Zaraki
Δραστήριο μέλος
Το ξερω οτι τελειωσες φετος, γενικα μιλουσαΒσκ,εγω τελειωσα φετος.
και δεν μιλησα για τετοιες υπερβολες οπως 15 εκθεσεις στο μηνα.Αναφερθηκα στο κομματι των λεξικων-πραγματολογικων ασκησεων.Οταν το 70%+ των μαθητων(τουλαχιστον στο σχολειο μου) εβλεπε πρωτη φορα τον επιστημονικο λογο ως θεωρια τη μερα που γραφαμε,τοτε νομιζω εχουμε προβλημα.Και με οσους καθηγητες μιλησα που διορθωναν,ελεγαν η συντριπτικη πλειοψηφια την ειχε λαθος την ερωτηση για αυτο αναγκαστηκαν να δεχονται και αρλουμπες στο τελος ωσ σωστα.6 μορια στο βροντο,2-3 μορια απο κει,2 μορια απο παραδιπλα τοτε ρχεται το 9 εκει που δνε το περιμενεις.Εκτος να βεβαια,περιμενεις(γενικευση)να γραψεις κανα 39-38/40 στην εκθεση.
Το διαβασμα της θεωριας δεν εχει σχεση με το ποσες ωρες κανεις μαθημα την εβδομαδα.Αυτο ειναι θεμα του μαθητη να βρει καποιες ωρες ωστε να βγαλει τη θεωρια(ειχαμε αρκετες μερες πριν γραψουμε Εκθεση ακομα και τοτε οποιος ηθελε να ασχοληθει μπορουσε να το κανει).Κατα τη διαρκεια της χρονιας ομως δεν ξερω κατα ποσο θα ωφελουσε να γινονταν 3 και 4 ωρες την εβδομαδα εκθεση και να γραφουν τα παιδια περιληψεις και εκθεσεις με το τσουβαλι.Μην ξεχναμε οτι ειναι και αρκετα χρονοβορο να το κανεις αυτο.Εμενα μου φαινεται οτι κατι τετοιο θα στερουσε πολυτιμο χρονο για το διαβασμα αλλων μαθηματων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σοφιστής
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akiroskirios
Δραστήριο μέλος
ξεκολλάτε από το "αρίστευσε" για την έκθεση...μπορεί το 18+ να ήταν 1% και το 16-18 50%...δν μου λέει κάτι το "αρίστευσε" για το συγκεκριμένο μάθημα...Ίσως μόνο ότι οι πάρα πολύ καλοί ήταν ελάχιστοι όπως επίσης και οι επιεικείς βαθμολογητές...Παιδιά θέλω να προσθέσω ότι το ποσοστό που αρίστευσε στην Έκθεση το 2007 ήταν 0,99%. Πραγματικά ή πολύ αυστηροί ήταν οι βαθμολογητές ή πανδύσκολο το θέμα ή δυσκολεύτηκαν να το προσεγγίσουν οι μαθητές.Ποιος ξέρει?
ΥΓ: χαιρετώ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
biou tsiou
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Devina
Τιμώμενο Μέλος
Η Έκθεση πρέπει να ξεκινά από την Α' λυκείου αρκετά γερά για τους μαθητές...όχι μόνο με στόχο την προετοιμασία των πανελλήνιων αλλά γενικά και την έκφραση του μαθητή στο γραπτό/προφορικό λόγο.
Το 2ωρο της εβδομάδας είναι σχετικά ικανοποιητικό.Δηλαδή εγώ ένιωθα πως χρειαζόμουν κάπου κάπου 1 ωρίτσα παραπάνω...είναι προσωπικό θέμα μετά...
Μάθημα υποκειμενικό, καθαρά, όσον αφορά τουλάχιστον περίληψη & έκθεση...Η θεωρία άλλωστε που έχει δεν είναι τίποτα σπουδαίο..και μαθαίνετε εύκολα.
Και εγώ φέτος παρατήρησα αυτό που λέτε...Δηλαδή άτομα που γράφανε πολλές εκθέσεις, καλοί μαθητές να γράφουν τελικά ένα 11 και να χάνου σχολές έτσι στον αέρα.
Καλά και οι αποκλίσεις των βαθμολογητών είναι άστα να πάνε πάντως.:/
Ουσιαστικά για μένα το θέμα της έκθεσης είναι να μεν εξάσκηση και σαφώς όχι παπαγαλία. Απλά μαθαίνεις πως να λειτουργείς, πως να σκεφτείς και πώς να γράψεις...από εκεί και πέρα είναι θέμα του καθενός.
