Natalia_12302
Νεοφερμένος
Η Natalia_12302 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Το πρώτο πράγμα που μαθαίνουμε όταν μελετάμε αυτό το κεφάλαιο είναι ότι χρειάζεται προσφορά ενός ποσοστού ενέργειας για τη πραγματοποίηση αντιδράσεων. Για πιο λόγο χρειάζεται η προσφορά αυτού του ποσοστού, η ενεργεια πρέπει να είναι καποιας συγκεκριμένης μορφής, πως συνδέεται η ενεργεια ενεργοποίησης με τη θεωρία των τροχιακων και του υβριδισμού και τη κίνηση των ηλεκτρονιων?
nearos
Διακεκριμένο μέλος
Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 7,922 μηνύματα.
Οι αντιδράσεις γίνονται όταν τα αντιδρώντα μόρια συγκρούονται με τον κατάλληλο προσανατολισμό και αρκετά γρήγορα ούτως ώστε να δημιουργηθούν τα προϊόντα. Συνεπώς η ενέργεια εκεί είναι η κινητική, και το πετυχαίνεις θερμαίνοντας το δοχείο στο οποίο πραγματοποιείται η αντίδραση. (Η θερμοκρασία ούτως η άλλως είναι μέτρο της κίνησης των δομικών στοιχείων , όσο πιο γρήγορα κινούνται, τόσο πιο ζεστά, τόσο πιο γρήγορα γίνονται οι αντιδράσεις, και αντιθέτως).Το πρώτο πράγμα που μαθαίνουμε όταν μελετάμε αυτό το κεφάλαιο είναι ότι χρειάζεται προσφορά ενός ποσοστού ενέργειας για τη πραγματοποίηση αντιδράσεων. Για πιο λόγο χρειάζεται η προσφορά αυτού του ποσοστού, η ενεργεια πρέπει να είναι καποιας συγκεκριμένης μορφής, πως συνδέεται η ενεργεια ενεργοποίησης με τη θεωρία των τροχιακων και του υβριδισμού και τη κίνηση των ηλεκτρονιων?
Συνδέονται αλλά δε χρειάζεται κάπου στην Γ λυκείου... Η χημική κινητική σου μελετά την ταχύτητα πραγματοποίησης της αντίδρασης, ενώ τα τροχιακά και ο υβριδισμός μελετάει την δομή των μορίων