυχία έχουν πρόσβαση ως Καθηγητές στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Όμως μερικά από αυτά πρέπει να "περάσουν" από το Τμήμα της ΠΑΤΕΣ στην ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) για να αποκτήσουν την Παιδαγωγική εκπαίδευση (συνήθως διάρκειας ενός έτους).
Για να μην λέει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του περί των επαγγελμάτων που μπορούν να εργαστούν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως Καθηγητές, ορίστε μερικά στοιχεία από τον τελευταίο διαγωνισμό...
Στον κλάδο των Μαθηματικών η αναλογία είναι στο «1:19» για το 2008(«1:10» το 2006), στους Φυσικούς «1:21» το 2008 («1:14» το 2006) και στους Χημικούς «1:20» το 2008 («1:14» το 2006). Όπως βλέπετε οι αναλογίες μεταξύ των ειδικότητων δεν είναι σταθερές και εξαρτώνται κάθε φορά από τη σχετική προκήρυξη.
Ειδικότητες που είχαν δικαίωμα για Καθηγητής Δευτεροβάθμιας ΕΚπαίδευσης στο σχετικό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ το 2008 είναι (κλάδος, προκηρρυσόμενες θέσεις):
ΠΕ01 Θεολόγων ΠΕ0100 66
ΠΕ02 Φιλολόγων ΠΕ0200 480
ΠΕ03 Μαθηματικών ΠΕ0300 270
ΠΕ04.01 Φυσικών ΠΕ0401 156
ΠΕ04.02 Χημικών ΠΕ0402 78
ΠΕ04.04 Βιολόγων ΠΕ0404 53
ΠΕ04.05 Γεωλόγων ΠΕ0405 25
ΠΕ05 Γαλλικής Γλώσσας ΠΕ0500 144
ΠΕ06 Αγγλικής Γλώσσας ΠΕ0600 228
ΠΕ07 Γερμανικής Γλώσσας ΠΕ0700 144
ΠΕ08 Καλλιτεχνικών Μαθημάτων ΠΕ0800 48
ΠΕ09 Οικονομολόγων ΠΕ0900 36
ΠΕ10 Κοινωνιολόγων ΠΕ1000 12
ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής ΠΕ1100 48
ΠΕ12.01 Πολιτ. Μηχ, Αρχιτεκτόνων, Τοπογράφων ΠΕ1210 24
ΠΕ12.04 Μηχανολόγων, Ναυπηγών, Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης ΠΕ1240 15
ΠΕ12.05 Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΠΕ1250 12
ΠΕ12.06 Ηλεκτρονικών Μηχανικών - Φυσικών-Ραδιοηλεκτρολόγων ΠΕ1260 12
ΠΕ12.08 Χημικών Μηχανικών, Μεταλλειολόγων ΠΕ1280 6
ΠΕ13 Νομικής και Πολιτικών Επιστημών ΠΕ1300 30
ΠΕ14.01 Ιατρών, Οδοντιάτρων, Φαρμακ., Νοσηλ. ΠΕ1410 6
ΠΕ14.04 Γεωπόνων, Δασολογίας και Φυσ. Περιβάλ ΠΕ1440 6
ΠΕ15 Οικιακής Οικονομίας ΠΕ1500 30
ΠΕ17.01 Πολιτικών, Τοπογράφων ΠΕ1710 24
ΠΕ17.02 Μηχανολόγων, Ναυπηγών και Τεχνολόγων Ενεργ. Τεχνικής (κατεύθυνση: ενεργειακού μηχανολόγου) ΠΕ1720 63
ΠΕ17.03 Ηλεκτρολόγων και Τεχνολόγων Ενεργ. Τεχνικής (κατεύθυνση: ενεργειακού ηλεκτρολόγου) ΠΕ1730 72
ΠΕ17.04 Ηλεκτρονικών και Τεχνολόγων Ιατρ. Οργάνων ΠΕ1740 18
ΠΕ18.01 Γραφ.Τεχνών, Γραφίστικης, Διακοσμητικής και Συντηρητών Εργων Τέχνης και αρχαιολ. ευρημάτων ΠΕ1810 6
ΠΕ18.02 Διοικ. Επιχ/σεων, Λογιστικής, Τουρ. Επιχειρήσεων και Εμπορίας και Διαφήμισης ΠΕ1820 6
ΠΕ18.04 Αισθητικής ΠΕ1840 18
ΠΕ18.08 Οδοντοτεχνικής ΠΕ1872 6
ΠΕ18.10 Νοσηλευτικής, Μαιευτικής, Επισκ.Υγείας ΠΕ1890 12