Πολλοί φέτος που πιάνανε άλλα θέματα όλη τη χρονιά, ούτε που κατάλαβαν ότι το φετινό θέμα ήταν η αυτομόρφωση. Πολλοί από το σχολείο μου τουλάχιστον.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Bill_1992
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mf92
Νεοφερμένος
Συμφωνώ απόλυτα. Και προσθέτω:Η έκθεση είναι ένα ένα μάθημα στο οποίο πολλοί μαθητές δεν παίρνουν καλούς βαθμούς(στις πανελλήνιες).Και αυτό δε συμβαίνει επειδή δε γράφουν καλά.Συμβαίνει επειδή η διόρθωση είναι εντελώς υποκειμενική.Είναι ανάλογα στο βαθμολογητή που θα πέσεις.Επίσης,υπάρχουν βαθμολογικά κέντρα που είναι γνωστό ότι ''σφάζουν'' τα καλά γραπτά.Ξέρω πάρα πολλά παιδιά στο σχολείο μου(μέσα σ'αυτά και εγώ) που σε όλα τα μαθήματα των πανελληνίων έγραψαν πάνω απο 18 και παρότι περίμεναν έναν ανάλογο βαθμό στην έκθεση,πήραν απο 12-14.Αντίθετα,αρκετοί μέτριοι προς κακοί μαθητές στην έκθεση(μαθητές του 10),προς έκπληξή τους,πήραν μέχρι και 15.Δεν είναι,λοιπόν,τόσο θέμα διαβάσματος για το αν θα πάρεις καλό βαθμό στην έκθεση.Είναι κάπως σα να παίζεις λόττο-ελπίζεις το γραπτό σου να πάει σε καλό βαθμολογικό κέντρο και φυσιολογικό διορθωτή.
Από την προσωπική μου φετινή εμπειρία στην Εκθεση απογοήτευτηκα.Είδα όμως την αναλυτική βαθμολογία.Πώς γίνεται να μου βάζουν 37 και 38 στην Παραγωγή Λόγου και παρόλα αυτά (χωρίς να καταλάβω το γιατί)στην περίληψη να έχω από τον έναν 15 και από τον άλλο 21; Το γελοίο της υπόθεσης όμως δεν είναι αυτό........Στα ΣΥΝΩΝΥΜΑ-ΑΝΤΙΘΕΤΑ ο ένας μου χε 10 ακριβώς και ο άλλος 7! Ούτε δηλαδή αυτό δεν μπορούν να το κρίνουν σωστά;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_m
Νεοφερμένος
Συμφωνώ απόλυτα. Και προσθέτω:
Από την προσωπική μου φετινή εμπειρία στην Εκθεση απογοήτευτηκα.Είδα όμως την αναλυτική βαθμολογία.Πώς γίνεται να μου βάζουν 37 και 38 στην Παραγωγή Λόγου και παρόλα αυτά (χωρίς να καταλάβω το γιατί)στην περίληψη να έχω από τον έναν 15 και από τον άλλο 21; Το γελοίο της υπόθεσης όμως δεν είναι αυτό........Στα ΣΥΝΩΝΥΜΑ-ΑΝΤΙΘΕΤΑ ο ένας μου χε 10 ακριβώς και ο άλλος 7! Ούτε δηλαδή αυτό δεν μπορούν να το κρίνουν σωστά;
Την αναλυτική βαθμολογια πως την ξερεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akiroskirios
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mf92
Νεοφερμένος
χαχαχαχα, όχι καλέ!!Δε βλέπεις το γραπτό σου, μόνο το καρτελάκι που συμπληρώναμε πριν μας δώσουν τα θέματα, θυμάστε;πλήρωσες το 50ρικο για να δεις την αναλυτική βαθμολογία?
Όχι μόνο εγώ, αλλά και άλλα παιδιά και φίλοι μου από άλλα σχολεία το ζήτησαν από το διευθυντή να τους το δείξει.Νόμιμα πράγματα.