ΠΕ18.12 Φυτικής Παραγωγής, Ζωικής Παραγωγής, Ιχθυοκομίας-Αλιείας, Γεωργικών Μηχανών και Αρδεύσεων, Δασοπονίας, Διοικ. Γεωργ,. Εκμεταλλεύσεων και Θερμοκ. Καλλιεργειών και Ανθοκομίας ΠΕ1830 6
ΠΕ18.18 Οχημάτων ΤΕΙ ΠΕ1851 6
ΠΕ18.20 Κλωστοϋφαντουργίας, Σχεδιασμού και Παραγωγής Ενδυμάτων ΠΕ1831 6
ΠΕ18.23 Ναυτικών Μαθημάτων (Πλοίαρχοι) ΠΕ1861 6
ΠΕ18.24 Εργασιοθεραπείας και Φυσιοθεραπείας ΠΕ1880 9
ΠΕ18.31 Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού ΠΕ1862 6
ΠΕ18.33 Βρεφονηπιοκόμων ΠΕ1874 6
ΠΕ19-20 Πληροφορικής ΑΕΙ-ΤΕΙ ΠΕ1900 120
ΠΕ32 Θεατρικών Σπουδών ΠΕ3200 12
ΠΕ33 Μεθοδολογίας,Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης. ΠΕ3300 12
ΠΕ34 Ιταλικής Γλώσσας ΠΕ3400 9
-----------------------------------------
Α και ξέχασα... για όποιον ενδιαφέρεται για Καθηγητής Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, η ειδικότητα/πτυχίο που είχε το μικρότερο συναγωνισμό στους δύο τελευταίους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ (μάλιστα σχεδόν μόλις 1 στους 2 διοριζόταν) ήταν η.... ΠΕ Οικιακής Οικονομίας!!!!!!!!!!!
σορρυ δεν καταλαβα,δηλαδη πηραν μονο 6 χημικους μηχανικους και Μεταλλειολόγους το 2008 στη δευτεροβαθμια εκπαιδευση?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Στο ΕΜΠ χορηγούν σε όποιον επιθυμεί να εξεταστεί επιτυχώς σε 7 παιδαγωγικά μαθήματα πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας. Μπορεί αυτό το πιστοποιητικό να θεωρηθεί επαρκές για την πρόσληψη στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση ή χρειάζεται πάλι πιστοποιητικό ΣΕΛΕΤΕ/ΑΣΠΑΙΤΕ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VouDou
Πολύ δραστήριο μέλος
σορρυ δεν καταλαβα,δηλαδη πηραν μονο 6 χημικους μηχανικους και Μεταλλειολόγους το 2008 στη δευτεροβαθμια εκπαιδευση?
Στο ΕΜΠ χορηγούν σε όποιον επιθυμεί να εξεταστεί επιτυχώς σε 7 παιδαγωγικά μαθήματα πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας. Μπορεί αυτό το πιστοποιητικό να θεωρηθεί επαρκές για την πρόσληψη στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση ή χρειάζεται πάλι πιστοποιητικό ΣΕΛΕΤΕ/ΑΣΠΑΙΤΕ;
Προσέχτε πώς πάει αναλυτικότερα το θέμα...
Στη λίστα που παρέθεσα προηγουμένως, από Θεολόγους μέχρι και Φυσικής Αγωγής και όλες οι ξενόγλωσσες φιλολογίες είναι οι λεγόμενες "Καθηγητικές Σχολές", δηλαδή εν δυνάμει διδάσκεις σε και σε Γυμνάσια και σε όλους τους τύπους Λυκείου...
Σε αυτές τις σχολές θεωρείται ότι κατέχεις με το πτυχίο σου και "παιδαγωγική επάρκεια" διδασκαλίας, άσχετα αν δεν είχες επιλέξει/παρακολουθήσει ΟΛΑ τα σχετικά μαθήματα (παιδοψυχολογίες, τρόποι διδασκαλίας κλπ). Τελευταία έχω ακούσει ότι συζητιέται να πρέπει όλες αυτές οι ειδικότητες να έχουν τα διδαχθεί. Με ποια μορφή? Ή προπτυχιακά, ή τύπου ΠΑΤΕΣ ή Σεμινάρια κλπ. Πάντως ακόμα επίσημα΄κάτι τέτοιο δεν υφίσταται και τα πράγματα είναι ως έχουν.
Από Πολιτικών Μηχανικών/Τοπογράφων/Αρχιτεκτόνων μέχρι τέλος της λίστας είναι οι λεγόμενες "Τεχνικές Ειδικότητες" και προορίζονται κυρίως για τα αντίστοιχα μαθήματα στα παλαιά ΤΕΛ ή ΤΕΣ και σημερινά ΤΕΕ, ΕΠΑΛ κλπ (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν εξαιρέσεις, π.χ. να δεις Χημικό Μηχανικό στο ΓΕΛ να διδάσκει Χημεία... π.χ. να αλλάξει τύπο σχολείου με το θεσμό των μεταθέσεων/μετατάξεων των Δημόσιων Υπαλλήλων). Αυτού του τύπου τα σχολεία είναι προφανώς λιγότερα από τα Γυμνάσια και ΓΕΛ της χώρας christina 141 (και σε κάθε ΤΕΕ, ΕΠΑΛ δεν υπάρχουν όοοολες αυτές οι ειδικότητες) και για αυτό είναι μόνο τόσοι λίγοι. Παρατηρείστε επίσης, ότι οι σχεδόν ομοειδείς τεχνικές ειδικότητες είναι στο ίδιο "σακούλι" και ανταγωνίζονται μεταξύ τους (π.χ. Πολιτικός Μηχανικός και Αγρονόμος & Τοπογράφος Μηχανικός και Αρχιτέκτων Μηχανικός πάνε πακέτο) κτλ κτλ...
Ειδικότερα για τις Τεχνικές Ειδικότητες Πολιτικός ΤΕ, Μηχανολογίας ΤΕ, Ηλεκτρολογίας ΤΕ, Ηλεκτρονικής ΤΕ υπάρχει εδώ και χρόνια η ΑΣΠΑΙΤΕ στο Μαρούσι Αττικής, των οποίων οι απόφοιτοι εκτός των κλασσικών επαγγελματικών δικαιωμάτων που έχουν οι υπόλοιποι απόφοιτοι των όμορων Τμημάτων προορίζονται ακριβώς για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, αφού εκπαιδεύονται ΕΠΙΠΛΕΟΝ με τα παιδαγωγικά μαθήματα. Αυτό ωστόσο δεν εξαιρεί όλους τους υπόλοιπους ΠΕ και ΤΕ απόφοιτους από αυτό το δικαίωμα αρκεί να παρακολουθήσουν το ειδικό ετήσιο πρόγραμμα της ΠΑΤΕΣ που εντάσσεται στην ΑΣΠΑΙΤΕ.
Η ΑΣΠΑΙΤΕ έχει ισοτιμηθεί με τα ΑΤΕΙ και στο πλαίσιο της ανοργανωσιάς στην παιδεία όλα αυτά τα χρόνια κατά το παρελθόν υπήρχαν "γκρίνιες" ειδικά των ΑΕΙ όσο αναφορά "πτυχιούχος ΑΕΙ θα πάει σε ΑΤΕΙ για να διεκδικήσει επαγγελματικό δικαίωμα? Θα δεχθεί να "υποβιβαστεί" δηλαδή?
Έτσι Civilara υποθέτω στο ΕΜΠ να διοργάνωσε κύκλο παιδαγωγικής κατάρτισης με τα 7 μαθήματα και στο τέλος να χορηγεί σχετικό αναγνωρισμένο πιστοποιητικό. Αυτό όμως δεν το γνωρίζω, μιας και κάθε "Τεχνική Ειδικότητα" οργανώθηκε διαφορετικά επί του θέματος. Μπορεί να παίζει και ΠΑΤΕΣ και ΕΜΠ. Θα πρέπει να ρωτήσει ειδικά για τους Πολιτικούς Μηχανικούς τί συμβαίνει αν ενδιαφέρεσαι. Για τη δική μου Ειδικότητα (Γεωπόνος-Επιστήμης Φυτικής Παραγωγής) γνωρίζω ότι είναι μόνο στην ΠΑΤΕΣ (παλιά ήταν ένα 6μηνο, τώρα έγινε ετήσιο το σχετικό πρόγραμμα). Και αυτό συμβαίνει για την πλειοψηφία των "Τεχνικών Ειδικοτήτων". Στην ΠΑΤΕΣ γίνεσαι δεκτός μετά από προκήρυξη (κάπου το Μάιο-Ιούνιο κάθε χρόνου) και μοριοδοτείσαι για ΟΛΑ σου τα προσόντα (πτυχίο, μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες, προϋπηρεσία κλπ). ΠΑΤΕΣ υπάρχει στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα και Ηράκλειο (αν θυμάμαι καλά όλες τις πόλεις). Δεν είναι δηλαδή μόνο στην Αθήνα...