ΥΓ. Δεν ξέρεις ακριβώς τι σου κόβουν...Μόνο τις μονάδες που πήρες σε κάθε ερώτηση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Empristis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Παλι καλα που ειδα την αναλυτικη βαθμολογια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akiroskirios
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Empristis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εκει αναγραφονται ολα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akiroskirios
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gina54
Εκκολαπτόμενο μέλος
Επίσης πιστεύω ότι ο βαθμός στις πανελλήνιες είναι σε μεγάλο ποσοστό θέμα τύχης (εξαρτάται από την ψυχολογία σου την ώρα που γράφεις και πως θα αντιμετωπίσεις το θέμα από την αρχή) και θέμα διορθωτή (παρότι τους δινονται καποιες οδηγίες για την αξιολόγηση).Πάντως νομίζω ότι τόσο στις ασκήσεις όσο και στην έκθεση με εξάσκηση μπορείς να βελτιωθείς και να αυξήσεις τις πιθανότητες να γράψεις καλά(νομίζω ότι ένα 15-16 έκθεση είναι αρκετό και για όσους έχουν υψηλούς στόχους).Βέβαια δεν πρέπει να στηριζόμαστε στην Έκθεση γιατί δε σημαίνει ότι αυτός που διάβασε πολύ θα γράψει και καλά και υπάρχουν αμέτρητα παραδείγματα που το αποδεικνύουν .Αναμφισβήτητα το βάρος πρέπει να δωθεί στα υπόλοιπα μαθήματα που είναι πιο σίγουρα αφιερώνοντας όμως και στην Έκθεση το χρόνο που πρέπει.
Σχετικά με τις ώρες φροντιστηρίου εγώ κάνω 2 ώρες την εβδομάδα και μερικές φορές προσθέτω και μία τρίτη αν το κρίνω απαραίτητο(έχω όμως αρχίσει να δουλεύω θέματα τρίτης λυκείου από την πρώτη λυκείου χωρίς ταυτόχρονα να αδιαφορώ για τα θέματα που αντιστοιχούν σε κάθε χρονιά.Εξάλλου στην Έκθεση όλα είναι πιθανά!)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
avenger92
Εκκολαπτόμενο μέλος
''Ο διευθυντής μόνο για να λιώνει φάρμα στο φουμπου είναι..." Χαχαχαχαχα!!Φαση εχει!! Παντως και μας δεν μας ειπε τιποτα ο δικος μας διευθυντης..Βλεπεις εχει δημιουργησει δικο του κηπο με λουλουδακια και λαχανικα στο σχολειο και τον φροντιζει!(Ο ενας φαρμα στο φμπ και ο αλλος κηπο στο πισω μερος του σχολειου!Καλα παμε!)α, κατάλαβα...εμάς δν μας είπαν τπτ...ο διευθυντής μόνο για να λιώνει φάρμα στο φουμπου είναι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_m
Νεοφερμένος
''Ο διευθυντής μόνο για να λιώνει φάρμα στο φουμπου είναι..." Χαχαχαχαχα!!Φαση εχει!! Παντως και μας δεν μας ειπε τιποτα ο δικος μας διευθυντης..Βλεπεις εχει δημιουργησει δικο του κηπο με λουλουδακια και λαχανικα στο σχολειο και τον φροντιζει!(Ο ενας φαρμα στο φμπ και ο αλλος κηπο στο πισω μερος του σχολειου!Καλα παμε!)
Καλα αυτοι απο το υπουργειου δεν μπορουσαν να μας ενημερώσουν οτι εχουμε το δικαιωμα να τα δούμε; Τουλαχιστον υπαρχει περιπτωση να τα δουμε το Σεπτεμβριο η το χασαμε το αποκομμα πατριωτη;
Εσεις τα αποκομματα τα κρατησατε ή τα κραταει το σχολειο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
avenger92
Εκκολαπτόμενο μέλος
Κανονικα θα επρεπε να μας ενημερωσουν οι διευθυντες μας..Λογικα τον Σεπτεμβριο θα μπορουμε να τα δουμε..Το σχολειο τα κραταει τα αποκομματα.. ("το χασαμε το αποκομμα πατριωτη?" Χαχαχαχα)Καλα αυτοι απο το υπουργειου δεν μπορουσαν να μας ενημερώσουν οτι εχουμε το δικαιωμα να τα δούμε; Τουλαχιστον υπαρχει περιπτωση να τα δουμε το Σεπτεμβριο η το χασαμε το αποκομμα πατριωτη;
Εσεις τα αποκομματα τα κρατησατε ή τα κραταει το σχολειο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Bill_1992
Περιβόητο μέλος
Οταν απο τους 20 πολυ καλους μαθητες στην εκθεση στο σχολειο οι 18 γραφουν χαλια,τοτε ναι,οι βαθμολογητες φταινε.Εγω ειπα,και μαθητες με αντικειμενικα πολλες ελλειψεις στην εκθεση εγραψαν 15.Δεν ειναι θεμα ικανοτητας...Παιδιά εντάξει, λέμε ότι το μάθημα είναι υποκειμενικό αλλά μην τα ρίχνετε όλα στους βαθμολογητές, είναι όπως μας είχε πει μια καθηγήτρια ένα ''ταλέντο''. Δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο, δεν έχουμε το ίδιο λεξιλόγιο, την ίδια περιγραφική-αφηγηματική ικανότητα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.