Καλά όλα αυτά ΑΛΛΑ για να διοριστείς ως Καθηγητής υπάρχει προκήρυξη ΑΣΕΠ κάθε 3 χρόνια περίπου. Εκεί λοιπόν υπάρχουν εξετάσεις σε 2 ή 3 μαθήματα αν θυμάμαι καλά. Εκτός από αυτό της ειδικότητάς σου (π. χ. για τον Φυσικό η Φυσική) εξετάζεσαι ΕΠΙΠΛΕΟΝ και σε μάθημα σχετικό με Παιδαγωγικά! Τώρα αν το έχεις διδαχτεί ή όχι ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ λέει το Ελληνικό Κράτος. ΕΓΩ ΣΕ ΕΞΕΤΑΖΩ! Για αυτό και ακόμα δεν υπάρχει και τόσο η φούρια για τη θέσπιση παιδαγωγικών μαθημάτων και στις "Καθηγητικές σχολές" ή υπάρχουν ως μαθήματα επιλογής. Αυτό (της εξέτασης σε παιδαγωγικό μάθημα) ισχύει ΚΑΙ για τις "Τεχνικές ειδικότητες".
Επομένως, το πτυχίο της ΠΑΤΕΣ ή του ΕΜΠ ή οτιδήποτε άλλο ΔΕΝ είναι αναγκαίο για την υποβολή αίτησης και συμμετοχής στις σχετικές εξετάσεις του ΑΣΕΠ για Καθηγητής Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Τι εννοώ? Πάμε σε δύο περιπτώσεις τώρα:
"Καθηγητική Σχολή": Καταρχάς για να είσαι "διορίσιμος" πρέπει να περάσεις τη βάση σε αυτές τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Άμα περάσεις (δηλαδή πετύχεις) ΔΕΝ είναι απαραίτητο ότι θα διοριστείς?!?!?!?!!?!?! Μπορεί η προκήρυξη να ζητάει π.χ. 100 άτομα και σστις εξετάσεις του ΑΣΕΠ να πετύχουν π.χ. 200!!!! Άρα θα διοριστούν οι 100 πρώτοι!!!!! Για αυτό και ίσως στις ειδήσεις μπορεί να έχετε δει Καθηγητές να λένε "είμαι επιτυχών, αλλά δεν έχω διοριστεί"!?!?!?!?!?!?!?
"Τεχνική Ειδικότητα": Εδώ ισχύουν ότι είπαμε στην "Καθηγητική Σχολή" και ΕΠΙΠΛΕΟΝ εδώ έχει ρόλο και το πτυχίο της ΠΑΤΕΣ (ή πιστοποιητικό ΕΜΠ Civilara) που δεν το έχουν (ακόμα) οι "Καθηγητικές σχολές". Εκτός της βαθμολογίας του καθενός στις εξετάσεις μοριοροτείται ΕΠΙΠΛΕΟΝ όποιος έχει πτυχίο ΠΑΤΕΣ με τόσα (αρκετά) μόρια που 100% θα είναι μπροστά από τους υπόλοιπους άσχετα με το πως τα πήγε ο καθένας στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ (αρκεί βεβαίως να έχει περάσει τη βάση). Δηλαδή από τη μία δεν είναι αναγκαίο για να συμετέχεις στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ, αλλά (σχεδόν 100%) απαραίτητο προσόν για να διοριστείς!!!!!!
Για τις "τεχνικές ειδικότητες" λοιπόν, το πτυχίο της ΠΑΤΕΣ εργασιακά έχει κατά μία έννοια υποβαθμιστεί σε "βεβαίωση", η οποία μονάχα μοριοδοτείται στα προσόντα σου για Καθηγητής Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μιας και το εργασιακό δικαίωμα πο κάποτε παρείχε τώρα περνάει από τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ (στις οποίες φυσικά πρέπει να πετύχεις-περάσει τη βάση)...
Αυτό είναι όλο το παραμυθάκι μάγκες. Πιο αναλυτικά δεν γίνεται....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 31 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.